Anomalii turatie si oprire motor clio II, oprire motor dupa crestere si cadere turatie
![]() ![]() ![]() |
Anomalii turatie si oprire motor clio II, oprire motor dupa crestere si cadere turatie
georgepsc |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 13 July 11 ![]() |
|
||
--------------------
clio
simbol II
2004
|
|||
CRY 79 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.974 Joined: 25 April 09 From: Sibiu ![]() |
Este posibil sa fie senzorul de pe volanta. Trebuie desfacut si curatat.
This post has been edited by CRY 79: 13 Jul 2011, 08:12 |
--------------------
Renault
Trafic
Iunie 2005, 74 Kw si multi cai frumosi
- SB 10 KXF With under cover face.
|
|
theodor2004 |
![]()
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.707 Joined: 8 February 10 ![]() |
s-o oprit motorul in mers la 90km/h? Imi e greu sa cred
![]() |
--------------------
Renault
Clio Symbol 1.4 litri
2003, 8 valve
|
|
georgepsc |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 13 July 11 ![]() |
Multumesc pentru ideea cu senzorul. Banuiesc ca acel senzor de volanta este cel numit "captor fulie". L-am schimbat acum doi ani si anul trecut a fost curatat la service. Se pare ca e o disfunctionalitate des intalnita la clio. Mi-a facut probleme anii trecuti, dar de alt gen.
Ceea ce se intampla era ca motorul nu mai pornea la cald. L-am gasit dupa o poza tot de pe acest forum si il mai miscam un pic, apoi l-am inlocuit de tot in sevice. Am sa ma uit si acum la el sa il curat sa vedem daca se rezolva.. Pentru Theodor: da, totusi asa s-a intamplat. Si eu am fost foarte surprins, dar s-a comportat identic cu situatia cand asteptam la stop. Turatia a crescut si masina a accelerat (fara ca eu sa apas mai tare pe pedala), apoi a murit de tot. Noroc cu o parcare providentiala aflata la cateva zeci de metri in fata, ca am putut iesi din drum. Acum ca stiu ce se intampla, pot reporni motorul din mers daca apare din nou situatia. Totusi, intrebarea mea ar fi de ce porneste apoi cand apas pe acceleratie ? Imi da senzatia ca ar putea fi si ceva pe sistemul de alimentare (pompa benzina, injectoare..). Doresc sa mentionez ca am un nivel de incepator in ceea ce priveste aceste probleme, masina comportandu-se foarte bine pana acum, exceptand problema cu captorul de pe fulie. Multumesc |
--------------------
clio
simbol II
2004
|
|
theodor2004 |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.707 Joined: 8 February 10 ![]() |
daca ai schimbat senzorul de pe volanta, cred ca trebuie sa cureti si senzorul de acceleratie. El se gaseste sub filtrul de aer, pe partea cu soferul, unde se termina cablul de acceleratie.
Daca masina e din 2004 si acest senzor nu a fost curatat niciodata, cu siguranta trebuie curatat. El poate da turatii alandala ale masinii. Oricum, trebuie sa mergi la un service si sa ti-o puna pe computer. Poate e un alt senzor, poate e de vina senzorul de temperatura a apei, etc. Fara o diagnoza computerizata nu poti sa iti dai seama, orice ai face. E clar ca, computerul de bord taie alimentarea masinii cu combustibil ca urmare a unei probleme, si tu trebuie sa afli aceasta problema (parerea mea e ca e un senzor de vina). |
--------------------
Renault
Clio Symbol 1.4 litri
2003, 8 valve
|
|
cmandrei |
![]()
Post
#6
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
Si daca tot desfaci pe acolo curata corpul clapeta tot si verifica si curata si motorasul pas cu pas
![]() |
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
- RO 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
Ygi_17 |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 328 Joined: 2 February 09 ![]() |
si eu am patit-o semanator cu acest motoras pas-cu-pas.
