Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages < 1 2 3 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

PORNIRE LA RECE

Horyca
post 18 Dec 2010, 22:25
Post #31


Membru autentic


Group: Members
Posts: 230
Joined: 8 September 09
From: Cluj-Napoca




Se decupleaza borna de la baterie si se lasa cam 30 min decuplata ulterior o montezi la loc, pornesti motorul cu 0 consumatori si fara sa apesi pedala de acceleratie, astepti pana porneste si apoi se oprestie ventilatorul de racire. resetare completa (cel putin asa stiu eu ca se face)

acum o noua intrebare? daca incalzesc bine motorul opresc masina, o pornesc iara cu 0 consumatori si o las pana porneste ventilatorul are vreun efect?



18 Dec 2010, 22:28:
QUOTE(dj_bonssay @ 18 Dec 2010, 14:59)
Sigur sefu. De fiecare data cand se decupleaza o borna sau schimbi o componenta electrica se face reset. Teoretic daca nu scoteai borna de la masina si doar desfaceai alternatorul, nu vad de ce trebuia sa faci reset iar.
*





Sfatul electriceanului si a tehnicianului a fost sa nu umblu niciodata la componentele electrice fara sa decluplez borna de la baterie deoarece in felul acesta evit sa ajung in situatii neplacute...


This post has been edited by Horyca: 18 Dec 2010, 22:28


--------------------
Renault 19 Chamade I 1991
Renault 19 Chamade (model 1) 1721 cm3,54 kw, F3NL740, L53B, an 1991.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ReTeX
post 18 Dec 2010, 22:38
Post #32


Membru autentic


Group: Members
Posts: 411
Joined: 22 October 10




Da pai daca eu am luat bateria de pe masina si am pus-o la loc deja se considera ca am facut reset la calculator.
Dupa o noapte geroasa , masina iar nu a mai pornit. Am repetat manevra : am luat bateria in casa ( am zis ca de la ea este toata treaba ) dar nu are nicio treaba . bateria e de 1 an jumate si este in stare foarte buna. Vizorul este verde in permanenta deci e ceas.
Problema e sigur din alta parte si nu stiu de unde . Dau cheie si nu aud decat un tzacanit si cam atat.
Concluzie : merge doar trasa mad.gif


--------------------
Renault R19 1992 F3N-L740
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
john reno
post 19 Dec 2010, 11:18
Post #33


Membru autentic


Group: Members
Posts: 411
Joined: 30 December 09
From: Bucuresti




Unde se aude tiuitul ala? daca nu se invarte motorul cand dai la automat e ori contactul ori electromotorul

19 Dec 2010, 11:19:
Pentru reset care borna se decupleaza + sau -

This post has been edited by john reno: 19 Dec 2010, 11:19


--------------------
renault19 hatchback - PH10ZME 1993
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AlexanderCarstoc
post 19 Dec 2010, 11:46
Post #34


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.281
Joined: 22 September 08
From: B u c u r e s t i




Cand se aude acel zgomot, ce se intampla cu luminile din bord si cu plafoniera din masina?
Daca palesc foarte mult sau chiar se sting, nu mai ai curent in baterie, asta chiar daca ochiul este verde.
Incarca bateria, verifica incarcarea si daca nu mai are si alte probleme, totul ar trebuie sa fie ok.


--------------------
>> Renault-uri 11 (1985 1.6D) 19 (1995 1.8 RT) Clio (1994 1.4)<< Giant Escape M8
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ReTeX
post 19 Dec 2010, 12:59
Post #35


Membru autentic


Group: Members
Posts: 411
Joined: 22 October 10




1. nu se invarte motorul
2. luminile din bord nu palesc deloc

Acum am fost sa o incerc iar. Nu mai face niciun zgomot . dau cheie si se inchide bordul. Iau contactul si cand vreau sa pornesc un consumator ( avariile ) se aude un carait urat in dreapta sub bord. Inchid avariile si pornesc din nou si merg. Vreau sa dau cheie , iar mi se inchide tot bordul . Am chemat pe cineva sa ma traga sa vedem care i treaba. unsure.gif


--------------------
Renault R19 1992 F3N-L740
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Horyca
post 19 Dec 2010, 13:03
Post #36


Membru autentic


Group: Members
Posts: 230
Joined: 8 September 09
From: Cluj-Napoca




teoretic borna "-" deoarece cand dai bateria jos deconectezi prima data borna "-" si ulterior borna "+" iar la conectarea bateriei prima care se conecteaza este borna "+" apoi "-" . Daca zici ca dupa ce ai tinut bateria in casa si-a revenit atat de mult incat a pornit masina cred ca este bateria...


