Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Martori bord: SERV + centuri, care este problema ?

Flamingo
post 15 May 2007, 09:41
Post #1


Membru "SPARKY Team"


Group: Banned
Posts: 1.064
Joined: 20 February 06
From: Bucuresti




Ia sa vedem cum sta treaba la mine...

De cateva zile mi se aprind martorii de la centura de siguranta si cel pe care scrie SERV. Pana acum nu am mai patit asa ceva in sesnul ca obisnuind sa nu ma leg la gat cu centura impusa de lege, chiar faceam haz de necaz ca ledul ala nu se aprinde. Uite ca de vreo saptamana a inceput sa-mi "spuna" sa pun centura, bashca se aprinde o data cu martorul SERV. Initial dupa montarea centurii, acestea se stingeau, numai ca de ieri am observat ca se aprind cand "vrea muschii lor".

Sa fie vreo problema de soft ?
Sa fie de la caldurile astea nenorocite care m-au facut sa merg numai cu aerul conditionat pornit ?
Ce idei imi dati ca in service nu vreau ? sad.gif

Multumesc.


--------------------
HYUNDAI i10, full options 2008
A fost o data ca niciodata un Renault Clio DCI din 2004, full options, care s-a transformat intr-o zi de aprilie, in teren pentru casa...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cipriann
post 15 May 2007, 12:22
Post #2


cipriann


Group: Members
Posts: 514
Joined: 28 April 07
From: Brasov, Romania




Stai linistit..si io am patit odata...asa din senin.Am fost la Renault si cu calculatorul lor mi-au resetat computerul masinii la ''0'' si mi-au zis ca la la fiecare revizie normal ar fii sa bage mufa si sa reseteze toti parametrii ce tin de :centura,serv,abs,airbag..etc.Altceva nu are ce sa fie...sa ne zici daca ai rezolvat.Bafta


--------------------
Renault Clio 2 Hatchback by France - BV026638 Year : 2001 , Engine : 1149 cmc , Power : 58 hp
cipriann love: Volkswagen & Renault & Toyota & Skoda.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Flamingo
post 15 May 2007, 16:30
Post #3


Membru "SPARKY Team"


Group: Banned
Posts: 1.064
Joined: 20 February 06
From: Bucuresti




Multumesc Ciprian, dar daca nu ma duc cu ea in service, ce risc ?


--------------------
HYUNDAI i10, full options 2008
A fost o data ca niciodata un Renault Clio DCI din 2004, full options, care s-a transformat intr-o zi de aprilie, in teren pentru casa...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hellcat
post 15 May 2007, 20:09
Post #4


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 5.628
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




Ce parametrii sa reseteze la fiecare revizie?? blink.gif Nici vorba...in multe din astfel de cazuri observ ca se infiripa un fel de telefonu' fara fir...
Acei "parametri" sunt eventuale coduri de erori care apar din anumite motive (niciodata din senin)...cam atat.
Un simplu exemplu, apropo de "resetarile" astea, daca circuitul de abs devine deschis dintr-un motiv oarecare, dupa remedierea fizica a problemei, odata cu punerea masinii in miscare abs-ul se activeaza automat, fara alta interventie.

@Catalin:Led-ul la centura nu se aprindea cand nu era pusa...pai si acest lucru nu ti-a dat de gandit la momentul respectiv? Si acum se aprinde impreuna cu un martor "serv"...big deal. Dar tu oricum nu vrei sa dai pe la un service, asa ca il las pe cipriann sa iti spuna ce risti in acest caz...poate stie wink.gif


--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cipriann
post 15 May 2007, 20:33
Post #5


cipriann


Group: Members
Posts: 514
Joined: 28 April 07
From: Brasov, Romania




Nu se intampla nimic...mie asa mi s-a spus de la service cand am resetat calculatorul, ca daca la anumite intervale nu resetezi acea memorie apar acele beculete aprinse care te anunta ca de fapt ''trebuie'' sa ajungi cu masina in service..deci te atentioneaza...nu ca este stricat ceva !!!!! Sunt convins ca masina lui Catalin nu are nimic...


