Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Pornire grea la rece, ok

bitzza
post 18 Aug 2011, 18:00
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 18
Joined: 18 August 11




am o benzina de 1721 si porneste greu la rece atat vara cat si iarna ,mai putin daca ii injectez in carburator catzva ml de benzina atunci porneste ff usor.Stie cineva care sa fie cauza ,cineva de la un service mia zis de o supapa de la carburator ,altcineva de un senzor .nu stiu la cine sa ascult dintre ei unsure.gif


--------------------
renault 19 gts - db 1991
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maryusuku
post 18 Aug 2011, 20:19
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 904
Joined: 24 January 09




vezi nivelul de la benzina din carburator,cum e reglat plutitorul,daca nu e spart


--------------------
renault 19 - BT 04 CVR 1989/phase1/1721 txe
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AlexanderCarstoc
post 18 Aug 2011, 21:33
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.281
Joined: 22 September 08
From: B u c u r e s t i




Posibil si din pompa de benzina. La mine asta este...


--------------------
>> Renault-uri 11 (1985 1.6D) 19 (1995 1.8 RT) Clio (1994 1.4)<< Giant Escape M8
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BLUE R 19
post 19 Aug 2011, 09:56
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.244
Joined: 12 August 10
From: Pitesti




Bitzza cum au spus colegii verifica plutitorul, daca e spart(dar nu cred)atunci sta mereu in jos si ar trebui sa consume foarte mult, dar in cazul asta porneste, daca pompa nu e prea buna tot ar trebui sa porneasca ca ai benzina in carburator.

Ce a spus mecanicul despre o supapa defecta, daca e vorba de electrovalva care obtureaza sau lasa liber traiectul de ralanti, este posibil numai daca deschide partial / insuficient pt pornire -caz in care motorul odata pornit si incalzit va avea un ralanti instabil.
Ar mai putea fi supapa care deschide partial clapeta de soc la pornire (daca este socul tras la maxim), astfel incat ai amestec foarte bogat dar fara aer(in cazul asta daca nu tragi socul total nu mai conteaza, sau daca mentii putin acc. apasata la pornire

Jicloare infundate

Rezistenta electrica a circuitului de ralanti nefunctionala, neconectata

Depinde de stilul tau de pornire, cum folosesti socul, acceleratia, bateria electromotorul, bujiile / aprinderea. Spuneai ca o pornesti doar daca torni benzina in carburator, nu trebuie sa te murdaresti pe maini, acelasi efect il obtii in mod ,,elegant'' facand sprituri (adica apesi repetat acc. inainte de pornirea la rece dar cu grija ca sa nu inneci motorul) si / sau prin folosirea socului.

This post has been edited by BLUE R 19: 19 Aug 2011, 10:04


--------------------
Dacia 1310 /1900
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bitzza
post 19 Aug 2011, 15:59
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 18
Joined: 18 August 11




pompa de benzina functioneaza bine are debit mecanicul zicea de o supapa de debit care se afla prin spatele carburatorului si care ma costa in jur de 600 lei .am sa incer si cu spritzuitulsa vad ce se intampla dar stiam ca la motoarele cu injectie nu trb sa dai sau sa tii pedala de acceleratie calcata.Shocul este automat ,dar daca este din supapa de debit la cald de ce porneste usor?

This post has been edited by bitzza: 19 Aug 2011, 16:03


--------------------
renault 19 gts - db 1991
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maryusuku
post 19 Aug 2011, 21:23
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 904
Joined: 24 January 09




poi,ai carburatie sau injectie ca nu mai inteleg?


--------------------
renault 19 - BT 04 CVR 1989/phase1/1721 txe
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Leo_RO
post 19 Aug 2011, 23:11
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 14
Joined: 11 August 11




Aceeasi problema o am si eu la R19 .... prima pornire tr sa dau de 3-4 ori la cheie . Fostu proprietar (are si el user pe forum) a tinut masina intr-un hal enorm , avea filtru de aer de dacie nova , filtru de benzina mic ( cel original este de 2 ori mai mare) si filtru de ulei de 1300 .... uleiul era negru etc ...

Masina dupa ce porneste , are un relanti instabil si motorul tremura la turatii mici ~ 800 mecanicul mi-a spus ca nu merge supapa de la pistonul 3 , dar la turatii mare merge ok ... Este posibil ca si nefunctionarea corecta a unei supape sa creeza aceasta pornire mai grea?


--------------------
Renault 19 '92-ph II , F3N L740, 1721 cmc
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BLUE R 19
post 19 Aug 2011, 23:32
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.244
Joined: 12 August 10
From: Pitesti




bitzza initial ai spus ca ai carburator, apoi vorbesti de injectie. Ai carburator sau injectie monopunct(pt ca seamana) ?

