Dacia Lodgy, asa se cheama monovolumul
![]() ![]() ![]() |
Dacia Lodgy, asa se cheama monovolumul
daciafan |
![]()
Post
#901
|
/ Group: Members Posts: 1.670 Joined: 20 January 05 ![]() |
|
--------------------
/
/
/
|
|
P-A-C-O |
![]()
Post
#902
|
![]() What you see is what you get! Group: Members Posts: 2.350 Joined: 3 October 10 ![]() |
QUOTE(klaus @ 10 Mar 2012, 12:39) La diesel acolo langa pompa de frana au pus o cutie de plastic. Nefiind fan diesel nu-mi dau seama prea bine ce rol are. geneva_2012_dacia_lodgy_official_reveal_live_photos_1080p_19_2.jpg ( Size: 348.06k ) Number of downloads: 2129 QUOTE(neumann @ 10 Mar 2012, 17:10) De obicei, ala e intercoolerul. ![]() la SUBARU da, insa aici avem un autoveh. DACIA ![]() Autobuzzi.com-Subaru-Impreza-WRX-STI-Engine-608x421.jpg LE: kkk.jpg ( Size: 377.08k ) Number of downloads: 1978 - racire ECM lipsa - cica nu are nevoie EMS2010 de asa ceva (pe autoveh. DACIA, ca la autoveh. RENAULT echipate cu acelasi motor, exista racire ECM) ![]() - voletul de aer pun pariu ca nu apuca sfarsitul anului 2012, va fi "suprimat" pe sistem eco2 (economic / ecologic) ![]() PS: prosti au fost aia care au implementat voletul de aer pentru motoarele turbo-diesel; adevarul e ca la ce turbine se pun pe motoarele 1,5 dCi de la Renault, nici nu e nevoie de asa ceva; oprirea motorului este de nota 10+; etc ![]() This post has been edited by P-A-C-O: 10 Mar 2012, 21:30 |
--------------------
-
-
- Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
|
|
tomageorgian |
![]()
Post
#903
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.405 Joined: 22 February 10 From: Franta ![]() |
QUOTE Arnaud Deboeuf (Renault): Dacia Lodgy nu are nevoie de ESP Dacia Lodgy nu are nevoie de ESP (sistemul electronic de control al stabilitatii), sustine Arnaud Deboeuf, seful programului Entry de la Renault. Declaratia vine in contextul in care odata cu lansarea monovolumului la Geneva, jurnalistii au descoperit ca ESP-ul nu figureaza in dotarea standard a masinii, ci doar pe versiunea de top, ca dotare optionala. "ESP-ul este o propunere care creaza confuzie, este o cerere venita de la germani, de la Mercedes Clasa A. Masina noastra nu are nevoie de ESP, daca o testati veti vedea ca genetic nu are nevoie de ESP. ESP-ul a fost dezvoltat pentru Clasa A si pentru acea platforma. Vom pune sistemul pe masina cand va fi obligatoriu, dar pentru moment nu avem nevoie de el, sistemul este un mod de a trata problemele de manevrabilitate", a declarat Deboeuf. In schimb, oficialul Renault spune ca ESP-ul este util pentru modelul Duster, mai ales in timpul iernii, cand masina isi pierde motricitatea. This post has been edited by tomageorgian: 11 Mar 2012, 13:14 |
--------------------
.
.
