Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages < 1 2 3 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Indicator temperatura apa, Variatii ale indicatorului

mariusiksb
post 21 Nov 2012, 17:07
Post #31


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 19 November 12




Buna ziua, am si eu o problema si sper ca poate ma puteti sfatui cu rezolvarea ei.

Problema este ca, cand pun pe contact, dar si dupa ce pornesc motorul imi ramane martorul de apa (semnul cu termometru si apa) aprins impreuna cu indicatorul STOP, si care dispare si reapare la intervale de aprox. 10-20-30 min. Chestia interesanta este ca in acceasi zi m-a lasat electromotorul, care l-am reparat ( carbunii uzati) dar aceasta problema persista. Tin sa precizez ca indicatorul de temperatura "lucreaza" normal ca si inainte.

Masina este Renaul Kangoo din 2001, 1.9 DTI, 245000 KM

Va multumesc anticipat.

This post has been edited by mariusiksb: 21 Nov 2012, 17:09


--------------------
Renault Kangoo - SB 55 SOB 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adi R5
post 22 Nov 2012, 22:09
Post #32


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.432
Joined: 29 August 06
From: A R A D




poti incerca/verifica urmatoarele:
1. nivelul lichidului de racire din vasul de expansiune
2. nivelul lichidului de frina din borcanul de pe pompa de frina.


--------------------
Renault Espace 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
magda
post 26 Nov 2012, 06:58
Post #33


Membru autentic


Group: Members
Posts: 321
Joined: 4 November 10




si din nou...Radiatorul...mai schimbati fratilor radiatoarele..sunt infundate..de asta nu mai comanda bine nici termocupla..


--------------------
renault laguna 1 v6 1995
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ronnix
post 1 Dec 2012, 22:11
Post #34


Membru


Group: Members
Posts: 136
Joined: 20 August 12
From: Craiova




Am si eu o mica problema la laguna, legata de indicatorul temperaturii la apa. Detaliez:
Pornesc motorul, si stau cu masina pe loc, sta cateva minute bune pana sa se ridice putin acul, dupa care uraca normal pana cand porneste termocupla, dar daca plec de pe loc (chiar si cand acul este putin mai sus de jumate) acul coboara relativ repede pana la 0 si nu se mai ridica decat daca opresc la un semafor sau stau pe loc cu motorul pornit

Mentionez ca nici vara, in mers, nu se ridica mai mult de sfert....

Care credeti ca ar fi 'problema', daca pot sa ii spun asa?
Inca ceva, ce am omis sa va zic: cand pornesc motorul sau cand pun contactul, acul de la apa se ridica sus de tot si sta acolo cateva secunde bune (aproximativ 7-8 secunde) si apoi coboara la 0.


--------------------
Laguna 1 ph 1 2.0 8v 113cp 1994
Tuning is not a crime!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Gabryel.GLN
post 1 Dec 2012, 22:24
Post #35


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.839
Joined: 14 December 09
From: Constanța




Eu zic ca este termostatul defect.
Iar despre:
QUOTE(ronnix @ 1 Dec 2012, 22:11)
Inca ceva, ce am omis sa va zic: cand pornesc motorul sau cand pun contactul, acul de la apa se ridica sus de tot si sta acolo cateva secunde bune (aproximativ 7-8 secunde) si apoi coboara la 0.
*



Cand pui contactul sau pornesti motorul primele 10 secunde apare joja electronica de la ulei.


--------------------
Renault Espace V INITIALE PARIS 2016/1.6 dci 160CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ronnix
post 2 Dec 2012, 22:48
Post #36


Membru


Group: Members
Posts: 136
Joined: 20 August 12
From: Craiova




QUOTE(Gabryello @ 1 Dec 2012, 22:24)
Eu zic ca este termostatul defect.
Iar despre:
Cand pui contactul sau pornesti motorul primele 10 secunde apare joja electronica de la ulei.
*


Adica este normal sa se ridice acul cand pui contactul? In momentul ala imi arata nivelul uleiului? Mi se pare corect, pentru ca inainte sa schimb uleiul (era putin sub limita) mi se aprindea si becul la apa (pana cand cobora acul) apoi se stingea...hmmm mersi pentru raspuns. In legatura cu termostatul, esti sigur ca el este de vina? Sa nu il schimb degeaba.


