Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages < 1 2 3 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Baterie Clio III, Schimbare, defectiuni, probleme, etc.

MMVI
post 6 Dec 2012, 08:52
Post #31


Membru autentic


Group: Members
Posts: 611
Joined: 4 April 06
From: Ilfov




in legatura cu intensitatea farurilor si a luminilor din bord asa "face" toate smile.gif totusi atunci cand este turat motorul intensitatea lor creste si din cate am observat nu se modifica
daca se poate, pune o poza cu cablul respectiv


--------------------
renault clio III - B-xx-ELF 2007 1.6 16V dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danielus
post 7 Dec 2012, 13:08
Post #32


Membru


Group: Members
Posts: 154
Joined: 24 January 09
From: Bucuresti




Inseamna ca nici a mea nu se abate de la regula "asa face toate" smile.gif Intr-adevar, cu motorul turat intensitatea nu se mai modifica.
Poate ne ajuta colegul cu poza respectiva, asa, just in case...


--------------------
Renault Clio III 2006 1.4 16V Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
boggybb
post 11 Dec 2012, 22:56
Post #33


Membru incepator


Group: Members
Posts: 63
Joined: 27 November 08




la motor de 1.4 ce baterie merge? Cea din fabrica e Tudor de 47Ah. am ridicat capacul si nu prea vad sa intre o baterie care sa fie mai inalta.

Daca as fi sa schimb as alege Rombat Premier care au modele de 50,55,60Ah..
Banuiesc ca 50Ah e echivalent cu cea Tudor de 47Ah ca dimensiuni.
Ar merge si un 55ah? A pus cineva de 55? La dimensiuni ar fi mai inalta cu 1.5 cm decat cea de 50Ah (190 mm fata de 175 mm)
Sau are cineva pus de 60Ah la motor 1.4? Vad ca inaltimea e aceeasi ca si la 50Ah, numai lungimea difera - 242mm fata de 207mm

This post has been edited by boggybb: 11 Dec 2012, 23:10


--------------------
Renault Clio III 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adiblu
post 13 Dec 2012, 21:18
Post #34


Membru autentic


Group: Members
Posts: 346
Joined: 15 January 07
From: Slatina




Eu am pus pe a mea Rombat Premier de 60A (dimensiuni 242x175x175mm) si a intrat la fix. Nu cred ca se va mai aseza capacul de deasupra daca montezi o baterie mai inalta. Am tot motor de 1,4.


--------------------
Renault Clio 3 Estate 1,4 Dynamique 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danielus
post 14 Dec 2012, 17:48
Post #35


Membru


Group: Members
Posts: 154
Joined: 24 January 09
From: Bucuresti




La mine ce originala este tot Tudor, dar de 55 Ah (tot motor de 1.4) - am o poza cu ea pe pagina anterioara. Azi dimineata a pornit fara probleme la -13 grade; daca ma tine si iarna asta, la primavara ii fac un tort de 7 ani biggrin.gif . Daca ar fi sa o schimb, as schimba-o cu alta la fel, asta in cazul in care firma asta mai exista - nu am vazut baterii Tudor pe piata din Romania.
Urmatorul model la care m-as uita ar fi o Varta Silver Dynamic de 54 Ah (cu cercetarile de rigoare inainte, sa vad daca se potriveste ca dimensiuni), am auzit lucruri bune despre ele.
Personal recomand sa mergi la centrul de unde vrei sa cumperi bateria si, daca nu se potriveste, nu o cumperi. Oricum trebuie sa faca ei niste masuratori pentru a-ti da garantia la ea.


--------------------
Renault Clio III 2006 1.4 16V Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AdiM
post 17 Dec 2012, 18:35
Post #36


Membru incepator


Group: Members
Posts: 41
Joined: 21 January 06




Am schimbat si eu bateria originala cu o "Varta silver dynamic" 61Ah, 600A si dimensiuni 242mm x 175mm x 175 mm.
In cutie e loc de una mai lunga de 74Ah, si chiar si una mai inalta se poate pune daca nu mai montezi capacele de plastic.
20121215_105203.jpg ( Size: 3.59mb ) Number of downloads: 1189
20121215_105215.jpg ( Size: 3.51mb ) Number of downloads: 1273


This post has been edited by AdiM: 17 Dec 2012, 18:38


--------------------
Renault Renault Clio III DCI 1.5 85CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adiszoft
post 1 Feb 2013, 00:23
Post #37


Mr.


Group: Members
Posts: 11
Joined: 8 December 05
From: Timisoara




Eu inca am bateria originala pe diesel fabricat din aprilie 2005, fara clima, adusa din Franta.


