Pornire grea la rece, ok
![]() ![]() ![]() |
Pornire grea la rece, ok
bitzza |
![]() ![]()
Post
#31
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 18 Joined: 18 August 11 ![]() |
|
--------------------
renault 19
gts
- db
1991
|
|
stefa_tco_ab |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 28 June 10 ![]() |
scuzama dar nu pot sa iti trimit email, nu ma lasa ca nu am destule postari, trimitemi yd tau de mess sau uitel pe al meu ( porky_stefa )si iti povestesc intreaga scena
|
--------------------
renault
19
- ab-04-tco
1989 hatchback
|
|
zeu_4u_sweety |
![]()
Post
#33
|
Membru autentic Group: Members Posts: 793 Joined: 7 December 07 ![]() |
app de problema asta, la mine se intampla putin diferit!
pun contactul, se aude un releu, injectorul bazaie putin insa nu pulverizeaza nimic. dupa ce incep sa dau la automat, dupa cca 5-7 sec incepe sa pulverizeze si in momentul cand au curs primii vapori de benzina pe clapeta, porneste instantaneu! ideea este ca nu se poate masura valoarea pe mufele injectorului pt ca sunt impulsuri! deci trebuie un fel de stroboscop! voi ziceti ca ar fi de la releul de injectie? care este acela? e cumva in cutia de sigurante de pe contraaripa? la prima vedere toate releele sunt la fel, le pot inversa intre ele sa vad daca e vre o diferenta? Toate cele bune! |
--------------------
BMW
318
1998/touring/M43
|
|
mr_bombastic_dma_r19 |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 657 Joined: 21 August 08 From: Pitesti ![]() |
la mine e pornire grea la cald, la rece porneste perfect, nu striu ce are
|
--------------------
Renault
19 16V Cabrio
- AG15DMA
1992 1764cmc 135Cp Most Wanted
|
|
bitzza |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 18 Joined: 18 August 11 ![]() |
QUOTE(zeu_4u_sweety @ 4 Oct 2011, 20:36) app de problema asta, la mine se intampla putin diferit! pun contactul, se aude un releu, injectorul bazaie putin insa nu pulverizeaza nimic. dupa ce incep sa dau la automat, dupa cca 5-7 sec incepe sa pulverizeze si in momentul cand au curs primii vapori de benzina pe clapeta, porneste instantaneu! ideea este ca nu se poate masura valoarea pe mufele injectorului pt ca sunt impulsuri! deci trebuie un fel de stroboscop! voi ziceti ca ar fi de la releul de injectie? care este acela? e cumva in cutia de sigurante de pe contraaripa? la prima vedere toate releele sunt la fel, le pot inversa intre ele sa vad daca e vre o diferenta? Toate cele bune! @zeu atunci cand spuneam ca am reusit sa pornesc usor am gasit oringul mic de la injector ciupit si cand puneam contact injectorul facea presiune si curgea picaturi pe la oring care ma ajutau la pornire dar nu am putut sa merg prea mult ca se ineca motorul si mergea in 2-3 pistoane.Am schimbat oringul si am ajuns de unde am plecat adica la injectia de dimineata ( cu seringa) nici eu nui mai dau de cap.Releele st acolo unde ai zis si tu. This post has been edited by bitzza: 5 Oct 2011, 17:08 |
--------------------
renault 19
gts
- db
1991
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th August 2025 - 11:56 |