Curatare motor, Sprayuri;solutii
![]() ![]() ![]() |
Curatare motor, Sprayuri;solutii
ficusx |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 27 February 08 ![]() |
|
||
--------------------
renault
symbol 1.5 DCI 85CP
2007 1.5 DCI
- IS-00-000
|
|||
SorinV |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.321 Joined: 28 January 04 From: a ![]() |
bai frate cumai ajuns tu cu topicul asta aici??! tocma la intalniri l-ai deschis! frateeee
|
--------------------
a
a
a
|
|
Liviu |
![]()
Post
#3
|
![]() expat naiv Group: Banned Posts: 3.526 Joined: 5 July 02 From: Peste gard ![]() |
In cartea de utilizare a masinii (pe care sunt convins ca nu ai citit-o niciodata) scrie clar ca MOTORUL NU SE CURATA/SPALA !
|
--------------------
.
.
. -= age is just a number =-
|
|
adi_ar |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic si conservator Group: Moderatori Posts: 4.437 Joined: 23 February 07 From: Arad ![]() |
Daca tot este caterinca v-as povesti cum un istet, vara trecuta, la spalatoria unde duc eu masina, a cerut sa-i curete motorul .... si i l-au "curatat"
![]() Au pus baietii intai o "spuma activa ultradegresanta" iar apoi un jet demolator. Eu frecam de zor tapiteria pe margine si meditam, invidios pe respectivul, la praful care zace sub capota mea, sters din cand in cand de pe capace si din zonele accesibile. La sfarsitul "operatiunii" omul da sa scoata masina la uscat si ... pauza ![]() Intr-un final a chemat "oamenii de la Minolta" dar eu terminasem cu tapiteria si am plecat. Asa ca, dupa mine, curatatul motorului de poate face cu precautie, folosind local un spray dedicat si carpe, eventual o pensula, in afara zonelor cu circuite electrice, exclus in zona "cutiilor negre". Specificatia din manual este corecta, poate cea mai corecta, dar neaplicabila la noi, daca nu din alt motiv, din acela ca marian_j si altii ca el ne vor respinge la ITP cu motorul prea murdar. Daca nu aveti o oarecare indemanare in problema, este poate mai bine sa apelati la un service sau cel putin sa asistati la o asemenea operatiune facuta de un meserias. |
--------------------
Renault
Megane 2.1 Sedan
1.5 dCI 2005 iGO 9.6.29.357899
|
|
Liviu |
![]()
Post
#5
|
![]() expat naiv Group: Banned Posts: 3.526 Joined: 5 July 02 From: Peste gard ![]() |
QUOTE(adi_ar @ 2 Mar 2008, 22:45) Specificatia din manual este corecta, poate cea mai corecta, dar neaplicabila la noi, daca nu din alt motiv, din acela ca marian_j si altii ca el ne vor respinge la ITP cu motorul prea murdar. Cat timp in manualul de utilizare scrie CLAR ca motorul nu se spala, si atat timp cat masina e OMOLOGATA in Romania, poate sa vina un milion de nea jiji de la ITP ca nu au dreptul legal sa imi respinga masina pe motiv de motor jegos. Eu nu am spalat motorul deloc in 3 ani .. si nu e vorba de Romania, e vorba de Bucuresti , adica Romania la patrat in ceea ce priveste jegul. |
--------------------
.
.
. -= age is just a number =-
|
|
adi_ar |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic si conservator Group: Moderatori Posts: 4.437 Joined: 23 February 07 From: Arad ![]() |
![]() Noi, in Ardeal, ducem capra si varza in aceiasi tiliguta ! Revenind ontopic, ai dreptate, cu atat mai mult cu cat capacele protejeaza motorul. De fapt specificatia din manual se refera la motor, nu la furtune, capace, bidonase etc. Eu la marafeturile acestea ma refeream. |
--------------------
Renault
Megane 2.1 Sedan
1.5 dCI 2005 iGO 9.6.29.357899
|
|
Liviu |
![]()
Post
#7
|
![]() expat naiv Group: Banned Posts: 3.526 Joined: 5 July 02 From: Peste gard ![]() |
Aaaaa .. capace? furtune ? ... pai asta e altceva ... pentru asta e suficienta o galetusa de 5 litri cu apa si o carpa .. si cu carpa umeda stergi (la propriu) plasticaraia (dupa care, evident, clatesti carpa cu pricina in galetusa cu apa
![]() Si acum am eu o intrebare ... functioneaza mai bine motorul daca ii stergi capacelele si furtunelele ? |
--------------------
.
