Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

42 Pages « < 29 30 31 32 33 > »  
Closed TopicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Dacia Lodgy, asa se cheama monovolumul

daciafan
post 10 Mar 2012, 17:23
Post #901


/


Group: Members
Posts: 1.670
Joined: 20 January 05




QUOTE(Markos @ 10 Mar 2012, 17:10)
Se poate vopsi.
*


tongue.gif

post-336-1110552475.gif
apreciez elementele vopsite in rosu la fel de mult ca pe sigla cromata




This post has been edited by daciafan: 10 Mar 2012, 17:33


Attached thumbnail(s)
bord_sw.jpg ( Size: 224.43k ) Number of downloads: 2030


--------------------
/ / /
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
P-A-C-O
post 10 Mar 2012, 19:38
Post #902


What you see is what you get!


Group: Members
Posts: 2.350
Joined: 3 October 10




QUOTE(klaus @ 10 Mar 2012, 12:39)
La diesel acolo langa pompa de frana au pus o cutie de plastic. Nefiind fan diesel nu-mi dau seama prea bine ce rol are.
geneva_2012_dacia_lodgy_official_reveal_live_photos_1080p_19_2.jpg ( Size: 348.06k ) Number of downloads: 2129



QUOTE(neumann @ 10 Mar 2012, 17:10)
De obicei, ala e intercoolerul.

coffee_spitsk.gif

la SUBARU da, insa aici avem un autoveh. DACIA rolleyes.gif
Autobuzzi.com-Subaru-Impreza-WRX-STI-Engine-608x421.jpg

LE: kkk.jpg ( Size: 377.08k ) Number of downloads: 1978

- racire ECM lipsa - cica nu are nevoie EMS2010 de asa ceva (pe autoveh. DACIA, ca la autoveh. RENAULT echipate cu acelasi motor, exista racire ECM) wacko.gif
- voletul de aer pun pariu ca nu apuca sfarsitul anului 2012, va fi "suprimat" pe sistem eco2 (economic / ecologic) sad.gif
PS: prosti au fost aia care au implementat voletul de aer pentru motoarele turbo-diesel; adevarul e ca la ce turbine se pun pe motoarele 1,5 dCi de la Renault, nici nu e nevoie de asa ceva; oprirea motorului este de nota 10+; etc wacko.gif

This post has been edited by P-A-C-O: 10 Mar 2012, 21:30


--------------------
- - -
Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tomageorgian
post 11 Mar 2012, 13:13
Post #903


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.405
Joined: 22 February 10
From: Franta




QUOTE
Arnaud Deboeuf (Renault): Dacia Lodgy nu are nevoie de ESP

Dacia Lodgy nu are nevoie de ESP (sistemul electronic de control al stabilitatii), sustine Arnaud Deboeuf, seful programului Entry de la Renault.


Declaratia vine in contextul in care odata cu lansarea monovolumului la Geneva, jurnalistii au descoperit ca ESP-ul nu figureaza in dotarea standard a masinii, ci doar pe versiunea de top, ca dotare optionala.


"ESP-ul este o propunere care creaza confuzie, este o cerere venita de la germani, de la Mercedes Clasa A. Masina noastra nu are nevoie de ESP, daca o testati veti vedea ca genetic nu are nevoie de ESP. ESP-ul a fost dezvoltat pentru Clasa A si pentru acea platforma. Vom pune sistemul pe masina cand va fi obligatoriu, dar pentru moment nu avem nevoie de el, sistemul este un mod de a trata problemele de manevrabilitate", a declarat Deboeuf.


In schimb, oficialul Renault spune ca ESP-ul este util pentru modelul Duster, mai ales in timpul iernii, cand masina isi pierde motricitatea.





