Baterie Clio III, Schimbare, defectiuni, probleme, etc.
![]() ![]() ![]() |
Baterie Clio III, Schimbare, defectiuni, probleme, etc.
big_electro61 |
![]()
Post
#61
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 26 Joined: 21 November 15 ![]() |
|
||
--------------------
renault
clio
- B 58 SXD
2001 simbol
|
|||
dan22y |
![]()
Post
#62
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.516 Joined: 7 June 06 From: B ![]() |
Ca n-am verificat bateria, imi asum responsabilitatea.
Insa nici nu stiam cat mai duce, cea veche, fiindca asa am cumparat masina. Colac peste pupaza, si bateria veche are intrebuintare pe alta masina. Deci banii nu sunt aruncati ![]() |
--------------------
R
M
- B
8
|
|
Luciana |
![]()
Post
#63
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 2 February 16 ![]() |
Cred ca trebuie spus aici ce escrocherii se practica la reprezentantele Renault, in ceea ce priveste bateriile, cel putin.
Povestea mea este urmatoarea: in 2013 am schimbat bateria originala de pe renault clio 3, la reprezentanta, cu garantie 2 ani. Nu ma pricep la baterii, masuratori, etc. -tot ce s-a vorbit aici- insa faptul ca am platit manopera la reprezentanta a constituit garantia, pentru mine. Bateria a inceput sa filfiie dupa 1 an, in prima iarna, am dus-o din nou la reprezentanta care a facut verificari si, pina la urma, a ramas ca bateria imi va fi schimbata. Am trecut razant peste o schimbare a alternatorului (pentru ca se punea si aceasta problema, bateria fiind cica, noua-nouta). Asta la Tulcea. In vara lui 2015 , aflata inca in garantia de 2 ani a bateriei, la Bucuresti nu am mai putut porni masina, asa ca am ajuns la urgenta la reprezentanta renault din capitala (nu stiu exact care dintre ele, insa nu are importanta). Mi s-a spus ca nu mi se poate inlocui bateria in garantie, pentru ca eram in Bucuresti si nu la Tulcea, asa ca am cumparat o noua baterie, plus montajul si verificarile , 550 lei,in total. In iunie. Cind, zilele trecute, iarasi nu am putut porni masina, am fost la un service care mi-a verificat instalatia electrica. Verdictul? Bateria. Asa am aflat ca ultima baterie cumparata de noua de la reprezentanta era din 2012 si ii cam trecuse ...vremea. Daca as face un bilant, din 2013 si pina acum, mergind la reprezentanta renault, am cumparat 2 baterii, am facut 4 diagnoze, am pornit masina la cablu de vreo 5 ori, am incarcat bateria extern o data, am platit cca. 1000 lei si sunt in pragul sa-mi cumpar o noua baterie. Iar cind vad reprezentanta renault sa scuip de 3 ori in sin si sa fug mincind pamintul. Asa ca va multumesc pentru toate postarile de pe-aici, ca mi-am imbunatatit cunostintele si mi-am reinviat speranta ca se poate trai si cu ajutorul mesterilor mici, vioi si, sper, mai cinstiti decit corporatiile. |
--------------------
Renault
clio3
- TL10LMS
2007
|
|
bogatu |
![]()
Post
#64
|
![]() Got Rhythm Group: Members Posts: 122 Joined: 10 October 11 ![]() |
Am schimbat si eu ceva baterii pana acum. Ultima explicatie pe care am primit-o, la achizitionare, mi s-a parut foarte buna. Mi s-a recomandat sa nu cumpar nici mai mare, nici mai mica decat cu ce a venit masina echipata.
Pana acum am cumparat, dupa cum au sugerat toti vanzatorii, baterie mai mare, ca tine mai mult. Ultimul a zis asa: "Masina este echipata cu alternator care sa incarce o anumita baterie la capacitate maxima, iar daca pui baterie mai mare nu se incarca niciodata full, deci se duce mai repede. Daca pui mai mica, atunci nu face fata si se duce mai repede... Acum ramane de vazut cat de buna e explicatia ultimului vanzator. |
--------------------
Renault
Clio III
- CL 88 BGT
2008, 1.5 DCi, 70 cp Stefan Bogatu
e-mail: stefan.bogatu@gmail.com |
|
Luciana |
![]()
Post
#65
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 2 February 16 ![]() |
...nu te poti intelege cu vinzatorii.
