Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

7 Pages « < 2 3 4 5 6 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

fulie alternator, zgomot urat motor

Stefan VS
post 13 May 2012, 13:08
Post #91


Membru incepator


Group: Members
Posts: 22
Joined: 25 March 12




Salutare,iata cum sta treaba-de vreo cateva zile se aude un tacanit foarte subtire la relanti in partea stanga cum te uiti la motor,am fost la baietii de la Motor grup Vaslui service autorizat Renault si mi-au spus ca ,cam asa ar trebui sa se auda un 1,6 16v,i- blink.gif am spus ca nu facea masina asa acum cateva zile.Parerea voastra care e?


--------------------
Renault Megane 2,1 Clio2 hatcback 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
barakuda
post 1 Jul 2012, 10:42
Post #92


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 7 February 10




buna ziua. mie mi s-a rupt cureaua de la alternator. am observat ca are joc si fulia. trebuie scos alternatorul? se schimba pe loc fulia?pot sa fac eu acesta manopera daca am uneltele necesare? multumesc.


--------------------
Renault lm0c0h Megane - CT79PRO 2005/1,6/16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alex1988
post 1 Jul 2012, 11:50
Post #93


Membru autentic


Group: Members
Posts: 409
Joined: 5 June 09
From: Bacau




Eu am schimbat fulia de la alternator cu una ina de logan , sunt identice, am dat 160 lei pe ea, si am dat jos alternatoru, ca sa il dai jos trebuie sa dai bara jos, si acel fier transversal pe care vine prinsa capota. Nustiu daca se poate sa se schimbe fulia pe masina fara sa dai alternatorul jos

This post has been edited by alex1988: 1 Jul 2012, 11:51


--------------------
RENAULT MEGANE 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
barakuda
post 9 Jul 2012, 18:38
Post #94


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 7 February 10




am reusit sa scot suruburile de la alternator dar nu reusesc in nici un fel sa scot alternatorul afara. este o pozitie anume sau chiar trebuie demontata bara cum spunea colegu? blink.gif


--------------------
Renault lm0c0h Megane - CT79PRO 2005/1,6/16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driv8r
post 9 Jul 2012, 20:54
Post #95


Membru incepator


Group: Members
Posts: 51
Joined: 5 January 08




Se poate schimba fulia fără să demontezi alternatorul. Demontezi suport motor si cu un cric ridici motorul cât ai nevoie să poți introduce cheia pt fulie


--------------------
renault megane 2007 2.2 1,5 dci expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alex1988
post 9 Jul 2012, 21:33
Post #96


Membru autentic


Group: Members
Posts: 409
Joined: 5 June 09
From: Bacau




mai intai ar trebui sa pui cricu la motor. In service iti da bara jos. La mine a mers destul de greu sa dau jos fulia, pana la urma m-am dus la o vulcanizare si la desfacut cu acel pistol de prezoane ca nu merge in nici un fel cu mana, nici cu prelungitor, nici cu nimic, dar nu o poti desface acasa fulia ca iti trebuie o cheie speciala


--------------------
RENAULT MEGANE 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driv8r
post 10 Jul 2012, 01:16
Post #97


Membru incepator


Group: Members
Posts: 51
Joined: 5 January 08




Cheia speciala se gaseste in targ la vitan.Dar la demontare ai nevoie de ajutor pt ca pozitia este incomoda si nu poti folosi cheia singur.Trebuie introdusa din lateral dupa ce ai demontat roata dreapta si tot ce mai este pe acolo, in cazul meu pe deasupra filtrului de motorina si cineva pe sus sa desfileteze fulia.


--------------------
renault megane 2007 2.2 1,5 dci expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
barakuda
post 11 Jul 2012, 21:29
Post #98


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 7 February 10




deci dragi renaultisti, m-ati convins. unul care cunoaste meserie nu a raspuns. plec catre alt forum bineinteles o data cu aceasta schimbare schimb si porcaria de masina pe care am incercat sa ma conving ca este buna pentru familia mea.
fals. totul este fals la aceasta masina.


--------------------
Renault lm0c0h Megane - CT79PRO 2005/1,6/16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
beberazvan_n
post 11 Jul 2012, 21:49
Post #99


Membru autentic


Group: Members
Posts: 587
Joined: 30 June 09
From: Bucuresti ; Branesti Ilfov




Fulia se poate schimba si fara a da alternatorul jos, bara sau alte chestii iar alternatorul iese usor dupa desfacerea suruburilor, prin miscare dute-vino.
La remontare este ceva mai greu.


