Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

O schimbare megane 2.2, de la 85-105cp

salamandra2222
post 19 Sep 2010, 12:54
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 76
Joined: 24 January 10




Salutare tuturor, sunt posesorul unui frumos megane 2.2 bicorp 1461cm3 85cp din 2008 si vreau sa ii aduc cateva modificari adica sa il duc in 105cp dar fara remapare( daca se poate) mentionez ca nu sunt de acord cu remaparea, nu sunt impotriva dar nu as face treaba asta pe masina mea, cam ce mi-ar trebui, inafara de bani sa ajung la 105cp, cutia de 6+1 si banuiesc alt soft, si mai departe....... tin sa mentionez ca am turbina cu geometrie variabila cum e si la cel de 105cp. Orice idee si sugestie sunt bine venite atat cat sunt ontopic. Va multumesc anticipat celor care dau o mana de ajutor.

This post has been edited by salamandra2222: 19 Sep 2010, 12:54


--------------------
Peugeot 407 - B-111-### 2.0L HDI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
elro
post 19 Sep 2010, 14:36
Post #2


Membru


Group: Members
Posts: 2.254
Joined: 12 November 04
From: Ct




Hai sa iti raspund eu.
Un inginer din reprezentanta Renault,mi-a zis ca imi poate face treaba asta,printr-un update la softul existent cu testerul CLIP....acum ca m-a mintit,te mint si eu pe tine.


--------------------
Renault Megane Sedan 2.2, 1,5 dCI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tatimeu
post 19 Sep 2010, 14:40
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.710
Joined: 6 September 06




sunt pe langa? dar remaparea nu e modifiacre a softului instalat pe masinuta?


--------------------
renault/audi Megane III RS/Audi A4 2014/2019 benzinar/tractor 302/190 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
clr
post 19 Sep 2010, 19:43
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.729
Joined: 24 February 03
From: Bucuresti




Iti pun aici ce ti-am scris pe topicul deschis initial.
QUOTE(clr @ 19 Sep 2010, 15:40)
Cea mai simpla metoda si singura viabila dupa parerea mea este sa vinzi ce ai acum si sa-ti iei versiunea cu motor 105 si cutie in 6. Orice altceva reprezinta un experiment in care ori iti vei blestema ziele pentru ce a iesit, ori o sa iesi uscat de bani.
*




--------------------
Ex Renault Megane 2003
Cand ai încercat totul si nimic nu a mers, citeste instructiunile de folosire

User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
skorpio_bog
post 19 Sep 2010, 20:24
Post #5


Sports cars are difficult to justify, but easy to love


Group: Members
Posts: 4.369
Joined: 6 September 06
From: UK/RO




remaparea e ok atata timp cat e facuta de cineva care se pricepe, de cineva care a mai facut asta si are idee despre cum functioneaza un motor si tot ce presupune un soft de injectie. Insa nu te astepta la aceleasi performante ca la motorul standard de 105 cp. gandeste-te ca ai cutie in 5 trepte, pompa de injectie delphi care deja se cunosc problemele ce apar cu ea (vezi topicurile de la megane 2 cu erorile de injectie, pilitura, injectoare infundate), turbina cu geometrie fixa, pe cand la motorul de 105 cutia e in 6 trepte cu rapoarte mai scurte, turbina cu geometrie variabila, pompa de injectie este siemens si nu cunosc sa fi avut cineva pana acum probleme cu pilitura sau injectoare la acest motor (si nu zic asta pt ca am eu, ci din experienta mea si a altora care au avut mai multe masini cu motor diesel de la reno si nu numai). O solutie viabila ar fi cea propusa de colegul clr, sa o dai si sa iti iei alta de 105 standard, vezi ca erau persoane care vindeau la bursa astfel de masini cu putini km la bord (in jur de 30k )

This post has been edited by skorpio_bog: 19 Sep 2010, 20:25


--------------------
Renault Megane 4 RS Trophy 300 EDC 2019
VW Tiguan R-Line 2023
Fiat 500 0.9 Twinair 2012
Renault Megane 2 1.5dci 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
xjc0c0
post 19 Sep 2010, 21:02
Post #6


