Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Pierde apa din vas - Laguna 1.6 16V, ...si nu gasesc pe unde :((

marius_21
post 13 Oct 2011, 16:49
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 17
Joined: 5 July 11
From: Zalau/ Salaj




Laguna 1.6 16V, an 1999. Masina o am de 4 luni, 130.000 km. Acum 1-2 luni, cand erau vremurile mai calde (35-38 gr.), au mers parintii mei cu masina pana la tara. La iesire din Zalau trebuie sa urci Mesesul. Ei, fiind foarte cald afara, masina s-a fortat pe curbele de pe Meses, la un moment dat a aparut in bord STOP+SERV si vorbea computerul, pe atunci in germana. Ai mei s-au speriat si au tras pe dreapta. Pana am ajuns eu la ei, deja motorul s-a mai racit si s-au stins toate becurile. Au ajuns pana la urma cu bine la tara.

Dupa vreo 2 saptamani, am facut eu un drum mai lung pana la tara, si de curios am vrut sa vad cum sta cu apa din vas. Mare mi-a fost mirarea cand am vazut ca vasul era gol. Nu puteai sa vezi bine nivelul de lichid, deoarece cred ca e murdar vasul pe dinauntru. Am desfacut furtunul ce iese din vas, si am constatat cu stupoare ca vasul era gol si in plus trebuia sa indoi in jos furtunul ca sa imi dau seama cat antigel are si ce culoare este. Pana la urma am completat cu apa pana la nivel. Toate bune si frumoase, nu a mai facut figuri masina. Saptamana trecuta am facut iar un drum tot pana la tara, in jur de 60 km, clima pornita. Odata ajunsi la tara, am spalat masina si am zis sa dau un ochi si la motor sa vad cum sta. !!! VASUL GOL !!! Au intrat cam 2 litri de apa !!!!!!!

Saptamana aceasta a facut tatal meu drumuri la tara, cam la vreo 9 km de Zalau, in fiecare dimineata, dar fara clima pornita. Pana azi a scazut apa din vas cam cu 1-2 cm fata de limita de MAXIM.

Nu stiu pe unde sa curga, am verificat toate furtunasele, am fost cu ea la mecanic, s-a uitat si el pe la ea, nu gasim nicaieri pe unde sa piarda apa. Nivelul de ulei este ok, nu are spuma sa zic ca baga apa in baia de ulei. Nu imi explic pe unde se poate pierde atata apa. Mecanicul a zis sa ma duc asa cu ea, mai completez in vas, si pana la urma daca e ceva spart o sa isi de-a drumul. Dar fie frica asa cu ea. Acuma nu mi-e greu sa port cu mine in portbagaj un flacon cu apa, dar imediat e iarna aci si trebuie pus si antigel la concentratia normala.


Daca stie careva vreo alta explicatie, i-as fi recunoscator sa o impartaseasca si cu mine.

Multumesc anticipat. worship.gif



--------------------
Renault Laguna - SJ 58 VMR 1999 / 1.6 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
daniellu
post 13 Oct 2011, 17:29
Post #2


acum E91 M47


Group: Members
Posts: 876
Joined: 30 October 07




A mai ramas garnitura de chiuloasa de verificat. Poate sa fie arsa si sa-ti arunce lichidul de racire pe evacuare. Alte simptome nu are? Incearca sa vezi daca da caldura.


--------------------
ex Mondeo TDCi(2006) ;Doblo 1.3 90 MJet (2016); Aprilia Pegaso 650GA; - nr. de Bacau ex. Kangoo dci 2012;ex.Laguna 2.0s RTI (1995).
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iulex80
post 13 Oct 2011, 17:49
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 270
Joined: 10 May 08
From: tg mures




du-te la mecanicul tau si zi sa iti dea jos capacul de protie de la cureaua de distributie si vedeti pompa de apa.

si zi la mecanic sa itzi bage presiune cu compresorul poate veti vedea ceva.

multa bafta


--------------------
renault Espace și Scenic - MS-13-JTW 2004/2007
Espace 4 PH 1 2.0T 2004
Scenic 2 PH 2 1.6 16v 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
oves
post 13 Oct 2011, 18:18
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 969
Joined: 10 February 09




Mie la fel mi-a pierdut apa pe la garnitura de la termostat ... desfa capota si accelereaza masina cu mana de la cablu si intre timp pune mana sub termostat si vei vedea daca scapa pe acolo.


