Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages < 1 2 3 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

DIESEL SAU BENZINA

audiofilu'
post 3 May 2012, 15:38
Post #31


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.910
Joined: 4 February 09




QUOTE(bogdan.stavar @ 3 May 2012, 13:24)
diferenta de consum dintre 2000 benzina si 1,9 dci este de 2% ??????????????  
oare?!?!? 
nu o sa cred in viata mea ca benzinaru ala de 2000 iti ia in oras 9 9,5 %
*


E vorba de consumul mediu. Mie mi-a luat la 3000km pina in Italia si inapoi cca 7,5%. Vorbeam de benzina raportat la diesel de puteri echivalente ca sa fie ceva comparabil ca asa. Pe mine nu ma intereseaza consumul si am explicat ca pina la 160000km masina inca nu este amortizata fata de 1,9dCi.
QUOTE(nnightwolf @ 3 May 2012, 13:24)
Merge si fiabil, daca te uiti la sensul din DEX.
*


Eu vorbeam de sensul in care ai folosit cuvintul in acea expresie nu ca nu ar exista acest cuvint.
*******************************************
Mai nene, cartea e una, realitatea e alta, si pentru diesel e valabil ca nu merge doar cu aer iar puterea se obtine din arderea combustibilului. Vreau sa vad si eu un instant de pe CB cu 6% pe citeva mii de km la un diesel.
<span class='edit'>3 May 2012, 15:43:</span>
QUOTE(gsalexandru @ 3 May 2012, 14:10)
Eu zic ca motorul diesel tine mai mult strict din cauza cuplului mai ridicat la diesel. Astfel motorul nu e la fel de chinuit.
*


Gresit. O fi cuplul mai ridicat insa are de lucrat cu o cutie cu rapoarte mai mari, nu e aceeasi ca la benzinare... Sau un diesel la 2000 se simte ca un benzinar la 3500-4000 adica la cuplul maxim, ce e asa de greu de priceput? Impresia ca trage mai bine e ca de la 1000 la 2000 rpm ajungi imediat fata de la 1000 la 4000 la benzinar insa cum va explicati ca desi un benzinar are cuplu de 160Nm e mai sprinten ca 1,9dCI care are cuplu dublu? Sa fie vorba de putere? Da, ati ghicit.
Puterea e cea care dicteaza performanta unei motorizari iar cuplul arata cit de repede ajunge la acea performanta. Cind le ai pe amindoua este ok (vezi cazul masinilor de F1 din anii 80, turbo de 1,5 litri si peste 1000cp).

Una peste alta eu sint foarte multumit de masina mea, daca vreau pot avea si consum mic, daca vreau pot merge destul de repede... E adevarat ca te poti deplasa cu orice masina din A in B insa...
Multumesc.

This post has been edited by audiofilu': 3 May 2012, 15:48


--------------------
Renault Laguna 2.0T 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan.stavar
post 3 May 2012, 15:55
Post #32


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.226
Joined: 24 April 10
From: Braila




[quote=audiofilu',3 May 2012, 16:38]
E vorba de consumul mediu. Mie mi-a luat la 3000km pina in Italia si inapoi cca 7,5%. Vorbeam de benzina raportat la diesel de puteri echivalente ca sa fie ceva comparabil ca asa. Pe mine nu ma intereseaza consumul si am explicat ca pina la 160000km masina inca nu este amortizata fata de 1,9dCi.



atunci ti ai dat raspunsul de ce aleg toti diesel smile.gif


--------------------
Renault Laguna II 2005 / Initiale Paris / 2.2 DCI Cutie Automata
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
audiofilu'
post 3 May 2012, 16:38
Post #33


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.910
Joined: 4 February 09




Iar ai inteles gresit, cred ca ai o problema... sad.gif
Cind am cumparat masina, un 1,9dCi era mai scumpa cu aproape 3000 euro cu TVA ca 2.0T (dar era diesel!) si, raportat la diferenta de consum mediu dintre cele doua motorizari se amortiza dupa cca 160000km. Asta ca sa ma explic desi pentru restul nu cred ca e cazul. Nu totul se reduce la consum. tongue.gif
Auzi, dar de ce nu ti-ai luat Smart 0,8 diesel daca esti obsedat de consum?
Eu as alege benzina pentru lipsa trepidatiilor, a fumului si pentru linistea interioara.
Si nu, nu toti aleg diesel... Cind am facut Italia cu un diesel mi-a luat 6,1% adica pe undeva 1,5l% in plus cu asta. Dar a mea e mai speciala, pune la calcul 1,6 16v care are aceeasi putere cu 1,9dci sa vezi acolo diferente mai mici in realitate.