Leo_RO o supapa defecta afecteaza functionarea motorului in general, dar nu intr-atat incat sa porneasca foarte greu...

This post has been edited by BLUE R 19: 19 Aug 2011, 23:39


--------------------
Dacia 1310 /1900
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Leo_RO
post 19 Aug 2011, 23:48
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 14
Joined: 11 August 11




Este adevarat , eu am injectie monopunct posibil sa fie ceva pe acolo ?

Straniu este ca de la 1000 si ceva de ture , supapa merge ok , adica motorul nu mai face deloc probleme ... Impreuna cu un amic am facut un test , eu la volan si apasam acceleratia si amicul meu a scos fisa de la pistonul 3 , s-a simtit imediat chiar daca masina statea pe loc .Fisele le-am schimbat inainte sa stiu de supapa cu unele siliconice noi noute .

Momentan nu desfac motorul , cand vad ca incepe sa-mi dea rateuri in mers atunci ma apuc de treaba ...

This post has been edited by Leo_RO: 19 Aug 2011, 23:48


--------------------
Renault 19 '92-ph II , F3N L740, 1721 cmc
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BLUE R 19
post 20 Aug 2011, 07:31
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.244
Joined: 12 August 10
From: Pitesti




Daca scoti fisa de la cate un cilindru si scade turatia si/sau merge neregulat este bine, inseamna ca respectiva bujie functioneaza... astfel daca este scoasa i se simte lipsa.

This post has been edited by BLUE R 19: 20 Aug 2011, 07:33


--------------------
Dacia 1310 /1900
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Leo_RO
post 20 Aug 2011, 10:45
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 14
Joined: 11 August 11




bujiile sunt noi , am pus NGK parca , cand sta la relanti si scot fisa de la pistonul 3 nu se intampla nimic , in schimb daca accelerez si scot bujia cu motorul in acceleratie se simte imediat .

Totusi nu imi dau seama de ce porneste greu prima oara , tr sa-i dau 2-3 cheii ... la prima cheie/zi daca porneste si nu o accelerez moare motorul ...


--------------------
Renault 19 '92-ph II , F3N L740, 1721 cmc
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vepman_ro
post 20 Aug 2011, 21:42
Post #12


VEPman


Group: Members
Posts: 1.026
Joined: 25 May 07
From: Bucuresti




valoarea sondelor ai masura-o ?
ai verificat daca dupa ce opresti motorul injectorul mai picura sau se opreste instantaneu ?


--------------------
Renault CAPTUR 1.5DCI 90CP EDC/ R19 GTS 1721-F3N740 - IF-80-VEP 2015 Dinamique / 1988 GTS
Intreaba de 3 ori inainte de a te apuca de executie ;)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bitzza
post 21 Aug 2011, 10:12
Post #13


Membru incepator


Group: Members
Posts: 18
Joined: 18 August 11




am injectie momo punct filtul de aer este deasupra carburatorului ,iar sub el este injectorul in care este o mufa cu 2 fire .shocul este electronic.am dat o gaura prin filtru de aer [chiar in centru] si pe acolo injectez cca 5 ml de benzina direct la injector si porneste ff usor .daca nu fac trb asta porneste la a 2a sau 3a cheie.
BLUER am incercat si cu sprituri dar tot asa porneste greu

This post has been edited by bitzza: 21 Aug 2011, 10:18


--------------------
renault 19 gts - db 1991
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Leo_RO
post 21 Aug 2011, 12:21
Post #14


Membru incepator


Group: Members
Posts: 14
Joined: 11 August 11




Nu este ok daca ai dat o gaura in capacul de la filtru de aer ... Pe acolo pot ajunge fel de fel de mizerii , si degeaba ai filtru de aer atunci ...


--------------------
Renault 19 '92-ph II , F3N L740, 1721 cmc
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BLUE R 19
post 21 Aug 2011, 15:42
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.244
Joined: 12 August 10
From: Pitesti




daca e injectie spritul nu are nici un efect, doar pedala apasata la maxim / obturarea partiala a admisiei aerului cu ceva.

In gaura aia ar fi bun un dop de cauciuc (daca nu ai deja)

This post has been edited by BLUE R 19: 21 Aug 2011, 15:48


--------------------
Dacia 1310 /1900
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tynn
post 22 Aug 2011, 13:02
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.222
Joined: 3 August 05
From: Constanta




@bitzza - cand pui contactul iti pulverizeaza injectorul?


