Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

33 Pages « < 17 18 19 20 21 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Consum Laguna III diesel, 1.5 dCi sau 2.0 dCi

marius80_eugen
post 8 Feb 2017, 23:39
Post #541


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.978
Joined: 9 December 05
From: Bucuresti




QUOTE(mars @ 8 Feb 2017, 11:10)

Multumim. Sincer eu am citit in carte in engleza si in franceza, dar nu am crezut ca are de-a face cu masinile non-hibride.
" Recuperarea de energie - Prin recuperarea energiei cinetice in fazele de franare si decelerare, functia ESM (Energy Smart Management) optimizeaza consumul de energie electrica si contribuie la reincarcarea bateriei. "
De pe la italieni : "Renault aggiorna la gamma dei motori diesel della Laguna con l'introduzione della tecnologia Stop&Start, del recupero dell'energia in frenata grazie all' ESM (Energy Smart Management) ed una evoluta gestione del raffreddamento e della pompa dell'olio a portata variabile." - desi italiana, parca e mai pe direct explicat.

"Stop & Start technology with braking/deceleration energy recovery (ESM) involves automatically cutting the engine when the vehicle is at a standstill. When driving exclusively in built-up areas, fuel savings can amount to more than one litre per 100km. When the driver presses on the clutch pedal again, the engine fires up instantly. To cope with all this repeated starting, the starter motor has been uprated (starter, starter ring gear), as has the fuel injection system (pump and high-pressure injectors). The engine has been engineered for 410,000 starting cycles (over 300,000km), which is almost seven times more than the same figure for a conventional engine. ESM (Energy Smart Management) is a system that allows the kinetic energy produced under deceleration/braking to be recovered by the alternator and stored in the battery. Functions which consume electricity (heater, lights, radio, etc.) are directly fed by the battery to ease the work of the alternator. Recovered energy is notably employed to restart the vehicle."
Cuvintele "mari" de genul energie cinetica nu cred isi au rostul, pentru ca acea energie nu se transforma decat daca este cazul intr-un amperaj de moment mai mare in baterie si cam atat. Poate ca sistemul asta pregateste Renault-urile pentru urmatoarele tehnologii mai mult sau mai putin hibride, dar tot incercand sa optimizeze atat sistemele astea de incarcare si recuperare a energiei, ma gandesc eu ca puteau sa rezolve si partea de incarcare, adica si la diesel-uri sa fie tensiunea mai sus, ca la benzinare ... blush.gif
Intrebarea mea ar fi : daca o masina nu are sistemul S-S inseamna ca nu are nici restul de componente instalate pe masina ? Adica a mea care nu are S-S, are ESM activ sau nu ? Ma gandesc doar in ideea daca pe viitor sa iau tot o baterie cu VRLA sau nu ... daca are vreun rost sau nu.


--------------------
Reno / de toate Reno 2003 - 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristian_nechita
post 8 Feb 2017, 23:41
Post #542


Membru autentic


Group: Members
Posts: 417
Joined: 22 April 11




QUOTE(djcristi @ 8 Feb 2017, 18:14)
electronica inutila si useless, doar la hibride/electrice este utila (ajuta la o economie de carburant) recupererea, la motoarele clasice toate tampeniile acestea (start/stop , recup. franare , etc) complica aiurea , adaugand niste module inutile care se pot defecta apoi.
*



Cred ca nu are nici un fel de modul in plus. Totul e facut din ecu la fel ca si la cele fara ESM.
Daca ar fi asa cum spui tu ar trebui sa conducem 1.4 8v....ca e cel mai basic si fiabil.

