LAGUNA 2 FACELIFT, CUTIE AUTOMATA
![]() ![]() ![]() |
LAGUNA 2 FACELIFT, CUTIE AUTOMATA
bogdan.stavar |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.226 Joined: 24 April 10 From: Braila ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Laguna II
2005 / Initiale Paris / 2.2 DCI Cutie Automata
|
|||
cj98czh |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.393 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Esti culmea ... era "cotet" intre ghilimele .... oare ce crezi tu ca inseamna ghilimelele alea acolo ?????
Serios .... din acest moment ... fa ce vrei ... chiar nu merita sa-mi pierd timpul cu din astia ca tine. Numai bine! This post has been edited by cj98czh: 29 Nov 2011, 13:27 |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
bogdan.stavar |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.226 Joined: 24 April 10 From: Braila ![]() |
nici eu nu merita cu deastia ca tine
Numai bine! ![]() |
--------------------
Renault
Laguna II
2005 / Initiale Paris / 2.2 DCI Cutie Automata
|
|
gabize |
![]()
Post
#34
|
![]() DECONECTAT Group: Members Posts: 6.023 Joined: 21 July 08 From: ©City of Mini Roundabouts ![]() |
Cate informatii utile despre cutia automata am reusit sa aflu din ultimele postari...
![]() ![]() |
--------------------
⚓ Am avut
cândva o... barcă...
acum doar un gândac H247 "Unde poți lega cu sârmă, e păcat să pui șurub!"
|
|
LagunaII Estate |
![]()
Post
#35
|
Membru incepator Group: Members Posts: 31 Joined: 14 February 08 ![]() |
Am condus aproximativ 90 000 km o Laguna Estate(acum are 205 000 km) si 5000 o Berlina ambele din 2002 cu motor de 1.8 si cutie automata. Singura problema pe care am intalnit-o a fost pe timp de iarna la temperaturi foarte scazute cand la o accelerare mai puternica in primii 2-3 km daca se intampla sa schimbe viteza cand trec peste o denivelare sa dea o eroare de cutie si sa nu mai schimbe vitezele. Problema se rezolva prin oprirea si repornirea motorului.
La cutiile automate nu se schimba uleiul. La opririle la semafor si la orice oprire mai mare de 5 secunde se trece maneta pe liber si daca este cazul se calca frana. La parcarea in rampa se calca frana ,se trece pe liber, se trage frana de mana, se elibereaza pedala de frana, se trece maneta in pozitia P si se opreste motorul. La pornire(in rampa) se porneste motorul, se trece maneta pe D sau R(dupa caz) si se elibereaza frana de mana. La parcarea pe un plan drept nu este nevoie de frana de mana, este suficienta trecerea pe pozitia P. Apasarea pedalei de acceleratie peste acea treapta care se simpte aproape de finalul cursei duce la schimbarea intr-o treapta inferioara pentru a da un plus de putere in situatii critice. La urcarea unei pante cu aderenta foarte slaba(zapada,noroi) se decupleaza ESP-ul pentru ca prin transferul de putere catre roata cu aderenta mai buna nu face decat sa reduca viteza eliminand patinarea rotilor si in final se ajunge la oprirea masinii. Pentru o conducere mai sportiva se poate folosi cutia in pozitia M unde un impuls in fata sau spate duce la trecerea intr-o viteza superioara sau inferioara. Pentru situatii critice(baterie descarcata, probleme motor) atunci cand nu mai porneste motorul, masina este blocata pe pozitia P si trebuie mutata se desface husa manetei schimbator de la baza prin tragere si intre maneta si plansa de bord pe cutie exista un buton acoperit cu cauciuc care prin apasate permite trecerea manetei in pozitia N. Daca pot fi de ajutor si cu alte imformatii oricand cu placere. This post has been edited by LagunaII Estate: 4 Dec 2011, 01:38 |
--------------------
Renault
Laguna II 1.8 16v
2002/ Initiale Automata
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 13th August 2025 - 12:22 |