--------------------
Renault Clio 2 Hatchback by France - BV026638 Year : 2001 , Engine : 1149 cmc , Power : 58 hp
cipriann love: Volkswagen & Renault & Toyota & Skoda.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hellcat
post 15 May 2007, 20:46
Post #6


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 5.628
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




Eu zic sa te opresti aici pentru ca ceea ce sustii nu este corect! "Resetarile" pe care tot le pomenesti aici nu exista, sunt comenzi de stergere a unor defecte/erori care de altfel nu apar niciodata din senin!!
De aceea, cand se aprinde un martor in bord, chiar a aparut o problema, cu care se mai poate circula pe o perioada scurta de timp pana la un service sau care necesita imobilizarea masinii.


--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Flamingo
post 16 May 2007, 07:32
Post #7


Membru "SPARKY Team"


Group: Banned
Posts: 1.064
Joined: 20 February 06
From: Bucuresti




Multumesc pentru raspunsuri.

Si totusi cred ca masina are ceva cu toate ca e merge perfect sau cel putin nu observ vreo problema acum dupa aprinderea acelor martori. Recunosc, imi este putin teama de ledurile astea doua, dupa ce anul trecut am patit-o. Se aprindeau cam toti martorii simultan, masina dardaia, iar la vreo 24 de ore, aceasta nu a mai pornit. Concluzia... Se stricase alternatorul care a trebuit schimbat si care alternator m-a facut sa scot din buzunar foarte multi bani (piesa, manopera si alergatura). Am mai povestit eu pe undeva pe aici patania. dry.gif

So, alte pareri daca se poate ? Multumesc anticipat. sad.gif


--------------------
HYUNDAI i10, full options 2008
A fost o data ca niciodata un Renault Clio DCI din 2004, full options, care s-a transformat intr-o zi de aprilie, in teren pentru casa...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Duyu
post 16 May 2007, 07:40
Post #8


Membru dependent de forum


Group: Members
Posts: 2.259
Joined: 10 March 06
From: B u c u r e ș t i




Parerea mea este ca cel mai bine te duci in service si pui masina pe tester! Asa afli ce are (asta daca are ceva, desi eu nu cred...) si nu mai stai cu teama asta continua. Bafta multa si sa ne spui cum ai rezolvat problema! wink.gif


--------------------
Renault Clio Symbol 1.5 dCi, 65 CP - with Vredestein Snowtrac 3

An Fabricație: 2006

Kilometraj: ~95.000 km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Flamingo
post 16 May 2007, 08:03
Post #9


Membru "SPARKY Team"


Group: Banned
Posts: 1.064
Joined: 20 February 06
From: Bucuresti




Dap, alti bani, alta distractie. Multumesc Duyu ! Sa vedem ce-o iesi pana la urma.
Alooo, Isarescu, un imprumut - ceva ? biggrin.gif


--------------------
HYUNDAI i10, full options 2008
A fost o data ca niciodata un Renault Clio DCI din 2004, full options, care s-a transformat intr-o zi de aprilie, in teren pentru casa...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Flamingo
post 17 May 2007, 07:45
Post #10


Membru "SPARKY Team"


Group: Banned
Posts: 1.064
Joined: 20 February 06
From: Bucuresti




Am revenit...

Se pare ca aprinderea martorilor are legatura cu caldura... Spun asta pentru ca azi de dimineata, fiind mai frig in capitala, martorii nu s-au aprins (in 13 km cat am pana la birou) decat o singura data. Aceasta problema a inceput o data cu caldurile, cand am fost nevoit sa dau drumul la aerul conditionat. La 7:30 cand m-am pornit catre job si data fiind "racoarea" de afara, nu am mai pornit AC-ul iar ledurile, repet, nu mi-au mai facut figuri decat dupa aproape 11 km. Sa fie oare asta cauza "defectiunii" sau "malfunctiei" cum spun cate unii ?

