Pilot automat sau tempomat, Discutii, probleme, M2 toate motorizarile
![]() ![]() ![]() |
Pilot automat sau tempomat, Discutii, probleme, M2 toate motorizarile
casper |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 481 Joined: 9 September 05 From: militari pe stanga ![]() |
|
||
--------------------
MEGANE
SEDANE
2005 megane sedan expresion 1,5 dci 80 cai - martie 2005
|
|||
cipman |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru autentic Group: Moderatori Posts: 1.698 Joined: 3 March 05 ![]() |
N-am de unde sa stiu preturile. Incerc sa fac doar o estimare pt. ca le stiu pe cele din Franta. Comutator 10-13 E. Fatada 9-12 E. Telecomanda 45-60 E. Fara TVA. Rezistentele < 0.3 E. Activarea ECU 0-25 E (25 E costa in Franta - pret maximal).
Manopera? Care manopera? Fiecare pe cont propriu. |
-------------------- Megane II.1 Estate Priv 1.6 16V 2005, gri D69, clima+scaune
Va rog, fara intrebari tehnice prin PM |
|
casper |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 481 Joined: 9 September 05 From: militari pe stanga ![]() |
aham, deci toata distractia s-ar invarti pe langa vreo 150 eurnoi, ar fi chiar eftin,daca-r fi asa, dar nenea de la garantie nu o avea nimic de obiectat privind manopera ? doar se intervine asupra masini, ca la dacie: cu manutele-astea doua ....!!! oricum merci pt info
|
--------------------
MEGANE
SEDANE
2005 megane sedan expresion 1,5 dci 80 cai - martie 2005
|
|
cipman |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru autentic Group: Moderatori Posts: 1.698 Joined: 3 March 05 ![]() |
Poi eu ce am spus mai devreme? Crezi ca nu mi-as fi pus daca n-ar fi contat la garantie?
|
-------------------- Megane II.1 Estate Priv 1.6 16V 2005, gri D69, clima+scaune
Va rog, fara intrebari tehnice prin PM |
|
casper |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 481 Joined: 9 September 05 From: militari pe stanga ![]() |
da, scuze, nu trage-n mine ca-s obosit
![]() ![]() |
--------------------
MEGANE
SEDANE
2005 megane sedan expresion 1,5 dci 80 cai - martie 2005
|
|
raresss |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 229 Joined: 11 August 05 ![]() |
uite cum se poate instala un kit de regulator/limitator.
asta este un kit ce se poate cumpara cu 360€ (in spania) si consta dintr-un volan si un airbag nou. dupa instalare trebuie mers numai la service pentru a activa optiunea din soft si gata. intrati aici unde se explica tot ce trebuie facut: Attached File(s) ![]() |
-------------------- MII 1.5 DCI 100CV
Luxe privilege - rojo fuego |
|
alx |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.001 Joined: 11 March 04 From: Bucuresti, Berceni ![]() |
am citit pe forumul vw ca la passaturi se poate instala fara probleme. pana la coada la noi cum a ramas, se poate sau nu?
|
--------------------
Mitsubishi
Outlander 1
2.0 benzina
- varies Vine valu' / Imi ia calu'
Chiar si scroafa din cotet... |
|
cipman |
![]()
Post
#38
|
![]() Membru autentic Group: Moderatori Posts: 1.698 Joined: 3 March 05 ![]() |
Daca ai cablajul corespunzator pe masina, da.
|
-------------------- Megane II.1 Estate Priv 1.6 16V 2005, gri D69, clima+scaune
Va rog, fara intrebari tehnice prin PM |
|
ollie |
![]()
Post
#39
|
Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 11 July 05 ![]() |
Nu inteleg de ce Renault Megane in Romania nu are (option) tempomat. Este chiar foarte commod in zone 50 km la drumuri nationale....
Din fericire pentru Scenic mea a fost un option si nu mai vreau o masina fara tempomat. Disclaimer: nu scriu Romaneste bine, nu sunt Roman.... This post has been edited by ollie: 24 Oct 2005, 11:58 |
--------------------
Renault
Scenic
1.5 80 2004 Renault Scenic 1.5 dci 80 Conf. Dyn.
|
|
cipman |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru autentic Group: Moderatori Posts: 1.698 Joined: 3 March 05 ![]() |
Scrii suficient de bine ca sa ne dam seama ce vrei sa spui. Felicitari.