8 Feb 2017, 23:57:
QUOTE(marius80_eugen @ 8 Feb 2017, 23:39)

Cuvintele "mari" de genul energie cinetica nu cred isi au rostul, pentru ca acea energie nu se transforma decat daca este cazul intr-un amperaj de moment mai mare in baterie si cam atat. Poate ca sistemul asta pregateste Renault-urile pentru urmatoarele tehnologii mai mult sau mai putin hibride, dar tot incercand sa optimizeze atat sistemele astea de incarcare si recuperare a energiei, ma gandesc eu ca puteau sa rezolve si partea de incarcare, adica si la diesel-uri sa fie tensiunea mai sus, ca la benzinare ... blush.gif
Intrebarea mea ar fi : daca o masina nu are sistemul S-S inseamna ca nu are nici restul de componente instalate pe masina ? Adica a mea care nu are S-S, are ESM activ sau nu ? Ma gandesc doar in ideea daca pe viitor sa iau tot o baterie cu VRLA sau nu ... daca are vreun rost sau nu.
*



Am facut un log in vara de 40 minute mers urban Putere alternator vs Sarcina, iar incarcarea bateriei se facea decat cand sarcina motorului era 0.Adica in frana de motor, sau chiar si cand schimbam viteza si turatia motorului scadea. Cat am economisit , naiba stie, probabil 0.1 litri de motorina.
E foarte greu sa iti dai seama iarna daca ai sau nu ESM pentru ca in momentul in care incalzirea electrica a habitaclului sau termoplonjonul functioneaza sistemul este dezactivat. La mine cel putin in urban nu prea sta temperatura la jumatate drept urmare incalzirea electrica merge aproape fara oprire.
Cand functioneaza vezi chiar si la plafoniera ca se aprinde mai tare in decelerare sau pui un voltmetru pe bricheta si vezi variatia sau clip.

This post has been edited by cristian_nechita: 8 Feb 2017, 23:57


--------------------
Laguna 3 2012
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
roland
post 9 Feb 2017, 09:32
Post #543


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.704
Joined: 18 November 04




Decat cartofi, vorba bancului... smile.gif

Revenind, la masinile electrice, hibride (trotinete electrice, etc) recuperarea energiei la franare se face via motorasul care e la roata.

Aici, din ce am citit, Renault o face via alternator (zice pe un site Nissan "energia cinetică produsă în timpul decelerării și frânării să fie recuperată de alternator și stocată în baterie").

Avand in vedere ca alternatorul ala se invarte tot timpul, el incarca bateria oricum, si in mers prin consum de combustibil, si in decelerare/frana de motor (aici roata invarte motorul). Deci si la o masina "clasica", bateria se incarca.

Acuma, poate au gasit o modalitate de a incarca , sa zicem, mai fortat in momentele de decelerare, avand acele baterii speciale pentru start-stop.

Probabil ca prin ESM reusesc sa incarce mai mult bateriile in frana de motor, drept urmare la mers normal alternatorul nu mai are nevoie sa incarce atat => consum redus de combustibil. Cu cat, nu foarte mult probabil, dar probabil se simte putin.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristian_nechita
post 9 Feb 2017, 10:05
Post #544


Membru autentic


Group: Members
Posts: 417
Joined: 22 April 11




Gresit. Orice alternator e controlat, chiar daca se invarte asa nu inseamna ca si consuma/incarca.
Chiar si pe m2 incarcarea tot de ECU e controlata. Daca ii iei excitatia poti sa il invarti si cu 15mii rpm ca tot consum 0 o sa ai.
Asa il dezactiveaza si esm-ul, taind excitatia, ca doar nu decupleaza fizic alternatorul.
La a mea, repet, face incarcarea bateriei vara doar in fazele de franare, decelerare. Cand stai la relanti sau acceleratie sarcina pe alternator este 0.

This post has been edited by cristian_nechita: 9 Feb 2017, 10:06


--------------------
Laguna 3 2012
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
roland
post 9 Feb 2017, 10:20
Post #545


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.704
Joined: 18 November 04




Si daca bateria mi-e descarcata rau de tot, pornesc vara si merg 100km pe autostrada, nu se incarca deloc? Daca merg constant...
Intreb teoretic, ca asa reiese din ce ai spus.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristian_nechita
post 9 Feb 2017, 10:30
Post #546


Membru autentic


Group: Members
Posts: 417
Joined: 22 April 11




Nu. Daca ai consumatori mari termoplonjon, ptc, baterie descarcata, dezaburire merge incarcarea normal.


