Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

7 Pages < 1 2 3 4 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

turatie MARE relanti, motoras pas cu pas

aryb4
post 7 Feb 2010, 10:26
Post #31


Membru incepator


Group: Members
Posts: 23
Joined: 6 January 08




Am curatat si eu senzorul de la clapeta de acceleratie. Mie mi se tura motorul dupa ce ajungea la temperatura optima de funcionare ramanea agatat pe la 2000 de ture. Intrebare: Cand l-am curatat l-am scufundat in benzina apropo era multa mizerie apoi l-am uscat si l-am montat inapoi. 1. Trebuia sa-l ung cu ceva vazelina sa- ulei fin ?
2. Cand la-m curatat am dessurubat acel cap nu mai stiu exact pozitia in care a fost initial am pus aaproximativ in pozitia in care era initial. Relantiul oricum si-a revenit si nu mai sta agat la 2000 acum e la 750rpm.
Dar acum la rece porneste numi la a doua cheie. Nu se chinuie mult dar nu mai porneste la prima cheie.
Daca am dereglat ceva poate ma ajuta cineva?


--------------------
Ranault Megane 1996
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aryb4
post 9 Feb 2010, 16:38
Post #32


Membru incepator


Group: Members
Posts: 23
Joined: 6 January 08




Tot eu sunt! Dupa ce am curatat senzorul de la calpeta de acceleratie, aveam o problema cu pornirea pornea doar la a doua cheie. Acum si-a revenit si relantiul il tine ft Ok. Eu raman cu intrebarea daca trebuia sa ung cu un ulei ceva senzorul de la clapeta asta dupa ce l-am curatat cu benzina. Merci mult celor care au postat topicul si ajutorul util pe care l-am primit.
Ce priveste service-urile Renault din Tg Mures "Lion Victoria" ar trebui si cei de la reprezentatnta sa mai invete de pe acest forum. Sunt varza fratilor! Nu au fost insatre sa imi solutioneze problema. Au pus masina pe tester, mi-au spus ca masina e prea vecehe si ca nu pot resofta calculatorul si tot felul de aberatii.
Multa bafta tuturor!


--------------------
Ranault Megane 1996
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
raddu17
post 10 Feb 2010, 01:05
Post #33


Membru incepator


Group: Members
Posts: 30
Joined: 9 May 08




QUOTE(CristiMun @ 29 Jan 2010, 02:03)
Am urmatoarea problema la motor si anume ca nu are o turatie constanta la relantiu, oscileaza intre 600 si 700 de ture, apoi se tureaza pana in 2000 de ture in mers, dupa cum ii vine motorului. Nu stiu care ar fi problema si ce piesa trebuie sa schimb ca sa mearga din nou normal.
*




@CristiMun. Eu am avut aceleasi sintome la un 1.9 dci din 2002. Adica la relanti turatia oscila si motorul trepida. Am dus masina la tester si nu au gasit nimic dar din experienta m-au sfatuit sa bag solutie de curatare a injectoarelor si sa conduc cel putin o perioada mai sportiv. Adica sa schimb la 3000-3500 si cand am ocazia afara sa-l turez un pic spre 4000 pentru o scurta perioada pentru evacuta depunerile. S-a invit un drum mai lung si dupa ce m-am intors problema a disparut.


--------------------
Renault Megane 2002 1.9dci
[COLOR=orange]Renault Megane Expresion Classic 1.9 dCi 101 CP[/COLOR]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bitu
post 11 Feb 2010, 12:12
Post #34


Membru autentic


Group: Members
Posts: 471
Joined: 29 July 05
From: Deva




A mai facut cineva curatarea corpului clapeta la 14.16V? Niste poze daca se poate?
M-ar interesa si pe mine.
Numai bine !


--------------------
Renault Megane 1 benzina 1.4 16V Break (2003); Megane 2.2 diesel 1,5 dci Sedan (2007)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dodone
post 11 Feb 2010, 13:15
Post #35


membru invidios pe trade mark-ul lui semit (tanti moderatoreasa)


Group: Members
Posts: 2.134
Joined: 21 May 05
From: Timisoara




Crezi tu ca e altfel decat la 1.6, 16v ?


