Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages < 1 2 3 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Noul Symbol pe GPL.Cum se comporta?

BannedHost
post 13 Sep 2012, 20:25
Post #31


Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva


Group: Members
Posts: 2.702
Joined: 14 September 10
From: Cluj-Napoca




Tin sa precizez ca motorul 16v, d4f nu are tacheti... (raspuns primit la randul meu de renault cluj)


--------------------
Renault Laguna 2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andreib
post 13 Sep 2012, 20:41
Post #32


Membru


Group: Members
Posts: 147
Joined: 16 November 04
From: Iasi




Culbutori, scuze.


--------------------
Reno Kangoo 1.2 16v GPL 2005
Reno Kangoo 1.2 16v GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 13 Sep 2012, 20:42
Post #33


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




Garantia se pierde la motor indiferent unde se monteaza instalatia de gaz, fie si la Renault in Franta. Cat timp chiulasa nu a fost proiectata pentru GPL, nu poti sa o mai imbunatatesti dupa aceea.
De asemenea se pierde si garantia la instalatia electrica.
Supapele sunt afectate de la mersul pe gaz, eu la K7J a trebuit sa le reglez dupa cca 25000 de km intrucat se simtea ca motorul merge mai gatuit.

Eu dupa experienta cu GPL-ul pe Symbol 1.4 mi-as mai pune GPL doar daca as fi nevoit sa fac navete gen Ploiesti-Bucuresti zilnic, dar si atunci m-as orienta spre un diesel de cilindree mica si pe o masina mica, gen Corsa 1.3 cdti de generatie mai veche si cu un euro mai mic, preferabil euro 2 sau 3 SI FARA DPF, ar fi mai putina bataie de cap. Daca ar fi doar pentru mers prin oras as prefera mai degraba sa las masina in parcare. In oras cel putin iarna cat timp motorul nu apuca sa se incalzeasca pana la un 50-60 de grade oricum se merge pe benzina.

This post has been edited by Laurentziu83: 13 Sep 2012, 20:43


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrian2011
post 13 Sep 2012, 20:50
Post #34


Membru autentic


Group: Members
Posts: 693
Joined: 30 August 11
From: Isle of Man




pai montajul s-ar realiza la reprezentanta renault dambovita(mavexim).habat nu am cat de (ne)priceputi sunt la montat GPL.poate prin intermediul forumului aflu mai multe despre acest lucru.


--------------------
Renault Symbol 2011 Collection 1.2 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BannedHost
post 13 Sep 2012, 21:39
Post #35


Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva


Group: Members
Posts: 2.702
Joined: 14 September 10
From: Cluj-Napoca




@ laurentiu daca iei un symbol pe gpl direct de la mama lui, crezi ca chiulasa a fost schimbata ? A fost montat doar un sistem gpl, peste motorul de serie si atat !


@ andrei culbutori = tacheti deci niciunul dintre ei nu se afla pe d4f.... eu am ramas ciudat deoarece eu am un zgomot ca de tachet la motor, dar daca nu are asa ceva, eu ce sa zic

This post has been edited by BannedHost: 13 Sep 2012, 21:39


--------------------
Renault Laguna 2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andreib
post 13 Sep 2012, 22:07
Post #36


Membru


Group: Members
Posts: 147
Joined: 16 November 04
From: Iasi




D4F are 16v si un singur ax cu came. Fiecare lob de la ax actioneaza 2 supape printr-un culbutor. Pe fiecare culbutor sunt 2 suruburi de reglaj (nu are compensatori hidraulici care sa compenseze uzura). Pe scurt, se regleaza ca la dacie (in manualul Haynes scria ca se regleaza la 40.000km parca).

Attached thumbnail(s)
Clipboard01.jpg ( Size: 80.57k ) Number of downloads: 851


--------------------
Reno Kangoo 1.2 16v GPL 2005
Reno Kangoo 1.2 16v GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BannedHost
post 13 Sep 2012, 22:17
Post #37


Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva


Group: Members
Posts: 2.702
Joined: 14 September 10
From: Cluj-Napoca




Si eu cand le-am zis ca se aude o bataie in mers la ~2000 rpm si am zis ca e de la tacheti, au zis ca motorul asta de pe symbol nu are asa ceva :|


scuze de offtopic.

