Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Metoda fermoarului in trafic, decongestionarea traficului

Vi se pare o solutie buna?
 
DA [ 62 ] ** [88.57%]
NU [ 8 ] ** [11.43%]
Total Votes: 70
Guests cannot vote 
mihai_dorin
post 15 Sep 2011, 21:24
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.144
Joined: 23 September 07
From: Bucuresti




Regula fermoarului înseamnă că cele două benzi se unesc într-una singură cu mașinile lucrând la fel ca dinții unui fermoar: intră o mașină de pe banda din dreapta, apoi una de pe banda din stânga, apoi iar una din dreapta, iar una din stânga și așa mai departe. Poate unii dintre voi o aplicau până acum fără a o conștientiza, din bun-simț. Astfel se asigură un flux de trafic constant, fără probleme și claxoane. În Germania se cheamă Reißverschluß și alte țări o încurajează prin autoritățile rutiere.

http://www.youtube.com/watch?feature=playe...d&v=ZcPby71TNC0


Ce parere aveti?



sursa si mai multe informatii: Link

Wikipedia: Link


http://youtu.be/FCLF2tyW0TU

This post has been edited by mihai_dorin: 15 Sep 2011, 21:31


--------------------
Renault Megane Sedan 1.6 16v 2007 Privilege + Mio C720b
“Omul este cel mai putin el însusi, atunci cand vorbeste în propria persoana. Da-i o masca, și el va va spune adevarul. ” Oscar Wilde
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ipiq
post 15 Sep 2011, 22:04
Post #2


The transporter


Group: Members
Posts: 1.924
Joined: 17 December 06
From: RO




la noi nu am vazut niciodata, in schimb in tarile cu apa calda cand sunt lucrari pe autostrada cam asa se procedeaza... asta pana vine un roman care habar n-are de treaba asta si merge pana la 10 metri de locul unde se ingusteaza si sta la miloaga biggrin.gif


--------------------
ex Renault Laguna 2 1.9dci
Opel Insignia + Mercedes Vito + Audi A4
4x Peugeot Boxer 2010,2011,2011,2014
Cine nu face fata... face spate!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai_dorin
post 15 Sep 2011, 22:10
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.144
Joined: 23 September 07
From: Bucuresti




Pai ideea e sa mergi pana se ingusteaza si apoi sa faci acest lucru. Daca esti pe banda pe care se continua circulatia, lasi o masina sa intre de pe prima banda, avansezi, apoi cel care era in spatele tau mai lasa pe cineva si tot asa. Rezultatul este ca ambele benzi se misca si nu se ajunge la o oprire totala. Scade consumul de carburant si nu mai uzezi ambreiajul la plecari de un metru, apoi iar oprire, folosind aceasta metoda se circula fluent.


--------------------
Renault Megane Sedan 1.6 16v 2007 Privilege + Mio C720b
“Omul este cel mai putin el însusi, atunci cand vorbeste în propria persoana. Da-i o masca, și el va va spune adevarul. ” Oscar Wilde
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alt_radu
post 15 Sep 2011, 22:11
Post #4


Băgător de seamă ...


Group: Members
Posts: 261
Joined: 15 May 11
From: Bucuresti




Si la noi se aplica acest lucru. De exemplu pe la baneasa cand se lucra se aplica frecvent.
Sunt adeptul acestei reguli de bun simt si o folosesc de fiecare data in situatia prezentata in filmulet.

LE: ce este drept se aplica de soferii cu bun simt.

This post has been edited by Alt_radu: 15 Sep 2011, 22:12


--------------------
Renault Megane 2.1 1.5dCi - B-XXX-JIE 2005
Faceti motorina cat vreti ca eu tot de 50 Ron alimentez.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
geomvp2nite
post 15 Sep 2011, 22:37
Post #5


.


Group: Members
Posts: 497
Joined: 6 September 09
From: Bucuresti




si la noi se aplica asa ceva, numai ca banda libera se numeste contrasens sau linie de tramvai... radmasa.gif


--------------------
renault megane hb 1.6 16v 2004 sport dinamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Hack
post 16 Sep 2011, 06:58
Post #6


Megan' ti-ai luat?!


Group: Members
Posts: 5.147
Joined: 12 April 07
From: The Moon




Stati numa' pana o sa vedeti si la noi asa ceva rolleyes.gif ...