--------------------
Laguna 3 2012
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
roland
post 9 Feb 2017, 10:32
Post #547


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.704
Joined: 18 November 04




Așa.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
digioptic
post 9 Feb 2017, 11:20
Post #548


Membru autentic


Group: Members
Posts: 497
Joined: 24 September 09




https://www.youtube.com/watch?v=VJSEQaxAh4c

https://www.youtube.com/watch?v=LTcYHeM90UY


Sistemul nu este unul nou, avantajul este intr-adevar recuperarea de energie intr-o baterie speciala, precum si ajutarea motorului termic, atunci cand consuma cel mai mult. Adica in accelerare la plecarea de pe loc, intervine si acel "alternator". Ce nu intelege lumea, sau poate prea mult ancorata in functionarea clasica a unui alternator, al carui singur rol este cel de generare de energie si incarcarea acumulatorului de 12 volti de la bord, este ca acel "ALTERNATOR" este in fapt o masina electrica trifazata cu rotorul tip colivie. La depasirea turatiei de sincronism, el devenind generator si incarcand bateria speciala. Nu am gasit filmulete cu renault, nici nu am cautat, dar sunt sugestive si astea.

Este ca sa zic asa, sistemul hibrid "al saracului", pentru ca se poate monta pe orice automobil clasic, fara o transmisie complicata cu motor electric interpus intre motorul termic si cutia de viteze, ceva gen Prius. Deci e doar de recuperare a energiei, cand motorul nu e in sarcina si ajutare a motorului termic la accelerare. Nu se foloseste in sistem full electric, adica sa parcurgi o distanta numai cu motorul electric cum e in exemplul cu Prius.

E fain totusi, si se poate monta si ulterior pe automobil, dar kit-ul ar trebuii propus de constructor. Pana sa apara service-uri "pricepute" cum se monteaza acum o alarma sau un sistem pe gaz, mai trece apa pe dambovita... biggrin.gif

This post has been edited by digioptic: 9 Feb 2017, 12:14


--------------------
-------- ------------ ------------------
---------------------------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stefandinescu70
post 9 Feb 2017, 11:44
Post #549


Membru autentic


Group: Members
Posts: 815
Joined: 4 September 16




ESM este o pacaleala de marketing . In sarcina motor ESM tine bateria in 12.5 V fara sa mai acumuleze nimic in ea , iar in decelerari o urca la 14 V ( 14.3 V) , dar consumatorii masinii permanenti sunt alimentati PERMANENT de alternator doar la tensiuni diferite, altfel sub 12V intra in alarma ECU motor . Daca porniti farurile ( si mai toata lumea merge cu faza scurta aprinsa) ,sau orice consumator electric major , permanent aveti 14 V in baterie/sistemul electric si asa ESM NU MAI EXISTA , dar marketingul sa traiasca radmasa.gif . Pentru aceasta demonstratie folositi un tester de baterie conetat mereu la priza bricheta si veti vedea ca ESM este un FAS de pacalit audienta , poate o scadere de consum de 0.001 % . HYBRUDUL este HYBRID , este altceva , alt motor alt acumulator care poate sustine masina in mers si 10 km la unele masini si care ajuta in demaraje MULT ( 20-40 cp ) unde acolo se papa cel mai mult conbustibil

This post has been edited by stefandinescu70: 9 Feb 2017, 11:49


--------------------
Talisman . 2016
1.6dCI160 EDC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
digioptic
post 9 Feb 2017, 11:46
Post #550


Membru autentic


Group: Members
Posts: 497
Joined: 24 September 09




Probabil de aia n-am gasit filmulete cu renault... biggrin.gif


--------------------
-------- ------------ ------------------
---------------------------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stefandinescu70
post 9 Feb 2017, 11:50
Post #551


Membru autentic


Group: Members
Posts: 815
Joined: 4 September 16




QUOTE(digioptic @ 9 Feb 2017, 11:46)
Probabil de aia n-am gasit filmulete cu renault... biggrin.gif
*



Pune un multimetru pe priza bricheta si apoi filmezi pe YOUTUBE radmasa.gif , ce altceva sa arate un film depre acest ESM .