--------------------
renault megane 3 ST - BH xx xxx 2009 1.9dci 130 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius_21
post 13 Oct 2011, 18:58
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 17
Joined: 5 July 11
From: Zalau/ Salaj




@ lupan daniel: de bagat caldura baga foarte bine, pe esapament nu se vede sa scuipe nimic.
@ oves: imi poti spune mai exact unde este acel termostat? Vreau sa verific eu cu manuta mea daca scapa pe acolo.

Multumesc tuturor pentru postari. O sa va tin la curent cu ce rezolv. O sa schimb si lichidul de racire complet. Nu vreau sa ma apuce iarna fara antigel suficient ca atunci nu am rezolvat nimic wink.gif)

Multumesc inca odata.


--------------------
Renault Laguna - SJ 58 VMR 1999 / 1.6 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Vallybz
post 13 Oct 2011, 19:23
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.475
Joined: 26 October 08
From: Buzau/Bucuresti




eu am pierdut lichidul pe la garnitura de sub injectore...e acelasi motor ca la megane...merita sa verifici....


--------------------
Renault Megane 1 Facelift, 1.6, 16v - BZ 87 BVM Coupe 1999 K4M-A7-00
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
oves
post 13 Oct 2011, 20:34
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 969
Joined: 10 February 09




http://www.reno.ro/Suport-termostat-t139452.html aici mi sa zis si mie unde se afla termostatul este o poza .. sub tubulatura de la admisie intra furtunul de la radiator in pompa de apa acolo este prins in trei suruburi mie pe acolo mi-a pierdut cand turam motorul pe acolo imi scapa sa speram sa fie doar atat.

This post has been edited by oves: 13 Oct 2011, 20:35


--------------------
renault megane 3 ST - BH xx xxx 2009 1.9dci 130 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sempre
post 13 Oct 2011, 20:44
Post #8


Membru veteran


Group: Members
Posts: 149
Joined: 3 June 07
From: CONSTANTA




la mine curge lichidul sub masina se prelinge pe baia de ulei ,cred ca pompa de apa este de vina, pompa de apa este in partea stanga

This post has been edited by Sempre: 13 Oct 2011, 20:46


--------------------
RENAULT LAGUNA 1 phase2 1.6 16v 107 1999 CONCORDE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bdvtuner
post 14 Oct 2011, 08:37
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 51
Joined: 7 November 08




lichidul de racire se poate pierde sub forma de vapori iar vara e mai greu de observat acum daca a venit timpul mai rece poti banui ca e garnitura de chiulasa doar daca la esapament iese abur exagerat de mult. daca nu iese cauta la radiator gauri sau fisuri .
uita te sub masina dupa pete(sa nu fie de ulei)
verifica pompa de apa ...se poate gauri si pierde apa


--------------------
renault laguna1 - GL-40-VYO 1995 hachback
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bundy220
post 14 Oct 2011, 09:42
Post #10





Group: Members
Posts: 1.195
Joined: 21 February 09




Chiar daca nu suna prea ordodox,incearca la acest tip de defdect sa remediezi deocamdata efectul si lasa cauza pe data viitoare.Cu alte cuvinte pune in vasul de expansiune un flacon de pdra sau lichid pentru radiatoare si sisteme de racire(ieftin si bun).Sa stii ca face minuni. Eu am lovit un caine si pierdeam cam 2 litri in 10-15km dupa care turnam cu bidonul si tot asa pana la mare.Apoi am pus de la o benzinarie un flacon si minune :abia mai pierdea,drept urmare am mai bagat unul si gata.