--------------------
Reno Megan' Sedan 2.2 2007 Expression 1.6l/16V/110CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tamango
post 16 Sep 2011, 07:37
Post #7


Biciclist


Group: Members
Posts: 1.330
Joined: 30 January 07
From: Bucuresti




Se practica in Bucuresti, eu sunt un adept al acestei metode, numai ca de multe ori mi-am luat claxoane si flash-uri ca o aplicam. Dar deh, unii bizoni n-au descoperit nici apa calda, dar metoda fermoarului ...


--------------------
Suzuki Vitara 1,6 AT 2017
Confectionam fumigene direct din acordeoane ...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
spy_oh_joy1389
post 16 Sep 2011, 08:18
Post #8


Megane zen și un mare plimbăreț


Group: Members
Posts: 3.879
Joined: 28 August 08
From: Sibiu




Si eu de obicei fac la fel. Las unul sa intre in fata mea cand se ingusteaza benzile.
Desigur la Rromanika se gasesc "bashtani" care detin toate benzile si o iau pe contrasens si ne blocheaza pe toti cand revin.


--------------------
Renault 2 x Megane 4 GT&Zen ||2017||2016
Hanlon's razor: "Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
T.rac3Er
post 16 Sep 2011, 08:23
Post #9


cr8or


Group: Members
Posts: 1.461
Joined: 25 July 04




lu nenea ala din linkul de wikipedia i-a trebuit sa deseneza grafice si formule matemetice complexe ca sa afle ce? ca e bine sa se intersecteze cele 2 fluxuri intr-unul singur intercalat?! sau el calcula milisecundele de decalare. tongue.gif

in fine, la noi in tara nu poti sa aplici, tu, sofer, singur, solutii moderne de trafic, caci nu este nimic altceva care sa imprime si celorlalti participanti la trafic aceeasi logica.
e precum snobii care merg cu 180 la ora pe A1/A2 au pretentia sa fie tratati ca in germania, desi ei cand ajung in orase sau in aglomeratii se comporta precum cocalarii (care este) si merg pe linia de tramvai, forteaza intrarea, blocheaza benzi, etc...

metoda de fermoar este excelenta in flux, dar tre sa fie implementata de autoritati nu ad-hoc. caci pana la ea, exista alte regli de ciculatie, cu prioritati etc..singurul lucru pe care te poti baza in traficul romanesc si bucurestean este haosul si nesimtirea, si extrapolezi de acolo fluxul.
era chiar mai demult un filmulet in flash cu problemele conducatorilor auto, dar ca exemplu era italia. adica de fapt si in tarile mai calde totusi sunt probleme

deci: votul meu este "DA, dar cu sustinerea pe teren a organelor abilitate in coordonarea traficului"

This post has been edited by T.rac3Er: 16 Sep 2011, 08:24


--------------------
Citro-mobil C4 2006 VTR+
Why waste energy on fighting the old when you can just use it to create something new. All life has the creation gift inside. Use it.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AndreiMR
post 16 Sep 2011, 08:59
Post #10


Membru alfist


Group: Members
Posts: 3.828
Joined: 15 January 09
From: Pitesti




In Bucuresti am vazut ca se practica, dar cand ma duc pe la Pitesti am vazut ca nimeni nu o face, imbatranesti pana reusesti sa iesi de pe o straduta cand e aglomeratie sau pana reusesti sa schimbi banda. Oricum, e o idee foarte buna, dar va mai dura pana sa devina o obisnuinta, mai ales ca la noi sunt si multi frustrati pe sosele care accelereaza cand ii depasesti, astia sigur nu or sa te lase sa intri in fata lor smile.gif


--------------------
2018 Mazda 3 G120 Challenge
2015 Land Rover Discovery Sport TD4 SE
2008 Mazda 2 TE
EX: Clio III dci Dynamique/Mazda CX-7 Revolution/ Alfa Romeo 159 2.4 jtdm
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tamango
post 16 Sep 2011, 09:12
Post #11


Biciclist


Group: Members
Posts: 1.330
Joined: 30 January 07
From: Bucuresti




QUOTE(Synyster @ 16 Sep 2011, 09:59)
imbatranesti pana reusesti sa iesi de pe o straduta cand e aglomeratie
*



Pai ... mai exista un aspect ... metoda se aplica atunci cand amandoua sensurile au aproximativ aceeasi viteza de rulare. Daca eu vin pe o banda care merge cu sa zicem 50 km/h, n-o sa pun frana ca sa aplic metoda fermoarului si sa-l las pe unul care circula cu 10 km/h sau sta pe loc. Cand se poate, se poate, cand nu ... stai si astepti.