This post has been edited by audiofilu': 3 May 2012, 16:41


--------------------
Renault Laguna 2.0T 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
siriteanu
post 3 May 2012, 17:08
Post #34


Membru autentic


Group: Members
Posts: 748
Joined: 19 May 11
From: Iasi




orice cioara isi lauda puiul .
diesel = motor de "taraiala" de munca, consum mic ( raport cilindree/putere vs greutate masina si stil de sofat ) . potrivit celor care merg MULT FRATE !!!! .... ecomomic daca intr-adevar faci peste 20 000 km pe an, in drumuri 70% extraurban ...
benzina = eleganta, motor silentios, usor de intretinut, putin mai ieftin de intretinut, consum mai mare, dar daca se fac 10 000 km pe an ....e ok ca si cheltuiala.
eu am 1.8 16v, merg cu ea 90 % in oras ( Iasi ) destul de aglomerat si pe distante scurte....scurte ... consum 10 % ...
la drum lung, scot 6 sau 6,5, mers in regim normal....120 -130 km/h.
personal am ales benzina, pentru ca nu mi-am permis sa-mi asum riscul de a nimeri un diesel problematic ...cheltuiala ar fi fost mare. merg putin cu ea...si la cum merg eu ... un diesel pe laguna nu-si justifica riscul ( ma refer la consum .... era cam pe-acolo ) ..
referitor la durata de viata...si fiabilitate...
intr-adevar . .motorul diesel este mai "de cursa lunga".. dar asta nu inseamna ca un motor Otto nu-si face treaba ... ganditi-va ca sunt dacii .. cu motoare Otto care merg si-acum ... cu motoarele alea primitive ... asta ca sa nu mai pomenim ca ... la inceput a fost motor cu aburi ..apoi le-au facut pe benzina ... masinile ..
detin si un logan dci ... SUPER masina....consuma "DELOC".....dar circula FOARTE mult ... deci se merita sa dau 20 milioane pe o pompa de motorina....
am mai zarit pe aici ca daca mergi cu benzinarul la 3000 de ture ia foc masina ... hai frate ... !!!! ... sa fim seriosi ... orice motor a fost proiectat sa reziste LA MAXIM !!! ... daca mai pica ceva .. e relativ .. pana la urma vorbin de un ansamblu electro-mecanic....exista variabile si riscuri care nu se pot preveni.
uh .. nu stiu ce sa mai zic .. dar sunt multi care abereaza ( inclusiv EU )
recomand
motor benzinar - daca mergi putin
motor diesel - daca cunosti foarte bine masina...stii ca nu-i jmenuita si .. ai de gand sa circuli foarte mult ..
plus .. e mai cool un benzinar .. wink.gif
scuzati-mi ... "prarerea"...

3 May 2012, 17:13:
aaa .. plus ca .. la benzinar poti sa pui foarte ok instalatie gpl .. si-ai terminat povestea .. mergi si mai MOKA .. si cu costuri de intretinere mai mic .. si mai silentios .. si mai cum vrei tu .. ....


This post has been edited by siriteanu: 3 May 2012, 17:13


--------------------
Renault Laguna II Ph II 1.9 Dci 96KW - Dynamique 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan.stavar
post 3 May 2012, 17:26
Post #35


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.226
Joined: 24 April 10
From: Braila




QUOTE(audiofilu' @ 3 May 2012, 17:38)
Iar ai inteles gresit, cred ca ai o problema... sad.gif
Cind am cumparat masina, un 1,9dCi era mai scumpa cu aproape 3000 euro cu TVA ca 2.0T (dar era diesel!) si, raportat la diferenta de consum mediu dintre cele doua motorizari se amortiza dupa cca 160000km. Asta ca sa ma explic desi pentru restul nu cred ca e cazul. Nu totul se reduce la consum.  tongue.gif
Auzi, dar de ce nu ti-ai luat Smart 0,8 diesel daca esti obsedat de consum?
Eu as alege benzina pentru lipsa trepidatiilor, a fumului si pentru linistea interioara.
Si nu, nu toti aleg diesel... Cind am facut Italia cu un diesel mi-a luat 6,1% adica pe undeva 1,5l% in plus cu asta. Dar a mea e mai speciala, pune la calcul 1,6 16v care are aceeasi putere cu 1,9dci sa vezi acolo diferente mai mici in realitate.
*




eu cred ca tu ai o mare problema. si ma simt nevoit sa iti "desenez"". diferenta de consum dintre cele 2 masini e de 4, 5 % conform indicilor dati de producator, nu ma intereseaza ca scoti tu cu supermasina ta 6 % ca si cu 1,9 daca vroiam scoteam 4% eu vorbesc de consumul oficial dat de renault. apoi cei 3 mii de euro ii scoti....matematic....in 50 k km . asa ca nu stiu de unde spui tu ca amortizezi in 160 k asta sa explic pentru tine ca restul sigur au inteles.

