Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

LAGUNA 2 FACELIFT, CUTIE AUTOMATA

bogdan.stavar
post 1 Nov 2011, 01:29
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.226
Joined: 24 April 10
From: Braila




Salut

Vreau sa imi achizitionez o laguna 2 facelift din 2005 si are cutie automata. Rog posesorii de laguna cu aceasta cutie, care sunt foarte rari, sa imi spuna si mie daca sunt probleme la ea. Eu tot laguna am avut si acum vreau o masina cu cutie automata dar laguna sunt foarte rare. Nu as vrea sa iau passat deoarece e "chel" iar laguna e full smile.gif Insa passat-u sta bine pe cutii automate....in fine ...

Apropo cate rapoarte are cutia automata la laguna 2? Are si mod de iarna sau alte moduri la cutie?
E adevarat ca daca pica nu se prea repara si se schimba cu totul una fiind vreo 7000 euro?

Multumesc frumos

This post has been edited by bogdan.stavar: 1 Nov 2011, 01:30


--------------------
Renault Laguna II 2005 / Initiale Paris / 2.2 DCI Cutie Automata
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vyp75
post 4 Nov 2011, 21:46
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 557
Joined: 29 April 08
From: Sibiu




sal
si eu am cumparat una cu cutie automata saptamana trecuta, pana acuma am un drum de sibiu-bucuresti si sunt surprins ce bine se comporta la drum si in oras.
Am inteles ca daca schimbi la timp uleiul in cutie nu trebuie sa-ti faci griji.
din cate am observat pe manual are 4 trepte cutia de pe masina mea, motor 1,9 de 131cp.


--------------------
Dacia Logan Mcv 1.6/16v, 105cp. - SB-75-VYP 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dragos123
post 5 Nov 2011, 08:41
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 47
Joined: 9 February 11




Am cutie automata pe laguna II. Nu am avut nici o problema, uleiul nu iti recomand sa il schimbi decat daca ai probleme la cutie si trebuie schimbat. Cutia ar trebui sa fie tip SU1, deci ai si joja de verificare a nivelului. Iti recomand cutia automata in 5 trepte de pe laguna II. biggrin.gif


--------------------
Renault Laguna - V6, 3.0 l 2002/Initiale
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan.stavar
post 6 Nov 2011, 23:00
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.226
Joined: 24 April 10
From: Braila




astazi m-am intorc din germania de unde am cumparat o laguna 2 cutie automata . Initial am crezut ca e motor 1,9 130 cp si acolo am vazut ca e motor 2.2 150 cp parca nu? Am fost un pic dezamagit pentru ca as fi vrut motorul ala de 1,9 din cate stiu asta de 2,2 e mai vechi consuma si mai mult si e si impozitul mai mare. Masina e din 10/2005 si sper ca motorul sa fie euro 4 sa platesc taxa mica. Am venit cu ea din Germania 2200 km si merge exceptional. Sunt incantat de cutia automata e o placere sa conduci insa pacat ca nu iti arata in ce treapta e cutia acolo in chenar decat daca o dai pe manual..ati observat?! Am avut consum din germania pana aici de 7.6 % in conditiile in care in Germania am mers intre 175 si 210 germania neavind limitare de viteza pe autostrada. Intr-adevar motorul isi arata cei 150 de cai eu inainte am avut laguna 2 1,9 dci 120 cp si se simt acesti 150 cp efectiv la 170 acceleram si masina avea putere in ea.

Cum imi dau seama ce cutie am? Am o joja galbena care e de la cutie.....si e in 5 rapoarte cutia....dar motorul nu mai are joja?

saptamana asta o voi pune pe test sa vad daca masina e ok sau are probleme ascunse oricum sunt foarte incantat de ea su cutia sper sa nu faca probleme...ea merge foarte bine si e si...initiale paris...tot ce se poate pune pe laguna smile.gif

mai astept pareri de la cei cu automata despre felul cum se conduce...eu de ex..am observat ca pot opri motorul si cu ea in pozitia "D". E normal? LA altele nu te lasa sa scoti cheia din contact daca masina nu e in "P"
eu cred ca normal e ca atunci cand vrei sa o opresti sa treci pe "P" si apoi opresti

sau o opresc pe neutru si trag frana de mana automata si apoi o pot porni pe netru....si apropo la ce e util neutru asta? smile.gif)

cand apas pana in fund pedala mai are o portiune mica unde se mai duce......are vreun rol?!

