Sens Giratoriu, am si eu nevoie de ajutor
![]() ![]() ![]() |
Sens Giratoriu, am si eu nevoie de ajutor
Muttley |
![]()
Post
#31
|
||
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|||
maho |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
[QUOTE]brumi
post 23 Mar 2011, 22:27 Post #1 patesc de multe ori in giratoriu chestia urmatoare...aici e blocare de reguli , nu stie nici cel de langa mine cum trebuie sa circuleze nici eu[QUOTE] Esti amabila sa-mi spui, te rog, si mie care e giratoriul respectiv, si orele obisnuite cand "circulezi" pe acolo ? Nu de alta, dar inteleg ca nu e un caz izolat si ipotetic:[QUOTE]cazul aceasta masina 1 a fost amendata[QUOTE]. Si celelalte cazuri ? ![]() This post has been edited by maho: 25 Mar 2011, 09:32 |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
supremeon |
![]()
Post
#33
|
![]() cam rareori membru... Group: Members Posts: 503 Joined: 28 July 07 From: din inima țării... ![]() |
Referitor la speta de fata, este un caz foarte frumos, chiar ideal: ambele drumuri au acelasi numar de benzi.
Este clar ca masina albastra s-a incadrat gresit pe banda a doua, caci, ar fi trebuit sa se incadreze pe a treia, daca dorea sa iasa din sensul giratoriu la a 3-a iesire. Problema este ca, la intrarea in sensul giratoriu, masina albastra trebuie sa dea prioritate tuturor celor care circula, asadar, si masinii rosii, care este pe a 3-a banda. Daca ar fi acordat prioritate, atunci masina rosie ar fi trecut demult, si nu ar avea loc nici o tamponare in interiorul sensului. Masina rosie s-a incadrat perfect, a iesit la a 3-a iesire, pe banda a 3-a, ceea ce este ok. Insa, la iesire, ar fi trebuit sa lase sa treaca masina de pe banda a 2-a (si, o ipotetica masina de pe banda 1 care, in loc sa iasa pe acea strada pe banda 1, ar fi ales sa-si continue drumul), motiv pentru care, da, politia il considera vinovat pe cel cu masina rosie, chiar daca bietul om nu prea are cum sa vada in oglinda din dreapta maniacii care circula cu viteza, te ajung din urma SI STAU IN UNGHIUL MORT... Insa, cred ca politia mai analizeaza si unde anume este lovita masina rosie: in lateral fata, sau in spate, caci nu este tot una. Insa, problema consta in faptul ca soferii nu se incadreaza corect dpdv moral in intersectie. DE FOARTE MULTE ORI EU STAU LA COADA PE BANDA 2 DIN 3 la intrarea intr-un sens giratoriu (este coada pentru ca multa lume vrea sa mearga inainte, deci sa iasa la a 2-a iesire), SI VAD CUM SMECHERII SE BAGA PE BADA 1, SI CONTINUA SA MEARGA, IESIND LA A 2-A IESIRE, IN LOC DE PRIMA, fortand masinile care circula in sens (si care, in mod normal, ar fi avut prioritate) sa se opreasca!. Astia sunt cei care cauzeaza tamponari; ar trebui schimbata legea, sa ii sanctioneze pe ei. Discutia din speta de fata este mai rar intalnita in realitate. CELE MAI DESE PERICOLE DE TAMPONARE, PE CARE LE OBSERV ZILNIC (rar trece o zi fara sa mi se intample) IN GIRATORII, SUNT LA INTRAREA IN SENS: eu ma incadrez pe banda 2 din 3, deci intru in sens pe banda 2 din 3. In acest moment, cei care, inainte de a intra in sens erau pe banda din dreapta mea (deci, pe banda 1), de multe ori sunt pe punctul de a ma tampona, pentru ca nu vireaza de volan dreapta, incercand sa intre tot pe banda a 2-a a sensului giratoriu, unde tocmai intru eu. Parerea mea este ca, IN TOATA TARA, S-A EXAGERAT CU SENSURILE GIRATORII. Acestea incurca traficul foarte tare in momentul in care o strada aglomerata se intersecteaza cu una mai putin aglomerata: se face coada foarte mare pe strada mai putin aglomerata; plus ca multa lume nu stie sa circule; PLUS CA, DUPA CE AI TRECUT DE SENSUL GIRATORIU, DAI DE TRECEREA DE PIETONI, si se face coada la trecere atat de mare incat se blocheaza giratoriul; semafoarele erau sfinte! Ai verde, treci, ai rosu nu treci; simplu. Sensurile giratorii isi au rostul la intersectii putin aglomerate, pentru a nu sta degeaba la semafoare. |
--------------------
Iubesc mersul domol
pe o sosea fara gropi si alte masini,
primavara cu verde crud si albastru
- pur pretutindeni!
