Probleme functionare clima
![]() ![]() ![]() |
Probleme functionare clima
gcgeorgescu |
![]()
Post
#61
|
||
Membru Group: Members Posts: 923 Joined: 25 December 08 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Fluence
30 dec 2010/ 1.5 Dci 110cp
|
|||
solidconvert |
![]()
Post
#62
|
![]() Donator Group: Members Posts: 3.247 Joined: 3 May 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(gcgeorgescu @ 18 Apr 2017, 11:35) Eu zic altfel. Atunci când mergi fara aceste sisteme și apoi îți iei o mașina cu din astea. Și observi că ce făcea cea veche , face și cea noua , doar că puțin mai diferit. Automat sau nu aveam lumini și pe Logan, automat sau nu aveam AC și căldură și pe Logan, automat sau nu aveam ștergătoare de ploaie și pe Logan, automat sau nu aveam închidere centralizată și pe Logan. Cel mai important lucru pentru mine este 1.5 Dci 110 cp și 240 Nm cuplu fata de 1.4 mpi 75cp și 112Nm cuplu cu aproximație.Si implicit consum extraurban. Căci la București nu e mare scofala nici unul nici altul. Multumesc. OFF: Conform acestui rationament, cu loganul de 1.4 mpi ajungeai unde ajungi si cu asta de 1.5 dci... deci mare diferenta nu este! Corect? Asa si la xenon vs halogen... ambele lumineaza pana la urma, nu? Si exemplele pot continua cu restul de optiuni... Parerea mea ™ |
--------------------
.
.
. Audi A4 B9 S-tronic TFSI...
Gîndirea corectă vine din experiență. Experiența, la rîndul ei, provine din gîndirea greșită. |
|
gcgeorgescu |
![]()
Post
#63
|
Membru Group: Members Posts: 923 Joined: 25 December 08 From: Bucuresti ![]() |
Nu înțeleg. M-ă aprobi?
|
--------------------
Renault
Fluence
30 dec 2010/ 1.5 Dci 110cp
|
|
solidconvert |
![]()
Post
#64
|
![]() Donator Group: Members Posts: 3.247 Joined: 3 May 06 From: Bucuresti ![]() |
Tu asta ai inteles?
![]() |
--------------------
.
.
. Audi A4 B9 S-tronic TFSI...
Gîndirea corectă vine din experiență. Experiența, la rîndul ei, provine din gîndirea greșită. |
|
gcgeorgescu |
![]()
Post
#65
|
Membru Group: Members Posts: 923 Joined: 25 December 08 From: Bucuresti ![]() |
Tocmai că nu am înțeles.
|
--------------------
Renault
Fluence
30 dec 2010/ 1.5 Dci 110cp
|
|
cuki46 |
![]()
Post
#66
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 537 Joined: 3 February 13 ![]() |
QUOTE(gcgeorgescu @ 21 Apr 2017, 14:42) ei asta este...era vorba ca pana la urma si loganul de 1.4 te duce si te aduce ca si masina ta actuala, asa cum si un aer conditionat manual ti-ar satiface cerintele tale. Pe acelasi rationament si xenonul lumineaza, dar parca este mai bun decat becul clasic. Dar asa este cand iti cumperi masina second-hand...ti-o iei, asa cum si-o facut-o altu pentru el. ON Topic...pe Auto nu baga rece "din aer conditionat" daca afara este mai frig decat temperatura interioara. |
--------------------
2017 MB C220 /
2012 Fluence
2012
|
|
gcgeorgescu |
![]()
Post
#67
|
Membru Group: Members Posts: 923 Joined: 25 December 08 From: Bucuresti ![]() |
Mă rog. 😑
24 Apr 2017, 20:26: De cuki46 nu toată lumea are 16 mii € sa de-a pe o mașina. Dar 6mii se mai găsesc. Mai pe sărăcie așa. Daca înaintea ăsteia am avut Logan, îți dai seama?! Și acum un un topic: daca e mult sub 0° ,dar mult ,intradevar răcește cu aer de afara. Dar dacă afară e temperatura de toamna - primăvară ,gen -2 _+5°, atunci pornește compresorul. Am urmărit din ianuarie încoace. This post has been edited by gcgeorgescu: 24 Apr 2017, 19:26 |
--------------------
Renault
Fluence
30 dec 2010/ 1.5 Dci 110cp
|
|
cuki46 |
![]()
Post
#68
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 537 Joined: 3 February 13 ![]() |
daca porneste compresorul nu inseamna ca baga rece automat...