--------------------
Renault Clio III - TM xx NEE 2005 1.5 dCi 85CP Euro4
Clio III 2007 1.5 dCi 65 CP Euro3
Passat 2003 1.9 TDi 101 CP Euro 3
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danielus
post 8 Apr 2013, 17:07
Post #38


Membru


Group: Members
Posts: 154
Joined: 24 January 09
From: Bucuresti




Eh, a decedat astazi si Tudor-ul meu din fabricatie, dupa 7 ani si o luna - a murit subit, dupa ce dimineata mai facusem doua drumuri cu ea. Am sunat la o firma specializata si in 2,5 ore a venit baiatul si mi-a inlocuit-o in parcarea unde ramasesem cu ochii in soare. Am luat o Varta Sylver Dynamic de 52Ah/CCA 520A (cea veche avea 55Ah dar CCA 510A). Sper sa tina macar jumatate cat a tinut cea originala smile.gif.


--------------------
Renault Clio III 2006 1.4 16V Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pepelutza
post 8 Apr 2013, 18:28
Post #39


Membru autentic


Group: Members
Posts: 463
Joined: 17 November 10
From: brasov




Ce an de fabricatie este bateria ?


--------------------
Renault Clio 3 - BV-10---S 2007 , dynamique 1,6 , 16v 110 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
comanr
post 9 Apr 2013, 07:35
Post #40


Membru autentic


Group: Members
Posts: 386
Joined: 24 November 08




scaderea - clasa a doua.....


--------------------
Renault Modus 1.5dci 2005
...realitatea e destul de subtire
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pepelutza
post 9 Apr 2013, 08:07
Post #41


Membru autentic


Group: Members
Posts: 463
Joined: 17 November 10
From: brasov




@ comanr scaderea - clasa a doua..... laugh.gif

Cred ca ai pierdut ocazia sa taci ,puneti lapte in cafea sa te prinzi despre ce-i vorba ! Ma refeream la bateria cea noua Varta daca este din 2012 ,2013 etc. Era limpede din ce an era Tudor-ul.

@ danielus a decedat astazi si Tudor-ul meu din fabricatie, dupa 7 ani si o luna


--------------------
Renault Clio 3 - BV-10---S 2007 , dynamique 1,6 , 16v 110 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danielus
post 10 Apr 2013, 20:24
Post #42


Membru


Group: Members
Posts: 154
Joined: 24 January 09
From: Bucuresti




QUOTE(pepelutza @ 8 Apr 2013, 18:28)
Ce an de fabricatie este bateria ?
*



2013 - destul de greu vizibila (caracterele sunt formate din puncte stantate in corpul bateriei). era gata incarcata, in 5 minute a schimbat-o si am plecat la treaba mea.


--------------------
Renault Clio III 2006 1.4 16V Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gicu_lord
post 11 Apr 2013, 15:52
Post #43


Membru incepator


Group: Members
Posts: 70
Joined: 19 June 10




De cateva saptamani am schimbat si eu bateria. Cea veche un Tudor de 55 Ah si 510 curent pornire a tinut 4 ani si jumatate. Am pus o Varta Silver Dynamic de 52Ah si 520 curent pornire, care m-a costat 350 Ron din care 60 ron transportul prin curuier ohmy.gif . Ce nu mi-a placut la Varta e ca tre sa-i faci verificarea la 6 luni. Cate 20 de lei de fiecare data. Altfel pierzi garantia. Nu stiu cum e la alte marci. De anul fabricatiei nu mi-am putut da seama. Codul de la Varta e cam dubios.


--------------------
Renault Clio III 2008 1.4 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danielus
post 21 Apr 2013, 20:36
Post #44


Membru


Group: Members
Posts: 154
Joined: 24 January 09
From: Bucuresti




Am citit cu atentie conditiile de garantie si am vazut abia acum chestia cu verificarea la 6 luni. Mai am un Logan cu o Rombat Premier careia i-a expirat garantia de 1 an si, de curiozitate, am citit cu atentie si conditiile de garantie de la Rombat - si ei au acea conditie stupida cu verificarea la 6 luni! Asadar, nu e doar la Varta; am impresia ca la toti producatorii e inclusa. La Rombat nu am facut nicio verificare si nu o sa fac nici la asta - mi se pare abuziva conditia si, daca o sa am probleme, sa-mi demonstreze ei ca s-a stricat din cauza circuitului de incarcare si ca nu am dreptate; in caz contrar o sa le trimit OPC-ul pe cap!


