Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

51 Pages « < 43 44 45 46 47 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Probleme Tehnice

azaghorth
post 2 Jan 2017, 17:49
Post #1321


Membru autentic


Group: Members
Posts: 955
Joined: 15 November 07
From: Cluj-Napoca




Exact la fel face si a mea... smile.gif
O turez putin si e ok,parca am observat ca la rece e mai accentuat,dupa ce se incalzeste parca se diminueaza.


--------------------
Renault Megane III 1.9 dCi130 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
silvanu96
post 2 Jan 2017, 20:05
Post #1322


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.798
Joined: 21 April 15
From: Ploiesti




Pentru Buda: cineva iti taie motorina, adica pompa de inalta, trebuie sa aduci pe cineva cu un laptop +Clip sa-ti scaneze motorul. Sunt mai multe probleme care duc aici.
Pentru colegii cu suierat rulment presiune la rece, asta e semn ca ar cam trebui inlocuit. Ne spuneti si cati km au masinile?
Pentru Sfinxul74, cand se incinge ambreiajul si incepe tremuratul acela sacadat, treci mai repede prin punctul de debreiere. Stii tu, zona aia unde cupleaza dupa ce ridici de la podea.


--------------------
Renault Megane 3 - PH__CSR 2009 Hatch 1.5 dCI 78kw
Duster Laureate 2016, 1.5dci 4wd.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fishi2
post 2 Jan 2017, 21:10
Post #1323


Membru incepator


Group: Members
Posts: 77
Joined: 11 September 16
From: Pitesti




Ne spuneti si cati km au masinile?


A mea are 168000 km.


--------------------
Renault megane 4 grandtour 1.5 bluedci edc7 2021
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
radunre
post 3 Jan 2017, 08:39
Post #1324


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.573
Joined: 1 October 07
From: Tg Mures




Comportamentul cu ambreiajul care sacadeaza l-am observat si eu cu diferenta ca apare la cald, in perioada verii si utilizare intensa in oras.

Mecanicul mi-a spus ca e un probabil semn de uzura, masina are 165.000 Km.


--------------------
Clio III K9K772 / Clio III K9K772 - MS 2009
Daca muncesti ca sa traiesti, de ce te omori muncind ?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
azaghorth
post 3 Jan 2017, 09:20
Post #1325


Membru autentic


Group: Members
Posts: 955
Joined: 15 November 07
From: Cluj-Napoca




QUOTE(silvanu96 @ 2 Jan 2017, 21:05)
Pentru colegii cu suierat rulment presiune la rece, asta e semn ca ar cam trebui inlocuit. Ne spuneti si cati km au masinile?

198.200km
rulmentul se schimba cu tot cu placa de presiune si disc de ambreiaj (kit),care merge la pachet cu volanta...

This post has been edited by azaghorth: 3 Jan 2017, 09:21


--------------------
Renault Megane III 1.9 dCi130 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Megan 3
post 4 Jan 2017, 19:13
Post #1326


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 18 December 16




Salut ! Am si eu o intrebare a schimbat cineva pinioanele de la CV de la viteza a.5.a si daca da in ce consta in mare operatiunea !Multumesc


--------------------
Renault Megan3 - Gj.89.kav 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sfinxul74
post 5 Jan 2017, 11:08
Post #1327


Membru incepator


Group: Members
Posts: 49
Joined: 23 October 16
From: Iasi




QUOTE(fishi2 @ 2 Jan 2017, 21:10)
Ne spuneti si cati km au masinile?
A mea are 168000 km.
*



174.000 km are masina mea. Eu abia am cumparat-o de 2 luni din Germania, la 171000 km

5 Jan 2017, 14:53:
Salut!
Am si eu o intrebare ptr cunoscatori: sub capacul motorului 1,9 dci 2009 130 CP, FAP, cum se vede motorul de deasupra, este o piesa rotunda, neagra, fixata pe traseul unui furtun ce pleaca de langa busonul de ulei de motor. Aceasta piesa prezinta urme de ulei ars, sau cel putin asa pare si nu stiu ce este nici ce rol are.
Imi poate spune cineva despre este vorba?
Nu stiu daca m-am facut inteles!

