PORNIRE LA RECE
![]() ![]() ![]() |
PORNIRE LA RECE
ReTeX |
![]()
Post
#1
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 411 Joined: 22 October 10 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
R19
1992 F3N-L740
|
|||
vepman_ro |
![]()
Post
#2
|
![]() VEPman Group: Members Posts: 1.026 Joined: 25 May 07 From: Bucuresti ![]() |
un raspuns evaziv:
una dintre sonde sau MPP. Aceasi situatie se intampla aleatoriu si la mine de 2 ani . Doar ca la mine uneori trebuie s ao ajut cu pedala 2-3 secunde si apoi se stabilizeaza singura la 2200-1800-1500 functie de cat de frig este afara . Am incercat sa-mi gasesc un raspuns la problema dar nu am avut reusite. La tine problema este accentuata . Incearca sa masori cu un aparat de masura ( multimetru pe scala de ohmetru ) sondele de aer si apa. Cele mai importante in pornirea pe timp de frig. La MPP mai greu s aumblii pe o astfel de perioada.... PS: La mine in zilele ei bune a pornit f repede si la -25grade. This post has been edited by vepman_ro: 6 Dec 2010, 00:03 |
--------------------
Renault
CAPTUR 1.5DCI 90CP EDC/ R19 GTS 1721-F3N740
- IF-80-VEP
2015 Dinamique / 1988 GTS Intreaba de 3 ori inainte de a te apuca de executie ;)
|
|
Horyca |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 230 Joined: 8 September 09 From: Cluj-Napoca ![]() |
Nu sunteti singurii... exact aceeasi problema si la mine. Interesant este ca saptamana trecuta pornea foarte foarte greu sau doar trasa si acum porneste instantaneu cu toate ca este nevoie sa o tin turata pana se incalzeste putin motorul. Am luat doua spray_uri universale de la Innotec (Power clean este bun pt: disc frana, contact electric, degresant, carburator), si am dat pe motor, bujii, senzori, pana sa spalat bine motorul (era plin de ulei deoarece trebuia inlocuita garnitura de culbutori). Nu recomandand spalarea motorului dar la mine a mers si acum porneste usor...
|
--------------------
Renault
19 Chamade I
1991 Renault 19 Chamade (model 1) 1721 cm3,54 kw, F3NL740, L53B, an 1991.
|
|
john reno |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 411 Joined: 30 December 09 From: Bucuresti ![]() |
Salut, la mine porneste bine, cu relanti-ul am probleme. Am scos mufa de la sonda lambda si s-a stabilizat relanti-ul
|
--------------------
renault19
hatchback
- PH10ZME
1993
|
|
Horyca |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 230 Joined: 8 September 09 From: Cluj-Napoca ![]() |
Si la mine este scoasa sonda, am una noua pe care vreau sa o montez... apropo are rost sa montez o noua sonda lambda daca este spart catalizatorul si recuperatorul de gaze arse arunca gazele afara si nu le intoarce in circuit?
|
--------------------
Renault
19 Chamade I
1991 Renault 19 Chamade (model 1) 1721 cm3,54 kw, F3NL740, L53B, an 1991.
|
|
john reno |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 411 Joined: 30 December 09 From: Bucuresti ![]() |
Nu stiu sigur, dar daca este bulit catalizatorul nu cred ca sonda isi mai face treaba. Horyca filtrul ala de polen nu a mai ajuns la mine...
|
--------------------
renault19
hatchback
- PH10ZME
1993
|
|
Horyca |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 230 Joined: 8 September 09 From: Cluj-Napoca ![]() |
stiu mane
![]() |
--------------------
Renault
19 Chamade I
1991 Renault 19 Chamade (model 1) 1721 cm3,54 kw, F3NL740, L53B, an 1991.
|
|
john reno |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 411 Joined: 30 December 09 From: Bucuresti ![]() |
Bine, multam fain. vezi si eu is ardelean
|
--------------------
renault19
hatchback
- PH10ZME
1993
|
|
ReTeX |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 411 Joined: 22 October 10 ![]() |
|
--------------------
Renault
R19
1992 F3N-L740
|
|
john reno |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 411 Joined: 30 December 09 From: Bucuresti ![]() |
sunt jumate din Cluj, jumate din Satu Mare, am stat in Prahova Breaza si acum stau in Bucuresti
|
--------------------
renault19
hatchback
- PH10ZME
1993
|
|
mihai1677 |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.369 Joined: 23 December 03 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Renault 5 Campus,
Hyundai Sonata,
1988 / 2001
|
|
dj_bonssay |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 399 Joined: 5 October 07 ![]() |
Subscriu.