--------------------
Renault Clio III 2006 1.4 16V Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iri-
post 24 May 2013, 19:17
Post #45


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 13 December 10




salutare,
eu tot nu inteleg nimic pana acum.
de ce sunt diferentele astea de putere la acelasi model?
am tot 1.4 16V din 2008 si a mea din fabrica (turcia) a venit cu Mutlu 47ah 420A, care m-a tinut aproape 5 ani fara cateva luni.
pana la urma ce imi recomandati sa iau? tot 47ah sau ceva mai sus? daca iau mai mare, mai face fata alternatorul sau o iau degeaba ca n-o incarca corespunzator?
cate intrebari la o problema atat de simpla aparent...

PS: poate sa puna cineva poza cu alternatorul si celebru cablu de care se vorbea in postarile anterioare?


--------------------
Renault Clio III 2008 1.4 16V Dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danielus
post 24 May 2013, 19:43
Post #46


Membru


Group: Members
Posts: 154
Joined: 24 January 09
From: Bucuresti




Cred ca diferentele apar si in functie de versiunea de echipare. De ex., eu am Privilege si este mai "electronizata", de unde si un consum mai mare si implicit o baterie mai mare. smile.gif


--------------------
Renault Clio III 2006 1.4 16V Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iri-
post 24 May 2013, 20:53
Post #47


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 13 December 10




corect, la asta nu m-am gandit smile.gif
pana la urma o sa caut tot de 47ah...
multumesc de lamuriri smile.gif


--------------------
Renault Clio III 2008 1.4 16V Dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gicu_lord
post 28 May 2013, 16:55
Post #48


Membru incepator


Group: Members
Posts: 70
Joined: 19 June 10




Cred ca mai repede e o chestie de cum s-a nimerit sa aiba pe stoc fabrica. Si probabil si in functie de unde e facuta masina. A mea e facuta in Franta, nu Turcia, desi e tot din 2008. Iar varianta de echipare este una cel putin ciudata, se numeste Lux-Privilege. Eu as recomanda sa mergi pe una mai puternica cel putin 52Ah cu un curent de 510A.


--------------------
Renault Clio III 2008 1.4 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mpretorian
post 19 Jul 2013, 19:03
Post #49


Membru


Group: Members
Posts: 147
Joined: 18 October 07
From: Bucuresti




Mutlu sau cum se cheama. 7 ani... Am ramas surprins cat a tinut... 90.000km Pe un benzinar 1.2 75HP

Sfat: Nu cuparati puteri mai mari ca sunteti sfatuiti asa. Asta avea 47Ah etc... super putin si uite cat a tinut? De ce sa iau 60Ah? Nu am diesel si nici nu vreau sa platesc mai mult pt ceva de care nu am nevoie.

Anyway tin sa subliniez ca nu am sa imi mai cumpar Renault niciodata.


--------------------
Renault Clio 3 - B 2006 - 1149cm de forta bruta
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b06dAN
post 24 Jul 2013, 23:05
Post #50


Membru incepator


Group: Members
Posts: 14
Joined: 21 August 09




salut. ati incercat pe 1.4 16v sa puneti o baterie mai inalta de 175 mm? spre exemplu de 190 mm? din ce am masurat, ar lovi in capace.

This post has been edited by b06dAN: 25 Jul 2013, 07:34


--------------------
Renault Clio 3 2006 1.4 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tennyutza
post 5 Aug 2013, 09:22
Post #51


Membru incepator


Group: Members
Posts: 31
Joined: 30 October 10




mi-a murit si mie a doua baterie, care m-a tinut doar 2 ani jumate..
aveam un rombat premier.

sper sa nu aiba legatura cu problema de aici: http://www.reno.ro/index.php?showtopic=265...dpost&p=3853439


--------------------
renault clio III 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
r_vlad
post 5 Sep 2013, 19:53
Post #52


---


Group: Members
Posts: 1.267
Joined: 6 September 06
From: Sibiu




QUOTE(r_vlad @ 18 Mar 2011, 17:15)
Peste 4 ani, 5 ierni si inca e OK
*



Dupa aproape 7 ani si ~90k km a cedat.