This post has been edited by BannedHost: 13 Sep 2012, 22:17


--------------------
Renault Laguna 2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 13 Sep 2012, 22:17
Post #38


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




@BannedHost: nu stiu cum e la Symbol 1.2 GPL, insa la Logan la 1.4 K7J GPL de fabrica difera chiulasa si supapele, in sensul ca sunt alte coduri de piese. Crede-ma ca am verificat personal in Dialogys-ul de service (cel in care bagi seria de sasiu, nu cel de il gasesti crackuit pe net) pentru ca ma interesa subiectul la vremea respectiva.
Pur si simplu am bagat 2 serii de sasiu in Dialogys (una de Logan GPL si una fara, ambele K7J) si mi-au rezultat coduri de piese diferite la chiulase si la seturile de supape.

Cat despre montajul la Mavexim Targoviste, pot sa-ti spun ca garantia la motor o vei mai avea doar acolo, in orice alt service din tara te duci masina ta va aparea ca nu are GPL din fabrica, prin urmare montat aftermarket, deci bbye garantie. Vei fi indrumat sa-ti repare motorul Mavexim Targoviste.
Daca nu ma crezi, poti sa faci un mail la Renault Romania.

This post has been edited by Laurentziu83: 13 Sep 2012, 22:20


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrian2011
post 14 Sep 2012, 07:23
Post #39


Membru autentic


Group: Members
Posts: 693
Joined: 30 August 11
From: Isle of Man




cand ziceti ca difera chiulasa si supapele va referiri la faptul ca difera materialul din care sunt facute.forma eu cred ca este aceasi.
si oare chiulasa si supapele non-gpl se vor duce chiar asa repede(gen 2-3ani?)


--------------------
Renault Symbol 2011 Collection 1.2 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andurs
post 14 Sep 2012, 08:56
Post #40


membru


Group: Members
Posts: 612
Joined: 27 October 07
From: Iasi




Eu am motorul 1.4 16v (K4J 712) si am GPL pe el de 75.000km, masina avand 87.000km acum. Inafara de faptul ca am schimbat filtrele la gaz, cam din 30 in 30.000km, n-am avut nicio problema.
Acum, nu stiu, de exemplu, cum as putea verifica daca e ceva afectat la chiulasa, supape, etc.?
Am facut un test de compresie acum vreo 5000km si arata in jur de 13 pe fiecare piston in parte. N-am idee cat tre sa fie normal si nici daca din testul de compresie afli informatii relevante legate de chiulasa, supape etc.
Cert este ca motorul merge normal, trage ok, are de ani de zile consumuri similare in conditii similare s.a.m.d.
Pana acum, la mine s-a meritat investitita, masina are 5 ani, i-am pus GPL dupa nici 1 an de la achizitie, daca ma mai tine tot asa inca 5 ani in regimul asta de utilizare (intre 15-20.000km pe an) fara probleme majore, ma declar mai mult decat satisfacut.
Cine stie, poate e mai tolerant cu GPL-ul motorul asta de 1.4 16v? unsure.gif


--------------------
Renault Scenic 3 2014 1.5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andreib
post 14 Sep 2012, 15:40
Post #41


Membru


Group: Members
Posts: 147
Joined: 16 November 04
From: Iasi




Tine fara griji 4-5 ani daca ii pui valve saver.

Kangoo-ul are deja 130.000km, din care cca 100.000km pe GPL (si vreo 30.000km fara valve saver ca nu gasisem in Romania atunci). Masina merge in continuare f bine, compresie 12-13 pe toti cilindrii dar NU merita sa o chinui fara kitul de protectie supape. Lichidul ala tine 1l cam 10.000km si nu e chiar atat de scump (iar solutia e testata, nu e extract de diamante...).

This post has been edited by andreib: 14 Sep 2012, 15:40


--------------------
Reno Kangoo 1.2 16v GPL 2005
Reno Kangoo 1.2 16v GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrian2011
post 19 Sep 2012, 15:32
Post #42


Membru autentic


Group: Members
Posts: 693
Joined: 30 August 11
From: Isle of Man




in momentul in care merg pe GPL afisarile CB-ului(consum instant si mixt) sunt valabile si pt GPL sau nu?