.
. -= age is just a number =-
|
|
adi_ar |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic si conservator Group: Moderatori Posts: 4.437 Joined: 23 February 07 From: Arad ![]() |
Nu, categoric nu!
Sincer sa fiu, atata vreme cat functioneaza bine nu-mi bat capul prea mult cu spalatul. Praful il mai sterg din cand in cand si chiar mai folosesc ceva detergenti pentru a curata alea-alea de sub capota ca altfel, daca o arat cuiva plina de praf, o sa spuna ca-mi bat joc de masina. Spalatul motorului se face la RK ! Oare mai stie cineva ce este RK ? In rest, eventual accidental, sa zicem daca iti scapa ulei peste motor, la schimb. |
--------------------
Renault
Megane 2.1 Sedan
1.5 dCI 2005 iGO 9.6.29.357899
|
|
shteffanivlad |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru cu ESP/ASR Group: Members Posts: 691 Joined: 2 July 07 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(adi_ar @ 2 Mar 2008, 22:45) Daca nu aveti o oarecare indemanare in problema, este poate mai bine sa apelati la un service sau cel putin sa asistati la o asemenea operatiune facuta de un meserias. Mda, am cerut eu la service sa imi curete motorul (este plin de ulei scapat tot de ei la schimbul de ulei si impreuna cu praful s-a facut de mi-e sila de el) si mi-au zis ca nu se face asa ceva si s-au uitat la mine ![]() Pana atunci, motorul ramane plin de ulei cu praf si nisip de Bucuresti ![]() |
--------------------
Renault
Megane II.2 Sedan Privilege 1.5dCi
Ianuarie 2008 / LMSE
- B-81-LXV iGO Primo cu Ioana
Statie CB TTi cu antena pe plafon |
|
marian-j |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.580 Joined: 10 January 08 From: Timișoara ![]() |
Draga Liviu,cred ca adi-ar este un tip mai meticulos din fire ce incearca sa fie cat mai corect in tot ceea ce zice/face(nu-l cunosc pe om dar am tras acesta concluzie privind prin prisma postarile sale anterioare) si tocmai de aceea cred ca a luat mot-a-mot recomandarea mea de a se veni la itp cu motorul "curat".Ai perfecta dreptate atunci cand afirmi ca motorul "jegos" nu este un motiv de respingere dar daca vii la itp si ai facut faza cu galetusa de 5 l sa stii ca veti avea de castigat si tu si inspectorul!Tu castigi timpul ce ar trebui sa-l piarda inspectorul ca sa-ti curete seriile aflate pe sub capota(aici e defapt buba!) iar inspectorul poate vedea mai usor respectivele serii.Sa stii ca de foarte multe ori dupa ce termin de "lustruit" serile daca motorul are capacele prafuite pun mana pe o laveta si sterg eu un pic pe ici pe colo ca doara n-o fi foc,nu?Da mai bine in poza si nu-mi pica galoanele daca fac acest lucru.Deci daca vii cu motorul ruginit,prafuit sau plin de zoaiele adunate de pe "autobahn"-urile romanesti nu iti am treaba,insa cu totul altfel se pune problema daca motorul prezinta pierderi de ulei(deja aici e alta poveste nu numai chestia de aspect!) sau cu bidoane,bidonele,carpe,flacoane pet,etc inghesuite te miri pe unde prin compartimentul motor.Aceste prostii inghesuite pe langa motor pot deveni la un moment dat periculoase fie ca se pot atinge de elementele foarte calde(e.g. galeria de evacuare,turbina,etc) si sa ia foc fie sa ajunga prin zona curelelor si sa faca cine stie ce pocinoage!Cand ma intalnesc cu astfel de cazuri iau din masina mea cate o plasa dinaia de la supermarket ii adun la om toate bulendrele si il rog sa le puna in portbagaj.Chestie verificata!