This post has been edited by tomageorgian: 11 Mar 2012, 13:14


--------------------
. . .
Kia Niro Phev
Laguna3 2.0dCI
ex. Latitude 2.0dCI
C5 x7 2.0hdi
Logan 1.6mpi
E39 530D
Laguna 3 2.0dCi
Qashqai 1.5dCI
Twingo 2 1.2i
E28 520i
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 11 Mar 2012, 18:48
Post #904


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Normal ca nu are nevoie, ESP-ul e un element de siguranta, ce sa caute pe gama Dacia, cand alti producatori il pun in standard de 15 ani. Nici ABS n'ar fi avut daca n'ar fi fost obligatoriu, sunt Dacii din 2008 fara ABS blink.gif


--------------------
Renault Laguna - 2.0 DCI 16v 180 2007
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aphophis
post 11 Mar 2012, 18:59
Post #905


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.493
Joined: 14 January 06




printre aia or fi si cei de la ford? Ca din ce vad eu fiesta nu are standard esp:

http://www.ford.ro/cs/BlobServer?blobtable...7907&blobkey=id


--------------------
Kia Rio - --- 2021
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 11 Mar 2012, 20:22
Post #906


-


Group: Members
Posts: 22.811
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(aphophis @ 11 Mar 2012, 18:59)
printre aia or fi si cei de la ford? Ca din ce vad eu fiesta nu are standard esp:
*
In 2010 cand a aparut ultima generatie de Ford Fiesta, nu era obligatoriu ESP. Si nici sa inmatriculezi o masina inainte de termen si sa dai declaratii mincinoase ca aia de mai sus a lu' Deboeuf.

Oare rezervorul de la doggy are pereti despartitori ca sa nu mai clipoceasca benzina in el?

This post has been edited by IRONICK: 11 Mar 2012, 20:23


--------------------
CUGIR Albalux 11 - B-11-LUX 1982
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 11 Mar 2012, 20:33
Post #907


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(aphophis @ 11 Mar 2012, 19:59)
printre aia or fi si cei de la ford? Ca din ce vad eu fiesta nu are standard esp
*



Parca stai mai linistit in Fieta ala cu 5 stele euroncap fara ESP decat in Lodgy cu 3 stele si alea potentiale.


--------------------
Renault Laguna - 2.0 DCI 16v 180 2007
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aphophis
post 11 Mar 2012, 21:36
Post #908


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.493
Joined: 14 January 06




QUOTE(IRONICK @ 11 Mar 2012, 20:22)
In 2010 cand a aparut ultima generatie de Ford Fiesta, nu era obligatoriu ESP. Si nici sa inmatriculezi o masina inainte de termen si sa dai declaratii mincinoase ca aia de mai sus a lu' Deboeuf.

Oare rezervorul de la doggy are pereti despartitori ca sa nu mai clipoceasca benzina in el?
*




nu se gandeste ford zi si noapte cum sa ofere siguranta cat mai multa , eventual chiar platesc clientul ca sa accepte esp? radmasa.gif Nu de alta, dar inseamna ca cineva le falsifica site-ul din moment ce esp-ul vad ca nu e standard la nici o versiune de echipare la fiesta icon_mrgreen.gif

Sau ma uit la seat, unde la fel esp-ul nu e standard la nici un nivel de echipare smile.gif

http://www.porscheromania.ro/seat/cataloage/ibiza.pdf

ca sa nu zic de aygo, unde nici macar nu poti sa dotezi masina cu esp:

http://www.toyota.ro/Images/Aygo_Feb02_tcm420-1017882.pdf

etc etc etc


--------------------
Kia Rio - --- 2021
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
P-A-C-O
post 11 Mar 2012, 22:00
Post #909


What you see is what you get!


Group: Members
Posts: 2.350
Joined: 3 October 10




LE: noi vorbim de autovehicule produse in EUROPA care s-au lansat oficial dupa 1 nov. 2011, la care ESP este obligatoriu

This post has been edited by P-A-C-O: 11 Mar 2012, 22:10


--------------------
- - -
Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Markos
post 11 Mar 2012, 22:02
Post #910


fost programator


Group: Members
Posts: 8.016
Joined: 27 October 05
From: Scursurești Vale




QUOTE(P-A-C-O @ 11 Mar 2012, 22:00)
autovehicule produse in EUROPA care s-au lansat oficial dupa 1 nov. 2012
*


huh.gif


--------------------
Reno Megan Privilej
"Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tomageorgian
post 11 Mar 2012, 23:30
Post #911


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.405
Joined: 22 February 10
From: Franta




Arnaud Deboeuf, Renault: Lodgy nu are competitor!