si pentru linistea ta sa stii ca nu mai exista acele dieseluri zgomotoase, care fac trepidatii si pornesc cu flacara iarna. mai vezi si tu tehnologiile de la motoarele diesel care au luat-o mult inainte celor de la benzina. iti arat motoare diesel care din interior nici nu iti dai seama ca merge....pana si inversunatul porsche a pus pe cayenne un motor diesel...oare de ce??! te las sa mai meditezi ca oricum esti foarte incapatanat

This post has been edited by bogdan.stavar: 3 May 2012, 17:30


--------------------
Renault Laguna II 2005 / Initiale Paris / 2.2 DCI Cutie Automata
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tacufmr_lagunaII
post 3 May 2012, 17:49
Post #36


Membru autentic


Group: Members
Posts: 599
Joined: 25 April 07
From: Brasov




Cred ca este topicul cel mai titrat in acest moment, am tot urmarit ce s-a scris si nu ma pot abtine sa nu asez si eu cateva randuri.
In primul rand specific ca sunt fost posesor de masini atat diesel cat si benzina, momentan posesor si de diesel si de benzina, am avut cateva masini pentru ca mi-au placut intotdeauna.
Punctez doar faptul ca motorul diesel are o durata de viata mai ridicata decat a motoarelor pe benzina, asta in primul rand din cauza turatiilor reduse la care lucreaza, are un consum de carburant mai redus decat cel al motoarelor pe benzina si de asemenea un cuplu un pic mai ridicat (cele turbo ).
In cazul in care vrei sa faci o alegere trebuie sa pui in balanta urmatoarele aspecte:
1 - consumul unui motor diesel este mai mic, dar devine rentabil in cazul in care parcurgi multi km intr-un an (>25000 km)
2 - costul de intretinere al unui diesel este putin mai ridicat
3 - zgomotul motorului diesel este mai accentuat (tractor il numesc unii)
4 - nu este un motor pentru liniute
@audiofilu' - nu poti compara matorul 1.9 dci cu cel de 1.6 16V, nu exista termen de comparatie intre ele, cel de 1.6 este de aproape 2 ori mai gurmand decat 1.9 (vorbesc din experienta, am laguna I cu acest motor).
Nu in cele din urma nu uita ca motoarele diesel au progresat foarte mult in ultimii ani, nu mai sunt la fel de zgomotoase si nu in ultimul rand sunt producatori auto de renume care folosesc motoare diesel in concursuri de viteza si anduranta (OARE DE CE?)
Alege masina care iti place si care o simti tu ca este pentru inima si buzunarul tau, intotdeauna masina ta va fi cea mai buna.


--------------------
Renault Laguna II - BV - 32 - UMY 2007, 1.9 dci, 131 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alinushy
post 3 May 2012, 17:50
Post #37


modeLator


Group: Members
Posts: 2.622
Joined: 9 January 07
From: Pitesti - Mioveni




da' nu inchide nimeni?


--------------------
Audi A4 ... 1.8T...quattro ;)
frunza verde solz de peste, uite ..... altu` ca citeste
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
siriteanu
post 3 May 2012, 17:53
Post #38


Membru autentic


Group: Members
Posts: 748
Joined: 19 May 11
From: Iasi




ataaat!!!!

3 May 2012, 17:54:
QUOTE(tacufmr_lagunaII @ 3 May 2012, 17:49)
Cred ca este topicul cel mai titrat in acest moment, am tot urmarit ce s-a scris si nu ma pot abtine sa nu asez si eu cateva randuri.
  In primul rand specific ca sunt fost posesor de masini atat diesel cat si benzina, momentan posesor si de diesel si de benzina, am avut cateva masini pentru ca mi-au placut intotdeauna.
  Punctez doar faptul ca motorul diesel are o durata de viata mai ridicata decat a motoarelor pe benzina, asta in primul rand din cauza turatiilor reduse la care lucreaza, are un consum de carburant mai redus decat cel al motoarelor pe benzina si de asemenea un cuplu un pic mai ridicat (cele turbo ).
  In cazul in care vrei sa faci o alegere trebuie sa pui in balanta urmatoarele aspecte:
    1 - consumul unui motor diesel este mai mic, dar devine rentabil in cazul in care parcurgi multi km intr-un an (>25000 km)
    2 - costul de intretinere al unui diesel este putin mai ridicat
    3 - zgomotul motorului diesel este mai accentuat (tractor il numesc unii)
    4 - nu este un motor pentru liniute
@audiofilu' - nu poti compara matorul 1.9 dci cu cel de 1.6 16V, nu exista termen de comparatie intre ele, cel de 1.6 este de aproape 2 ori mai gurmand decat 1.9 (vorbesc din experienta, am laguna I cu acest motor).
  Nu in cele din urma nu uita ca motoarele diesel au progresat foarte mult in ultimii ani, nu mai sunt la fel de zgomotoase si nu in ultimul rand sunt producatori auto de renume care folosesc motoare diesel in concursuri de viteza si anduranta (OARE DE CE?)
Alege masina care iti place si care o simti tu ca este pentru inima si buzunarul tau, intotdeauna masina ta va fi cea mai buna.
*