--------------------
Renault Megane 2, 1.5 dci... - IF-03-VZL 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
meganus_bicorpus
post 24 Jul 2012, 21:50
Post #100


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.666
Joined: 2 November 07
From: Bucuresti si inca vreo 3 orase




Am doua fulii montate pana acum, prima la 75000 km si a doua la 189000km...A doua mi-a dat semne cu vreo 2000 de km inainte sa cedeze dar am tot amanat pana au inceputa sa sara scantei si sa iasa fum...ghici unde a sarit de pe axul alternatorului......in fata service-ului!


--------------------
renault Megane Bicorp/ Laguna III 2004 Dynamique / 2015 Black Edition+ 1,5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jupit3r
post 22 Jun 2013, 17:59
Post #101


Membru


Group: Members
Posts: 167
Joined: 15 November 08
From: Bacau




Salutare,

Nu stiu exact daca si cum s-a intamplat dar cred ca mi s-a blocat fulia la alternator fara sa faca nici un fel de zgomot sa ma anunte din timp.
Cureaua cred ca a inceput sa patineze a scos fum , am oprit si am observat ca nu e de gasit ( s-a rupt).
mentionez ca distributia ( contitech) si set transmisie si rola (gates)a fost schimbata in urma cu 5 luni deci maxim 5000 km.
dupa ce am gasit cureaua am scos o, era cazuta sub motor
Am pornit motorul si am mers cu ea maxim 2 km( nu face nici un fel de zgomot care sa tradeze vreo alta problema). in bord imi apare doar martorul bateriei si Stop. Are ceva daca circul cu ea pana la service in afara faptului ca pot sa raman fara baterie?

Fulia la alternator nu a fost schimbata o data cu distributia.
acum nu stiu daca a avut si alte repercursiuni .
Cureaua de la alternator ce alt scop mai are?

multumesc anticipat pentru raspuns.


--------------------
renault megane 2 bicorp 1.6 16 v - BC 86 BRO 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Horatiu Mihai
post 29 Jun 2013, 15:09
Post #102


Membru autentic


Group: Members
Posts: 132
Joined: 31 March 12




S.O.S : Ieri am incercat sa pornesc Megan-ul, dar nu puteam pune contactul ( cheia parca era blocata- nu o mai puteam invarti) . Am impins masina cu 3 prieteni si de abia a pornit, cu un huruit ( presupun rulmentii de la alternator ). Am mers cu ea 3 km cu toti martorii pe bord aprinzandu-se ...
Cei de la REnault Service spun ca e dus alternatorul, demarorul si reparatia va costa 1.400 lei . E normal ?, exista alta cale mai ieftina ?


--------------------
Renault Megane 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cezar13
post 9 Jul 2013, 00:50
Post #103


Membru autentic


Group: Members
Posts: 221
Joined: 4 June 13
From: Bucuresti Sector 4




Fratilor deci eu nu inteleg problema asta cu fulia este valabila pentru orice megane 2? pe benzina , diesel orice?

Eu a un M2 1.6 16v am un sunet ascutit de la alternator, l-am dat jos si am gasit un rulment din interior dus, nu prea inteleg cum pica fulia asta ca din cate vad este ceva fix...


--------------------
Renault Megane 2 - B513CMG 2004 1.6 16v combi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cezar13
post 11 Jul 2013, 00:23
Post #104


Membru autentic


Group: Members
Posts: 221
Joined: 4 June 13
From: Bucuresti Sector 4




Gata m-am dumirit , am vazut in cele din urma ca are partea aceea de amortizare


--------------------
Renault Megane 2 - B513CMG 2004 1.6 16v combi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mc_fane
post 14 Jul 2013, 22:30
Post #105


Membru


Group: Members
Posts: 194
Joined: 14 August 12
From: Constanta




am auzit si eu veveritele celebre la motor acum cateva zile. nu prea mi-am dat seama despre ce e vb si am mai asteptat, aseara facea urat de tot si am gasit mecanicul meu obisnuit jos la scara si mi-a aratat despre ce e vorba. pilitura langa alternator, si mi-a recomandat sa iau fulie cu ambreiaj..cica ar fi mai buna si nu ar mai cade asa usor ca astea normale. si eu vroiam sa plec la liberty parade cu ea...bine ca nu am facut-o:))


