Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

4 Pages < 1 2 3 4 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Sens Giratoriu, am si eu nevoie de ajutor

Muttley
post 24 Mar 2011, 21:12
Post #31


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




QUOTE(brumi @ 23 Mar 2011, 22:27)
masina 1 circula regulamentar

la cazul aceasta masina 1 a fost amendata de ce ca eu nu inteleg. biggrin.gif
*


Masina 1 n-a circulat regulamentar deloc, fiindca a iesit din giratoriu (a virat dreapta adica) direct de pe banda 2. Normal c-a fost amendat soferachele masinii 1.

Explicatia corecta (dupa mintea mea) o gasesti, cu desen cu tot, in postul nr 2.


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maho
post 25 Mar 2011, 09:31
Post #32


Membru rigido-flexibil


Group: Members
Posts: 5.219
Joined: 7 April 10
From: Brașov, orașul olimpic




[QUOTE]brumi
post 23 Mar 2011, 22:27
Post #1
patesc de multe ori in giratoriu chestia urmatoare...aici e blocare de reguli , nu stie nici cel de langa mine cum trebuie sa circuleze nici eu[QUOTE]
Esti amabila sa-mi spui, te rog, si mie care e giratoriul respectiv, si orele obisnuite cand "circulezi" pe acolo ? Nu de alta, dar inteleg ca nu e un caz izolat si ipotetic:[QUOTE]cazul aceasta masina 1 a fost amendata[QUOTE]. Si celelalte cazuri ?
big_wheel.gif

This post has been edited by maho: 25 Mar 2011, 09:32


--------------------
Dacia 1310 1983
"Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
supremeon
post 22 Apr 2011, 23:43
Post #33


cam rareori membru...


Group: Members
Posts: 503
Joined: 28 July 07
From: din inima țării...




Referitor la speta de fata, este un caz foarte frumos, chiar ideal: ambele drumuri au acelasi numar de benzi.
Este clar ca masina albastra s-a incadrat gresit pe banda a doua, caci, ar fi trebuit sa se incadreze pe a treia, daca dorea sa iasa din sensul giratoriu la a 3-a iesire. Problema este ca, la intrarea in sensul giratoriu, masina albastra trebuie sa dea prioritate tuturor celor care circula, asadar, si masinii rosii, care este pe a 3-a banda. Daca ar fi acordat prioritate, atunci masina rosie ar fi trecut demult, si nu ar avea loc nici o tamponare in interiorul sensului.

Masina rosie s-a incadrat perfect, a iesit la a 3-a iesire, pe banda a 3-a, ceea ce este ok. Insa, la iesire, ar fi trebuit sa lase sa treaca masina de pe banda a 2-a (si, o ipotetica masina de pe banda 1 care, in loc sa iasa pe acea strada pe banda 1, ar fi ales sa-si continue drumul), motiv pentru care, da, politia il considera vinovat pe cel cu masina rosie, chiar daca bietul om nu prea are cum sa vada in oglinda din dreapta maniacii care circula cu viteza, te ajung din urma SI STAU IN UNGHIUL MORT... Insa, cred ca politia mai analizeaza si unde anume este lovita masina rosie: in lateral fata, sau in spate, caci nu este tot una.

Insa, problema consta in faptul ca soferii nu se incadreaza corect dpdv moral in intersectie. DE FOARTE MULTE ORI EU STAU LA COADA PE BANDA 2 DIN 3 la intrarea intr-un sens giratoriu (este coada pentru ca multa lume vrea sa mearga inainte, deci sa iasa la a 2-a iesire), SI VAD CUM SMECHERII SE BAGA PE BADA 1, SI CONTINUA SA MEARGA, IESIND LA A 2-A IESIRE, IN LOC DE PRIMA, fortand masinile care circula in sens (si care, in mod normal, ar fi avut prioritate) sa se opreasca!. Astia sunt cei care cauzeaza tamponari; ar trebui schimbata legea, sa ii sanctioneze pe ei.