![]() Desi de pe internet reiesea ca, pentru masina mea, bateria trebuia sa aiba maxim 62 Ah si as fi preferat Bosh (ca asa mi-a zis la service, din experienta lor), in final am luat Rombat premier (ca avea garantie 3 ani si acel ~ochi~ de verificare) si de 70 Ah capacitate , la sfatul insistent al vizatorului ![]() Edit - service-ul renault mi-a pus , in doua rinduri , de 50 Ah - dar, cum spuneam amindoua nu au apucat nici macar 2 ani (prima 1 an si 8 luni, a doua 9 luni) Exista vreo explicatie? This post has been edited by Luciana: 2 Feb 2016, 14:57 |
--------------------
Renault
clio3
- TL10LMS
2007
|
|
RazvanF |
![]()
Post
#66
|
![]() Tech Group: Members Posts: 2.284 Joined: 25 March 14 ![]() |
Ar trebui verificat daca alternatorul functioneaza la parametri. Drumurile dese si scurte scurteaza viata bateriei.
Si nu vad legatura, de ce reprezentanta din B nu a schimbat bateria pe garantie pe motiv ca a fost cumparata din TL. |
--------------------
Dacia
Logan MCV Stepway X52
2017 1.5dCi 90 cp VW Polo Comfortline 2017 1.2TSI 90 cp 7-speed DSG
Masina are un tacanit....este intre scaun si volan. |
|
Luciana |
![]()
Post
#67
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 2 February 16 ![]() |
... de ce nu a acordat garantia? Probabil sa faca vinzare. 550 lei, dupa factura data.
Alternatorul a fost verificat si atunci, si de doua ori dupa (ultima data cind a cazut bateria m-am dus la service si am rugat sa verifice instalatia electrica, daca am un consumator nevazut...) Da, cu drumurile scurte, recunosc... Dar cum sa fac altfel? |
--------------------
Renault
clio3
- TL10LMS
2007
|
|
MMVI |
![]()
Post
#68
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 611 Joined: 4 April 06 From: Ilfov ![]() |
parerea mea este ca bateria nu a fost ok, iar garantia ar fi trebuit acordata
la mine bateria cu care a venit masina "a murit" fara vreun semn la 2 ani fara 2-3 zile si a fost inlocuita pe garantie iar bateria care a inlocuit-o tot la fel, am cumparat apoi o varta black (ca asta am gasit la 12 noaptea) care a tinut 4 ani si care a dat semne cu mult inainte sa nu mai functioneze |
--------------------
renault
clio III
- B-xx-ELF
2007 1.6 16V dynamique
|
|
George Paul |
![]()
Post
#69
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 431 Joined: 6 May 07 ![]() |
Daca predomina drumurile scurte, ia-ti un redresor. Orice (gasesti si la 60 de lei). Iti reincarci bateria complet la o luna, cand si cum vrei tu.
Bateria mea de origine a tinut 7 ani, a vazut drumuri de peste 300km cam la o luna, uneori la doua. Cat de buna ar fi bateria, oricat de bine ar functiona alternatorul, cu drumuri zilnice de 2 km intre demarari si-un consum rezidual (curent consumat PERMANENT de calculatoarele masinii) de 60mA, n-o sa reusesti decat sa o epuizezi. 60mA, intr-o ora, papa 0.06Ah din valoarea capacitatii de stocare de (sa zicem) 60Ah. Adica in 1000 de ore ti-a epuizat complet bateria. Adica in 41 de zile. Cand n-o mai porni nici bateria de acum, inainte de a da banii pe una noua, macar atunci, pune-ti MAI INTAI problema reincarcarii. |
--------------------
Renault
Clio III
08.2007/Dynamique/1.4/3 usi Iudelor '89-azi:
Cine-au îndragit strainii Mânca-i-ar inima cânii, Mânca-i-ar casa pustia Si neamul nemernicia. Cititi ''Doina'' - Eminescu. |
|
75AIM |
![]()
Post
#70
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 691 Joined: 23 March 14 From: Constanta ![]() |
Terminati cu prostiile...sotia la Clio 3 a mers numai oras si bateria originala a tinut 8 ani si mai tinea daca nu o lasam nepornita vreo 2 sapt in garaj cat am fost in concediu,am luat o Rombat si nu da semne de moarte...dar nu am modificat nimic la instalatia electrica si nici alarma nu i-am pus,deci se poate.