--------------------
Dacia Logan 1.4 MPI 2008
Dacia Duster Prestige 4x4 Dci 2015
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bitzza
post 22 Aug 2011, 16:43
Post #17


Membru incepator


Group: Members
Posts: 18
Joined: 18 August 11




Tynn nu am incercat sa vad daca pulverizeaza [am sa fac si asta ]dar mai mult ca sigur nu cred ca face odata ce din momentul in care ii injectez putina benzina porneste.Gaura din capacul filtrului este cat intra acul de siringa .Am mai gasit capacul de la delcou fisurat maine am sa-l schimb si am sa vad poate si asta sa fie o cauza.Cum pot verifica injectorul daca functioneaza corect?
Va multumesc


--------------------
renault 19 gts - db 1991
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tynn
post 23 Aug 2011, 11:51
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.222
Joined: 3 August 05
From: Constanta




Verifica intai daca pulverizeaza pt. cateva secunde cand pui contactul, daca nu, probabil sa fie vinovat releul de injectie care face temporizarea la pornire.

This post has been edited by tynn: 23 Aug 2011, 11:52


--------------------
Dacia Logan 1.4 MPI 2008
Dacia Duster Prestige 4x4 Dci 2015
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bitzza
post 23 Aug 2011, 17:18
Post #19


Membru incepator


Group: Members
Posts: 18
Joined: 18 August 11




QUOTE(tynn @ 23 Aug 2011, 11:51)
Verifica intai daca pulverizeaza pt. cateva secunde cand pui contactul, daca nu, probabil sa fie vinovat releul de injectie care face temporizarea la pornire.
*


Tynn mai am o intrebare am vazut ca ai GPL ai mixer montat la carburator sau intra gazul prin filtru .AM vrut sa montez si eu si nu am gasit mixer trb sami aduca din afara si mia zis ca nu poate fara ca nu da randament?!


--------------------
renault 19 gts - db 1991
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tynn
post 24 Aug 2011, 14:38
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.222
Joined: 3 August 05
From: Constanta




Am mixer montat sub corpul de clapeta de acceleratie. Insa m-am chinuit ceva sa reusesc sa-l adaptez cum trebuie, ca ciobanii aia care au montat instalatia si-au cam batut joc... E inghesuiala mare pe-acolo, sunt conductele de benzina, furtunele de aspiratie vapori ulei, cablajul injectorului, e ca dracu', dar pana la urma a iesit treaba OK.


--------------------
Dacia Logan 1.4 MPI 2008
Dacia Duster Prestige 4x4 Dci 2015
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bitzza
post 24 Aug 2011, 16:32
Post #21


Membru incepator


Group: Members
Posts: 18
Joined: 18 August 11




QUOTE(tynn @ 24 Aug 2011, 14:38)
Am mixer montat sub corpul de clapeta de acceleratie. Insa m-am chinuit ceva sa reusesc sa-l adaptez cum trebuie, ca ciobanii aia care au montat instalatia si-au cam batut joc... E inghesuiala mare pe-acolo, sunt conductele de benzina, furtunele de aspiratie vapori ulei, cablajul injectorului, e ca dracu', dar pana la urma a iesit treaba OK.
*


mixer ai gasit cu 3 gauri sau ai pus cu 4 si ai facut ceva modificare?


--------------------
renault 19 gts - db 1991
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zeu_4u_sweety
post 24 Aug 2011, 18:04
Post #22


Membru autentic


Group: Members
Posts: 793
Joined: 7 December 07




imi poti spune care este releul pt temporizarea asta a injectorului? ca eu am aceasta problema cu pornitul de 6-7 ani de cand am masina, cu toate ca am schimbat si corpul injector si nici o imbunatatire...


--------------------
BMW 318 1998/touring/M43
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tynn
post 25 Aug 2011, 09:26
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.222
Joined: 3 August 05
From: Constanta




@bitzza - mixerul se potriveste perfect la flansa corpului injector, problema a fost ca stutul unde intra conducta de gaz este pozitionat in fata, spre chiulasa, si de aici toate neplacerile... deoarece spatiul acela dintre corp injector si chiulasa e deja ocupat de alte componente.

@zeu_4u_sweety - am facut referire la releul de injectie, care este pozitionat in cutia de relee si sigurante din compartimentul motor ( pe semiaripa stg.). Sunt 2 relee acolo, cel de injectie si cel al pompei de benzina.