Discutia din speta de fata este mai rar intalnita in realitate.
CELE MAI DESE PERICOLE DE TAMPONARE, PE CARE LE OBSERV ZILNIC (rar trece o zi fara sa mi se intample) IN GIRATORII, SUNT LA INTRAREA IN SENS: eu ma incadrez pe banda 2 din 3, deci intru in sens pe banda 2 din 3. In acest moment, cei care, inainte de a intra in sens erau pe banda din dreapta mea (deci, pe banda 1), de multe ori sunt pe punctul de a ma tampona, pentru ca nu vireaza de volan dreapta, incercand sa intre tot pe banda a 2-a a sensului giratoriu, unde tocmai intru eu.

Parerea mea este ca, IN TOATA TARA, S-A EXAGERAT CU SENSURILE GIRATORII. Acestea incurca traficul foarte tare in momentul in care o strada aglomerata se intersecteaza cu una mai putin aglomerata: se face coada foarte mare pe strada mai putin aglomerata; plus ca multa lume nu stie sa circule; PLUS CA, DUPA CE AI TRECUT DE SENSUL GIRATORIU, DAI DE TRECEREA DE PIETONI, si se face coada la trecere atat de mare incat se blocheaza giratoriul; semafoarele erau sfinte! Ai verde, treci, ai rosu nu treci; simplu.

Sensurile giratorii isi au rostul la intersectii putin aglomerate, pentru a nu sta degeaba la semafoare.


--------------------
Iubesc mersul domol pe o sosea fara gropi si alte masini, primavara cu verde crud si albastru - pur pretutindeni!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marian66
post 24 Apr 2011, 15:37
Post #34


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.524
Joined: 27 January 09
From: Bucuresti, Pantelimon




din tot ce ai scris aici, tin sa iti aduc aminte ca benzile se numeroteaza de la dreapta la stanga. deci cu ce deranjeaza unul de pe banda 1 care face dreapta????


--------------------
Dacia / Smart Logan VAN / ForTwo 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
supremeon
post 24 Apr 2011, 18:44
Post #35


cam rareori membru...


Group: Members
Posts: 503
Joined: 28 July 07
From: din inima țării...




Mariane, din pacate, nu inteleg intrebarea ta DELOC. Efectiv, nu stiu la ce te referi.
Eu am scris foarte clar faptul ca, de multe ori, sunt persoane care se baga pe banda 1 (cea mai din dreapta), si, in loc sa iasa din sens pe prima iesire, merg la a doua, sau chiar mai departe... astfel, incurca traficul, fortand pe cei care sunt in interiorul sensului (si care, ar avea prioritate in mod normal) sa se opreasca, sa nu iasa din sens, asteptand sa treaca respectivul increzut...
Motivul probabil pentru care indivizii respectivi se baga pe banda 1 este ca noi, ceilalti, stam frumos la coada pe banda 2 sau 3...
Ce sa fac? sa desenez? smile.gif toate cele bune.


--------------------
Iubesc mersul domol pe o sosea fara gropi si alte masini, primavara cu verde crud si albastru - pur pretutindeni!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mirciulik
post 24 Apr 2011, 22:22
Post #36


Membru autentic


Group: Members
Posts: 378
Joined: 11 March 06
From: Galati




Daca te incadrezi pe banda 1 nu inseamna ca esti obligat sa iesi la prima iesire.

Daca te incadrezi pe banda 2 nu inseamna ca iesi la a doua.

Daca te incadrezi pe banda 3 nu inseamna ca iasi la a 3-a.

Regula e simpla banda 1 mergi inainte sau la dreapta, banda 2,3 mergi doar inainte. Intr-o intersectie din alt oras...la care nu conosc obiceiurile locale...merg pe banda 2 din 3 pentru a putea observa mai usor locul pe unde va trebui sa ies. Astfel am timp sa ma incadrez pe banda 1 si sa nu incurc alti participanti.

Partea cu venea unul mai tare din spate nu cred ca ar trebui sa incomodeze pe cineva. In mod normal subconstientul lucreaza si ar trebui sa stii daca unu din lateral te va depasi sau nu.

Ca fapt divers nu odata mi s-a intamplat sa ies fortat din giratoriu de catre un bivol la volan care face dreapta de pe banda 3


--------------------
Dacia 1310 Break 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marian66
post 24 Apr 2011, 22:45
Post #37


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.524
Joined: 27 January 09
From: Bucuresti, Pantelimon




exact! in giratorii cu acelasi nr de benzi. supremon cred ca se refera la giratorii dinalea de se mai ingusteaza


--------------------
Dacia / Smart Logan VAN / ForTwo 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
supremeon
post 11 Aug 2011, 23:59
Post #38


cam rareori membru...


