Probleme Tehnice
![]() ![]() ![]() |
Probleme Tehnice
azaghorth |
![]()
Post
#1321
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 955 Joined: 15 November 07 From: Cluj-Napoca ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane III 1.9 dCi130
2009
|
|||
silvanu96 |
![]()
Post
#1322
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.798 Joined: 21 April 15 From: Ploiesti ![]() |
Pentru Buda: cineva iti taie motorina, adica pompa de inalta, trebuie sa aduci pe cineva cu un laptop +Clip sa-ti scaneze motorul. Sunt mai multe probleme care duc aici.
Pentru colegii cu suierat rulment presiune la rece, asta e semn ca ar cam trebui inlocuit. Ne spuneti si cati km au masinile? Pentru Sfinxul74, cand se incinge ambreiajul si incepe tremuratul acela sacadat, treci mai repede prin punctul de debreiere. Stii tu, zona aia unde cupleaza dupa ce ridici de la podea. |
--------------------
Renault
Megane 3
- PH__CSR
2009 Hatch 1.5 dCI 78kw Duster Laureate 2016, 1.5dci 4wd.
|
|
fishi2 |
![]()
Post
#1323
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 77 Joined: 11 September 16 From: Pitesti ![]() |
Ne spuneti si cati km au masinile?
A mea are 168000 km. |
--------------------
Renault
megane 4 grandtour 1.5 bluedci edc7
2021
|
|
radunre |
![]()
Post
#1324
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.573 Joined: 1 October 07 From: Tg Mures ![]() |
Comportamentul cu ambreiajul care sacadeaza l-am observat si eu cu diferenta ca apare la cald, in perioada verii si utilizare intensa in oras.
Mecanicul mi-a spus ca e un probabil semn de uzura, masina are 165.000 Km. |
--------------------
Clio III K9K772
/ Clio III K9K772
- MS
2009 Daca muncesti ca sa traiesti, de ce te omori muncind ?
|
|
azaghorth |
![]()
Post
#1325
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 955 Joined: 15 November 07 From: Cluj-Napoca ![]() |
QUOTE(silvanu96 @ 2 Jan 2017, 21:05) Pentru colegii cu suierat rulment presiune la rece, asta e semn ca ar cam trebui inlocuit. Ne spuneti si cati km au masinile? 198.200km rulmentul se schimba cu tot cu placa de presiune si disc de ambreiaj (kit),care merge la pachet cu volanta... This post has been edited by azaghorth: 3 Jan 2017, 09:21 |
--------------------
Renault
Megane III 1.9 dCi130
2009
|
|
Megan 3 |
![]()
Post
#1326
|
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 18 December 16 ![]() |
Salut ! Am si eu o intrebare a schimbat cineva pinioanele de la CV de la viteza a.5.a si daca da in ce consta in mare operatiunea !Multumesc
|
--------------------
Renault
Megan3
- Gj.89.kav
2010
|
|
Sfinxul74 |
![]()
Post
#1327
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 49 Joined: 23 October 16 From: Iasi ![]() |
QUOTE(fishi2 @ 2 Jan 2017, 21:10) 174.000 km are masina mea. Eu abia am cumparat-o de 2 luni din Germania, la 171000 km 5 Jan 2017, 14:53: Salut! Am si eu o intrebare ptr cunoscatori: sub capacul motorului 1,9 dci 2009 130 CP, FAP, cum se vede motorul de deasupra, este o piesa rotunda, neagra, fixata pe traseul unui furtun ce pleaca de langa busonul de ulei de motor. Aceasta piesa prezinta urme de ulei ars, sau cel putin asa pare si nu stiu ce este nici ce rol are. Imi poate spune cineva despre este vorba? Nu stiu daca m-am facut inteles! This post has been edited by Sfinxul74: 5 Jan 2017, 14:53 |
--------------------
Renault
Megane
2010 break
|
|
fishi2 |
![]()
Post
#1328
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 77 Joined: 11 September 16 From: Pitesti ![]() |
QUOTE(Sfinxul74 @ 5 Jan 2017, 11:08) 174.000 km are masina mea. Eu abia am cumparat-o de 2 luni din Germania, la 171000 km <span class='edit'>5 Jan 2017, 14:53:</span> Salut! Am si eu o intrebare ptr cunoscatori: sub capacul motorului 1,9 dci 2009 130 CP, FAP, cum se vede motorul de deasupra, este o piesa rotunda, neagra, fixata pe traseul unui furtun ce pleaca de langa busonul de ulei de motor. Aceasta piesa prezinta urme de ulei ars, sau cel putin asa pare si nu stiu ce este nici ce rol are. Imi poate spune cineva despre este vorba? Nu stiu daca m-am facut inteles! Te-ai facut inteles si la mine e umpic umed. dar nu cred ca afecteaza in vara ma apus sa il strang cu ceva mai bine sau daca nu sa o schimb. |
--------------------
Renault
megane 4 grandtour 1.5 bluedci edc7
2021
|
|
Sfinxul74 |
![]()