va rog niste detalii si stil de condus cine are..multumesc


--------------------
Renault Laguna II 2005 / Initiale Paris / 2.2 DCI Cutie Automata
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dragos123
post 7 Nov 2011, 11:18
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 47
Joined: 9 February 11




QUOTE(bogdan.stavar @ 6 Nov 2011, 23:00)
mai astept pareri de la cei cu automata despre felul cum se conduce...eu de ex..am observat ca pot opri motorul si cu ea in pozitia "D". E normal? LA altele nu te lasa sa scoti cheia din contact daca masina nu e in "P"
eu cred ca normal e ca atunci cand vrei sa o opresti sa treci pe "P" si apoi opresti

sau o opresc pe neutru si trag frana de mana automata si apoi o pot porni pe netru....si apropo la ce e util neutru asta? smile.gif)

*


Nu este normal sa opresti motorul pe D(drive) deoarece este ca si cum ai oprii motorul in viteza. Il poti oprii in N(netru, sau pe liber pe intelesul nostru) dar neaparat cu frana de mana trasa, dar cel mai indicat este sa opresti pe P(park).
Si eu am acelasi tip de cutie SU1 in 5 trepte si sunt foarte multumit de cum schimba.
Felicitari si drumuri bune smile.gif


--------------------
Renault Laguna - V6, 3.0 l 2002/Initiale
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan.stavar
post 7 Nov 2011, 11:45
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.226
Joined: 24 April 10
From: Braila




deci e o cutie buna nu? de ex mie mi se pare ca se misca cam greu levierul dar bine eu compar cu cutia manuala unde se misca foarte usor ala.....presupun ca aici se misca un pic mai greu de la un raport la altul in rest imi place cum schimba masina rapoartele....deci ca sa opresc motorul dau pe "p" si apoi opresc dar sa stii ca frana automata se pune dupa ce opresc motorul....deci asa e normal nu...dau pe "p" opresc motorul si se trage automat frana...zi-mi te rgo cum e chestia cu acceleratul la maxim ca sa schimbe in treapta inferioara...el mai are acolo un loc unde cand accelerezi maxim si parca daca apas si ala se schimba rapoartele mai greu........

spune-mi te rog in intersectii cand stai pe loc o tii in "d" nu umbli sa o pui neutru niciodata nu?.....o tii in "D" cu piciorul pe frana...da acum te intreb eu...daca in intersectie in loc sa stau cu piciorul pe frana trag frana de mana e vreo problema?! si stau asa...el practic cand accelerez se decupleaza automat....ce zici? multumesc frumos


--------------------
Renault Laguna II 2005 / Initiale Paris / 2.2 DCI Cutie Automata
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
audiofilu'
post 7 Nov 2011, 11:47
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.914
Joined: 4 February 09




Man ce intrebari pui... nu ai mai avut masina sau macar nu ai avut curiozitatea sa mai citesti citusi de putin despre masini? blink.gif


--------------------
Renault Laguna 2.0T 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan.stavar
post 7 Nov 2011, 12:05
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.226
Joined: 24 April 10
From: Braila




prietene daca intrebi 10 oameni vei vedea 3 moduri de condus....unii franeaza cu ambreiajul la apropierea de intersectii...altii pe liber (inclusiv as aii invata instructorii) eu vreau sa alfu cum ar fi corect.....e prima masina cu cutie automata si as vrea sa stiu cum ar fi corect condusa......ca de mers merge oricum......


--------------------
Renault Laguna II 2005 / Initiale Paris / 2.2 DCI Cutie Automata
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costin.sandu8
post 7 Nov 2011, 12:36
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 881
Joined: 7 July 10




Felicitari. Sa o stapanesti sanatos si fara evenimente.
Eu cred ca este mai bine sa o treci pe N cand stai pe loc ( daca ai de asteptat). Mai nou, se fabrica masini care trec automat cutia de viteze pe neutru pentru reducerea consumului si uzurii.