--------------------
Renault Symbol 2011 Collection 1.2 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AFSmihai
post 19 Sep 2012, 17:51
Post #43


Membru incepator


Group: Members
Posts: 54
Joined: 16 July 12




Computerul de bord nu afiseaza consumul real atunci cand mergi pe GPL


--------------------
Dacia Logan 2007
Alternative Fuel Systems
Strada Radovanu Nr.35
0762.393388
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BannedHost
post 19 Sep 2012, 17:55
Post #44


Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva


Group: Members
Posts: 2.702
Joined: 14 September 10
From: Cluj-Napoca




Bineinteles ca nu....

Ce indica cb-ul e strict pentru benzina...

Pentru gaz, ai acele led-uri verzi .... faci si tu un calcul cati kilometrii te tine o liniuta pana cade.



Dar cu puterea cum sta ? Cat de puturoasa devine ? M-am dat cu un punto pe gpl si e cam moarta, fata de benzina.. In plus suna foarte urat pe gpl parca bat toate prin motor, iar pe benzina isi revine

This post has been edited by BannedHost: 19 Sep 2012, 17:56


--------------------
Renault Laguna 2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CHYBRYT
post 19 Sep 2012, 18:08
Post #45


Membru incepator


Group: Members
Posts: 47
Joined: 20 July 05
From: Bucuresti Sector2




Ma repet... la o masina cu instalatie de calitate, montata si reglata profesional diferentele de functionare sunt minore sau inexistente, mai mult ca sigur punto de care spui nu se incadra in cerintele de mai sus


--------------------
Renault Megane 2.2 - B888BAZ 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BannedHost
post 19 Sep 2012, 18:12
Post #46


Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva


Group: Members
Posts: 2.702
Joined: 14 September 10
From: Cluj-Napoca




Buun, ma bate si pe mine gandul serios sa trec pe gpl... la 2400 lei nu mi se pare enorm de mult...

Dar de exemplu daca alimentez cu un gaz mai "murdar" ce se poate intampla ? Nu stii niciodata ce alimentezi

This post has been edited by BannedHost: 19 Sep 2012, 18:12


--------------------
Renault Laguna 2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrian2011
post 19 Sep 2012, 20:37
Post #47


Membru autentic


Group: Members
Posts: 693
Joined: 30 August 11
From: Isle of Man




"gaz murdar"?fi mai explicit.eu cand aveam loganul cu gpl o singura data am alimentat de la o statie "no name" si efectul a fost ca am mers mai putin cu vreo 100km fata de normal(adica a consumat mai mult ca deobicei desi am mers in acelasi conditii).de atunci doar de la petrom am alimentat si n-am mai avut pb. ce mai vremuri...tin minte ca intr-o luna am parcurs vreo 2000km cu alimentari de 350ron.


--------------------
Renault Symbol 2011 Collection 1.2 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BannedHost
post 20 Sep 2012, 06:23
Post #48


Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva


Group: Members
Posts: 2.702
Joined: 14 September 10
From: Cluj-Napoca




Nustiu cum sa explic, dar cand am condus o masina pe gpl, am inteles de la proprietar ca ultima alimentare cu gaz de la rompetrol nu a fost prea "buna" si gazul a fost murdar... (masina avea relantiul neregulat) Mai multe nu l-am intrebat.. acuma nu stiu, deaceea am intrebat aici


--------------------
Renault Laguna 2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AFSmihai
post 20 Sep 2012, 08:33
Post #49


Membru incepator


Group: Members
Posts: 54
Joined: 16 July 12




Instalatia GPL auto are in componenta 2 filtre (unul stare lichida si unul stare gazoasa) daca se face revizia la interval de 15000KM impuritatile nu au voie sa ajunga in instalatie, gazul poate fi considerat "prost" atunci cand cantitatile de propan si butan din componenta lui nu sunt respectate si atunci motorul este mai lenes sau gazul se consuma mai repede ca de obicei.