Membru


Group: Members
Posts: 830
Joined: 4 April 08
From: Brasov




Daca iti doresti atat de mult sa adaugi masinii tale o putere echivalenta unei scuter (20cp) si cativa Nm , fa-ti remaparea. Chiar crezi ca se merita sa schimbi cutia + suporti,plus tampoane,probabil vei avea nevoie de niste flanse adaptoare ,ambreiaj,etc...
Cauta pe cineva care are experienta cu moatoarele DCI ,si mergi pe mana softului. Cel putin asta e sfatul meu.

This post has been edited by xjc0c0: 19 Sep 2010, 21:03


--------------------
Ex: Megane I ---- ----
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
eugenTL
post 20 Sep 2010, 11:14
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.642
Joined: 16 September 08
From: Tulcea/Bucuresti




Personal m-am interesat pt mine la RacingCode, in bucuresti, o firma specializata in softuri, si cunoscuta in lumea curselor. Raspunsul a fost"Salut,
Nu trebuie sa te astepti la mai mult fum decat acum.
Ceea ce facem noi tine de o mai buna eficienta volumetrica si termica fapt care genereaza o ardere mai buna.
Modificarea optima, oferita de noi arata asa: 110CP si 240Nm.
Important este ca nu se deschide ecu si programarea se face elegant prin portul OBD.---300euro"
Si totusi nu-mi voi face nimic pe masina legat de motor, pt ca la cati am vazut cip si alte chestii, toti se plangeau de fiabilitatea la diferite piese,indiferent de marca masinii. Daca cipul asta era bun,sunt convins ca era din fabrica.


--------------------
Renault Megane II my edition (18+low+r26 look)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Hack
post 20 Sep 2010, 12:22
Post #8


Megan' ti-ai luat?!


Group: Members
Posts: 5.147
Joined: 12 April 07
From: The Moon




Dar eficientizarea aceea volumetrica si termica care duce la o ardere mai buna de ce nu s-a facut din fabrica?


--------------------
Reno Megan' Sedan 2.2 2007 Expression 1.6l/16V/110CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
xjc0c0
post 20 Sep 2010, 15:24
Post #9


Membru


Group: Members
Posts: 830
Joined: 4 April 08
From: Brasov




Stii cum vad eu treaba asta cu tuning-ul soft la motor ? Asemanator cu overclocking-ul procesoarelor. SE POATE,DAR NU ESTE RECOMANDAT ! Un lucru este clar : Cand te apuci de proiectarea unui motor iti propui un prim target. Puterea X ,fiabilitatea maxima,si costuri de fabricatii si materiale cat mai mici. Se aleg materialele de utilizat,care trebuie sa reziste la anumite forte,momente,si alte variabile.(suna simplu,dar nu este deloc ) Nu stiu toleranta plus de rezistenta,dar in orice caz,parerea mea este ca nu se merita smile.gif

This post has been edited by xjc0c0: 20 Sep 2010, 15:25


--------------------
Ex: Megane I ---- ----
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
oves
post 20 Sep 2010, 19:47
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 969
Joined: 10 February 09




Parerea mea ca doar din soft poti prin remapare sau un powerbox


--------------------
renault megane 3 ST - BH xx xxx 2009 1.9dci 130 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
salamandra2222
post 20 Sep 2010, 19:56
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 76
Joined: 24 January 10




Si totusi nu as face o remapare, cipuri si alte artifici, pana la urma probabil o sa imi cumpar un filtru sport si mai departe sa-mi spuneti si voi, ca va pricepeti mai bine decat mine, cum pot castiga cativa caluti acolo sub capota aia....... Multam.


--------------------
Peugeot 407 - B-111-### 2.0L HDI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
balanel
post 20 Sep 2010, 22:03
Post #12


Transmisie automata - confort si siguranta.


