Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages < 1 2 3 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Baterie Clio III, Schimbare, defectiuni, probleme, etc.

big_electro61
post 7 Jan 2016, 12:48
Post #61


Membru incepator


Group: Members
Posts: 26
Joined: 21 November 15




QUOTE(dan22y @ 15 Dec 2015, 14:22)
Ce e prima echipare, cam asa duc... ce e AM, cat da Domnu' tongue.gif

<span class='edit'>16 Dec 2015, 13:53:</span>
Colac peste pupaza... aseara am montat noua baterie... si supriza... tot nu porneste.
Astazi am identificat si cauza: cablul de masa - contact prost sad.gif
*


Verificare nula...,bani aruncati...!


--------------------
renault clio - B 58 SXD 2001 simbol
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dan22y
post 7 Jan 2016, 13:10
Post #62


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.516
Joined: 7 June 06
From: B




Ca n-am verificat bateria, imi asum responsabilitatea.

Insa nici nu stiam cat mai duce, cea veche, fiindca asa am cumparat masina.
Colac peste pupaza, si bateria veche are intrebuintare pe alta masina.
Deci banii nu sunt aruncati wink.gif


--------------------
R M - B 8
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Luciana
post 2 Feb 2016, 12:01
Post #63


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 2 February 16




Cred ca trebuie spus aici ce escrocherii se practica la reprezentantele Renault, in ceea ce priveste bateriile, cel putin.
Povestea mea este urmatoarea: in 2013 am schimbat bateria originala de pe renault clio 3, la reprezentanta, cu garantie 2 ani. Nu ma pricep la baterii, masuratori, etc. -tot ce s-a vorbit aici- insa faptul ca am platit manopera la reprezentanta a constituit garantia, pentru mine. Bateria a inceput sa filfiie dupa 1 an, in prima iarna, am dus-o din nou la reprezentanta care a facut verificari si, pina la urma, a ramas ca bateria imi va fi schimbata. Am trecut razant peste o schimbare a alternatorului (pentru ca se punea si aceasta problema, bateria fiind cica, noua-nouta). Asta la Tulcea.
In vara lui 2015 , aflata inca in garantia de 2 ani a bateriei, la Bucuresti nu am mai putut porni masina, asa ca am ajuns la urgenta la reprezentanta renault din capitala (nu stiu exact care dintre ele, insa nu are importanta). Mi s-a spus ca nu mi se poate inlocui bateria in garantie, pentru ca eram in Bucuresti si nu la Tulcea, asa ca am cumparat o noua baterie, plus montajul si verificarile , 550 lei,in total. In iunie.
Cind, zilele trecute, iarasi nu am putut porni masina, am fost la un service care mi-a verificat instalatia electrica. Verdictul? Bateria. Asa am aflat ca ultima baterie cumparata de noua de la reprezentanta era din 2012 si ii cam trecuse ...vremea.
Daca as face un bilant, din 2013 si pina acum, mergind la reprezentanta renault, am cumparat 2 baterii, am facut 4 diagnoze, am pornit masina la cablu de vreo 5 ori, am incarcat bateria extern o data, am platit cca. 1000 lei si sunt in pragul sa-mi cumpar o noua baterie.
Iar cind vad reprezentanta renault sa scuip de 3 ori in sin si sa fug mincind pamintul.

Asa ca va multumesc pentru toate postarile de pe-aici, ca mi-am imbunatatit cunostintele si mi-am reinviat speranta ca se poate trai si cu ajutorul mesterilor mici, vioi si, sper, mai cinstiti decit corporatiile.


--------------------
Renault clio3 - TL10LMS 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogatu
post 2 Feb 2016, 13:29
Post #64


Got Rhythm


Group: Members
Posts: 122
Joined: 10 October 11




Am schimbat si eu ceva baterii pana acum. Ultima explicatie pe care am primit-o, la achizitionare, mi s-a parut foarte buna. Mi s-a recomandat sa nu cumpar nici mai mare, nici mai mica decat cu ce a venit masina echipata.
Pana acum am cumparat, dupa cum au sugerat toti vanzatorii, baterie mai mare, ca tine mai mult. Ultimul a zis asa: "Masina este echipata cu alternator care sa incarce o anumita baterie la capacitate maxima, iar daca pui baterie mai mare nu se incarca niciodata full, deci se duce mai repede. Daca pui mai mica, atunci nu face fata si se duce mai repede...
Acum ramane de vazut cat de buna e explicatia ultimului vanzator.