Este doar o idee, nu dati cu parul. unsure.gif



--------------------
HYUNDAI i10, full options 2008
A fost o data ca niciodata un Renault Clio DCI din 2004, full options, care s-a transformat intr-o zi de aprilie, in teren pentru casa...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Duyu
post 17 May 2007, 07:52
Post #11


Membru dependent de forum


Group: Members
Posts: 2.259
Joined: 10 March 06
From: B u c u r e ș t i




O fi...dupa cum am spus si mai sus nu cred ca este nimic grav... dar ma intreb ce ai sa faci cand or veni temperaturi peste 40 grade Celsius... smile.gif


--------------------
Renault Clio Symbol 1.5 dCi, 65 CP - with Vredestein Snowtrac 3

An Fabricație: 2006

Kilometraj: ~95.000 km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Flamingo
post 17 May 2007, 07:54
Post #12


Membru "SPARKY Team"


Group: Banned
Posts: 1.064
Joined: 20 February 06
From: Bucuresti




Nush Duyule... Mi-e groaza ca pe 3 iunie tre' sa plec la drum lung pana la Iasi si mi-e sa nu raman cu ea in drum pe coclauri printre necunoscuti.

cmadrei edit: atentie la regulament sh tz k si alte alea sunt interzise


--------------------
HYUNDAI i10, full options 2008
A fost o data ca niciodata un Renault Clio DCI din 2004, full options, care s-a transformat intr-o zi de aprilie, in teren pentru casa...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 17 May 2007, 14:57
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




Vezi ca este la tutoriale un topic despre cum se demonteaza airbag-ul de pe volan. dupa ce il scoti ai sa vezi ca intra o mufa in spatele airbag-ului. Sa nu fie cumva aia de vina si sa nu mai faca contact corect. Incearca sa o infigi mai bine.
Si stai linistit ca nu ramai pe drumuri de la asta. Daca ti-e frica, atunci ia Dacia, aia n-are airbag, deci sigur nu vei avea problema asta. laugh.gif

This post has been edited by Laurentziu83: 17 May 2007, 14:58


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Flamingo
post 17 May 2007, 15:12
Post #14


Membru "SPARKY Team"


Group: Banned
Posts: 1.064
Joined: 20 February 06
From: Bucuresti




La urentiu... era o vorba candva...

"Ca sa pleci pana la Timisoara cu Dacia, trebuie sa ai in portbagaj piese pentru inca juma' de masina." radmasa.gif

Asa ca... o fi ea pusa la punct (aprindere, jiglere, etc) dar sunt patit sa-mi fiarba apa in radiator sau sa se sparga vasul de expansine de la caldura sau... sau... sau. biggrin.gif Nu mai spun de consum... Oricum, multumesc pentru sfat. Cred c-o sa demontez capacul ala sa vad ce mama ma-si se intampla. Posibil sa se fi deschiolat un pic din cauza ca am facut niste drumuri pana la CL Muscel cu tot neamul dupa mine iar la intoarcere (cu masina goala) o simteam cu "isi revine" scartaind pe alocuri. Nu gluemesc, a fost o senzatie foarte ciudata sa simt cum masina "revine la linia de plutire"... unsure.gif Dar nah... Ma gandesc si la varianta asta. Multumesc. wink.gif


--------------------
HYUNDAI i10, full options 2008
A fost o data ca niciodata un Renault Clio DCI din 2004, full options, care s-a transformat intr-o zi de aprilie, in teren pentru casa...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
itharangus
post 18 May 2007, 16:39
Post #15


Membru


Group: Members
Posts: 141
Joined: 24 December 04
From: tm




Nu stiu daca ar putea fi o solutie pentru problema ta; incearca sa purjezi filtrul de motorina, poate de aia se aprinde SERVul (asta daca ai Diesel).