Group: Members
Posts: 1.219
Joined: 29 September 06




Da, castigi din filtru sport, la un motor TURBO, probabil un 0.5% din putere...

Din evacuare poti castiga insa ceva.


--------------------
chevrolet aveo sedan t300 LT+ a14xer - 1.4 benzina aspirat 100 CP/ 2013 (in curand alta masina, cu transmisie automata)
*********
Mwe Louis-Rene Panhard si Emile Levassor, inventatorii transmisiei manuale.
Fan Mircea Badea.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
utzi22
post 21 Sep 2010, 13:14
Post #13


Membru


Group: Members
Posts: 149
Joined: 20 November 07
From: Undeva langa Bucuresti




Castigi ceva din evacuare la diesel? Eu tind sa cred ca nu, si daca ar fi sa castigi ceva... ar fi neglijabil.
Iar in legatura cu filtrul sport cica nu prea ar fi recomandat la motoare diesel.
Pentru initiator: eu te sfatuiesc sa lasi masina asa cum este pentru ca, castigul de putere (in cazul in care obtii ceva cai) nu este atat de mare comparativ cu riscurile si banii investiti. Eu stiu ca e masina ta si faci ce vrei, dar totusi mai gandeste-te.

This post has been edited by utzi22: 21 Sep 2010, 13:18


--------------------
Renault Megane Sedan Privilège 1.5dci 85cp / septembrie 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
salamandra2222
post 22 Sep 2010, 15:59
Post #14


Membru incepator


Group: Members
Posts: 76
Joined: 24 January 10




Reno-isti, mai veniti va rog cu idei cum am pute face sa avem mai multi armasari sub capotele noastre fara remapare, fara conectari la OBD sau modificare ECU cred, sau as vrea sa cred ca este un subiect bun, avand in vedere ca am cautat pe forum si nu am gasit astfel de subiecte despre obtinerea de CP suplimentari fara remapare ( dupa cum se stie multi oameni, sa nu zic din romania, carora le plac masinile tunate, care au bani nu apeleza la remapari gasesc solutii mai ortodoxe) asta as dori si eu sa gasim acele solutii cateodata mai scumpe iar alte ori mai ieftine. Va multumesc pentru Post-uri.


--------------------
Peugeot 407 - B-111-### 2.0L HDI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mih_mlv
post 22 Sep 2010, 16:09
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 432
Joined: 17 September 10
From: Calarasi(CL)/Sicilia (CT)




Salut,daca vrei sa faci "liniute"cumpara altceva...si la 85 de caluti ce sa mai castigi???parerea mea este ca:daca masina avea vreo 120 de caluti, face ai o chestie misto dar asa.

22 Sep 2010, 16:11:
evntual o evacuare sport poti castiga ceva cum se spunea mai sus,dar sa umbli la soft sau ceva de genul....eu nu nu as face
Bafta,

22 Sep 2010, 16:12:
.....app,si diesel,daca era "benzinara" mai mergea! smile.gif

This post has been edited by mih_mlv: 22 Sep 2010, 16:12


--------------------
Renault Megane 2.2 bicorp 1.6 115cp 2006 CL 79 MLV/ Clio III 1.5 dci 2008 CL 04 LAV
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
xjc0c0
post 22 Sep 2010, 19:04
Post #16


Membru


Group: Members
Posts: 830
Joined: 4 April 08
From: Brasov




si daca era motor pe benzina si era aspirat,iar nu prea aveai mare chestie ce sa-i faci,cu costuri relativ mici. Sa presupunem : evacuare+filtru+chip ,castigai vreo 10-15 caluti maxim,si bagai vreo 2000-2500 RON. Nu sunt masini astea de tunat ...
Poate un 2.0 T,sau RS,dar acolo vorbim de alta mancare de peste smile.gif


--------------------
Ex: Megane I ---- ----
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
salamandra2222
post 23 Sep 2010, 17:24
Post #17


Membru incepator


Group: Members
Posts: 76
Joined: 24 January 10




Salutare, ma gandeam la o imbunatatire ceva la modul de vreo 10 cai din anumite " componente" sa le spunem asa . toate ideile sunt bine venite, si va dati seama ca nu ma duc cu un diesel de 85CP la liniute dar ar fi o chestie buna macar sa castigam acei cai pe care ii fura compresorul de aer cand il pornesti tot ar fi o imbunatarire.