QUOTE
Cu ocazia Salonului Auto de la Geneva 2012 am stat de vorba cu Arnaud Deboeuf, omul care gestioneaza programul Entry pentru Renault. Adica, pe scurt, tot ce tine de Dacia. Este cel care stie de la inceput ce va face Dacia nu doar acum, ci si in urmatorii 10 ani, cel care propune strategiile si decide modul in care se va pozitiona marca romaneasca pe piata mondiala.

Discutia a fost extrem de interesanta, chiar daca Deboeuf a facut un slalom elegant printre unele dintre intrebarile mai dificile ale jurnalistilor romani. Iata cateva dintre informatiile obtinute cu ocazia acestei discutii:

- Dacia Lodgy nu are competitor pe piata de masini noi. La 4.5 metri lungime, cu un portbagaj de 827 de litri in standard, cu motorizari si dotari moderne, ea are un pret de pornire de 9.500 de euro. Un Lodgy foarte bine dotat, echipat cu motorul de 1.2 litri 115 CP, ajunge cu greu sa treaca de 14.000 de euro, adica exact zona de pret de la care abia incep MPV-urile de clasa mica, in timp ce Lodgy are dimensiuni compacte!

- Principala competitie vine din zona de second-hand, acolo unde gasesti destule MPV-uri in aceeasi zona de pret. Lodgy doreste sa contracareze asta cu toate avantajele aduse de o masina noua: motorizari actuale (1.2 115 CP cu injectie directa de benzina este un exemplu, dar si 1.5 dCi-ul de 110 CP se incadreaza tot aici), garantie, sistem multimedia incorporat etc.

- Lodgy este gandit sa concureze ca design cu masinile japoneze  radmasa.gif , nu cu cele europene. Motivul este ca europenii cumpara MPV-uri second-hand in aceasta zona, iar Lodgy poate fi o alternativa mai interesanta pentru acest tip de clienti.

- Nu au pus pilot automat pe masina ci doar limitator de viteza pentru ca Dacia doreste sa puna doar elementele cerute intr-adevar de clientii sai.  radmasa.gif  Acelasi lucru este valabil si in privinta tapiteriei de piele: ambele pot aparea pe anumite piete, dar mai ales pe anumite editii ulterioare sau la facelift, in functie de cererea clientilor.

- ESP este doar in optiune la primul nivel si standard in rest. Conform lui Deboeuf, ESP-ul nu este deocamdata obligatoriu pe toate nivelurile de echipare, insa acest aspect controversat va fi transat simplu: daca legislatia europeana il impune, atunci el va exista in standard pe toate nivelurile de echipare.

- Tot sub aspectul sigurantei: aceasta a fost imbunatatita atat pentru pietoni cat si pentru pasageri, Dacia garantand un rezultat de trei stele pentru echiparea de baza si sperand la un rezultat de patru stele pentru echiparile superioare. Cu 4 airbaguri, ABS+ESP, sisteme ISOFIX pentru scaunele de copii si o capota special gandita pentru un scor mai bun la impactul cu pietonii, Lodgy va avea probabil cel mai bun scor la siguranta dintre toate masinile Dacia.

- Au fost aduse modificari mai ales in privinta spatiului pentru motor. Acesta poate primi acum motorul de 1.2 litri, dar si motoare mai mari, care ar putea fi prezente probabil pe Lodgy pe anumite piete.

- Interiorul de pe Lodgy va fi un model de urmat si pentru restul gamei Logan. Esenta este ca elementele tehnice (de dedesubt) raman aceleasi, se schimba rapid doar elementele optice, de design. Asta inseamna ca ne putem astepta ca indicatoarele de bord, consola centrala si alte elemente de pe bord, cum ar fi insertiile de plastic de mai buna calitate si ecranul color multimedia sa apara si pe noua generatie de Logan si Sandero.