--------------------
Renault 19 Chamade I 1991
Renault 19 Chamade (model 1) 1721 cm3,54 kw, F3NL740, L53B, an 1991.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ReTeX
post 19 Dec 2010, 13:16
Post #37


Membru autentic


Group: Members
Posts: 411
Joined: 22 October 10




QUOTE(Horyca @ 19 Dec 2010, 13:03)
teoretic borna "-" deoarece cand dai bateria jos deconectezi prima data borna "-" si ulterior borna "+" iar la conectarea bateriei prima care se conecteaza este borna "+" apoi "-" . Daca zici ca dupa ce ai tinut bateria in casa si-a revenit atat de mult incat a pornit masina cred ca este bateria...
*



Bun, sa zicem ca la conectare nu am respectat regula asta. Ce trebuie facut? O deconectez / reconectez iar ?

Revin cu o explicatie mai amanuntita : cand dau cheie , pun contact intai , astept sa se ridice acul la ulei , dau cheie PANA LA CAPAT si se inchide bordul . In momentul cand iau mana de pe cheie si ea revine la pozitia ei , indicatorii din bord se deschid iar , acul la ulei urca si iar tine cheia la capat , iar cade curentul.

Si chestia cu bateria in casa cred ca a fost coincidenta de a pornit a doua zi. A 2 a oara cand am luat o in casa am luat o degeaba ca n a mai pornit . bateria cu siguranta e sanatoasa wacko.gif

This post has been edited by ReTeX: 19 Dec 2010, 13:18


--------------------
Renault R19 1992 F3N-L740
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
john reno
post 19 Dec 2010, 13:40
Post #38


Membru autentic


Group: Members
Posts: 411
Joined: 30 December 09
From: Bucuresti




Parerea mea, electromotor ori perii lipite ori bobina dusa. Ca sa nu mai ametesti atita da electromotorul jos

19 Dec 2010, 13:45:
Sau incearca sa lovesti putin electromotorul si cineva sa dea la cheie in acelasi timp

19 Dec 2010, 13:55:
si daca am inlocuit casetofonul trebuia resetat calculatorul?

This post has been edited by john reno: 19 Dec 2010, 13:55


--------------------
renault19 hatchback - PH10ZME 1993
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ReTeX
post 19 Dec 2010, 14:20
Post #39


Membru autentic


Group: Members
Posts: 411
Joined: 22 October 10




Gata . Am pornit-o trasa bineinteles . Am incalzit-o si am fost cu ea la benzinarie . Acolo am oprit motorul logic. Cand i am dat cheie a plecat ceas. biggrin.gif

john reno cu siguranta am sa ma ocup si de electromotor dar nu inteleg o treaba. La frig nu merge si la cald da ? blush.gif


--------------------
Renault R19 1992 F3N-L740
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Horyca
post 19 Dec 2010, 16:35
Post #40


Membru autentic


Group: Members
Posts: 230
Joined: 8 September 09
From: Cluj-Napoca




Acum doua saptamani nici mie nu imi pornea doar trasa sau impinsa dar la mine se auzea electromotorul cum incerca sa porneasca masina, am luat ceva spayuri de degresat am curatat motorul de ulei si mizerie, am luat toti senzorii la rand am desfacut mufele am dat acolo cu spay de contact si acum porneste fara probleme dar intre timp am mai schimbat si bateria si sonda lambda. Eu cred ca la tine nu este doar o problema ci o serie de probleme: Bateria care se aproprie de finalul vietii , posibil ceva la electromotor si sondele de apa/aer.