This post has been edited by Sfinxul74: 5 Jan 2017, 14:53


--------------------
Renault Megane 2010 break
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fishi2
post 5 Jan 2017, 15:09
Post #1328


Membru incepator


Group: Members
Posts: 77
Joined: 11 September 16
From: Pitesti




QUOTE(Sfinxul74 @ 5 Jan 2017, 11:08)
174.000 km are masina mea. Eu abia am cumparat-o de 2 luni din Germania, la 171000 km

<span class='edit'>5 Jan 2017, 14:53:</span>
Salut!
Am si eu o intrebare ptr cunoscatori: sub capacul motorului 1,9 dci 2009 130 CP, FAP, cum se vede motorul de deasupra, este o piesa rotunda, neagra, fixata pe traseul unui furtun ce pleaca de langa busonul de ulei de motor. Aceasta piesa prezinta urme de ulei ars, sau cel putin asa pare si nu stiu ce este nici ce rol are.
Imi poate spune cineva despre este vorba?
Nu stiu daca m-am facut inteles!
*



Te-ai facut inteles si la mine e umpic umed. dar nu cred ca afecteaza in vara ma apus sa il strang cu ceva mai bine sau daca nu sa o schimb.


--------------------
Renault megane 4 grandtour 1.5 bluedci edc7 2021
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sfinxul74
post 5 Jan 2017, 15:16
Post #1329


Membru incepator


Group: Members
Posts: 49
Joined: 23 October 16
From: Iasi




QUOTE(fishi2 @ 5 Jan 2017, 15:09)
Te-ai facut inteles si la mine e umpic umed. dar nu cred ca afecteaza in vara ma apus sa il strang cu ceva mai bine sau daca nu sa o schimb.
*



Aici se vede acea piesa despre care vorbesc. Pe acel furtun gros care iese de langa busonul de umplere ulei motor, la partea dinspre parbriz are o piesa rotunda, neagra, care si in imagine se observa cum are urme uleioase.


5 Jan 2017, 15:21:
QUOTE(Sfinxul74 @ 5 Jan 2017, 15:16)
Aici se vede acea piesa despre care vorbesc. Pe acel furtun gros care iese de langa busonul de umplere ulei motor, la partea dinspre parbriz are o piesa rotunda, neagra, care si in imagine se observa cum are urme uleioase.
*



Stie cineva ce rol are aceasta piesa si cum se cheama ?
Multumesc!

This post has been edited by Sfinxul74: 5 Jan 2017, 15:21

Attached thumbnail(s)
renault_megane_1.9dci_2010_diesel_6845_9.jpg ( Size: 301.34k ) Number of downloads: 666


--------------------
Renault Megane 2010 break
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aikidoro
post 5 Jan 2017, 16:35
Post #1330


Membru


Group: Members
Posts: 130
Joined: 18 September 15




salut cred ca vb de (separator vapori ulei ).Ala are in el o membrana in timp membrana devine rigida si nu mai isi face treaba ok.Asa fac toate in timp .remediu :1 schimbi piesa 2 desfaci si cureti sau 3 iti cumperi un captator vapori ulei (oil catch can) si ar mai fii una dar o sa sara ecologisti pe mine si ma abtin biggrin.gif

This post has been edited by aikidoro: 5 Jan 2017, 16:43


--------------------
Renault Megan - YH11AAV 2011
Moderatorule fii moderator nu INFATUAT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IonutGligan
post 5 Jan 2017, 17:54
Post #1331


impatimit marca renault


Group: Members
Posts: 783
Joined: 7 June 09
From: Cluj Napoca




QUOTE(Sfinxul74 @ 5 Jan 2017, 16:16)
Aici se vede acea piesa despre care vorbesc. Pe acel furtun gros care iese de langa busonul de umplere ulei motor, la partea dinspre parbriz are o piesa rotunda, neagra, care si in imagine se observa cum are urme uleioase.
<span class='edit'>5 Jan 2017, 15:21:</span>
Stie cineva ce rol are aceasta piesa si cum se cheama ?
Multumesc!
*





apropo vad ca iti lipseste un furtun care are rolul de racire ceva calculator de langa baterie si de a aerisi compartimentul bateriei mai exact din cutia bateriei mai jos de capac e o gaura ovala acolo vine in furtun turtit si cotit ce duce pana in bara fata unde e cealalta gaura. Am atasat 2 poze cum arata.

