Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Sfaturi achizitie megane 2, la care sa te astepti

razvanupgrade
post 6 Dec 2009, 14:11
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 5 December 09




salutare...inca nu am un renault,dar intentionez ca zilele acestea sa achizitionez unul,asa ca vin cu cateva intrebari.masina care ma intereseaza ar fi un 1.5 dci,existent si pe logan.asa ca va intreb:

-se merita acest motor?are putere sa traga o masina asa de mare?
-pretul reviziilor care este?dar al distributiei?
-exista diferenta dpdv al calitatii intre cele made in france si cele in turcia?
-materialele intrerioare cum se comporta in timp?
-consumul la drum lung care este la mers de 120 km/h?
-care sunt cele mai comune dar si cele mai costisitoare probleme care pot aparea?

daca mai sunt si alte aspecte care merita mentionate,va raman dator icon_mrgreen.gif ..mersi si spaer sa devin si eu membru deplin al acestui forum!


--------------------
dacia 1310 1310 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
segcm
post 6 Dec 2009, 14:52
Post #2


... Entertainer


Group: Members
Posts: 642
Joined: 7 December 04
From: UE




QUOTE(razvanupgrade @ 6 Dec 2009, 14:11)


1-se merita acest motor?are putere sa traga o masina asa de mare?
2-pretul reviziilor care este?dar al distributiei?
3-exista diferenta dpdv al calitatii intre cele made in france si cele in turcia?
4-materialele intrerioare cum se comporta in timp?
5-consumul la drum lung care este la mers de 120 km/h?
6-care sunt cele mai comune dar si cele mai costisitoare probleme care pot aparea?

*



Bine ai venit pe forum!

oate raspunsurile le puteai gasi in aceasta sectiune - tb doar sa dai SEARCH.

1. In principiu nu prea se merita. Injectia e Delphi si nu e fiabila. Mai bine iei un 1,6 16v sau un 1,9 dci (mai rare).
2. Depinde unde faci revizia. Daca o faci la "reno" o sa dai cat nu face, daca cumperi tu piesele si mergi intr-un service autorizat iesi poate si la jumatate de pret fata de reteaua "reno".
3. Exista o diferenta destul de mare. Daca vrei sedan sa stii ca numai in Turcia s-au fabricat. Daca vrei Hatch sau break - in Franta /Spania (parca biggrin.gif). Oricum fabricile turcesti au unii furnizori de repere diferiti fata de cele din vest, costuri de productie mai mici. Nu tot ce pare sa fie identic e chiar "identic".
4. Materialele interioare nu sunt stralucite. Sa nu te astepti la nu stiu ce pretentii. Este peste Logan dar e mult sub nemtoaice. Datorita unor imbinari/clipsari usor imperfecte apar si destui "greieri" in cam tot habitaclul (dar stai relax - un coleg a facut un tutorial de ucis greierasii)
5. Consumul la 1,5dci e de departe cel mai mic, dar sunt alte neajunsuri - cuplu mic (fata de 1,9), fiabilitate scazuta. Daca vrei diesel neaparat recomand 1,9 dci, e cuplat la o cutie manuala cu 6tr etajata destul de bine. Eu am asa ceva si desi are 160k km trage perfect si nu a picat nimic la el. Consumul e cam cu 1l peste 1,5dci dar ai putere/cuplu, injectia e Bosch si rar daca pica cate ceva. Ce pot spune e ca afara consuma intre 4,2-5,6% depinde cum mergi ca un pensionar sau mai sportiv.
6. Sistemul de injectie la diesel, caseta de directie, ambreiaj, suspensia fata e destul de "incompatibila" cu strazile (daca se pot numi asa) autohtone.

Sfatul meu: Nu te uita la una ce e cca 4500 de € da nu prea e pusa la punct, ca s-o pui la punct te costa destul de mult. Mai bine gasesti una perfecta care e mai scumpa cam cu 1000€ dar sa nu ai de bagat bani in ea dupa asta, mergi cu ea la tester si la service sa verifice tot, vezi sa nu fi fost busita si abia dupa ce gasesti totul ok sa dai banu'. Astea ieftine de regula au destule probleme ascunse.