- Dacia nu va face precum Skoda si nu va urca in gama. Asta inseamna ca vom avea in continuare masini ieftine, care pornesc din zona celor 7.000 de euro si urca spre 18.000 de euro, dar mai ales care ofera spatiu specific unei clase mai mari de autovehicule, precum si dotari cerute de clienti, la un pret specific unei clase mai mici (Lodgy are dimensiuni de MPV compact, dar are pret de clasa mica).

Tot Arnaud Deboeuf ne-a precizat ca anul acesta ne putem astepta la o mare surpriza din partea Dacia. Vom vedea daca surpriza se numeste noul Sandero, care este deja anuntat pentru Salonul Auto de la Paris din toamna, si despre care un alt oficial francez a declarat deja ca va fi mult mai modern decat actualul Sandero, mica utilitara de care au vorbit alti oficiali Dacia cu ocaziile precedente, sau o alta masina din partea Dacia.


CODE
http://drive-test.ro/stiri/1883/arnaud-deboeuf-renault--lodgy-nu-are-competitor-interviu.html


This post has been edited by tomageorgian: 11 Mar 2012, 23:38


--------------------
. . .
Kia Niro Phev
Laguna3 2.0dCI
ex. Latitude 2.0dCI
C5 x7 2.0hdi
Logan 1.6mpi
E39 530D
Laguna 3 2.0dCi
Qashqai 1.5dCI
Twingo 2 1.2i
E28 520i
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 11 Mar 2012, 23:39
Post #912


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Pe navigatia de pe lodgy vor fi harti de la navteq (Igo), dupa cum spun astia de pe Realitatea


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
connectorxp
post 12 Mar 2012, 00:30
Post #913


Just a happy camper :)


Group: Members
Posts: 829
Joined: 28 March 09
From: Bucuresti




Cine are pe acasa un GPS cu iGO Primo sau Amigo, poate observa usor asemanarile de design ale interfetei de la navigatorul Dacia. Partea rea este eliminarea cititorului de CD-uri. Oricate MP3-uri ai pe stick, nu vor suna ca un CD audio original.

In trecut am folosit niste sisteme de la LG, aveau interfata foarte asemanatoare cu asta, dar la origini erau un iGo. Update-ul se facea cu ajutorul unui PC si un cablu USB, la asta nu vad sa difere prea tare acest lucru. Oricum se vor gasi destui care sa root-eze sistemul si sa modifice aplicatia.

Pretul de 300E nu este exagerat fata de player-ul 2DIN cu functii similare, iar nicio alta masina de pe piata nu ofera un pret atat de scazut pentru un sistem de navigatie-multimedia. La Renault au minunea aia a lor de Carminat Tom-Tom, dar fara un player audio nu este posibila sa functioneze, iar faptul ca ruleaza pe platforma TomTom are acoperire de doar 14% din tara.


--------------------
Lexus CT200h - XX-XXX-LEX Eco/2011
1,8VVTi HSD, 136PS, 5% in Bucuresti :) Albastru 8U9 si senzatii tari pe curent :P

Ca musca'n lapte pe forumul Reno' :)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TAW
post 12 Mar 2012, 08:37
Post #914


membru asociatiarenault


Group: Members
Posts: 796
Joined: 1 August 07
From: Bacau




QUOTE(P-A-C-O @ 11 Mar 2012, 22:00)
LE: noi vorbim de autovehicule produse in EUROPA care s-au lansat oficial dupa 1 nov. 2011, la care ESP este obligatoriu
*


ESP este obligatoriu pentru vehiculele omologate de tip in UE dupa 1.11.2011; nu conteaza lansarea oficiala. Din 1.11.2014 va fi obligatoriu pe toate vehiculele noi vandute in UE. wink.gif


--------------------
Renault Scenic 1.6 16v Dynamique D11 2008
Renault Clio III 1.4 16v CFD 2006
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 12 Mar 2012, 12:28
Post #915


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 8.198
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




Nu conteaza ce marca e masina, cita vreme se fabrica in tara e Dacia icon_mrgreen.gif