--------------------
Renault Megane - CT XX SRN 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CRISTIAN_S1981
post 4 Sep 2013, 21:58
Post #106


Membru incepator


Group: Members
Posts: 33
Joined: 30 July 09




QUOTE(beberazvan_n @ 11 Jul 2012, 21:49)
Fulia se poate schimba si fara a da alternatorul jos, bara sau alte chestii iar alternatorul iese usor dupa desfacerea suruburilor, prin miscare dute-vino.
La remontare este ceva mai greu.
*



Salutare! As dori sa fac o mica rectificare referitor la demontarea alternatorului. Pentru un incepator in mecanica e o operatiune dificila, si nu usoara. Intradevar, am reusit sa demontez alternatorul si sa-l scot afara, insa a fost foarte dificil. Deci, se poate demonta si fara sa se dea jos bara fata, dar trebuie sa fii inarmat cu foarte multa rabdare, forta si dibacie. Exista si riscul sa deteriorezi ceva in cursul acestei operatiuni, deci fiecare trebuie sa calculeze bine daca isi asuma acest risc.

Deasemenea, deja am mari emotii pentru repunerea la loc. Momentan am impresia ca e aproape imposibil prin aceeasi procedura ca si la demontare. Daca are cineva vreun sfat, e binevenit sa il ofere smile.gif

Pentru cine doreste sa-si demonteze singuri alternatorul de pe masina, fara a da jos bara fata, am cateva sfaturi:

*alternatorul e prins in 2 suruburi de 13; accesul la surubul de jos e putin mai dificil
*surubul de sus se desurubeaza complet iar cel de jos e suficient sa fie desurubat de jumatate;oricum veti observa ca nu puteti sa-l scoateti complet din orificiu deoarece ajunge capul lui ajunge pana in caroserie; pe urma cu o surubelnita mai solida faceti parghie intre motor si alternator si incet-incet se impinge alternatorul spre partea din fata a masinii; dupa ce alternatorul iese dupa suportul in care era fixat, puteti recupera si al doilea surub;
*dupa aceasta faza, alternatorul e liber, si debinde de dexteritatea fiecaruia cum il va scoate (trebuie incercate mai multe pozitii si prin putina fortare va iesi undeva prin spatiul de deasupra filtrului de ulei)
*initial acestor operatiuni trebuie deconectate conductele de motorina care merg catre pompa (turul si returul) si furtunul intercooler - altfel nu aveti loc;
*deasemenea, am uitat sa precizez faptul ca primul pas a fost de a da jos cureaua de accesorii de pe fulia alternatorului (in cazul meu, toata operatiunea are loc deoarece trebuie sa schimb fulia alternatorului )

Va doresc succes tuturor ce doresc sa faca aceasta treaba pe cont propriu si astept si alte sfaturi referitoare la demontare/remontare alternator+fulie alternator.


--------------------
renault megane 1.5 dci 2004/2
renault megane 1.5 DCI/ 2004 / 80 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
oanavas
post 6 Sep 2013, 12:08
Post #107


Membru autentic


Group: Members
Posts: 591
Joined: 14 April 09
From: Bacau




la cati kilometri ai avut probleme cu alternatorul cezar?


--------------------
skoda fabia Renault megane 2007 1,6 16 valve GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adistefan
post 15 Nov 2013, 10:47
Post #108


Membru incepator


Group: Members
Posts: 34
Joined: 15 February 12
From: Sibiu




Salutare.
A inceput de cateva zile (saau poate mai multe dar cum mergeam cu muzica nu am uzit eu) sa se auda urmatorul cantec:

Tzacanitul este constant indiferent ca e rece sau cald motorul, frecventa batailor creste cu turatia iar in habitacu se aude intr-a I a si a II a pana pe la 30 kmh dupa care e acoperit de zgomotul de rulaj (cauciucuri de iarna)
Mentionez ca nu sunt alte zgomote gen fluieraturi sau huraieli imediat dupa pornire.
Distributia impreuna cu pompa de apa au fost schimbate acum 10.000 km in reprezentanta Dacia-Renault dar cu piesele mele (da, cu ceva pile se mai fac si din astea)
Masina e cea din semnatura, (Megane 2.2 1.6 16v) si are 132.000 km.
Eu de cand am luat-o la 100.000 nu am avut probleme pe la motor. In afara de revizia mare cu distributia am mai schimbat cate ceva capete de bara si alte mizilicuri din astea. Asatar nu am avut "fericirea" de a ma specializa in tainele acestui motor. Deci... ce sa fie, ce sa fie?...