--------------------
Renault 19 Chamade I 1991
Renault 19 Chamade (model 1) 1721 cm3,54 kw, F3NL740, L53B, an 1991.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ReTeX
post 19 Dec 2010, 16:44
Post #41


Membru autentic


Group: Members
Posts: 411
Joined: 22 October 10




Horyca eu tind sa exclud bateria din ecuatie . Eu zic ca e buna .... urmeaza investigat electromotorul blink.gif


--------------------
Renault R19 1992 F3N-L740
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vepman_ro
post 19 Dec 2010, 21:49
Post #42


VEPman


Group: Members
Posts: 1.026
Joined: 25 May 07
From: Bucuresti




Retex eu iti recomand s anu te bazezi numai pe acel ochi verde.

Batreria pe timp friguros isi pierde din capacitate. Preconizez ca ai o baterie de 55-60AH de la Rombat Calciu tongue.gif ?
Incearca saincarci bareria. Logica?

bateria dupa cepornesti masina s eincalzeste si se reincarca un pic . Electromotorul cald absoarbe mai putin amperaj si logic ca porneste si motorul rpd ( uns , gresat , cald ) .
La tine s-ar putea s amai fie si electromotorul . Daca absorbe curentul tot din bord NU sunt carbunii sigur .

Parerea mea bateria 99%. Reincarc-o .
Ai mers in ultima perioada cu ventilatie , sterg etc si drum
uri scurte.


--------------------
Renault CAPTUR 1.5DCI 90CP EDC/ R19 GTS 1721-F3N740 - IF-80-VEP 2015 Dinamique / 1988 GTS
Intreaba de 3 ori inainte de a te apuca de executie ;)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ReTeX
post 19 Dec 2010, 21:53
Post #43


Membru autentic


Group: Members
Posts: 411
Joined: 22 October 10




Exact drumuri scurte si ventilatie blush.gif
Si bateria este exact aia de care ai zis radmasa.gif

This post has been edited by ReTeX: 19 Dec 2010, 22:12


--------------------
Renault R19 1992 F3N-L740
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dj_bonssay
post 20 Dec 2010, 22:53
Post #44


Membru autentic


Group: Members
Posts: 399
Joined: 5 October 07




QUOTE(Horyca @ 18 Dec 2010, 22:25)
Se decupleaza borna de la baterie si se lasa cam 30 min decuplata ulterior o montezi la loc, pornesti motorul cu 0 consumatori si fara sa apesi pedala de acceleratie, astepti pana porneste si apoi se oprestie ventilatorul de racire. resetare completa (cel putin asa stiu eu ca se face)

acum o noua intrebare? daca incalzesc bine motorul opresc masina, o pornesc iara cu 0 consumatori si o las pana porneste ventilatorul are vreun efect?
<span class='edit'>18 Dec 2010, 22:28:</span>
Sfatul electriceanului si a tehnicianului a fost sa nu umblu niciodata la componentele electrice fara sa decluplez borna de la baterie deoarece in felul acesta evit sa ajung in situatii neplacute...
*




1. Sfatul meseriasului este ca resetul sa se faca cu motorul cald... ca sa nu stai o eternitate pana incepe electroventilatorul sa bage.
2. Ca sa fii sigur opreste motorul dupa ce intra electroventilatorul de 2-3 ori.
3. Daca schimbi un bec scoti borna de la baterie? Nu decupla bateria pt orice operatie minora... mai bine esti atent ce faci cu firele decat sa te joci in fiecare zi la baterie si implicit sa faci reset in fiecare zi. Faci cum crezi. Bafta!

20 Dec 2010, 22:57:
QUOTE(ReTeX @ 18 Dec 2010, 22:38)
Da pai daca eu am luat bateria de pe masina si am pus-o la loc deja se considera ca am facut reset la calculator.
Dupa o noapte geroasa , masina iar nu a mai pornit. Am repetat manevra : am luat bateria in casa ( am zis ca de la ea este toata treaba ) dar nu are nicio treaba . bateria e de 1 an jumate si este in stare foarte buna. Vizorul este verde in permanenta deci e ceas.
Problema e sigur din alta parte si nu stiu de unde . Dau cheie si nu aud decat un tzacanit si cam atat.
Concluzie : merge doar trasa  mad.gif
*




Deci... RESETUL se face cum e scris mai sus... e foarte important sa nu apesi pedala de acc sau sa te joci pe la lumini si/sau radiocasetofon. La fel de important este ca motorul sa functioneze pana intra electroventilatorul de 2-3 ori.... Daca tu dai jos bateria si o duci in casa noaptea nu inseamna ca nu e de la ea. Bateria aia trebuie incarcata, trebuie sa-i masori densitatea. Daca ti-e lene, porneste motorul si masoara tensiunea pe bornele bateriei. Fara nici un consumator 14,4; cu faza lunga, ventilator la maxim si casetofon pornit + avarie tre sa ai 12,2. Daca nu ai asa e problema din alternator... oricum incarca bateria calumea, lasa ledul ala.