. Kia Niro Phev
Laguna3 2.0dCI ex. Latitude 2.0dCI C5 x7 2.0hdi Logan 1.6mpi E39 530D Laguna 3 2.0dCi Qashqai 1.5dCI Twingo 2 1.2i E28 520i |
|
argon |
![]()
Post
#904
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Normal ca nu are nevoie, ESP-ul e un element de siguranta, ce sa caute pe gama Dacia, cand alti producatori il pun in standard de 15 ani. Nici ABS n'ar fi avut daca n'ar fi fost obligatoriu, sunt Dacii din 2008 fara ABS
![]() |
--------------------
Renault
Laguna
- 2.0 DCI 16v 180
2007 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
aphophis |
![]()
Post
#905
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.493 Joined: 14 January 06 ![]() |
printre aia or fi si cei de la ford? Ca din ce vad eu fiesta nu are standard esp:
http://www.ford.ro/cs/BlobServer?blobtable...7907&blobkey=id |
--------------------
Kia
Rio
- ---
2021
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#906
|
![]() - Group: Members Posts: 22.811 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(aphophis @ 11 Mar 2012, 18:59) In 2010 cand a aparut ultima generatie de Ford Fiesta, nu era obligatoriu ESP. Si nici sa inmatriculezi o masina inainte de termen si sa dai declaratii mincinoase ca aia de mai sus a lu' Deboeuf.Oare rezervorul de la doggy are pereti despartitori ca sa nu mai clipoceasca benzina in el? This post has been edited by IRONICK: 11 Mar 2012, 20:23 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
- B-11-LUX
1982
|
|
argon |
![]()
Post
#907
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
|
--------------------
Renault
Laguna
- 2.0 DCI 16v 180
2007 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
aphophis |
![]()
Post
#908
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.493 Joined: 14 January 06 ![]() |
QUOTE(IRONICK @ 11 Mar 2012, 20:22) In 2010 cand a aparut ultima generatie de Ford Fiesta, nu era obligatoriu ESP. Si nici sa inmatriculezi o masina inainte de termen si sa dai declaratii mincinoase ca aia de mai sus a lu' Deboeuf. Oare rezervorul de la doggy are pereti despartitori ca sa nu mai clipoceasca benzina in el? nu se gandeste ford zi si noapte cum sa ofere siguranta cat mai multa , eventual chiar platesc clientul ca sa accepte esp? ![]() ![]() Sau ma uit la seat, unde la fel esp-ul nu e standard la nici un nivel de echipare ![]() http://www.porscheromania.ro/seat/cataloage/ibiza.pdf ca sa nu zic de aygo, unde nici macar nu poti sa dotezi masina cu esp: http://www.toyota.ro/Images/Aygo_Feb02_tcm420-1017882.pdf etc etc etc |
--------------------
Kia
Rio
- ---
2021
|
|
P-A-C-O |
![]()
Post
#909
|
![]() What you see is what you get! Group: Members Posts: 2.350 Joined: 3 October 10 ![]() |
LE: noi vorbim de autovehicule produse in EUROPA care s-au lansat oficial dupa 1 nov. 2011, la care ESP este obligatoriu
This post has been edited by P-A-C-O: 11 Mar 2012, 22:10 |
--------------------
-
-
- Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
|
|
Markos |
![]()
Post
#910
|
![]() fost programator Group: Members Posts: 8.016 Joined: 27 October 05 From: Scursurești Vale ![]() |
|
--------------------
Reno
Megan
Privilej "Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
|
|
tomageorgian |
![]()
Post
#911
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.405 Joined: 22 February 10 From: Franta ![]() |
Arnaud Deboeuf, Renault: Lodgy nu are competitor!