QUOTE(siriteanu @ 3 May 2012, 17:53)
ataaat!!!!
*


ATAT !!!!!!!!!!!!!!

This post has been edited by siriteanu: 3 May 2012, 17:54


--------------------
Renault Laguna II Ph II 1.9 Dci 96KW - Dynamique 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fazer
post 3 May 2012, 18:00
Post #39


Rider and Driver!


Group: Members
Posts: 429
Joined: 1 November 09
From: TIMISOARA




QUOTE(alinushy @ 3 May 2012, 17:50)
da' nu inchide nimeni?
*


Bine zis....apropo polemica asta e ca treaba aia intre atei si crestini...incearca sa se convinga unii pe altii... blink.gif


--------------------
Renault Megane III 1.5 dci 110 cp Grandtour - De ...TM. 2012, K9K 636, Bose, Honda VFR 800 Fi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
audiofilu'
post 3 May 2012, 18:46
Post #40


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.910
Joined: 4 February 09




Aici e vorba de reno si de motoarele sale; initiatorul, daca a intrebat aici probabil ca nu vrea sa ia altceva asa ca ne raportam la ce ofera renault.
Ca putere se compara 1,6 16v si 1,9dCi; care e mai gurmand, care e diferenta de consum si de pret la achizitie e treaba celui care e pus in situatia de a alege. Asta am spus si nimic altceva.
In cazul meu am explicat ca la data cumpararii nu aveam alta optiune decit a alege intre 1,9dCi si 2.0T. Cist costa fiecare, cit consuma, care e diferenta de pret si in cit timp se egalizeaza toate costurile am zis, 160000km si cum acum, la aproape 7 ani am 103000km e de inteles ca am facut alegerea buna. Caz particular, nu general.

In rest, faza ca dieselul merge la turatii mai mici iar e cu dus si intors deoarece la cea mai performanta masina renault, la 2000-turatia de cuplu maxim ai deja 100-110km/h cred ca nu merge nimeni cu turatia asta asa ca un 2500 e mai probabil, poate 3000 rpm. Pentru un motor de 4000 rpm maxim in tr5-6 aceasta valoare de 3000 e destul de sus. In comparatie, un benzinar care "nu trebuie tinut la 3000 rpm ca bubuie" abia atinge cuplul maxim, ba chiar pe la 3500-4000 la aspirate DAR acestea sint calculate sa mearga la acele turatii. Asa ca, procentul din turatia maxima a fiecrui motor e pe acolo.
De ce cumpara lumea diesel? Pai daca merge 50000-100000km/an isi scoate banii (banuiesc ca nu se plimba cu ea) asta se stie. Daca vrei cost redus pui GPL si e tot aia asa ca...
De ce au pus alte marci motoare diesel? Poate pentru ca le-ar fi scazut vinzarile pentru ca firmele concurente care aveau deja in portofoliu motoare diesel as fi acaparat piata. Urmeaza Lamborghini diesel.
Si eu nu tin partea benzinei, spun doar ca aia care nu vad altceva decit diesel nu cunosc intreaga poveste. Vorbesc de avantaje si dezavantaje. Eu am ales, altii la fel.

Eu vorbesc la general, nu ma mai frecati la icre cu motorul meu ca e treaba mea.

Fazer: trebuia sa spui intre atei, teisti si agnostici... radmasa.gif

This post has been edited by audiofilu': 3 May 2012, 18:48


--------------------
Renault Laguna 2.0T 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 3 May 2012, 18:50
Post #41


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




QUOTE(bogdan.stavar @ 3 May 2012, 16:24)
eu zic sa o lasi mai moale ca habar nu ai ce vorbesti

http://www.informatiiauto.ro/renault-model...ice-mid163.html
asta asa pentru cultura ta generala sa te uiti la consumuri si sa imi spui si mie daca 1.9 e aproape de 2.0 turbo
*




Banuiesc ca te-ai lovit tare in locuri sensibile cand ai picat, nu?

Nu ma plictisi cu datele in conditii de laborator, eu iti spun din experienta proprie, conducand, cum am spus mai sus, ambele masini, in acelasi oras, destul de multi kilometrii.