--------------------
Renault Clio III - CL 88 BGT 2008, 1.5 DCi, 70 cp
Stefan Bogatu
e-mail: stefan.bogatu@gmail.com
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Luciana
post 2 Feb 2016, 14:53
Post #65


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 2 February 16




...nu te poti intelege cu vinzatorii. dry.gif
Desi de pe internet reiesea ca, pentru masina mea, bateria trebuia sa aiba maxim 62 Ah si as fi preferat Bosh (ca asa mi-a zis la service, din experienta lor), in final am luat Rombat premier (ca avea garantie 3 ani si acel ~ochi~ de verificare) si de 70 Ah capacitate , la sfatul insistent al vizatorului radmasa.gif

Edit - service-ul renault mi-a pus , in doua rinduri , de 50 Ah - dar, cum spuneam amindoua nu au apucat nici macar 2 ani (prima 1 an si 8 luni, a doua 9 luni)

Exista vreo explicatie?

This post has been edited by Luciana: 2 Feb 2016, 14:57


--------------------
Renault clio3 - TL10LMS 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RazvanF
post 2 Feb 2016, 15:14
Post #66


Tech


Group: Members
Posts: 2.284
Joined: 25 March 14




Ar trebui verificat daca alternatorul functioneaza la parametri. Drumurile dese si scurte scurteaza viata bateriei.
Si nu vad legatura, de ce reprezentanta din B nu a schimbat bateria pe garantie pe motiv ca a fost cumparata din TL.


--------------------
Dacia Logan MCV Stepway X52 2017 1.5dCi 90 cp
VW Polo Comfortline 2017 1.2TSI 90 cp 7-speed DSG
Masina are un tacanit....este intre scaun si volan.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Luciana
post 2 Feb 2016, 15:38
Post #67


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 2 February 16




... de ce nu a acordat garantia? Probabil sa faca vinzare. 550 lei, dupa factura data.
Alternatorul a fost verificat si atunci, si de doua ori dupa (ultima data cind a cazut bateria m-am dus la service si am rugat sa verifice instalatia electrica, daca am un consumator nevazut...)

Da, cu drumurile scurte, recunosc... Dar cum sa fac altfel?


--------------------
Renault clio3 - TL10LMS 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MMVI
post 2 Feb 2016, 16:13
Post #68


Membru autentic


Group: Members
Posts: 611
Joined: 4 April 06
From: Ilfov




parerea mea este ca bateria nu a fost ok, iar garantia ar fi trebuit acordata

la mine bateria cu care a venit masina "a murit" fara vreun semn la 2 ani fara 2-3 zile si a fost inlocuita pe garantie iar bateria care a inlocuit-o tot la fel, am cumparat apoi o varta black (ca asta am gasit la 12 noaptea) care a tinut 4 ani si care a dat semne cu mult inainte sa nu mai functioneze



--------------------
renault clio III - B-xx-ELF 2007 1.6 16V dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
George Paul
post 2 Feb 2016, 16:22
Post #69


Membru autentic


Group: Members
Posts: 431
Joined: 6 May 07




Daca predomina drumurile scurte, ia-ti un redresor. Orice (gasesti si la 60 de lei). Iti reincarci bateria complet la o luna, cand si cum vrei tu.

Bateria mea de origine a tinut 7 ani, a vazut drumuri de peste 300km cam la o luna, uneori la doua.

Cat de buna ar fi bateria, oricat de bine ar functiona alternatorul, cu drumuri zilnice de 2 km intre demarari si-un consum rezidual (curent consumat PERMANENT de calculatoarele masinii) de 60mA, n-o sa reusesti decat sa o epuizezi.
60mA, intr-o ora, papa 0.06Ah din valoarea capacitatii de stocare de (sa zicem) 60Ah. Adica in 1000 de ore ti-a epuizat complet bateria. Adica in 41 de zile.