Bafta!

This post has been edited by segcm: 7 Dec 2009, 01:35


--------------------
Renault Grand ESPACE - 2.0 dci Automat - ** *1 *** 2012 Initiale Paris
Fara semnatura
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gTz
post 6 Dec 2009, 14:54
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 94
Joined: 21 October 09




eu am benzina .... nu diesel....dar la cateva intrebari cred ca iti pot raspunde
1 masina chiar daca este mare este f usoaara are 1.2 tone...de tras..depinde ce intelegi prin tras...am vazut pe forum destui oameni multumiti de 1.5
2 da exista , a mea e facuta in franta.....si probleme cu fulia si alte chestii au aparut pe la 50 - 60 k ... altii au problemele astea undeva pe la 10 k sa nu mai zic ca am avut un accident..am schimbat aripa stanga si nu mai venea la linie....raspunsul celor din servis a fost cam sec.....aripa este fabricata in turcia
3 in interior ai o piele care se strica cam repede (s'ar putea sa fie ecologica) .... manerele interioare se strica si ele...incep sa se cojeasca...
In rest nu stiu prea bine....arunca si tu un ochi pe forum si vezi


--------------------
Renault Megan - B-34-YLW 2004 1.6 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
megalor2008
post 6 Dec 2009, 18:48
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 83
Joined: 27 January 08




eu sunt super multumit .Incearca masina.Am 1.5 dci 85cp ,sunt optimi ptr. 1.5 -uni vorbesc in necunostinta de cauza.Cei care vor nemtesti sa isi ia si sa ne lase. Toate au probleme la un moment dat.

This post has been edited by megalor2008: 6 Dec 2009, 18:53


--------------------
renault megane ll lux privilege 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
speedman
post 6 Dec 2009, 18:59
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.499
Joined: 21 April 07




Si eu sunt multumit, am 25.000 km fara probleme (nu are greieri, nu s au cojit manerele etc.). Iti recomand cu toate ca nu am diesel 1.5 cu 105 cp sau 1.9. Ca idee am si un c3 1.4 hdi si 70 cp / nu mi se pare ca trage cine stie ce cu toate ca are in jur de 1000 kg. Nu stiu cum trage megane ul de 85, dar am condus de 105 si este ok.
Ca revizii Renault ul nu este mai scump decat orice alta masina din aceeasi categorie. A mea este turceasca si nu am avut probleme. Tara fabricatiei cred ca tine de mentalitatea fiecaruia. Succes.


--------------------
Smart eq forfour 2019
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
M i h a i
post 6 Dec 2009, 19:08
Post #6


_______________________


Group: Members
Posts: 5.669
Joined: 12 September 06




QUOTE(segcm @ 6 Dec 2009, 15:52)
1.Consumul e cam cu 1l peste 1,5dci
2.Ce pot spune e ca afara consuma intre 4,2-5,6% depinde cum mergi ca un pensionar sau mai sportiv.
*



1Gresesti...in oras nu este de numai 1 l..iar in afara 1.9 consuma mai putin decat 1.5 numai daca depasesti 130...
2.De ce nu spui ca un consum de 4.2,4.3 4,4 il scoti in anumite conditii? iar conditiile sunt : numai treapta 5 si 90 km.eventual o temperatura pe + ..5.5 scoti in treapta 6 si 110....tu esti sportiv ca scoti 5.6? radmasa.gif fii coane realist....si nu duce lumea in eroare...mai sunt si pe aici posesori mandri de pet-ul lor 1.9... Sunt de acord ca 1.9 este fiabil la motor si cutie...dau si eu nota 10 pentru treburile astea...in rest este la fel ca toate peturile...initiatorul a intrebat de 1.5....eu zic ca si 1.5 este un motor fiabil daca bagi numai motorina de la pompa..si pui numai piese de calitate..si montate profi...


