Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages  1 2 3 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

PORNIRE LA RECE

ReTeX
post 5 Dec 2010, 23:02
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 411
Joined: 22 October 10




Probleme cu masina dimineata .

La prima cheie pe care o dau dimineata porneste foarte greu . Insist putin la pedala de acceleratie si porneste. Dupa pornire o accelerez ( obligatoriu altfel moare motoru ) vreo 3-4 minute . Se tureaza la vreo 2000 rpm si sta turata acolo ( fara sa tin piciorul pe pedala ). Apoi revine la 1500 pentru cateva secunde dupa care urca iar in 2000 . Daca plec de pe loc aceeasi problema : se tureaza in 2000-2200 Rpm cand tin ambreiajul . Curios este faptul ca turatia nu este constanta. Cand creste , cand scade , cand se opreste motorul . Daca o incalzesc bine si plec cu ea nu am nicio problema: nu se mai tureaza nu se mai opreste. Cand e motorul cald sta undeva in 900 rpm dar nu constant: cand urca cand coboara . Ce credeti ca poate fi ?


--------------------
Renault R19 1992 F3N-L740
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vepman_ro
post 6 Dec 2010, 00:02
Post #2


VEPman


Group: Members
Posts: 1.026
Joined: 25 May 07
From: Bucuresti




un raspuns evaziv:

una dintre sonde sau MPP.

Aceasi situatie se intampla aleatoriu si la mine de 2 ani .
Doar ca la mine uneori trebuie s ao ajut cu pedala 2-3 secunde si apoi se stabilizeaza singura la 2200-1800-1500 functie de cat de frig este afara .
Am incercat sa-mi gasesc un raspuns la problema dar nu am avut reusite.

La tine problema este accentuata . Incearca sa masori cu un aparat de masura ( multimetru pe scala de ohmetru ) sondele de aer si apa. Cele mai importante in pornirea pe timp de frig. La MPP mai greu s aumblii pe o astfel de perioada....


PS: La mine in zilele ei bune a pornit f repede si la -25grade.

This post has been edited by vepman_ro: 6 Dec 2010, 00:03


--------------------
Renault CAPTUR 1.5DCI 90CP EDC/ R19 GTS 1721-F3N740 - IF-80-VEP 2015 Dinamique / 1988 GTS
Intreaba de 3 ori inainte de a te apuca de executie ;)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Horyca
post 6 Dec 2010, 11:05
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 230
Joined: 8 September 09
From: Cluj-Napoca




Nu sunteti singurii... exact aceeasi problema si la mine. Interesant este ca saptamana trecuta pornea foarte foarte greu sau doar trasa si acum porneste instantaneu cu toate ca este nevoie sa o tin turata pana se incalzeste putin motorul. Am luat doua spray_uri universale de la Innotec (Power clean este bun pt: disc frana, contact electric, degresant, carburator), si am dat pe motor, bujii, senzori, pana sa spalat bine motorul (era plin de ulei deoarece trebuia inlocuita garnitura de culbutori). Nu recomandand spalarea motorului dar la mine a mers si acum porneste usor...


--------------------
Renault 19 Chamade I 1991
Renault 19 Chamade (model 1) 1721 cm3,54 kw, F3NL740, L53B, an 1991.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
john reno
post 6 Dec 2010, 11:07
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 411
Joined: 30 December 09
From: Bucuresti




Salut, la mine porneste bine, cu relanti-ul am probleme. Am scos mufa de la sonda lambda si s-a stabilizat relanti-ul


--------------------
renault19 hatchback - PH10ZME 1993
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Horyca
post 6 Dec 2010, 11:17
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 230
Joined: 8 September 09
From: Cluj-Napoca




Si la mine este scoasa sonda, am una noua pe care vreau sa o montez... apropo are rost sa montez o noua sonda lambda daca este spart catalizatorul si recuperatorul de gaze arse arunca gazele afara si nu le intoarce in circuit?


--------------------
Renault 19 Chamade I 1991
Renault 19 Chamade (model 1) 1721 cm3,54 kw, F3NL740, L53B, an 1991.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
john reno
post 6 Dec 2010, 11:26
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 411
Joined: 30 December 09
From: Bucuresti




Nu stiu sigur, dar daca este bulit catalizatorul nu cred ca sonda isi mai face treaba. Horyca filtrul ala de polen nu a mai ajuns la mine...


--------------------
renault19 hatchback - PH10ZME 1993
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Horyca
post 6 Dec 2010, 11:34
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 230
Joined: 8 September 09
From: Cluj-Napoca




stiu mane blush.gif ... promit ca azi il trimit. acuma ma duc si il bag in plic si cand am duc acasa ma opresc pe la posta...