![]() Deasmenea sunt total decord cu voi cand spuneti ca e mai bine sa nu se spele motorul,insa daca ai avut vre-o problema si e tot plin de ulei eu zic ca e mai bine sa-l curatam cu un spray degresant(se gasesc la magazinele de piese si accesorii auto) insa intrebuintat cu zgarcenie si in nici un caz nu se va aplica respectiva substanta pe contactele electrice(mufe),pe blocurile electronice sau de aprindere,etc. La fel de bine se poate utiliza un borcanel cu benzina si o pensula si cu un pic de rabdare se poate face motorul "boboc" fara sa afectezi nimic. In incheiere,draga Liviule,vreau sa-ti spun ca mai sunt unii(printre care,cu onor,ma numar si eu! ![]() ![]() ![]() 3 Mar 2008, 08:33: Am uitat sa va spun ca am si eu o hiba pe sub capota!Din cand in cand(destul de rar) dintr-o capsula aflata in legatura cu turbo imi "scuipa" o picatura de ulei motor ce "aterizeaza" pe capacul compartimentului in care se afla filtrul de ulei.Acesta fiind cald se imprastie uleiul ala ca naiba manat de curentii de aer si ma apuca pandallile cand il vad!Am fost la service in ideea inlocuirii respectivei capsule dar baietii de acolo m-au linistit brusc spunandu-mi sa stau pe "coada" si sa nu ma agit deoarece asta este o "boala" a tipului meu de motor si ca inafara de cate o picatura de ulei ce mai apare ici- colo nu am ce sa patesc.Tot ei mi-au recomandat si cu ce sa curat mizeria si anume cu spray de curatat elementele de frana in urma interventiilor(pe tub scrie ceva de genul "Bremse-reininger" daca nu ma insel)Lichidul din spray este foarte volatil si daca ajunge in contact cu mazga aia de ulei o inmoaie si pot s-o sterg foarte usor cu o carpa iar daca ajunge intamplator si prin alte locuri unde n-ar trebuie sa ajunga se evapora cu o asa mare viteza incat nu apuca sa dauneze!Mare atentie doar la suprafetele vopsite fiindca eu cred ca produsul ce sta la baza lichidukui este acetona!Ciao!M. ![]() This post has been edited by marian-j: 3 Mar 2008, 08:33 |
--------------------
---
---
--- Cupeu cu dop
|
|
Adila16 |
![]()
Post
#11
|
![]() mecanic aero (sau aerian?) Group: Members Posts: 848 Joined: 14 October 06 ![]() |
Achiesez la cele spuse de Marian.
Insa, in locul benzinei - care are prostul obicei sa dilueze vopseaua sau sa atace cauciucaraiai sau plasticele cu care ajunge in contact, chiar si accidental - recomand un pic de motorina sau kerosen, aplicate cu zgarcenie si o pensula d-aia ''cupa colt'' de vopsit calorifere, pentru a ajunge in toate ghiozurile mai mult sau mai putin accesibile...Curata aproape la fel de bine, si, in afara mirosului specific aparut la pornirea/inclazirea motorului, nu au alte efecte negative...Din cate am constatat. S-auzim numa' de bine! This post has been edited by Adila16: 3 Mar 2008, 19:24 |
--------------------
Renault
Megane BiCorp 1.6 16v
Confort Dinamique / Beige Angora (TEA19) 2004
- / aka Kurulina ...The more I get to know people, the more I like my dog...
|
|
SorinCT |
![]()
Post
#12
|
![]() Honor et Patria Group: Members Posts: 3.441 Joined: 22 July 07 From: Constanta ![]() |
Eu prefer sa-l las prafuit cum e. Presupun ca nu trebuie bibilit motorul in asa hal decat daca ai bagat crom la greu sub capota, in rest, nu vad sensul.
|
--------------------
Renault
Megane Sport Tourer
2012 Privilege 1.5 dCI
- CT-XX-LEA Citroen C4 1.6 HDi 2006
Clio III 1.5 dCi Expression 2007 EX: Megane Sedan II.1 1.5 dCi Expression 2005 |
|
rty745 |
![]()
Post
#13
|
Membru Group: Members Posts: 138 Joined: 31 December 04 ![]() |
Am spalat motorul la spalatorie, dar nu i-am lasat sa dea deloc cu jetul pe motor: le-am cerut sa dea cu jetul numai pe marginile comparimentului motor unde se inchide capota, si pe marginile capotei (nu pe "blana"). Evident ca a sarit apa pe motor si apa aia a fost starsa cu o carpa.
Motorul nu a iesit ca nou, dar a disparut praful din zonele cele mai vizibile si cele mai expuse (si de la care te murdaresti cel mai tare cand pui apa la parbriz ![]() Am facut asta de cateva ori si nu am avut nici cea mai mica problema. |
-------------------- laguna 2.0 dci privilege 2008
ex. symbol 1.5 dci 80&65 cp |
|
SorinCT |
![]()
Post
#14
|
![]() Honor et Patria Group: Members Posts: 3.441 Joined: 22 July 07 From: Constanta ![]() |
Apropo de murdarie in locurile unde pui mana. Cum naiba sa inchidem noi portbagajul cand masina e murdara?