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
T.rac3Er
post 12 Mar 2012, 12:29
Post #916


cr8or


Group: Members
Posts: 1.461
Joined: 25 July 04




un cd original suna bine acompaniat si de un sistem de sunet competitiv, care nu paraie, barzie, pocane, zdrangane.
pe un sistem ieftin cu boxe de carton nu conteaza daca pui flac (ca de fapt asta e formatul sonor digital echivalent cd-ului original) sau mp3 sub 320kbiti. urechea percepe la fel "zgomotul" si nu e suficient de motivant. chiar e mai bine fara cd/caseta.

si totusi cand comparati ESP on, totusi vs lodgy sa se caute produse din aceeasi clasa. nu vorbim de aygo, fiesta sau alte masinute de oras. acolo prea putini sunt urile astfel de sisteme. dar la drumurile lungi extraurbane, si incarcata, o masina din clasa monovolum sigur sigur sigur are nevoie de esp standard. el este destinat preponderent drumurilor extraurbane.
in oras vitezele medii sunt chiar la jumate fata de extraurban. si potentialele accidentele sunt usoare (nu vorbim de ilegalitati cu 150kmh, ci de pierderea controlului la viteza normala). eventual iti fuge fundul si atunci o masina parcata. extraurban, unde mergi mai repejor, fuge fundul si ajungi sa te si rastori (monovolum are centrul de greutate foarte sus)

deci intre a dota standard o fiesta si un lodgy, guess what?! pe fiesta in schimb ar fi bun un sistem KERS.


--------------------
Citro-mobil C4 2006 VTR+
Why waste energy on fighting the old when you can just use it to create something new. All life has the creation gift inside. Use it.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 12 Mar 2012, 12:34
Post #917


-


Group: Members
Posts: 22.811
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(T.rac3Er @ 12 Mar 2012, 12:29)
un cd original suna bine acompaniat si de un sistem de sunet competitiv, care nu paraie, barzie, pocane, zdrangane.
pe un sistem ieftin cu boxe de carton nu conteaza daca pui flac (ca de fapt asta e formatul sonor digital echivalent cd-ului original) sau mp3 sub 320kbiti. urechea percepe la fel "zgomotul" si nu e suficient de motivant. chiar e mai bine fara cd/caseta.
*


Bai nene, aberezi cu hartia aia si cu flac-urile tale. In primul rand Dacia nu are habitaclu pentru muzica. Si nu vorbesc de cum umplu toti idiotii usile cu dynamat.


--------------------
CUGIR Albalux 11 - B-11-LUX 1982
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
T.rac3Er
post 12 Mar 2012, 12:51
Post #918


cr8or


Group: Members
Posts: 1.461
Joined: 25 July 04




cu ce aberez in mod exact?


--------------------
Citro-mobil C4 2006 VTR+
Why waste energy on fighting the old when you can just use it to create something new. All life has the creation gift inside. Use it.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 12 Mar 2012, 12:58
Post #919


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 8.198
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




Hai ca-ti spun eu, ca posesor de dacia ce sint!
Am investit intr-un sistem audio HiTech icon_mrgreen.gif , compus din radiocasetofonul standard inclus de reno la "optiuni" plus doua boxe, tot standard, pe fata. Radioul porneste odata cu punerea contactului, la un volum civilizat. Cu usile inchise n-ai nici o problema. Plec de pe loc. Pe la 50 la ora incep sa nu mai inteleg buletinul de stiri. Adica cuvinte, fara incarcatura emotionala, fara armonici, fara rezonante. La 9o-100 la ora abia daca-mi dau seama ca raduoul e deschis. Ca sa aud buletinul meteo, trebuie sa-l dau aproape de maxim.
Daca in loc de buletin meteo vrei sa asculti muzica, inseamna ca esti masochist.

This post has been edited by corbex: 12 Mar 2012, 13:06


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PetruDez
post 12 Mar 2012, 13:00
Post #920


Membru autentic


Group: Members
Posts: 707
Joined: 21 October 11




Omule cat e gluma e gluma dar sa fiu al naibii daca am intels mai mult de un sfert din ce ai vrut tu sa zici !