Attached thumbnail(s)
imagesCA8H1FL9.jpg ( Size: 8.81k ) Number of downloads: 703


--------------------
Dacia Logan 2007
Alternative Fuel Systems
Strada Radovanu Nr.35
0762.393388
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrian2011
post 20 Sep 2012, 08:42
Post #50


Membru autentic


Group: Members
Posts: 693
Joined: 30 August 11
From: Isle of Man




corect!dar aceste statii gpl "no name" de unde isi iau gazul?nu tot de la marii furnizori?de ce la statiile GPL cunoscute gazul este ok si la acestia nu?au ei cum sa-l mai modifice?


--------------------
Renault Symbol 2011 Collection 1.2 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andreib
post 20 Sep 2012, 23:01
Post #51


Membru


Group: Members
Posts: 147
Joined: 16 November 04
From: Iasi




QUOTE(BannedHost @ 19 Sep 2012, 19:12)
Buun, ma bate si pe mine gandul serios sa trec pe gpl... la 2400 lei nu mi se pare enorm de mult...

Dar de exemplu daca alimentez cu un gaz mai "murdar" ce se poate intampla ? Nu stii niciodata ce alimentezi
*


2400lei e putin pentru o instalatie de gaz. Daca vrei o instaltie cu adevarat buna eu cred ca trebuie sa te uiti mai sus (probabil peste 3000lei). Ca reper de pret: instalatia de pe kangoo a costat 2200 euro in Germania iar cea de pe nubira 3000 lei in ro (in 2006!). Ieftin si bun nu exista pe lumea asta.

De exemplu majoritatea instalatiilor montate in ro (tomaseto cu stag 200-300) sunt montate cu rampe de injectoare valtek sau ig1 de 30jde euro. Merg, functioneaza dar nu vor ajunge vreodata la parametrii doriti (Laurentiu poate atesta asta). O rampa decenta e in jur de 100-200 EUR (matrix, brc etc). O rampa f buna care tine cat masina in schimb e scumpa, 300-400EUR (keihin-ul de pe kangoo atat costa). Va puteti imagina ca o instalatie vare costa cu tot cu montaj putin peste 500 euro nu este tocmai cea mai stralucita...

Cat despre gaz "murdar" din pacate la noi in vara asta au fost destul de multe pb (in special cu gazul de la lukoil.
Gazul are defapt doua tipuri de impuritati:
1. Pilitura metalica care se opreste in filtrul de stare lichida (nu cauzeaza probleme decat daca nu e schimbat filtrul la timp)
2. Reziduu petrolier (un soi de smac negru, cam ca o smoala) care se depune peste tot: vaporizator/filtre/injectoare. Ce se intampla? Se blocheaza vaporizatorul, se infunda filtrele si eventual se strica injectoarele. In multe cazuri se rezolva cu o curatare a instalatiei. In cele grave se ajunge la schimbat injectoare...

This post has been edited by andreib: 20 Sep 2012, 23:02


--------------------
Reno Kangoo 1.2 16v GPL 2005
Reno Kangoo 1.2 16v GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrian2011
post 21 Sep 2012, 07:36
Post #52


Membru autentic


Group: Members
Posts: 693
Joined: 30 August 11
From: Isle of Man




si in romania ai cum sa montezi asa instalatii scumpe?ca eu nu am gasit nimic pe net.si sa merg pana in germania sa montez mai bine raman asa.


--------------------
Renault Symbol 2011 Collection 1.2 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andurs
post 21 Sep 2012, 09:34
Post #53


membru


Group: Members
Posts: 612
Joined: 27 October 07
From: Iasi




Dupa cum am mai povestit, am tomasetto stag 200, 75.000km, iar gazul alimentat in toti kilometrii astia a fost in proportie de 90% de la Lukoil. Probleme n-au aparut pana acum.
Criteriul principal pentru care prefer Lukoil-ul este ca de obicei nu prea umblu cu cash la mine si acolo pot plati cu cardul. Nu mai zic de faptul ca au site-ul facut calumea si poti vedea la ce statii au gpl si la ce pret si-ti poti planifica alimentarile la drumurile mai lungi prin tara. In 99% din cazuri circul noaptea si nu stau sa bajbai dupa statii de gpl, opresc direct la tinta castigand timp pretios.


