Consum Megane 3 Coupe
![]() ![]() ![]() |
Consum Megane 3 Coupe
gruyuss |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 153 Joined: 26 December 09 From: Tulcea/Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane 3 Coupe
- B 18 EAJ
dec 2009/Dynamique cu un caracter de fier as fi ruginit pana acum
|
|||
M i h a i |
![]()
Post
#2
|
![]() _______________________ Group: Members Posts: 5.669 Joined: 12 September 06 ![]() |
ai un consum normal...mergi cu 90 in treapta 5 ca sa scoti 4.2.. la ce viteze crezi ca scoti 4.2? in bucuresti un consum de 8 este prea bun...ai 1.5 105 nu 1.5 85 care are alt consum..
|
--------------------
------
------
------
|
|
gruyuss |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru Group: Members Posts: 153 Joined: 26 December 09 From: Tulcea/Bucuresti ![]() |
QUOTE(M i h a i @ 25 Mar 2010, 17:45) ai un consum normal...mergi cu 90 in treapta 5 ca sa scoti 4.2.. la ce viteze crezi ca scoti 4.2? in bucuresti un consum de 8 este prea bun...ai 1.5 105 nu 1.5 85 care are alt consum.. ma rog...are 6 trepte...e posibil sa ai dreptate, inainte conduceam un M2 cu motorul de care ai zis tu, intradevar cu un consum mai bun |
--------------------
Renault
Megane 3 Coupe
- B 18 EAJ
dec 2009/Dynamique cu un caracter de fier as fi ruginit pana acum
|
|
ciprians |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 288 Joined: 12 September 08 ![]() |
Adauga 2% peste consumul scris in carte si te apropii de consumul real de Bucuresti.
|
--------------------
.
.
- .
. Megane III Rouge Dyna /Dynamique/2009/1.6/16V/110CP
|
|
Valy1 |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 368 Joined: 6 October 08 ![]() |
E normal. Eu in Bucuresti cu cauciucuri de iarna am 8.5%
|
--------------------
Renault
Megane
- B xx xxx
2007 80cp Renault Megane 3 1.5 dCi 105cp , Dynamique , Noir Nacre.
|
|
gruyuss |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru Group: Members Posts: 153 Joined: 26 December 09 From: Tulcea/Bucuresti ![]() |
pai daca acum consuma asa, dar peste 2-3 ani de utilizare in bucuresti in ce hal o sa consume?
|
--------------------
Renault
Megane 3 Coupe
- B 18 EAJ
dec 2009/Dynamique cu un caracter de fier as fi ruginit pana acum
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Sa inteleg ca ai dat 16-17000 de euro pe masina si te uiti la consumul ei? Nu era mai simplu sa-ti iei un Clio dci si cu diferenta de bani sa-i acoperi consumul de motorina pe primii 150 de mii de km?
Ce pretentii de consum sa ai la masina cat timp traficul in Romania e cum e? Si Megane-ul meu benzinar are trecut 5.4% in carte si consuma 7% la mers linistit si 8% la mers in forta, dar cand ma uit la cat de mare e dihania de masina si ce roti are, de nici nu incap in camara cum incapeau cele de la Clio, realizez imediat de ce consuma 1 litru in plus la suta de kilometri fata de cel din urma. Daca voiam neaparat economie, ii dadeam tatalui meu 1500 de euro pe Matiz si aia era, pe langa Megane, Maty era gratis. Acu, daca nu consuma ca in carte, ce fac? Ma duc si o dau inapoi? ![]() |
--------------------
.
.
.
|
|
redpipe74 |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 209 Joined: 28 July 09 ![]() |
STAI LINISTIT!am acelasi motor si in iarna am avut consum mediu mare,insa si km putini dupa 15-17 mii se lasa motorul si se stabilizeaza si totodata va scadea si consumul,insa si eu am avut M2 si sunt convins ca nu o sa mai fie acelasi consum, am mai scris si eu despre asta insa nu te lua dupa cei care nu cunosc ,iar cei de la service si ei sunt cam novici in cea ce inseamna M3.(iti voi da un exemplu cu M2 la viteze de pina la 120 km/h ,drum de 600km am avut consum si de 3,9,iar acum la m 3 de la CT pina la Craiova pe cele 2 autostrazi+Buc. am avut consum de 6/100 dar am mers si cu viteza de pina la 139 km/pe h si chiar si mai mult,am vb de consumul mediu care este cu mult mai mic decat la inceput.
|
--------------------
renault
megane 3
2009
|
|
bogdabogda |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 285 Joined: 8 February 10 ![]() |
Hau,
Culmea ciudateniei: sa-ti iei o masina sport, diesel. |
--------------------
Renault
Megane
RS 2021 clio 2004-2006
megane2 2006-2010 megane3 2010-2016 megane GT 2016 -2021 |
|
balanel |
![]()
Post
#10
|
![]() Transmisie automata - confort si siguranta. Group: Members Posts: 1.219 Joined: 29 September 06 ![]() |
Consuma normal pentru performantele si greutatea pe care le are.