Va multumesc.



--------------------
Renault Captur 1.3 Tce 130 2020
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cezar13
post 2 May 2014, 08:13
Post #109


Membru autentic


Group: Members
Posts: 221
Joined: 4 June 13
From: Bucuresti Sector 4




Sunt surprins ca nu a mai postat nimeni aici de mult timp happy.gif
Deci dragi meganisti fulie alternator 1.6 16v cea cu cauciucul in mijloc--- a pus cineva in locul ei fulie simpla fixa? eu am gasit fulie cu exact aceeasi forma ca si cea originala doar ca nu mai are elementul de amortizare in mijloc ---- nu stiu daca nu va afecta cumva cureaua ca asa este considerabil mai ieftina decat cea originala 65 ron vs peste 200 ron; astept raspuns de la persoane cu experienta la activ icon_mrgreen.gif
Multumesc,

This post has been edited by cezar13: 2 May 2014, 08:16


--------------------
Renault Megane 2 - B513CMG 2004 1.6 16v combi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
VyRuZ
post 5 May 2014, 18:45
Post #110


Chauffeur du Renault


Group: Members
Posts: 1.099
Joined: 3 December 09
From: București




Mie-mi scârțâie la pornire (în zona accesoriilor) preț de vreo 40-80 de secunde încă de acum 2 ani. Am observat că face în gama de temperaturi 6-17 grade, și mai ales când e umezeală mare. Vara și iarna nu se aude nimic. O țin sub urmărire și, toamna asta, când schimb distribuția, schimb și fulia și tot ce mai e de schimbat pe la accesorii.

Vă țin la curent.


--------------------
Renault Megane 2.2 Coupe, 1.5 dCI, 63 KW, - B-***-**F 09/2007
If it ain't broke, don't fix it.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Diac
post 5 May 2014, 20:05
Post #111


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.025
Joined: 18 April 05
From: Bucuresti.




QUOTE(cezar13 @ 2 May 2014, 08:13)
S- nu stiu daca nu va afecta cumva cureaua ca asa este considerabil mai ieftina decat cea originala 65 ron vs peste 200 ron; astept raspuns de la persoane cu experienta la activ  icon_mrgreen.gif
Multumesc,
*



Un alternator nou e 3000 de RON, unul reconditionat e la jumate. Merita experimentul?


--------------------
Renault Megane sedane/Nissan X-trail - HAN/AIZ/DIA 2005/2017 Influence/Tekna
Alexandru.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 5 May 2014, 20:12
Post #112


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Cine-i nebun sa dubleze valoarea masinii?? si 1500 de lei e exorbitant de scump pentru un alternator SH umblat in el. Un alternator in stare foarte buna nedesfacut e cateva sute de lei, o gramade dezmembreaza meganuri.


--------------------
Renault Laguna - 2.0 DCI 16v 180 2007
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
VyRuZ
post 6 May 2014, 10:36
Post #113


Chauffeur du Renault


Group: Members
Posts: 1.099
Joined: 3 December 09
From: București




QUOTE(cezar13 @ 2 May 2014, 09:13)
Deci dragi meganisti fulie alternator 1.6 16v cea cu cauciucul in mijloc--- a pus cineva in locul ei fulie simpla fixa?
*


Nu pune fixă. Uite diferența dintre fixă și cele cu sistem de amortizare/ambreiaj. Practic cea fără amortizare îți ucide încet întinzătorul și uzează rulmenți&role prematur.


--------------------
Renault Megane 2.2 Coupe, 1.5 dCI, 63 KW, - B-***-**F 09/2007
If it ain't broke, don't fix it.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
soryn94
post 6 May 2014, 10:51
Post #114


Membru autentic


Group: Members
Posts: 536
Joined: 24 June 11
From: Constanța




Eu am fixa din fabrica, pana acum nu a picat nimic in zona accesorii.
Cureaua si rola intinzatoare au fost schimbate la timp.