![]() |
--------------------
Renault
Megane Sport Tourer
2012 Privilege 1.5 dCI
- CT-XX-LEA Citroen C4 1.6 HDi 2006
Clio III 1.5 dCi Expression 2007 EX: Megane Sedan II.1 1.5 dCi Expression 2005 |
|
adi_ar |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic si conservator Group: Moderatori Posts: 4.437 Joined: 23 February 07 From: Arad ![]() |
De regula am in protbagaj un pulverizator Clin pentru parbriz si un sul de prosoape de bucatarie.
Daca nu e momentul de spalat masina, sterg, totusi, locasul pentru deschis / inchis. Acelasi lucru il fac si cu plasticul spate pentru a-mi proteja haina descheiata. Nu-mi ia prea mult timp si ma scuteste de neplaceri. |
--------------------
Renault
Megane 2.1 Sedan
1.5 dCI 2005 iGO 9.6.29.357899
|
|
k0b3 |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 787 Joined: 14 August 05 From: Iași ![]() |
|
--------------------
Renault
Megane 3 Sport Tourer
2012 Privilege 1.5 dCI 110CP - 85.000 km Renault Clio Symbol 2005 Fidji 1.5 dCI 80CP - 235.000 km (vândut)
|
|
SorinCT |
![]()
Post
#17
|
![]() Honor et Patria Group: Members Posts: 3.441 Joined: 22 July 07 From: Constanta ![]() |
Shit, nu ma risc asa. Mai bine ma muraresc. De capota nu mai zic, cade aia peste degete si esti gata.
|
--------------------
Renault
Megane Sport Tourer
2012 Privilege 1.5 dCI
- CT-XX-LEA Citroen C4 1.6 HDi 2006
Clio III 1.5 dCi Expression 2007 EX: Megane Sedan II.1 1.5 dCi Expression 2005 |
|
Dodone |
![]()
Post
#18
|
![]() membru invidios pe trade mark-ul lui semit (tanti moderatoreasa) Group: Members Posts: 2.134 Joined: 21 May 05 From: Timisoara ![]() |
La Dacii am spalat des motoare cu amestec de motorina si benzina, cu pensula.Apoi spalam cu detergent si clateam cu apa din abundenta. In prealabil acopeream cu pungi de plastic altenatorul, bobina, computerul(care aveau
![]() La motoare mai "pretentioase" (Focus,Clio)am decuplat toate fisele la care am avut acces mai facil si am dat cu spray de contact. Apoi am spalat cu spuma activa si jet de apa de la pistol de spalat. In final am asteptat aprox. 15 min. sa se scuga apa. Niciodata nu am avut probleme la pornire. Avand in vedere ca am spalat de multe ori motoare fara sa am probleme la pornire, insemna ca excludem marja de noroc. |
--------------------
Renault
Renault Laguna 1 GrandTour
1998/Concorde Daca dragoste nu e, nimic nu e. M.Preda
Nu sunt de acord cu nici un cuvant din ceea ce spui dar mi-as da viata pentru dreptul tau de a vorbi Voltaire |
|
Adila16 |
![]()
Post
#19
|
![]() mecanic aero (sau aerian?) Group: Members Posts: 848 Joined: 14 October 06 ![]() |
Probat astăzi, ca divertisment, motorina Euro X (ics, nu 10 roman...
![]() Face minuni, nu alta: în combinație cu pensula "dupa colț'', nu cred că a ramas vreun locșor unde să persiste rapănul... După aplicarea tratamentului cosmetic, am șters totul cu cârpa, apoi am pornit motorașul și l-am lăsat să se încălzească la regim, cu capota ridicată. Ciudată combinație, mai ales olfactivă: un motor Otto puțind a carburant Diesel... ![]() O să încerc și pe motorul Renault K7M, să văd cum se comportă și vă țin la curent... Cu o condiție, însă: să am timp să mă ocup și de mașinuța mea... Căci, așa cum croitorul este descusut și cizmarul nepingelit... La fel și mașinuța mea: are unele lacune de întreținere: câte un fâs! - două de spray degripant pe ici-colo, prin punctele esențiale, un geam șters pe interior cu soluția adecvată etc. |
--------------------
Renault
Megane BiCorp 1.6 16v
Confort Dinamique / Beige Angora (TEA19) 2004
- / aka Kurulina ...The more I get to know people, the more I like my dog...