--------------------
------ ------ ------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Io_mi_s
post 6 Dec 2009, 19:20
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 989
Joined: 25 August 06
From: Galati




Sustin si io cele scrise de Mihai. In oras am 8 consum la 1,9 (poate gresesc tinand-o numai la peste 2000 rpm in mers)... Taxe, impozite mai mari... E topic dedicat motorizarii asteia pe Megane2. Niciunul dintre motoare nu-i mai fiabil. Alea de pe langa el... Nicio problema pana acum.
Si as adauga ca, personal, prea rar am avut ocazia s-o duc in 4000 rpm, iar diferenta de cuplu 240 - 270 - 300 Nm nu-mi pare semnificativa (ce-i drept, la E4 sunt prezenti de la turatie mai joasa).

This post has been edited by Io_mi_s: 6 Dec 2009, 19:31


--------------------
Renault Megane 2.2 2006/Confort Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
razvanupgrade
post 6 Dec 2009, 19:33
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 5 December 09




da,ma gandeam si eu la 1.9 dci dar nu gasesc aceasta motorizare.dar un 1.6 16 v ce consum are?in afara si in oras?am gasit pe auto vit 3 masini ce se incadreaza in 5000 euro intre 2003 si 2004...ce ziceti,e bun pretul?


--------------------
dacia 1310 1310 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristache03
post 6 Dec 2009, 23:31
Post #9


Membru


Group: Members
Posts: 114
Joined: 3 May 08




Eu am 1,6 16v sedan:
1. La pretul pe care il gasesti in Autovit, asigura-te ca masina are toate reviziile la zi, sa aiba istoric si sa nu fie lovita...
2. Consum: dak merg usor si linistit obtin 10-11/100km in oras si un 6-6,5/100km in afara dak merg pana in 130km/h. Dak merg sportiv: 12-14/100km in oras (consum valabil si iarna si trafic foarte aglomerat asemeni Bucuresti-ului si foarte rar ajung in treapta a III-a) iar in afara undeva la 6,5-7,2/100km mers peste 140km/h (intre 140km/h-185 km/h).
3. Fiabilitate: Singurul lucru ce poate pica in mod instant sunt bobinele de inductie care costa in jur de 1 mil lei bucata. De regula pica dupa 4 ani sau dupa 40.000km, si ar trebui sa se schimbe toate. Fata de dci care dak pik un injector, asta costa cat toate 4 bobinele ++++.
4. La un asemenea motor ai un demaraj bun, mai bun decat al unui dci.
5. Suspensiile sunt foarte sensibile pentru cele care nu au pachet de drumuri grele.
6. Cu greierasii te vei lupta fff mult si nu cred ca vei castiga.
7.La sedan-uri pica foarte repede macaralele de geam....dar asta e (folosesti mai des clima, o macara costa aprox 10 mil lei).
8. becurile sunt o problema la aceste masini, deoarece se ard repede (nu si cele care au xenon), probabil drumurile ar fi cauza.
9.Partea frontala e foarte sensibila (si o pisica itzi poate crea probleme in caz de impact)
10. Recomand un model cu o echipare mult peste decat cea standard sau de baza (Confort, Privilege, etc).
Succes!


--------------------
Renault Megane - b 50 mpg 2004 Sedan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
segcm
post 7 Dec 2009, 00:27
Post #10


... Entertainer


Group: Members
Posts: 642
Joined: 7 December 04
From: UE




QUOTE(M i h a i @ 6 Dec 2009, 19:08)
De ce nu spui ca un consum de 4.2,4.3 4,4 il scoti in anumite conditii? iar conditiile sunt : numai treapta 5 si 90 km.eventual o temperatura pe + ..5.5 scoti in treapta 6 si 110....tu esti sportiv ca scoti 5.6?  radmasa.gif   fii coane realist....si nu duce lumea in eroare...
*



Colegu', am 1,9 si stiu bine ce zic. Afara, odata pe Iasi-Bucuresti am scos 4,2% (plin la IS pus CB pe 0 si cand am parcat in Dr.Taberei asta indica daca imi aduc bine aminte!!!) clima pornita, parca 3 persoane + bagaje, luna mai, vreme ploioasa si/sau innorata. Atunci am mers intentionat intr-un asa mod pentru a vedea cat pot scoate minim. Condus destul de lent si cand intram in localitati cu frana de motor, fara a apasa frana decat daca e necesar, accelerari mai lente etc.
Am mai incercat de vreo 2 ori pe ruta Giurgiu-Bucuresti si tot 4,2% dupa ce parcam in Dr.Taberei. In mod normal in tara pe rute externe eu scot cam 4,7-4,8% si merg normal, fac si depasiri etc.