--------------------
Renault 19 Chamade I 1991
Renault 19 Chamade (model 1) 1721 cm3,54 kw, F3NL740, L53B, an 1991.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
john reno
post 6 Dec 2010, 11:36
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 411
Joined: 30 December 09
From: Bucuresti




Bine, multam fain. vezi si eu is ardelean


--------------------
renault19 hatchback - PH10ZME 1993
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ReTeX
post 6 Dec 2010, 12:11
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 411
Joined: 22 October 10




QUOTE(john reno @ 6 Dec 2010, 11:36)
Bine, multam fain. vezi si eu is ardelean
*




ardelean din Prahova sau doar masina e de acolo ? biggrin.gif


--------------------
Renault R19 1992 F3N-L740
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
john reno
post 6 Dec 2010, 13:49
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 411
Joined: 30 December 09
From: Bucuresti




sunt jumate din Cluj, jumate din Satu Mare, am stat in Prahova Breaza si acum stau in Bucuresti


--------------------
renault19 hatchback - PH10ZME 1993
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai1677
post 6 Dec 2010, 14:30
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.369
Joined: 23 December 03
From: Bucuresti






--------------------
Renault 5 Campus, Hyundai Sonata, 1988 / 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dj_bonssay
post 6 Dec 2010, 15:28
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 399
Joined: 5 October 07




Subscriu.
In alta ordine de idei... Daca sonda Lambda este inainte de catalizator, nu conteaza daca e spart sau nu. Daca sonda este dupa catalizator, conteaza in amestecul de carburant-aer pe care il face, sonda sesizand o cantitate mica de aer va micsora si cantitatea de combustibil... de aici si nevoia de a apasa pedala. Bafta!


--------------------
Renault 19 1993, Hatchback
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Horyca
post 6 Dec 2010, 15:50
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 230
Joined: 8 September 09
From: Cluj-Napoca




asa ma gandeam si eu cand am cumparat-o ca fiind inainte de catalizator nu ar avea cum sa afecteze insa nu stiu cum afecteaza faptul ca din recuperatorul de gaze arse am tras inca un furtun care arunca jos o parte din acel amestec...


apropo de unde imi pot face rost oare de recuperator de gaze arse si capacul lui?

This post has been edited by Horyca: 7 Dec 2010, 11:36


--------------------
Renault 19 Chamade I 1991
Renault 19 Chamade (model 1) 1721 cm3,54 kw, F3NL740, L53B, an 1991.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dj_bonssay
post 7 Dec 2010, 13:10
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 399
Joined: 5 October 07




Recuperatorul de gaze se poate da jos din cate stiu eu. El e montat prin apasare si lovire cu lateralul unui ciocan, cel putin din cate am citit pe aici. Intradevar mai are si un guler de silicon cred, pentru etansare... Se poate scoate, curata si remonta. Nu vad ce se poate strica la el.. dar pana la urma urmei eu nici nu am reusit sa-l scot.


--------------------
Renault 19 1993, Hatchback
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ReTeX
post 16 Dec 2010, 08:39
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 411
Joined: 22 October 10




Mda . Dimineata am vrut sa pornesc masina si PAUZA . Motorul nu invarte absolut deloc. Se aude un tzacanit cand dau cheie si atat. Nu am vrut sa o fortez si am lasat-o asa. care sa fie cauza ? A inghetat alternatorul sau ce p.... Dumnezeu are ? ohmy.gif


--------------------
Renault R19 1992 F3N-L740
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
john reno
post 16 Dec 2010, 09:52
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 411
Joined: 30 December 09
From: Bucuresti




Nu are nici o treaba alternatorul, electromotorul a inghetat. Il dai jos, il cureti, eventual schimbi periile[carbunii]. pina sa-l desfaci ar fi bine sa il alimentezi direct ca sa vezi daca nu e bobina.

16 Dec 2010, 09:52:
Bateria e buna???

This post has been edited by john reno: 16 Dec 2010, 09:52


--------------------
renault19 hatchback - PH10ZME 1993
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dj_bonssay
post 16 Dec 2010, 10:43
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 399
Joined: 5 October 07




Bateria e de vina. Incearca sa o pornesti cu alta baterie.