Tu la logan, cand aveai parbrizul aburit nu dadeai drumul la caldura + apasai pe butonul AC? - adica dezaburire? Cu AC on si caldura pe maxim nu ti se dezaburea mai repede? Acel compresor, cand ii frig ajuta si la calitate aerului din masina (umiditate etc.), nu scoate doar caldura din aer. |
--------------------
2017 MB C220 /
2012 Fluence
2012
|
|
gcgeorgescu |
![]()
Post
#69
|
Membru Group: Members Posts: 923 Joined: 25 December 08 From: Bucuresti ![]() |
Așa este. Ideea era că totuși compresorul pornește și afectează mersul mașini (consum, putere). Adică mi-ar fi plăcut să pornească doar atunci când e e foarte cald afară și nu mai poată să îmi aducă la temperatura setata, până atunci ar fi putut să bage aer rece de afara că să ajungă la parametrii. Înțelegi? Iarna pornește compresorul când nu ar trebui din punctul meu de vedere. Și dacă ar aburește mașina apăs pe dezaburire rapida și atunci aș fi fost de acord să pornească și compresorul.
|
--------------------
Renault
Fluence
30 dec 2010/ 1.5 Dci 110cp
|
|
roland |
![]()
Post
#70
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
La diesel de 110 cai, tu simti ca afecteaza mersul masinii? La consum afecteaza total nesemnificativ, mai ales cand vorbesti ca e frig afara, nu caldurile de vara... iar la putere... chiar nu se simte, avand caluti multi si cuplu mare.
Si daca se intampla sa chiar ai nevoie de putere maxima, se decupleaza automat compresorul pentru a iti oferi asta (pedala in blana). Dar vorbim de un calut, doi, trei... putini fata de 110. |
--------------------
.
.
.
|
|
gcgeorgescu |
![]()
Post
#71
|
Membru Group: Members Posts: 923 Joined: 25 December 08 From: Bucuresti ![]() |
Adică când faci kick down decuplează compresorul?! Asta nu știam. O sa incerc sa ies"din zona mea de confort" și am să merg pe AUTO, sa vad poate mă obișnuiesc. Și am să pornesc motorul din prima. Nu din doi pași cum făceam până acum. Sper să mă obișnuiesc și cu asta.
This post has been edited by gcgeorgescu: 25 Apr 2017, 11:24 |
--------------------
Renault
Fluence
30 dec 2010/ 1.5 Dci 110cp
|
|
roland |
![]()
Post
#72
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
Da, facea si batranul Logan de la primele modele... La kick down se decupleaza.
|
--------------------
.
.
.
|
|
gcgeorgescu |
![]()
Post
#73
|
Membru Group: Members Posts: 923 Joined: 25 December 08 From: Bucuresti ![]() |
Revin cu problema după un timp in care mașina a stat în parcare doua săptămâni. Am plecat în seara asta de la București la Râmnicu Vâlcea și canci AC. Am murit de cald. Am dat-o in toate felurile. Daca mâine își revine, cum de altfel a mai făcut. Și pornește, II DAU FOC. " VREAU LOGAN"
Am schimbat senzorul ăla de la oglindă și acum arată bine; o trebui calibrare cu vre un soft sa se sincronizeze!? ![]() This post has been edited by gcgeorgescu: 1 Jun 2017, 22:31 |
--------------------
Renault
Fluence
30 dec 2010/ 1.5 Dci 110cp
|
|
castelanul |
![]()
Post
#74
|
Membru Group: Members Posts: 105 Joined: 5 May 09 ![]() |
salut. incearca sa cureti contactele de la senzorul de presiune la AC,este undeva jos pe teava care pleaca din compresor. daca dupa aia nu e nici o schimbare poate ar trebui schimbat-era o discutie pe megane 2 in legatura cu asta.
|
--------------------
renault
Fluence
1,6-16v 82kw
- VN
|
|
gcgeorgescu |
![]()
Post
#75
|
Membru Group: Members Posts: 923 Joined: 25 December 08 From: Bucuresti ![]() |
O sa incerc sa dau de el. Multumesc pentru sfat. Acum plec de acasă și sunt curios daca mai face.
2 Jun 2017, 12:09: Exact cum mă așteptam. Azi a mers. Am identificat o mufa pe corpul compresorului dar nu am intervenit la ea pentru că nu am ed 40. This post has been edited by gcgeorgescu: 2 Jun 2017, 11:09 |
--------------------
Renault
Fluence
30 dec 2010/ 1.5 Dci 110cp
|
|
castelanul |
![]()
Post
#76
|
Membru Group: Members Posts: 105 Joined: 5 May 09 ![]() |
nu pe compresor.pe teava de Al care pleaca din compresor,senzorul ala daca merge cu toane nu-ti deschide circuitul de racire;fii atent la demontare sa nu rupi vreun piciorus de fixare,multa grija.bafta.
|
--------------------
renault
Fluence
1,6-16v 82kw
- VN
|
|
gcgeorgescu |
![]()
Post
#77
|
Membru Group: Members Posts: 923 Joined: 25 December 08 From: Bucuresti ![]() |
Din compresor pleacă două țevi dar nu există nimic pe ele. Am văzut o mufa pe compresor, între compresor și radiator. Cum arată senzorul ăla? Are fire? Poate că la Fluence e poziționat în altă parte.