Masini sport diesel exista destule. Preferata mea. |
--------------------
chevrolet aveo sedan
t300 LT+ a14xer - 1.4 benzina aspirat 100 CP/ 2013
(in curand alta masina, cu transmisie automata) *********
Mwe Louis-Rene Panhard si Emile Levassor, inventatorii transmisiei manuale. Fan Mircea Badea. |
|
gruyuss |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru Group: Members Posts: 153 Joined: 26 December 09 From: Tulcea/Bucuresti ![]() |
QUOTE(Laurentziu83 @ 25 Mar 2010, 20:30) Daca voiam neaparat economie, ii dadeam tatalui meu 1500 de euro pe Matiz si aia era, pe langa Megane, Maty era gratis. matizul consuma mult pentru performantele si masa pe care le are...stiu din experienta, tata a avut unul si lua 5% , chiar 6% ...mediu...asta la o masina cu 800cmc si vreo 600 kg.. nu e vorba sa o duc inapoi, dar voiam sa imi explic ceva, si mai cu seama sa aflu daca sunt sanse sa scada consumul dupa ce o sa se lase motorul |
--------------------
Renault
Megane 3 Coupe
- B 18 EAJ
dec 2009/Dynamique cu un caracter de fier as fi ruginit pana acum
|
|
Shellshock |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 42 Joined: 25 March 10 ![]() |
Esti multumit de coupe? De ce nu ai incercat sa iti iei un motor mai mare tinand cont ca vrei o prestanta mai sportiva. Coupeul mi se pare mai sportiv ca look fata de megane normal in 4 usi
|
--------------------
Dacia
slz
- b xxx
2002
|
|
gruyuss |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru Group: Members Posts: 153 Joined: 26 December 09 From: Tulcea/Bucuresti ![]() |
QUOTE(Shellshock @ 27 Mar 2010, 12:05) Esti multumit de coupe? De ce nu ai incercat sa iti iei un motor mai mare tinand cont ca vrei o prestanta mai sportiva. Coupeul mi se pare mai sportiv ca look fata de megane normal in 4 usi da, sunt foarte multumit, trecand peste faptul ca la 2 saptamani dupa ce am luat-o s-a ars nu stiu ce rezistenta la clima, si m-a lasat in mijlocul iernii...in rest, masina merge foarte bine, cel mai mult imi place la ea felul in care se comporta suspensia...sta foarte bine pe curbele luate in forta, e destul de tepana, dar nu atat de teapana incat sa te zgaltaie foarte tare la gropi. suspensia asta, impreuna cu aspectul net superior, nu se gasesc pe varianta in 4 usi. referitor la intrebarea ta, au fost o serie de argumente: de la faptul ca nu prea imi place interiorul ala pe bej, pe care ti-l baga pe gat cand iei varianta 1,9 dCi, pana la speranta unui consum mai bun si a unei intamplari de asta vara, cand comandasem una si atunci cand a venit, peste 3 luni, nu mi-am mai permis sa o iau din cauza crizei...iar acum am zis sa iau una de pe stoc ca sa fiu sigur:) This post has been edited by gruyuss: 27 Mar 2010, 16:26 |
--------------------
Renault
Megane 3 Coupe
- B 18 EAJ
dec 2009/Dynamique cu un caracter de fier as fi ruginit pana acum
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#14
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
QUOTE(gruyuss @ 27 Mar 2010, 10:45) matizul consuma mult pentru performantele si masa pe care le are...stiu din experienta, tata a avut unul si lua 5% , chiar 6% ...mediu...asta la o masina cu 800cmc si vreo 600 kg.. nu e vorba sa o duc inapoi, dar voiam sa imi explic ceva, si mai cu seama sa aflu daca sunt sanse sa scada consumul dupa ce o sa se lase motorul Rata la leasing la masina mea e de 2-3 ori mai mare decat costul lunar al carburantului. Chiar nu inteleg de ce te uiti la 1-2 litri de carburant cand masina a costat atata. La Matiz poate sa consume si 15%, tot nu costa atata cat Megane-ul. Bine, alte conditii de confort, siguranta, etc. Dar daca n-ai bani de carburant, rate si intretinere, merge bine si asta. Consumul la un motor scade pe masura ce acesta se uzeaza. Eu sunt la a 3-a masina noua si am vazut asta cu ochii mei. Ce am invatat pana acum cand vine vorba de consum, e ca oricum masina proprie consuma mai mult carburant decat oricare alta, si ca trebuie sa te inveti sa ignori asta. La ultimul drum extraurban mai lung, de vreo 700 de km, am avut consum de 8%, fata de cei 5.4% in carte, dar pur si simplu am plecat la drum stiind ca voi avea acest consum. Am fost multumit ca mi-a consumat doar atat avand in vedere regimul de viteza (110-120 in localitati, 150-160 in afara, pe E85), deci daca voiam, puteam foarte usor sa consum mai putin. Eu inca am 7500 de km cu masina, deci practic am facut ceva rodaj la ea. This post has been edited by Laurentziu83: 27 Mar 2010, 20:10 |
--------------------
.