12 Mar 2012, 13:01:
QUOTE(T.rac3Er @ 12 Mar 2012, 12:29)
un cd original suna bine acompaniat si de un sistem de sunet competitiv, care nu paraie, barzie, pocane, zdrangane.
pe un sistem ieftin cu boxe de carton nu conteaza daca pui flac (ca de fapt asta e formatul sonor digital echivalent cd-ului original) sau mp3 sub 320kbiti. urechea percepe la fel "zgomotul" si nu e suficient de motivant. chiar e mai bine fara cd/caseta.

si totusi cand comparati ESP on, totusi vs lodgy sa se caute produse din aceeasi clasa. nu vorbim de aygo, fiesta sau alte masinute de oras. acolo prea putini sunt urile astfel de sisteme. dar la drumurile lungi extraurbane, si incarcata, o masina din clasa monovolum sigur sigur sigur are nevoie de esp standard. el este destinat preponderent drumurilor extraurbane.
in oras vitezele medii sunt chiar la jumate fata de extraurban. si potentialele accidentele  sunt usoare (nu vorbim de ilegalitati cu 150kmh, ci de pierderea controlului la viteza normala). eventual iti fuge fundul si atunci o masina parcata. extraurban, unde mergi mai repejor, fuge fundul si ajungi sa te si rastori (monovolum are centrul de greutate foarte sus)

deci intre a dota standard o fiesta si un lodgy, guess what?! pe fiesta in schimb ar fi bun un sistem KERS.
*




??? Deci nu pricep nimic nimic !


This post has been edited by PetruDez: 12 Mar 2012, 13:01


--------------------
Renault Am schimbat pe dizal si Koleos 2007/2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 12 Mar 2012, 13:02
Post #921


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 8.198
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




QUOTE(IRONICK @ 12 Mar 2012, 13:34)
Dacia nu are habitaclu pentru muzica.
*


Am exemplificat, cu experiente live, ce-a zis Ironick.

LE Credeam ca la postul meu te referi.

This post has been edited by corbex: 12 Mar 2012, 13:03


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 12 Mar 2012, 13:03
Post #922


-


Group: Members
Posts: 22.811
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(corbex @ 12 Mar 2012, 13:02)
Am exemplificat, cu experiente live, ce-a zis Ironick.
*
Mai real de atat, nici ca se putea. biggrin.gif
Nu de alta, dar pana la un anumit tip de difuzoare, mai este cale lunga.

12 Mar 2012, 13:38:
QUOTE(klaus @ 10 Mar 2012, 12:39)
Si vad ca default i-au pus o greutate antivibratie
*
Aia este de mult timp acolo. Vezi ca ti-au mai scapat si altele, ca de exemplu canalul asta de aer marit.

geneva_2012_dacia_lodgy_official_reveal_live_photos_1080p_38.jpg ( Size: 416.22k ) Number of downloads: 1043



This post has been edited by IRONICK: 12 Mar 2012, 13:38


--------------------
CUGIR Albalux 11 - B-11-LUX 1982
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b76bgaarh
post 12 Mar 2012, 13:40
Post #923


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.966
Joined: 5 October 06
From: Bucuresti




da de ce au pus anvelope xl? cat are masa maxima autorizata?


--------------------
Renault Megane sedan 04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI
Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 12 Mar 2012, 13:44
Post #924


-


Group: Members
Posts: 22.811
Joined: 19 April 05
From: Romania




Desi nu este expus prima data motorul de 1.2 115CP, jurnalistii din ro nici acum nu sunt in stare sa ii faca poze. Si motorul este vopsit frumos, are sectiuni in el. Da doar atat, ca profesionalism nici gand. Ori am eu prea multe pretentii, ori nu avem media auto in Romania.

This post has been edited by IRONICK: 12 Mar 2012, 13:47


--------------------
CUGIR Albalux 11 - B-11-LUX 1982
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
T.rac3Er
post 12 Mar 2012, 15:06
Post #925


cr8or


Group: Members
Posts: 1.461
Joined: 25 July 04




1. cine compara aygo cu lodgy e deplasat. sunt masini din clase si destinatii diametral opuse. pt lodgy e necesar ESP, pt aygo nu.