Cand n-o mai porni nici bateria de acum, inainte de a da banii pe una noua, macar atunci, pune-ti MAI INTAI problema reincarcarii.


--------------------
Renault Clio III 08.2007/Dynamique/1.4/3 usi
Iudelor '89-azi:

Cine-au îndragit strainii
Mânca-i-ar inima cânii,
Mânca-i-ar casa pustia
Si neamul nemernicia.

Cititi ''Doina'' - Eminescu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
75AIM
post 2 Feb 2016, 20:25
Post #70


Membru autentic


Group: Members
Posts: 691
Joined: 23 March 14
From: Constanta




Terminati cu prostiile...sotia la Clio 3 a mers numai oras si bateria originala a tinut 8 ani si mai tinea daca nu o lasam nepornita vreo 2 sapt in garaj cat am fost in concediu,am luat o Rombat si nu da semne de moarte...dar nu am modificat nimic la instalatia electrica si nici alarma nu i-am pus,deci se poate.


--------------------
Renault Fluence - ex 99AIM 2013 Privilege,Clio 3 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Luciana
post 3 Feb 2016, 09:05
Post #71


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 2 February 16




QUOTE(George Paul @ 2 Feb 2016, 17:22)
Daca predomina drumurile scurte, ia-ti un redresor. Orice (gasesti si la 60 de lei). Iti reincarci bateria complet la o luna, cand si cum vrei tu.

Bateria mea de origine a tinut 7 ani, a vazut drumuri de peste 300km cam la o luna, uneori la doua.

Cat de buna ar fi bateria, oricat de bine ar functiona alternatorul, cu drumuri zilnice de 2 km intre demarari si-un consum rezidual (curent consumat PERMANENT de calculatoarele masinii) de 60mA, n-o sa reusesti decat sa o epuizezi.
60mA, intr-o ora, papa 0.06Ah din valoarea capacitatii de stocare de (sa zicem) 60Ah. Adica in 1000 de ore ti-a epuizat complet bateria. Adica in 41 de zile.

Cand n-o mai porni nici bateria de acum, inainte de a da banii pe una noua, macar atunci, pune-ti MAI INTAI problema reincarcarii.
*



Multumesc. Inclin sa cred asta. Intr-adevar parcurg drumuri scurte, am si alarma pe masina.

Dar mergind pe firul problemei, cit ar trebui sa parcurg, la sfirsit de saptamina, sa zicem, ca sa se incarce la loc bateria mea, de 70 ah?
( altfel, ar trebui sa demontez bateria, sa o incarc la redresor si apoi sa o pun la loc? -putin cam dificil, mi se pare)


--------------------
Renault clio3 - TL10LMS 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogatu
post 3 Feb 2016, 10:25
Post #72


Got Rhythm


Group: Members
Posts: 122
Joined: 10 October 11




Daca ai alarma pusa in reprezentanta... mari posibilitati sa faci orice si sa nu rezolvi nimic. Un prieten bun ramanea fara baterie in fiecare an pe o solenza.
Cand nu i-a mai mers alarma din fabrica, i-am schimbat-o intr-un weekend. Ce am gasit acolo... cabluri izolate cu scotch si hartie, altele prinse cu niste conectori ieftini, iar aproape toate firele corodate.
De 2 ani si jumatate, de cand am schimbat alarma, n-a mai avut nici o problema. Consumatorii suplimentari sunt pacatosi rau, dar instalatiile facute prost sunt si mai nasoale.


--------------------
Renault Clio III - CL 88 BGT 2008, 1.5 DCi, 70 cp
Stefan Bogatu
e-mail: stefan.bogatu@gmail.com
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
George Paul
post 3 Feb 2016, 13:32
Post #73


Membru autentic


Group: Members
Posts: 431
Joined: 6 May 07




@75AIM: sigur acel Clio3 a mers numai in oras, doar drumuri scurte de 2km intre demarari, si a tinut bateria 7 ani?

@Luciana: si eu am alarma pe masina, pusa la reprezentanta. Chiar daca-i scot siguranta, curentul rezidual nu scade. Am incercat toate variantele, UCH-ul lasat singur alimentat consuma exact acei 0.06mA. Ca si consolare, Logan 1 si Citroen C3 (2007) au acelasi curent rezidual.