This post has been edited by gcgeorgescu: 2 Jun 2017, 12:50 |
--------------------
Renault
Fluence
30 dec 2010/ 1.5 Dci 110cp
|
|
castelanul |
![]()
Post
#78
|
Membru Group: Members Posts: 105 Joined: 5 May 09 ![]() |
ok. greseala mea nu pe teava(scuze),tre sa mergi la mecanic,cel mai sigur;daca ai timp de studiu vezi pe catcar,detalii unde se afla supapa( si senzorul),si constructia sistemului.
This post has been edited by castelanul: 2 Jun 2017, 19:38 |
--------------------
renault
Fluence
1,6-16v 82kw
- VN
|
|
Adrian Frigo |
![]()
Post
#79
|
![]() Membru cu o tigaie de dacie Group: Members Posts: 2.031 Joined: 4 February 15 From: Undeva,pe dreapta ![]() |
Curăță mufa de pe compressor,eventual dacă ai la îndemână un multimetru și știi să-l folosești,verifică dacă vine tensiune pe fir și de asemenea măsoară și continuitatea bobinei compresorului.Presostatul(senzorul de presiune mai pe românește)e pe partea de înaltă,de obicei se montează la ieșire din condensator pe el sau pe țeava de intră în ventilul de laminare(chestia aia pătrată de pe peretele de foc)!N-am la îndemână calculatorul să-ți spun exact unde se află presostatul...
Are 3 pini și arată de genul ăsta-senzor_presiune_aer_conditionat_vw_passat_b6_2_0_4525f22924918a94fc_0_0_0_0_0.jpg ( Size: 14.28k ) Number of downloads: 362 .La fel,curăță și mufa asta! Dacă nu dă rezultat nici așa,te duci la service.... ![]() This post has been edited by Adrian Frigo: 2 Jun 2017, 19:58 |
--------------------
Dacia 1300/
1310/1410 GTL/CL/Lj/Renault
/1972/1986/1997/2000 și ceva...
- XX-00-UAP/ACR Mașina este ca femeia,dacă nu o întreții....TE LASĂ!
Daciot convins! |
|
gcgeorgescu |
![]()
Post
#80
|
Membru Group: Members Posts: 923 Joined: 25 December 08 From: Bucuresti ![]() |
Vă mulțumesc. Foarte util. Așa am sa fac când o să ajung in București.
3 Jun 2017, 19:17: O zi da una nu. Azi am plecat din Râmnicu Vâlcea la Sighișoara și retur și nu a mai pornit compresorul. Adrian Frigo daca ai putea să mă ajuți cu poziționarea presostatului ăla că la Fluence e o înghesuială că nu am găsit nimic. Nici după peretele de foc măcar , căci o țeavă de continuă după el. Mersi. 4 Jun 2017, 10:35: Am ajuns la senzor prin capacul ăla rotund din stânga cum te uiți la motor , Probabil că pe acolo de schimbă becul la proiector. Este sub bara, pentru cine e interesat. Am scos mufa din acel presostat l-am zgândărit puțin și am slăbit firul mufei din șoricelul cu care era prins. Cred că fiind prea strâns de la vibrații de mișca mufa in presostat, fiind prea fix, cred. Acum merge, sper sa am aer până acasă. 4 Jun 2017, 13:09: Degeaba, daca mișc de mufă dă să pornească clima, pornește GMV apoi de oprește. Cred că mă paște schimbarea senzorului. Am dat și cu WD 40. Degeaba. This post has been edited by gcgeorgescu: 4 Jun 2017, 12:09 |
--------------------
Renault
Fluence
30 dec 2010/ 1.5 Dci 110cp
|
|
gcgeorgescu |
![]()
Post
#81
|
Membru Group: Members Posts: 923 Joined: 25 December 08 From: Bucuresti ![]() |
Sa rezolvat prin schimbarea presostatului. Și reumplere cu freon. 200 lei toată afacerea. În schimb nu ii da mult timp de trăit compresorului. Cică e model cam prost. Și mecanicul nu mă minte căci imie prieten.
|
--------------------
Renault
Fluence
30 dec 2010/ 1.5 Dci 110cp
|
|
castelanul |
![]()
Post
#82
|
Membru Group: Members Posts: 105 Joined: 5 May 09 ![]() |
stai calm. cand pica,pica....pana atunci,....drumuri bune.