- si la mine sunt cateva urme de ulei la furtunul mentionat de tine dar nu e nimic in neregula merge ok fii linistit.

This post has been edited by IonutGligan: 5 Jan 2017, 19:21

Attached thumbnail(s)
819291767_1_1080x720.jpg ( Size: 127.3k ) Number of downloads: 674
DSC05106.JPG ( Size: 1.45mb ) Number of downloads: 654
DSC05097.JPG ( Size: 1.3mb ) Number of downloads: 650
DSC05099.JPG ( Size: 1.45mb ) Number of downloads: 644


--------------------
Renault Megane 3 Estate SPORT TOURER dCi 1.9-130 ponei 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sfinxul74
post 5 Jan 2017, 22:26
Post #1332


Membru incepator


Group: Members
Posts: 49
Joined: 23 October 16
From: Iasi




QUOTE(IonutGligan @ 5 Jan 2017, 17:54)
apropo vad ca iti lipseste un furtun care are rolul de racire ceva calculator de langa baterie si de a aerisi compartimentul bateriei mai exact din cutia bateriei mai jos de capac e o gaura ovala acolo vine in furtun turtit si cotit ce duce pana in bara fata unde e cealalta gaura. Am atasat 2 poze cum arata.

- si la mine sunt cateva urme de ulei la furtunul mentionat de tine dar nu e nimic in neregula merge ok fii linistit.
*


Imaginea nu este de pe masina mea. Am pus-o doar ptr a arata la ce piesa ma refer. La mine toate sunt la locul lor.


--------------------
Renault Megane 2010 break
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
solidconvert
post 6 Jan 2017, 08:04
Post #1333


Donator


Group: Members
Posts: 3.247
Joined: 3 May 06
From: Bucuresti




QUOTE(IonutGligan @ 5 Jan 2017, 17:54)
apropo vad ca iti lipseste un furtun care are rolul de racire ceva calculator de langa baterie si de a aerisi compartimentul bateriei mai exact din cutia bateriei mai jos de capac e o gaura ovala acolo vine in furtun turtit si cotit ce duce pana in bara fata unde e cealalta gaura.
*


Furtunul ala de prin 2011 parca nu s-a mai montat... wink.gif


--------------------
. . .
Audi A4 B9 S-tronic TFSI...
Gîndirea corectă vine din experiență. Experiența, la rîndul ei, provine din gîndirea greșită.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
azaghorth
post 6 Jan 2017, 09:23
Post #1334


Membru autentic


Group: Members
Posts: 955
Joined: 15 November 07
From: Cluj-Napoca




QUOTE(Sfinxul74 @ 5 Jan 2017, 12:08)
Aceasta piesa prezinta urme de ulei ars, sau cel putin asa pare si nu stiu ce este nici ce rol are.
Imi poate spune cineva despre este vorba?

Este valva de gaze.
La suprapresiune in capul cilindrului,trec gaze si vapori de ulei spre epurator (unde intra joja).
Uleiul se condenseaza si curge inapoi in carter,gazele intra in admisie aer prin intermediul valvei (cutiuta neagra).
In cutie sunt un arc si o membrana,cu timpul membrana devine rigida sau chiar se sparge.