.
.
|
|
gruyuss |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru Group: Members Posts: 153 Joined: 26 December 09 From: Tulcea/Bucuresti ![]() |
QUOTE(Laurentziu83 @ 27 Mar 2010, 21:05) Rata la leasing la masina mea e de 2-3 ori mai mare decat costul lunar al carburantului. Chiar nu inteleg de ce te uiti la 1-2 litri de carburant cand masina a costat atata. La Matiz poate sa consume si 15%, tot nu costa atata cat Megane-ul. Bine, alte conditii de confort, siguranta, etc. Dar daca n-ai bani de carburant, rate si intretinere, merge bine si asta. Consumul la un motor scade pe masura ce acesta se uzeaza. Eu sunt la a 3-a masina noua si am vazut asta cu ochii mei. Ce am invatat pana acum cand vine vorba de consum, e ca oricum masina proprie consuma mai mult carburant decat oricare alta, si ca trebuie sa te inveti sa ignori asta. La ultimul drum extraurban mai lung, de vreo 700 de km, am avut consum de 8%, fata de cei 5.4% in carte, dar pur si simplu am plecat la drum stiind ca voi avea acest consum. Am fost multumit ca mi-a consumat doar atat avand in vedere regimul de viteza (110-120 in localitati, 150-160 in afara, pe E85), deci daca voiam, puteam foarte usor sa consum mai putin. Eu inca am 7500 de km cu masina, deci practic am facut ceva rodaj la ea. nu conteaza foarte mult, ce pot face, sa o vand? dar am crezut ca e ceva in neregula cu ea |
--------------------
Renault
Megane 3 Coupe
- B 18 EAJ
dec 2009/Dynamique cu un caracter de fier as fi ruginit pana acum
|
|
uachi |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 20 Joined: 31 March 10 From: Constanta ![]() |
sunt proprietar de M3 coupe 1.5dci de 5 zile.
primele 2 zile am avut perioada de acomodare si incercarea de a scoate un consum BUN. dupa 500km oras si 100km extern am scos 6,5/100km media. Pentru o masina cu aspect sportiv (dar fara performante tehnice sportive) sunt foarte multumit. |
--------------------
Renault
Megane etech tecno
2022 Megane etech tecno
|
|
gruyuss |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru Group: Members Posts: 153 Joined: 26 December 09 From: Tulcea/Bucuresti ![]() |
sa o sa stapanesti sanatos...sa te bucuri de ea, ai facut o alegere foarte buna
QUOTE(uachi @ 31 Mar 2010, 11:41) nu vad in ce fel influenteaza aspectul consumul, in conditiile in care oricum masina nu e sportiva. una e o masina sportiva, alta e o masina cu aspect sportiv si motor economic, cum sunt ale noastre |
--------------------
Renault
Megane 3 Coupe
- B 18 EAJ
dec 2009/Dynamique cu un caracter de fier as fi ruginit pana acum
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#18
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Luni am scos pe Iasi-Galati 6.3%, mergand 110-120 (ca era aglomerat) si 70-80 in localitati.