--------------------
Renault Laguna 2 2.0 16v Privilege 2002
costin
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan.stavar
post 7 Nov 2011, 12:39
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.226
Joined: 24 April 10
From: Braila




de asta spuneam...parerile conteaza o cutie automata nu se conduce asa dupa cum stii...mi se pare logic ca astea mai noi sa treaca automat pe "n" dupa un anumti timp pentru a evita uzura.....multumesc


--------------------
Renault Laguna II 2005 / Initiale Paris / 2.2 DCI Cutie Automata
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dragos123
post 7 Nov 2011, 15:29
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 47
Joined: 9 February 11




Este o cutie foarte buna, niciodata nu sta prea mult pe loc in D, ci pe N. Cand schimbi din N in D sau in orice mod nu uita sa apesi pedala de frana (chiar daca se schimba si fara). La a mea daca vreau sa schimbe in treapta inferioara pe automat calc pedala de acc pana pe la jumatatea cursei (depinde cate rpm ai in acel moment) si schimba singura ca sa ii dea cuplul pe care il vrei.
Ca un sfat: incearca sa nu fortezi cutia cu plecari in tromba de pe loc, macar in treapta 1.

This post has been edited by Dragos123: 7 Nov 2011, 15:30


--------------------
Renault Laguna - V6, 3.0 l 2002/Initiale
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vyp75
post 7 Nov 2011, 19:34
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 557
Joined: 29 April 08
From: Sibiu




a mea e din 2007, 1.9, 131cp, pe manual arata 4 viteze, numai atatea sa aiba?


--------------------
Dacia Logan Mcv 1.6/16v, 105cp. - SB-75-VYP 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 7 Nov 2011, 19:38
Post #13


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




da


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
liman64br
post 9 Nov 2011, 10:28
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 489
Joined: 10 November 10




in sfarsit lagunisti cu cutie automata tongue.gif , vreau sa va intreb daca voi simtiti la franare retrogradarea vitezelor ? sau mai nou simt si cand bag in marsalier o bruscare mica , are ambreaj cutia asta trebuie schimbat ?


si un avantaj pe care vreau sa il mai remarc la cutii automate este acela ca se imbina perfect cu pilotul automat, setezi 110 km ...acceleaza si schimba singura

care credeti ca e viteza maxima la cea cu 4 trepte , eu am mers cu 160 km dar era turata la 4500


--------------------
renault laguna III 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 9 Nov 2011, 10:28
Post #15


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




Cea trecuta in talon.


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan.stavar
post 9 Nov 2011, 11:51
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.226
Joined: 24 April 10
From: Braila




de simtit nu simt nimic la retrogradare simt doar la accelerare cand le schimba vitzele , ceea ce mi se pare normal. Am ramas surprins sa vad ca timpul de gandire din momentul cand accelerezi si pana ia comanda e foarte mic....se stie ca la passaturile cu cutie automata , cel putin pana in 2007, au un lag destul de mare din momentul accelerarii si pana iti ia comanda mai ales cand ai nevoie de treapta inferioara pentru viteza.


--------------------
Renault Laguna II 2005 / Initiale Paris / 2.2 DCI Cutie Automata
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan.stavar
post 28 Nov 2011, 16:14
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.226
Joined: 24 April 10
From: Braila




QUOTE(R19/16v @ 9 Nov 2011, 11:28)
Cea trecuta in talon.
*



gresit!

Viteza maxima nu este cea pe care o trece producatorul in talon. Viteza trecuta in talon este viteza maxima de siguranta cu care se poate circula cu masina insa orice producator nu trece randamentul de exploatare de 100% al masinii . Orice masina, noua in general si fara probleme, isi depasteste cu minim 15% viteza maxima din talon deoarece producatorii au marja intre 15% - 25%


--------------------
Renault Laguna II 2005 / Initiale Paris / 2.2 DCI Cutie Automata
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
audiofilu'
post 28 Nov 2011, 16:40
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.914
Joined: 4 February 09




Gresit. Vrei sa spui ca daca in talon la mine e trecut 225km/h eu puteam merge cu 250?? Ai idee cam care ar trebui sa fie sporul de putere pentru a obtine o crestere de 10km/h la viteze de peste 200km/h?
La toate masinile mele nu am depasit viteza maxima inscisa in talon chiar daca aveam clima oprita, rezervorul aproape gol si ce mai vrei tu.
Toate astea off-topic.