|
--------------------
Renault
Fluence
- ex 99AIM
2013 Privilege,Clio 3 2007
|
|
Luciana |
![]()
Post
#71
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 2 February 16 ![]() |
QUOTE(George Paul @ 2 Feb 2016, 17:22) Daca predomina drumurile scurte, ia-ti un redresor. Orice (gasesti si la 60 de lei). Iti reincarci bateria complet la o luna, cand si cum vrei tu. Bateria mea de origine a tinut 7 ani, a vazut drumuri de peste 300km cam la o luna, uneori la doua. Cat de buna ar fi bateria, oricat de bine ar functiona alternatorul, cu drumuri zilnice de 2 km intre demarari si-un consum rezidual (curent consumat PERMANENT de calculatoarele masinii) de 60mA, n-o sa reusesti decat sa o epuizezi. 60mA, intr-o ora, papa 0.06Ah din valoarea capacitatii de stocare de (sa zicem) 60Ah. Adica in 1000 de ore ti-a epuizat complet bateria. Adica in 41 de zile. Cand n-o mai porni nici bateria de acum, inainte de a da banii pe una noua, macar atunci, pune-ti MAI INTAI problema reincarcarii. Multumesc. Inclin sa cred asta. Intr-adevar parcurg drumuri scurte, am si alarma pe masina. Dar mergind pe firul problemei, cit ar trebui sa parcurg, la sfirsit de saptamina, sa zicem, ca sa se incarce la loc bateria mea, de 70 ah? ( altfel, ar trebui sa demontez bateria, sa o incarc la redresor si apoi sa o pun la loc? -putin cam dificil, mi se pare) |
--------------------
Renault
clio3
- TL10LMS
2007
|
|
bogatu |
![]()
Post
#72
|
![]() Got Rhythm Group: Members Posts: 122 Joined: 10 October 11 ![]() |
Daca ai alarma pusa in reprezentanta... mari posibilitati sa faci orice si sa nu rezolvi nimic. Un prieten bun ramanea fara baterie in fiecare an pe o solenza.
Cand nu i-a mai mers alarma din fabrica, i-am schimbat-o intr-un weekend. Ce am gasit acolo... cabluri izolate cu scotch si hartie, altele prinse cu niste conectori ieftini, iar aproape toate firele corodate. De 2 ani si jumatate, de cand am schimbat alarma, n-a mai avut nici o problema. Consumatorii suplimentari sunt pacatosi rau, dar instalatiile facute prost sunt si mai nasoale. |
--------------------
Renault
Clio III
- CL 88 BGT
2008, 1.5 DCi, 70 cp Stefan Bogatu
e-mail: stefan.bogatu@gmail.com |
|
George Paul |
![]()
Post
#73
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 431 Joined: 6 May 07 ![]() |
@75AIM: sigur acel Clio3 a mers numai in oras, doar drumuri scurte de 2km intre demarari, si a tinut bateria 7 ani?