Bine, la dus mi-a consumat 8.4%, 130-140, 90-100 in localitati, 160-170 pe Barlad-Crasna. Asadar, daca vrei consum mic, nu-i neaparata nevoie sa iti iei diesel. Mie de exemplu benzinarul imi consuma aproape la fel in oras, in sensul ca, daca stabilizez consumul mediu pe extraurban la 7.3-7.4, greu urca la 7.5 mediu daca merg 100 de km prin oras. Dar daca ies din oras cu chef de fuga, deja urca la 7.8 in primii 100 de km. La mine consumul mic in oras se explica prin faptul ca nu folosesc masina zilnic, pe distante foarte scurte, ci in week-end, pe minim 10 km in oras, in trafic relativ lejer. |
--------------------
.
.
.
|
|
tatimeu |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.710 Joined: 6 September 06 ![]() |
eu al dracului sa fiu daca reusesc macar sa ma apropii cu 1,5 -2 litrii de ce zice nenea francezuuuuu. Acum cred ca am ceva de genul 8,5 daca nu mai mult. In exterior numai de al dracului resetez tot ce se poate reseta opresc si clima
![]() Ce dracu sa fac? sa o schimb, sa-mi parasesc iubita si sa dau peste alta cu alte mofturi si nazuri? nici gand caci placere mai mare nu este ![]() |
--------------------
renault/audi
Megane III RS/Audi A4
2014/2019 benzinar/tractor 302/190 CP
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#20
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Nu te mai uita dupa indicatorul ala nenorocit de schimbat vitezele, e cea mai mare greseala pe care poti sa o faci, alaturi de aceea de a sta tot timpul cu ochii in consumul instantaneu.
Eu consumul de 6.3% l-am scos mergand relativ calm, fara sa urmaresc totusi un consum mic. Am cautat sa cobor toate dealurile in frana de motor (si sunt destule pana la Iasi), sa le urc intr-o treapta inferioara, chiar daca indicatorul imi spunea sa-i dau treapta superioara si consumul instantaneu se ducea relativ sus, important era sa nu calc prea adanc acceleratia. Viteza de croaziera a fost 100-120, influentat foarte mult de conditiile de trafic si de drumul aglomerat, in depasiri retrogradam a 4-a, in localitati la 80 la ora o tineam intr-a 5-a, foarte rar a 6-a. Practic o conduceam la fel cum as fi condus orice masina atunci cand cautam sa merg linistit, dar fara ca respectiva masina sa aiba CB. Insa, chiar daca merg linistit cu masina, rareori schimb vitezele sub 3000-3200 de ture, pentru ca simt ca as merge subturat daca as schimba mai jos. Oricum, la 5.4% din carte nu sper niciodata, atata timp cat nici la Matiz, care are motorul de 2 ori mai mic atat ca cilindree cat si CP, nu consum sub 5.5-6%. 6.3% am mai scos si cand am venit de la Bran la Galati, pe la Cheia, dar eram in coloana de vreo 6-7 masini si eram si la vale, chiar cand de-abia sarisem de pragul celor 1000 de km. Oricum, eu unul sunt foarte multumit de consumul Megane-ului meu benzinar, raportat la performantele pe care mi le ofera. Clio-ul avea vereo 35 CP mai putin, dar consuma cu maxim 1 litru mai putin la suta de kilometri, ba chiar indraznesc sa zic ca sub 6.5% n-am vazut chiar la un mers linistit. Ca n-am sarit de 7.6% cu el, e adevarat, in schimb ma rugam de el in depasiri. La Megane, la 100-110, daca am retrogradat din a 6-a in a 4, masina devine racheta iar depasirile o joaca, in general schimb vitezele cand motorul ajunge foarte aproape de limitare. Nu trebuie sa te sperii de turatie vis-a-vis de consum, intr-o depasire motorul consuma mai putin daca urca mai repede in ture decat daca te grabesti sa-i dai a 5-a sau a 6-a. Treptele de viteza le schimbi "in sus" doar daca drumul ti-o permite. Chiar daca masina are 6 trepte, eu la drum intins, daca am vreun deal de urcat, imediat ii dau a 5-a, treapta a 6-a e totusi un pic prea lunga pentru un motor benzinar. Ce am mai constatat e ca, motorul pe benzina consuma mai mult daca il tii pe cruise la 100 km/h in a 6-a decat daca adaptezi continuu pozitia piciorului pe acceleratie si schimbi treptele in asa fel incat motorul sa traga corect. De regula, sageata "in jos" se aprinde prea tarziu, cand deja motorul nu mai poate sa traga, fiind subturat. Cat pentru initiatorul topicului, ii spun ca regulile de mai sus nu se aplica si pentru motorul diesel, acesta dand maxim de cuplu la turatii medii. Eu am condus destui km motoare diesel, am invatat cum sa obtin un consum decent cu ele, si pot sa zic ca, daca vrei consum mic la ele, la fel, trebuie mentinut un regim calm de utilizare, in schimb nu trebuie sa te zgarcesti in a tura motorul. Eu schimb vitezele la diesel uneori chiar mai sus decat la un motor benzinar, dar nici mai sus de 3500 de ture, intrucat de acolo in sus se pare ca o turez degeaba. La fel, in depasiri tot trebuie tras de motor, ii face bine si turbinei sa vada turatii de limitare sa mai arunce din funinginea din ea si va trage mai bine motorul, eu ii dau cat am chef, chiar daca ajung in limitare in depasire si abia apoi ii dau treapta superioara. La mers constant in extraurban, e mai usor de obtinut un consum mic cu dieselul decat la benzinar, deoarece acesta beneficiaza de ceva mai mult cuplu, nefiind necesare tot atea retrogradari, in schimb e total incompatibil cu regimul urban, deoarece e un motor care se incalzeste greu si care, cat timp e rece motorul, trage mai greu si consuma de sparge. Daca vrei sa chinui un diesel, foloseste-l zilnic pe maxim 2-3 km pana la servici si inapoi. |
--------------------
.