Mai sportiv 5,6% - e foarte adevarat condus cu acceleratii mai normale, depasiri, etc. Ca si fapt divers cand am cumparat masina am scos la primul drum Iasi-Bucuresti 6,6% si am mers normal (credeam ca o avea ceva de consuma atat afara). Odata am mers pe Bucuresti - Suceava si a condus cumnatul meu iar eu am stat in dreapta. A mers oarecum normal, odata a atins 140, in rest relativ legal si a scos 6,7%. Ideea e urmatoarea: cutia de viteze e etajata foarte diferit fata de o cutie in 5 si daca nu "o simti" nu conduci "eficient". Dupa circa o luna am ajuns "sa inteleg" treaba cu treptele CV si am revenit cu un consum optim. Ca fapt divers iti zic ca am facut de multe ori Iasi-Torino cu masina asta (in tara mers oarecum cu putin peste limita legala si pe autostrazi doar pe cruise pus pe 140-160km/h) si am scos mai tot timpul o medie de cca 5,6-5,7% pe 2500km. La ultimele 2 drumuri Iasi-TO si retur am mers legal pe bune (in tara exact legal si fara depasiri decat daca era necesar, iar pe autostrazi cu CC la 120km/h) si am scos 4,7-4,8% - cu toate ca am prins blocaj cateva ore langa Trieste si cum erau 40°C am stat tot timpul si cu clima pornita la 15°.
In Bucuresti am folosit-o doar 1-2sapt sa merg la munca dar am apelat la metrou ca nu se renta ca si timp. Consumul era de 11-12% minim caci mergeam doar la ore de varf. In Iasi asta vara am consumat un plin doar in oras - mers de pensionar si a iesit 6,6%. De cca. o luna sunt doar in IS si a iesit 8,5% (condus mai sportiv, daca sotia vrea sa cumpere ceva de la vre-un magazin trag dreapta si las motorul pornit pana vine, cand pornesc stau vreo 2-3min sa se incalzeasca etc). Am verificat de vreo 2 ori si daca CB indica bine, adica de cand s-a aprins becul la benzina, facut plinul si cand se aprinde din nou vazut cati litri am pus (de pe bon) , cati km am parcurs.. eroarea e sub 1l si cred ca e normal (la VW- Skoda e normal).
Am si prieteni de au sedan 1,9dci si in IASI ii consuma in jur de 7, Laguna 2 1,9dci cam la fel - deci stiu ce vb, nu induc pe nimeni in eroare. Nu stiu ce consumuri scoti tu cu 1,9 dar vb si cu altii ce au VW sau Opel cu motoare de aceeasi cilindree si tot cam pe aici au consumul. Ori ai ceva la masina, ori nu "te intelegi" bine cu etajarea CV. Acum 11 ani cand am luat permisul am invatat sa conduc pe o Lancia Delta 1,9TD si sincer 5% afara si 6-6,5% in oras. Nu avea CB dar i-am facut consumul de cateva ori - si eram incepator.

Consumul dat de producator pe site-ul oficial:
Consum urban (l/100km) - 7.0
Consum extraurban (l/100km) - 4.6
Consum mixt (l/100km) - 5,5

Se pot scoate si consumuri sub cifrele date de constructori in anumite conditii.

PS - recomand sa cauti una cu ESP. Ai sa intelegi mai tarziu de ce... Bafta!