Post
#1329
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 49 Joined: 23 October 16 From: Iasi ![]() |
QUOTE(fishi2 @ 5 Jan 2017, 15:09) Te-ai facut inteles si la mine e umpic umed. dar nu cred ca afecteaza in vara ma apus sa il strang cu ceva mai bine sau daca nu sa o schimb. Aici se vede acea piesa despre care vorbesc. Pe acel furtun gros care iese de langa busonul de umplere ulei motor, la partea dinspre parbriz are o piesa rotunda, neagra, care si in imagine se observa cum are urme uleioase. 5 Jan 2017, 15:21: QUOTE(Sfinxul74 @ 5 Jan 2017, 15:16) Aici se vede acea piesa despre care vorbesc. Pe acel furtun gros care iese de langa busonul de umplere ulei motor, la partea dinspre parbriz are o piesa rotunda, neagra, care si in imagine se observa cum are urme uleioase. Stie cineva ce rol are aceasta piesa si cum se cheama ? Multumesc! This post has been edited by Sfinxul74: 5 Jan 2017, 15:21 Attached thumbnail(s) renault_megane_1.9dci_2010_diesel_6845_9.jpg ( Size: 301.34k ) Number of downloads: 666 |
--------------------
Renault
Megane
2010 break
|
|
aikidoro |
![]()
Post
#1330
|
Membru Group: Members Posts: 130 Joined: 18 September 15 ![]() |
salut cred ca vb de (separator vapori ulei ).Ala are in el o membrana in timp membrana devine rigida si nu mai isi face treaba ok.Asa fac toate in timp .remediu :1 schimbi piesa 2 desfaci si cureti sau 3 iti cumperi un captator vapori ulei (oil catch can) si ar mai fii una dar o sa sara ecologisti pe mine si ma abtin
![]() This post has been edited by aikidoro: 5 Jan 2017, 16:43 |
--------------------
Renault
Megan
- YH11AAV
2011 Moderatorule fii moderator nu INFATUAT
|
|
IonutGligan |
![]()
Post
#1331
|
![]() impatimit marca renault Group: Members Posts: 783 Joined: 7 June 09 From: Cluj Napoca ![]() |
QUOTE(Sfinxul74 @ 5 Jan 2017, 16:16) Aici se vede acea piesa despre care vorbesc. Pe acel furtun gros care iese de langa busonul de umplere ulei motor, la partea dinspre parbriz are o piesa rotunda, neagra, care si in imagine se observa cum are urme uleioase. <span class='edit'>5 Jan 2017, 15:21:</span> Stie cineva ce rol are aceasta piesa si cum se cheama ? Multumesc! apropo vad ca iti lipseste un furtun care are rolul de racire ceva calculator de langa baterie si de a aerisi compartimentul bateriei mai exact din cutia bateriei mai jos de capac e o gaura ovala acolo vine in furtun turtit si cotit ce duce pana in bara fata unde e cealalta gaura. Am atasat 2 poze cum arata. - si la mine sunt cateva urme de ulei la furtunul mentionat de tine dar nu e nimic in neregula merge ok fii linistit. This post has been edited by IonutGligan: 5 Jan 2017, 19:21 Attached thumbnail(s) 819291767_1_1080x720.jpg ( Size: 127.3k ) Number of downloads: 674 DSC05106.JPG ( Size: 1.45mb ) Number of downloads: 654 DSC05097.JPG ( Size: 1.3mb ) Number of downloads: 650 DSC05099.JPG ( Size: 1.45mb ) Number of downloads: 644 |
--------------------
Renault
Megane 3 Estate SPORT TOURER dCi 1.9-130 ponei
2010
|
|
Sfinxul74 |
![]()
Post
#1332
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 49 Joined: 23 October 16 From: Iasi ![]() |
QUOTE(IonutGligan @ 5 Jan 2017, 17:54) apropo vad ca iti lipseste un furtun care are rolul de racire ceva calculator de langa baterie si de a aerisi compartimentul bateriei mai exact din cutia bateriei mai jos de capac e o gaura ovala acolo vine in furtun turtit si cotit ce duce pana in bara fata unde e cealalta gaura. Am atasat 2 poze cum arata. - si la mine sunt cateva urme de ulei la furtunul mentionat de tine dar nu e nimic in neregula merge ok fii linistit. Imaginea nu este de pe masina mea. Am pus-o doar ptr a arata la ce piesa ma refer. La mine toate sunt la locul lor. |
--------------------
Renault
Megane
2010 break
|
|
solidconvert |
![]()
Post
#1333
|
![]() Donator Group: Members Posts: 3.247 Joined: 3 May 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(IonutGligan @ 5 Jan 2017, 17:54) apropo vad ca iti lipseste un furtun care are rolul de racire ceva calculator de langa baterie si de a aerisi compartimentul bateriei mai exact din cutia bateriei mai jos de capac e o gaura ovala acolo vine in furtun turtit si cotit ce duce pana in bara fata unde e cealalta gaura. Furtunul ala de prin 2011 parca nu s-a mai montat... ![]() |
--------------------
.