.
.
|
|
bogdabogda |
![]()
Post
#21
|
Membru autentic Group: Members Posts: 285 Joined: 8 February 10 ![]() |
Hau,
Alta culme a ciudateniei: sa-ti iei masina cu aspect sportiv dar fara performante sportive. Masini sport sunt destule diesel: vezi F1, WRC, F3000, campionatul de turisme german etc. - chiar foarte multe daca nu chiar toate. |
--------------------
Renault
Megane
RS 2021 clio 2004-2006
megane2 2006-2010 megane3 2010-2016 megane GT 2016 -2021 |
|
uachi |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 20 Joined: 31 March 10 From: Constanta ![]() |
consum ok! constanta-bucuresti 5.3% 2h10min /250km , 1.5dci,m6. setata la 130autostrada
max speed 190/ cernavoda-fetesti ![]() |
--------------------
Renault
Megane etech tecno
2022 Megane etech tecno
|
|
chris_mara |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 51 Joined: 7 June 10 ![]() |
consum 11.3/100km la un motor de 1.4 tce 130cp vi se pare normal?
|
--------------------
Renualt
Megane 4 1.6 dci energy
- B 204 MKA
2016
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#24
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
În ce condiții?
|
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
M i h a i |
![]()
Post
#25
|
![]() _______________________ Group: Members Posts: 5.669 Joined: 12 September 06 ![]() |
ce conditii si viteza medie/100 km..urban mi se pare perfect normal....
This post has been edited by M i h a i: 7 Jun 2010, 18:37 |
--------------------
------
------
------
|
|
Valy1 |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 368 Joined: 6 October 08 ![]() |
Cel mai mic consum pentru 1.5dCi a fost 4.4 pe CB , 5 persoane + AC , mers constant vreo 80km cu 80km/h.
|
--------------------
Renault
Megane
- B xx xxx
2007 80cp Renault Megane 3 1.5 dCi 105cp , Dynamique , Noir Nacre.
|
|
BoboM |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 215 Joined: 19 February 07 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Megane
1.4
16v
|
|
chris_mara |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 51 Joined: 7 June 10 ![]() |
mai mult urban am mers cu ea si la sfarsitul saptamanii drum bucuresti-ploiesti in afara 110-120
|
--------------------
Renualt
Megane 4 1.6 dci energy
- B 204 MKA
2016
|
|
pastia |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 81 Joined: 6 June 05 From: Bucuresti ![]() |
mai ales daca e noua, e normal
La megane 2 1.6 16v 100cp consumul urban cu tot cu AC pornit este tot intre 11 si 12 la mine. (poate scade la 10 daca merg doar cand nu prea e trafic si destul de lent) |
--------------------
Renault
Megane 2.2 1.6 16v
- ---
2007
|
|
mircea_aq |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.230 Joined: 13 October 06 ![]() |
25% pe primii 5.2km (livrare) , am ajuns la aproape 90km, consum mediu 13.7% exclusiv in Bucuresti (clima tot timpul), maine o scot pana la mare, intr-adevar indicatorul de schimbat treptele incepe sa te sacaie dupa 2000 rpm ceea ce mi se pare f putin, motorul incepe sa traga dupa 1750 rpm, mai sus de 3500 nu am ajuns inca.
|
--------------------
xxxxxxxx
xxxxxxxx
xxxxxxxx
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 31st July 2025 - 19:13 |