--------------------
Peugeot 407 - B-111-### 2.0L HDI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
oves
post 27 Sep 2010, 11:44
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 969
Joined: 10 February 09




Pana la urma tu vrei mai multi cai da fara sa schimbi nimik la motor nu? ,


--------------------
renault megane 3 ST - BH xx xxx 2009 1.9dci 130 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bejanmarinel
post 27 Sep 2010, 13:42
Post #19


Membru


Group: Members
Posts: 155
Joined: 15 February 10




Singura varianta si ecomonica ramane remaparea, pe care o poti face la o firma serioasa si nu la cel mai redus pret de pe piata. Cineva mai sus scria ca daca este asa buna de ce nu o puneau din fabrica. Nu se pune din fabrica deaorece masina e gandita sa reziste mult timp si la o baba de 80 de ani si la un tanar care face liniute cu ea si la femeile care merg cu masina turata si cu piciorul pe ambreiaj si la taranul care isi pune o remorca cu doua tone ca cartofi dupa ea.
Ca o concluzie, masina trebuie sa mearga bine indiferent de conditiile meteo si de regimul de exploatare. Daca ai o exploatare a motorului corespunzatoare, fa-i o remapare fara griji.


--------------------
renault Talisman 2018 1.6dci 160 edc
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
oves
post 27 Sep 2010, 13:51
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 969
Joined: 10 February 09




Iar filtru sport la diesel nu prea este recomandat ... Ai acolo un turbo ,din ala tre sa scoti caii nu din filtru si evacuare sport ,alea-s pt benzina care are sunet la turatii mari nu la 3500 rpm


--------------------
renault megane 3 ST - BH xx xxx 2009 1.9dci 130 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
salamandra2222
post 27 Sep 2010, 22:10
Post #21


Membru incepator


Group: Members
Posts: 76
Joined: 24 January 10




Salut, si multumesc celor care au raspuns, imi este putin teama de remapare, de ce spun asta pentru ca am citit pe anumite topicuri deschise despre subiect si am inteles ca s-ar face o mica schimbare in ceea ce priveste injectoarele si asta ma cam sperie( erori in injector), nu ar fi problema de consum, sau de anvelope tocite, (nici macar nu am terminat ratele la ea, si nuci garantie nu mai am) nu sunt un pustan care sa se dea cu oricine il enerveaza in trafic, toti care aveti motorul asta de 85CP cred ca stiti ce inseamna o depasire la 130Km/ora se simte ca ar mai trebui ceva puteresa, un instant, stiu acum o sa spuneti sa imi iau o benzinara, dar cuplul la diesel:)...... Multumesc
Si din punct de vedere al remaparii cred ca as opte pentru dimsport nu vreau sa fac reclama, am auzit ca sunt mai seriosi pe chesti de genul asta.

This post has been edited by salamandra2222: 27 Sep 2010, 22:14


--------------------
Peugeot 407 - B-111-### 2.0L HDI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
skorpio_bog
post 27 Sep 2010, 22:14
Post #22


Sports cars are difficult to justify, but easy to love


Group: Members
Posts: 4.369
Joined: 6 September 06
From: UK/RO




poti face remaparea linistit la cineva care se pricepe si in limitele permise.