--------------------
Renault Renault Laguna 1 GrandTour 1998/Concorde
Daca dragoste nu e, nimic nu e. M.Preda
Nu sunt de acord cu nici un cuvant din ceea ce spui dar mi-as da viata pentru dreptul tau de a vorbi Voltaire
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Shafu
post 11 Feb 2010, 18:26
Post #36


SHĂFU'


Group: Members
Posts: 777
Joined: 19 April 07
From: Iași




Aceleasi operatiuni care le descrie Dodone mi-au fost si mie efectuate la Bras Renault IASI, inclusiv desfacerea motorului de pe tampon si "ridicarea" lui.

This post has been edited by Shafu: 11 Feb 2010, 18:27


--------------------
Renault Megane Clasic 2001 1.6 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bitu
post 11 Feb 2010, 19:21
Post #37


Membru autentic


Group: Members
Posts: 471
Joined: 29 July 05
From: Deva




Dodone eu nu cred nimic. Citesc doar si incerc sa invat din cele relatate de cei mai priceputi.
A-propos ziceai ca faci un tutorial...prin august 2009.
Eu cred ca ar fi binevenit...poate ne incumetam si noi, profanii, sa vedem ce poate sa iasa din 2 manute dibace. smile.gif
Numai bine !


--------------------
Renault Megane 1 benzina 1.4 16V Break (2003); Megane 2.2 diesel 1,5 dci Sedan (2007)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dodone
post 11 Feb 2010, 21:28
Post #38


membru invidios pe trade mark-ul lui semit (tanti moderatoreasa)


Group: Members
Posts: 2.134
Joined: 21 May 05
From: Timisoara




Poate ca nu am avut timp pt. tutorial, nu am promis nimic in acest sens.
Poate ca nici nu are rost sa fac asa ceva, devreme ce esti ironic.
Daca nu ai deloc cunostinte de mecanica, iti recomand sa mergi la un mecanic, decat sa te apuci sa ti-o repari singur (2 manute dibace nu sunt suficiente). In final vei iesi mai avantajos, ca timp, nervi, bani.

This post has been edited by Dodone: 11 Feb 2010, 21:29


--------------------
Renault Renault Laguna 1 GrandTour 1998/Concorde
Daca dragoste nu e, nimic nu e. M.Preda
Nu sunt de acord cu nici un cuvant din ceea ce spui dar mi-as da viata pentru dreptul tau de a vorbi Voltaire
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sniper1ro
post 12 Feb 2010, 10:08
Post #39


Membru incepator


Group: Members
Posts: 23
Joined: 29 May 08




stie cineva de aceasta piesa " senzor galerie admisie" ? Daca da dati-mi sui mie un pv. Va multumesc


--------------------
Renault Megane 1 2000 break
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GIANINI
post 13 Feb 2010, 20:35
Post #40


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 6 February 10




242549.jpg ( Size: 62.95k ) Number of downloads: 4531
242549.jpg ( Size: 62.95k ) Number of downloads: 4531
salut ,am un espace (2000) si am probleme cu relantiu , cand sta in 1000, cand se tureaza , am schimbat potentiometru clapeta si inca unu dar nu mai stiu cum se numeste parca regulator relanti ... si in continuare intimpin aceeasi problema , ma poate ajuta cineva ? va multumesc anticipat


--------------------
RENAULT ESPACE 2.0 16V BENZINA 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Warky
post 21 Feb 2010, 00:14
Post #41


Membru incepator


Group: Members
Posts: 16
Joined: 9 April 09




Sincer mi se face scarba de renault megane classic 1 smile.gif NUMAI PROBLEME AU ! COSTA SI MULT LA INTRETINERE > NU RENTEAZA !