|
|
marian-j |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.580 Joined: 10 January 08 From: Timișoara ![]() |
Am testat azi cele recomandate de @Adila 16 cu privire la utilizarea kerosenului pentru a indeparta mizeria de pe motor."Cobaiul" a fost motorul de pe R5-ul sotiei.Nu am putut sa bibilesc atat cat asi fi vrut eu deoarece a inceput sa ploua serios insa va pot spune ca rezultatele obtinute sunt excelente!!Am pus un carton sub masina(nu se face sa-mi "poluez" spatiul de parcare din fata casei
![]() ![]() ![]() ![]() |
--------------------
---
---
--- Cupeu cu dop
|
|
Adila16 |
![]()
Post
#21
|
![]() mecanic aero (sau aerian?) Group: Members Posts: 848 Joined: 14 October 06 ![]() |
Kerosenul este, intr-adevar, mai putin ''agresiv'' decat motorina. Si-n plus are si oarecari proprietati lubrifiante. Nu multe, dar un pic peste motorina...
Insa, pentru Golfuletul cu pricina, am optat pentru motorina deoarece kerosenul (de fapt, fractiune larga - un fel de kerosen superior...-) pur si simplu n-a facut fata, intr-atat era de mizerabil motorasul ala!... Daca nici motorina n-avea sa curete jegul ala maroniu - inca neidentificat! -, aveam in maneca sprayul degripant sau, in ultima instanta, cocktail-ul benzina cu ulei de amestec (4 la 1, doza soc:)). Dar, din fericire, motorina Euro, a facut minuni absolute... ![]() |
--------------------
Renault
Megane BiCorp 1.6 16v
Confort Dinamique / Beige Angora (TEA19) 2004
- / aka Kurulina ...The more I get to know people, the more I like my dog...
|
|
marian-j |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.580 Joined: 10 January 08 From: Timișoara ![]() |
@Adila 16
Mai frate da' ai fost "chitit" rau pe bietul motorasul cu pricina!Ma mir ca nu a luat-o la fuga de sub capota vazand cu ce arsenal de "bunatati" esti gata sa-l ataci!! ![]() Na bine,lasand gluma de-o parte,vreau sa te intreb de unde se procura motorina Euro X?Nu de alta dar poate ma mai loveste vre-un puseu de "igienizare" a vreunui motor si sa stiu de unde sa-mi fac rost.Multumim de sfaturi si sa ne auzim cu bine!Ciao!M. ![]() |
--------------------
---
---
--- Cupeu cu dop
|
|
DRD |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 709 Joined: 20 September 06 From: Brasov ![]() |
Urmasi pasii de aici si nu aveti nici o problema
http://www.polishedbliss.co.uk/acatalog/guides_engine.html |
--------------------
Renault
Megane 2
1.5 Dci Comfort Expresion 2004
|
|
Adila16 |
![]()
Post
#24
|
![]() mecanic aero (sau aerian?) Group: Members Posts: 848 Joined: 14 October 06 ![]() |
QUOTE(marian-j @ 9 Mar 2008, 08:49) @Adila 16 Mai frate da' ai fost "chitit" rau pe bietul motorasul cu pricina!Ma mir ca nu a luat-o la fuga de sub capota vazand cu ce arsenal de "bunatati" esti gata sa-l ataci!! ![]() Na bine,lasand gluma de-o parte,vreau sa te intreb de unde se procura motorina Euro X?Nu de alta dar poate ma mai loveste vre-un puseu de "igienizare" a vreunui motor si sa stiu de unde sa-mi fac rost.Multumim de sfaturi si sa ne auzim cu bine!Ciao!M. ![]() A fost o maaare provocare!.. ![]() "X"-ul ala poate inseamna orice, fratele meu! ![]() C-o fi fost motorina Euro 3, 4 sau 5...Sau de Stalowa Wola, habar n-am...!... ![]() Si n-am reusit decat sa intind mizeria pe piese... M-am infuriat naprasnic, i-am dat comanda de 5 litri de asemenea licoare cucoanei posesoare de VW Golf ultrajegos si fata s-a executat...Si eu la fel, dupa ce mi-a adus zeama necesara: cand am declarat ostilitatile incheiate, chiar mi-a placut ce a iesit... ![]() This post has been edited by Adila16: 9 Mar 2008, 20:18 |
--------------------
Renault
Megane BiCorp 1.6 16v
Confort Dinamique / Beige Angora (TEA19) 2004
- / aka Kurulina ...The more I get to know people, the more I like my dog...