In alta ordine de idei... Daca sonda Lambda este inainte de catalizator, nu conteaza daca e spart sau nu. Daca sonda este dupa catalizator, conteaza in amestecul de carburant-aer pe care il face, sonda sesizand o cantitate mica de aer va micsora si cantitatea de combustibil... de aici si nevoia de a apasa pedala. Bafta! |
--------------------
Renault
19
1993, Hatchback
|
|
Horyca |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 230 Joined: 8 September 09 From: Cluj-Napoca ![]() |
asa ma gandeam si eu cand am cumparat-o ca fiind inainte de catalizator nu ar avea cum sa afecteze insa nu stiu cum afecteaza faptul ca din recuperatorul de gaze arse am tras inca un furtun care arunca jos o parte din acel amestec...
apropo de unde imi pot face rost oare de recuperator de gaze arse si capacul lui? This post has been edited by Horyca: 7 Dec 2010, 11:36 |
--------------------
Renault
19 Chamade I
1991 Renault 19 Chamade (model 1) 1721 cm3,54 kw, F3NL740, L53B, an 1991.
|
|
dj_bonssay |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 399 Joined: 5 October 07 ![]() |
Recuperatorul de gaze se poate da jos din cate stiu eu. El e montat prin apasare si lovire cu lateralul unui ciocan, cel putin din cate am citit pe aici. Intradevar mai are si un guler de silicon cred, pentru etansare... Se poate scoate, curata si remonta. Nu vad ce se poate strica la el.. dar pana la urma urmei eu nici nu am reusit sa-l scot.
|
--------------------
Renault
19
1993, Hatchback
|
|
ReTeX |
![]()
Post
#15
|
Membru autentic Group: Members Posts: 411 Joined: 22 October 10 ![]() |
Mda . Dimineata am vrut sa pornesc masina si PAUZA . Motorul nu invarte absolut deloc. Se aude un tzacanit cand dau cheie si atat. Nu am vrut sa o fortez si am lasat-o asa. care sa fie cauza ? A inghetat alternatorul sau ce p.... Dumnezeu are ?
![]() |
--------------------
Renault
R19
1992 F3N-L740
|
|
john reno |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 411 Joined: 30 December 09 From: Bucuresti ![]() |
Nu are nici o treaba alternatorul, electromotorul a inghetat. Il dai jos, il cureti, eventual schimbi periile[carbunii]. pina sa-l desfaci ar fi bine sa il alimentezi direct ca sa vezi daca nu e bobina.
16 Dec 2010, 09:52: Bateria e buna??? This post has been edited by john reno: 16 Dec 2010, 09:52 |
--------------------
renault19
hatchback
- PH10ZME
1993
|
|
dj_bonssay |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 399 Joined: 5 October 07 ![]() |
Bateria e de vina. Incearca sa o pornesti cu alta baterie.
|
--------------------
Renault
19
1993, Hatchback
|
|
ReTeX |
![]()
Post
#18
|
Membru autentic Group: Members Posts: 411 Joined: 22 October 10 ![]() |
Nu stiu ce sa zic de baterie. Am luat o in casa azi . Maine o pun pe masina sa vad daca porneste din prima. Daca imi face probleme , e clar ca nu de la ea este problema . Am pornit o trasa azi . N a pornit din prima . Cel care m-a tras , m a cam tarat vreo 100 - 150 de metri si dupaia a vrut sa porneasca
![]() |
--------------------
Renault
R19
1992 F3N-L740
|
|
dj_bonssay |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 399 Joined: 5 October 07 ![]() |
QUOTE(ReTeX @ 16 Dec 2010, 15:26) Nu stiu ce sa zic de baterie. Am luat o in casa azi . Maine o pun pe masina sa vad daca porneste din prima. Daca imi face probleme , e clar ca nu de la ea este problema . Am pornit o trasa azi . N a pornit din prima . Cel care m-a tras , m a cam tarat vreo 100 - 150 de metri si dupaia a vrut sa porneasca ![]() Probabil ca in casa inseamna pe rederesor, la incarcat. Daca ai densimentru fa-i si densitatea... |
--------------------
Renault
19
1993, Hatchback
|
|
ReTeX |
![]()
Post
#20
|
Membru autentic Group: Members Posts: 411 Joined: 22 October 10 ![]() |
Nu . In casa inseamna sa stea la cald si cam atat
![]() ![]() |
--------------------
Renault
R19
1992 F3N-L740
|
|
Horyca |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 230 Joined: 8 September 09 From: Cluj-Napoca ![]() |
Daca nu o pui la incarcat deageaba o ti in casa
![]() ![]() aaa era sa uit: btw ieri m-am mai scolat un pic in ale mecanicii si mi-am schimbat sonda lambda adevarul este ca a fost foarte simplu dar am si avut scule la indemana masina merge considerabil mai bine si nu ma tremura asa tare cand las aceeleratia, acuma sper sa scada si consumul ca ma usca de bani la cata benzina consuma! saptamana viitoare urmeaza catalizatorul This post has been edited by Horyca: 17 Dec 2010, 09:17 |