--------------------
Talisman . 2016
1.6dCI160 EDC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
digioptic
post 9 Feb 2017, 11:55
Post #552


Membru autentic


Group: Members
Posts: 497
Joined: 24 September 09




Daca as baga un ochi in compartimentul motor, mi-as da seama daca e cu "alternator" tip motor-generator. Un alternator clasic il recunoste oricine. Cineva pomenea mai sus de un alternator "mai mare" si o baterie speciala. In cazul ala, despre asta este vorba. BTW, a mea e clasica... smile.gif


--------------------
-------- ------------ ------------------
---------------------------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stefandinescu70
post 9 Feb 2017, 12:17
Post #553


Membru autentic


Group: Members
Posts: 815
Joined: 4 September 16




QUOTE(digioptic @ 9 Feb 2017, 11:55)
.............. daca e cu "alternator" tip motor-generator. ...........
*



Nu exista la Renault asa ceva.


--------------------
Talisman . 2016
1.6dCI160 EDC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
digioptic
post 9 Feb 2017, 12:24
Post #554


Membru autentic


Group: Members
Posts: 497
Joined: 24 September 09




QUOTE(stefandinescu70 @ 9 Feb 2017, 13:17)
Nu exista la Renault asa ceva.
*



Tu stii mai bine.
Lumea era nelamurita cum e cu recuperarea de energie si cu "alternatorul". Nu o fi pe leguma, nu te contrazic, a mea e deja "veche" din 2010. Daca renault are tehnologie sa faca un automobil full electric si au vreo 4 modele, sistemul de care pomeneam este similar, deci nu cred ca nu ar putea sa faca. Ca nu este pe laguna, am mai zis, perfect posibil, dar pe alte modele si mai ales pe alte piete de care nu stim noi, ar putea fi.


--------------------
-------- ------------ ------------------
---------------------------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
augustinel64
post 9 Feb 2017, 12:28
Post #555


Membru


Group: Members
Posts: 103
Joined: 5 February 07
From: la mal de mare




eu am schimbat preventiv bateria si cand am fost sa iau garantia pe voltmetru indica fix 12volti si au refuzat sa-mi dea garantie ca nu este 14,1 volti Am sunat la reprezentanta Renault din Constanta si am aflat ca la modelele mai noi de laguna incarcarea se face la franare , la viteze mai mari nu ca la cele clasice. Mentionez ca am verificat si alternatorul si era ok.


--------------------
renault laguna 3 2013 facelift gris platine 1,5 dci 110cp - ct 64 ela
renault clio symbol phase 4 1,4 8v 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stefandinescu70
post 9 Feb 2017, 12:31
Post #556


Membru autentic


Group: Members
Posts: 815
Joined: 4 September 16




QUOTE(augustinel64 @ 9 Feb 2017, 12:28)
eu am schimbat preventiv bateria si cand am fost sa iau garantia  pe voltmetru indica fix 12volti si au refuzat sa-mi dea garantie ca nu este 14,1 volti Am sunat la reprezentanta Renault din Constanta si am aflat ca la modelele mai noi de laguna incarcarea se face la franare , la viteze mai mari nu ca la cele clasice. Mentionez ca am verificat si alternatorul si era ok.
*



Nu ai gasit pe nimeni pe acolo cand au pus voltmetru pe baterie sa iti spuna sa APRINZI FARURILE . Simplu si asa bateria ar fi avut 14.1-14.5 V si nu mai aveai probeleme cu DOREL .
Si de retinut , bateria se incarca mereu cand sunt consumatori PORNITI , nu doar la vale radmasa.gif si cu vantul din spate , altfel pe autostrada ramaneai fara baterie ( asta daca te iei dupa explicatiile lui DOREL)