Group: Members
Posts: 503
Joined: 28 July 07
From: din inima țării...




QUOTE(Mirciulik @ 24 Apr 2011, 22:22)
Daca te incadrezi pe banda 1 nu inseamna ca esti obligat sa iesi la prima iesire.

Daca te incadrezi pe banda 2 nu inseamna ca iesi la a doua.

Daca te incadrezi pe  banda 3 nu inseamna ca iasi la a 3-a.
*



Unele giratorii chiar sunt si marcate (desenate) astfel incat, daca intri pe prima banda, este silit sa iesi pe prima iesire, altfel, daca vrei sa continui drumul, vei calca linia intrerupta; iar daca intri pe a doua banda, esti silit sa iesi pe a doua iesire, altfel, daca iti continui drumul pana la a 3-a iesire, vei calca o linie intrerupta, etc...
Cei care intra pe banda 1 si ies la a 3-a iesire, sunt pericol public pentru toti cei care circula in interiorul sensului. Si, in caz de accident, NU au prioritate, pentru simplul motiv ca NU se judeca prioritatea de dreapta la iesire, ci cea de stanga la intrare: bivolul de pe bada 1, cand intra in sensul giratoriu, trebuie sa dea prioritatea TUTUROR masinilor care circula in sens (legea nu zice sa le dai prioritate doar celor de pe banda 1).
Astfel, daca el va dori sa continue pana la iesirea nr. 2, dar, in dreptul iesirii nr. 1 cineva (care circula in giratoriu pe banda 2 sau 3 si dorea sa iasa) il va lovi, cauza este clara: acel cineva nu a primit prioritate.
Cred ca s-ar intelege mai bine cu desene, insa nu am timp; poate altadata.


--------------------
Iubesc mersul domol pe o sosea fara gropi si alte masini, primavara cu verde crud si albastru - pur pretutindeni!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tatimeu
post 12 Aug 2011, 13:40
Post #39


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.710
Joined: 6 September 06




nu stiu cat de bine conduc eu sau cat mai respect regulile de circulatie, dar eu zic ca masina albastra daca este sa ne luam dupa bunul simt (daca exista) trebuia sa intre in sens girator de pe banda trei, astfel continua drumul in spatele celei rosi si iesea fara nici o problema din sensul girator tot pe banda trei, dupa care in functie de zvacul masinutei putea sa isi continue drumul pana unde se ingusteaza (de pe partea lui trecea/sau ceda trecere) sau drumul se ingusta de pe banda unu si atunci nu mai avea nici o treaba. Daca nu are zvac masina atunci putea cu asigurare prealabila sa se replieze pe banda a doua sau prima dupa ce mai mergea ceva vreme.


--------------------
renault/audi Megane III RS/Audi A4 2014/2019 benzinar/tractor 302/190 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Andy_ACS
post 12 Aug 2011, 13:52
Post #40


Yes, I'm not!


Group: Members
Posts: 6.304
Joined: 19 July 04
From: Craiova




QUOTE(supremeon @ 12 Aug 2011, 00:59)
Unele giratorii chiar sunt si marcate (desenate) astfel incat, daca intri pe prima banda, este silit sa iesi pe prima iesire, altfel, daca vrei sa continui drumul, vei calca linia intrerupta; iar daca intri pe a doua banda, esti silit sa iesi pe a doua iesire, altfel, daca iti continui drumul pana la a 3-a iesire, vei calca o linie intrerupta, etc...
Cei care intra pe banda 1 si ies la a 3-a iesire, sunt pericol public pentru toti cei care circula in interiorul sensului. Si, in caz de accident, NU au prioritate, pentru simplul motiv ca NU se judeca prioritatea de dreapta la iesire, ci cea de stanga la intrare: bivolul de pe bada 1, cand intra in sensul giratoriu, trebuie sa dea prioritatea TUTUROR masinilor care circula in sens (legea nu zice sa le dai prioritate doar celor de pe banda 1).
Astfel, daca el va dori sa continue pana la iesirea nr. 2, dar, in dreptul iesirii nr. 1  cineva (care circula in giratoriu pe banda 2 sau 3 si dorea sa iasa) il va lovi, cauza este clara: acel cineva nu a primit prioritate.
Cred ca s-ar intelege mai bine cu desene, insa nu am timp; poate altadata.
*



Mie mi se pare ca tu esti "pericol public".


