Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

LAGUNA 2 FACELIFT, CUTIE AUTOMATA

bogdan.stavar
post 29 Nov 2011, 11:33
Post #31


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.226
Joined: 24 April 10
From: Braila




[quote=cj98czh,29 Nov 2011, 11:45]
bogdan.stavar - chiar este cazul sa te iei de toata lumea??? sa nu mai vb. de faptul ca il faci prost ... eu zic sa te linistesti si sa te gandesti cum inmatriculezi "cotetul" ... lasa certurile ... ca nu aduc nimic bun ... si in special nu pentru tine ..
*

[/quote

nu eu l-am facut prost....cum nici pe tine nu te-am facut eu....daca masina mea e cotet.....a ta......ce sa mai zic....bine ca ai incalzire auxiliara la gaini!
crezi ca astept ceva bun de la tine?! smile.gif


[quote=audiofilu',29 Nov 2011, 11:53]
Eu sint vinovat ca nu-mi aleg partenerii de discutie.
*

[/quote]

din pacate unii sunt mai informati ca tine si asta e singura ta vina!

This post has been edited by bogdan.stavar: 29 Nov 2011, 11:35


--------------------
Renault Laguna II 2005 / Initiale Paris / 2.2 DCI Cutie Automata
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 29 Nov 2011, 13:24
Post #32


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.393
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




Esti culmea ... era "cotet" intre ghilimele .... oare ce crezi tu ca inseamna ghilimelele alea acolo ?????

Serios .... din acest moment ... fa ce vrei ... chiar nu merita sa-mi pierd timpul cu din astia ca tine.

Numai bine!

This post has been edited by cj98czh: 29 Nov 2011, 13:27


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan.stavar
post 29 Nov 2011, 14:21
Post #33


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.226
Joined: 24 April 10
From: Braila




nici eu nu merita cu deastia ca tine

Numai bine! smile.gif


--------------------
Renault Laguna II 2005 / Initiale Paris / 2.2 DCI Cutie Automata
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gabize
post 29 Nov 2011, 20:57
Post #34


DECONECTAT


Group: Members
Posts: 6.023
Joined: 21 July 08
From: ©City of Mini Roundabouts




Cate informatii utile despre cutia automata am reusit sa aflu din ultimele postari... smile.gif wink.gif


--------------------
⚓ Am avut cândva o... barcă... acum doar un gândac H247
"Unde poți lega cu sârmă, e păcat să pui șurub!"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LagunaII Estate
post 4 Dec 2011, 01:32
Post #35


Membru incepator


Group: Members
Posts: 31
Joined: 14 February 08




Am condus aproximativ 90 000 km o Laguna Estate(acum are 205 000 km) si 5000 o Berlina ambele din 2002 cu motor de 1.8 si cutie automata. Singura problema pe care am intalnit-o a fost pe timp de iarna la temperaturi foarte scazute cand la o accelerare mai puternica in primii 2-3 km daca se intampla sa schimbe viteza cand trec peste o denivelare sa dea o eroare de cutie si sa nu mai schimbe vitezele. Problema se rezolva prin oprirea si repornirea motorului.
La cutiile automate nu se schimba uleiul.
La opririle la semafor si la orice oprire mai mare de 5 secunde se trece maneta pe liber si daca este cazul se calca frana. La parcarea in rampa se calca frana ,se trece pe liber, se trage frana de mana, se elibereaza pedala de frana, se trece maneta in pozitia P si se opreste motorul. La pornire(in rampa) se porneste motorul, se trece maneta pe D sau R(dupa caz) si se elibereaza frana de mana. La parcarea pe un plan drept nu este nevoie de frana de mana, este suficienta trecerea pe pozitia P.
Apasarea pedalei de acceleratie peste acea treapta care se simpte aproape de finalul cursei duce la schimbarea intr-o treapta inferioara pentru a da un plus de putere in situatii critice.
La urcarea unei pante cu aderenta foarte slaba(zapada,noroi) se decupleaza ESP-ul pentru ca prin transferul de putere catre roata cu aderenta mai buna nu face decat sa reduca viteza eliminand patinarea rotilor si in final se ajunge la oprirea masinii.
Pentru o conducere mai sportiva se poate folosi cutia in pozitia M unde un impuls in fata sau spate duce la trecerea intr-o viteza superioara sau inferioara.
Pentru situatii critice(baterie descarcata, probleme motor) atunci cand nu mai porneste motorul, masina este blocata pe pozitia P si trebuie mutata se desface husa manetei schimbator de la baza prin tragere si intre maneta si plansa de bord pe cutie exista un buton acoperit cu cauciuc care prin apasate permite trecerea manetei in pozitia N.
Daca pot fi de ajutor si cu alte imformatii oricand cu placere.

This post has been edited by LagunaII Estate: 4 Dec 2011, 01:38


--------------------
Renault Laguna II 1.8 16v 2002/ Initiale Automata
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 13th August 2025 - 12:22
Dacia