--------------------
Renault Megane 4 RS Trophy 300 EDC 2019
VW Tiguan R-Line 2023
Fiat 500 0.9 Twinair 2012
Renault Megane 2 1.5dci 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
salamandra2222
post 27 Sep 2010, 22:17
Post #23


Membru incepator


Group: Members
Posts: 76
Joined: 24 January 10




Chiar as dori daca e cineva pe forum si intra pe acest topic si are motorul( a avut ) de 85CP si ia facut remapare sa ne spuna si noua la cat la dus (CP) si cum se comporta si daca s-ar pute sa fie si din Bucuresti ar fi excelent. Multumesc


--------------------
Peugeot 407 - B-111-### 2.0L HDI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
petre 1
post 29 Sep 2010, 20:04
Post #24


Membru autentic


Group: Members
Posts: 255
Joined: 10 December 06
From: Bucuresti




Salut,eu am R.Megane Sedan motorul de 1.5dci 86cp si am facut remapare,si conform site-ului lor cam astea sunt diferentele:

Original
63 KW / 86 HP

Resoftat
82 KW / 112 HP

Cuplu
200 orig / 248

nu stiu cat de reale sunt cifrele pentru ca nu am facut nici un test,scoate ceva mai mult fum,si cel mai important nu va asteptati ca dupa modificare sa fie o diferenta majora.
Pretul a fost 800 lei.


Am facut o comparatie cu o alta firma de tuning si iata ce a iesit:

Original
63kw/85HP

Resoftat
81kw/110HP

Cuplu
200Nm la 1900rpm - 260Nm la 1900rpm
pret 250euro

This post has been edited by petre 1: 29 Sep 2010, 20:18


--------------------
Renault Megane Sedan 1.5dci 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
utzi22
post 29 Sep 2010, 20:21
Post #25


Membru


Group: Members
Posts: 149
Joined: 20 November 07
From: Undeva langa Bucuresti




Pai tocmai ca trebuia sa fie o diferenta majora daca se modificau caracteristicile asa mult: 26 cp, 48NM in plus e ceva...

This post has been edited by utzi22: 29 Sep 2010, 20:22


--------------------
Renault Megane Sedan Privilège 1.5dci 85cp / septembrie 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
skorpio_bog
post 29 Sep 2010, 20:23
Post #26


Sports cars are difficult to justify, but easy to love


Group: Members
Posts: 4.369
Joined: 6 September 06
From: UK/RO




depinde si cine iti face remaparea. La mine cel putin se simte ceva diferenta fata de inainte, in sensul ca nu mai exista acel delay la accelerare.


--------------------
Renault Megane 4 RS Trophy 300 EDC 2019
VW Tiguan R-Line 2023
Fiat 500 0.9 Twinair 2012
Renault Megane 2 1.5dci 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
salamandra2222
post 30 Sep 2010, 18:48
Post #27


Membru incepator


Group: Members
Posts: 76
Joined: 24 January 10




Salutare, tocmai asta e o problema, colegul nostru Skorpio_Bog spune ca "La mine cel putin se simte ceva diferenta fata de inainte, in sensul ca nu mai exista acel delay la accelerare". parerea mea, si a altora, asta e o problema , si de ce spun cei de la renault au pastrat un mic delay intre accelerarea brusca si momentul in care masina o ia la sanatoasa de sub tine ( si vorbesc de treapta 1 si 2 a cutiei de viteze) practic injectorul e putin fortat sa dea drumul la mai multa motorina intr-un timp foarte scurt si atunci ce fenomen apare o mica explozie, nu? si fiind common rail presiuni mari eroare in bord, injectoare defecte etc. Eu nu ma pricep asa bine dar ar fi buna interventia unui coleg care se pricepe bine la tipul asta de motoare poate chiar un mecanic eventual neutru in ceea ce priveste remaparea si sa ne explice exact fenomenul. Multumesc si scuze de pomelnic.

<span class='edit'>30 Sep 2010, 19:01:</span>
Si colegul Petre 1. intradevar 26 CP si un cuplu de 48Nm ar fi trebuit sa se simta mai ales la demarajul de pe loc am facut diferenta intre meganeul meu si al unui prieten care il are pe cel de 105 cp si e o diferenta substantiala, si tu ai cu 7CP mai mult decat pritenul meu si partea cu fumul e cam nasoala avand in vedere ca al meu nu scoate fum deloc nu as vrea sa merg cu fumigena dupa mine( acum bine daca e in limita bunului simt, nu taximetrist care te crezi in disco, cand te afli in spatele lui) daca ai factura la ce ti-au facut dute la ei si vezi pe ce ai dat banii sa iti faca un test sau dute la un dyno. Multumesc.