--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan.stavar
post 3 May 2012, 19:21
Post #42


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.226
Joined: 24 April 10
From: Braila




QUOTE(R19/16v @ 3 May 2012, 19:50)
Banuiesc ca te-ai lovit tare in locuri sensibile cand ai picat, nu?

Nu ma plictisi cu datele in conditii de laborator, eu iti spun din experienta proprie, conducand, cum am spus mai sus, ambele masini, in acelasi oras, destul de multi kilometrii.
*




stii povestea cu prostul nu?!....


alea sunt datele date de fisa tehnica renault....dar repet stii povestea cu prostul !?.....ar trebui sa te ia astia la renualt ca experienta ta e mult mai buna decat testele lor

sunt constient ca in teste masinile scot acel consum in cele mai optime conditii (laborator cum le zici tu) cu toate ca acele consumuri date de ei le poti scoate si tu DAR in acelasi timp in viata reala cand scoti mai mare consum pe un diesel la fel scoti mai mare consum si pe un benzinar deci in concluzie consumul creste la amandoua in afara laboratorului

....in concluzie....mai documenteaza-te cand afirmi ca 1,9 dci si 2,0T au acelasi consum ca te rad si curcile

This post has been edited by bogdan.stavar: 3 May 2012, 19:24


--------------------
Renault Laguna II 2005 / Initiale Paris / 2.2 DCI Cutie Automata
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
renodood
post 3 May 2012, 19:22
Post #43


Sofer dement


Group: Members
Posts: 1.988
Joined: 23 November 08
From: Bucuresti




QUOTE(audiofilu' @ 3 May 2012, 09:44)
Care e rationamentul? Benzinarele ca merg la turatii mult mai mari ca dieselul? Sint facute sa rezsite la acele turatii... sint taxi pe benzina de sute de mii de km.

Pai tocmai ala e rationamentul, uzura e mai redusa la turatii scazute, dar unde benzinara se chinuie, nefiind in cuplu maxim (care l-ai putea traduce ca efortul cel mai mic facut de motor in sarcina), pe cand un diesel turbo are cuplu ridicat la turatii joase (ceea ce si benzinarele turbo pot obtine in aproape egala masura), dar consumul nu. Si-n plus, degeaba pui turbina pe un motor mic, ca e ca si cum ai droga un cal cu steroizi si l-ai pune sa fuga la curse. Va fugi, dar la un moment dat va crapa. Deci dieselul are avantajul ca si la un motor de cilindree mare poate obtine consumul mic, si cuplul maxim idem.

Faptul ca ai vazut taximetristi care au kilometri multi inseamna ca masinile au primit consumabilele potrivite. Si-n plus, 1.4 MPI e fix pix ca motor, nu e complicat, electronica putin, nu conteaza ca mergi subturat sau nu, insa dci-uri pe logan in Bucuresti cu peste 500 000 de km vei vedea multe. Dieselul e facut sa dureze, de aia si printre primele masini care au depasit milionul de kilometri a fost un Mercedes, Cobra parca, diesel.
QUOTE(audiofilu' @ 3 May 2012, 19:46)
Ca putere se compara 1,6 16v si 1,9dCi

Daca vrei cost redus pui GPL si e tot aia asa ca...

Nu se compara. Una e sa scoti 107 CP din 1.9 diesel, si alta e sa scoti 107 CP din 1.6 aspirat. Matematic, da, se compara, practic, n-au nimic in comun.

GPL e strict pentru consum, economie, dar in acelasi regim de mers, GPLul e mult mai slab decat benzina, deci pierzi din putere/vana. Diesel e practic intre benzina si GPL in ceea ce priveste consumul/puterea.

Iar treaba cu vibratiile e chiar comica, Laguna de 1.9dci e una dintre cele mai silentioase dieseluri, si asta in conditiile in care are 11 ani de la aparitie. Urca-te intr-o dieselara actuala si s-ar putea sa fii surprins.


<span class='edit'>3 May 2012, 20:23:</span>
Si serios acum, vad peste tot ca se scrie 'kilometrii'. Corect e kilometri, e plural nearticulat.

This post has been edited by renodood: 3 May 2012, 19:27


--------------------
Renault Laguna 2 Grandtour 2002 1.9 DCi 107Cp Autentique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan.stavar
post 3 May 2012, 19:29
Post #44


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.226
Joined: 24 April 10
From: Braila




sau urcate in noul audi a4 motor 2.0 cutie automata 8 rapoarte smile.gif sa vezi cum merge dieselul smile.gif asta vizavi de faptul ca s-a dus de mult vremea cand diesel = tractor. Dieselul din ziua de azi e foarte silentios , econom si puternic cat despre cheltuiala...va fi aceasi ca la un benzinar daca o servisezi cum trebuie.