20 Dec 2010, 23:00:
QUOTE(AlexanderCarstoc @ 19 Dec 2010, 11:46)
Cand se aude acel zgomot, ce se intampla cu luminile din bord si cu plafoniera din masina?
Daca palesc foarte mult sau chiar se sting, nu mai ai curent in baterie, asta chiar daca ochiul este verde.
Incarca bateria, verifica incarcarea si daca nu mai are si alte probleme, totul ar trebuie sa fie ok.
*




Nu neaparat daca palesc e bateria moarta. Pot fi oxidate bornele. Deci un contact imperfect... daca palesc luminile in cel mai rau caz poate fi si un scurt pe undeva.. desi aici nu cred ca e cazul.

20 Dec 2010, 23:01:
QUOTE(ReTeX @ 19 Dec 2010, 12:59)
1. nu se invarte motorul
2. luminile din bord nu palesc deloc

Acum am fost sa o incerc iar. Nu mai face niciun zgomot . dau cheie si se inchide bordul. Iau contactul si cand vreau sa pornesc un consumator ( avariile ) se aude un carait urat in dreapta sub bord. Inchid avariile si pornesc din nou si merg. Vreau sa dau cheie , iar mi se inchide tot bordul . Am chemat pe cineva sa ma traga sa vedem care i treaba. unsure.gif
*




BATERIA!!!!

20 Dec 2010, 23:02:
QUOTE(john reno @ 19 Dec 2010, 13:40)
Parerea mea, electromotor ori perii lipite  ori bobina dusa. Ca sa nu mai ametesti atita da electromotorul jos

<span class='edit'>19 Dec 2010, 13:45:</span>
Sau incearca sa lovesti putin electromotorul si cineva sa dea la cheie in acelasi timp

<span class='edit'>19 Dec 2010, 13:55:</span>
si daca am inlocuit casetofonul trebuia resetat calculatorul?
*




La casetofon nu cred ca trebuie.. in principiu e un consumator constant.

20 Dec 2010, 23:05:
QUOTE(ReTeX @ 19 Dec 2010, 21:53)
Exact drumuri scurte si ventilatie  blush.gif
Si bateria este exact aia de care ai zis  radmasa.gif
*




Ca bateria sa se incarce total, fara sa o dai jos de pe masina, dupa ce jumatate de an ai facut drumuri scurte... trebuie sa mergi in medie 4 ore, fara sa opresti si cu cat mai putini consumatori. Asta daca nu o pui pe redresor.

This post has been edited by dj_bonssay: 20 Dec 2010, 23:05


--------------------
Renault 19 1993, Hatchback
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
john reno
post 21 Dec 2010, 00:01
Post #45


Membru autentic


Group: Members
Posts: 411
Joined: 30 December 09
From: Bucuresti




Hai multam Dj, dar daca am pus alarma mai trebuia reset?

21 Dec 2010, 00:14:
daca nu ies noxele ar putea avea legatura cu calculatorul masinii? asta am auzit-o azi la service cand schimbam bieletele

21 Dec 2010, 00:15:
asta in cazul in care lambda si catalizatorul sunt bune

This post has been edited by john reno: 21 Dec 2010, 00:15


--------------------
renault19 hatchback - PH10ZME 1993
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dj_bonssay
post 21 Dec 2010, 00:33
Post #46


Membru autentic


Group: Members
Posts: 399
Joined: 5 October 07




QUOTE(john reno @ 21 Dec 2010, 00:01)
Hai multam Dj, dar daca am pus alarma mai trebuia reset?