--------------------
- - -
"Be the change you want to see in the world"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bucatzel
post 12 Aug 2011, 14:39
Post #41


Membru plictisit


Group: Moderatori
Posts: 6.464
Joined: 19 May 08
From: Timisoara




QUOTE(Mirciulik @ 24 Apr 2011, 23:22)
Daca te incadrezi pe banda 1 nu inseamna ca esti obligat sa iesi la prima iesire.
*



Din pacate, ai perfecta dreptate. Eu consider o anormalitate faptul ca nu este tratat acest lucru in legislatie.

De ce spun din pacate: Giratoriul este practic o intersectie cu functie de auto-reglare a traficului. In momentul in care un "dashtept" de pe banda 1 decide sa nu iasa la prima iesire, produce o gatuire, pentru ca ii incurca atat pe cei care ar vrea sa intre in giratoriu pe acea iesire, cat si pe cei de pe banda 2 care vor sa schimbe banda pentru a iesi mai incolo.


--------------------
Dacia 1300 1981 - 3-SB-2608
Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tatimeu
post 12 Aug 2011, 16:47
Post #42


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.710
Joined: 6 September 06




QUOTE(Andy_ACS @ 12 Aug 2011, 13:52)
Mie mi se pare ca tu esti "pericol public".
*


Andy de ce? Pentru ca a scris ca incalca linia discontinua
Asta e singura remarca care e asa sarita


--------------------
renault/audi Megane III RS/Audi A4 2014/2019 benzinar/tractor 302/190 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Maxy25
post 12 Aug 2011, 22:53
Post #43


Membru


Group: Members
Posts: 184
Joined: 26 March 11




QUOTE
Unele giratorii chiar sunt si marcate (desenate) astfel incat, daca intri pe prima banda, este silit sa iesi pe prima iesire, altfel, daca vrei sa continui drumul, vei calca linia intrerupta; iar daca intri pe a doua banda, esti silit sa iesi pe a doua iesire, altfel, daca iti continui drumul pana la a 3-a iesire, vei calca o linie intrerupta, etc...

Are dreptate supremeon , in Brasov (n-am remarcat in alte orase) marcajele din giratorii s-au schimbat , in sensul ca benzile nu mai sunt circulare , mai nou la noi in Brasov sunt elicoidale (o mare tampenie zic eu). In cazul in care sa zic ca vrei sa te intorci pe drumul de pe care ai intrat trebuie sa calci toate benzile , cand in mod normal la marcajele circulare tineai banda 3 si te invarteai fara sa incalci nici un marcaj decat la iesire si la intrare in giratoriu .
Asa ca Brumi poate avea dreptate intr-o anumita varianta . Pun eu un desen maine sa va arat de ce.


--------------------
renault megane 1,6 16v classic 2001 - bv79bcm
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maho
post 13 Aug 2011, 08:53
Post #44


Membru rigido-flexibil


Group: Members
Posts: 5.219
Joined: 7 April 10
From: Brașov, orașul olimpic




Nu-i mai simplu si mai ieftin sa te incadrezi din timp (preferabil inainte de a intra in giratoriu) pe banda care te scoate unde vrei ? Nu vad nici o problema ca ai calcat o linie intrerupta, atata vreme cat ai semnalizat din timp. Iar in giratoriu e preferabil sa reduci viteza cand intri, ca tot veni vorba de Brasov, in cel de la Carefour intra multi cu viteza mare, mai ales cei care merg pe sensul spre Buc.
Oricum, din martie pana acum, si-o fi rezolvat "brumi" problema cu circulatia prin giratorii.


--------------------
Dacia 1310 1983
"Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
supremeon
post 13 Aug 2011, 17:12
Post #45


cam rareori membru...


Group: Members
Posts: 503
Joined: 28 July 07
From: din inima țării...