--------------------
VW/Tesla Tiguan eHybrid/Model 3 2022/2023
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
75AIM
post 30 Jul 2015, 13:57
Post #53


Membru autentic


Group: Members
Posts: 691
Joined: 23 March 14
From: Constanta




Dupa o stationare de 8 nopti a decedat si Mutlu de pe Clio la 7 ani si 9 luni,o sa primeasca ceva nou in curand


--------------------
Renault Fluence - ex 99AIM 2013 Privilege,Clio 3 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djcristi
post 21 Sep 2015, 12:50
Post #54


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.944
Joined: 5 October 09
From: Bucuresti / Pitesti




pe dimensiunea de clio 3 cu capac (242 x 175 x175) aveti si de la Caranda:
Durabila 62ah 540A = 266ron
Suprema 62ah 600A = 293ron

This post has been edited by djcristi: 21 Sep 2015, 12:50


--------------------
Renault Megane 2.2 - DJC 03/2008 Estate 1.5dci euro4 76kW FAP business
Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dan22y
post 15 Dec 2015, 12:38
Post #55


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.516
Joined: 7 June 06
From: B




Avand aceeasi problema cu cd-playerul care, imi tine aprins displayul (si nu se reseteaza decat daca scot siguranta Coupe conso)... azi dimi' bateria a decedat.
O sa incerc astazi sa vedem ce gasim in dimensiunile date de djcristi.

Varta Dynamic Blue e castigatoarea... numa' de 60Ah 540A, ca sa intre la dimensiuni sad.gif

This post has been edited by dan22y: 15 Dec 2015, 13:40


--------------------
R M - B 8
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pepelutza
post 15 Dec 2015, 14:19
Post #56


Membru autentic


Group: Members
Posts: 463
Joined: 17 November 10
From: brasov




QUOTE(75AIM @ 30 Jul 2015, 13:57)
Dupa o stationare de 8 nopti a decedat si Mutlu de pe Clio la 7 ani si 9 luni,o sa primeasca ceva nou in curand
*


bune baterii Mutlu


Eu am pe masina o varta black din august 2010 , inca duce nu a facut figuri dar ma astept iarna asta la asa ceva dry.gif

This post has been edited by pepelutza: 15 Dec 2015, 14:21


--------------------
Renault Clio 3 - BV-10---S 2007 , dynamique 1,6 , 16v 110 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dan22y
post 15 Dec 2015, 14:22
Post #57


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.516
Joined: 7 June 06
From: B




Ce e prima echipare, cam asa duc... ce e AM, cat da Domnu' tongue.gif

16 Dec 2015, 13:53:
Colac peste pupaza... aseara am montat noua baterie... si supriza... tot nu porneste.
Astazi am identificat si cauza: cablul de masa - contact prost sad.gif

This post has been edited by dan22y: 16 Dec 2015, 12:53


--------------------
R M - B 8
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
utageorge
post 2 Jan 2016, 22:02
Post #58


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 26 May 09




Pentru un clio symbol 1,4 8v din 2005 am avut o baterie tudor de 47 care m-a tinut fix 10 ani jumate. Super bateria.


--------------------
Renault Symbol 1,4 8V 2005 Authentyc
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pepelutza
post 3 Jan 2016, 10:35
Post #59


Membru autentic


Group: Members
Posts: 463
Joined: 17 November 10
From: brasov




QUOTE(utageorge @ 2 Jan 2016, 22:02)
Pentru un clio symbol 1,4 8v din 2005 am avut o baterie tudor de 47 care m-a tinut fix 10 ani jumate. Super bateria.
*



record , nu am mai auzit pana acuma !


--------------------
Renault Clio 3 - BV-10---S 2007 , dynamique 1,6 , 16v 110 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristi BRN
post 4 Jan 2016, 20:07
Post #60


Membru incepator


Group: Members
Posts: 83
Joined: 11 July 13




salut, si eu am achizitionat Tudor de 60, acum 2 ani , si cum folosesc masina doar in weekend, nu a dat semne deloc de slabiciune, porneste si vara dupa 2-3 saptamani de stat pe loc/canicula, alarma la masina este din fabrica direct pe central, dar si iarna la o saptamana- doua saptamani porneste la "juma" de cheie sa spun asa atunci cand este sub zero grade. tocmai din acest motiv am achizitionat acest brand, garantie 3 ani, curent mare de pornire. in istoricul lor, sunt facute in special pt tarile nordice, unde stim cu totii ca mai mult de 4-5 luni pe an sunt temperaturi sub zero grade. pe masina de lucru( corsa din 2011) am o varta, care isi da duhul dupa o saptamana de nepornit masina, nici becurile in bord nu se mai aprind la intensitate medie macar. feedback international foarte bun.

60Ah High-Tech TA 602

Curent A (EN) 600

garantie 36 luni, pret 370 lei.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages < 1 2 3 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 1st August 2025 - 06:34
Dacia