This post has been edited by cj98czh: 6 Jan 2017, 09:30


--------------------
Renault Megane III 1.9 dCi130 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sfinxul74
post 7 Jan 2017, 03:25
Post #1335


Membru incepator


Group: Members
Posts: 49
Joined: 23 October 16
From: Iasi




QUOTE(azaghorth @ 6 Jan 2017, 09:23)
Este valva de gaze.
La suprapresiune in capul cilindrului,trec gaze si vapori de ulei spre epurator (unde intra joja).
Uleiul se condenseaza si curge inapoi in carter,gazele intra in admisie aer prin intermediul valvei (cutiuta neagra).
In cutie sunt un arc si o membrana,cu timpul membrana devine rigida sau chiar se sparge.
*


Ce se poate intampla daca acea valva se defecteaza? Care ar fi simptomele ?


--------------------
Renault Megane 2010 break
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
azaghorth
post 7 Jan 2017, 10:45
Post #1336


Membru autentic


Group: Members
Posts: 955
Joined: 15 November 07
From: Cluj-Napoca




QUOTE(Sfinxul74 @ 7 Jan 2017, 04:25)
Ce se poate intampla daca acea valva se defecteaza? Care ar fi simptomele ?
*


Ulei in turbo...


--------------------
Renault Megane III 1.9 dCi130 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aikidoro
post 7 Jan 2017, 10:47
Post #1337


Membru


Group: Members
Posts: 130
Joined: 18 September 15




pai, lasa vapori de ulei sa treaca in admisie si in timp ajunge la turbina . turbina o sa traga si acel ulei odata cu aerul si in timp se distrug semeringurile din turbina .si uite asa te trezesti cu turbina defecta . acum depinde de cantitatea de vapori care trece .


--------------------
Renault Megan - YH11AAV 2011
Moderatorule fii moderator nu INFATUAT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
azaghorth
post 7 Jan 2017, 11:09
Post #1338


Membru autentic


Group: Members
Posts: 955
Joined: 15 November 07
From: Cluj-Napoca




QUOTE(aikidoro @ 7 Jan 2017, 11:47)
pai, lasa vapori de ulei sa treaca in admisie si in timp ajunge la turbina . turbina o sa traga si acel ulei odata cu aerul si in timp se distrug semeringurile din turbina .si uite asa te trezesti cu turbina defecta . acum depinde de cantitatea de vapori care trece .
*


Mestere,aerul din admisie (dupa filtrul de aer) intra direct in palele trubinei;nu stiu despre ce semeringuri vorbesti tu.
In cazul acesta (valva defecta) odata cu aer poate ajunge si ulei pe pale,care va fi comprimat si trecut prin intercooler si-l gasesti la clapeta de acceleratie.
sfinxule,ia desfa dumneata colierul indicat cu sageata galbena,trage furtunul si vezi daca ai ceva ulei acolo...
Daca este,curata bine acolo;schimba piesa,umbla o vreme cu masina si desfa iara sa vezi daca mai ai ulei wink.gif

Bonus iti mai dau un pont:desfa teava indicata de sageata rosie (iesire EGR-->intrare admisie) si curata bine acolo,sigur ai depuneri masive wacko.gif
Grija cum strangi funinginea sa nu cada in admisie,o sa tuseasca putin agregatul... biggrin.gif
Spor
smile.gif

This post has been edited by azaghorth: 7 Jan 2017, 11:17

Attached thumbnail(s)
renault_megane_1.9dci_2010_diesel_6845_9.jpg ( Size: 553.39k ) Number of downloads: 102


--------------------
Renault Megane III 1.9 dCi130 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 7 Jan 2017, 11:45
Post #1339


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.387
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




Da voi stiti vreun diesel care sa nu aiba urme de ulei pe tubulatura admisiei? Ca eu inca nu am vazut ... cat despre se strica turbo ... Nu ma face decat sa rad ... este clar ca stiti ce si cum este pe acolo ..