This post has been edited by salamandra2222: 30 Sep 2010, 19:05


--------------------
Peugeot 407 - B-111-### 2.0L HDI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
skorpio_bog
post 30 Sep 2010, 19:09
Post #28


Sports cars are difficult to justify, but easy to love


Group: Members
Posts: 4.369
Joined: 6 September 06
From: UK/RO




ai interpretat aiurea cele spuse de mine. Nu am spus asta in sensul ca te baga in scaun, ca nu e cazul, mai ales la motorul asta si mai ales la diesel. Si NU, nu m-am referit la primele 2 trepte de viteza, ci in general, la accelerare, nu mai tragi de ea ca de caine mort la depasiri, ci accelereaza mult mai bine si mai fin. Fum nu scoate deloc fata de inainte de remapare, consumul e la fel, deci nu e motiv de ingrijorare. Sunt atatia care si-au facut si de atata timp si nu au avut nici o problema. Erorile in bord si injectoarele defecte se intampla si la masinile fara remapare, deja exista topic mare la sectiunea megane 2 in care sunt explicate motivele clar, asa ca nu are rost sa mai discutam odata aici problema. Dupa cum spuneam, depinde si de persoana care executa remaparea. Cei care se vaita ca au avut probleme, ca le scoate fum ca la tractor, ca le-a crapat turbina etc probabil au facut la persoane neautorizate sau care nu stiau ce fac acolo. Sunt baieti pe forum autorizati care se pricep si cunosc procedeul de remapare si toti care si-au facut la ei au fost multumiti (vezi topicurile de la sectiunea urmatoare: Tuning). Mie mi-a facut remaparea cineva de la reno si mi-a dus motorul de la 105 la 126 cp, atat e limita safe. Toti care promit zeci si sute de cai, se gandesc doar sa obtina bani si ii doare undeva ca va crapa voua turbine sau injectoare.

This post has been edited by skorpio_bog: 30 Sep 2010, 19:22


--------------------
Renault Megane 4 RS Trophy 300 EDC 2019
VW Tiguan R-Line 2023
Fiat 500 0.9 Twinair 2012
Renault Megane 2 1.5dci 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
salamandra2222
post 1 Oct 2010, 13:47
Post #29


Membru incepator


Group: Members
Posts: 76
Joined: 24 January 10




OK, am inteles ideea si banuiesc ca la 126CP se duce belea la o caroserie de 1300 si ceva de Kg , presupun ca la mine avand doar 86CP nu are cum sa il duca in 126 ci cu 21Cp mai mult cum e la tine, si referire la ce am spus ieri vorbeam de treapta 1 si 2 ca atunci se duce masina mai bine,si atunci urca mai repede in ture, si apropo de fum un prieten are un leon si a facut remapare la cineva.... si zici ca are tractor ce fum negru scoate cand o calca. Ori cum mersi o sa intru si eu la sectiunea Tuning si mai ma interesez, mai sus putin am specificat o firma nu doresc sa ii mai dau numele (sa nu se creda ca ii fac reclama) sti cumva cat de seriosi sunt. Multumesc


--------------------
Peugeot 407 - B-111-### 2.0L HDI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
skorpio_bog
post 1 Oct 2010, 18:26
Post #30


Sports cars are difficult to justify, but easy to love


Group: Members
Posts: 4.369
Joined: 6 September 06
From: UK/RO




ai pm.


--------------------
Renault Megane 4 RS Trophy 300 EDC 2019
VW Tiguan R-Line 2023
Fiat 500 0.9 Twinair 2012
Renault Megane 2 1.5dci 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 3rd August 2025 - 10:19
Dacia