Nu sunt 100% sigur dar explicatia ar putea fi urmatoarea: data omologarii de tip a M2-ului in Romania se pare ca a coincis cu scandalul aparut ca urmare a unui mare numar de accidente in care a fost implicat Megane-ul, produse in timpul folosirii regulatorului de viteza. Investigatiile Renault au aratat ca nu masinile ar fi fost de vina ci soferii, care n-ar fi stiut sa-l foloseasca. Altii spun ca softul ar fi avut o eroare. Pana la urma tot nu e clar ce si cum. Posibil ca Renault sa fi luat decizia sa nu mai introduca aceasta optiune pt. Romania (gandidu-se pesemne la numarul de soferi experimentati cu tempomatul si la numarul de km de autostrada pe care-i avem). |
-------------------- Megane II.1 Estate Priv 1.6 16V 2005, gri D69, clima+scaune
Va rog, fara intrebari tehnice prin PM |
|
raresss |
![]()
Post
#41
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 229 Joined: 11 August 05 ![]() |
abureli....
cand nu stiu ce sa mai zica dau vina pe masina. |
-------------------- MII 1.5 DCI 100CV
Luxe privilege - rojo fuego |
|
![]()
Post
#42
|
|
![]() *** Big Daddy *** Group: Members Posts: 755 Joined: 5 February 05 From: ...pe aici, pe dincolo, pe peste tot... ![]() |
QUOTE(cipman @ Oct 24 2005, 01:13 PM) Posibil ca Renault sa fi luat decizia sa nu mai introduca aceasta optiune pt. Romania (gandidu-se pesemne la numarul de soferi experimentati cu tempomatul si la numarul de km de autostrada pe care-i avem). Nu cred ca-i asa intrucat pe clio bicorp seria extreme exista acesta optiune. |
--------------------
Renault
Clio Bicorp
2005-dCi/80cp Clio Bicorp Dynamique 1,5dCi/80CP, Bleu Odissee, Full Options (15.06.05)
VW Polo 1,4 TDI PD/105CP, Attractive, chiptuning by TCM Turbo (24.10.05) |
|
cipman |
![]()
Post
#43
|
![]() Membru autentic Group: Moderatori Posts: 1.698 Joined: 3 March 05 ![]() |
Ce am pus eu in paranteza a fost pe jumatate gluma. Oricum, motivatia mea e doar o speculatie.
|
-------------------- Megane II.1 Estate Priv 1.6 16V 2005, gri D69, clima+scaune
Va rog, fara intrebari tehnice prin PM |
|
cornel_t |
![]()
Post
#44
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.174 Joined: 12 November 04 From: Bucuresti ![]() |
...gluma cu autostrazile
![]() ![]() |
-------------------- Honda Accord 2.2 i-CTDi EX
|
|
EL_BGD |
![]()
Post
#45
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 850 Joined: 9 September 05 From: Bucharest ![]() |
Oricum, la noi Renourile (si poate nu numai) vin cu juma' din numarul de dotari posibile. Eu ma uitam uimit pe cartea de la Clio cate optiuni erau descrise acolo, iar al meu cica e full (a fost o promotie in care optionalele erau gratuite, nu ca m-ar fi interesat enorm rotile si vopseaua si clima). Ca sa enumar cateva, era acest relulator de viteza, tempomatul pentru stergatoare (sau cum se cheama), computer de bord ca la seriile noi (megane, clio cu face-life s.a.m.d., cu afisarea datelor legate de calatorie), lumini in usi (chiar de 2 feluri) si multe altele pe care chiar nu le mai tine minte. Ce nu inteleg eu, e ca : daca Clio-u' meu e bicorp si cica e facut "in Franta", desi stiu ca e Spania, e acelasi, ma gandesc eu, cu cele destinate pietelor vestice, si in mod normal, in aceasta situatie nu vad de ce nu as putea sa-mi aleg sa vina dotat
![]() ![]() |
--------------------
Renault
Clio 1.4 16v
2003 bicorp Clio II Bicorp, Pack Expression, 1.4 16V 98cp, 2003
|
|
EL_BGD |
![]()
Post
#46
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 850 Joined: 9 September 05 From: Bucharest ![]() |
De navigatie chiar nu bag mana in foc, pt. ca nu inteleg cum sau unde au pus-o, dar oricum, eu asa tin minte, dar restul chiar ma nedumireste rau de tot.
|
--------------------
Renault
Clio 1.4 16v
2003 bicorp Clio II Bicorp, Pack Expression, 1.4 16V 98cp, 2003
|
|
flotl |
![]()
Post
#47
|
Membru autentic Group: Members Posts: 525 Joined: 1 December 04 From: Tulcea ![]() |
Eu cred ca pot fi mai multe motive:
- se gandesc ca nu au cerere acele optiuni in piata respectiva - optiuni mai multe inseamna si mai multa pregatire a mecanicilor - capacitatea de productie pentru acele optiuni este limitata si atunci e directionata spre piata care e pregatita sa le plateasca |
--------------------
Megane Sedan
1.5 dci 100 CP
2004 CP
|
|
raresss |
![]()
Post
#48
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 229 Joined: 11 August 05 ![]() |
e chestie si de pret. te-ai uitat EL_BGD si la asta?
ia vezi cat costa clio-ul tau in spania de ex.... http://www.renault.es/RenaultSITe/puma/ver...gcfkmdfkjdfmm.0 sunt aproape 2000€ de diferenta asa ca undeva trebuie sa fie banii astia..... ![]() |
-------------------- MII 1.5 DCI 100CV
Luxe privilege - rojo fuego |
|
cipman |
![]()
Post
#49
|
![]() Membru autentic Group: Moderatori Posts: 1.698 Joined: 3 March 05 ![]() |
Numai "Regulador de Velocidades" e 750 de euro (la clio - pe situl spaniol).