--------------------
Renault Laguna 2.0T 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan.stavar
post 28 Nov 2011, 20:01
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.226
Joined: 24 April 10
From: Braila




....doar....documenteaza-te sa vezi ce inseamna viteza maxima admisa din talon


--------------------
Renault Laguna II 2005 / Initiale Paris / 2.2 DCI Cutie Automata
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
audiofilu'
post 28 Nov 2011, 22:04
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.914
Joined: 4 February 09




Ideea este daca poti sustine afirmatia. Posibil sa fiu documentat totusi dar pentru luminarea noastra arata-ne ce inseamna... Daca vorbesti de modificari aduse motorului da, se mai poate dar deja este vorba de alt motor. E exact cum ai compara 2.0T de 170cp si 2.0T de 250cp de pe Megane RS.
Sustii ca o Laguna oarecare care are vmax inscrisa in talon poate atinge real o viteza mai mare cu procentele alea 15-25% fara sa fi facut modificare la motor in sensul cresterii puterii? Inclin sa cred ca whitecollar avea dreptate cind te contra... tongue.gif Eu pina acum m-am abtinut dar vad ca vii cu niste afirmatii pe care nu le poti dovedi. Din partea mea poti sa mergi cu ce viteza vrei insa mai sint si altii care nu-s asa de doxati si iau de buna ce spui. Mai asteptam pareri.


--------------------
Renault Laguna 2.0T 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan.stavar
post 29 Nov 2011, 00:31
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.226
Joined: 24 April 10
From: Braila




prea putin ma intereseaza cu cine te "aliezi" , am spus clar mai sus dar pe langa faptul ca nu esti atent nici nu te pricepi. E vorba de masinile care sunt exact cum vin din fabrica fara nici o modificare. Tu pana acum nu ai vazut nimic ca doar nu stau 24 din 24 pe forum sa iti raspund tie asa ca iti dau tema pentru acasa sa te mai documetezi....

Peste viteza maxima din talon producatorul nu raspunde de comportarea acelui motor inclusiv acelei masini, testele pe masini se fac maxim pana in vitezele trecute pe talon. El poate tine mai mult, sau nu, dar producatorul nu isi asuma nici un risc exploatind motorul 100%. Ai idee cat din motor este exploatat la o masina?! Vei ramane suprins sa afli....mai nou masinile sunt limitate electronic si la cat este limitat atat este trecut in talon asta stiai?!.....mai documenteaza-te!

http://forum.4tuning.ro/55-versus-auto/401...iva/page-2.html

http://forum.4tuning.ro/55-versus-auto/401...va/page-24.html

http://www.onlinesport.ro/forum/showthread.php?t=136074

....acum daca ai chef sa te contrazici ca deh...doar nu o sa recunosti ca nu esti informat....insa vezi acolo voturile alea...si contrazice-te cu toti aia...

PS : sa nu cumva sa te iei de diferentele dintre acul de bord si real sau cauciucuri si altele. Vorbim de masina stok din fabrica....

This post has been edited by bogdan.stavar: 29 Nov 2011, 00:34


--------------------
Renault Laguna II 2005 / Initiale Paris / 2.2 DCI Cutie Automata
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pishky
post 29 Nov 2011, 08:00
Post #22


rca Naspa


Group: Members
Posts: 3.522
Joined: 26 January 11
From: Constanta




megane 1,5 dci - viteza maxima constructiva (cum zice talonul) 171 kmp/h , viteza maxima atinsa pe ceasuri ~178 - dar cred ca sunt optimiste tare ceasurile.
laguna 2.0 dci viteza maxima constructiva 225 parca - nu i-am dat mai mult de de 210 (cojones deficitare)

disclaimer - exclusiv pe autratada, necirculata, ziua pt vizibilitate maxima.


--------------------
Reno, dizel, ca nu-mi permit o benzina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 29 Nov 2011, 08:11
Post #23


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




radmasa.gif fotuningaretii ii dai tu drept sursa de informatii? radmasa.gif


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
audiofilu'
post 29 Nov 2011, 09:34
Post #24


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.914
Joined: 4 February 09




Da, e clar... omul e informat.