QUOTE Cu ocazia Salonului Auto de la Geneva 2012 am stat de vorba cu Arnaud Deboeuf, omul care gestioneaza programul Entry pentru Renault. Adica, pe scurt, tot ce tine de Dacia. Este cel care stie de la inceput ce va face Dacia nu doar acum, ci si in urmatorii 10 ani, cel care propune strategiile si decide modul in care se va pozitiona marca romaneasca pe piata mondiala. Discutia a fost extrem de interesanta, chiar daca Deboeuf a facut un slalom elegant printre unele dintre intrebarile mai dificile ale jurnalistilor romani. Iata cateva dintre informatiile obtinute cu ocazia acestei discutii: - Dacia Lodgy nu are competitor pe piata de masini noi. La 4.5 metri lungime, cu un portbagaj de 827 de litri in standard, cu motorizari si dotari moderne, ea are un pret de pornire de 9.500 de euro. Un Lodgy foarte bine dotat, echipat cu motorul de 1.2 litri 115 CP, ajunge cu greu sa treaca de 14.000 de euro, adica exact zona de pret de la care abia incep MPV-urile de clasa mica, in timp ce Lodgy are dimensiuni compacte! - Principala competitie vine din zona de second-hand, acolo unde gasesti destule MPV-uri in aceeasi zona de pret. Lodgy doreste sa contracareze asta cu toate avantajele aduse de o masina noua: motorizari actuale (1.2 115 CP cu injectie directa de benzina este un exemplu, dar si 1.5 dCi-ul de 110 CP se incadreaza tot aici), garantie, sistem multimedia incorporat etc. - Lodgy este gandit sa concureze ca design cu masinile japoneze ![]() - Nu au pus pilot automat pe masina ci doar limitator de viteza pentru ca Dacia doreste sa puna doar elementele cerute intr-adevar de clientii sai. ![]() - ESP este doar in optiune la primul nivel si standard in rest. Conform lui Deboeuf, ESP-ul nu este deocamdata obligatoriu pe toate nivelurile de echipare, insa acest aspect controversat va fi transat simplu: daca legislatia europeana il impune, atunci el va exista in standard pe toate nivelurile de echipare. - Tot sub aspectul sigurantei: aceasta a fost imbunatatita atat pentru pietoni cat si pentru pasageri, Dacia garantand un rezultat de trei stele pentru echiparea de baza si sperand la un rezultat de patru stele pentru echiparile superioare. Cu 4 airbaguri, ABS+ESP, sisteme ISOFIX pentru scaunele de copii si o capota special gandita pentru un scor mai bun la impactul cu pietonii, Lodgy va avea probabil cel mai bun scor la siguranta dintre toate masinile Dacia. - Au fost aduse modificari mai ales in privinta spatiului pentru motor. Acesta poate primi acum motorul de 1.2 litri, dar si motoare mai mari, care ar putea fi prezente probabil pe Lodgy pe anumite piete. - Interiorul de pe Lodgy va fi un model de urmat si pentru restul gamei Logan. Esenta este ca elementele tehnice (de dedesubt) raman aceleasi, se schimba rapid doar elementele optice, de design. Asta inseamna ca ne putem astepta ca indicatoarele de bord, consola centrala si alte elemente de pe bord, cum ar fi insertiile de plastic de mai buna calitate si ecranul color multimedia sa apara si pe noua generatie de Logan si Sandero. - Dacia nu va face precum Skoda si nu va urca in gama. Asta inseamna ca vom avea in continuare masini ieftine, care pornesc din zona celor 7.000 de euro si urca spre 18.000 de euro, dar mai ales care ofera spatiu specific unei clase mai mari de autovehicule, precum si dotari cerute de clienti, la un pret specific unei clase mai mici (Lodgy are dimensiuni de MPV compact, dar are pret de clasa mica). Tot Arnaud Deboeuf ne-a precizat ca anul acesta ne putem astepta la o mare surpriza din partea Dacia. Vom vedea daca surpriza se numeste noul Sandero, care este deja anuntat pentru Salonul Auto de la Paris din toamna, si despre care un alt oficial francez a declarat deja ca va fi mult mai modern decat actualul Sandero, mica utilitara de care au vorbit alti oficiali Dacia cu ocaziile precedente, sau o alta masina din partea Dacia. CODE http://drive-test.ro/stiri/1883/arnaud-deboeuf-renault--lodgy-nu-are-competitor-interviu.html This post has been edited by tomageorgian: 11 Mar 2012, 23:38 |
--------------------
.
.
. Kia Niro Phev
Laguna3 2.0dCI ex. Latitude 2.0dCI C5 x7 2.0hdi Logan 1.6mpi E39 530D Laguna 3 2.0dCi Qashqai 1.5dCI Twingo 2 1.2i E28 520i |
|
klaus |
![]()
Post
#912
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Pe navigatia de pe lodgy vor fi harti de la navteq (Igo), dupa cum spun astia de pe Realitatea
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
- -
- E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
connectorxp |
![]()
Post
#913
|
![]() Just a happy camper :) Group: Members Posts: 829 Joined: 28 March 09 From: Bucuresti ![]() |
Cine are pe acasa un GPS cu iGO Primo sau Amigo, poate observa usor asemanarile de design ale interfetei de la navigatorul Dacia. Partea rea este eliminarea cititorului de CD-uri. Oricate MP3-uri ai pe stick, nu vor suna ca un CD audio original.