nu mai sta dute si cumpara unul ( original DVO 220 ron sau 50 ron non-origine) MERGI LA SERVICE si spune-le direct schimbati-l !!!! curata si corpul clapeta. Bafta. |
--------------------
Renault
Clio II - Symbol
2003 / 8V 75 CP
|
|
theodor2004 |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.707 Joined: 8 February 10 ![]() |
cel mai bine trebuie pusa masina pe calculator, si facut testul clip. Si daca cumperi motorasul pas cu pas dinainte, cei de la service tot itifac testul clip in prealabil, asa ca poate ca nu mai e nevoie sa cumperi motorasul.
|
--------------------
Renault
Clio Symbol 1.4 litri
2003, 8 valve
|
|
Ygi_17 |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 328 Joined: 2 February 09 ![]() |
eu am platit un test de calculator la reprezentanta Renault si nu iese nimic. platesti degeaba.
daca gasesti sa cumperi un motoras la 50-60 ron nu mai sta pe ganduri. cauta un service care a mai schimbat asa ceva. e boala comuna la Clio II si Logan MOTOR 1.4 8V. eu la vremea respectiva nu am gasit pe forum informatii decat foarte tarziu. in final a ajuns sa se opreasca motorul in mers de 4 ori in 4 km de mers in oras. am cautat pe forum, am cumparat motorasul si cu piesa in mana am fost la service. acolo ma intreaba de ce vreau sa-l schimb? uite asa vreau eu. schimbati-l si gata. si ei ma luau cu stai ca schimbam bujile si s-o tinem sub observatie etc. |
--------------------
Renault
Clio II - Symbol
2003 / 8V 75 CP
|
|
georgepsc |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 13 July 11 ![]() |
Multumesc pentru recomandari. Treaba este destul de serioasa cand se opreste motorul la viteza mare, mai ales cu frana..
O sa o duc la service la o revizie ca asta este, masina are aproape 8 ani si cred ca e momentul pentru o revizie mai serioasa .. In esenta am retinut urmatoarele: - senzorul de pe volanta - senzorul de acceleratie - clapeta - motorul pas cu pas Imi cer scuze pentru ignoranta, dar ce rol are motorul pas cu pas ? Chiar daca este posibil sa il schimb in service, as dori sa fiu cu lectiile invatate, mai ales daca se naste vre-o polemica cu mecanicii.. Cam pe unde este localizat motorul pas cu pas ? Accepta in service Renault sa schimbe motorul daca le spun eu sau trebuie mers la un service din afara retelei ? Ygi_17, pot sa te intreb cum se manifesta la tine ? Se oprea pur si simplu sau dupa ce (in mod paradoxal) crestea turatia ? |
--------------------
clio
simbol II
2004
|
|
Ygi_17 |
![]()
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 328 Joined: 2 February 09 ![]() |
in reprezentanta Renault se vinde cu tot cu corpul clapeta la un pret de circa 800 ron.
cauta-l separat in alte magazine. la mine se oprea silentios in mers dar la turatii la 1500-2000 rpm rolul motorasului este sa deschida /obtureze un canal pe unde intra aer la motor atunci cand nu de apasa pedale de acceleratie. uneori nu porneste la prima cheie daca nu apesi si acceleratie simultan. la relanti are tendinta sa creasca sau sa scada turatia "de nebun" fara sa apesi pe pedala de acceleratie. bafta. |
--------------------
Renault
Clio II - Symbol
2003 / 8V 75 CP
|
|
theodor2004 |
![]()
Post
#12
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.707 Joined: 8 February 10 ![]() |
Motorasul pas cu pas da probleme mai ales la relanti (ca atunci nu apesi acceleratia). Daca nu ai oscilatii/fluctuatii de turatie la relanti, si ai in mers, eu ma indoiesc ca e de la motorasul pas cu pas. Daca iti oscileaza turatia si la relanti, atunci da, se poate sa fie de la acest motoras.