|
|
Marian66 |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.524 Joined: 27 January 09 From: Bucuresti, Pantelimon ![]() |
din tot ce ai scris aici, tin sa iti aduc aminte ca benzile se numeroteaza de la dreapta la stanga. deci cu ce deranjeaza unul de pe banda 1 care face dreapta????
|
--------------------
Dacia / Smart
Logan VAN / ForTwo
2009
|
|
supremeon |
![]()
Post
#35
|
![]() cam rareori membru... Group: Members Posts: 503 Joined: 28 July 07 From: din inima țării... ![]() |
Mariane, din pacate, nu inteleg intrebarea ta DELOC. Efectiv, nu stiu la ce te referi.
Eu am scris foarte clar faptul ca, de multe ori, sunt persoane care se baga pe banda 1 (cea mai din dreapta), si, in loc sa iasa din sens pe prima iesire, merg la a doua, sau chiar mai departe... astfel, incurca traficul, fortand pe cei care sunt in interiorul sensului (si care, ar avea prioritate in mod normal) sa se opreasca, sa nu iasa din sens, asteptand sa treaca respectivul increzut... Motivul probabil pentru care indivizii respectivi se baga pe banda 1 este ca noi, ceilalti, stam frumos la coada pe banda 2 sau 3... Ce sa fac? sa desenez? ![]() |
--------------------
Iubesc mersul domol
pe o sosea fara gropi si alte masini,
primavara cu verde crud si albastru
- pur pretutindeni!
|
|
Mirciulik |
![]()
Post
#36
|
Membru autentic Group: Members Posts: 378 Joined: 11 March 06 From: Galati ![]() |
Daca te incadrezi pe banda 1 nu inseamna ca esti obligat sa iesi la prima iesire.
Daca te incadrezi pe banda 2 nu inseamna ca iesi la a doua. Daca te incadrezi pe banda 3 nu inseamna ca iasi la a 3-a. Regula e simpla banda 1 mergi inainte sau la dreapta, banda 2,3 mergi doar inainte. Intr-o intersectie din alt oras...la care nu conosc obiceiurile locale...merg pe banda 2 din 3 pentru a putea observa mai usor locul pe unde va trebui sa ies. Astfel am timp sa ma incadrez pe banda 1 si sa nu incurc alti participanti. Partea cu venea unul mai tare din spate nu cred ca ar trebui sa incomodeze pe cineva. In mod normal subconstientul lucreaza si ar trebui sa stii daca unu din lateral te va depasi sau nu. Ca fapt divers nu odata mi s-a intamplat sa ies fortat din giratoriu de catre un bivol la volan care face dreapta de pe banda 3 |
--------------------
Dacia
1310 Break
1997
|
|
Marian66 |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.524 Joined: 27 January 09 From: Bucuresti, Pantelimon ![]() |
exact! in giratorii cu acelasi nr de benzi. supremon cred ca se refera la giratorii dinalea de se mai ingusteaza
|
--------------------
Dacia / Smart
Logan VAN / ForTwo
2009
|
|
supremeon |
![]()
Post
#38
|
![]() cam rareori membru... Group: Members Posts: 503 Joined: 28 July 07 From: din inima țării... ![]() |