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
azaghorth
post 7 Jan 2017, 13:17
Post #1340


Membru autentic


Group: Members
Posts: 955
Joined: 15 November 07
From: Cluj-Napoca




QUOTE(cj98czh @ 7 Jan 2017, 12:45)
Da voi stiti vreun diesel care sa nu aiba urme de ulei pe tubulatura admisiei? Ca eu inca nu am vazut ... cat despre se strica turbo ... Nu ma face decat sa rad ... este clar ca stiti ce si cum este pe acolo ..
*


Unul nou de exemplu?
Sau unul care nu are defecte,uzura mare...
Ulei unde nu isi are locul,clar ca ceva e defect/nu-si face treaba.Vrei sa zici ca toate dieselurile is defecte? blink.gif
Funinginea din gaze,produsa de motorina arsa incomplet (motor subturat) se depune pe palele de la turbina si o incarca,se creeaza un dezechilibru si se duce dracului rulmentul,stim asta...Uleiul vine si el peste palele de la compresor si treaba e aranjata.

Numai bine

This post has been edited by cj98czh: 7 Jan 2017, 13:55


--------------------
Renault Megane III 1.9 dCi130 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 7 Jan 2017, 13:53
Post #1341


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.387
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




azaghorth - atacul la persoana si figuratia artistica o faci in alta parte nu aici.

Considera postul asta un avertisment public. La urmatorul derapaj ai 7 zile sa te linisteti.

Si da, sa iti raspund la intrebare ... este absolut normal sa ai urme de ulei pe admisie ... nici un motor nu este complet etans ... si sunt mai multe motive dar te las pe tine sa vezi de ce ... ca te pricepi nu de alta ...

Mestere .... unde este la turbo rulment??? Vb. si tu ...

This post has been edited by cj98czh: 7 Jan 2017, 13:54


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aikidoro
post 7 Jan 2017, 16:21
Post #1342


Membru


Group: Members
Posts: 130
Joined: 18 September 15




pai ce tine etansitatea turbine daca nu semeringuri ? lumineaza-ne tu te rog

This post has been edited by aikidoro: 7 Jan 2017, 16:23


--------------------
Renault Megan - YH11AAV 2011
Moderatorule fii moderator nu INFATUAT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 7 Jan 2017, 17:34
Post #1343


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.387
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




Bucsi de bronz 2 la numar ... si o pelicula subtire de ulei ..

Nu stiu ce semeringuri ar rezista la sutele de grade celsius deacolo + miile de turatii ...


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aikidoro
post 7 Jan 2017, 18:19
Post #1344


Membru


Group: Members
Posts: 130
Joined: 18 September 15




ok asa o fii


--------------------
Renault Megan - YH11AAV 2011
Moderatorule fii moderator nu INFATUAT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
solidconvert
post 7 Jan 2017, 20:54
Post #1345


Donator


Group: Members
Posts: 3.247
Joined: 3 May 06
From: Bucuresti




Are dreptate @cj98czh! Axul de la orice turbo are doar doua lagare si functioneaza pe o pelicula de ulei (exact ca si vilbrochenu')... si de asemenea in orice circuit turbo exista urme de ulei de la vaporii de ulei care condenseaza, chiar si o turbina noua are mici scapari care in timp se regasesc in intercooler si in circuit in general... wink.gif


--------------------
. . .
Audi A4 B9 S-tronic TFSI...
Gîndirea corectă vine din experiență. Experiența, la rîndul ei, provine din gîndirea greșită.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
azaghorth
post 8 Jan 2017, 10:07
Post #1346


Membru autentic


Group: Members
Posts: 955
Joined: 15 November 07
From: Cluj-Napoca




QUOTE(cj98czh @ 7 Jan 2017, 14:53)
azaghorth - atacul la persoana si figuratia artistica o faci in alta parte nu aici.

Considera postul asta un avertisment public. La urmatorul derapaj ai 7 zile sa te linisteti.

Si da, sa iti raspund la intrebare ... este absolut normal sa ai urme de ulei pe admisie ... nici un motor nu este complet etans ... si sunt mai multe motive dar te las pe tine sa vezi de ce ... ca te pricepi nu de alta ...