This post has been edited by segcm: 7 Dec 2009, 01:00


--------------------
Renault Grand ESPACE - 2.0 dci Automat - ** *1 *** 2012 Initiale Paris
Fara semnatura
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
M i h a i
post 7 Dec 2009, 00:55
Post #11


_______________________


Group: Members
Posts: 5.669
Joined: 12 September 06




QUOTE(segcm @ 7 Dec 2009, 01:27)
In Bucuresti am folosit-o doar 1-2sapt sa merg la munca dar am apelat la metrou ca nu se renta ca si timp. Consumul era de 11-12% minim caci mergeam doar la ore de varf.
*



asta este singurul lucru pe care l-ai spus corect...apreciez...bucuresti nu este iasi...sau bv...in bv am stat si eu o luna si am scos 7...urban difera de la cer la pamant....un lucru este clar..Extraurban : 4.3 scoti numai daca te chinui si mergi numai cu 90...intre 5 si 5.5 daca mergi constant cu 110...hai un 120 in depasire..un 130...dar revenit rapid la 110....pot sa-ti spun si eu ca am scos Buc-Nisipuri 4.5...90 km peste tot..si localitati...si extra...si buc-giurgiu-nisipuri-plimbari o zi intreaga prin varna-mangalia-ct si toata A2 numai 130..am scos 5.2...dar mers batraneste...2 persoane..bagaje nesemnificativ...Zilele trecute am scos 7.2 ..bagaje full...4 persoane...buc-piatra neamt...dus intors...graba mare rolleyes.gif ...asa ca astept sa-mi spui si o viteza medie pe kilometri facuti..ca sa-mi dau si eu seama ce insemana sportiv la tine..momentan am o medie de 8.2 pe 4000 km..combinat....in kilometri astia nu am mers niciodata batraneste...lasa consumul dat de producator...este irelevant..vezi cazul prius...etc..

le : '''Se pot scoate si consumuri sub cifrele date de constructori in anumite conditii.'''

da.....Banesti Ph-Bucuresti...3.6...numai 90...cruise...ce zici?este corect?

This post has been edited by M i h a i: 7 Dec 2009, 00:57


--------------------
------ ------ ------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
segcm
post 7 Dec 2009, 01:08
Post #12


... Entertainer


Group: Members
Posts: 642
Joined: 7 December 04
From: UE




Cand ajungeam in IT aveam o viteza medie de cca 80km/h parca. Oricum in tara oricat de sportiv as merge, la iesirea din tara tot 58-60km/h vit medie era.
In tara sa nu se inteleaga ca merg subturat. O mai duc si pe la 4300-4500rpm (o data sau de doua ori pe luna) sa se curete, sa nu se infunde EGR-ul. Consider ca daca merg la 1700-1800rpm constant e ok, avand in vedere ca de la aceasta turatie cuplul incepe sa fie liniar si consumul cel mai mic.
Ai dreptate cu 3,6, dar cam dardaie biggrin.gif. Nu stiu daca ambreiajului i-a placut acel drum biggrin.gif
Poate termenul de "sportiv" e inteles gresit de fiecare. La mine inseamna ca merg cu cca 15-20% peste limita legala mai tot timpul, fac depasiri chiar daca nu e absolut necesar etc. Daca merg "agresiv" afara la noi in tara, pun detectoru' in geam, dar nu cred ca sar de 6,2%. Tu daca ai scos 7,2% - cred ca ai tras numai peste 150 si acceleratiile blana.
Inca o chestie (poate importanta) daca e de 120 sau de 130 de cai.

Oricum ideea nu este sa te "atac" pe tine ci sa-l fac pe om sa isi ia 1,9 in loc de 1,5. Personal consider acest motor cel mai bun compromis dpdv fiabilitate/performante/consum, avand in vedere ca la achizitia la SH diferenta de pret este nesemnificativa.

This post has been edited by segcm: 7 Dec 2009, 01:25


--------------------
Renault Grand ESPACE - 2.0 dci Automat - ** *1 *** 2012 Initiale Paris
Fara semnatura
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
M i h a i
post 7 Dec 2009, 01:24
Post #13


_______________________


Group: Members
Posts: 5.669
Joined: 12 September 06




eh...sa faci drumul invers... icon_mrgreen.gif ..este de 120 al meu....nu dardaie la 90 in treapta 5.... parca sunt 2000 ture...1900 si ceva...ambreiajul este in stare perfecta...mai am putin si fac 100.000..sparg o sampanie de ea si o vand.. biggrin.gif ..glumesc...daca este sa ne gandim la sh sunt de acord....numai ca megane sh cam este o loterie...trebuie sa stii bine sursa...daca nu..poti avea surprize...stiu deja 4 cazuri nefericite..