This post has been edited by stefandinescu70: 9 Feb 2017, 12:33


--------------------
Talisman . 2016
1.6dCI160 EDC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
augustinel64
post 9 Feb 2017, 12:32
Post #557


Membru


Group: Members
Posts: 103
Joined: 5 February 07
From: la mal de mare




nu dar nu vrei sa stii cati au demontat alternatoarele pentru ca Dorel spune ca nu incarca


--------------------
renault laguna 3 2013 facelift gris platine 1,5 dci 110cp - ct 64 ela
renault clio symbol phase 4 1,4 8v 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stefandinescu70
post 9 Feb 2017, 12:36
Post #558


Membru autentic


Group: Members
Posts: 815
Joined: 4 September 16




QUOTE(augustinel64 @ 9 Feb 2017, 12:32)
nu dar nu vrei sa stii cati au demontat alternatoarele pentru ca Dorel spune ca nu incarca
*



DOREL exista si nu dispare din Romania . Montatori-demontatori gen lego ...... wacko.gif


--------------------
Talisman . 2016
1.6dCI160 EDC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristian_nechita
post 9 Feb 2017, 12:55
Post #559


Membru autentic


Group: Members
Posts: 417
Joined: 22 April 11




QUOTE(stefandinescu70 @ 9 Feb 2017, 12:31)
Nu ai gasit pe nimeni pe acolo cand au pus voltmetru pe baterie sa iti spuna sa APRINZI FARURILE . Simplu si asa bateria ar fi avut 14.1-14.5 V si nu mai aveai probeleme cu DOREL .
  Si de retinut , bateria se incarca mereu cand sunt consumatori PORNITI , nu doar la vale  radmasa.gif si cu vantul din spate , altfel pe autostrada ramaneai fara baterie ( asta daca te iei dupa explicatiile lui DOREL)
*



Prostii.
Cat timp e bateria incarcata chiar si cu farurile aprinse incarcarea pe alternator este 0.
Iti spun pentru ca vb din experienta nu din presupuneri.
Vara chiar si cu faza lunaga aprinsa (adica 4x55w ) se vede clar ca in momentul in care turatia scade, sau esti in frana de motor, creste foarte mult intensitatea farurilor.
Pacat ca este iarna afara ca iti faceam un log pe clip sa te convingi.

Nu inteleg cum puteti face afirmatii cu atata convingere cat timp vorbiti din presupuneri.


--------------------
Laguna 3 2012
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 9 Feb 2017, 13:08
Post #560


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 22.912
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




Stefan afirma de toate cat de des se poate ... ca 75% sunt tampenii sau trairi de ale lui este alta treaba .. trebuie doar sa te uiti la ultimele sa zicem 10 postari ..


--------------------
Ford Mondeo Titanium, bi-turbata, 2018 / Mazda 3 , 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mars
post 9 Feb 2017, 13:41
Post #561


meow or never


Group: Moderatori
Posts: 7.258
Joined: 22 January 04




Urmeaza replica wink.gif.


--------------------
Mercedes-AMG A 35 (2023)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stefandinescu70
post 9 Feb 2017, 13:41
Post #562


Membru autentic


Group: Members
Posts: 815
Joined: 4 September 16




QUOTE(cristian_nechita @ 9 Feb 2017, 12:55)
Prostii.
Cat timp e bateria incarcata chiar si cu farurile aprinse incarcarea pe alternator este 0.

*



Baterie incarcata si cu farurile aprinse ce inseamna ???? ca bateria se descarca , nu isi mentine 14V , sau 13 V si se duce la 12,5 V care este normalul unui acumulator cu PB si apoi ????? si mai sunt si restul de consumatori , ECU , sistemul audio , aerul conditionat/ventilatia ++++ In fine , nu vreau sa comentez mai mult , ma retrag , cine stie stie , cine nu nu . Cel mai bine va convingeti singuri cu un multimetru pus pe baterie si veti vedea ca incarca la 14V cu farurile aprinse. Este ultimul meu post oricum , sorry

This post has been edited by stefandinescu70: 9 Feb 2017, 13:45


--------------------
Talisman . 2016
1.6dCI160 EDC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 9 Feb 2017, 13:44
Post #563