--------------------
Renault 19 1993, Hatchback
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ReTeX
post 16 Dec 2010, 15:26
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 411
Joined: 22 October 10




Nu stiu ce sa zic de baterie. Am luat o in casa azi . Maine o pun pe masina sa vad daca porneste din prima. Daca imi face probleme , e clar ca nu de la ea este problema . Am pornit o trasa azi . N a pornit din prima . Cel care m-a tras , m a cam tarat vreo 100 - 150 de metri si dupaia a vrut sa porneasca mad.gif . Sa vedem maine dimineata cum se comporta cand aduc bateria din casa


--------------------
Renault R19 1992 F3N-L740
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dj_bonssay
post 16 Dec 2010, 18:11
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 399
Joined: 5 October 07




QUOTE(ReTeX @ 16 Dec 2010, 15:26)
Nu stiu ce sa zic de baterie. Am luat o in casa azi . Maine o pun pe masina sa vad daca porneste din prima. Daca imi face probleme , e clar ca nu de la ea este problema . Am pornit o trasa azi . N a pornit din prima . Cel care m-a tras , m a cam tarat vreo 100 - 150 de metri si dupaia a vrut sa porneasca  mad.gif . Sa vedem maine dimineata cum se comporta cand aduc bateria din casa
*



Probabil ca in casa inseamna pe rederesor, la incarcat. Daca ai densimentru fa-i si densitatea...


--------------------
Renault 19 1993, Hatchback
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ReTeX
post 16 Dec 2010, 18:44
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 411
Joined: 22 October 10




Nu . In casa inseamna sa stea la cald si cam atat biggrin.gif . Am zis ca a afectat-o gerul . O tin la caldura sa vedem cum porneste maine dimineata blush.gif


--------------------
Renault R19 1992 F3N-L740
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Horyca
post 17 Dec 2010, 09:06
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 230
Joined: 8 September 09
From: Cluj-Napoca




Daca nu o pui la incarcat deageaba o ti in casa smile.gif, si bateria mea s-a dus... sad.gif azi dimineata cand am dat cheie am auzit cum invartea electromotorul rar de tot (un "vmmm" pe secunda) numa d-zo stie cum o reusitt sa porneasca dar la al 4_lea "vmm" masina a pornit! Eu zic ca este bateria si in cazul tau! oricum nasol acum inainte de sarbatori, eu am apelat la toti furnizorii si in final am reusit sa gasesc un rombat L2 de 65 ah la 213 lei (era si de 60 la 200 de lei dar am preferat una mai mare).


aaa era sa uit: btw ieri m-am mai scolat un pic in ale mecanicii si mi-am schimbat sonda lambda adevarul este ca a fost foarte simplu dar am si avut scule la indemana masina merge considerabil mai bine si nu ma tremura asa tare cand las aceeleratia, acuma sper sa scada si consumul ca ma usca de bani la cata benzina consuma! saptamana viitoare urmeaza catalizatorul

This post has been edited by Horyca: 17 Dec 2010, 09:17


--------------------
Renault 19 Chamade I 1991
Renault 19 Chamade (model 1) 1721 cm3,54 kw, F3NL740, L53B, an 1991.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dj_bonssay
post 17 Dec 2010, 10:09
Post #22


Membru autentic


Group: Members
Posts: 399
Joined: 5 October 07




QUOTE(Horyca @ 17 Dec 2010, 09:06)
Daca nu o pui la incarcat deageaba o ti in casa smile.gif, si bateria mea s-a dus... sad.gif azi dimineata cand am dat cheie am auzit cum invartea electromotorul rar de tot (un "vmmm" pe secunda) numa d-zo stie cum o reusitt sa porneasca dar la al 4_lea "vmm" masina  a pornit! Eu zic ca este bateria si in cazul tau! oricum nasol acum inainte de sarbatori, eu am apelat la toti furnizorii si in final am reusit sa gasesc un rombat L2 de 65 ah la 213 lei (era si de 60 la 200 de lei dar am preferat una mai mare).
aaa era sa uit: btw ieri m-am mai scolat un pic in ale mecanicii si mi-am schimbat sonda lambda adevarul este ca a fost foarte simplu dar am si avut scule la indemana masina merge considerabil mai bine si nu ma tremura asa tare cand las aceeleratia, acuma sper sa scada si consumul ca ma usca de bani la cata benzina consuma! saptamana viitoare urmeaza catalizatorul
*





La fiecare piesa schimbata se face reset la calculator....

17 Dec 2010, 10:10:
QUOTE(ReTeX @ 16 Dec 2010, 18:44)
Nu . In casa inseamna sa stea la cald si cam atat biggrin.gif . Am zis ca a afectat-o gerul . O tin la caldura sa vedem cum porneste maine dimineata  blush.gif
*




Pai si cum iti imaginezi tu ca o sa functioneze mai bine daca tu in loc sa o incarci o scoti la plimbare?