--------------------
Renault Scenic 3 2014 1.5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PhilipMorris
post 22 Sep 2012, 22:16
Post #54


dependent de internet banking


Group: Members
Posts: 708
Joined: 14 November 07
From: Where the streets have no name




domnule andreib, ai grija ca din 2200 E instalatia de pa kangoo, 1500 E a fost numai montajul. Ca vorbim de germania, doar. Asa ca vei ajunge tot la suma aia.
De ce iti spun asta?
La montarea unei instalatii GPL este nevoie de cel putin trei oameni, si de un timp relativ de munca de 3 ore. Fa un calcul si vezi ca nemtii nu lucreaza pe nimic ca ai nostri meseriasi, vai de ei.
Daca imi spui ca atat a costat o instalatie de kangoo fara montaj, o sa rad in hohote de cel care a cumparat-o. Venea aici, o monta, isi facea si concediul, si tot iesea mai ieftin.


--------------------
MK2 Black panther, sexiest hatchback ever TiVCT
Dacă vrei să iti arati superioritatea și ți-e rușine ca nu intelegi cuvintele potrivite, posteaza un link.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Val3ntin0
post 23 Sep 2012, 18:36
Post #55


Membru autentic


Group: Members
Posts: 259
Joined: 8 September 11
From: Ploiesti




A costat pentru un Duster 1.6 16v 2.800 ron instalatie Tomasetto stag 200 (nu am intrebat daca era 200 sau 300 sincer, da stiu ca pe 200 merge mecanicul care mi-a montat si mie)... Si timp de lucru a fost mai mare de 3 ore, tinand cont ca este 16V, parca 5 ore.. da oricum omul a plecat multumit si mergea ff bine si pe gpl masina. Precizez ca Dusterul avea 11.000 km pe bord.

Sa nu mai zic ca acum cateva zile am alimentat la Petrom cu gpl langa un Touareg, care avea si el o mare butelie in spate.. asa ca nu stiu ce va faceti atatea probleme pentru un clio.. pe bune! Mie unul mi-a luat o saptamana sa ma decid daca pun gpl... si pana acum sunt ff multumit, filtre schimbate la 15 mii km, am peste 20 mii km parcursi si masina merge ok. Si parca imi place sa merg 550 km cu 140 lei la drum lung cu un consum de 7 la suta.. Sau pe oras cu 8,5 -9 maxim daca nu o menajez deloc, cu AC zilnic.. adica exploatat.

In Turcia am fost pe gpl, si am scutit 100 euro la drum, cu banii aia mi-am permis alte distractii pe acolo.. Nu va uitati la loganuri cu probleme la gpl la nu stiu cate 180 mii km, pai in cat timp face un taxi km aia, si mai ales ala alimenteaza de oriunde, si la ei nu ai sa vezi benzina mai mult de 5 litri in rezervor.. pompe stricate la multi din ei.. Tre sa ai macar 10L benzina, scrie in carte clar!
Am un prieten pe taxi si eu si moare cand vede la mine juma de rezorvor BENZINA si gaz plin.. da benzina aia eu am 2 luni de porniri sau mai bine, depinde de anotimp... si gaz nu fac decat plin ca mai mult de 100 lei nu bagi.. decat daca ma duc cand e goala, da nu apuc. Simti altfel la buzunar. Aceasta este parerea mea.

This post has been edited by Val3ntin0: 23 Sep 2012, 18:58


--------------------
Renault Clio Expression 2004~1.4 / Megane 2007~1.6 16v 82kv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andreib
post 30 Sep 2012, 07:45
Post #56


Membru


Group: Members
Posts: 147
Joined: 16 November 04
From: Iasi




QUOTE(PhilipMorris @ 22 Sep 2012, 23:16)
domnule andreib, ai grija ca din 2200 E instalatia de pa kangoo, 1500 E a fost numai montajul. Ca vorbim de germania, doar. Asa ca vei ajunge tot la suma aia.
*


La instalatia aia 400EUR sunt doar injectoarele (mai mult decat un kit de tomaseto cu stag 200 cu totul care e sub 300eur). Diferenta nu vine doar din manopera ci si din calitatea componentelor folosite. Nu poti compara o rampa de injectoare cu timp de raspuns la orice turatie de sub 0.5ms si cu o durata de viata de cca 300.000km cu o pocnitoare de 30jde euro, cu timp de raspuns 3ms, nelininiar si care la 30.000km necesita kit de reparatii iar la maxima 70kkm e gata. De voie de nevoie a trebuit sa studiez destul de bine domeniul si iti garantez ca si aici sunt diferente f mari intre instalatii.