--------------------
Suzuki Vitara 1,6 AT 2017
Confectionam fumigene direct din acordeoane ...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AndreiMR
post 16 Sep 2011, 09:24
Post #12


Membru alfist


Group: Members
Posts: 3.828
Joined: 15 January 09
From: Pitesti




Normal ca nu opresti traficul ca sa il lasi pe altul sa intre, ca atunci nu ai rezolvat nimic. Nu m-am exprimat clar legat de stradute...ia de exemplu str. Caderea Bastiliei, de obicei aglomerata dupa ASE, si stradutele care dau in ea. Lumea oricum sta la coada pana reuseste sa iasa in Stefan cel Mare, la semafor, asa ca nu te costa nimic sa aplici metoda asta cu cei care vor sa intre din lateral pe Caderea Bastiliei. Lasi pe unul in fata, treci de strada laterala, mai intra unul dupa tine, e perfect asa. In Pitesti nu am vazut niciodata sa se aplice chestia asta, desi sunt strazi unde ar merge. Cel mai limpede exemplu in Pitesti e la Auchan, se formeaza cozi imense in giratoriul care te scoate la autostrada, cozi care depasesc cu mult intersectia magazinului, se inainteaza cate 1-2 m si cu toate astea mare majoritate nu te lasa sa intri si tu pe sosea.


--------------------
2018 Mazda 3 G120 Challenge
2015 Land Rover Discovery Sport TD4 SE
2008 Mazda 2 TE
EX: Clio III dci Dynamique/Mazda CX-7 Revolution/ Alfa Romeo 159 2.4 jtdm
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tamango
post 16 Sep 2011, 10:01
Post #13


Biciclist


Group: Members
Posts: 1.330
Joined: 30 January 07
From: Bucuresti




PS - Cine a votat "NU" conduce ca Justin Bieber icon_mrgreen.gif


--------------------
Suzuki Vitara 1,6 AT 2017
Confectionam fumigene direct din acordeoane ...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
T.rac3Er
post 16 Sep 2011, 10:07
Post #14


cr8or


Group: Members
Posts: 1.461
Joined: 25 July 04




acolo la omv e o prostie crasa si uriasa a celor care aruncat acolo un giratoriu din plastice si s-au spalat pe maini.
spatiul este imens, chiar urias. se poate crea un sistem simplu si curat precum la hornbach in bucuresti, cand vrei sa vi de pe centura spre bucuresti.
adica creezi cate o banda special celor care ies la prima, si deci practic ei nu folosesc sensul giratoriu.
sau in cazul de fata, pentru ca prima te duce la arpechim, ai destul spatiu sa creezi o banda speciala pt cei care vor merge catre A1 caci este la mintea cocosului ca grosul traficului se va duce spre A1 (mai ales ca drumul de la auchan poate fi considerat centura ocolitoare a pitestiului.
si acolo nu prea merge fermoarul, fiind o intersectie, cu trafic destul de mare.
fermoarul merge cand ai lucrari la carosabil, si se ingusteaza drumul, a.i. incetineste ambele benzi la un ritm asemanator.

spre exemplu pe valea cascadelor, unde prima banda mereu e ocupata de diversi parcati (desi sunt parcari destule acolo, dar e greu sa misti curul gras sau capul plin de aere niste zeci de metri)
eh, niste primari necalificati, care ocupa niste pozitii doar pt manevre politice.
si te intrebi cum de un primar de ditamai megalopolisul tine totul sub control. unu d-ala e mai profesionist decat orice sef din organizatiile statale rrrrrromanesti


--------------------
Citro-mobil C4 2006 VTR+
Why waste energy on fighting the old when you can just use it to create something new. All life has the creation gift inside. Use it.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DrK
post 16 Sep 2011, 10:09
Post #15


Lapins Creed Assassin


Group: Members
Posts: 2.132
Joined: 5 January 07
From: From: From:




LOL!
Mi se pare amuzant ca trebuie sa le puna semn si text sa ii invete sa conduca cum ar fi normal.
Metoda se aplica si la noi FARA semne si explicatii matematice.