This post has been edited by M i h a i: 7 Dec 2009, 01:26


--------------------
------ ------ ------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aLecsunder
post 19 Feb 2010, 03:37
Post #14


Membru...


Group: Members
Posts: 616
Joined: 27 October 09




Nu pot sa realizez in ce maniera conduceti voi ca eu la mers 90% in Bucuresti vara am consum mediu 8.7 pe 1.9dci cu schimbarea treptelor undeva intre 2000-2500rpm iar in afara , in functie de drum , intre 5 si 7%. Ca e ambreiajul obosit si tine cam sus nu cred ca are vreo legatura .


--------------------
Ford Mondeo 2019 ST-Line
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristixxxlog
post 19 Feb 2010, 08:29
Post #15


..


Group: Members
Posts: 440
Joined: 4 August 08
From: BUCURESTI




eu posed 1.5 dci 82 cp. motorul e economic, dar pretabil doar in oras si in afara pana la 120-130. peste viteza asta mananca motorina de rupe. de asemenea, fuge beton pentru o masina de 82 de cp, dar in afara, si mai ales in romania, de multe ori acesti cai nu sunt de ajuns, depasirile le faci putin la limita, mai ales vara.

sfatul meu: 1.5 101 cai daca vrei raport consum/performante bun. 1.9 daca nu te deranjeaza consumul o idee mai mare. eu personal as da oricand 1.5 pe 1.9, chiar daca 80% din drumuri le fac prin bucuresti.

bafta!


--------------------
Nissan Murano Z51 - 2.5 dci - B-XXX-LGF 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexandruadi
post 19 Feb 2010, 22:45
Post #16


Membru


Group: Members
Posts: 123
Joined: 4 February 09




Am eu 1.5 dci si 85cp masina din semnatura. Se merita (parerea mea ca da), sau nu eu zic ca sa o testezi si sa vezi daca iti place sau nu cat e de sprintena. Iar faza cu 1.9 e pentru alte drumuri nu la noi, oricum la 110km la ora am cam 4.3-4.5 l/100km asa ca e ok. Singurul dezavantaj e filtru ala de motorina care se schimba la 15000km si e cam scump in rest fata de 1.9 iti aduc eu numai avantaje, ca degeabai ai cuplu ai putere daca nu ai si unde sa le folosesti.

This post has been edited by alexandruadi: 19 Feb 2010, 22:48


--------------------
Renault Megane sedan 2.2 1.5dci 63KW privilege /2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
enciman
post 20 Feb 2010, 10:49
Post #17


Membru incepator


Group: Members
Posts: 89
Joined: 18 November 09
From: prahova/baicoi




salut sunt posesor de 15 85 de cai si sincer iti spun ca am fost foarte multumit de cei 85 de calutzi antrenati pe care ii are masina.sa iti explic de ce nu ai avea nevoie de un motor de 19 : asigurarea mai mare si este in crestere ; consumul este mai mare si pretul motorinei este in crestere( si iti spun cand o sa ajung la pompa mai des o sa spui ca mai bun era un 15 ) ; diferenta de putere cand o sa o folosesti ? cat de des mergi cu peste 130 km/h ? in oras sunt sigur ca e mai mult decat deajuns motorul de 15 mai ales in cea ce priveste puterea si sincer daca mergi u la drum intins si vrei sa depaseti si crez u ca nu ai puterea care ai aveao pe 19 o turezi mai mult si iti spun ca depasesti sigur si fara probleme. recomand 15

This post has been edited by enciman: 20 Feb 2010, 10:50


--------------------
renault megan 2007
15 dci 85 cp consum 5%
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aLecsunder
post 20 Feb 2010, 17:06
Post #18


Membru...


Group: Members
Posts: 616
Joined: 27 October 09




E vorba de fiabilitatea foarte buna a motorului 1.9. Comparativ , pareri foarte bune am auzit si despre 1.5 de 105 cp si cutie in 6 trepte .