Un coleg cu Logan 1 foloseste masina doar sambata in Buc. si la fiecare 2 saptamani merge Buc.-Targoviste si retur. Bateria originala a tinut 8 ani.
A mea, cu 300-500km la fiecare 2 luni, restul in Buc. cu drumuri de 3-7km intre porniri, a tinut 7 ani.

Este foarte usor sa decuplezi/recuplezi acumulatorul. Nu-ti trebuie o scoala speciala pe acest subiect. Mai greu e sa fixezi acumulatorul la baza cu acea brida metalica. Daca nu doresti sa o faci, mergi la ghici pana pica. Acumulatorul (pe nemasuratelea) nu da neaparat semne de oboseala. Moare subit si gata.
Nu am idee cat ar trebui sa mearga masina la final de saptamana pentru a pune la loc consumul zilnic la fiecare 2km intre porniri. Poate aflu niste date si sa incerc un calcul.
Dar nu-ti pot garanta ca poti merge linistita 8 ani doar cu drumuri de 2km. Niciodata.



--------------------
Renault Clio III 08.2007/Dynamique/1.4/3 usi
Iudelor '89-azi:

Cine-au îndragit strainii
Mânca-i-ar inima cânii,
Mânca-i-ar casa pustia
Si neamul nemernicia.

Cititi ''Doina'' - Eminescu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogatu
post 3 Feb 2016, 13:34
Post #74


Got Rhythm


Group: Members
Posts: 122
Joined: 10 October 11




offf, ce oameni zgarciti! smile.gif)))) daca nu s-ar strica nimic, ei din ce ar mai trai?smile.gif)


--------------------
Renault Clio III - CL 88 BGT 2008, 1.5 DCi, 70 cp
Stefan Bogatu
e-mail: stefan.bogatu@gmail.com
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
75AIM
post 4 Feb 2016, 19:07
Post #75


Membru autentic


Group: Members
Posts: 691
Joined: 23 March 14
From: Constanta




Nu a mers exclusiv numai oras,a mai iesit si el pe distante de max 50-70 km afara din oras si asta la vreo 2-3 luni in special vara.Cine nu crede e treaba lui eu nu am nici un interes sa mint,secretul este sa lasi instalatia electrica virgina,cine umbla cu leduri,xenoane,tub de bas, statii sau alarme sa se astepte la consumuri mari de curent aiurea.


--------------------
Renault Fluence - ex 99AIM 2013 Privilege,Clio 3 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MMVI
post 4 Feb 2016, 20:45
Post #76


Membru autentic


Group: Members
Posts: 611
Joined: 4 April 06
From: Ilfov




Eu nu am nimic instalat la mașină și totuși bateriile reno (boutique ceva scria pe ele) au ținut fix 2 ani, ma rog, 2 ani fără 2 3 zile, nu fac drumuri scurte aproape niciodată iar masina a avut pauza doar câteva zile pe an vara când am concediu, toate bateriile au fost luate la puterea recomandata de producător iar măsurătorile pentru încărcare sunt ok. In aceleași condiții bateria Varta Black a ținut 4 ani.

Ia sa vedem ce explicații aveți?


--------------------
renault clio III - B-xx-ELF 2007 1.6 16V dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
75AIM
post 5 Feb 2016, 19:47
Post #77


Membru autentic


Group: Members
Posts: 691
Joined: 23 March 14
From: Constanta




Bateriile erau de acelasi amperaj ca cea originala?vezi sa nu ai motorasul de la stergatoare in apa sau sa nu ai mufe oxidate la intrarea in UCh de la motor,se fura si asa curent.


--------------------
Renault Fluence - ex 99AIM 2013 Privilege,Clio 3 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
turistul00
post 23 Feb 2016, 04:52
Post #78


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 23 February 16




Salut,am un Clio 3, 1.5 dci, 78 kW din 2007. Bateria este Tudor 12V 60ah 550A. Vreau sa o schimb. Am gasit una aproape identica, Energizer, dar 540A in loc de 550A. Poate merge si asta sau trebuie sa fie identica electric?

O alta optiune ar fi tot Energizer, 12V 72ah 680A, diferenta mica de pret.