--------------------
Renault Laguna 2.0T 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan.stavar
post 29 Nov 2011, 09:53
Post #25


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.226
Joined: 24 April 10
From: Braila




chiar vrei sa iti dau mura in gura? cauta si tu pe net sa vezi oficial de la producatori, cu toate ca nu cred ca face asta cineva oficial, sa vezi cat se exploateaza motorul. De obicei pe toate site-urile de tunning, nu ca ar avea vreo treaba asta, vei vedea si de ce se face tunning in primul rand...ca sa nu mai cauti iti spun eu ca tind sa cred ca nici sa cauti nu te pricepi, pentru ca motorul permite, cat despre informare ...sunt mult mai informat decat tine!

Daca se va lasa topicul deschis vei vedea si parerea celorlalti....tot asa "neinformati" ca mine cu toata ca aici in Romania nu prea ai unde sa ii dai viteza din talon...

This post has been edited by bogdan.stavar: 29 Nov 2011, 10:04


--------------------
Renault Laguna II 2005 / Initiale Paris / 2.2 DCI Cutie Automata
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
audiofilu'
post 29 Nov 2011, 10:29
Post #26


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.914
Joined: 4 February 09




Te contrazici: una e sa obtii performante superioare facind tuning si alta e sa tragi de masina obtinind acei 20% in plus fara vreo alta modificare asa cum ai spus. Si eu am Unichip si de la 170 am acum 200, stiu ce inseamna tuning. Te-ai referit initial la masini stock iar acum spui de tuning blink.gif asa ca daca imi explici cum reusesti sa obtii performante mai mari cu 15-25% fara nici o interventie la motor esti tare (ca doar asta ai afirmat).
Ce spui tu este potentialul motorului care e cu totul altceva, e normal sa fie asa, de aceea se face tuning. Dar daca umbli la un motor si obtii din 200cp sa spunem 300cp mai e aceeasi masina? Daca te iei dupa caroserie este insa motorizarea face diferenta.


--------------------
Renault Laguna 2.0T 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan.stavar
post 29 Nov 2011, 10:38
Post #27


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.226
Joined: 24 April 10
From: Braila




esti fenomenal....si cu asta inchei!!!!! dovezile tale sunt clare legate de capacitatea ta de intelegere!

deci ti-am zis sa cauti pe net "De obicei pe toate site-urile de tunning, nu ca ar avea vreo treaba asta"......sa vezi cum sta treaba cu motoarele dar vad ca intr-un final ai aflat ca motorul nu este exploatat la maxim.....

bun si tu crezi ca daca acel motor il exploatezi la maxim, trebuie sa specific ca cine stie ce mai intelegi, la fel fara nici o modificare asupra masinii si componentelor , care va fi rezultatul?! va da caldura mai multa masina smile.gif)

This post has been edited by bogdan.stavar: 29 Nov 2011, 10:43


--------------------
Renault Laguna II 2005 / Initiale Paris / 2.2 DCI Cutie Automata
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 29 Nov 2011, 10:45
Post #28


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.389
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




bogdan.stavar - chiar este cazul sa te iei de toata lumea??? sa nu mai vb. de faptul ca il faci prost ... eu zic sa te linistesti si sa te gandesti cum inmatriculezi "cotetul" ... lasa certurile ... ca nu aduc nimic bun ... si in special nu pentru tine ..


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
audiofilu'
post 29 Nov 2011, 10:53
Post #29


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.914
Joined: 4 February 09




Eu sint vinovat ca nu-mi aleg partenerii de discutie.


--------------------
Renault Laguna 2.0T 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 29 Nov 2011, 10:55
Post #30


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Viteza anuntata de constructor este cea buna/valabila.
Ce se citeste pe ceasurile de bord nu este o viteza conforma.
La omologare se folosesc dispozitive GPS pentru masurarea vitezei,nu ceasuri de bord.
Cand faceti"teste"folositi un GPS nu cesurile de bord si o sa aveti raspuns la toate problemele voastre...

@+


--------------------
. . - . .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 12th August 2025 - 15:00
Dacia