2. colegul connectorxp compara cu cd-ul original
nu, la sistemul audio din dacia NU se aude nici o diferena intre un mp3 si un audio original, deoarece sistemul montat este naspa (dupa cum a confirmat un coleg ulterior)

aici intervenisem cu acea paranteza lunga despre flac si fisiere mp3-uri obisnuite.

am fost mai clar acum?


--------------------
Citro-mobil C4 2006 VTR+
Why waste energy on fighting the old when you can just use it to create something new. All life has the creation gift inside. Use it.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 12 Mar 2012, 17:39
Post #926


-


Group: Members
Posts: 22.811
Joined: 19 April 05
From: Romania




Pentru Doggy conform site-ului nu exista garantie extinsa. Ori au uitat sa puna pe site (cel mai probabil), ori nu exista in oferta.

gar.jpg ( Size: 210k ) Number of downloads: 902


This post has been edited by IRONICK: 12 Mar 2012, 21:41


--------------------
CUGIR Albalux 11 - B-11-LUX 1982
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Squirrel
post 12 Mar 2012, 21:37
Post #927


Captain of Black Pearl™…


Group: Members
Posts: 4.466
Joined: 13 March 08
From: partea mea: Drum bun!




Nu există momentan nici în configurator.
Mie mi se pare mare marja diferența dintre 1.6 8v și 1.2 TCe: cca. 7.ooo lei!

This post has been edited by Squirrel: 12 Mar 2012, 21:57


--------------------
Dacia Duster - RO 44 AWD 2010 1,6 16v 4Ś4 Laureaté Noir Nacré
Fire, walk with me...in 4 strokes, water cooled.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 12 Mar 2012, 21:41
Post #928


-


Group: Members
Posts: 22.811
Joined: 19 April 05
From: Romania




Aia nu este marja, este altceva.


--------------------
CUGIR Albalux 11 - B-11-LUX 1982
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
P-A-C-O
post 12 Mar 2012, 23:33
Post #929


What you see is what you get!


Group: Members
Posts: 2.350
Joined: 3 October 10




QUOTE(IRONICK @ 12 Mar 2012, 13:44)
Desi nu este expus prima data motorul de 1.2 115CP, jurnalistii din ro nici acum nu sunt in stare sa ii faca poze. Si motorul este vopsit frumos, are sectiuni in el. Da doar atat, ca profesionalism nici gand. Ori am eu prea multe pretentii, ori nu avem media auto in Romania.

care bre ca aia s-au dus acolo la shopping, numa' de masini nu le arde lor?!...


--------------------
- - -
Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 13 Mar 2012, 09:15
Post #930


-


Group: Members
Posts: 22.811
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(P-A-C-O @ 12 Mar 2012, 23:33)
care bre ca aia s-au dus acolo la shopping, numa' de masini nu le arde lor?!...
*
Culmea, nu este expus prima data la un salon. Hai ca de la prostmoto si parket nu avem pretentii, dar si restul care au ajuns acolo?


13 Mar 2012, 09:17:
QUOTE(klaus @ 10 Mar 2012, 12:39)
La motorul de 8V au schimbat filtrul de aer si au mutat vasul de antigel in dreapta, nu mai e langa pompa de frana.
*
Ce avem noi aici? Dar ce avem noi aici?

E5.jpg ( Size: 121.84k ) Number of downloads: 317



This post has been edited by IRONICK: 13 Mar 2012, 09:17


--------------------
CUGIR Albalux 11 - B-11-LUX 1982
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DaciaClub - Reno Bot
post Reguli topic / Topic rules
Post #


Mesaj automat









Ramaneti la subiect! Aici nu e cafenea! Orice postare aiurea se va pedepsi cu minim o saptamana read-only!


--------------------
Go to the top of the page
42 Pages « < 29 30 31 32 33 > » 
Closed Topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 12th August 2025 - 22:10
Dacia