|
--------------------
renault
Fluence
1,6-16v 82kw
- VN
|
|
gcgeorgescu |
![]()
Post
#83
|
Membru Group: Members Posts: 923 Joined: 25 December 08 From: Bucuresti ![]() |
Da. Se pare că nu e gata. Când m-am dus sa o iau tot nu mergea. Se pare că are și altceva. În condiția in care ieri a mers el cu ea și azi de dimineață. Acum am plecat eu de la el și nu mai mergea. Vă țin la curent.
|
--------------------
Renault
Fluence
30 dec 2010/ 1.5 Dci 110cp
|
|
gcgeorgescu |
![]()
Post
#84
|
Membru Group: Members Posts: 923 Joined: 25 December 08 From: Bucuresti ![]() |
Mașina este inca in Service. Presostatul sa schimbat dar în soft da arată că are 60°c. Sau mai mult. Am schimbat eu asta iarna senzorul de la oglindă cu mana mea , dar cu unul de Logan, posibil sa de-a eroare în soft dar pe bord sa arate bine?
Și încă ceva. Mecanicul a zis că a mai umblat cineva pe acolo căci erau fire izolate ulterior. Așa e că mufa de la presostat am văzut că avea ceva banda izolier pusa de mântuială. Aștept să vina un inginer dintr-un service Renault , prieten cu mecanicul meu , săptămâna viitoare cu schema de clima că să poată să verifice toate firele de la clima. Sunt trei posibilități 1. Senzorul de Logan din oglindă(cel din oglinda exterioară) nu se pupa cu clima(dar mie pe bord arată bine) 2. Senzorul de la oglindă(din interior) e pe duca și ăla(la temperaturi mici, dimineață mai ales clima merge. La cald nu funcționează) 3. Cablu întrerupt sau probleme de cablaje_ mufare Aștept și altele sugestii. This post has been edited by gcgeorgescu: 10 Jun 2017, 14:55 |
--------------------
Renault
Fluence
30 dec 2010/ 1.5 Dci 110cp
|
|
gcgeorgescu |
![]()
Post
#85
|
Membru Group: Members Posts: 923 Joined: 25 December 08 From: Bucuresti ![]() |
Sa rezolvat după două săptămâni de "săpat". Sa scos panoul de comanda din bord, acolo este și calculatorul de clima sa curățat ELECTRONICA și a poi a luat-o. Nu se știe de ce dar daca mai face figuri trebuie schimbat tot panoul cu calculatorul de clima. Sper sa nu. La mașină asta s-a mai umblat inainte, la service Renault , pentru că mergea ventilația doar pe treapta 4. Și probabil că de acolo i se trage. Deci cine are probleme in sensul că pornește ac doar când este rece afara , să verifice și acel panou.
This post has been edited by gcgeorgescu: 20 Jun 2017, 15:56 |
--------------------
Renault
Fluence
30 dec 2010/ 1.5 Dci 110cp
|
|
roland |
![]()
Post
#86
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
Trecand peste liniutele lipsa la "sa" (scrieti corect romaneste!!!), ce inseamna "sa curățat contracții"?
|
--------------------
.
.
.
|
|
Adrian Frigo |
![]()
Post
#87
|
![]() Membru cu o tigaie de dacie Group: Members Posts: 2.031 Joined: 4 February 15 From: Undeva,pe dreapta ![]() |
Cred că a vrut să zică că sau curățat contacții!
![]() |
--------------------
Dacia 1300/
1310/1410 GTL/CL/Lj/Renault
/1972/1986/1997/2000 și ceva...
- XX-00-UAP/ACR Mașina este ca femeia,dacă nu o întreții....TE LASĂ!
Daciot convins! |
|
roland |
![]()
Post
#88
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
Editeaza si tu mesajul... puii mei...
|
--------------------
.
.
.
|
|
gcgeorgescu |
![]()
Post
#89
|
Membru Group: Members Posts: 923 Joined: 25 December 08 From: Bucuresti ![]() |
Nu mai editez că m-am saturat de tastatura asta a telefonului. Face ce vrea ea. Și la( sa) trebuie sa revin de 3 ori ca sa scrie cum trebuie. Scuzați mă dar sper să înțelegeți voi.
Și ceva păreri ontopic? This post has been edited by gcgeorgescu: 20 Jun 2017, 09:12 |
--------------------
Renault
Fluence
30 dec 2010/ 1.5 Dci 110cp
|
|
roland |
![]()
Post
#90
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
Lui Adrian îi spuneam...
|
--------------------
.
.
.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th May 2025 - 13:23 |