QUOTE(Andy_ACS @ 12 Aug 2011, 13:52)
Mie mi se pare ca tu esti "pericol public".
*



Eu cred ca ar trebui sa inveti sa circuli mai intai... nimic din ceea ce am scris nu este gresit; nimic nu este ireal. Te-ai gandit tu asa sa ma ataci.
Am scris foarte clar... inainte de un sens giratoriu, eu stau la coada, caci ma incadrez pe banda 2, pentru a iesi pe a doua iesire. Smecherii, pericol public, se baga pe prima banda (unde nu este coada) si, in loc sa iasa pe prima iesire, isi continua drumul, iesind la a doua, a treia etc. In acest moment, toata circulatia din interiorul sensului se blocheaza, pentru ca soferii se chinuie sa-i acorde bivolului prioritate de dreapta.

Am mai scris si despre cum se judeca un accident in momentul in care, un bivol care nu a iesit pe prima iesire, este lovit de altul care circula in intersectie pe bada a doua si tocmai dorea sa iasa pe aceasta iesire pe care ar fi trebuit sa iasa bivolul: neacordare de prioritate la patrunderea in giratoriu! Nu se aplica regula de prioritate dreapta, pentru motivul foarte clar ca bivolul tocmai a intrat in intersectie.

Singura "mea culpa" consta in faptul ca aceste aspecte sunt off-topic... SINCER, NICI NU STIU DE CE MA MAI OBOSESC SA SCRIU, caci unii oricum nu stiu si nu vor sti vreodata sa circule... in fine. S-au introdus giratoriile de ani buni, insa, totusi, rar exista zi in care sa nu fiu in pericol de a fi agatat de catre anumiti "soferi", in unul sau altul dintre giratorii. Mama prostilor este continuu gravida smile.gif


--------------------
Iubesc mersul domol pe o sosea fara gropi si alte masini, primavara cu verde crud si albastru - pur pretutindeni!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CGDBZ
post 13 Aug 2011, 17:43
Post #46


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.487
Joined: 8 July 09
From: BZ




Uau, tu chiar crezi ce scrii ?


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tatimeu
post 17 Aug 2011, 13:03
Post #47


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.710
Joined: 6 September 06




El chiar crede ce spune. problema poate e de exprimare.
Poate un exemplu destul de bun zice eu e si acesta
http://www.incepator.ro/practice/sens_giratoriu.asp


--------------------
renault/audi Megane III RS/Audi A4 2014/2019 benzinar/tractor 302/190 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paul_damian
post 4 Apr 2015, 00:21
Post #48


Membru mult


Group: Members
Posts: 644
Joined: 21 April 04
From: Medias, Romania




Readuc la viata subiectul smile.gif

Sens giratoriu cu o singura banda. As zice ca biciclistul e de vina, dar parca nu sunt prea sigur...

(Ce se intampla dupa 00:45 e alta poveste)

https://www.youtube.com/watch?v=K52dCa0Ay8g

This post has been edited by paul_damian: 4 Apr 2015, 00:25


--------------------
Dacia Sandero Stepway, 2021
Ex Dacia Logan KissFM 1.4, 2008
Ex Dacia 1310, 1999
Ex Dacia 1100, 1969
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paul_p
post 4 Apr 2015, 00:45
Post #49


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 1 April 06
From: psd=evil




Tare. Ai postat o filmare din 2012 intr-un topic in care nu s-a mai scris din 2011.

This post has been edited by paul_p: 4 Apr 2015, 00:47


--------------------
Fara roti fara ipocriti - 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paul_damian
post 4 Apr 2015, 08:15
Post #50


Membru mult


Group: Members
Posts: 644
Joined: 21 April 04
From: Medias, Romania




Nu era setata data din camera. Filmarea e de saptamana trecuta wink.gif


--------------------
Dacia Sandero Stepway, 2021
Ex Dacia Logan KissFM 1.4, 2008
Ex Dacia 1310, 1999
Ex Dacia 1100, 1969
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b76bgaarh
post 4 Apr 2015, 10:15
Post #51


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.966
Joined: 5 October 06
From: Bucuresti




ala care iese din giratoriu e de vina. biciclista isi continua drumul in sens.

bafta.


--------------------
Renault Megane sedan 04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI
Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Markos
post 4 Apr 2015, 12:51
Post #52


fost programator


Group: Members
Posts: 8.016
Joined: 27 October 05
From: Scursurești Vale




Nu s-au așezat cum trebuie pe șosea.