Si mie mi s-a oprit motorul in mers: am pus-o pe calculator si odata era de vina sensorul de temperatura a apei (l-am schimbat) si dupa un an era de vina un cablu captor de la motor (l-am schimbat). A treia oara era de vina senzorul de acceleratie, l-au curatat si nu mai am probleme. |
--------------------
Renault
Clio Symbol 1.4 litri
2003, 8 valve
|
|
georgepsc |
![]()
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 13 July 11 ![]() |
Asa cum sintetizez eu situatia, cred ca se impune o vizita la service si un test pe calculator. Indiferent de rezultatul testului, sau coroborat cu acesta, am sa ii rog sa curete senzorii de acceleratie, captorul, corpul clapeta. Simptomele seamana numai partial cu ceea ce am gasit pe forum, in sensul ca anomalia de turatie si oprirea motorului este identica pentru relanti si pentru viteza mare (80 - 90 Km/h). Cand s-a oprit in mers, nu as putea indica exact viteza dar stiu ca iesisem dintr-o comuna (cu restrictie de 70km/h) si acceleram spre 90, deci este foarte probabil ca viteza sa fi fost undeva intre 80 si 90 km/h, in viteza a 4-a, deci la o turatie sensibil mai mare decat 2000 rpm.. Deci este ceva care se comporta absolut identic la relanti si in mers. Cand am rezultatele, am sa scriu feed back, poate mai pateste cineva ceva asemanator. Multumesc icna o data pentru recomandari ![]() |
--------------------
clio
simbol II
2004
|
|
Ygi_17 |
![]()
Post
#14
|
Membru autentic Group: Members Posts: 328 Joined: 2 February 09 ![]() |
la turatii de peste 2000 rpm ai pedala de acceleratie calcata si nu intra in functiune motorasul pas cu pas.
defectul e din alta parte. |
--------------------
Renault
Clio II - Symbol
2003 / 8V 75 CP
|
|
georgepsc |
![]() ![]()
Post
#15
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 13 July 11 ![]() |
Da, cred ca ai dreptate. Am facut astazi o inspectie vizuala la motor si am observat niste chestii care s-ar putea sa nu insemne nimic dar , nu se stie. Am observat la o imbinare a doua mansoane care imbraca cablul de acceleratie, un fel de scurgere de culoare neagra (sau altceva care a topit un pic mansonul).
De asemenea, cum stai in fata masinii, pe partea stanga sus, unde este o imbinare de piese intre care este pus un burete, era si acolo ceva scurs care impregnase buretele. Poate ca este normal sa se intample asa (ca de aceea au pus buretele) sau poate ca nu. In ultimii ani, neavand probleme deosebite, am dus masina la revizie la mach1, pe Onciu, un service mai mic, dar unde poti intra si asista si mai poti sa rogi mecanicul sa faca diverse operatiuni. Nu stiu daca ei fac diagnostic computerizat (de exemplu nu se ocupa de partea electrica) dar am sa intreb. Totusi, as dori sa intreb daca stiti service-uri Renault acceptabile ca si calitate (in bucuresti), ce permit sa asisti la interventie. Probabil s-a mai discutat pe forum, dar stiu ca politica a mai evoluat prin service-uri si e posibil sa te lase sa vezi si la cele mai mari. Merci ![]() |
--------------------
clio
simbol II
2004
|
|
theodor2004 |
![]()
Post
#16
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.707 Joined: 8 February 10 ![]() |
Da, stim: service DAB. E situat pe str Cornul Luncii, la capatul str Energeticienilor, (aproape de Real Vitan). Ora de manopera costa 120 RON, dar daca iti faci card de fidelitate la ei, ai reducere 50% la manopera. Deci cum intri in service, ceri sa iti faca card de reducere inainte sa iti emita factura pt reparatie. Cu acest card testul Clip costa 90 RON (fata de 180 RON fara card).
Eu imi mentin parerea ca nu ai nimic la motorasul pasa cu pas, pt ca el da fluctuatii la relanti, nu la viteze si turatii mari. Ce ma surprinde e faptul ca motorul se opreste la turatii si viteze mari, in mod normal computerul nu tr sa il lase sa faca asta, e vorba de siguranta ta. |
--------------------
Renault
Clio Symbol 1.4 litri
2003, 8 valve
|
|
georgepsc |
![]()
Post
#17
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 13 July 11 ![]() |
Sugestia este bine venita.