@Luciana: si eu am alarma pe masina, pusa la reprezentanta. Chiar daca-i scot siguranta, curentul rezidual nu scade. Am incercat toate variantele, UCH-ul lasat singur alimentat consuma exact acei 0.06mA. Ca si consolare, Logan 1 si Citroen C3 (2007) au acelasi curent rezidual. Un coleg cu Logan 1 foloseste masina doar sambata in Buc. si la fiecare 2 saptamani merge Buc.-Targoviste si retur. Bateria originala a tinut 8 ani. A mea, cu 300-500km la fiecare 2 luni, restul in Buc. cu drumuri de 3-7km intre porniri, a tinut 7 ani. Este foarte usor sa decuplezi/recuplezi acumulatorul. Nu-ti trebuie o scoala speciala pe acest subiect. Mai greu e sa fixezi acumulatorul la baza cu acea brida metalica. Daca nu doresti sa o faci, mergi la ghici pana pica. Acumulatorul (pe nemasuratelea) nu da neaparat semne de oboseala. Moare subit si gata. Nu am idee cat ar trebui sa mearga masina la final de saptamana pentru a pune la loc consumul zilnic la fiecare 2km intre porniri. Poate aflu niste date si sa incerc un calcul. Dar nu-ti pot garanta ca poti merge linistita 8 ani doar cu drumuri de 2km. Niciodata. |
--------------------
Renault
Clio III
08.2007/Dynamique/1.4/3 usi Iudelor '89-azi:
Cine-au îndragit strainii Mânca-i-ar inima cânii, Mânca-i-ar casa pustia Si neamul nemernicia. Cititi ''Doina'' - Eminescu. |
|
bogatu |
![]()
Post
#74
|
![]() Got Rhythm Group: Members Posts: 122 Joined: 10 October 11 ![]() |
offf, ce oameni zgarciti!
![]() ![]() |
--------------------
Renault
Clio III
- CL 88 BGT
2008, 1.5 DCi, 70 cp Stefan Bogatu
e-mail: stefan.bogatu@gmail.com |
|
75AIM |
![]()
Post
#75
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 691 Joined: 23 March 14 From: Constanta ![]() |
Nu a mers exclusiv numai oras,a mai iesit si el pe distante de max 50-70 km afara din oras si asta la vreo 2-3 luni in special vara.Cine nu crede e treaba lui eu nu am nici un interes sa mint,secretul este sa lasi instalatia electrica virgina,cine umbla cu leduri,xenoane,tub de bas, statii sau alarme sa se astepte la consumuri mari de curent aiurea.
|
--------------------
Renault
Fluence
- ex 99AIM
2013 Privilege,Clio 3 2007
|
|
MMVI |
![]()
Post
#76
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 611 Joined: 4 April 06 From: Ilfov ![]() |
Eu nu am nimic instalat la mașină și totuși bateriile reno (boutique ceva scria pe ele) au ținut fix 2 ani, ma rog, 2 ani fără 2 3 zile, nu fac drumuri scurte aproape niciodată iar masina a avut pauza doar câteva zile pe an vara când am concediu, toate bateriile au fost luate la puterea recomandata de producător iar măsurătorile pentru încărcare sunt ok. In aceleași condiții bateria Varta Black a ținut 4 ani.
Ia sa vedem ce explicații aveți? |
--------------------
renault
clio III
- B-xx-ELF
2007 1.6 16V dynamique
|
|
75AIM |
![]()
Post
#77
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 691 Joined: 23 March 14 From: Constanta ![]() |
Bateriile erau de acelasi amperaj ca cea originala?vezi sa nu ai motorasul de la stergatoare in apa sau sa nu ai mufe oxidate la intrarea in UCh de la motor,se fura si asa curent.
|
--------------------
Renault
Fluence
- ex 99AIM
2013 Privilege,Clio 3 2007
|
|
turistul00 |
![]()
Post
#78
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 23 February 16 ![]() |
Salut,am un Clio 3, 1.5 dci, 78 kW din 2007. Bateria este Tudor 12V 60ah 550A. Vreau sa o schimb. Am gasit una aproape identica, Energizer, dar 540A in loc de 550A. Poate merge si asta sau trebuie sa fie identica electric?