--------------------
Reno Megan Privilej
"Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paul_p
post 4 Apr 2015, 14:29
Post #53


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 1 April 06
From: psd=evil




Din ce se vede in filmare, vina o poarta biciclistul. Vine de pe drumul din dreapta, unde are cedeaza trecerea. Trebuia sa cedeze trecerea autoturismului si celorlalte autovehicule, si abia dupa aceea sa intre in sens sa-si urmeze drumul. Eventual trebuia sa si semnalizeze cu bratul, asa cum prevede legea.
Dar el s-a infiripat in spatiul ramas intre masini si bordura, si a facut ca un cretin stanga, fix cand in dreptul lui se afla o masina.

Dar si soferul a fost un mare as. Nici macar nu s-a dat jos sa vada ce a patit biciclistul. Daca biciclistul va avea cumva nevoie de ingrijiri medicale, intra la parasirea locului accidentului. Dar chiar daca biciclistul nu are nimic, tot ramane fara carnet daca nu declara accidentul in timpul prevazut de lege.

This post has been edited by paul_p: 4 Apr 2015, 14:31


--------------------
Fara roti fara ipocriti - 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paul_damian
post 4 Apr 2015, 15:43
Post #54


Membru mult


Group: Members
Posts: 644
Joined: 21 April 04
From: Medias, Romania




Amandoi au intrat in sensul giratoriu pe aceeasi intrare. Bicilistul a fost depasit in interiorul sensului de catre Skoda care a vrut sa iasa din sens, si biciclistul sa-si continue drumul in interior.

(post-00:45: bicilistul a fost dus de catre SMURD la spital, dar nu a fost internat. Soferul s-a prezentat ulterior la Politie. I s-a intocmit dosar penal pentru vatamare corporala din culpa si parasirea locului accidentului, urmeaza procesul)


--------------------
Dacia Sandero Stepway, 2021
Ex Dacia Logan KissFM 1.4, 2008
Ex Dacia 1310, 1999
Ex Dacia 1100, 1969
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 6 Apr 2015, 08:37
Post #55


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Biciclistul nu avea prioritate.
In ROUG scrie:
QUOTE(ROUG)
Art. 135. -  Conducătorul de vehicul este obligat să acorde prioritate de trecere și în următoarele situații: 
:
  g) când efectuează un viraj spre stânga sau spre dreapta și se intersectează cu un biciclist care circulă pe o pistă pentru biciclete, semnalizată ca atare

Acolo de vina e biciclistul, care nu s-a asigurat (daca stai cu capul in gluga si faci manevre fara sa te uiti, patesti si d-astea...).
Dupa care de vina e soferul ca a parasit locul accidentului.
Biciclistul nu a fost lovit de venit smurdul, l-a chemat special.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 6 Apr 2015, 11:27
Post #56


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 8.198
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




Daca Skoda l-a depasit pe biciclist prin stinga, apai era obligata sa se asigure ca nu face dreapta calcind peste el.


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 6 Apr 2015, 11:32
Post #57


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Si care ar fi prevederea legala care il obliga la asa ceva?


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 6 Apr 2015, 11:35
Post #58


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




E vina biciclistului, daca era autovehicul in locul bicicletei, era vina skodei. Prea se cred cu drepturi biciclistii pe drumurile publice, dar de fapt sunt limitate, nu ca orice masina, cum au impresia.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 6 Apr 2015, 12:30
Post #59


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 8.198
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




Prevederile generale privind obligatiile cetateanului la schimbarea directiei de mers, pe un drum cu mai multe benzi. Daca giratoriul nu avea mai multe benzi, atunci otomobilistul trebuia sa mearga frumos in spatele bicicletei. Pentru caca si bicicleta e vehicul. Pe care nu-l depasesti scotindu-l in decor, doar fiindca bicicleta are 15 kile si masina 1500.


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paul_p
post 6 Apr 2015, 18:32
Post #60


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 1 April 06
From: psd=evil




QUOTE(corbex @ 6 Apr 2015, 12:30)
pe un drum cu mai multe benzi. Daca giratoriul nu avea mai multe benzi
*


Drumul pare a fi cu o singura banda.


--------------------
Fara roti fara ipocriti - 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
4 Pages < 1 2 3 4 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 9th May 2025 - 22:32
Dacia