Noi vorbim de motoare diesel de pe laguna care au peste 8,9 ani vechime si tehnologie si de aici apar problemele lor. In ziua de azi motoarele diesel (pe masini bune) nu mai ai nici o problema cu ele vizavi de turbina , egr si alte rahaturi. De exemplu pe audi au pus astia egr care se autocurata si multe alte chestii.....

Discutia poate continua la nesfarsit intre diesel vs benzina insa raportul celor care conduc diesel e mult mai mare si statistic vanzarile de diesel sunt mult mai mari drept pentru care evolutia acestor motoare.

This post has been edited by bogdan.stavar: 3 May 2012, 19:32


--------------------
Renault Laguna II 2005 / Initiale Paris / 2.2 DCI Cutie Automata
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
renodood
post 3 May 2012, 19:30
Post #45


Sofer dement


Group: Members
Posts: 1.988
Joined: 23 November 08
From: Bucuresti




Adevarul e ca viitorul sta in motoare hibrid, electric+termic, dar nu precum e pe Prius de exemplu, ci cum e pe Opel Ampera/Chevrolet Volt => cuplu disponibil de la cele mai joase turatii, consum redus, emisii aproape nule.


--------------------
Renault Laguna 2 Grandtour 2002 1.9 DCi 107Cp Autentique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan.stavar
post 3 May 2012, 19:34
Post #46


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.226
Joined: 24 April 10
From: Braila




si asta e adevarat...hibrid e viitorul dar ......ai vazut cu ce se combina motoarele electrice?!

.....cu motoare diesel binenteles smile.gif DE CE OARE? smile.gif)


--------------------
Renault Laguna II 2005 / Initiale Paris / 2.2 DCI Cutie Automata
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
s_ionut01
post 3 May 2012, 19:41
Post #47


Membru incepator


Group: Members
Posts: 89
Joined: 8 November 10




n-o sa laud masina dci pe care o am
am avut 4 benzinare pana acum cu motoare de la 1,2 la 2.0
la fel ca initiatorul topicului m-ia fost teama de dizel acum am trecut de astea
daca vrei putere consum mic raportate la viteze mari mari pe distante mari e bun un dizel si benzinarele pot face la fel dar la viteze micii
eu personal cu 1,9 dci nu as mai alege benzinar in veci
exemplu meu 2,5ani in posesie 65000km parcusi masina are peste 200000
azi cernavoda - constanta destul de aglomerat viteze de la 95km in sus pana la150km
media4,4l/100kmsi 6,5 l de motorina consumati media e de 95km/h face asa un benzinar niciodata
in timpul asta doar consumabile
inrtradevar benzinarul e mai silentios bun de liniute si cam atat dar la 60000lde benzinanu merita?doar daca ai bani si atunci te uiti la alceva etc
si pana la urma toate se strica la un momendat depinde cum sant intretinute
deci dizel si un motor bun


--------------------
renault laguna 2 2003 , 1,9dci 79kw
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan.stavar
post 3 May 2012, 19:44
Post #48


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.226
Joined: 24 April 10
From: Braila




QUOTE(s_ionut01 @ 3 May 2012, 20:41)
n-o sa laud masina dci pe care o am
am avut 4 benzinare pana acum cu motoare de la 1,2 la 2.0
la fel ca initiatorul topicului m-ia fost teama de dizel acum am trecut de astea
daca vrei putere consum mic  raportate la viteze mari mari pe distante mari e bun un dizel si benzinarele pot face la fel dar la viteze micii
eu personal cu 1,9 dci nu as mai alege benzinar in veci
exemplu meu 2,5ani in posesie 65000km parcusi masina are peste 200000
azi cernavoda - constanta destul de aglomerat viteze de la 95km in sus pana la150km
media4,4l/100kmsi 6,5 l de motorina consumati media e de 95km/h face asa un benzinar niciodata
in timpul asta doar consumabile
inrtradevar benzinarul e mai silentios bun de liniute si cam atat dar la 60000lde benzinanu merita?doar daca ai bani si atunci te uiti la alceva etc
si pana la urma toate se strica la un momendat depinde cum sant intretinute
deci dizel si un motor bun
*




benzinarul lui R19/16v vezi ca scoate acelasi consum smile.gif


--------------------
Renault Laguna II 2005 / Initiale Paris / 2.2 DCI Cutie Automata
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 3 May 2012, 19:51
Post #49


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




Pe cuvant ca ai teasta groasa. Ultima oara iti spun, poate de data asta trece - in ploiesti, ambele motorizari, conduse de mine, consuma aproape la fel! In afara, dciul consuma mai putin.