|
|
SorinCT |
![]()
Post
#25
|
![]() Honor et Patria Group: Members Posts: 3.441 Joined: 22 July 07 From: Constanta ![]() |
Eu v-as propune sa nu mai dati cu benzina/motorina pe la motor pentru ca riscati o eventuala aprindere cand se incalzeste motorul sau se produce vreun scurt.
|
--------------------
Renault
Megane Sport Tourer
2012 Privilege 1.5 dCI
- CT-XX-LEA Citroen C4 1.6 HDi 2006
Clio III 1.5 dCi Expression 2007 EX: Megane Sedan II.1 1.5 dCi Expression 2005 |
|
Dodone |
![]()
Post
#26
|
![]() membru invidios pe trade mark-ul lui semit (tanti moderatoreasa) Group: Members Posts: 2.134 Joined: 21 May 05 From: Timisoara ![]() |
Probabil, daca nu clatesti cu apa cu detergent sau macar cu apa. Cititi din link-ul lui DRD cel putin partea de la inceput.
This post has been edited by Dodone: 9 Mar 2008, 21:35 |
--------------------
Renault
Renault Laguna 1 GrandTour
1998/Concorde Daca dragoste nu e, nimic nu e. M.Preda
Nu sunt de acord cu nici un cuvant din ceea ce spui dar mi-as da viata pentru dreptul tau de a vorbi Voltaire |
|
Adila16 |
![]()
Post
#27
|
![]() mecanic aero (sau aerian?) Group: Members Posts: 848 Joined: 14 October 06 ![]() |
Motorina nu se aprinde asa usor.
Iar pe de alta parte, din cate motoare am spalat cu motorina sau kerosen, nu-mi amintesc sa se fi aprins niciunul... In situatii limita, adicatelea cand jegul e de o palma pe componentele ce se doresc a fi curatate, se poate folosi si benzina, dar numai in cocktail cu ulei de amestec...4 parti benzina / una parte ulei amestec (dintr-ala folosit la motoarele in 2 timpi)...Daca se foloseste benzina ''seaca'', trebe mare atentie, ca sa nu curatam de vopsea (in cel mai bun caz...) si alte piese...Sau furtunaraie, cauciucaraie etc. incompatibile cu benzina... Si nici dintre motoarele pe care le-am curatat cu benzina si ulei de amestec nu-mi amintesc sa fi luat foc vreunul... ![]() This post has been edited by Adila16: 9 Mar 2008, 22:08 |
--------------------
Renault
Megane BiCorp 1.6 16v
Confort Dinamique / Beige Angora (TEA19) 2004
- / aka Kurulina ...The more I get to know people, the more I like my dog...
|
|
DRD |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 709 Joined: 20 September 06 From: Brasov ![]() |
Eu zic ca e overkill si barbar sa te apuci sa folosesti motorina si benzina ca cureti un motor de masina.
|
--------------------
Renault
Megane 2
1.5 Dci Comfort Expresion 2004
|
|
SorinCT |
![]()
Post
#29
|
![]() Honor et Patria Group: Members Posts: 3.441 Joined: 22 July 07 From: Constanta ![]() |
Asta pe langa faptul ca o sa puta in habitaclu a benzine.
|
--------------------
Renault
Megane Sport Tourer
2012 Privilege 1.5 dCI
- CT-XX-LEA Citroen C4 1.6 HDi 2006
Clio III 1.5 dCi Expression 2007 EX: Megane Sedan II.1 1.5 dCi Expression 2005 |
|
Dodone |
![]()
Post
#30
|
![]() membru invidios pe trade mark-ul lui semit (tanti moderatoreasa) Group: Members Posts: 2.134 Joined: 21 May 05 From: Timisoara ![]() |
@ DRD
Depinde la ce masina speli si cum clatesti la sfarsit. Eu am spalat mai multe motoare de Dacii, e adevarat, si am clatit cu apa cu detergent, apoi cu apa. Treaba cu mirosul in habitaclu e basm. |
--------------------
Renault
Renault Laguna 1 GrandTour
1998/Concorde Daca dragoste nu e, nimic nu e. M.Preda
Nu sunt de acord cu nici un cuvant din ceea ce spui dar mi-as da viata pentru dreptul tau de a vorbi Voltaire |
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th May 2025 - 22:06 |