--------------------
Sedan Negru 2015
Bunul simt nu creste in pom.
Veni Vidi Discepto Exsecror Cesso
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AndreiMR
post 16 Sep 2011, 10:14
Post #16


Membru alfist


Group: Members
Posts: 3.828
Joined: 15 January 09
From: Pitesti




Eu ziceam ca metoda fermoar sa se aplice cand iesi de la Auchan, nu la OMV, ca se face coada de la OMV pana la centrul de piese Dacia. Sa nu comentam sistematizarea traficului in Pitesti, raman de legenda giratoriile pe care au incercat sa le faca anul trecut in zona centrala, cand se tamponau cel putin 4-5 masini pe zi, desi politistii incercau sa dirijeze traficul radmasa.gif


--------------------
2018 Mazda 3 G120 Challenge
2015 Land Rover Discovery Sport TD4 SE
2008 Mazda 2 TE
EX: Clio III dci Dynamique/Mazda CX-7 Revolution/ Alfa Romeo 159 2.4 jtdm
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SorinCT
post 16 Sep 2011, 10:14
Post #17


Honor et Patria


Group: Members
Posts: 3.441
Joined: 22 July 07
From: Constanta




Da dar la ei e o chestie absolut normala, noi ne minunam prin trafic cand o face cineva si bagam si un thread pe forum laugh.gif


--------------------
Renault Megane Sport Tourer - CT-XX-LEA 2012 Privilege 1.5 dCI
Citroen C4 1.6 HDi 2006
Clio III 1.5 dCi Expression 2007
EX: Megane Sedan II.1 1.5 dCi Expression 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tamango
post 16 Sep 2011, 10:21
Post #18


Biciclist


Group: Members
Posts: 1.330
Joined: 30 January 07
From: Bucuresti




QUOTE(SorinCT @ 16 Sep 2011, 11:14)
Da dar la ei e o chestie absolut normala, noi ne minunam prin trafic cand o face cineva si bagam si un thread pe forum laugh.gif
*



Pai intr-un fel e normal ... unii nu stiu nici acum sa ocoleasca prin stanga mijlocul intersectiei si tu le zici de fermoare si alte chestii de finete ... radmasa.gif


--------------------
Suzuki Vitara 1,6 AT 2017
Confectionam fumigene direct din acordeoane ...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DrK
post 16 Sep 2011, 10:21
Post #19


Lapins Creed Assassin


Group: Members
Posts: 2.132
Joined: 5 January 07
From: From: From:




Mie nu mi se pare ca la ei e normala treaba asta... Mi se pare ca sunt invatati sa faca asta...
Sa imi aduc aminte ca nu sunt in stare sa mearga pe zapada? Sa imi aduc aminte ca intr-un accident pe autostrada sunt implicate cel putin 5 masini?
Nu spun sa nu conduca civilizat dar din pacate condusul asta bate spre condusul in cireada. Merg toti ca vitele si cum e si normal, se ciocnesc tot ca vitele cand se opreste prima.


--------------------
Sedan Negru 2015
Bunul simt nu creste in pom.
Veni Vidi Discepto Exsecror Cesso
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
A l e x
post 16 Sep 2011, 10:31
Post #20


Showing the fangs of rage


Group: Moderatori
Posts: 5.413
Joined: 28 May 06




Voi ati citit ce scrie in descrierea clipului? Cum puteti spune ca asta se intampla si la noi?

La noi cand soferul vede o banda libera, ii da tare pe ea pana se termina, apoi intra agresiv inapoi, chiar daca asta inseamna doar a depasi 4-5 masini, nu mai mult. De obicei se lasa cu claxoane si injuraturi.

El nu o face usor si calm cum se spune acolo, ci ii da tare pana in ultimul punct si apoi intra inapoi. Ca atitudine e exact opusul a ce se intampla in clip, iar scopul de acolo e tocmai pentru a evita acest tip de manevra.

Singura diferenta e ca acolo se vorbeste de intrarea agresiva inainte de a se termina banda. La noi e fix cand se termina banda, ca romanul e grabit si pentru el, a castiga cativa metri e foarte important.

Cu alte cuvinte, nu, la noi nu se intampla asa ceva si nu se va intampla niciodata.