--------------------
CLIO SYMBOL dCI 65CP 45kkm VERDE 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 18 May 2007, 16:43
Post #16


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Se aprinde serv+centuri ... ce ar putea sa aiba cu motorina ? {oricum scrie in cartea masinii ce si cum - despre martorii din bord}


--------------------
ex. Renault Clio Symbol - RO 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 20 May 2007, 23:05
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




Da, da, CatalinS sa purjeze filtrul de motorina de la masina lui... radmasa.gif
Stai sa fac un tutorial despre purjarea filtrului de motorina la Symbol 1.4. biggrin.gif


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Flamingo
post 21 May 2007, 10:21
Post #18


Membru "SPARKY Team"


Group: Banned
Posts: 1.064
Joined: 20 February 06
From: Bucuresti




Salve !

Vineri am sunat la Serus. Intrucat in weekend trebuia sa plec la drum lung (pana la urma am ramas in Bucuresti) am reusit sa ma programez in aceeasi zi, la ora 20:00. M-am si mirat ca tipul de la celalalt capat al firului nu mi-a cerut nici numele si nici numarul masinii. Ma gandeam c-o fi vreun ciubuc de-al lui, insa am constatat la fata locului ca m-am gandit prost.

Am ajuns acolo (ploua marunt de-ti venea sa-ti iei copii la bataie) dar am zis "hai, tre' s-o fac si p-asta). L-am luat de-o aripa pe Stefan (pustiul meu), nu l-am luat la bataie, insa l-am lasat la ai mei care locuiesc relativ in zona cu serviceul, mai exact in Dr. Taberei.

Bun... acolo intreb de X cumva pe shestache, gandidu-ma repet, ca pot sari treburile oficiale, iar masina mi se va repara fara manopera impusa ci doar cu un mic ciubuc / spaga. M-am inselat. Odata intrat, mi s-a facut fisa, mi s-a luat cheia si m-am pus pe asteptat. Initial mi s-a spus ca imediat ma va prelua cineva, insa tipul care credeam ca se va ocupa de mine, avea treaba la alte masini. Am uitat sa va spun un amanunt destul de important... Inainte de toate cele (fisa de service, "confiscarea" cheilor, electricianul imi spune ca nu ar fi o mare problema aprinderea martorilor si ca el crede ca toata tarasenia s-ar trage de la hopuri, gropi, etc. vorba care avea sa ma urmareasca pe toata durata sederrii mele acolo.

Stau ce stau, si cum mi-s fumator de mii de ani, ma duc cu tupeu sa cer cheia ca sa iau pachetul de tigari din masina, astfel asteptarea sa mi se para mai "dulce". Fumez o tigara, o fumez si pe-a doua apoi vazand ca nimic nu se schimba (masina era afara in parcare) ma duc la tipul de la birouri cu care vorbisem la telefon si-l intreb daca nu cumva pot veni a doua zi sau alta data pentru ca unu la mana, inebunisem de nervi (oi fi eu bolnav cu capul) si doi la mana il stiam pe pitic la ei mei, care au un animal de caine care musca tot ce prinde in cale, inclusiv pe copil (ceea ce s-a si intamplat intre timp). Mi se spune ca sa mai am putintica rabdare ca acum se rezolva. Motivele nu i le-amspus, asta va scriu eu voua aici. Boonn...

Mai stau ce stau apoi ma duc la electrician, il intreb cat mai dureaza, imi da din umeri cum ca nici el nu stie, aratandu-mi totusi din ochi cate masini mai sunt la coada. Mai astept un pic si plec.