.
. Audi A4 B9 S-tronic TFSI...
Gîndirea corectă vine din experiență. Experiența, la rîndul ei, provine din gîndirea greșită. |
|
azaghorth |
![]()
Post
#1334
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 955 Joined: 15 November 07 From: Cluj-Napoca ![]() |
QUOTE(Sfinxul74 @ 5 Jan 2017, 12:08) Aceasta piesa prezinta urme de ulei ars, sau cel putin asa pare si nu stiu ce este nici ce rol are. Imi poate spune cineva despre este vorba? Este valva de gaze. La suprapresiune in capul cilindrului,trec gaze si vapori de ulei spre epurator (unde intra joja). Uleiul se condenseaza si curge inapoi in carter,gazele intra in admisie aer prin intermediul valvei (cutiuta neagra). In cutie sunt un arc si o membrana,cu timpul membrana devine rigida sau chiar se sparge. This post has been edited by cj98czh: 6 Jan 2017, 09:30 |
--------------------
Renault
Megane III 1.9 dCi130
2009
|
|
Sfinxul74 |
![]()
Post
#1335
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 49 Joined: 23 October 16 From: Iasi ![]() |
QUOTE(azaghorth @ 6 Jan 2017, 09:23) Este valva de gaze. La suprapresiune in capul cilindrului,trec gaze si vapori de ulei spre epurator (unde intra joja). Uleiul se condenseaza si curge inapoi in carter,gazele intra in admisie aer prin intermediul valvei (cutiuta neagra). In cutie sunt un arc si o membrana,cu timpul membrana devine rigida sau chiar se sparge. Ce se poate intampla daca acea valva se defecteaza? Care ar fi simptomele ? |
--------------------
Renault
Megane
2010 break
|
|
azaghorth |
![]()
Post
#1336
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 955 Joined: 15 November 07 From: Cluj-Napoca ![]() |
|
--------------------
Renault
Megane III 1.9 dCi130
2009
|
|
aikidoro |
![]()
Post
#1337
|
Membru Group: Members Posts: 130 Joined: 18 September 15 ![]() |
pai, lasa vapori de ulei sa treaca in admisie si in timp ajunge la turbina . turbina o sa traga si acel ulei odata cu aerul si in timp se distrug semeringurile din turbina .si uite asa te trezesti cu turbina defecta . acum depinde de cantitatea de vapori care trece .