In trecut am folosit niste sisteme de la LG, aveau interfata foarte asemanatoare cu asta, dar la origini erau un iGo. Update-ul se facea cu ajutorul unui PC si un cablu USB, la asta nu vad sa difere prea tare acest lucru. Oricum se vor gasi destui care sa root-eze sistemul si sa modifice aplicatia. Pretul de 300E nu este exagerat fata de player-ul 2DIN cu functii similare, iar nicio alta masina de pe piata nu ofera un pret atat de scazut pentru un sistem de navigatie-multimedia. La Renault au minunea aia a lor de Carminat Tom-Tom, dar fara un player audio nu este posibila sa functioneze, iar faptul ca ruleaza pe platforma TomTom are acoperire de doar 14% din tara. |
--------------------
Lexus
CT200h
- XX-XXX-LEX
Eco/2011 1,8VVTi HSD, 136PS, 5% in Bucuresti :) Albastru 8U9 si senzatii tari pe curent :P
Ca musca'n lapte pe forumul Reno' :) |
|
TAW |
![]()
Post
#914
|
![]() membru asociatiarenault Group: Members Posts: 796 Joined: 1 August 07 From: Bacau ![]() |
QUOTE(P-A-C-O @ 11 Mar 2012, 22:00) LE: noi vorbim de autovehicule produse in EUROPA care s-au lansat oficial dupa 1 nov. 2011, la care ESP este obligatoriu ESP este obligatoriu pentru vehiculele omologate de tip in UE dupa 1.11.2011; nu conteaza lansarea oficiala. Din 1.11.2014 va fi obligatoriu pe toate vehiculele noi vandute in UE. ![]() |
--------------------
Renault
Scenic 1.6 16v Dynamique D11
2008 Renault Clio III 1.4 16v CFD 2006
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded. |
|
corbex |
![]()
Post
#915
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
Nu conteaza ce marca e masina, cita vreme se fabrica in tara e Dacia
![]() |
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
T.rac3Er |
![]()
Post
#916
|
![]() cr8or Group: Members Posts: 1.461 Joined: 25 July 04 ![]() |
un cd original suna bine acompaniat si de un sistem de sunet competitiv, care nu paraie, barzie, pocane, zdrangane.
pe un sistem ieftin cu boxe de carton nu conteaza daca pui flac (ca de fapt asta e formatul sonor digital echivalent cd-ului original) sau mp3 sub 320kbiti. urechea percepe la fel "zgomotul" si nu e suficient de motivant. chiar e mai bine fara cd/caseta. si totusi cand comparati ESP on, totusi vs lodgy sa se caute produse din aceeasi clasa. nu vorbim de aygo, fiesta sau alte masinute de oras. acolo prea putini sunt urile astfel de sisteme. dar la drumurile lungi extraurbane, si incarcata, o masina din clasa monovolum sigur sigur sigur are nevoie de esp standard. el este destinat preponderent drumurilor extraurbane. in oras vitezele medii sunt chiar la jumate fata de extraurban. si potentialele accidentele sunt usoare (nu vorbim de ilegalitati cu 150kmh, ci de pierderea controlului la viteza normala). eventual iti fuge fundul si atunci o masina parcata. extraurban, unde mergi mai repejor, fuge fundul si ajungi sa te si rastori (monovolum are centrul de greutate foarte sus) deci intre a dota standard o fiesta si un lodgy, guess what?! pe fiesta in schimb ar fi bun un sistem KERS. |
--------------------
Citro-mobil
C4
2006 VTR+ Why waste energy on fighting the old when you can just use it to create something new. All life has the creation gift inside. Use it.