This post has been edited by dj_bonssay: 17 Dec 2010, 10:10


--------------------
Renault 19 1993, Hatchback
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Horyca
post 17 Dec 2010, 11:11
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 230
Joined: 8 September 09
From: Cluj-Napoca




[quote=dj_bonssay,17 Dec 2010, 10:09]
La fiecare piesa schimbata se face reset la calculator....


Am facut mult o mai durat doamne pana o pornit ventilatorul...



--------------------
Renault 19 Chamade I 1991
Renault 19 Chamade (model 1) 1721 cm3,54 kw, F3NL740, L53B, an 1991.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ReTeX
post 17 Dec 2010, 13:20
Post #24


Membru autentic


Group: Members
Posts: 411
Joined: 22 October 10




Uite ca adusa in casa a mers treaba ceas. Am pus-o pe masina si a plecat dimineata fara probleme. Nu trebuia redresor tongue.gif


--------------------
Renault R19 1992 F3N-L740
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tynn
post 17 Dec 2010, 17:33
Post #25


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.222
Joined: 3 August 05
From: Constanta




E adevarat, orice baterie (fie ea de masina sau de oricare alt tip) isi regenereaza PARTIAL starea de incarcare prin incalzire.
Daca a pornit masina asa, nu inseamna ca bateria ta este corespunzator incarcata. O sa ai sigur probleme din nou daca nu o si incarci la redresor cateva ore bune.

This post has been edited by tynn: 17 Dec 2010, 17:36


--------------------
Dacia Logan 1.4 MPI 2008
Dacia Duster Prestige 4x4 Dci 2015
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dj_bonssay
post 18 Dec 2010, 05:01
Post #26


Membru autentic


Group: Members
Posts: 399
Joined: 5 October 07




Lasa-l ca o sa o ia in fiecare seara in casa.. App cand ai pus bateria inapoi pe masina ai facut reset la calculator?

18 Dec 2010, 05:02:
[quote=Horyca,17 Dec 2010, 11:11]
[quote=dj_bonssay,17 Dec 2010, 10:09]
La fiecare piesa schimbata se face reset la calculator....
Am facut mult o mai durat doamne pana o pornit ventilatorul...
*

[/quote]


Inseamna foarte mult... ai sa vezi in timp.

This post has been edited by dj_bonssay: 18 Dec 2010, 05:02


--------------------
Renault 19 1993, Hatchback
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ReTeX
post 18 Dec 2010, 07:26
Post #27


Membru autentic


Group: Members
Posts: 411
Joined: 22 October 10




Eu stiam ca simpla deconectare a bateriei reseteaza calculatorul huh.gif
Cum trebuie sa resetez calculatorul ? blush.gif


--------------------
Renault R19 1992 F3N-L740
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Horyca
post 18 Dec 2010, 14:30
Post #28


Membru autentic


Group: Members
Posts: 230
Joined: 8 September 09
From: Cluj-Napoca




Acum am schimbat catalizatorul si am trimis la facut alternatorul... iara trebuie dat reset la calc? mai ales ca masina o sa stea vreo 2 zile cu borna minus decuplata?


--------------------
Renault 19 Chamade I 1991
Renault 19 Chamade (model 1) 1721 cm3,54 kw, F3NL740, L53B, an 1991.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dj_bonssay
post 18 Dec 2010, 14:59
Post #29


Membru autentic


Group: Members
Posts: 399
Joined: 5 October 07




QUOTE(Horyca @ 18 Dec 2010, 14:30)
Acum am schimbat catalizatorul si am trimis la facut alternatorul... iara trebuie dat reset la calc? mai ales ca masina o sa stea vreo 2 zile cu borna minus decuplata?
*




Sigur sefu. De fiecare data cand se decupleaza o borna sau schimbi o componenta electrica se face reset. Teoretic daca nu scoteai borna de la masina si doar desfaceai alternatorul, nu vad de ce trebuia sa faci reset iar.


--------------------
Renault 19 1993, Hatchback
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ReTeX
post 18 Dec 2010, 16:53
Post #30


Membru autentic


Group: Members
Posts: 411
Joined: 22 October 10




Tot nu am inteles cum se reseteaza calculatorul.... dry.gif


--------------------
Renault R19 1992 F3N-L740
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages  1 2 3 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 3rd August 2025 - 14:01
Dacia