Mersi pentru eventuale sfaturi.


--------------------
renault clio 3 2007 1.5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
turistul00
post 24 Feb 2016, 07:20
Post #79


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 23 February 16




Rectificare, bateria originala e 12V 50 ah 550 A


--------------------
renault clio 3 2007 1.5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andutu
post 24 Feb 2016, 09:54
Post #80


Membru autentic


Group: Members
Posts: 686
Joined: 27 September 10
From: Bucuresti




Eu as merge pe alte marci tot un Tudor sau Caranda (variante premium) si ca si specificatii

~60Ah / ~600A


--------------------
Renault Clio Symbol 1.5 dci 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
daniellu
post 26 Feb 2016, 21:59
Post #81


acum E91 M47


Group: Members
Posts: 876
Joined: 30 October 07




Suntem jecmaniti sistematic. La inlocuit distributia, la intervalul de revizie, etc. E un lux masina-n Romania.
Suntem obligati ptr.a beneficia de garantie sa achizitionam acumulatori cu puteri peste recomandarile producatorului care automat sunt si mai scumpi. Asta e esentialul. In final, cand ajungem la garantii cu o baterie care are probleme n-am facut verificare din 6 in 6 luni: asta inseamna ca nu mai beneficiati de garantie.
ITP-ul se face din 2 in 2 ani la autoturisme, din an in an la autoutilitare, verificarea bateriei din 6 in 6 luni. E elementul de maxima siguranta bateria asta sau se cauta nod in papura ptr. jaf maxim ? De ce-ar fi mai prosti astia cu bateriile dacat restul. Bine, poate ca nu toti, marea majoritate.
Oare in afara (vorbim de tari cu adevarat "europene") e la fel ? Se duce nemtul din 6 in 6 luni la verificare cu bateria ?


--------------------
ex Mondeo TDCi(2006) ;Doblo 1.3 90 MJet (2016); Aprilia Pegaso 650GA; - nr. de Bacau ex. Kangoo dci 2012;ex.Laguna 2.0s RTI (1995).
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
xorx
post 28 Feb 2016, 22:04
Post #82


Membru incepator


Group: Members
Posts: 87
Joined: 17 June 05




eu nu am vazut vreodata in certificatul de garantie sa mentioneze verificare din 6 in 6 luni. Ba chiar la cele fara intretinere se mentioneaza clar ca nu se deschide pentru completare cu lichid (apa distilata). Daca mergi la garantie cu masina pe care a fost montata si incarcarea functioneaza in parametrii pe masina respectiva trebuie sa-ti rezolve bateria pe garantie.
Daca nu vor, mergi la protectia consumatorului.


--------------------
Renault Influence 1,6
Renault Megane II Sedan, 1,6L, Influence, Vert Cuivre, iunie 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andutu
post 1 Mar 2016, 17:17
Post #83


Membru autentic


Group: Members
Posts: 686
Joined: 27 September 10
From: Bucuresti




nu e vorba de verificarea bateriei din 6 in 6 luni ci de verificarea procesului de incarcare a bateriei iar la ITP nu iti verifica starea de incarcare al alternatorului.
Unii producatori asigura pe perioada garantiei aceasta verificare gratuita.


--------------------
Renault Clio Symbol 1.5 dci 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
daniellu
post 1 Mar 2016, 17:43
Post #84


acum E91 M47


Group: Members
Posts: 876
Joined: 30 October 07




QUOTE(andutu @ 1 Mar 2016, 17:17)
nu e vorba de verificarea bateriei din 6 in 6 luni ci de verificarea procesului de incarcare a bateriei iar la ITP nu iti verifica starea de incarcare al alternatorului.
Unii producatori asigura pe perioada garantiei aceasta verificare gratuita.
*



A fost o paralela pe care nu ai inteles-o. Am gresit intra-adevar, e vorba de nivelul de incarcare al bateriei.


--------------------
ex Mondeo TDCi(2006) ;Doblo 1.3 90 MJet (2016); Aprilia Pegaso 650GA; - nr. de Bacau ex. Kangoo dci 2012;ex.Laguna 2.0s RTI (1995).
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages < 1 2 3
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 30th July 2025 - 15:01
Dacia