--------------------
n n - n
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
oves
post 14 Oct 2011, 09:43
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 969
Joined: 10 February 09




Pompa de apa se afla in dreapta cum stai si te uiti la motor sub cutia aia neagra dreptunghiulara de la admisie


--------------------
renault megane 3 ST - BH xx xxx 2009 1.9dci 130 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sempre
post 14 Oct 2011, 20:50
Post #12


Membru veteran


Group: Members
Posts: 149
Joined: 3 June 07
From: CONSTANTA




la mine pompa de apa este sub capacul de la distributie adica in stanga cum te uiti la motor ,poate la tine este in dreapta ,nu te contrazic smile.gif,azi am schimbat pompa care era defecta si pierdea antigel


--------------------
RENAULT LAGUNA 1 phase2 1.6 16v 107 1999 CONCORDE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius_21
post 15 Oct 2011, 08:36
Post #13


Membru incepator


Group: Members
Posts: 17
Joined: 5 July 11
From: Zalau/ Salaj




Azi o sa cumpar antigel si o sa schimb complet lichidul din instalatie. Luni ma duc cu ea la service, sa vedem daca o sa mai scape pe undeva. Cu ocazia asta o sa rog mecanicul sa verifice furtun cu futun.

Revin cu detalii.


--------------------
Renault Laguna - SJ 58 VMR 1999 / 1.6 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
oves
post 15 Oct 2011, 09:43
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 969
Joined: 10 February 09




Sempre nu are cum sa fie diferita pozitionarea, amandoi avem aceeasi motorizare smile.gif inseamna ca gresesc eu daca tu spui ca ai schimbat-o... Mie un mecanic mi-a zis cai pe dreapta desi initial asa stiam si eu ca-i pe distributie pt ca atunci cand am cumparat setu de distributie l-am cumparat cu pompa de apa


--------------------
renault megane 3 ST - BH xx xxx 2009 1.9dci 130 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
virusacheh5n1
post 15 Oct 2011, 15:52
Post #15


0769-51-53-51


Group: Members
Posts: 140
Joined: 12 September 08
From: BUCURESTI, SEC 6 ,ROMANIA




fiecare a pozitionat pompa de apa in mod diferit dar ea este situata pe partea dreapta unde se afla si cureaua de distributie.cand se indica o piesa pe masina (partea stanga,partea dreapta)se ia ca baza pozitia de condus si anume stanga (scaun sofer )si dreapta( scaun pasager).sper ca am putut sa fiu si eu de putin ajutor.daca v am incurcat scuze anticipat.

This post has been edited by virusacheh5n1: 15 Oct 2011, 15:52


--------------------
RENAULT RENAULT ESPACE 2.0 DCI ,173CP/FILTRU DE PARTICULE - O769-51-53-51 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
oves
post 15 Oct 2011, 18:06
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 969
Joined: 10 February 09




nu ne-ai incurcat cu nimic smile.gif


--------------------
renault megane 3 ST - BH xx xxx 2009 1.9dci 130 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
soryn_soryn
post 15 Oct 2011, 18:41
Post #17


doar membru


Group: Members
Posts: 529
Joined: 25 February 09
From: Floresti Giurgiu




scuze de off topic dar cand te uiti la motor pompa este in partea stanga acolo este si distributia


--------------------
renault laguna - gr 70 sor 1999/ph 2 1,6 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius_21
post 20 Oct 2011, 20:47
Post #18


Membru incepator


Group: Members
Posts: 17
Joined: 5 July 11
From: Zalau/ Salaj




Am fost cu laguna la alt mecanic, s-a uitat si ala pe sub ea, pe la furtune, peste tot....NIMIC. Nu am aflat pe unde poate sa piarda apa. Am schimbat antigelul complet luni dimineata, ieri dimineata era gol pe jumatate vasul. furios.gif furios.gif furios.gif

Ce sa mai stiu face cu masina asta? gun3.gif

O sa iau o solutie de-aia care se baga in sistemul de racire, care cica blocheaza/inchide eventualele pierderi. Sa vad dupa daca tot la fel face... rugaciune.gif


--------------------
Renault Laguna - SJ 58 VMR 1999 / 1.6 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jas2
post 20 Oct 2011, 21:21
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.382
Joined: 4 December 09
From: BUCURESTI




NU baga porcaria aia de solutie.
Du-te la un mecanic bun.