--------------------
Ford Mondeo 2019 ST-Line
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andrei_feno
post 20 Feb 2010, 17:54
Post #19


Membru incepator


Group: Members
Posts: 16
Joined: 28 December 09




Sal eu am 1.5 dci 100 cp , consumul din noiembrie pana in prezent este de 6l/100km in bucuresti de cand am luat masina din 2005 am avut mereu consumuri apropiate de cele date de producator, daca vreti identice mergeti doar cu 90 pe ora si schimbati doar in 2000 de ture.

Ca probleme am avut fulia defazoare si kit ambreiaj la 14000 km schimbat in garantie si sigurante la semnale fata, radioul a cazut si asta tot in garantie , distributia am reusit sa o scot mai ieftina in rest sunt multumit de masina, intr-o perioada imi curgea apa in masina de la aerul conditionat nu era curatat locasul de la filtrul de polen si s-au dus frunze pe conducta de evacuare a condensului.

Am schimbat becuri faza scurta stanga dreapta, bec luneta si bec stop stanga pe frana, placutele le-am schimbat de 2 ori pe spate si de 3 ori pe fata in 60000 de km.

Nu am avut probleme cu injectia si sper sa nu am.

In plus fata de motorul de 1.5 dci 85 cp eu am si turbina care poate pe viitor sa imi aduca anumite probleme.

Preturi mari la revizii efectuate la reprezentata.

sal si bafta in gasirea si achizitionarea unui megane sh.


--------------------
Renault Megane 2.1 2005 2.1 Confort Expression 1.5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
clr
post 20 Feb 2010, 19:05
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.729
Joined: 24 February 03
From: Bucuresti




QUOTE(andrei_feno @ 20 Feb 2010, 17:54)
...
In plus fata de motorul de 1.5 dci 85 cp eu am si turbina care poate pe viitor sa imi aduca anumite probleme.

...

*


Adica vrei sa spui ca motorul de 85 cp nu are turbina? Eu stiam ca da.

This post has been edited by clr: 20 Feb 2010, 19:05


--------------------
Ex Renault Megane 2003
Cand ai încercat totul si nimic nu a mers, citeste instructiunile de folosire

User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristixxxlog
post 20 Feb 2010, 22:18
Post #21


..


Group: Members
Posts: 440
Joined: 4 August 08
From: BUCURESTI




@andrei_feno - nu te supara pe mine da' postul tau e cam dubios... Ori ai dci ori 1.6 benzina? Fulia defazoare e la benzina, nu la dci. Iar turbina are si cel de 85/82 cp. Deci ce masina/motor ai pana la urma???


--------------------
Nissan Murano Z51 - 2.5 dci - B-XXX-LGF 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
segcm
post 21 Feb 2010, 01:38
Post #22


... Entertainer


Group: Members
Posts: 642
Joined: 7 December 04
From: UE




Pana si cel de 1,5dci 65cp are turbina.


--------------------
Renault Grand ESPACE - 2.0 dci Automat - ** *1 *** 2012 Initiale Paris
Fara semnatura
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
florin_trocan
post 21 Feb 2010, 09:27
Post #23


membru


Group: Members
Posts: 57
Joined: 27 September 06
From: Bucuresti




Eu am masina din semnatura si se descurca ok in oras...in afara niste cai in plus erau bineveniti...ca si consun in oras intre 7 si 8 wink.gif


--------------------
renault megane II 2 - b xx xxx 2006 privilege dCI 100hp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cristi17
post 21 Feb 2010, 10:01
Post #24


Membru incepator


Group: Members
Posts: 63
Joined: 27 December 08




(andrei_feno) dupa 5 ani de cand are masina vine si scrie pe forum ca a schimbat tot ce se putea schimba in afara de caroserie...... dry.gif ciudat....
Stiu despre motorul 1,5 dci 85cp de la un prieten ca este bun si consuma putin.
Daca iti place masina fa un test cu ea.....te convingi si gata.Replicile de aici sunt multe din ele foarte subiective.Aproape fiecare tine la motorizarea lui si aceea este cea mai buna wink.gif .Bafta.