<span class='edit'>21 Dec 2010, 00:14:</span>
daca nu ies noxele ar putea avea legatura cu calculatorul masinii? asta am auzit-o azi la service cand schimbam bieletele

<span class='edit'>21 Dec 2010, 00:15:</span>
asta in cazul in care lambda si catalizatorul sunt bune
*




Nu incurca treburile... lambda nu are treaba directa cu noxele, catalizatorul are. Lambda nu face altceva decat sa spuna calculatorului cantitatea de aer din gazul de esapament. Catalizatorul teoretic ar trebui sa opreasca in filtrul lui o cantitatea de gaze nocive. Deci daca nu ies noxele ori catalizatorul nu isi mai face treaba, ori una din sondele de pe motor nu mai lucreaza in parametri sau lambda da valori aiurea. Mergi la un tester intai. Asta e parerea mea.. oricum mai asteapta si alte pareri. Bafta!

Cu alarma.... eu nu am resetat dupa montaj... daca nu esti sigur si in acelasi timp mergi cu masina... vii seara de la servici (masina are motorul cald), parchezi acasa, scoti bornele, te duci in casa si mananci si la 20 -30 min cobori, pui bornele si dai o cheie... motorul fiind inca , cald va ajunge repede la punctul de pornire electroventilator (probabil 10 min). Ai facut reset, ai plecat in casa.smile.gif)

This post has been edited by dj_bonssay: 21 Dec 2010, 00:34


--------------------
Renault 19 1993, Hatchback
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
john reno
post 21 Dec 2010, 09:55
Post #47


Membru autentic


Group: Members
Posts: 411
Joined: 30 December 09
From: Bucuresti




Salut Dj, nu le incurc, eu doar am spus ce am auzit. Si mie mi s-a parut un pic ciudat pentru ca , daca alea sunt bulite nu ies noxele si gata. Eu eram curios daca trebuie sa fac reset dupa ce schimb catalizatorul pe care il iau zilele astea de la Adi(r 19 tse). Poti sa-mi dai un numar de telefon, daca nu te deranjeaza asta.

21 Dec 2010, 09:56:
Pentru Retex, ai rezolvat pornirea?

This post has been edited by john reno: 21 Dec 2010, 09:56


--------------------
renault19 hatchback - PH10ZME 1993
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Horyca
post 21 Dec 2010, 10:34
Post #48


Membru autentic


Group: Members
Posts: 230
Joined: 8 September 09
From: Cluj-Napoca




[quote=dj_bonssay,21 Dec 2010, 00:33]
Nu incurca treburile... lambda nu are treaba directa cu noxele, catalizatorul are. Lambda nu face altceva decat sa spuna calculatorului cantitatea de aer din gazul de esapament. Catalizatorul teoretic ar trebui sa opreasca in filtrul lui o cantitatea de gaze nocive. Deci daca nu ies noxele ori catalizatorul nu isi mai face treaba, ori una din sondele de pe motor nu mai lucreaza in parametri sau lambda da valori aiurea. Mergi la un tester intai. Asta e parerea mea.. oricum mai asteapta si alte pareri. Bafta!

@dj_bonssay daca sonda lambda nu functioneaza la parametri sau nu functioneaza deloc si nu comanda o cantitate mai mare sau mai mica de aer nu poate rezulta din asta gaze nearse? cea ce ar duce la o cantitate mai mare de noxe.

This post has been edited by Horyca: 21 Dec 2010, 10:35


--------------------
Renault 19 Chamade I 1991
Renault 19 Chamade (model 1) 1721 cm3,54 kw, F3NL740, L53B, an 1991.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dj_bonssay
post 21 Dec 2010, 12:26
Post #49


Membru autentic


Group: Members
Posts: 399
Joined: 5 October 07




[quote=Horyca,21 Dec 2010, 10:34]
[quote=dj_bonssay,21 Dec 2010, 00:33]
Nu incurca treburile... lambda nu are treaba directa cu noxele, catalizatorul are. Lambda nu face altceva decat sa spuna calculatorului cantitatea de aer din gazul de esapament. Catalizatorul teoretic ar trebui sa opreasca in filtrul lui o cantitatea de gaze nocive. Deci daca nu ies noxele ori catalizatorul nu isi mai face treaba, ori una din sondele de pe motor nu mai lucreaza in parametri sau lambda da valori aiurea. Mergi la un tester intai. Asta e parerea mea.. oricum mai asteapta si alte pareri. Bafta!