QUOTE(Mirciulik @ 24 Apr 2011, 22:22) Daca te incadrezi pe banda 1 nu inseamna ca esti obligat sa iesi la prima iesire. Daca te incadrezi pe banda 2 nu inseamna ca iesi la a doua. Daca te incadrezi pe banda 3 nu inseamna ca iasi la a 3-a. Unele giratorii chiar sunt si marcate (desenate) astfel incat, daca intri pe prima banda, este silit sa iesi pe prima iesire, altfel, daca vrei sa continui drumul, vei calca linia intrerupta; iar daca intri pe a doua banda, esti silit sa iesi pe a doua iesire, altfel, daca iti continui drumul pana la a 3-a iesire, vei calca o linie intrerupta, etc... Cei care intra pe banda 1 si ies la a 3-a iesire, sunt pericol public pentru toti cei care circula in interiorul sensului. Si, in caz de accident, NU au prioritate, pentru simplul motiv ca NU se judeca prioritatea de dreapta la iesire, ci cea de stanga la intrare: bivolul de pe bada 1, cand intra in sensul giratoriu, trebuie sa dea prioritatea TUTUROR masinilor care circula in sens (legea nu zice sa le dai prioritate doar celor de pe banda 1). Astfel, daca el va dori sa continue pana la iesirea nr. 2, dar, in dreptul iesirii nr. 1 cineva (care circula in giratoriu pe banda 2 sau 3 si dorea sa iasa) il va lovi, cauza este clara: acel cineva nu a primit prioritate. Cred ca s-ar intelege mai bine cu desene, insa nu am timp; poate altadata. |
--------------------
Iubesc mersul domol
pe o sosea fara gropi si alte masini,
primavara cu verde crud si albastru
- pur pretutindeni!
|
|
tatimeu |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.710 Joined: 6 September 06 ![]() |
nu stiu cat de bine conduc eu sau cat mai respect regulile de circulatie, dar eu zic ca masina albastra daca este sa ne luam dupa bunul simt (daca exista) trebuia sa intre in sens girator de pe banda trei, astfel continua drumul in spatele celei rosi si iesea fara nici o problema din sensul girator tot pe banda trei, dupa care in functie de zvacul masinutei putea sa isi continue drumul pana unde se ingusteaza (de pe partea lui trecea/sau ceda trecere) sau drumul se ingusta de pe banda unu si atunci nu mai avea nici o treaba. Daca nu are zvac masina atunci putea cu asigurare prealabila sa se replieze pe banda a doua sau prima dupa ce mai mergea ceva vreme.
|
--------------------
renault/audi
Megane III RS/Audi A4
2014/2019 benzinar/tractor 302/190 CP
|
|
Andy_ACS |
![]()
Post
#40
|
![]() Yes, I'm not! Group: Members Posts: 6.304 Joined: 19 July 04 From: Craiova ![]() |
QUOTE(supremeon @ 12 Aug 2011, 00:59) Unele giratorii chiar sunt si marcate (desenate) astfel incat, daca intri pe prima banda, este silit sa iesi pe prima iesire, altfel, daca vrei sa continui drumul, vei calca linia intrerupta; iar daca intri pe a doua banda, esti silit sa iesi pe a doua iesire, altfel, daca iti continui drumul pana la a 3-a iesire, vei calca o linie intrerupta, etc... Cei care intra pe banda 1 si ies la a 3-a iesire, sunt pericol public pentru toti cei care circula in interiorul sensului. Si, in caz de accident, NU au prioritate, pentru simplul motiv ca NU se judeca prioritatea de dreapta la iesire, ci cea de stanga la intrare: bivolul de pe bada 1, cand intra in sensul giratoriu, trebuie sa dea prioritatea TUTUROR masinilor care circula in sens (legea nu zice sa le dai prioritate doar celor de pe banda 1). Astfel, daca el va dori sa continue pana la iesirea nr. 2, dar, in dreptul iesirii nr. 1 cineva (care circula in giratoriu pe banda 2 sau 3 si dorea sa iasa) il va lovi, cauza este clara: acel cineva nu a primit prioritate. Cred ca s-ar intelege mai bine cu desene, insa nu am timp; poate altadata. Mie mi se pare ca tu esti "pericol public". |