--------------------
Renault Megane 2008-Manager-1.6 ; 2016-Sedan-Intens-1,6 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andrei_feno
post 21 Feb 2010, 13:05
Post #25


Membru incepator


Group: Members
Posts: 16
Joined: 28 December 09




ma scuzati pt exprimarea mea gresita am schimbat rulementul de la alternator pe care se monteaza cureaua de accesorii e mai bine asa ( topicul era despre cumpararea unui megane sh nu despre exprimarea mea)


--------------------
Renault Megane 2.1 2005 2.1 Confort Expression 1.5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristixxxlog
post 21 Feb 2010, 19:04
Post #26


..


Group: Members
Posts: 440
Joined: 4 August 08
From: BUCURESTI




@andrei_feno - cand cineva greseste intr-un astfel de topic se cuvine a fi corectat altfel initiatorul topicul nu mai intelege nimic. Bafta!


--------------------
Nissan Murano Z51 - 2.5 dci - B-XXX-LGF 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
geomvp2nite
post 21 Mar 2010, 23:00
Post #27


.


Group: Members
Posts: 497
Joined: 6 September 09
From: Bucuresti




Ia-ti megane, desi nu e cea mai fiabila masina, e cea mai sexoasa dintre toate. Nu stii cum, nu stii de unde, nu stii de ce te lovesti cupidon si te indragostesti de aceasta marca si treci cu vederea toate "mofturile" masinutei tale. Recomand 1.6 16v sau 1.9 dci(cel mai tare motor dpmdv, genial, imi pare rau ca nu am cautat mai mult inainte sa imi iau masina, desi nici 1.6 nu e de lepadat wub.gif ). Recomadarea mea: ia-ti megane! wub.gif

This post has been edited by geomvp2nite: 21 Mar 2010, 23:01


--------------------
renault megane hb 1.6 16v 2004 sport dinamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
supremeon
post 21 Mar 2010, 23:34
Post #28


cam rareori membru...


Group: Members
Posts: 503
Joined: 28 July 07
From: din inima țării...




Sa stii ca 1,5 dci cu 105 cai trage foarte bine... are cutie 6+1, e incapatoare, 6 airbag-uri, tot ce vrei de la o masina... uneori se mai aud greierasi, insa asa cum apar, asa si dispar: din senin...


--------------------
Iubesc mersul domol pe o sosea fara gropi si alte masini, - pur pretutindeni! primavara cu verde crud si albastru
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexmitzu
post 26 Apr 2011, 12:02
Post #29


Membru autentic


Group: Members
Posts: 215
Joined: 27 January 10
From: Popești-Leordeni




Salut, si eu sunt interesat de aceasta masina, in prezent conduc un Renault Twingo si chiar ieri cand am venit de la BC l-am tinut in 110-120km/h si pe alocuri cu 130 insa nu mai auzeam radioul smile.gif deci nu m-ar interesa comparatii cu motorul de 1.9

imi puteti spune si mie care sunt problemele cele mai intalnite?
(din pacate nu pot face un sort dupa numarul de raspunsuri ca sa-mi dau seama mai usor, pe forumul astra puteam sa fac asa ceva si am vazut care erau cele mai dezbatute subiecte).

si inca ceva: la ce anume trebuie sa fiu atent cand imi aleg o masina pe motorina? am inteles ca turbina e buba mare, ar mai fi si altele?

Multumesc si scuze de deranj.
Alex


--------------------
Renault Scenic 3 1.5 dci 110CP 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aLecsunder
post 26 Apr 2011, 15:20
Post #30


Membru...


Group: Members
Posts: 616
Joined: 27 October 09




Nu turbina ci injectia. Din punctul meu de vedere singurele motorizari la care poti arunca o privire sunt 1.9dci si 1.5dci 105cp. In rest , Dumnezeu cu mila ! Nu ma intereseaza ca nu sunteti de acord , am avut si 1.5dci 85cp am si 1.6 16v , deci cam am termen de comparatie.


--------------------
Ford Mondeo 2019 ST-Line
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 30th July 2025 - 04:57
Dacia