Acum nu stiu sigur din ce motive am plecat... Sa fi fost din cauza ca ma vedeam abandonat prin parcare (reusiem intre timp sa ma bag in service dar acolo nu ai voie sa fumezi, drept dovada scrumiera era undeva la intrare) sau ca-l stiam pe ala micu la ai mei cu fiara care il musca inclusiv pe tata care ii da sa manace (eu as fi impuscat javra aia de cainele inca de acum 6-7 ani) sau din al treilea motiv - partea financiara ??? Am inteles ca in Brasov manopera ar fi undeva pe la 35 RON / ora pe cand aici, pt partea electrica mi s-ar lua 66 RON pe ora, deci aproape dublu... si cum pe 22 iunie am un drum in Brasov (platit), recunosc, ca m-a batut gandul s-o repar acolo.. asta in cazul in care o fi cu adevarat ceva grav.

Acum recunosc... A contribuit foarte mult la plecarea mea din service si cele cateva cuvinte spuse initial de electrician... cum ca aprinderea martorilor este cauzata de gropi, hopuri, etc.

Nu stiu cat de bine am procedat, dar eram dator sa povestesc ce-am mai facut zilele astea. In rest masina merge ca unsa, consumul e ok, se invart rotile biggrin.gif ma duce acasa sau la munca, etc...


--------------------
HYUNDAI i10, full options 2008
A fost o data ca niciodata un Renault Clio DCI din 2004, full options, care s-a transformat intr-o zi de aprilie, in teren pentru casa...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Flamingo
post 24 May 2007, 11:47
Post #19


Membru "SPARKY Team"


Group: Banned
Posts: 1.064
Joined: 20 February 06
From: Bucuresti




Dupa cum va spuneam zilele trecute, masina merge ok, insa azi de dimineata mi s-a stricat partea mecanica a CD-playerului. Orice CD as introduce, aceste "nu porneste".Aparatul scoate niste sunete care seamana foarte mult cu o mitraliera si asta pret de vreo 10-15 secunde, dupa care ejecteaza discul. Radioul functioneaza ok. Nu-s probleme nici cu afisajul, insa repet, s-a intamplat ceva la partea mecanica. Sa aibe oare legatura cu cei doi martori din bord ? Hmmm, pana la Brasov, mai am ceva de asteptat. Oricum, o sa caut pe forum ceva despre CD-player iar daca nu gasesc, voi face topic nou.

P.S. Cred ca pana la urma imi fac blog pe forumul Reno... biggrin.gif


--------------------
HYUNDAI i10, full options 2008
A fost o data ca niciodata un Renault Clio DCI din 2004, full options, care s-a transformat intr-o zi de aprilie, in teren pentru casa...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 24 May 2007, 11:55
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




Cu cd-player-ul, incearca mai tarziu, si eu am avut probleme cu el. Nu cred ca are vreo legatura cd-player-ul cu martorii din bord.
Inainte de orice, nu uita ca ai cumparat un renault si trebuie sa suporti consecintele. Sa vezi ce frumos m-am facut de ras cand a ramas blocat cd-ul unui prieten care trebuia sa plece...


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Flamingo
post 24 May 2007, 12:45
Post #21


Membru "SPARKY Team"


Group: Banned
Posts: 1.064
Joined: 20 February 06
From: Bucuresti




Ma gandeam eu ca n-ar avea legatura... iar CD-playerul tot nu porneste... cat despre...

QUOTE(Laurentziu83 @ 24 May 2007, 11:55)
Inainte de orice, nu uita ca ai cumparat un renault si trebuie sa suporti consecintele.
*



...m-am lamurit inca din vara lui 2006 cum sta treaba la Renault, cand am fost nevoit sa cumpar alternator nou. dry.gif

P.S Si cu amicul tau cum s-a rezolvat pana la urma ? Sa nu-mi zici ca i-ai dat bani sa-si cumpere alt CD... rolleyes.gif


--------------------
HYUNDAI i10, full options 2008
A fost o data ca niciodata un Renault Clio DCI din 2004, full options, care s-a transformat intr-o zi de aprilie, in teren pentru casa...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 24 May 2007, 12:50
Post #22