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#917
|
![]() - Group: Members Posts: 22.811 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(T.rac3Er @ 12 Mar 2012, 12:29) un cd original suna bine acompaniat si de un sistem de sunet competitiv, care nu paraie, barzie, pocane, zdrangane. pe un sistem ieftin cu boxe de carton nu conteaza daca pui flac (ca de fapt asta e formatul sonor digital echivalent cd-ului original) sau mp3 sub 320kbiti. urechea percepe la fel "zgomotul" si nu e suficient de motivant. chiar e mai bine fara cd/caseta. Bai nene, aberezi cu hartia aia si cu flac-urile tale. In primul rand Dacia nu are habitaclu pentru muzica. Si nu vorbesc de cum umplu toti idiotii usile cu dynamat. |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
- B-11-LUX
1982
|
|
T.rac3Er |
![]()
Post
#918
|
![]() cr8or Group: Members Posts: 1.461 Joined: 25 July 04 ![]() |
cu ce aberez in mod exact?
|
--------------------
Citro-mobil
C4
2006 VTR+ Why waste energy on fighting the old when you can just use it to create something new. All life has the creation gift inside. Use it.
|
|
corbex |
![]()
Post
#919
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
Hai ca-ti spun eu, ca posesor de dacia ce sint!
Am investit intr-un sistem audio HiTech ![]() Daca in loc de buletin meteo vrei sa asculti muzica, inseamna ca esti masochist. This post has been edited by corbex: 12 Mar 2012, 13:06 |
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
PetruDez |
![]()
Post
#920
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 707 Joined: 21 October 11 ![]() |
Omule cat e gluma e gluma dar sa fiu al naibii daca am intels mai mult de un sfert din ce ai vrut tu sa zici !
12 Mar 2012, 13:01: QUOTE(T.rac3Er @ 12 Mar 2012, 12:29) un cd original suna bine acompaniat si de un sistem de sunet competitiv, care nu paraie, barzie, pocane, zdrangane. pe un sistem ieftin cu boxe de carton nu conteaza daca pui flac (ca de fapt asta e formatul sonor digital echivalent cd-ului original) sau mp3 sub 320kbiti. urechea percepe la fel "zgomotul" si nu e suficient de motivant. chiar e mai bine fara cd/caseta. si totusi cand comparati ESP on, totusi vs lodgy sa se caute produse din aceeasi clasa. nu vorbim de aygo, fiesta sau alte masinute de oras. acolo prea putini sunt urile astfel de sisteme. dar la drumurile lungi extraurbane, si incarcata, o masina din clasa monovolum sigur sigur sigur are nevoie de esp standard. el este destinat preponderent drumurilor extraurbane. in oras vitezele medii sunt chiar la jumate fata de extraurban. si potentialele accidentele sunt usoare (nu vorbim de ilegalitati cu 150kmh, ci de pierderea controlului la viteza normala). eventual iti fuge fundul si atunci o masina parcata. extraurban, unde mergi mai repejor, fuge fundul si ajungi sa te si rastori (monovolum are centrul de greutate foarte sus) deci intre a dota standard o fiesta si un lodgy, guess what?! pe fiesta in schimb ar fi bun un sistem KERS. ??? Deci nu pricep nimic nimic ! This post has been edited by PetruDez: 12 Mar 2012, 13:01 |
--------------------
Renault
Am schimbat pe dizal si Koleos
2007/2014
|
|
corbex |
![]()
Post
#921
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
|
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#922
|
![]() - Group: Members Posts: 22.811 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(corbex @ 12 Mar 2012, 13:02) Mai real de atat, nici ca se putea. ![]() Nu de alta, dar pana la un anumit tip de difuzoare, mai este cale lunga. 12 Mar 2012, 13:38: QUOTE(klaus @ 10 Mar 2012, 12:39) Aia este de mult timp acolo. Vezi ca ti-au mai scapat si altele, ca de exemplu canalul asta de aer marit.geneva_2012_dacia_lodgy_official_reveal_live_photos_1080p_38.jpg ( Size: 416.22k ) Number of downloads: 1043 This post has been edited by IRONICK: 12 Mar 2012, 13:38 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
- B-11-LUX
1982
|
|
b76bgaarh |
![]()
Post
#923
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
da de ce au pus anvelope xl? cat are masa maxima autorizata?
|
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#924
|
![]() - Group: Members Posts: 22.811 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Desi nu este expus prima data motorul de 1.2 115CP, jurnalistii din ro nici acum nu sunt in stare sa ii faca poze. Si motorul este vopsit frumos, are sectiuni in el. Da doar atat, ca profesionalism nici gand. Ori am eu prea multe pretentii, ori nu avem media auto in Romania.