@EL_BGD: de curiozitate, ai fi dat banii astia pt. regulatorul de viteza? Eu nu, cu siguranta. |
-------------------- Megane II.1 Estate Priv 1.6 16V 2005, gri D69, clima+scaune
Va rog, fara intrebari tehnice prin PM |
|
EL_BGD |
![]()
Post
#50
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 850 Joined: 9 September 05 From: Bucharest ![]() |
dar la extreme se da vre-un ban pe toate cele ?
si nu a mers linkul, oricum, sunt convins ca mai multe optiuni inseamna mai multi bani, dar stiu multa lume care n-a vrut clio ca n-avea optiuni. Si acum, uite ce "face" astia de la Reno. M-am urcat vineri la intalnire intr-un extreme si nu voiam sa ma mai dau jos. ![]() ![]() |
--------------------
Renault
Clio 1.4 16v
2003 bicorp Clio II Bicorp, Pack Expression, 1.4 16V 98cp, 2003
|
|
sandman_ |
![]()
Post
#51
|
![]() software engineer Group: Members Posts: 2.416 Joined: 20 June 05 From: Viena, Austria ![]() |
Sunt foarte interesat de montarea unui sistem de regulator/limitator de viteza.
In consecinta, am "dat tema" la un electronist de la concesionarul meu sa se intereseze despre tot ce presupune montarea unui asemenea sistem. Ne-am uitat impreuna si exista mufa alba "si cucuiatä" dintre butonul de dezactivare a ESP-ului si butonul de reglare a farurilor. Apoi, el s-a interesat despre ce piese e nevoie si mi-a zis ca trebuie skimbat tot volanul (asa cum a spus cineva mai devreme). Inca astept o estimare a costurilor. Am intrebat si la renault in viena si mi s-a spus ca sunt 2 sisteme (kit-uri), unul costand 400€, celalalt vreo 275, fara montaj (care este 4h*90€). Acum apar doua intrebari: 1. Eu am instalat un dvd player, iar consola de comanda a liniei audio este deconectata. Nu s-ar putea folosi consola respectiva pentru a inlocui cele 4 butoane de pe volan (+ , - , R , 0)? In caz afirmativ, ar fi suficient sa schimb masca din stanga (de la reglajele de lumini, respectiv ESP), sa pun comutator on/off pentru regulator si sa imi activeze si/sau rescrie softul? 2. Oare e chiar difera un volan cu comenzi pentru tompomat de unul fara? Personal mi se pare nerentabil. Asa cum panoul de bord e acelasi (scala kilometraj, avertizoare luminoase, etc...) la toate modelele si motorizarile (mai putin RS) , tind sa cred ca si volanul e universal. |
--------------------
Renault
Megane 2(.1) C-C
Dinamique, 2.0 16v 136cp, 2005
- GJ-01-SSP Renault Laguna 3 2.0dCi, 150CP, 2008
and the best is still to come... |
|
cipman |
![]()
Post
#52
|
![]() Membru autentic Group: Moderatori Posts: 1.698 Joined: 3 March 05 ![]() |
1. Se poate folosi. Numai ca trebuie umblat in ea si puse rezistentele corespunzatoare, scoasa mufa de cuplare de unde e acum si pusa (adaptata?) la mufa pt. comanda regulatorului. In rest, ai zis bine. In soft, doar se activeaza functia (ca un checkbox)
2. Difera prin butoane. Atat. Nu-i mare diferenta intre unul fara butoane si unul cu. Doar ca ambele au airbag-ul in el. Ambele sunt scumpe. |
-------------------- Megane II.1 Estate Priv 1.6 16V 2005, gri D69, clima+scaune
Va rog, fara intrebari tehnice prin PM |
|
sandman_ |
![]()
Post
#53
|
![]() software engineer Group: Members Posts: 2.416 Joined: 20 June 05 From: Viena, Austria ![]() |
1. totusi, alea sunt doar contacte (monostabile pe 0). Ce rezitente le trebuie?