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan.stavar
post 3 May 2012, 19:55
Post #50


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.226
Joined: 24 April 10
From: Braila




nu pe bune ca ma amuzi?! da ce e la tine in ploiesti ma?! ......deja......imi dau seama ca nu poti pricepe smile.gif

tu contrazici tot.....din contra afara s-ar apropia la consum insa in oras...in nici un caz smile.gif

crezi ca esti singurul care a avut ambele motorizari?.....dar scuze ale tale sunt speciale si repet...in PLOIESTI smile.gif


--------------------
Renault Laguna II 2005 / Initiale Paris / 2.2 DCI Cutie Automata
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 3 May 2012, 19:57
Post #51


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




Pai ia sa vedem, tu ai avut si 1.9 de 105 si 2.0T de 167? Ca tu esti singuru' care se incapataneaza sa ma contrazica.


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan.stavar
post 3 May 2012, 20:01
Post #52


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.226
Joined: 24 April 10
From: Braila




deci eu ti am dat FISA TEHNICA a motoarelor si tu o tii pe a ta? intreaba pe cei cu 2.0T ce consum au in oras si pe cei cu 1,9 ce consum au in oras ? cum draq sa aibe aceleasi consum aceste motoare tu chiar nu realizezi?!

...a...scuze....nu ai cum intreba...ca ...acelasi consum se intampla doar......in PLOIESTI


si ca sa incheiem subiectul sa nu te faci si mai tare de ras te rog documenteaza-te

uite inca un coleg ce a trecut de la 1,9 dci la 2.0T si vezi ca are un consum cu 30% mai mare (postul 13) ...da bine....nu e in ploiesti smile.gif cred ca acolo sunt indicatoare "prioritate 2.0T"

http://www.daciaclub.ro/Laguna-2-0T-t90677.html

This post has been edited by bogdan.stavar: 3 May 2012, 20:06


--------------------
Renault Laguna II 2005 / Initiale Paris / 2.2 DCI Cutie Automata
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 3 May 2012, 20:16
Post #53


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




Bine, tu vorbeste din auzite si ti-o pe-a ta. De unde nu e, nici al de sus nu cere...


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan.stavar
post 3 May 2012, 20:21
Post #54


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.226
Joined: 24 April 10
From: Braila




smile.gif) esti funny din auzite inseamna fisa tehnica la tine si un coleg ce a trecut de la 1,9 la 2.0 . tu nu vezi ca esti penibil...dute de aici

unde nu te duce capul...te duce gura...

This post has been edited by bogdan.stavar: 3 May 2012, 20:21


--------------------
Renault Laguna II 2005 / Initiale Paris / 2.2 DCI Cutie Automata
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pishky
post 3 May 2012, 20:27
Post #55


rca Naspa


Group: Members
Posts: 3.522
Joined: 26 January 11
From: Constanta




2.0 dci ~ 175 cp - in oras sub 8 nu se uita.

mixt intre 6 si 8 % - in functie de stil si ponderea de mers urban.

in continuare as renunta la el pt un doite de 205 cp. (sau megan rs)


--------------------
Reno, dizel, ca nu-mi permit o benzina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gabize
post 3 May 2012, 20:31
Post #56


DECONECTAT


Group: Members
Posts: 6.020
Joined: 21 July 08
From: ©City of Mini Roundabouts




QUOTE(R19/16v @ 3 May 2012, 20:51)
Pe cuvant ca ai teasta groasa. Ultima oara iti spun, poate de data asta trece - in ploiesti, ambele motorizari, conduse de mine, consuma aproape la fel! In afara, dciul consuma mai putin.
*




QUOTE(bogdan.stavar @ 3 May 2012, 20:55)
nu pe bune ca ma amuzi?! da ce e la tine in ploiesti ma?! ......deja......imi dau seama ca nu poti pricepe smile.gif

tu contrazici tot.....din contra afara s-ar apropia la consum insa in oras...in nici un caz smile.gif

crezi ca esti singurul care a avut ambele motorizari?.....dar scuze ale tale sunt speciale si repet...in PLOIESTI smile.gif
*




Nu intru in polemica voastra, vreau sa spun doar atat: laguna mea, cu 2.0dci si 150CP, in oras (Bistrita), consuma intre 9,5 si ... 15 l/100km. Uneori, iarna, depaseste 15. Banuiesc ca pe acolo ar fi si consumul unui benzinar, echivalent ca putere. Deci, in anumite conditii, cum e si cazul lui R19/16v, afirmatia poate fi adevarata.

La fel de adevarat e ca, in general, indiferent de conditiile de drum si trafic, un diesel consuma mai putin decat un benzinar (motorizari echivalente dpdv al puterii furnzate la roata). Deci, si bogdan.stavar are dreptate.