--------------------
Renault Megane 2003 - Negru pe Alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Madriann
post 21 Feb 2010, 12:00
Post #42


Membru autentic


Group: Members
Posts: 967
Joined: 1 April 06
From: Tunisia




Sincer, mie mi se face scarba de la fulia defazoare, luneta ce se sparge din senin sau flansa amortizoare....dar astea sunt la Megane-urile de prin 2003, asa...
La Megane 1 (phase 1), probabil cel mai reusit model, in afara de relantiul neregulat (IDV si potentiometrul clapetei) sau de bobinele Sagem care se impusca din cand in cand, n-am constatat alte probleme.
Sa mai spun ca la Megane 1 poti schimba un set de 2 bobine, daca ai una intrerupta, pe cand la Megane 2 trebuie sa le schimbi pe toate 4? wink.gif

@Geanini: Legendele spun ca daca scoti bornele bateriei si le lasi cam 10 min (sau 30, inca nu e clar), calculatorul revine la setarile default. Incearca, poate ai avut ceva erori si calculatorul si-a facut o lege incorecta.
Ar mai putea fi sonda lambda...

This post has been edited by Madriann: 21 Feb 2010, 12:03


--------------------
Renault Megane RT 1,6e 8v 1996
Peugeot 407 SV Executive 2.2l/163CP - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Warky
post 21 Feb 2010, 12:24
Post #43


Membru incepator


Group: Members
Posts: 16
Joined: 9 April 09




Nu am incercat ... ! Bine ca am scapat de megane-ul meu .. altceva din gama Renault nu mai cumpar .


--------------------
Renault Megane 2003 - Negru pe Alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
buretzelstef
post 19 Mar 2010, 11:35
Post #44


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 17 December 08




mai baieti haide sa va spun cam cum se rezolva aceasta problema cu turatia nedecisa radmasa.gif si cu turatia agatata la 200 tot de acolo: -schimbati garniturile de la admisie care sunt intre clapeta de aer si pana ajunge aerul in motor(trage aer fals)
si astfel motorul ramane accelerat.
am un benzinar de 1.6 16v si am fost si la renault si ca si la voi ma puneau sa cumpar supapa mers in gol, bobine si alte tampenii. si pana la urma am ajuns la mecanicul meu dintotdeauna care mi-a schimbat aceste garnituri de la colectorul de aer si inca una de la admisie si cea de la blocul de clapeta si sa rezolvat totul.
multa bafta la reparatii. tongue.gif smile.gif

19 Mar 2010, 11:37:
daca doriti si alte informatii despre ce m-am mai lovit la megane puteti sa ma accesati pe buretzelstef mes yah smile.gif
numai bine
eu inca am meganul si sunt f multumit de el avand in vedere ca are 240.000km


This post has been edited by buretzelstef: 19 Mar 2010, 11:37


--------------------
dacia logan abs+ 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
axylex
post 30 Jul 2010, 08:32
Post #45


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 29 July 10




salut am si eu aceeasi problema dar am skimbat si acel senzor si mufa... mufa am luato de pe un opel si acum nu mai stiu combinatia culorilor la mufa.... va rog sa faceti si voi o poza la mufa sa vad si eu ordinea culorilor ....multumesc anticipat


--------------------
renault megane cabrio 1998 - ct 01 soy
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pasaniucionut
post 31 Jul 2010, 15:04
Post #46


Membru


Group: Members
Posts: 131
Joined: 14 September 09
From: Bacau




faceti cu cea mai mare incredere ce a scris buretzelstef si nu uitati de O-Ring-Ul de la IAC este o "garnitura" rotunda care vine pe el aia neaparat trebuie sa fiu pusa acolo si sa nu fie ciupita,rupta s-au pusa stramb...aceleasi probleme am avut si pana cand nu am schimbat garnitura de la corp de acceleratie nu a mers masina cum trebuie + ca si consuma mult...


This post has been edited by pasaniucionut: 31 Jul 2010, 15:07

Attached thumbnail(s)
iac_motor_01.jpg ( Size: 78.21k ) Number of downloads: 3128


--------------------
Renault Megane 1 1999 - BC-34-PAS
Daca faci ceva fa cu cap,daca nu mai ai timp intr-o depasire nu ceda,nu frana,, [B]accelereaza puternic[/B] :))
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionutt daniel
post 31 Jul 2010, 20:10
Post #47


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.139
Joined: 22 August 06
From: Giurgiu




Despre garnitura de la clapeta am scris inca de anul trecut pe alt topic. Eu am schimbat-o pe cea dinspre galeria de admisie cu una de filtru de ulei de Tico, a intrat putin cam greu, dar in veci nu va mai fi schimbata, aceasta noua fiind foarte flexibila.