--------------------
Renault
19 Chamade I
1991 Renault 19 Chamade (model 1) 1721 cm3,54 kw, F3NL740, L53B, an 1991.
|
|
dj_bonssay |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 399 Joined: 5 October 07 ![]() |
QUOTE(Horyca @ 17 Dec 2010, 09:06) Daca nu o pui la incarcat deageaba o ti in casa ![]() ![]() aaa era sa uit: btw ieri m-am mai scolat un pic in ale mecanicii si mi-am schimbat sonda lambda adevarul este ca a fost foarte simplu dar am si avut scule la indemana masina merge considerabil mai bine si nu ma tremura asa tare cand las aceeleratia, acuma sper sa scada si consumul ca ma usca de bani la cata benzina consuma! saptamana viitoare urmeaza catalizatorul La fiecare piesa schimbata se face reset la calculator.... 17 Dec 2010, 10:10: QUOTE(ReTeX @ 16 Dec 2010, 18:44) Nu . In casa inseamna sa stea la cald si cam atat ![]() ![]() Pai si cum iti imaginezi tu ca o sa functioneze mai bine daca tu in loc sa o incarci o scoti la plimbare? This post has been edited by dj_bonssay: 17 Dec 2010, 10:10 |
--------------------
Renault
19
1993, Hatchback
|
|
Horyca |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 230 Joined: 8 September 09 From: Cluj-Napoca ![]() |
[quote=dj_bonssay,17 Dec 2010, 10:09]
La fiecare piesa schimbata se face reset la calculator.... Am facut mult o mai durat doamne pana o pornit ventilatorul... |
--------------------
Renault
19 Chamade I
1991 Renault 19 Chamade (model 1) 1721 cm3,54 kw, F3NL740, L53B, an 1991.
|
|
ReTeX |
![]()
Post
#24
|
Membru autentic Group: Members Posts: 411 Joined: 22 October 10 ![]() |
Uite ca adusa in casa a mers treaba ceas. Am pus-o pe masina si a plecat dimineata fara probleme. Nu trebuia redresor
![]() |
--------------------
Renault
R19
1992 F3N-L740
|
|
tynn |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.222 Joined: 3 August 05 From: Constanta ![]() |
E adevarat, orice baterie (fie ea de masina sau de oricare alt tip) isi regenereaza PARTIAL starea de incarcare prin incalzire.
Daca a pornit masina asa, nu inseamna ca bateria ta este corespunzator incarcata. O sa ai sigur probleme din nou daca nu o si incarci la redresor cateva ore bune. This post has been edited by tynn: 17 Dec 2010, 17:36 |
--------------------
Dacia
Logan
1.4 MPI 2008 Dacia Duster Prestige 4x4 Dci 2015
|
|
dj_bonssay |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 399 Joined: 5 October 07 ![]() |
Lasa-l ca o sa o ia in fiecare seara in casa.. App cand ai pus bateria inapoi pe masina ai facut reset la calculator?
18 Dec 2010, 05:02: [quote=Horyca,17 Dec 2010, 11:11] [quote=dj_bonssay,17 Dec 2010, 10:09] La fiecare piesa schimbata se face reset la calculator.... Am facut mult o mai durat doamne pana o pornit ventilatorul... [/quote] Inseamna foarte mult... ai sa vezi in timp. This post has been edited by dj_bonssay: 18 Dec 2010, 05:02 |
--------------------
Renault
19
1993, Hatchback
|
|
ReTeX |
![]() ![]()
Post
#27
|
Membru autentic Group: Members Posts: 411 Joined: 22 October 10 ![]() |
Eu stiam ca simpla deconectare a bateriei reseteaza calculatorul
![]() Cum trebuie sa resetez calculatorul ? ![]() |
--------------------
Renault
R19
1992 F3N-L740
|
|
Horyca |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 230 Joined: 8 September 09 From: Cluj-Napoca ![]() |
Acum am schimbat catalizatorul si am trimis la facut alternatorul... iara trebuie dat reset la calc? mai ales ca masina o sa stea vreo 2 zile cu borna minus decuplata?
|
--------------------
Renault
19 Chamade I
1991 Renault 19 Chamade (model 1) 1721 cm3,54 kw, F3NL740, L53B, an 1991.
|
|
dj_bonssay |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 399 Joined: 5 October 07 ![]() |
QUOTE(Horyca @ 18 Dec 2010, 14:30) Acum am schimbat catalizatorul si am trimis la facut alternatorul... iara trebuie dat reset la calc? mai ales ca masina o sa stea vreo 2 zile cu borna minus decuplata? Sigur sefu. De fiecare data cand se decupleaza o borna sau schimbi o componenta electrica se face reset. Teoretic daca nu scoteai borna de la masina si doar desfaceai alternatorul, nu vad de ce trebuia sa faci reset iar. |
--------------------
Renault
19
1993, Hatchback
|
|
ReTeX |
![]() ![]()
Post
#30
|
Membru autentic Group: Members Posts: 411 Joined: 22 October 10 ![]() |
Tot nu am inteles cum se reseteaza calculatorul....
![]() |
--------------------
Renault
R19
1992 F3N-L740
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 3rd August 2025 - 14:01 |