--------------------
Laguna 1 ph 1 2.0 8v 113cp 1994
Tuning is not a crime!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Gabryel.GLN
post 2 Dec 2012, 23:58
Post #37


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.839
Joined: 14 December 09
From: Constanța




Da, asa este normal, cand pui contactul iti arata nivelul uleiului. Cat despre termostat, mai asteapta si alte pareri, nu sunt 100% sigur ca asta este problema.


--------------------
Renault Espace V INITIALE PARIS 2016/1.6 dci 160CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
katalyn03
post 3 Dec 2012, 08:11
Post #38


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.345
Joined: 26 December 08
From: Craiova




QUOTE(ronnix @ 2 Dec 2012, 22:48)
Adica este normal sa se ridice acul cand pui contactul? In momentul ala imi arata nivelul uleiului? Mi se pare corect, pentru ca inainte sa schimb uleiul (era putin sub limita) mi se aprindea si becul la apa (pana cand cobora acul) apoi se stingea...hmmm mersi pentru raspuns. In legatura cu termostatul, esti sigur ca el este de vina? Sa nu il schimb degeaba.
*



daca stai pe loc si apa ajunge la jumatate, apoi in mers(mai ales in afara localitatii) se lasa acul jos singura cauza este termostatul


--------------------
Renault laguna - DJ 84 HRB 1998 1.6 16v
Schimb distributii (100 RON) si repar orice RENAULT.Dezmembrez Laguna 1 si 2, Megane 2, Safrane.....
TEL: 0766 34 18 99
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ronnix
post 3 Dec 2012, 15:56
Post #39


Membru


Group: Members
Posts: 136
Joined: 20 August 12
From: Craiova




QUOTE(katalyn03 @ 3 Dec 2012, 08:11)
daca stai pe loc si apa ajunge la jumatate, apoi in mers(mai ales in afara localitatii) se lasa acul jos singura cauza este termostatul
*


am inteles, o sa fac comanda de un nou termostat, aveti cumva o poza cu locul unde este situat? banuiesc ca este in furtunul de la radiator, dar nu am idee pe unde. multumesc frumos

app catalin, sunt baiatul cu bobina wink.gif


--------------------
Laguna 1 ph 1 2.0 8v 113cp 1994
Tuning is not a crime!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
katalyn03
post 3 Dec 2012, 22:14
Post #40


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.345
Joined: 26 December 08
From: Craiova




QUOTE(ronnix @ 3 Dec 2012, 15:56)
am inteles, o sa fac comanda de un nou termostat, aveti cumva o poza cu locul unde este  situat? banuiesc ca este in furtunul de la radiator, dar nu am idee pe unde. multumesc frumos

app catalin, sunt baiatul cu bobina wink.gif
*



atunci vino la mine sa o vad si eu


--------------------
Renault laguna - DJ 84 HRB 1998 1.6 16v
Schimb distributii (100 RON) si repar orice RENAULT.Dezmembrez Laguna 1 si 2, Megane 2, Safrane.....
TEL: 0766 34 18 99
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bundy220
post 12 Dec 2012, 20:54
Post #41





Group: Members
Posts: 1.195
Joined: 21 February 09




Acum ca a dat frigul,se poate da seama repede daca e termostatul sau nu,adica daca baga caldura,atunci nu e termostatul.
Vezi ca la motorul tau,sunt doi senzori de temperatura:unul pt ceasul din bord,si unul pt calculator.Cel pe care il vezi cu mufa verde(cred) este pt bord,iar in spatele lui este cel pt ECU.La cel pt bord,chiar am avut si eu probleme,imi arata ca firbe motorul,si apa era rece in realitate.De curiozitate l-am decapsulat,si am vazut care e buba,si chiar l-am reparat.Intra pe langa ambutisarea capsulei lichid de racire,si oxideaza un contact pe un bimetal.Acolo am curatat,si am facut o pelicula de cositor,si pana acum merge ok.


--------------------
n n - n
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ronnix
post 13 Dec 2012, 21:02
Post #42


Membru


Group: Members
Posts: 136
Joined: 20 August 12
From: Craiova




QUOTE(bundy220 @ 12 Dec 2012, 20:54)
Acum ca a dat frigul,se poate da seama repede daca e termostatul sau nu,adica daca baga caldura,atunci nu e termostatul.
Vezi ca la motorul tau,sunt doi senzori de temperatura:unul pt ceasul din bord,si unul pt calculator.Cel pe care il vezi cu mufa verde(cred) este pt bord,iar in spatele lui este cel pt ECU.La cel pt bord,chiar am avut si eu probleme,imi arata ca firbe motorul,si apa era rece in realitate.De curiozitate l-am decapsulat,si am vazut care e buba,si chiar l-am reparat.Intra pe langa ambutisarea capsulei lichid de racire,si oxideaza un contact pe un bimetal.Acolo am curatat,si am facut o pelicula de cositor,si pana acum merge ok.
*



Baga si nu prea baga, cum sa iti zic eu, de cand am curatat radiatorul de caldura, acum tot mai baga caldura, dar are momente: daca dau pe trepte superioare la caldura (3 si 4) baga putin si dupa baga mai rece.
Ai cumva si vreo poza ceva sa imi pot da seama mai bine despre ce este vorba?