Asa ca aveti fiecare dreptate, in felul lui fiecare.


--------------------
⚓ Am avut cândva o... barcă... acum doar un gândac H247
"Unde poți lega cu sârmă, e păcat să pui șurub!"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan.stavar
post 3 May 2012, 20:36
Post #57


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.226
Joined: 24 April 10
From: Braila




eu am aratat fisa tehnica a acestor motoare noi. Ca asta a avut 1.9 si poate era praf masina si consuma ca un benzinar e problema lui

sau poate nu stie sa citeasca.....

Motor 1.9 DCI
- Capacitate cilindrica (cmc): 1870
- Cutie de viteze: 5M
- Putere maxima(CP@RPM): 120@4000
- Cuplu maxim (NM@RPM): 300@2000
- Viteza max (km/h): 202
- Acceleratie 0-100km/h (s): 13.7
- Carburant: motorina
- Standard emisie noxe: Euro 3
- Consum intraurban/extraurban/mixt(l/100km): 7.2/4.4/5.4
- Suspensie fata/spate: tip Pseudo Mac-Pherson cu triunghi inferior cu efect antipercutie / roti semi-independente cu ax suplu in forma de H, legate prin doua brate longitudinale cu un element transversal
- Frane fata/spate: discuri ventilate / discuri pline
- Capacitate rezervor (l): 70
- Volum portbagaj (l): 430-1340

Motor 2.0 Turbo
- Capacitate cilindrica (cmc): 1998
- Cutie de viteze: 5M
- Putere maxima(CP@RPM): 170@5000
- Cuplu maxim (NM@RPM): 270@3250
- Viteza max (km/h): 223
- Acceleratie 0-100km/h (s): 8.4
- Carburant: benzina
- Standard emisie noxe: -
- Consum intraurban/extraurban/mixt (l/100km): 11.5/6.5/8.4
- Suspensie fata/spate: MC PHERSON / Punte H cu efect auto directional
- Frane fata/spate: discuri ventilate / discuri pline
- Capacitate rezervor (l): 70
- Volum portbagaj (l): 430-1340


...crezi ca mai are rost sa ne contrazicem?!...esti penibil


--------------------
Renault Laguna II 2005 / Initiale Paris / 2.2 DCI Cutie Automata
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danghita
post 3 May 2012, 22:34
Post #58


Membru incepator


Group: Members
Posts: 60
Joined: 5 April 12




alooo sefii nu va mai certati nu am deschis acest topic sa va vad cum va certati vreau sa spuneti ba i-ati diesel ca e mai bun pentru ca sau i-ati benzinar k e mai bun pentru ca nu ma intereseaza consumul k pe mine ma intereseaza rezistenta pieselor...io vreau sa iau laguna si nush ce sa iau benzina sau diesel mai am o luna pana cumpar si nu vreau sa ma intep...nu va mai certati veniti cu argumente...multam fain


--------------------
renault laguna 2 2003 1.8 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mircea-daniel
post 3 May 2012, 22:40
Post #59


Membru cu tubina


Group: Members
Posts: 1.023
Joined: 16 May 05
From: Banda I




Am si eu o intrebare: de ce toti o dau inainte cu amortizarea investitiei? La cat e acum o Laguna 2 bunicica (4000-7000 de euro), mai vine vorba de amortizarea investitiei? In conditiile in care peste 2 luni masina valoreaza cu cel putin 10% mai putin? Zic si eu, ca in momentul asta, alegerea unei Lagune 2, e mai mult de gust. Orice investitie, in diesel sau benzina e sortita unei pierderi, la cum e piata auto.


--------------------
Renault Lagunaaaa - B 666 GGG 2003
Cand aveam Clio mi se parea ca merg toti ca nebunii (consum 6%). Acum am leguma si mi se pare ca toti merg ca melcii (consum 10%).
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
siriteanu
post 4 May 2012, 06:52
Post #60


Membru autentic


Group: Members
Posts: 748
Joined: 19 May 11
From: Iasi




benzina, daca mergi putin, - costuri de intretinere la motor mai mici , in cazul in care nimeresti una cu bube.
diesel , doar daca mergi mult, dar pregateste-te sa ai surprize
eu am ales benzina, si sunt multumit. asta, dupa ce doi mecanici .. au avut 2 lagune disesel 1.9 107cp si 1.9 120 cp , si mi-au povestit ce inseamna ....si chiar unul din ei a trecut pe benzinar...
i-ati totusi diesel, dar vezi sa fie ok ..sa nu-ti faca tot felul de figuri ...


--------------------
Renault Laguna II Ph II 1.9 Dci 96KW - Dynamique 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages < 1 2 3 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 29th July 2025 - 11:31
Dacia