O alta optiune ar fi tot Energizer, 12V 72ah 680A, diferenta mica de pret. Mersi pentru eventuale sfaturi. |
--------------------
renault
clio 3
2007 1.5 dci
|
|
turistul00 |
![]()
Post
#79
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 23 February 16 ![]() |
Rectificare, bateria originala e 12V 50 ah 550 A
|
--------------------
renault
clio 3
2007 1.5 dci
|
|
andutu |
![]()
Post
#80
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 686 Joined: 27 September 10 From: Bucuresti ![]() |
Eu as merge pe alte marci tot un Tudor sau Caranda (variante premium) si ca si specificatii
~60Ah / ~600A |
--------------------
Renault
Clio Symbol 1.5 dci
2005
|
|
daniellu |
![]()
Post
#81
|
![]() acum E91 M47 Group: Members Posts: 876 Joined: 30 October 07 ![]() |
Suntem jecmaniti sistematic. La inlocuit distributia, la intervalul de revizie, etc. E un lux masina-n Romania.
Suntem obligati ptr.a beneficia de garantie sa achizitionam acumulatori cu puteri peste recomandarile producatorului care automat sunt si mai scumpi. Asta e esentialul. In final, cand ajungem la garantii cu o baterie care are probleme n-am facut verificare din 6 in 6 luni: asta inseamna ca nu mai beneficiati de garantie. ITP-ul se face din 2 in 2 ani la autoturisme, din an in an la autoutilitare, verificarea bateriei din 6 in 6 luni. E elementul de maxima siguranta bateria asta sau se cauta nod in papura ptr. jaf maxim ? De ce-ar fi mai prosti astia cu bateriile dacat restul. Bine, poate ca nu toti, marea majoritate. Oare in afara (vorbim de tari cu adevarat "europene") e la fel ? Se duce nemtul din 6 in 6 luni la verificare cu bateria ? |
--------------------
ex Mondeo TDCi(2006)
;Doblo 1.3 90 MJet (2016); Aprilia Pegaso 650GA;
- nr. de Bacau
ex. Kangoo dci 2012;ex.Laguna 2.0s RTI (1995).
|
|
xorx |
![]()
Post
#82
|
Membru incepator Group: Members Posts: 87 Joined: 17 June 05 ![]() |
eu nu am vazut vreodata in certificatul de garantie sa mentioneze verificare din 6 in 6 luni. Ba chiar la cele fara intretinere se mentioneaza clar ca nu se deschide pentru completare cu lichid (apa distilata). Daca mergi la garantie cu masina pe care a fost montata si incarcarea functioneaza in parametrii pe masina respectiva trebuie sa-ti rezolve bateria pe garantie.
Daca nu vor, mergi la protectia consumatorului. |
--------------------
Renault
Influence 1,6 Renault Megane II Sedan, 1,6L, Influence, Vert Cuivre, iunie 2005
|
|
andutu |
![]()
Post
#83
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 686 Joined: 27 September 10 From: Bucuresti ![]() |
nu e vorba de verificarea bateriei din 6 in 6 luni ci de verificarea procesului de incarcare a bateriei iar la ITP nu iti verifica starea de incarcare al alternatorului.
Unii producatori asigura pe perioada garantiei aceasta verificare gratuita. |
--------------------
Renault
Clio Symbol 1.5 dci
2005
|
|
daniellu |
![]()
Post
#84
|
![]() acum E91 M47 Group: Members Posts: 876 Joined: 30 October 07 ![]() |
QUOTE(andutu @ 1 Mar 2016, 17:17) nu e vorba de verificarea bateriei din 6 in 6 luni ci de verificarea procesului de incarcare a bateriei iar la ITP nu iti verifica starea de incarcare al alternatorului. Unii producatori asigura pe perioada garantiei aceasta verificare gratuita. A fost o paralela pe care nu ai inteles-o. Am gresit intra-adevar, e vorba de nivelul de incarcare al bateriei. |
--------------------
ex Mondeo TDCi(2006)
;Doblo 1.3 90 MJet (2016); Aprilia Pegaso 650GA;
- nr. de Bacau
ex. Kangoo dci 2012;ex.Laguna 2.0s RTI (1995).
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 30th July 2025 - 15:01 |