--------------------
-
-
- "Be the change you want to see in the world"
|
|
bucatzel |
![]()
Post
#41
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.464 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(Mirciulik @ 24 Apr 2011, 23:22) Din pacate, ai perfecta dreptate. Eu consider o anormalitate faptul ca nu este tratat acest lucru in legislatie. De ce spun din pacate: Giratoriul este practic o intersectie cu functie de auto-reglare a traficului. In momentul in care un "dashtept" de pe banda 1 decide sa nu iasa la prima iesire, produce o gatuire, pentru ca ii incurca atat pe cei care ar vrea sa intre in giratoriu pe acea iesire, cat si pe cei de pe banda 2 care vor sa schimbe banda pentru a iesi mai incolo. |
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
tatimeu |
![]()
Post
#42
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.710 Joined: 6 September 06 ![]() |
|
--------------------
renault/audi
Megane III RS/Audi A4
2014/2019 benzinar/tractor 302/190 CP
|
|
Maxy25 |
![]()
Post
#43
|
![]() Membru Group: Members Posts: 184 Joined: 26 March 11 ![]() |
QUOTE Unele giratorii chiar sunt si marcate (desenate) astfel incat, daca intri pe prima banda, este silit sa iesi pe prima iesire, altfel, daca vrei sa continui drumul, vei calca linia intrerupta; iar daca intri pe a doua banda, esti silit sa iesi pe a doua iesire, altfel, daca iti continui drumul pana la a 3-a iesire, vei calca o linie intrerupta, etc... Are dreptate supremeon , in Brasov (n-am remarcat in alte orase) marcajele din giratorii s-au schimbat , in sensul ca benzile nu mai sunt circulare , mai nou la noi in Brasov sunt elicoidale (o mare tampenie zic eu). In cazul in care sa zic ca vrei sa te intorci pe drumul de pe care ai intrat trebuie sa calci toate benzile , cand in mod normal la marcajele circulare tineai banda 3 si te invarteai fara sa incalci nici un marcaj decat la iesire si la intrare in giratoriu . Asa ca Brumi poate avea dreptate intr-o anumita varianta . Pun eu un desen maine sa va arat de ce. |
--------------------
renault
megane
1,6 16v classic 2001
- bv79bcm
|
|
maho |
![]()
Post
#44
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
Nu-i mai simplu si mai ieftin sa te incadrezi din timp (preferabil inainte de a intra in giratoriu) pe banda care te scoate unde vrei ? Nu vad nici o problema ca ai calcat o linie intrerupta, atata vreme cat ai semnalizat din timp. Iar in giratoriu e preferabil sa reduci viteza cand intri, ca tot veni vorba de Brasov, in cel de la Carefour intra multi cu viteza mare, mai ales cei care merg pe sensul spre Buc.