--------------------
RENAULT MEGΛNE GrandTour 2.2 , 1.6 16v 2oo6/Expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ida01ro
post 6 May 2014, 19:30
Post #115


Membru incepator


Group: Members
Posts: 37
Joined: 12 March 07
From: Bacau




Si eu votez pentru fulie fixa ! Adevarat ca cea care are un fel de amortizor ...amortizeaza icon_mrgreen.gif ceva socuri ce pot aparea la incarcarea brusca a instalatiei electrice si /sau variatii bruste ale turatiei motorului, dar....tot nu se justifica pretul exorbitant de mare al fuliei cu amortizor!

De curand m-a lasat alternatorul - adica s-a blocat un rulment si fulia a cedat - asa ca am fost nevoit sa iau fulie din primul magazin de piese auto....325 ron!

Vreau sa va zic ca am avut fulii fixe la dacie si la VW Passat, pe curele trapezoidale fara intinzator dinamic, care au mers 200 k fara probleme, si mai mergeau cand le-am vandut!

Xcum, industria auto de azi se dezvolta pe banii clientului, incercand cele mai nastrujnice solutii, iar Monsieur Createur d'automobile exceleaza la capitolul asta! Vezi panarama aia de panglica de la claxon volan (idee de la o imprimanta ! icon_mrgreen.gif ) care costa in jur de 750 ron ca sa o inlocuiesti cu tot cu blocul de lumini ...si cate si mai cate!

Cum imi spunea un mecanic cu umor..trebuiau sa se limiteze la a face parfumuri si tzoale si era OK !! radmasa.gif

La fel si la mine scartaitul - cum spunea un coleg de forum mai sus- la temperaturi relativ joase (3-7 grd ) cureaua scartaie la pornire cateva secunde- minute. Dupa ce se incalzeste, cureau devine mai maleabila si zgomotul dispare. Aici este de vina in primul rand intinzatorul de curea , mai precis arcul acestuia. Bleah...

P.S: la mine oferta de alternator nou (reconditionat) a fost de 800 ron

This post has been edited by ida01ro: 6 May 2014, 19:36


--------------------
Renault Clio 2 bicorp 1,4 16v / Megane 2 break 1,6 / 16v 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
VyRuZ
post 6 May 2014, 19:41
Post #116


Chauffeur du Renault


Group: Members
Posts: 1.099
Joined: 3 December 09
From: București




De unde scoateți prețurile astea, fraților? Eu am găsit fulie pt. alternator pt. mașina din semnătură cu 165 de lei, la magazin cu reputație bună. Fulia este marca INA.


--------------------
Renault Megane 2.2 Coupe, 1.5 dCI, 63 KW, - B-***-**F 09/2007
If it ain't broke, don't fix it.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Diac
post 7 May 2014, 10:43
Post #117


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.025
Joined: 18 April 05
From: Bucuresti.




Am pus SWAG cam tot pe la acelasi pret.


--------------------
Renault Megane sedane/Nissan X-trail - HAN/AIZ/DIA 2005/2017 Influence/Tekna
Alexandru.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 7 May 2014, 10:52
Post #118


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(VyRuZ @ 6 May 2014, 11:36)
Nu pune fixă. Uite diferența dintre fixă și cele cu sistem de amortizare/ambreiaj. Practic cea fără amortizare îți ucide încet întinzătorul și uzează rulmenți&role prematur.
*



Nu are legatura cu fulia de la alternator, primul caz e cu fulia de la vibrochen dusa(problema tipica la Ford).


--------------------
Renault Laguna - 2.0 DCI 16v 180 2007
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
VyRuZ
post 8 May 2014, 11:42
Post #119


Chauffeur du Renault


Group: Members
Posts: 1.099
Joined: 3 December 09
From: București




QUOTE(argon @ 7 May 2014, 11:52)
Nu are legatura cu fulia de la alternator, primul caz e cu fulia de la vibrochen dusa(problema tipica la Ford).
*

Argon, spune clar acolo „alternator pulley”. Și, din câte văd eu, doar pe aceea o schimbă între secvențe.

This post has been edited by VyRuZ: 8 May 2014, 11:42


--------------------
Renault Megane 2.2 Coupe, 1.5 dCI, 63 KW, - B-***-**F 09/2007
If it ain't broke, don't fix it.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 8 May 2014, 11:45
Post #120


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Acolo poate sa zica multe, fulia plina e imposibil sa dea jocul ala in intinzator, doar daca nu e centrata, adica are gaura mai mare decat axul.


--------------------
Renault Laguna - 2.0 DCI 16v 180 2007
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
7 Pages « < 2 3 4 5 6 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 31st July 2025 - 20:08
Dacia