--------------------
Renault Megane 2.2 06.2009/1,6/16v/112 cp Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
valifilioreanu
post 21 Oct 2011, 06:56
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 309
Joined: 8 July 09
From: Bucuresti




Pe la caloriferul de caldura de sub bord te-ai uitat? e posibil sa curga pe acolo, sa intre sub mocheta si sa nu vezi. Am patit la un peugeot treaba asta, se prelingea pe pedalier, intra sub mocheta si de acolo curgea jos printr-o gaura de scurgere din pedalier.


--------------------
Renault Laguna - B-16-AVE RXE 2.0L 1994 cu GPL
DE VANZARE AICI: http://www.reno.ro/index.php?showtopic=223628&hl
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
oves
post 21 Oct 2011, 08:33
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 969
Joined: 10 February 09




dar intrebarea este pierde numa cand merge motoru ? sau si cand sta
La un moment dat tot o sa piarda mai mult si se va vedea locul cu pricina


--------------------
renault megane 3 ST - BH xx xxx 2009 1.9dci 130 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sempre
post 22 Oct 2011, 00:22
Post #22


Membru veteran


Group: Members
Posts: 149
Joined: 3 June 07
From: CONSTANTA




am m-ai aflat un loc pe unde imi curgea antigelul in spatele alternatorului sub injectoare este o teava metalica care vine de la termostat,acolo daca o scoti afara( are doar un surub) o sa vezi ca la un capat areun fel de inel de cauciuc,la mine era tocit si pierdea pe acolo,poate si la tine este la fel ...


--------------------
RENAULT LAGUNA 1 phase2 1.6 16v 107 1999 CONCORDE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius_21
post 22 Oct 2011, 17:14
Post #23


Membru incepator


Group: Members
Posts: 17
Joined: 5 July 11
From: Zalau/ Salaj




Am bagat ieri seara solutie pentru "blocarea scurgerilor" si am completat cu antigel pana la limita de maxim a bidonului. Astazi au mers ai mei pana la tara si deja vasul este iar pe jumatate gol. Si nu au folosit clima. Ce sa ma mai fac cu masina asta???????? 251.gif gun3.gif

Tot imi ziceti sa verific pe la termostat, pe la nu stiu ce garnituri, calorifer etc. Puteti sa imi spuneti mai exact in ce loc sa verific, unde sunt reperele respective? Ce poze? Mai am un Punto dar e mai simplu motorul ala si la ala nu am clima. In schimb la laguna imi prind urechile. plange.gif

Nu pierde apa cand sta motorul, ieri dupa ce am bagat solutia respectiva, am lasat motorul sa mearga cateva zeci de minute si nu a scazut deloc.

La mecanici am fost, la 2, si la fel...nu gasesc pe nicaieri pe unde pierde. Nu gasesti un mecanic de treaba lui Dumnezeu in orasul asta sad.gif

Oi baga-o intr-un stalp intr-o zi de ma mai enerveaza mult. (Asta zisa asa la nervi...nu fac eu asta icon_mrgreen.gif )

This post has been edited by marius_21: 22 Oct 2011, 17:15


--------------------
Renault Laguna - SJ 58 VMR 1999 / 1.6 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fascistu
post 22 Oct 2011, 18:30
Post #24


fascistu


Group: Members
Posts: 1.107
Joined: 22 February 10
From: arad




zic si eu o prostie.... am patit si eu de imi pierdea apa, nu pierde pe langa capacu de la vas? normal nu o vezi cand ii cald motoru ca pierde cate putin si se evapora...mie mi-a fost infundat un furtun, daca ma uit la masina stiu sa iti zic care ii dar asa nu imi aduc aminte sa explic, da asta nu prea conteaza ca nu se poate sa fie in acelasi loc, in fine, mie nu putea sa imi dea apa inapoi in borcan si atunci o arunca pe langa capac si niciodata nu vedeam pe unde curge ca se evapora cum am zis mai sus...