--------------------
Laguna 1 ph 1 2.0 8v 113cp 1994
Tuning is not a crime!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bundy220
post 13 Dec 2012, 21:51
Post #43





Group: Members
Posts: 1.195
Joined: 21 February 09




pai nu am la ce sa mai fac poza,e clar ca e termostatul.


--------------------
n n - n
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ronnix
post 14 Dec 2012, 13:10
Post #44


Membru


Group: Members
Posts: 136
Joined: 20 August 12
From: Craiova




QUOTE(bundy220 @ 13 Dec 2012, 21:51)
pai nu am la ce sa mai fac poza,e clar ca e termostatul.
*


spuneti-mi unde naiba se afla, sa il schimb, ca nu am nici timp nici bani sa merg prin service


--------------------
Laguna 1 ph 1 2.0 8v 113cp 1994
Tuning is not a crime!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bundy220
post 14 Dec 2012, 13:15
Post #45





Group: Members
Posts: 1.195
Joined: 21 February 09




cam aici.

This post has been edited by bundy220: 14 Dec 2012, 13:16


--------------------
n n - n
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ronnix
post 15 Dec 2012, 11:49
Post #46


Membru


Group: Members
Posts: 136
Joined: 20 August 12
From: Craiova




Am inteles, unde e cu verde se afla termostatul.
Sti cumva ce este 'piesa' aia incercuita de mine cu rosu? si la ce foloseste?

DSC00611.JPG ( Size: 1.05mb ) Number of downloads: 791


--------------------
Laguna 1 ph 1 2.0 8v 113cp 1994
Tuning is not a crime!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bundy220
post 16 Dec 2012, 23:41
Post #47





Group: Members
Posts: 1.195
Joined: 21 February 09




Recuperator de vapori ulei,foloseste chiar la asta.


--------------------
n n - n
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
floryyn00
post 17 Dec 2012, 11:38
Post #48


Membru incepator


Group: Members
Posts: 23
Joined: 2 November 12




salut
in legatura cu indicatorul de tempratura de la bord indica mai mult de cit trebuie din cauza termostatului nu mai inchide si descide bine am patito si eu am schimbat terostatul si acum e ok.
ventilatorul trebuie sa porneasca in timpul mersului nu dupa ce ai oprit masina pentru ca ventilatorul daca iti porneste dupa ce sa oprit masina iti descarca bateria si facind asa de citeva ori ramii vara curent in baterie
schimba termostatul si totul va fi ok


--------------------
Renault Laguna1faza2 - NT65HRI 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iuli23
post 23 Dec 2012, 23:00
Post #49


you have to scream if you wanna go faster


Group: Members
Posts: 1.057
Joined: 11 April 12
From: Bucuresti




Salut ! De cand mi-am cumparat masina (1 an ) nu am vazut ca apa sa sa ajunga la 90 de grade. sta ca in poza , poate putin mai jos chiar.Nu am bagat in seama problema pentru ca drumurile mai "lungi"parcurse cu ea sunt de 40 de km in afara orasului, si m-am gandit ca nu are timp...insa astazi dupa un drum de 200 km apa statea la a 2-a liniuta.(Sa fie problema de la termostat sau ca nu are scut ?) la voi cum sta? mentionez ca nici vara nu ajunge la 90

Multumesc!




Attached thumbnail(s)
ceasuri_bord_renault_laguna_2_2002_e27f71258ead0e57da_800_600_1_95_1.jpg ( Size: 80.56k ) Number of downloads: 703


--------------------
Renault Laguna II - B-CFX 2003 1.9 dci hatchback
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
renotgo
post 2 Sep 2013, 11:28
Post #50


Membru autentic


Group: Members
Posts: 959
Joined: 10 September 07
From: Onesti




"Salut! Dat fiind ca e prima data cand postez , imi cer scuze pentru eventualele greseli. Am o problema la Laguna mea (1.6 , 16v, 1999).De ceva timp cand pornesc clima sau aprind farurile,acul indicator ptr. temperatura apei se ridica pe zona de alarma si revine la pozitia normala daca opresc acesti consumatori.O variatie ceva mai mica se intampla si cand semnalizez sau apas pe frana.Are cineva o parere despre acest lucru?"