@dj_bonssay daca sonda lambda nu functioneaza la parametri sau nu functioneaza deloc si nu comanda o cantitate mai mare sau mai mica de aer nu poate rezulta din asta gaze nearse? cea ce ar duce la o cantitate mai mare de noxe.
*

[/quote]


Am zis ca nu are treaba directa. Intr-adevar cum ai zis si tu, sonda lamba are o importanta foarte mare in amestecul de carburant, alaturi de sonda de apa, temperatura aer, MAP, furtune etc. Test computerizat si afli daca Lambda e buna. Din cate am citit pe aici e cea mai sigura si cea mai putin complicata metoda sa afli daca e buna. Plus ca la testerul de R19 mai da si alte date despre sonde (nu foarte multe 4-5 parametri).

21 Dec 2010, 12:29:
QUOTE(john reno @ 21 Dec 2010, 09:55)
Salut Dj, nu le incurc, eu doar am spus ce am auzit. Si mie mi s-a parut un pic ciudat pentru ca , daca alea sunt bulite nu ies noxele si gata. Eu eram curios daca trebuie sa fac reset dupa ce schimb catalizatorul pe care il iau zilele astea de la Adi(r 19 tse). Poti sa-mi dai un numar de telefon, daca nu te deranjeaza asta.

<span class='edit'>21 Dec 2010, 09:56:</span>
Pentru Retex, ai rezolvat pornirea?
*




Depinde de tipul de motorizare. Nu cunosc toate tipurile de motorizare dar logica spune ca : daca sonda este dupa catalizator si schimbi catalizatorul se impune un reset; daca sonda e inainte de catalizator... nu vad de ce sa faci reset. Parerea mea si cum am spus mai astepti si alte pareri:)

This post has been edited by dj_bonssay: 21 Dec 2010, 12:29


--------------------
Renault 19 1993, Hatchback
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Horyca
post 21 Dec 2010, 13:21
Post #50


Membru autentic


Group: Members
Posts: 230
Joined: 8 September 09
From: Cluj-Napoca




apropo de sonde: stie cineva daca codul orginal la sonda de aer este 89 33 002 382 si un furnizor de piese care sa aiba pe stoc vreun cod echivalent (pe AM), eu unul nu am gasit... Sonda de apa am gasito dar asta de aer nici cum nu resusesc...


--------------------
Renault 19 Chamade I 1991
Renault 19 Chamade (model 1) 1721 cm3,54 kw, F3NL740, L53B, an 1991.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dj_bonssay
post 21 Dec 2010, 14:55
Post #51


Membru autentic


Group: Members
Posts: 399
Joined: 5 October 07




QUOTE(Horyca @ 21 Dec 2010, 13:21)
apropo de sonde: stie cineva daca codul orginal la sonda de aer este 89 33 002 382  si un furnizor de piese care sa aiba pe stoc vreun cod echivalent (pe AM), eu unul nu am gasit... Sonda de apa am gasito dar asta de aer nici cum nu resusesc...
*





Asta ar trebui sa fie http://www.unixauto.ro/Unix_CikkekLista_Fo...54&cMegnNr=2222
acum depinde daca la tine iese din sonda un cablu si intra in alta mufa, sau instalatia are o mufa ce intra direct in sonda.
Sonda de apa..... cea de aer nu o gasesc nici eu.

This post has been edited by dj_bonssay: 21 Dec 2010, 14:58


--------------------
Renault 19 1993, Hatchback
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ReTeX
post 21 Dec 2010, 15:01
Post #52


Membru autentic


Group: Members
Posts: 411
Joined: 22 October 10




QUOTE(john reno @ 21 Dec 2010, 09:55)

Pentru Retex, ai rezolvat pornirea?
*




Salut John reno

Nu am rezolvat pornirea. Masina inca sta parcata . Am incercat sa o impingem dar nu vrea decat trasa. Am sa iau in considerare ceea ce s-a mai scris pe forum si am sa ma duc cu bateria la Rombat sa vedem ce zice omu de acolo. E buna , nu e buna , o incarca , n o incarca etc etc .
Acum nu stiu cum sa procedez. sa ma duc cu bateria asa in starea in care este , sa ma duc cu masina cu tot si cu bateria pe masina ? unsure.gif

Deja sunt dezamagit din toate pozitiile mai ales ca am constatat ca saracia de masina imi consuma 18 la suta ohmy.gif - parca e al dracului de mult . Si ca sa ma pun eu acum sa o diagnostichez singur dupa acel tutorial publicat aici mai bine astept niste bani si ma duc la un mecanic sa o ia de la A la Z.