--------------------
. . .
No remorse, no repent.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mutzunache
post 16 Sep 2011, 10:33
Post #21


Milk my sheep, bitch!


Group: Members
Posts: 1.571
Joined: 22 May 06
From: Bucuresti




Iar visati ma?


--------------------
M. Outlander 2019 Honda Civic 2021 Cadillac Eldorado 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adi_ar
post 16 Sep 2011, 10:49
Post #22


Membru autentic si conservator


Group: Moderatori
Posts: 4.437
Joined: 23 February 07
From: Arad




Vrei, nu vrei, asa se rezolva si la noi. DIferenta este ca "fermoarul" nostru este intepenit rau, are "dintii" inegali si foarte incrancenati! smile.gif


--------------------
Renault Megane 2.1 Sedan 1.5 dCI 2005
iGO 9.6.29.357899
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DrK
post 16 Sep 2011, 10:58
Post #23


Lapins Creed Assassin


Group: Members
Posts: 2.132
Joined: 5 January 07
From: From: From:




@Alex, am inteles. Trebuie sa stam toti doar pe o banda.


--------------------
Sedan Negru 2015
Bunul simt nu creste in pom.
Veni Vidi Discepto Exsecror Cesso
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cristi A
post 16 Sep 2011, 11:15
Post #24


Impatimit


Group: Members
Posts: 410
Joined: 20 April 09




E ceva normal, pe unul las, daca incearca sa se bage si al 2-lea il pun la locu lui.

Apropo, in Germania e regula obligatorie la inchiderea unei benzi. Daca pe banda deschisa a mers unul, tu ai prioritate inaintea celui care urmeaza.


--------------------
Renault Megane Sedan 2005 Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
A l e x
post 16 Sep 2011, 11:24
Post #25


Showing the fangs of rage


Group: Moderatori
Posts: 5.413
Joined: 28 May 06




Bun, hai s-o spun altfel, poate acum se intelege tongue.gif

Metoda e mai mult despre felul in care se intra inapoi pe banda. Ei spuneau ca la ei se intampla mai devreme decat trebuie, la noi se intampla in ultimul moment, dar pana la urma rezultatul e acelasi. Uite, nu suna asta a Romania?

QUOTE
This driving behavior, called "early merge" [sa spunem la noi 'late minute, aggressive merge' tongue.gif] can lead to dangerous lane switching, inconsistent driving speeds that cause crashes, long back-ups that block interchanges, and road rage.


Si apoi...

QUOTE
Research shows, however, that these dangers decrease and traffic moves more smoothly when motorists use both lanes until reaching the defined merge area and then alternate in "zipper" fashion into the open lane.


E destul de clara diferenta dintre ce spun ei si ce se intampla la noi, deci din nou, nu se intampla la noi asa ceva, decat in unele cazuri izolate.

Asa ca nu am spus nicaieri ca trebuie sa stam toti pe aceeasi banda, nu stiu cum ai inteles tu asa ceva din postul meu, incerc doar sa subliniez faptul ca toata aceasta 'metoda' tine de felul in care intri inapoi pe banda buna si felul in care esti lasat. Se intampla si la noi din cand in cand, dar de multe ori se foloseste metoda agresiva, urmata de injuraturi si claxoane.


This post has been edited by A l e x: 16 Sep 2011, 11:26


--------------------
. . .
No remorse, no repent.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iulia_boris
post 16 Sep 2011, 13:28
Post #26


Membru autentic


Group: Members
Posts: 434
Joined: 17 September 10




ha ha..ma faceti sa rad.. radmasa.gif bine zis,alex..p-aci,pe la noi,rumanii,asa ceva va merge dupa cateva serii de lobotomii,eventual..eu am votat 'da'..pt ca inteleg ceilalti colegi de trafic..da' am observat ca la un moment dat esti 'luat de prost'..las o masina sa treaca si pana sa ma dumiresc o a doua este in kru primei,deja.. ohmy.gif mi s-a intamplat de nu's cate ori..ultima data cu injuraturi a fost alaltaieri cand am circulat pe podu' basarab spre titulescu..de pe bretele veneau buluc,ca berbecii,si tare cu tupeu si privirea inainte se bagau ca nesimtitii..ce fermoar? eu inteleg lumea ca-i stresata da' noua ne lipsesc multe pana la a ajunge la nivelul altor civilizatii..