--------------------
renault espace 2.2 - bulgariax4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
snowdream
post 26 Oct 2010, 07:29
Post #48


posesor de meganel


Group: Members
Posts: 176
Joined: 21 July 06
From: Ilfov




Am si eu problema asta cu masina, se pare ca a cedat regulatorul de relanti, am fost cu ea la tester la reprezentanta, nu au gast erori pe computer... La mine nu e consistenta problema are zile in care se supra/subtureaza, in functie de cum ii vine, moare la relanti blink.gif si zile in care merge ca unsa.
Se comporta asa cu precadere la pornirea la rece.
Mecanicii mi-au curatat vana de relanti ( parca asa se numeste chestia aia) si corpul de clapeta prin august, si de cateva zile a inceput din nou,sa faca asemanator, am dus-o din nou la ei si au facut un test, si au concluzionat ca e pe moarte regulatorul...
Mi-au curatat mufele de la computer, si verificat toate furtunasele pentru admisie si sunt ok.
Am comandat piesa acum astept, sper ca nu imi va mai face probleme... unsure.gif




--------------------
Renault Megane I RTA 2000/ 1.6/8v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sand manxxx
post 26 Oct 2010, 17:19
Post #49


Membru incepator


Group: Members
Posts: 52
Joined: 29 August 10




pasaniuionut , spune-mi te rog si mie cum se curata acel senzor si cum se face daca se face reinitializarea clapetei acceleratie . , ms


--------------------
renault megane clasic 2003 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Claudiu_Crangasi
post 15 Nov 2010, 12:48
Post #50


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 14 December 08




Salutare, Am o problema mai delicata de care se pare ca nimeni[/U] (mecanici la care am fost nu au facut nimic) cu cat este mai frig afara morul porneste mai greu si turatia creste semnificativ,Adica la temperatitire de acum am undeva la 1300-1600rpm, daca temperatura scade la 0 --5 turatia creste undeva la 2000-2200 rpm daca temperatura scade mult sub 0 grade turatia la moror creste undeva la 2500 - 3500 rpm . blush.gif
Am fost la un mecanic am schimbat motorasul pas cu pas de la relanti dar nimic ,dupa asta mi s-a spus ca sunt ceva sonde de vina dar nu stie nimeni care sunt la tester nu am aflat nimic .
Se spune ca ar fi ceva cu o sonda de aer dar nu este nimeni
sigur. excl.gif
Multumesc Foare Mult.


--------------------
Renault Megane 2000 - B234156
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
VictorTM
post 15 Nov 2010, 19:14
Post #51


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 15 August 08




Am si eu acceeasi problema cu un Megane 1 Facelift 1.4 16V, K4J750, an 2000. Pana nu se incalzeste motorul relantiul este neuniform si oscileaza intre 1000-2000 rpm. Daca o pornesc si nu o accelerez sta pe la 2000 rpm, depinde cat e de frig afara, si apoi scade treptat turatia , dar imediat ce o accelerez relantiul o ia razna. Chiar si dupa ce e cald motorul daca pornesc clima relantiul e neuniform si oscileaza intre 750-1800 rpm. Iar daca pornesc motorul la cald aproape ca moare, sta la 500 rpm vreo 2 sec si apoi isi revine la 750rpm. Mentionez ca am curatat supapa de relanti dar fara efect, schimbat bujii. filtru aer, benzina.



--------------------
Renault Megane 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius2606
post 16 Nov 2010, 19:27
Post #52


Membru autentic


Group: Members
Posts: 483
Joined: 16 October 06




Salut, la masina din semnatura am si eu problema asta cu daca pornesc motorul la cald aproape ca moare, sta la 500 rpm vreo 2 sec si apoi isi revine la 750rpm.mentionez ca am curatat clapeta de acceleratie.