Apropos de ce am spus intr-un mesaj anterior, oricat de incepator as fi in tainele acestui motor, am totusi memorie vizuala si am observat cele doua chestiuni care inainte nu erau la motor. Am atasat aici o poza in care am incercuit cu rosu ambele eventuale probleme pe care le-am observat, una fiind o scurgere de culoare inchisa pe mansonul unui cablu, cealalta un burete impregnat si el cu ceva inchis la culoare. Am rugamintea daca poate cineva sa arunce o privire si sa imi spuna ce ar putea fi, inainte de a ma duce in service. Multumesc pentru rabdare. Attached thumbnail(s) motor.JPG ( Size: 284.93k ) Number of downloads: 1441 |
--------------------
clio
simbol II
2004
|
|
theodor2004 |
![]()
Post
#18
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.707 Joined: 8 February 10 ![]() |
1)scurgerea incercuita de tine este o scurgere de vaselina prin camasa cablului de acceleratie. (atentie e scurgere de vaselina, nu vaginala...
![]() ![]() Deci acea scurgere nu reprezinta o problema, si eu am la fel (cu conditia sa nu mai bagi vaselina pe acolo) 2) nu vad buretele imbibat de scurgeri. This post has been edited by theodor2004: 18 Jul 2011, 15:51 |
--------------------
Renault
Clio Symbol 1.4 litri
2003, 8 valve
|
|
0sAND1s |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 25 May 07 ![]() |
Salut,
Am si eu o problema asemanatoare, oprirea in mers, la pornirea la semafor dar si in mers, dar numai cand e foarte cald afara, peste 35 de grade, la drum lung, dar si in oras. Am vizitat toate reprezentantele Renault din Bucuresti si nimic. De pe forum am tras concluzia ca e pompa de benzina obosita, problema care nu apare pe tester. Intentionez sa o schimb. Faptul ca apare si la alte motoare decat al meu (1.4 16V) este iar un indiciu ca nu e de la motor, ci de la pompa. Alte cauze au fost eliminate: senzor turatie, corp clapeta, mizerie in benzina, senzor temperatura apa, filtru benzina, mizerie in pompa. Schimb pompa si va anunt daca s-a rezolvat. |
--------------------
Renault
Clio II Phase 2
2002/Hatchback/Authentique/1.4 16V
|
|
georgepsc |
![]()
Post
#20
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 13 July 11 ![]() |
Salut Theodor,
eu nu am facut nici o interventie la motor. Posibil sa fi fost dinainte vaselina (sau ce este) pe cablul de acceleratie. Buretele este in partea stanga sus a imaginii, incercuit si el cu rosu. |
--------------------
clio
simbol II
2004
|
|
theodor2004 |
![]()
Post
#21
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.707 Joined: 8 February 10 ![]() |
Cablul de acceleratie vine deja gresat din fabrica, atat cat trebuie. Si vaselina e putina, nu are cum sa se scurga; deci eu cred ca cineva a pus totusi vaselina pe acolo ca sa lubrefieze cablul de acceleratie, ca alta explicatie nu vad.
Nici buretele nu il vad, dar acea teava incercuita cu rosu pare una de la A/C. Va trebui sa ii intrebi pe cei de la revizie ce iti curge, eu nu imi dau seama. |
--------------------
Renault
Clio Symbol 1.4 litri
2003, 8 valve
|
|
credo41 |
![]()
Post
#22
|
Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 19 July 11 ![]() |
am un symbol din 2007 1,4 16 v.
pot spune ca merge aproape perfect.cam de o luna simt ca motorul nu mai merge rotund .are o neregularitate la functionare, nu mai ,, toarce''.un mecanic mi-a spus ca poate fi de vina bobina de inductie.ma poate ajuta cineva? |
--------------------
renault symbol
renault symbol
2007-expresion
- dj-07-taj
|
|
theodor2004 |
![]()
Post
#23
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.707 Joined: 8 February 10 ![]() |
nu prea avem ghicitori printre colegi, asa ca, daca vrei sa te ajute cineva, tr sa dai mai multe detalii: cand nu mai toarce rotund (la rece, la cald, la relanti), cum se aude motorul (se ineaca, fluctueaza turatia), cat dureaza un episod de mers nerotund (10, 30 sec). Mai bien pui o inregistrare cu 30 sec de mers nerotund.