This post has been edited by fascistu: 22 Oct 2011, 18:35


--------------------
Renault Laguna II - AR 02 KID 2001/1.9 DCI, 120 hp
Renault Laguna II, 1.9 DCI, 120 hp, 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Roscaiulian20
post 22 Oct 2011, 19:24
Post #25


Rosca Iulian


Group: Members
Posts: 28
Joined: 15 December 10
From: Calarasi




La fel am eu o problema....am mereu umeda mocheta sub pedala de aceleratie,dar antigelul e mereu in limita normala.


--------------------
Renault Laguna 1 1996 2.2TDI RXE
Laguna 1 the best car
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fascistu
post 22 Oct 2011, 19:55
Post #26


fascistu


Group: Members
Posts: 1.107
Joined: 22 February 10
From: arad




picura pe la radiatoru de caldura... eu l-am schimbat si pe ala , mi-a fost infundat, l-am schimbat si a mers tot ok, l-am desfundat si pe asta vechi si il am de rezerva acuma...


--------------------
Renault Laguna II - AR 02 KID 2001/1.9 DCI, 120 hp
Renault Laguna II, 1.9 DCI, 120 hp, 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
renotgo
post 23 Oct 2011, 20:55
Post #27


Membru autentic


Group: Members
Posts: 959
Joined: 10 September 07
From: Onesti




marius_21 ,motorul poate sa-ti "pape" antigelul .Cand garnitura de chiulasa nu mai etanseaza perfect intr-o anumita zona ..antigelul patrunde in capul pistonului si-apoi isi urmeaza drumul spre evacuare .Toate astea pana intr-o zi cand pe evacuare va fi mai mult abur decat gaze arse .Sper sa nu fie asta problema dar ...cam toate duc spre acolo .Numai bine !


--------------------
Laguna 3 Inițiale Paris 2.0 DCI . 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cridaia
post 23 Oct 2011, 20:57
Post #28


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.100
Joined: 25 February 08
From: Sannicolau Mare, Timis




@marius_21....in proportie de 80% iti curge pe la capacul de la termostat. motorul fiind foarte cald, chiar si iarna, apa se evapora si din cauza asta nu se vede pe unde pierzi...nu stiu sa-ti spun cu exactitate unde este, pentru ca eu am avut diesel si este diferit....dar si mie mi-a mancat zilele pana am depistat pe unde curgea. Am schimbat capacul de la termostat ( cu tot cu termostat ) si s-a remediat problema. Are o garnitura foarte nasoala, care se deformeaza foarte usor si pierde "usor" apa.


--------------------
Volkswagen Passat - Break - TM 98 BUZ 2009 - BlueMotion
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adi R5
post 23 Oct 2011, 23:08
Post #29


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.432
Joined: 29 August 06
From: A R A D




CONTRÔLE DE L’ÉTANCHÉITÉ
DU CIRCUIT
- Remplacer la soupape de vase d’ex p a n -
sion par l’adaptateur
- Brancher sur celui-ci l’outil
- Faire chauffer le moteur, puis l’arrêter.
- Pomper pour mettre le circuit sous
pression.
- Cesser de pomper à 0,1 bar inférieur à
la valeur de tarage de la soupape.
- La pression ne doit pas chuter, sinon
rechercher la fuite.
- Dévisser progressivement le raccord de
l’outil pour décompresser
le circuit de refroidissement, puis déposer
l’outil et reposer la soupape
de vase d’expansion munie d’un
joint neuf.

2L nu sunt de ici de colo..e o cantitate destul de semnificativa...ai incercat sa bagi presiune in instalatie?

..sau pe loc,sa o tii la 2500 rot/min vreo 5-10 minute sa faca presiune si poate atunci vezi pe unde curge/abureste cu capota deschisa...poate in timpul mersului,cum so mai spus,se evapora si nu lasa urme...din cauza curentilor de aer.

Purge (aerisirea)
- Laisser tourner le moteur pendant 10
minutes à 2500 tr/mn jusqu’à enclenchement
du ou des motoventilateurs
(temps nécessaire au dégazage automatique).
- Vérifier que le niveau de liquide est au
voisinage du repère “MAXI”.
- NE PAS OUVRIR LA OU LES VIS DE
PURGE MOTEUR TOURNANT.

copy/paste dintr-un manual.


--------------------
Renault Espace 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 29th July 2025 - 07:23
Dacia