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




I l-am dat dupa 2 saptamani, cand s-a intors in oras.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
super_clio
post 24 May 2007, 17:37
Post #23


Membru incepator


Group: Members
Posts: 33
Joined: 30 December 06
From: Bucuresti




Astazi asteptand la stop am oprit motorul si pt ca se facuse verde am pornit fara sa astept sa se stinga toti martorii iar de atunci sta aprins martorul de control al gazelor de esapament. (are o iconitza care seamana cu harta Romaniei). Vreau sa stiu daca trebuie sa-mi fac griji si sa merg la ei sau se poate rezolva cum se rezolva cand se aprinde martorul de la airbag (mufa care se afla sub scaunul din dreapta)

Multumesc!

This post has been edited by super_clio: 24 May 2007, 17:37


--------------------
renault clio bicorp '99 1.2 8v benzina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hellcat
post 24 May 2007, 18:56
Post #24


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 5.628
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




QUOTE(super_clio @ 24 May 2007, 17:37)
...si sa merg la EI...
*


Ce fel suna...de parca trebuie sa te intalnesti cu extraterestrii...

Ca sa stingi "harta Romaniei" (nu ti se pare ca seamana izbitor cu un motor in sectiune??) trebuie sa schimbi rotile de pe fata cu cele de pe spate!

@Catalin S: Ti s-a defectat alternatorul masinii personale, problema pe care au patit-o N utilizatori de N marci de autoturisme. Asta inseamna ca trebuie sa ne lamentam la nesfarsit...?? Mai e putin si cred ca o sa vad pe-aici..."Am facut pana, ce proaste sunt Renault-urile astea!"

Daca cineva mai are probleme referitoare la elementele din titlu redeschid topicul, despre cd-uri si bujii incandescente sunt alte discutii...


--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Flamingo
post 8 May 2009, 14:24
Post #25


Membru "SPARKY Team"


Group: Banned
Posts: 1.064
Joined: 20 February 06
From: Bucuresti




Am revenit cu scuzele de rigoare pentru ca topicul o luase razna, fiind inchis ulterior. Multumesc lui Cmandrei pentru redeschiderea acestuia.

Azi, dupa vreo 2 ani de la aparitia simptomelor, am rezolvat in sfarsit problemuta. Initial am fost la Renault in Militari, apoi la alt service in Vitan... unde mi s-a comunicat ca trebuie inlocuita spirala din volan care urma sa ma coste vreo 600 lei + manopera. blink.gif Aceste costuri au aparut imadiat dupa o revizie mai generala asa, pe care eu tocmai o facusem... (ceva bube prin alte locuri, vreo 4350 lei de plata) si va dati seama ce fata am facut cand am auzit ca tre' sa mai dau alti bani.

Intre timp am dat de un baiat extraordinar, coleg cu noi pe forum care a mai intalnit astfel de "defectiuni" si care a reusit sa remedieze problema in nici o ora. E vorba de Aly_vo, caruia ii multumesc si pe aceasta cale si il astept sa spuna mai multe. Omul este de incredere, noi colaborand si in alte ocazii care tin de alte domenii de activitate. Nu vreau sa intru in prea multe amanunte, cert e ca am fost foarte incantat de cum au decurs lucrurile.

Se pare ca acele spirala este de fapt un manunchi de 4 fire lipite intre ele, trase intr-o izolatie si infasurate in spirala. De la virajele dreapta / stanga, ele ajung sa se rupa. Descrierea o stiu de la alt coleg forumist si anume Zeu_4u_sweety. Deci s-a desfacut capacul de la volan si s-a lucrat pe acolo.

Repet, il invit aici pe Alin sa spuna mai multe...
Se pare ca in Romania, in ca mai exista si oameni cand vine vorba de reparatii auto.