Asta mi se-ntampla de-o bucata de vreme si nu pot intelege de unde-ar putea fi problema! Am curatat cateva legaturi la masa, cea de pe pragul din dreapta, cea de deasupra bateriei, cea de sub baterie, am desfacut bordul si-am remontat cu atentie mufele. Doua zile a functionat perfect dupa care a inceput sa se ridice din nou acul indicatorului de temperatura. Mai nou, cand semnalizez incepe nebunia...Are cineva idee ce se intampla? A rezolvat cineva vreo problema asemanatoare?


--------------------
Laguna 3 Inițiale Paris 2.0 DCI . 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andreias
post 2 Sep 2013, 20:40
Post #51


Membru incepator


Group: Members
Posts: 15
Joined: 18 September 12




mai este o legatura de masa in zona de sub filtru de ulei


--------------------
renault laguna 1 phase 2 1998 1,6 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
katalyn03
post 2 Sep 2013, 21:18
Post #52


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.345
Joined: 26 December 08
From: Craiova




ai trei legaturi de mese pe paraguri, una sub torpedoul de la pasager si una sub consola centrala pe partea stanga langa pedala de acceleratie
sigur nu ai o masa buna daca nu cauta masa in mufa si suplimenteaz-o (mai trage u un fir de la masa) in spatele bordului, in cazul in care mufele sunt bune
bafta!


--------------------
Renault laguna - DJ 84 HRB 1998 1.6 16v
Schimb distributii (100 RON) si repar orice RENAULT.Dezmembrez Laguna 1 si 2, Megane 2, Safrane.....
TEL: 0766 34 18 99
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
renotgo
post 5 Sep 2013, 08:11
Post #53


Membru autentic


Group: Members
Posts: 959
Joined: 10 September 07
From: Onesti




Va multumesc mult! Am curatat legaturile la masa de sub filtrul de ulei, cele de pe praguri, si ca sau fiu sigur de reusita am suplimentat firul de masa ce ducea in mufa, cu un alt fir. Se pare ca s-a rezolvat problema,numai bine!

This post has been edited by renotgo: 5 Sep 2013, 08:13


--------------------
Laguna 3 Inițiale Paris 2.0 DCI . 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ovidiuu
post 14 May 2015, 10:28
Post #54


Membru incepator


Group: Members
Posts: 16
Joined: 21 February 14




Salut ! De cand mi-am cumparat masina (1 an ) nu am vazut ca apa sa sa ajunga la 90 de grade. sta ca in poza , poate putin mai jos chiar.Nu am bagat in seama problema pentru ca drumurile mai "lungi"parcurse cu ea sunt de 40 de km in afara orasului, si m-am gandit ca nu are timp...insa astazi dupa un drum de 200 km apa statea la a 2-a liniuta.(Sa fie problema de la termostat sau ca nu are scut ?) la voi cum sta? mentionez ca nici vara nu ajunge la 90


--------------------
Renault Laguna 2004 1.9dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
darksleep
post 14 May 2015, 13:11
Post #55


Za software developer


Group: Members
Posts: 351
Joined: 23 April 13
From: Arad




QUOTE(Ovidiuu @ 14 May 2015, 10:28)
Salut ! De cand mi-am cumparat masina (1 an ) nu am vazut ca apa sa sa ajunga la 90 de grade. sta ca in poza , poate putin mai jos chiar.Nu am bagat in seama problema pentru ca drumurile mai "lungi"parcurse cu ea sunt de 40 de km in afara orasului, si m-am gandit ca nu are timp...insa astazi dupa un drum de 200 km apa statea la a 2-a liniuta.(Sa fie problema de la termostat sau ca nu are scut ?) la voi cum sta? mentionez ca nici vara nu ajunge la 90
*



La care poza te referi ? Si ce model de Laguna ? I sau II ?

Eu am modelul din semnatura si nici eu nu pot sa zic ca imi sta la 90 de grade apa ( cel putin nu imi dau seama dupa gradatii nefiind numerotate, doar gradate ).

De obicei am impresia ca ajunge pe la 90 ( poate 90-95 ) cand ma duc in oras bara in bara. Mentionez ca nu am absolut nici o problema cu temperatura lichidului de racire, termocupla porneste, caldura ofera asa tare incat te usuca iar furtunele sunt moi toate.