--------------------
renault megane 2002 coupe - CL 10 ZCR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius2606
post 20 Nov 2010, 10:34
Post #53


Membru autentic


Group: Members
Posts: 483
Joined: 16 October 06




Nu ne explica nimeni, mie si lui Victor ce se intampla la masinile noastre!!


--------------------
renault megane 2002 coupe - CL 10 ZCR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sand manxxx
post 20 Nov 2010, 10:45
Post #54


Membru incepator


Group: Members
Posts: 52
Joined: 29 August 10




este ceva despre reglarea relantiului(reinitializarea clapetei) , si la mine e la fel , dar nu i-am dat de cap inca , cine stie ,,,e bine venit raspunsul


--------------------
renault megane clasic 2003 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
25cristinel
post 22 Nov 2010, 21:23
Post #55


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 8 November 10
From: bacau




fratilor nu gasesc garniturile alea


--------------------
renault megane 1 1997/1.4/benzina/8v/55kw
masina este renault megane 1 din 1997, motor 1.4e, 55 kw, 8v, hatchback, tip motor E7J
are si gpl
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
snowdream
post 23 Nov 2010, 08:31
Post #56


posesor de meganel


Group: Members
Posts: 176
Joined: 21 July 06
From: Ilfov




Salut senzorul de relanti e dus. Am avut simtome asemanatoare.... de cand am schimbat piesa si-a revenit masina. Mai era un topic cum sa fie curatat si asa mai departe... la mine nu a mers a trebuit sa cumpar unu nou.


--------------------
Renault Megane I RTA 2000/ 1.6/8v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
25cristinel
post 27 Nov 2010, 18:19
Post #57


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 8 November 10
From: bacau




salut. eu am curatat clapeta de acceleratie si acum sta subturata.
garnituri nu ia-m pus. am facut din silicon dar degeaba. am facut apoi din clingherit dar tot degeaba.
pe benzina nu sta deloc. pe gaz nu am probleme. ce naiba sa fac? mentionez ca nu am acel senzor de mers in gol cum e poza din topic ci este alt model dreptunghiular prin pe lateralul clapetei. in rest nu stiu ce sa mai zic


--------------------
renault megane 1 1997/1.4/benzina/8v/55kw
masina este renault megane 1 din 1997, motor 1.4e, 55 kw, 8v, hatchback, tip motor E7J
are si gpl
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
UltraDrive
post 28 Nov 2010, 00:09
Post #58


Membru cu kilometri


Group: Members
Posts: 442
Joined: 6 May 06
From: Bucuresti




poate colegii de forum te-ar putea ajuta daca ai da si tu mai multe detalii despre motorizare.
numai bine


--------------------
Renault Megane 2000 HB 1.6 16V
De ce sa bei si sa conduci cand poti sa fumezi si sa zbori ?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
qqq23
post 13 Dec 2010, 20:27
Post #59


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 14 December 08




salut!
am un renault megane 1.6, 16v, din 2001
astazi am schimbat motorasul de mers in gol (cumparat pe origine -690 ron) si am constatat ca atunci cand o las pe liber motorul se tureaza la fel ca si inainte. masina a fost pusa pe tester la service renault, ei mi-au recomandat sa schimb motorasul
ce as mai putea sa ii fac ca turatiile motorului sa revina in parametrii normali?


--------------------
renault megane 2001, 1.6 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fircea
post 19 Dec 2010, 02:57
Post #60


Membru incepator


Group: Members
Posts: 16
Joined: 19 December 10
From: Bucuresti




Salut. Asa cum descria un coleg de suferinta mai sus, s-au schimbat cele doua garnituri (2 si 3 din poza) la un Megane din 2000 care statea intepenit la 3.000 de ture cind pornea motorul la rece si acum sta nemiscat la 800 de ture.

30 ron/garnitura la service Renault si, daca sunt in stoc, vin in max. 3 zile. Eu le-am comandat telefonic si am facut drumul doar sa le platesc si ridic.
Laguna_carburatie.JPG ( Size: 33.09k ) Number of downloads: 3270


--------------------
Renault Laguna 2.0 Privilege 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
7 Pages < 1 2 3 4 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 3rd May 2025 - 11:58
Dacia