--------------------
Renault R19 1992 F3N-L740
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tynn
post 21 Dec 2010, 16:57
Post #53


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.222
Joined: 3 August 05
From: Constanta




QUOTE(Horyca @ 21 Dec 2010, 13:21)
apropo de sonde: stie cineva daca codul orginal la sonda de aer este 89 33 002 382  si un furnizor de piese care sa aiba pe stoc vreun cod echivalent (pe AM), eu unul nu am gasit... Sonda de apa am gasito dar asta de aer nici cum nu resusesc...
*


I-ai masurat intai rezistenta cu un multimetru? Ca idee, la temperatura camerei (20gr.C) trebuie sa aiba aprox. 3,5 KOhm. Daca o incalzesti, rezistenta trebuie sa scada. In acest caz, nu ai de ce sa o schimbi...
Cea de apa se verifica exact la fel.
Ma indoiesc ca toti senzorii de pe masina ta sunt defecti...


--------------------
Dacia Logan 1.4 MPI 2008
Dacia Duster Prestige 4x4 Dci 2015
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Horyca
post 21 Dec 2010, 17:46
Post #54


Membru autentic


Group: Members
Posts: 230
Joined: 8 September 09
From: Cluj-Napoca




QUOTE(tynn @ 21 Dec 2010, 16:57)
I-ai masurat intai rezistenta cu un multimetru? Ca idee, la temperatura camerei (20gr.C) trebuie sa aiba aprox. 3,5 KOhm. Daca o incalzesti, rezistenta trebuie sa scada. In acest caz, nu ai de ce sa o schimbi...
Cea de apa se verifica exact la fel.
Ma indoiesc ca toti senzorii de pe masina ta sunt defecti...
*




nu nu am masurat inca am degand... de masurat stiu cum o sa masor cu termometru si cu apa calda biggrin.gif (+ multimetru) dar sunt aprope sigur ca este dusa sonda de apa dupa cum nu sta la relanti... si adevarul este ca senzor nivel ulei+senzor presiune ulei, senzor temp apa (din bord), sonda lambda, toti acesti senzori erau dusi... 20 de ani si 285.000 km le-a cam venit vremea.


--------------------
Renault 19 Chamade I 1991
Renault 19 Chamade (model 1) 1721 cm3,54 kw, F3NL740, L53B, an 1991.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vepman_ro
post 21 Dec 2010, 22:57
Post #55


VEPman


Group: Members
Posts: 1.026
Joined: 25 May 07
From: Bucuresti




nu fii atat de sigur ...la mine au 22 de ani si inca mai fucntioneaza smile.gif


--------------------
Renault CAPTUR 1.5DCI 90CP EDC/ R19 GTS 1721-F3N740 - IF-80-VEP 2015 Dinamique / 1988 GTS
Intreaba de 3 ori inainte de a te apuca de executie ;)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dj_bonssay
post 21 Dec 2010, 23:10
Post #56


Membru autentic


Group: Members
Posts: 399
Joined: 5 October 07




QUOTE(vepman_ro @ 21 Dec 2010, 22:57)
nu fii atat de sigur ...la mine au 22 de ani si inca mai fucntioneaza smile.gif
*




Unii se mai si ingrijesc de masina:)))


In alta ordine de idei... am scos masina din service, preturi la piesele schimbate, pentru interesati
- bieleta MooG - 57 RON
- Capat bara Febi - 62 RON
- Bucse bara stabilizatoare - capete 15 RON, mijloc 12 RON
- Stand directie - 75 RON
Si am directia ceas:)))

Am gasit bucsele de la puntea din spate dar nu stiu sigur daca sunt astea. Am de gand sa le schimb ca ma scartaie ceva pe acolo.Asta am gasit eu, prima pe impergom http://www.unixauto.ro/Unix_CikkekLista_Fo...3&cMegnNr=11853 stie careva daca asta este? si in alta ordine de idei, a schimbat cineva rulmentii de la puntea din spate? ca vad ca in bacau toti mecanicii fug de asta...