|
--------------------
Renault
Megan
- YH11AAV
2011 Moderatorule fii moderator nu INFATUAT
|
|
azaghorth |
![]()
Post
#1338
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 955 Joined: 15 November 07 From: Cluj-Napoca ![]() |
QUOTE(aikidoro @ 7 Jan 2017, 11:47) pai, lasa vapori de ulei sa treaca in admisie si in timp ajunge la turbina . turbina o sa traga si acel ulei odata cu aerul si in timp se distrug semeringurile din turbina .si uite asa te trezesti cu turbina defecta . acum depinde de cantitatea de vapori care trece . Mestere,aerul din admisie (dupa filtrul de aer) intra direct in palele trubinei;nu stiu despre ce semeringuri vorbesti tu. In cazul acesta (valva defecta) odata cu aer poate ajunge si ulei pe pale,care va fi comprimat si trecut prin intercooler si-l gasesti la clapeta de acceleratie. sfinxule,ia desfa dumneata colierul indicat cu sageata galbena,trage furtunul si vezi daca ai ceva ulei acolo... Daca este,curata bine acolo;schimba piesa,umbla o vreme cu masina si desfa iara sa vezi daca mai ai ulei ![]() Bonus iti mai dau un pont:desfa teava indicata de sageata rosie (iesire EGR-->intrare admisie) si curata bine acolo,sigur ai depuneri masive ![]() Grija cum strangi funinginea sa nu cada in admisie,o sa tuseasca putin agregatul... ![]() Spor ![]() This post has been edited by azaghorth: 7 Jan 2017, 11:17 Attached thumbnail(s) renault_megane_1.9dci_2010_diesel_6845_9.jpg ( Size: 553.39k ) Number of downloads: 102 |
--------------------
Renault
Megane III 1.9 dCi130
2009
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#1339
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.387 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Da voi stiti vreun diesel care sa nu aiba urme de ulei pe tubulatura admisiei? Ca eu inca nu am vazut ... cat despre se strica turbo ... Nu ma face decat sa rad ... este clar ca stiti ce si cum este pe acolo ..
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
azaghorth |
![]()
Post
#1340
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 955 Joined: 15 November 07 From: Cluj-Napoca ![]() |
QUOTE(cj98czh @ 7 Jan 2017, 12:45) Da voi stiti vreun diesel care sa nu aiba urme de ulei pe tubulatura admisiei? Ca eu inca nu am vazut ... cat despre se strica turbo ... Nu ma face decat sa rad ... este clar ca stiti ce si cum este pe acolo .. Unul nou de exemplu? Sau unul care nu are defecte,uzura mare... Ulei unde nu isi are locul,clar ca ceva e defect/nu-si face treaba.Vrei sa zici ca toate dieselurile is defecte? ![]() Funinginea din gaze,produsa de motorina arsa incomplet (motor subturat) se depune pe palele de la turbina si o incarca,se creeaza un dezechilibru si se duce dracului rulmentul,stim asta...Uleiul vine si el peste palele de la compresor si treaba e aranjata. Numai bine This post has been edited by cj98czh: 7 Jan 2017, 13:55 |
--------------------
Renault
Megane III 1.9 dCi130
2009
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#1341
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.387 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
azaghorth - atacul la persoana si figuratia artistica o faci in alta parte nu aici.
Considera postul asta un avertisment public. La urmatorul derapaj ai 7 zile sa te linisteti. Si da, sa iti raspund la intrebare ... este absolut normal sa ai urme de ulei pe admisie ... nici un motor nu este complet etans ... si sunt mai multe motive dar te las pe tine sa vezi de ce ... ca te pricepi nu de alta ... Mestere .... unde este la turbo rulment??? Vb. si tu ... This post has been edited by cj98czh: 7 Jan 2017, 13:54 |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
aikidoro |
![]()
Post
#1342
|
Membru Group: Members Posts: 130 Joined: 18 September 15 ![]() |
pai ce tine etansitatea turbine daca nu semeringuri ? lumineaza-ne tu te rog
This post has been edited by aikidoro: 7 Jan 2017, 16:23 |
--------------------
Renault
Megan
- YH11AAV
2011 Moderatorule fii moderator nu INFATUAT
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#1343
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.387 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Bucsi de bronz 2 la numar ... si o pelicula subtire de ulei ..
Nu stiu ce semeringuri ar rezista la sutele de grade celsius deacolo + miile de turatii ... |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
aikidoro |
![]()
Post
#1344
|
Membru Group: Members Posts: 130 Joined: 18 September 15 ![]() |
ok asa o fii
|
--------------------
Renault
Megan
- YH11AAV
2011 Moderatorule fii moderator nu INFATUAT
|
|
solidconvert |
![]()
Post
#1345
|
![]() Donator Group: Members Posts: 3.247 Joined: 3 May 06 From: Bucuresti ![]() |
Are dreptate @cj98czh! Axul de la orice turbo are doar doua lagare si functioneaza pe o pelicula de ulei (exact ca si vilbrochenu')... si de asemenea in orice circuit turbo exista urme de ulei de la vaporii de ulei care condenseaza, chiar si o turbina noua are mici scapari care in timp se regasesc in intercooler si in circuit in general...
![]() |
--------------------
.
.
. Audi A4 B9 S-tronic TFSI...