Mestere .... unde este la turbo rulment??? Vb. si tu ...
*


N-am facut nici o figuratie,am incercat sa ajut omul cu niste explicatii,altii au ras de postare mea si tot eu is bulangiu? blink.gif
Am ESP,derapez...dar controlat wink.gif

QUOTE(solidconvert @ 7 Jan 2017, 21:54)
Are dreptate @cj98czh! Axul de la orice turbo are doar doua lagare si functioneaza pe o pelicula de ulei (exact ca si vilbrochenu')... si de asemenea in orice circuit turbo exista urme de ulei de la vaporii de ulei care condenseaza, chiar si o turbina noua are mici scapari care in timp se regasesc in intercooler si in circuit in general...  wink.gif
*


Eu nu am avut sansa sa desfac un motor nou sa vad daca are sau nu ulei pe admisie,ma bucur ca altii au fost norocosi sa faca asta.Asteptam si poze.
Ok,am inteles urme usoare de ulei in admisie sunt acceptabile (nimic nu e perfect).Mai ales la un motor uzat (>150.000km)
Oricum nu era vorba de urme slabe de ulei in admisie ci de mult ulei (cauzat de respectiva valva de gaze defecta).

cj98czh
Sunt bucse simple si bucse cu rulment,poate nu stiai...se mai intampla.
Ca sa vezi ca nu vorbesc aiurea,atasez o poza cu rulment turbo,pentru exemplificare.
Daca rogi frumos si politicos omul, sa va conforma.
Daca cineva nu e de acord cu tine,nu e o tragedie...nu trebuie repede sa-l bannezi;asta-mi miroase a abuz.
O explicatie civilizata si argumentata va fi mai de succes decat o bannare smile.gif
Multumesc
Numa' bine wink.gif

This post has been edited by azaghorth: 8 Jan 2017, 10:52

Attached thumbnail(s)
rulment_turbo.PNG ( Size: 60.92k ) Number of downloads: 108
parti_componente_turbo.PNG ( Size: 12.9k ) Number of downloads: 81


--------------------
Renault Megane III 1.9 dCi130 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sfinxul74
post 9 Jan 2017, 23:14
Post #1347


Membru incepator


Group: Members
Posts: 49
Joined: 23 October 16
From: Iasi




Salut baieti!
Multumesc ptr indicatiile cu valva de gaze.
Mai am o intrebare: astazi am plecat cu meganul meu 1,9 dci, 130 CP, la Iasi si afara erau -10 grade. Am parcurs dus cca 50 km , cu clima pornita pe 22 gr. si dupa 5-10 min era cald in masina. Problema este ca pe ceasul digital din bord, unde indica temp.nici dupa ce am stat si cu motorul pornit 20 min, la relanti, nu indica cresterea temperaturii la 90 gr.
Este normal? Masina in rest a functionat normal.


--------------------
Renault Megane 2010 break
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gangara
post 10 Jan 2017, 00:33
Post #1348


Membru autentic


Group: Members
Posts: 882
Joined: 30 October 07




e primul diesel? smile.gif
La ralanti cu siguranta nu o sa ajunga prea curant apa la 90. Sau macar la 75 cand se aprinde la jumatate.
N-ai teama. E OK.


--------------------
Renault Megane - rosii 2011/E2
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sfinxul74
post 10 Jan 2017, 04:39
Post #1349


Membru incepator


Group: Members
Posts: 49
Joined: 23 October 16
From: Iasi




QUOTE(gangara @ 10 Jan 2017, 00:33)
e primul diesel? smile.gif
La ralanti cu siguranta nu o sa ajunga prea curant apa la 90. Sau macar la 75 cand se aprinde la jumatate.
N-ai teama. E OK.
*


Da, este primul diesel, dar ma gandeam ca totusi ar trebui sa indice la jumatate, ceasul cu temp. chiar daca e frig afara.


--------------------
Renault Megane 2010 break
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
roland
post 10 Jan 2017, 09:29
Post #1350


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.704
Joined: 18 November 04




La frig mare, poti sa il lasi cred ca si o ora la relanti si tot nu ajunge temperatura la jumatate.
Oricum, motorul nu se incalzeste la relanti, in special un diesel, nu e recomandat sa faci asta. Se incalzeste in mers.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
51 Pages « < 43 44 45 46 47 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 31st July 2025 - 09:38
Dacia