Oricum, din martie pana acum, si-o fi rezolvat "brumi" problema cu circulatia prin giratorii. |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
supremeon |
![]()
Post
#45
|
![]() cam rareori membru... Group: Members Posts: 503 Joined: 28 July 07 From: din inima țării... ![]() |
QUOTE(Andy_ACS @ 12 Aug 2011, 13:52) Eu cred ca ar trebui sa inveti sa circuli mai intai... nimic din ceea ce am scris nu este gresit; nimic nu este ireal. Te-ai gandit tu asa sa ma ataci. Am scris foarte clar... inainte de un sens giratoriu, eu stau la coada, caci ma incadrez pe banda 2, pentru a iesi pe a doua iesire. Smecherii, pericol public, se baga pe prima banda (unde nu este coada) si, in loc sa iasa pe prima iesire, isi continua drumul, iesind la a doua, a treia etc. In acest moment, toata circulatia din interiorul sensului se blocheaza, pentru ca soferii se chinuie sa-i acorde bivolului prioritate de dreapta. Am mai scris si despre cum se judeca un accident in momentul in care, un bivol care nu a iesit pe prima iesire, este lovit de altul care circula in intersectie pe bada a doua si tocmai dorea sa iasa pe aceasta iesire pe care ar fi trebuit sa iasa bivolul: neacordare de prioritate la patrunderea in giratoriu! Nu se aplica regula de prioritate dreapta, pentru motivul foarte clar ca bivolul tocmai a intrat in intersectie. Singura "mea culpa" consta in faptul ca aceste aspecte sunt off-topic... SINCER, NICI NU STIU DE CE MA MAI OBOSESC SA SCRIU, caci unii oricum nu stiu si nu vor sti vreodata sa circule... in fine. S-au introdus giratoriile de ani buni, insa, totusi, rar exista zi in care sa nu fiu in pericol de a fi agatat de catre anumiti "soferi", in unul sau altul dintre giratorii. Mama prostilor este continuu gravida ![]() |
--------------------
Iubesc mersul domol
pe o sosea fara gropi si alte masini,
primavara cu verde crud si albastru
- pur pretutindeni!
|
|
CGDBZ |
![]()
Post
#46
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.487 Joined: 8 July 09 From: BZ ![]() |
Uau, tu chiar crezi ce scrii ?
|
--------------------
-
-
-
|
|
tatimeu |
![]()
Post
#47
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.710 Joined: 6 September 06 ![]() |
El chiar crede ce spune. problema poate e de exprimare.
Poate un exemplu destul de bun zice eu e si acesta http://www.incepator.ro/practice/sens_giratoriu.asp |
--------------------
renault/audi
Megane III RS/Audi A4
2014/2019 benzinar/tractor 302/190 CP
|
|
paul_damian |
![]()
Post
#48
|
![]() Membru mult Group: Members Posts: 644 Joined: 21 April 04 From: Medias, Romania ![]() |
Readuc la viata subiectul
![]() Sens giratoriu cu o singura banda. As zice ca biciclistul e de vina, dar parca nu sunt prea sigur... (Ce se intampla dupa 00:45 e alta poveste) https://www.youtube.com/watch?v=K52dCa0Ay8g This post has been edited by paul_damian: 4 Apr 2015, 00:25 |
--------------------
Dacia
Sandero
Stepway, 2021 Ex Dacia Logan KissFM 1.4, 2008
Ex Dacia 1310, 1999 Ex Dacia 1100, 1969 |
|
paul_p |
![]()
Post
#49
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.133 Joined: 1 April 06 From: psd=evil ![]() |
Tare. Ai postat o filmare din 2012 intr-un topic in care nu s-a mai scris din 2011.
This post has been edited by paul_p: 4 Apr 2015, 00:47 |
--------------------
Fara
roti
fara ipocriti
- 2010
|
|
paul_damian |
![]()
Post
#50
|
![]() Membru mult Group: Members Posts: 644 Joined: 21 April 04 From: Medias, Romania ![]() |
Nu era setata data din camera. Filmarea e de saptamana trecuta
![]() |
--------------------
Dacia
Sandero
Stepway, 2021 Ex Dacia Logan KissFM 1.4, 2008
Ex Dacia 1310, 1999 Ex Dacia 1100, 1969 |
|
b76bgaarh |
![]()
Post
#51
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
ala care iese din giratoriu e de vina. biciclista isi continua drumul in sens.
bafta. |
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
Markos |
![]()
Post
#52
|
![]() fost programator Group: Members Posts: 8.016 Joined: 27 October 05 From: Scursurești Vale ![]() |
Nu s-au așezat cum trebuie pe șosea.
|
--------------------
Reno
Megan
Privilej "Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
|
|
paul_p |
![]()
Post
#53
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.133 Joined: 1 April 06 From: psd=evil ![]() |
Din ce se vede in filmare, vina o poarta biciclistul. Vine de pe drumul din dreapta, unde are cedeaza trecerea. Trebuia sa cedeze trecerea autoturismului si celorlalte autovehicule, si abia dupa aceea sa intre in sens sa-si urmeze drumul. Eventual trebuia sa si semnalizeze cu bratul, asa cum prevede legea.