This post has been edited by andreib: 30 Sep 2012, 08:03


--------------------
Reno Kangoo 1.2 16v GPL 2005
Reno Kangoo 1.2 16v GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
valyvaly
post 5 Oct 2012, 08:34
Post #57


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 30 November 08




Buna ziua, am montat si eu instalatia GPL LR LSI-10 pe un Renault Symbol 1.2 16V. Am si eu o intrebare pentru cei care au montata aceasta instalatie: Ce se intampla cu becul din bord care te avertizeaza ca numai ai benzina? Eu am mers pe GPL cam 70-80 km cand mai aveam 10l de benzina in rezervor si apoi s-a aprins becul din bord care nu se mai stinge de atunci desi am pus inca 5l de benzina ulterior.
Multumesc!


--------------------
Renault Clio Symbol 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andurs
post 5 Oct 2012, 08:59
Post #58


membru


Group: Members
Posts: 612
Joined: 27 October 07
From: Iasi




O sa se stinga doar cand o sa alimentezi cu ceva mai multa cantitate de benzina, dar o sa se aprinda repede inapoi daca mergi pe GPL. Obisnuieste-te sa-l vezi aprins mai mereu.
Nu stiu exact care este principiul sau de functionare, dar ideea e urmatoarea: calculatorul masinii nu stie ca tu mergi pe GPL, stie doar ca la un moment dat ai avut x litri de benzina in rezervor si ai facut de-atunci y kilometri, deci ar trebui sa mai ai foarte putina benzina ramasa, sau deloc, asadar iti aprinde becul, chiar daca acul indicator arata ca mai ai un sfert de rezervor.
La fel se intampla si la mine desi am alt motor si alta instalatie GPL.
De cand mi-am montat instalatia mi-am dat seama ca becul nu e "legat" de sonda din rezervor care arata cantitatea de combustibil, ci este "comandat" de calculator.
Ce n-am reusit sa-mi dau seama (nici nu mi-am batut capul prea tare) e cand isi reseteaza calculatorul valorile cu litrajul din rezervor si kilometrii parcursi si da comanda becului sa se stinga. E clar ca se intampla lucrul acesta la anumite alimentari cu benzina, dar nu la toate, cum a fost si cazul tau acum. Sigur are legatura cu cantitatea de benzina cu care alimentezi.


--------------------
Renault Scenic 3 2014 1.5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrian2011
post 5 Oct 2012, 10:49
Post #59


Membru autentic


Group: Members
Posts: 693
Joined: 30 August 11
From: Isle of Man




becul care avertizeaza ca ramai fara benzina nu se aprinde dupa calculele computerului de bord.se aprinde in functie de cantitatea fizica (cati litri) de benzina mai ai in rezervor.daca ai alimentat si nu s-a stins inseamna ca nu ai depasit acel prag critic setat pentru avertizare.de unde sti tu sigur ca mai aveai 10litri in rezervor?


--------------------
Renault Symbol 2011 Collection 1.2 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
valyvaly
post 5 Oct 2012, 11:41
Post #60


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 30 November 08




Din cate mi-am dat seama pana acum acel indicator se aprinde in functie de numarul de kilometrii parcursi in comparatie cu cantitatea de benzina detectata in rezervor, calcule facute de computerul de bord. Am observat ca inainte sa se aprinda tot scadea autonomia afisata pe CB si acum nu mai indica nimic acolo.

Da stiu ca mai aveam 10l ca i-am verificat in modul test al CB-ului si atat arata plus cei 5l pusi ulterior trebuia sa fie suficient.

Nici eu nu reusesc sa-mi dau seama cand se reactualizeaza valoarea cantitatii de benzina pentru ca initial am crezut ca o sa se faca la prima alimentare.

This post has been edited by valyvaly: 5 Oct 2012, 11:42


--------------------
Renault Clio Symbol 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages < 1 2 3 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 30th July 2025 - 11:50
Dacia