This post has been edited by hellcat: 8 May 2009, 15:39


--------------------
HYUNDAI i10, full options 2008
A fost o data ca niciodata un Renault Clio DCI din 2004, full options, care s-a transformat intr-o zi de aprilie, in teren pentru casa...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aly_vo
post 8 May 2009, 17:09
Post #26


. . .


Group: Members
Posts: 475
Joined: 23 September 07
From: Nehoiu \ Buzau




blush.gif multam de 'reclama' tongue.gif !
Nu sunt 4 fire ci numai 2. In general se freaca intre ele si se rup sau se 'crapa' langa o mufa. Nu a durat o ora ci o ora jumate' tongue.gif ca uitasem ca cu ceva timp in urma 'blocasem' eu calculatoru la airbag sa nu ai cumva vreo surpriza neplacuta.
In general se rezolva repede cum a spus si Flamingo cam intr-o ora. Trebuie dat volanul si capacele jos si se desface si scoate blocul de lumini si stergatoare dupa aceea desfacerea propriuzisa a spiralei. Nu am nicio poza ca o atasam sa va arat in ce consta 'operatia'.
Cu prima ocazie o sa fac poze si le atasez.

Succes la toti si sa nu aveti defectiuni !


--------------------
Audi A6 Quattro
Skoda fabia 1.2 HTP; Ex Fabia 1.2HTP 'Mototolita total' de BN03WUW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alx1
post 12 May 2009, 09:37
Post #27


Membru incepator


Group: Members
Posts: 38
Joined: 22 April 05
From: BUC




Salutare baieti,
Ii intreb pe cunoscatori ce este de facut in cazul in care am acest martor de airbag aprins impreuna cu cel de SERV???
Masina asa am cumparat-o acum 3 ani, si se pare ca a fost lovita in partea din spate si a fost declansata treapta 1 de la airbag.
Cei de la service Renault mi-au spus ca trebuie schimbat computerul de bord, care costa doar 1000 EUR.
Ce alte solutii as putea avea???


--------------------
Renault Clio 2003 Bicorp
WROTE:B-48-ALS
[SIZE=1]Clio Bicorp 1.5 Dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aly_vo
post 12 May 2009, 22:36
Post #28


. . .


Group: Members
Posts: 475
Joined: 23 September 07
From: Nehoiu \ Buzau




Asa i-au spus si lui Flamingo...si s-a rezolvat fara a da 1000E.
Mai intai trebuie facuta o diagnoza si dupa aceea data 'sentinta'; probabil trebuie doar stearsa eroarea !


--------------------
Audi A6 Quattro
Skoda fabia 1.2 HTP; Ex Fabia 1.2HTP 'Mototolita total' de BN03WUW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Giafas
post 12 May 2009, 23:05
Post #29


Membru curios


Group: Members
Posts: 55
Joined: 29 March 09
From: Bucuresti




@alx1


Si eu am avut problema asta.Daca ai mai citit pe forum.La mine s-a rezolvat in 5 minute..si anume.Daca ai airbag in scaunul din dreapta automat ai si niste fire pe sub el.Firele alea se cam slabesc in mufe drept urmare la "intaresti" cu mana.La mine asa a mers. wink.gif


--------------------
Renault Clio Hatchback. (1.2 16v) 75cp 2001



Dintre toate zilele, pierduta e aceea in care nu ai ras.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alx1
post 15 May 2009, 15:52
Post #30


Membru incepator


Group: Members
Posts: 38
Joined: 22 April 05
From: BUC




@Giafas

Multumesc pentru informatie, va trebui sa verific, desi au mai verificat altii.

@aly_vo

Ramane cum am stabilit. Sa verificam. Multumesc.




--------------------
Renault Clio 2003 Bicorp
WROTE:B-48-ALS
[SIZE=1]Clio Bicorp 1.5 Dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 2nd August 2025 - 12:33
Dacia