Din auzite de la "mecanici adevarati", difera tipul termostatului, respectiv temperatura la care se deschide.


--------------------
Renault Laguna I Phase II 1999
Kia Ceed 1.6 GDI @ 2016
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laguna8499
post 14 May 2015, 13:47
Post #56


Membru incepator


Group: Members
Posts: 16
Joined: 2 June 13
From: Ploiesti




Salutare, de vreo 2 saptamani am si eu o problema cu indicatorul de temperatura al apei, si anume urca pana la max si ramane acolo sus; nu am absolut nici o problema cu lichidul, nu fierbe, termocupla pleaca atunci cand este cazul, totul functioneaza ok. Cand ajunge sus acul indicatorului opresc motorul si dupa ce pun contactul nu se ridica deloc de jos, plus ca toate beculetele ce se aprind la punerea contactului palpaie ca si cum ar fi un scurt sau ceva de genul asta....am verificat firele de masa si sunt ok, electromoturul este nou schimbat in urnma cu aprox un an, la fel si alternatorul a fost reparat......Masina este Laguna 1 PH2, motor 1,6 16V benzina. Ce ma sfatuiti sa fac..daca pun testerul o sa descopar hiba?


--------------------
Renault Laguna 1 1999 1,6 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
darksleep
post 15 May 2015, 09:41
Post #57


Za software developer


Group: Members
Posts: 351
Joined: 23 April 13
From: Arad




QUOTE(Laguna8499 @ 14 May 2015, 13:47)
Salutare, de vreo 2 saptamani am si eu o problema cu indicatorul de temperatura al apei, si anume urca pana la max si ramane acolo sus; nu am absolut nici o problema cu lichidul, nu fierbe, termocupla pleaca atunci cand este cazul, totul functioneaza ok. Cand ajunge sus acul indicatorului opresc motorul si dupa ce pun contactul nu se ridica deloc de jos, plus ca toate beculetele ce se aprind la punerea contactului palpaie ca si cum ar fi un scurt sau ceva de genul asta....am verificat firele de masa si sunt ok, electromoturul este nou schimbat in urnma cu aprox un an, la fel si alternatorul a fost reparat......Masina este Laguna 1 PH2, motor 1,6 16V benzina. Ce ma sfatuiti sa fac..daca pun testerul o sa descopar hiba?
*



Verifica masa.

Cum am scris si in alte topicuri legate de acest subiect, am avut exact aceeasi problema. La contact / motor in sarcina urca acul indicator al temperaturii pana in punctul maxim, daca opream motorul revenea la temperatura reala, cum era in sarcina, cum sarea pe maxim. Apa nu fierbea deloc, furtunele toate moi, caldura baga foarte tare.

Am dus masina la un electrician auto ( aveam o problema cu electromotorul ) si dupa reparatia electromotorului mi-a curatat si bornele de la baterie + a umblat la masa. De atunci nu mai am nici o problema cu indicarea temperaturii.


--------------------
Renault Laguna I Phase II 1999
Kia Ceed 1.6 GDI @ 2016
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laguna8499
post 15 May 2015, 11:23
Post #58


Membru incepator


Group: Members
Posts: 16
Joined: 2 June 13
From: Ploiesti




Multumesc pt raspuns, dar nu stiu unde sa verific masa mai exact....ma puteti ajuta cu detalii??


--------------------
Renault Laguna 1 1999 1,6 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 15 May 2015, 11:33
Post #59


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




QUOTE(Laguna8499 @ 14 May 2015, 13:47)
...am verificat firele de masa si sunt ok

QUOTE(Laguna8499 @ 15 May 2015, 11:23)
dar nu stiu unde sa verific masa mai exact...

Cum ai reusit sa verifici ce nu stii unde sunt?
Vezi in compartimentul motor ca sunt 2 trese din metal.....una in partea stanga sus in spate MPP si alta jos dreapta prinsa de cutia viteza.


--------------------
. . - . .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laguna8499
post 15 May 2015, 11:53
Post #60


Membru incepator


Group: Members
Posts: 16
Joined: 2 June 13
From: Ploiesti




Am verificat firele de masa de la praguri, la motor nu stiu unde sunt...multumesc pt raspuns Espacern, dar ce reprezinta "MPP", imi cer scuze dar nu ma pricep......


--------------------
Renault Laguna 1 1999 1,6 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages < 1 2 3 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 29th July 2025 - 21:03
Dacia