Dar el s-a infiripat in spatiul ramas intre masini si bordura, si a facut ca un cretin stanga, fix cand in dreptul lui se afla o masina. Dar si soferul a fost un mare as. Nici macar nu s-a dat jos sa vada ce a patit biciclistul. Daca biciclistul va avea cumva nevoie de ingrijiri medicale, intra la parasirea locului accidentului. Dar chiar daca biciclistul nu are nimic, tot ramane fara carnet daca nu declara accidentul in timpul prevazut de lege. This post has been edited by paul_p: 4 Apr 2015, 14:31 |
--------------------
Fara
roti
fara ipocriti
- 2010
|
|
paul_damian |
![]()
Post
#54
|
![]() Membru mult Group: Members Posts: 644 Joined: 21 April 04 From: Medias, Romania ![]() |
Amandoi au intrat in sensul giratoriu pe aceeasi intrare. Bicilistul a fost depasit in interiorul sensului de catre Skoda care a vrut sa iasa din sens, si biciclistul sa-si continue drumul in interior.
(post-00:45: bicilistul a fost dus de catre SMURD la spital, dar nu a fost internat. Soferul s-a prezentat ulterior la Politie. I s-a intocmit dosar penal pentru vatamare corporala din culpa si parasirea locului accidentului, urmeaza procesul) |
--------------------
Dacia
Sandero
Stepway, 2021 Ex Dacia Logan KissFM 1.4, 2008
Ex Dacia 1310, 1999 Ex Dacia 1100, 1969 |
|
klaus |
![]()
Post
#55
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Biciclistul nu avea prioritate.
In ROUG scrie: QUOTE(ROUG) Art. 135. - Conducătorul de vehicul este obligat să acorde prioritate de trecere și în următoarele situații: : g) când efectuează un viraj spre stânga sau spre dreapta și se intersectează cu un biciclist care circulă pe o pistă pentru biciclete, semnalizată ca atare Acolo de vina e biciclistul, care nu s-a asigurat (daca stai cu capul in gluga si faci manevre fara sa te uiti, patesti si d-astea...). Dupa care de vina e soferul ca a parasit locul accidentului. Biciclistul nu a fost lovit de venit smurdul, l-a chemat special. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
corbex |
![]()
Post
#56
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
Daca Skoda l-a depasit pe biciclist prin stinga, apai era obligata sa se asigure ca nu face dreapta calcind peste el.
|
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
klaus |
![]()
Post
#57
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Si care ar fi prevederea legala care il obliga la asa ceva?
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
argon |
![]()
Post
#58
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
E vina biciclistului, daca era autovehicul in locul bicicletei, era vina skodei. Prea se cred cu drepturi biciclistii pe drumurile publice, dar de fapt sunt limitate, nu ca orice masina, cum au impresia.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
corbex |
![]()
Post
#59
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
Prevederile generale privind obligatiile cetateanului la schimbarea directiei de mers, pe un drum cu mai multe benzi. Daca giratoriul nu avea mai multe benzi, atunci otomobilistul trebuia sa mearga frumos in spatele bicicletei. Pentru caca si bicicleta e vehicul. Pe care nu-l depasesti scotindu-l in decor, doar fiindca bicicleta are 15 kile si masina 1500.
|
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
paul_p |
![]()
Post
#60
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.133 Joined: 1 April 06 From: psd=evil ![]() |
|
--------------------
Fara
roti
fara ipocriti
- 2010
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th May 2025 - 22:32 |