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 22.912
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




QUOTE(stefandinescu70 @ 9 Feb 2017, 13:41)
Este ultimul meu post oricum , sorry
*




Doamne ajuta! party.gif party.gif party.gif party.gif


--------------------
Ford Mondeo Titanium, bi-turbata, 2018 / Mazda 3 , 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dantes
post 9 Feb 2017, 13:48
Post #564


Membru


Group: Members
Posts: 3.312
Joined: 12 December 03
From: Tzaranoaia




124.gif 124.gif 124.gif

Vreti sa consume putin? Luati autobuzul tongue.gif


--------------------
O masina oarecare . - .
Old school
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
budspencer07
post 9 Feb 2017, 13:49
Post #565


Membru autentic


Group: Members
Posts: 589
Joined: 11 December 14
From: Suceava




La relanti nu se incarca bateria ???


--------------------
Land Rover Range Rover 2015
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
digioptic
post 9 Feb 2017, 15:07
Post #566


Membru autentic


Group: Members
Posts: 497
Joined: 24 September 09




Ba da. Bateria se incarca tot timpul, cat motorul termic se invarte. Constat ca sunt destui care nu stiu cum functioneaza sistemul clasic de incarcare al automobilului, dar pareri garla...


--------------------
-------- ------------ ------------------
---------------------------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andru1973
post 9 Feb 2017, 17:29
Post #567


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.271
Joined: 8 December 14
From: nu conteaza




am facut consumul din nou la prima poz nu era bine acum asa a iesit

Attached thumbnail(s)
IMG_20170208_001131.jpg ( Size: 1.89mb ) Number of downloads: 265


--------------------
renault LAGUNA 1 RT 2.0 LAGUNA 3 2.0 DCI 130CP fara DPF iulie 2008 expresion
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djcristi
post 9 Feb 2017, 17:44
Post #568


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.944
Joined: 5 October 09
From: Bucuresti / Pitesti




QUOTE(cristian_nechita @ 9 Feb 2017, 10:05)

Chiar si pe m2 incarcarea tot de ECU e controlata. Daca ii iei excitatia poti sa il invarti si cu 15mii rpm ca tot consum 0 o sa ai.
*



mai exact de UPC , ECU/ECM nu are nici o treaba cu managementul electric.

9 Feb 2017, 17:46:
QUOTE(stefandinescu70 @ 9 Feb 2017, 11:44)
ESM este un FAS de pacalit audienta , poate o scadere de consum de 0.001 %  . HYBRUDUL este HYBRID , este altceva , alt motor alt acumulator care poate sustine masina in mers si 10 km la unele masini si care ajuta in demaraje MULT ( 20-40 cp ) unde acolo se papa cel mai mult conbustibil
*



+1

This post has been edited by djcristi: 9 Feb 2017, 17:46


--------------------
Renault Megane 2.2 03/2008 Estate 1.5dci euro4 76kW FAP business - DJC
Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mars
post 9 Feb 2017, 20:53
Post #569


meow or never


Group: Moderatori
Posts: 7.258
Joined: 22 January 04




Mi se pare ca deja discutia a luat-o pe aratura. Eu zic sa ramanem la consum.


--------------------
Mercedes-AMG A 35 (2023)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b06fcn
post 9 Feb 2017, 21:03
Post #570


DOCTOR


Group: Members
Posts: 5.743
Joined: 27 February 05
From: Bucuresti/Galati




Corect. A mea, pe langa combustibil, de cand o am a consumat si un set de anvelope. Aviz amatorilor...


--------------------
Renault 21 1.9dT, 1989 - B 06 FCN
MB C 220d 4MATIC
MB GLA 200
Renault 21 Turbo
Renault Megane 1.9 dCi
Opel Corsa 1.3 CDTI
Toyota Avensis 2.0 D4D
Lada 1200
Aro 10.4 4x4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
33 Pages « < 17 18 19 20 21 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 22nd June 2024 - 10:29
Dacia