Gîndirea corectă vine din experiență. Experiența, la rîndul ei, provine din gîndirea greșită. |
|
azaghorth |
![]()
Post
#1346
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 955 Joined: 15 November 07 From: Cluj-Napoca ![]() |
QUOTE(cj98czh @ 7 Jan 2017, 14:53) azaghorth - atacul la persoana si figuratia artistica o faci in alta parte nu aici. Considera postul asta un avertisment public. La urmatorul derapaj ai 7 zile sa te linisteti. Si da, sa iti raspund la intrebare ... este absolut normal sa ai urme de ulei pe admisie ... nici un motor nu este complet etans ... si sunt mai multe motive dar te las pe tine sa vezi de ce ... ca te pricepi nu de alta ... Mestere .... unde este la turbo rulment??? Vb. si tu ... N-am facut nici o figuratie,am incercat sa ajut omul cu niste explicatii,altii au ras de postare mea si tot eu is bulangiu? ![]() Am ESP,derapez...dar controlat ![]() QUOTE(solidconvert @ 7 Jan 2017, 21:54) Are dreptate @cj98czh! Axul de la orice turbo are doar doua lagare si functioneaza pe o pelicula de ulei (exact ca si vilbrochenu')... si de asemenea in orice circuit turbo exista urme de ulei de la vaporii de ulei care condenseaza, chiar si o turbina noua are mici scapari care in timp se regasesc in intercooler si in circuit in general... ![]() Eu nu am avut sansa sa desfac un motor nou sa vad daca are sau nu ulei pe admisie,ma bucur ca altii au fost norocosi sa faca asta.Asteptam si poze. Ok,am inteles urme usoare de ulei in admisie sunt acceptabile (nimic nu e perfect).Mai ales la un motor uzat (>150.000km) Oricum nu era vorba de urme slabe de ulei in admisie ci de mult ulei (cauzat de respectiva valva de gaze defecta). cj98czh Sunt bucse simple si bucse cu rulment,poate nu stiai...se mai intampla. Ca sa vezi ca nu vorbesc aiurea,atasez o poza cu rulment turbo,pentru exemplificare. Daca rogi frumos si politicos omul, sa va conforma. Daca cineva nu e de acord cu tine,nu e o tragedie...nu trebuie repede sa-l bannezi;asta-mi miroase a abuz. O explicatie civilizata si argumentata va fi mai de succes decat o bannare ![]() Multumesc Numa' bine ![]() This post has been edited by azaghorth: 8 Jan 2017, 10:52 Attached thumbnail(s) rulment_turbo.PNG ( Size: 60.92k ) Number of downloads: 108 parti_componente_turbo.PNG ( Size: 12.9k ) Number of downloads: 81 |
--------------------
Renault
Megane III 1.9 dCi130
2009
|
|
Sfinxul74 |
![]()
Post
#1347
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 49 Joined: 23 October 16 From: Iasi ![]() |
Salut baieti!
Multumesc ptr indicatiile cu valva de gaze. Mai am o intrebare: astazi am plecat cu meganul meu 1,9 dci, 130 CP, la Iasi si afara erau -10 grade. Am parcurs dus cca 50 km , cu clima pornita pe 22 gr. si dupa 5-10 min era cald in masina. Problema este ca pe ceasul digital din bord, unde indica temp.nici dupa ce am stat si cu motorul pornit 20 min, la relanti, nu indica cresterea temperaturii la 90 gr. Este normal? Masina in rest a functionat normal. |
--------------------
Renault
Megane
2010 break
|
|
gangara |
![]()
Post
#1348
|
Membru autentic Group: Members Posts: 882 Joined: 30 October 07 ![]() |
e primul diesel?
![]() La ralanti cu siguranta nu o sa ajunga prea curant apa la 90. Sau macar la 75 cand se aprinde la jumatate. N-ai teama. E OK. |
--------------------
Renault
Megane
- rosii
2011/E2
|
|
Sfinxul74 |
![]()
Post
#1349
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 49 Joined: 23 October 16 From: Iasi ![]() |
|
--------------------
Renault
Megane
2010 break
|
|
roland |
![]()
Post
#1350
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
La frig mare, poti sa il lasi cred ca si o ora la relanti si tot nu ajunge temperatura la jumatate.
Oricum, motorul nu se incalzeste la relanti, in special un diesel, nu e recomandat sa faci asta. Se incalzeste in mers. |
--------------------
.
.
.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 31st July 2025 - 09:38 |