Martori SERV+Airbag aprinsi
![]() ![]() ![]() |
Martori SERV+Airbag aprinsi
Kirov |
![]()
Post
#61
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 37 Joined: 22 June 15 From: Galati ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane 1.6 16v
2002 / Expression
|
|||
radunre |
![]()
Post
#62
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.573 Joined: 1 October 07 From: Tg Mures ![]() |
Mansonul impamantat este folosit de cei care lucreaza cu sisteme electronice si este ca o bratara conectata electric la un punct de imapantare care descarca orice sarcina electrostatica cu mult inainte ca sarcina sa devina periculoasa pt. dispozitivele la care se lucreaza.
In masina, miscatul in scaun si pe presuri, poate crea sarcina electrostatica serioasa... respectivele fire se pot conecta prin mufe specifice (originale, daca le gasesti la dezmembrari) sau prin cositorire si izolare cu tub termocontractil. Daca te hotarasti la mufe, recomand utilizarea celor originale intrucat contin si un sistem de protectie electrica pentru capsele pirotehnice, practic creeaza u scurt-circuit intre cele 2 fire cand sunt deconectate. This post has been edited by radunre: 9 Aug 2015, 07:45 |
--------------------
Clio III K9K772
/ Clio III K9K772
2009
- MS Daca muncesti ca sa traiesti, de ce te omori muncind ?
|
|
Kirov |
![]()
Post
#63
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 37 Joined: 22 June 15 From: Galati ![]() |
Am vorbit cu baiatul de la care am luat scaunele , si daca le mai are o sa iau mufele de la el , eu nu prea sunt genul care umbla cu tiganeli . Daca le cositoream pur si simplu numai aveam posibilitatea de a scoate scaunele pe viitor , iar eu intentionez sa le retapitez curand , ceea ce insemna ca trebuia sa rup lipiturile , si apoi sa le refac....Multam din nou radunre , o sa revin aici cu detalii despre cum a mers treaba .
|
--------------------
Renault
Megane 1.6 16v
2002 / Expression
|
|
Kirov |
![]()
Post
#64
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 37 Joined: 22 June 15 From: Galati ![]() |
Ok , am facut legaturile , acum mi se aprinde indicatorul de la centura , dar martorii airbag + serv sunt tot aprinsi....
Intrebarea mea e : trebuiau sa se stinga singuri imediat la punerea contactului , trebuie sa resetez eu in vreun fel , trebuie stearsa din tester , sau nu s-au stins pentru ca inca mai e o problema pe vreo undeva ? This post has been edited by Kirov: 26 Aug 2015, 19:31 |
--------------------
Renault
Megane 1.6 16v
2002 / Expression
|
|
radunre |
![]()
Post
#65
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.573 Joined: 1 October 07 From: Tg Mures ![]() |
Recomand o verificare cu DDT2000 in computerul airbag.
E posibil sa existe diverse setari care nu corespund cu realitatea sau chiar legaturi cu probleme. Cu DDT poti afla care "linie de foc" (airbag) are probleme. De exemplu, la masina mea, configuratia arata cam asa: airbag_configuration.JPG ( Size: 149.8k ) Number of downloads: 223 In tabelul cu configuratia actuala (stanga) eu am dezactivat "Enroul CDC+PSG" pt. diverse teste, oricum, impedanta acelei linii de foc era prea mare si de acolo aveam Service+Airbag apris in bord. Pt. un airbag, impedanta normala e pana in 4 ohmi. Daca sunt 2 sisteme pe o linie, impedanta maxima permisa e pe la 7 ohmi, acesta e cazul pt. pretensionari si senzorii din rola centurilor (primele 2 linii din tabel). Semnificatia elementelor este urmatoarea: - PPB CDC + PPB PSG - pretensionari pirotehnice sofer+pasager (max. 7 ohmi) - Enroul CDC + Enroul PSG - senzori rola centura sofer+pasager (max. 7 ohmi) - ABfront CDC - airbag frontal sofer (max. 4 ohmi) - ABfront PSG - airbag frontal pasager (max. 4 ohmi) - ABlat thorax CDC - airbag lateral/torace sofer (max. 4 ohmi) - ABlat thorax PSG - airbag lateral/torace pasager (max. 4 ohmi) - ABlat rideau CDC - airbag cortina sofer (10 ohmi daca nu este instalat) - ABlat rideau PSG - airbag cortina pasager (10 ohmi daca nu este instalat) Sper sa fie de folos. |
--------------------
Clio III K9K772
/ Clio III K9K772
2009
- MS Daca muncesti ca sa traiesti, de ce te omori muncind ?
|
|
Kirov |
![]()
Post
#66
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 37 Joined: 22 June 15 From: Galati ![]() |
Din pacate nu cred ca gasesc pe cineva cu ddt2000 prin galati . Alt tester se poate ?
|
--------------------
Renault
Megane 1.6 16v
2002 / Expression
|
|
radunre |
![]()
Post
#67
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.573 Joined: 1 October 07 From: Tg Mures ![]() |
Ideal ar fi CLIP...
Orice alt tester e inutil in acest caz. |
--------------------
Clio III K9K772
/ Clio III K9K772
2009
- MS Daca muncesti ca sa traiesti, de ce te omori muncind ?
|
|
espacern |
![]()
Post
#68
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Functioneaza foarte bine si tester NRX.....pe toate Renault pana in 2004.
|
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 6th May 2025 - 09:21 |