--------------------
Dacia Dokker Laureate 1,6.. - B 696 BUL 2016
Cu cat cunosc mai bine oamenii, cu atat iubesc mai mult cainii.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SorinCT
post 16 Sep 2011, 13:44
Post #27


Honor et Patria


Group: Members
Posts: 3.441
Joined: 22 July 07
From: Constanta




Fermoarul meu functioneaza astfel:
- daca vad ca omul semnalizeaza, se asigura ca nu imi taie calea periculos, etc. il las fara problema
- daca il vad ca vine din viteza pe prima banda stiind ca in capat sunt o gramada care asteapta sa faca stanga sau ca banda e blocata, logic, nu il las decat daca se asigura cum trebuie si semnalizeaza; daca se arunca precum melteanul cu jumatate de masina pe banda mea, il ocolesc putin si nu il las
- daca se circula pe 2 benzi urmand ca una sa se inchida si prima banda are in capat o gramada de soferi care asteapta ii las, uneori si cate 2-3-4; pentru cei care au fost anul trecut la mare, intre CT si Agigea se circula asa si in cele mai multe cazuri se aplica fermoarul dar mai apareau si cocalari periculosi care evident erau pusi la locul lor


--------------------
Renault Megane Sport Tourer - CT-XX-LEA 2012 Privilege 1.5 dCI
Citroen C4 1.6 HDi 2006
Clio III 1.5 dCi Expression 2007
EX: Megane Sedan II.1 1.5 dCi Expression 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
clr
post 16 Sep 2011, 13:55
Post #28


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.729
Joined: 24 February 03
From: Bucuresti




Bine, partea frumoasa in clipul ala e ca pe banda 2 este totusi trafic fluent dupa ingustare. Frumos in Bucuresti e cand dispare banda 1 si pe banda 2 se sta biggrin.gif

E drept ca am mai vazut si in Bucuresti uneori fermoarul asta aplicat de catre soferii cu bun simt, dar nu cred ca o sa vad vreodata ceea ce am vazut in clip: soferul de pe banda 2 reduce efectiv el viteza si abia dupa aia cel de pe banda 1 intra. La noi functioneaza numai daca cel de pe banda 1 are putin tupeu si incearca sa bage "botul" ca sa zic asa. In situatii de genul asta mai vezi si la noi fermoare, ca in clip nu stiu daca in viata asta eu voi apuca sa vad biggrin.gif


--------------------
Ex Renault Megane 2003
Cand ai încercat totul si nimic nu a mers, citeste instructiunile de folosire

User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diesel_power
post 16 Sep 2011, 14:56
Post #29


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.964
Joined: 18 February 05
From: diaspora




QUOTE(Tamango @ 16 Sep 2011, 10:01)
PS - Cine a votat "NU" conduce ca Justin Bieber  icon_mrgreen.gif
*



Bai, oi conduce eu ca Justin Bieber, dar poate ala conduce civilizat tongue.gif

Am votat cu nu, fiindca la noi nu se pot implementa fineturi de genul zip merge, la noi e nevoie de civilizat soferii cu forta (cu bata pe spinare), nu cu rugaminti, dar cei de la rutiera nu se implica, ei stau la panda dupa colt sa prinda 'nemernicii' care merg cu 65 km/h.
In al doilea rand avem infrastructura conceputa pentru o masina la 12 familii (asa vedea Ceausescu lucrurile).

Dupa ce se vor remedia cele 2 situatii de mai sus, se poate discuta si despre optimizari de genul asta.


--------------------
Renault Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW, 2005, Fidji
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SorinCT
post 16 Sep 2011, 15:13
Post #30


Honor et Patria


Group: Members
Posts: 3.441
Joined: 22 July 07
From: Constanta




Ba din contra, eu cred ca optimizarile astea ar fi binevenite in situatia actuala cu numarul mare de automobile si infrastructura care nu a tinut pasul. Ce rost are sa optimizezi cand ai in permanenta banda ta libera si ajungi unde trebuie cand trebuie?


--------------------
Renault Megane Sport Tourer - CT-XX-LEA 2012 Privilege 1.5 dCI
Citroen C4 1.6 HDi 2006
Clio III 1.5 dCi Expression 2007
EX: Megane Sedan II.1 1.5 dCi Expression 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 5th August 2025 - 09:28
Dacia