|
--------------------
Renault
Clio Symbol 1.4 litri
2003, 8 valve
|
|
georgepsc |
![]()
Post
#24
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 13 July 11 ![]() |
Salut,
maine duc masina uin service. Am mai studiat putin si alte insemnari pe forum si am mai vorbit cu diversi oameni si as dori sa verific cu voi urmatorul rationament. El este valabil daca se opreste motorul in mers atuncic and acceleratia nu este apasata. Gandindu-ma in urma, am incercat sa refac secventa cand s-a oprit in mers si mi-aduc aminte ca iesisem dintr-o comuna si acceleram, dar, cum eram pe un drum care parea sa fie gresit (nu cel pe care intentionam), eram atent pe la diverse indicatoare si stiu ca e posibil sa fi fost pe punctul sa intru pe frana de motor (in a 4-a) luand piciorul de pe acceleratie ca sa vad mai bine ce scria pe indicatorul respectiv. Imi cer scuze daca nu am fost foarte explicit in primul mesaj, toate s-a intamplat foarte repede: cautam drumul, acceleram, indicatoarele si tendinta de a lua picioruld e pe acceleratie, accelerarea subita a motorului urmata de oprire si tragere pe dreapta intr-o parcare binecuvantata ![]() In fine, iata un posibil motiv pe care as dori sa il verific cu voi: Daca in chiar acel moment nu aveam piciorul pe acceleratie, inteleg ca intra in actiune motorul pas cu pas, ce regleaza debitul de aer, la relanti. Daca se intampla ceva si nu da aer suficient, in prima instanta, datorita proportiei mai mari de benzina din amestec, turatia creste. Apoi, aerul consumandu-se repede, motorul se opreste. La pornire, casa porneasca, apasarea usoara a acceleratiei deblocheaza ceea ce s-a intamplat anterior si motorul porneste. Practic, exista doua trasee care se intersecteaza: - raportul aer/benzina - nivelul de aer si benzina Din ce am retinut de de pe acest topic si de pe alte insemnari, ar trebui urmatoarele: - curatat corp clapeta si motor pas cu pas - curatare contacte / mufe corp clapeta - cutarare senzor acceleratie - curatare senzor turatie M-am gandit si la pompa de benzina, dar parca nu ar fi logic sa creasca turatia aiurea iniante de oprire. As face operatiile de mai sus in service, apoi as testa-o prin oras, la viteze mai mici, iar daca se mai intampla, m-as putea gandi la schimbarea motorasului pas cu pas, intr-o varianta mai ieftina (fara sa fie la pachet cu corpul clapeta, cum vine in service). |
--------------------
clio
simbol II
2004
|
|
theodor2004 |
![]()
Post
#25
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.707 Joined: 8 February 10 ![]() |
din pacate acesrea sunt speculatii. Nu putem sa stim dinainte. Parerea mea este ca tr curatat toata clapeta de acceleratie cu o solutie ca lumea, (adica data jos si curatata). La fel si cu sensorul de turatie, numai ca , daca masina nu porneste greu la cald, nu cred ca acesta e de vina.
Oricum, cei de la service iti vor pune masina pe tester, sa vada la ce senzor este problema. |
--------------------
Renault
Clio Symbol 1.4 litri
2003, 8 valve
|
|
georgepsc |
![]()
Post
#26
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 13 July 11 ![]() |
Si iata ca se facu si vizita la service..