This post has been edited by IRONICK: 12 Mar 2012, 13:47 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
- B-11-LUX
1982
|
|
T.rac3Er |
![]()
Post
#925
|
![]() cr8or Group: Members Posts: 1.461 Joined: 25 July 04 ![]() |
1. cine compara aygo cu lodgy e deplasat. sunt masini din clase si destinatii diametral opuse. pt lodgy e necesar ESP, pt aygo nu.
2. colegul connectorxp compara cu cd-ul original nu, la sistemul audio din dacia NU se aude nici o diferena intre un mp3 si un audio original, deoarece sistemul montat este naspa (dupa cum a confirmat un coleg ulterior) aici intervenisem cu acea paranteza lunga despre flac si fisiere mp3-uri obisnuite. am fost mai clar acum? |
--------------------
Citro-mobil
C4
2006 VTR+ Why waste energy on fighting the old when you can just use it to create something new. All life has the creation gift inside. Use it.
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#926
|
![]() - Group: Members Posts: 22.811 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Pentru Doggy conform site-ului nu exista garantie extinsa. Ori au uitat sa puna pe site (cel mai probabil), ori nu exista in oferta.
gar.jpg ( Size: 210k ) Number of downloads: 902 This post has been edited by IRONICK: 12 Mar 2012, 21:41 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
- B-11-LUX
1982
|
|
Squirrel |
![]()
Post
#927
|
![]() Captain of Black Pearl™… Group: Members Posts: 4.466 Joined: 13 March 08 From: partea mea: Drum bun! ![]() |
Nu există momentan nici în configurator.
Mie mi se pare mare This post has been edited by Squirrel: 12 Mar 2012, 21:57 |
--------------------
Dacia
Duster
- RO 44 AWD
2010 1,6 16v 4Ś4 Laureaté Noir Nacré Fire, walk with me...in 4 strokes, water cooled.
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#928
|
![]() - Group: Members Posts: 22.811 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Aia nu este marja, este altceva.
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
- B-11-LUX
1982
|
|
P-A-C-O |
![]()
Post
#929
|
![]() What you see is what you get! Group: Members Posts: 2.350 Joined: 3 October 10 ![]() |
QUOTE(IRONICK @ 12 Mar 2012, 13:44) Desi nu este expus prima data motorul de 1.2 115CP, jurnalistii din ro nici acum nu sunt in stare sa ii faca poze. Si motorul este vopsit frumos, are sectiuni in el. Da doar atat, ca profesionalism nici gand. Ori am eu prea multe pretentii, ori nu avem media auto in Romania. care bre ca aia s-au dus acolo la shopping, numa' de masini nu le arde lor?!... |
--------------------
-
-
- Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#930
|
![]() - Group: Members Posts: 22.811 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(P-A-C-O @ 12 Mar 2012, 23:33) Culmea, nu este expus prima data la un salon. Hai ca de la prostmoto si parket nu avem pretentii, dar si restul care au ajuns acolo?13 Mar 2012, 09:17: QUOTE(klaus @ 10 Mar 2012, 12:39) La motorul de 8V au schimbat filtrul de aer si au mutat vasul de antigel in dreapta, nu mai e langa pompa de frana. Ce avem noi aici? Dar ce avem noi aici?E5.jpg ( Size: 121.84k ) Number of downloads: 317 This post has been edited by IRONICK: 13 Mar 2012, 09:17 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
- B-11-LUX
1982
|
|
DaciaClub - Reno Bot |
![]()
Post
#
|
![]() Mesaj automat ![]() |
Ramaneti la subiect! Aici nu e cafenea! Orice postare aiurea se va pedepsi cu minim o saptamana read-only!
|
-------------------- |
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 12th August 2025 - 22:10 |