--------------------
Dacia Logan 1.4 MPI 2008
Dacia Duster Prestige 4x4 Dci 2015
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bitzza
post 27 Aug 2011, 10:24
Post #24


Membru incepator


Group: Members
Posts: 18
Joined: 18 August 11




@tynn am verificat daca pulverizeaza injectorul cand pun contactul si nu merge.Am verificat releul de la injectie,este bun ajunge curent la mufa releului dar el nu inchide circuitul.L-am desfacut l-am actionat manual si in acel moment a functionat injectorul mi-a pulverizat benzina .Cred ca am vreo prblm pe instalatie am facut programare la un electrician si poate am sa rezolv prblm.Am sa revin cu ce am rezolvat .smile.gif)


This post has been edited by bitzza: 27 Aug 2011, 10:27


--------------------
renault 19 gts - db 1991
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vepman_ro
post 27 Aug 2011, 14:18
Post #25


VEPman


Group: Members
Posts: 1.026
Joined: 25 May 07
From: Bucuresti




bitza - injectorul nu trebuie sa pulverizee in momentul in care pui contactul smile.gif
ideea era ca in momentul in care iei contactul ( opresti motorul )sa se inchida si injectorul si sa ramana presiune in el . In cazul in care opresti motorul , injectorul nu mai tine ..scurge aceea putina benzina , scade presiunea si la urmatoarea pornire dai la cheie cateva secunde mai mult pentru a face presiune si abia apoi sa lucreze injectorul cum trebuie . Exista niste oringuri de cauciuc pt reparatia injectorului . Monteaza un bec la ieshirea releului ( in paralel cu injetorul , porneste motorul , tutreaza motorul vezi daca lumina filamentului variaza si daca iei contactuls e stinge .
Daca da este totul inr egula . Rogi pe cinava sa opresca motorul , si tu fara capacul de la filtru urmaresti injectorul daca mai pica in momentul in care opresti . daca nu mai pica este totul inr egula .

27 Aug 2011, 14:20:
verifica daca mpp pentru clapeta de soc automat lucreaza .
In momentul in care pui contact el trebuie sa lucreze pe pozitie . a luat contact parca iese total ( motor rece ) .pui contact se retragefunctide ce ii spune calc . 30-40%

This post has been edited by vepman_ro: 27 Aug 2011, 14:20


--------------------
Renault CAPTUR 1.5DCI 90CP EDC/ R19 GTS 1721-F3N740 - IF-80-VEP 2015 Dinamique / 1988 GTS
Intreaba de 3 ori inainte de a te apuca de executie ;)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zeu_4u_sweety
post 27 Aug 2011, 15:24
Post #26


Membru autentic


Group: Members
Posts: 793
Joined: 7 December 07




vepman_ro- la iesirea din releu te referi la cele 2 fire ce alimenteaza injectorul sa inteleg !?!


--------------------
BMW 318 1998/touring/M43
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vepman_ro
post 27 Aug 2011, 21:02
Post #27


VEPman


Group: Members
Posts: 1.026
Joined: 25 May 07
From: Bucuresti




da


--------------------
Renault CAPTUR 1.5DCI 90CP EDC/ R19 GTS 1721-F3N740 - IF-80-VEP 2015 Dinamique / 1988 GTS
Intreaba de 3 ori inainte de a te apuca de executie ;)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bitzza
post 28 Aug 2011, 11:01
Post #28


Membru incepator


Group: Members
Posts: 18
Joined: 18 August 11




QUOTE(vepman_ro @ 27 Aug 2011, 21:02)
da
*


@vepman cand pun contactul injectorul imi curge cateva picaturi ,am incercat cu becul si nu merge (nu se aprinde) cand pun becul se aude releul si apoi opreste motorul .Am verificat mpp cand pun contact si cand il iau nu se intampla nimic dar daca pornesc sta pe loc si cand opresc se misca unpic spre extinderea tijei apoi bate pe loc si se aude un carait .Acum am pornit usor ca am pus contact de 3 ori si nu am mai injectat manual cu seringa dar ai spus ca nu trb sa curga injectorul,ai idee ce trb sa fac incontinuare iti multam pt ajutor .O alta prblm care sa ivit azi dupa ce am mers cca 10 min cand am oprit motorul a facut autoaprindere a mai mers cateva sec fara contact apoi a dat un rateu scurt si sa oprit l-am pornit si dupa cca 3 min de mers nu a mai facut???? ce ma sfatuiesti sa fac mai departe

This post has been edited by bitzza: 28 Aug 2011, 11:02


--------------------
renault 19 gts - db 1991
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bitzza
post 5 Sep 2011, 17:14
Post #29


Membru incepator


Group: Members
Posts: 18
Joined: 18 August 11




domnilor va multzumesc de ajutor acum pornesc (masina) cxa si una normala am reusit sa-i dau de cap defectiunea a fost din releu de la injectie nu anclasa cand puneam contactul acum totul este ok ,Sa auzim de bine si drumuri bune sa avetzi.


--------------------
renault 19 gts - db 1991
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tynn
post 6 Sep 2011, 12:27
Post #30


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.222
Joined: 3 August 05
From: Constanta




Ti-am spus ca e de-acolo... Imi pare bine ca ai rezolvat-o!


--------------------
Dacia Logan 1.4 MPI 2008
Dacia Duster Prestige 4x4 Dci 2015
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 7th August 2025 - 15:25
Dacia