In esenta, corpul clapeta si motorasul capatasera o culoare care absoarbe in totalitate lumina datorita depunerilor si au fost curatate. Mi-a zis mecanicul ca aceasta problema apare si la alte motoare de clasa mai buna. Au mai fost curatati si senzorii pomeniti anterior, pentru orice eventualitate. Cablul de acceleratie incepuse sa agate, asadar va fi schimbat si el in perioada urmatoare (nu aveau pe stoc si au comandat piesa). Cu ocazia asta facui si schimbul de ulei si filtre. Mecanicul era de parere ca acea crestere de turatie inainte de cadere se datora unei incercari de compensare a calculatorului. Posibil sa aibe dreptate, nu pot sa il contrazic. Ce am constatat dupa operatiunea de mai sus este ca la relanti exista anumite variatii de turatie, mai mici insa dar mai dese (ca la masinile noi). Inainte mai aveam variatii care erau mai mari, dar mai rotunde. Probabil se recalibreaza sistemul. Am mai studiat zilele astea (probabil din cauza caldurii) si alte forumuri si am vazut ca este o problema generala a motoarelor pe injectie. Eu cred ca operatiunea de curatare a corpului clapeta si a motorasului ar trebui sa intre in operatiunile obligatorii in service la revizii, la un anumit kilometraj. Nu e deloc placut sa ti se opreasca motorul in mers.. Acum, mai e si alta chestie, este interesantd e stiut ce anume poate amplifica acele depuneri. Mecanicul mi-a spus ca nu a dedus vre-o regula in acest sens, dar eu cred ca sunt factori care pot grabi sau ameliora rata de depuneri din acel corp clapeta. Acum am sa vad cum se comporta in urmatoarea perioada si o sa mai dau un feed back. |
--------------------
clio
simbol II
2004
|
|
theodor2004 |
![]()
Post
#27
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.707 Joined: 8 February 10 ![]() |
QUOTE(georgepsc @ 21 Jul 2011, 12:05) Si iata ca se facu si vizita la service.. Mecanicul era de parere ca acea crestere de turatie inainte de cadere se datora unei incercari de compensare a calculatorului. Posibil sa aibe dreptate, nu pot sa il contrazic. Ai dat peste niste mecanici, unul si unul, toti ca brazii taiati de la mijloc. ![]() |
--------------------
Renault
Clio Symbol 1.4 litri
2003, 8 valve
|
|
georgepsc |
![]()
Post
#28
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 13 July 11 ![]() |
Posibil.. Cred ca specula si el. Nu avem de unde sti
![]() |
--------------------
clio
simbol II
2004
|
|
theodor2004 |
![]()
Post
#29
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.707 Joined: 8 February 10 ![]() |
1)daca cablul de acceleratie agata de camasa, de aceea aveai fluctuatii de turatie in mers. Opritul motorului nu are legatura cu acest cablu, dar turatiile alandala din mers au legatura. Masina este second-hand, banuiesc; asa se explica de ce aveai vaselina pe la jumatatea cablului de acceleratie: fostul proprietar a mai turnat vaseilina pe acolo, ca sa nu ii agate cablul de acceleratie
2)la motorul tau fluctuatia de turatie este asa: pornesti masina, turatia este la 950 rot/min, apoi scade treptat la 780 rot/min in decursul a 5 minute. 3)depunerile sunt de la praf, umezeala. |
--------------------
Renault
Clio Symbol 1.4 litri
2003, 8 valve
|
|
VladSoare |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.716 Joined: 12 May 04 From: Voluntari, pe stînga ![]() |
Nu e nici praf, nici umezeală. Depunerea aia neagră și scîrboasă e de la aerisirea motorului. În corpul clapetei intră un tub prin care vaporii de ulei recuperați din carter sînt introduși în cilindri și arși. Chestie anti-poluare. O au toate mașinile, o aveau chiar și Daciile de la 1900 toamna.
Eu personal mă îndoiesc că stratul ăla negru poate cauza oprirea motorului în mers. Efectul lui este în general insesizabil. Sper să n-am dreptate, dar am o bănuială că problema ta nu s-a rezolvat încă. This post has been edited by VladSoare: 22 Jul 2011, 18:38 |
--------------------
Mondeo 2.0H 2016
/
Kuga 1.5 2016
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 23rd May 2025 - 18:18 |