2. nu se paote scoate airbag-ul dintr-unul si pus in celalalt (i.e. skimbat EXCLUSIV capacul)? |
--------------------
Renault
Megane 2(.1) C-C
Dinamique, 2.0 16v 136cp, 2005
- GJ-01-SSP Renault Laguna 3 2.0dCi, 150CP, 2008
and the best is still to come... |
|
pablo |
![]()
Post
#54
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.015 Joined: 10 December 04 From: ORADEA ![]() |
sandman_ Posted on Dec 2 2005, 03:01 PM
QUOTE 2. Oare e chiar difera un volan cu comenzi pentru tompomat de unul fara? Personal mi se pare nerentabil. Asa cum panoul de bord e acelasi (scala kilometraj, avertizoare luminoase, etc...) la toate modelele si motorizarile (mai putin RS) , tind sa cred ca si volanul e universal. Nu e chiar aceeasi ... iti mai trebuie in bord (la Clio e in dreapta cam pe la mijloc) un martor luminos:verde pentru regulator si rosu pentru limitator.Becul e acelasi doar ca e bicolor. Pentru comutator este loc (eu la Megane am loc pentru un comutator) doar ca nu e pus. |
-------------------- Renault Megane II Sedan Confort Expresion 1,6 16V (dec 2004,clima,jenti AL,ESP,etc)
Renault Clio Extreme 1,5 dCi 80 CP (iul 2005,tempomat) |
|
cipman |
![]()
Post
#55
|
![]() Membru autentic Group: Moderatori Posts: 1.698 Joined: 3 March 05 ![]() |
La toate M2-urile becul/ledul/indicatorul exista si este functional. Se probeaza in "dashboard test mode". Dupa activarea optiunii, arata asa:
lim4hh.jpg reg4xc.jpg @sandman: 1. Schema trebuie sa arate asa: crl9ni.jpg 2. Si scheletul (volanul propriu zis) difera. Cel cu cruise control mai are niste lamele pe spate si o mufa in plus. Daca vrei sa ai comenzile pe volan, nu ai ce sa refolosesti de la ansamblul fara comenzi. Airbagul, cartusul pirotehnic si capsa cu fire sunt in capac. Nu se pot scoate si pune in alt capac. S-apoi, ai mai avea incredere in rezultatul operatiunii? |
-------------------- Megane II.1 Estate Priv 1.6 16V 2005, gri D69, clima+scaune
Va rog, fara intrebari tehnice prin PM |
|
catalin-2002 |
![]()
Post
#56
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 22 Joined: 12 November 05 ![]() |
Salut .Am avut o alta masina cu cruise control si sincer este un moft caruia nu-i gasesc intrebuintarea in Romania.Poate cei care merg in afara tarii sa-l poata folosi la parametrii normali.Sa-l mai si platesti ....sincer nu merita!
|
--------------------
Renault
Megan2 1,5 Dci
2005 SOLD Laguna 3, 2.o dci , 150 cp ,2008, full option |
|
moradi |
![]()
Post
#57
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 69 Joined: 29 August 04 From: Miercurea Ciuc ![]() |
@ catalin-2002
cred că greşeşti (părerea mea) când spui că este doar un moft. eu folosesc tempomatul în "special" ![]() |
--------------------
Renault
Clio Bicorp Extreme
2005-1,5dCi,60kw
|
|
sandman_ |
![]()
Post
#58
|
![]() software engineer Group: Members Posts: 2.416 Joined: 20 June 05 From: Viena, Austria ![]() |
In situatiile astea l-as folosi si eu:
-traversarea localitatilor in care e foarte probabil sa fie radar, fi reglat pe 60km/h, fie limitat la aceasta viteza. -autostrada: reglat pe o anumita viteza -orice alta situatie in care circul cu viteza constanta pentru mai mult de 1-2 minute. |
--------------------
Renault
Megane 2(.1) C-C
Dinamique, 2.0 16v 136cp, 2005
- GJ-01-SSP Renault Laguna 3 2.0dCi, 150CP, 2008
and the best is still to come... |
|
RoVal1972 |
![]()
Post
#59
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 434 Joined: 22 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Cum se intra in test mode pe M2 ?
Thanks ! VM |
--------------------
Renault Megane
Sedane
2005 1.6. 16V ________________________________________________
Renault Megane Sedan Privilege 1.6 16V + Clima& Xenon+ full airbags. Noir nacre. Nov. 2005 ex. Renault Megane Classic 1.6 16V. 2001 ex. Dacia 1310 1.6l. 1999 |
|
cipman |
![]()
Post
#60
|
![]() Membru autentic Group: Moderatori Posts: 1.698 Joined: 3 March 05 ![]() |
Nu ma mai cita atata, ca-s un clasic inca in viata
![]() Exerseaza un pic la search, intrebarea e offtopic si subiectul s-a mai discutat. |
-------------------- Megane II.1 Estate Priv 1.6 16V 2005, gri D69, clima+scaune
Va rog, fara intrebari tehnice prin PM |
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 29th April 2025 - 16:44 |