This post has been edited by dj_bonssay: 21 Dec 2010, 23:16


--------------------
Renault 19 1993, Hatchback
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Horyca
post 22 Dec 2010, 08:15
Post #57


Membru autentic


Group: Members
Posts: 230
Joined: 8 September 09
From: Cluj-Napoca




Salut, teoretic astea sunt rulmentii/bucsile care trebuie schimbate la puntea spate. daca puntea are joc mare si sa ovalizat la schimbi deageaba...

Daca te intereseaza la 160 lei (fara transport), iti pot trimite eu un set pe AM producator birth... dar se poate sa gasesti mai iefitn prin magazine, in cazul in care nu gasesti si vrei iti trimit...
eu am schimbat puntea cu totul si inca nu a fost necesar sa o repar dar zicea unul dintre mecanici ca este destul de nasol... sfatul meu este sa cauti un mecanic specializat in reparatii de punti ...

This post has been edited by Horyca: 22 Dec 2010, 08:24

Attached thumbnail(s)
punte.JPG ( Size: 124.08k ) Number of downloads: 176


--------------------
Renault 19 Chamade I 1991
Renault 19 Chamade (model 1) 1721 cm3,54 kw, F3NL740, L53B, an 1991.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dj_bonssay
post 22 Dec 2010, 09:52
Post #58


Membru autentic


Group: Members
Posts: 399
Joined: 5 October 07




QUOTE(Horyca @ 22 Dec 2010, 08:15)
Salut, teoretic astea sunt rulmentii/bucsile care trebuie schimbate la puntea spate. daca puntea are joc mare si sa ovalizat la schimbi deageaba...

Daca te intereseaza la 160 lei (fara transport), iti pot trimite eu un set pe AM producator birth... dar se poate sa gasesti mai iefitn prin magazine, in cazul in care nu gasesti si vrei iti trimit...
eu am schimbat puntea cu totul si inca nu a fost necesar sa o repar dar zicea unul dintre mecanici ca este destul de nasol... sfatul meu este sa cauti un mecanic specializat in reparatii de punti ...
*


Pe mine ma intereseaza daca bucsadin imagine este bucsa de pe capele puntii din spate. Clar ca daca am sa cumpar bucsele astea sa le schimb am sa iau si rulmenti. Desfac o data si schimb tot. Puntea e ok. Chiar ieri am facut unghiul la roti. Daca avea vreo problema aflam ieri.

22 Dec 2010, 09:55:
QUOTE(tynn @ 21 Dec 2010, 16:57)
I-ai masurat intai rezistenta cu un multimetru? Ca idee, la temperatura camerei (20gr.C) trebuie sa aiba aprox. 3,5 KOhm. Daca o incalzesti, rezistenta trebuie sa scada. In acest caz, nu ai de ce sa o schimbi...
Cea de apa se verifica exact la fel.
Ma indoiesc ca toti senzorii de pe masina ta sunt defecti...
*




In materialul cu "Consumul crescut" a dat Mihai valorile de la sondele de apa si aer in functie de temperatura motorului. Se pot masura pe motor, nu trebuiesc date jos. In alta ordine de idei, masuratoarea se face o data cu motorul rece si o data cu motorul cald. Am vazut discutii cand sondele mergeau bine dupa incalzirea motorului, dar pana atunci dadeau valori aiurea....

This post has been edited by dj_bonssay: 22 Dec 2010, 09:55


--------------------
Renault 19 1993, Hatchback
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Horyca
post 22 Dec 2010, 11:01
Post #59


Membru autentic


Group: Members
Posts: 230
Joined: 8 September 09
From: Cluj-Napoca




Am masurat Sonda de apa la aprox 28-35 de grade (pe motor) si imi arata valoare undeva la 2550. Am masurat sonda de aer tot asa si nu schita nimica... Verdict Sonda aer dusa!
Astept oferta tongue.gif


--------------------
Renault 19 Chamade I 1991
Renault 19 Chamade (model 1) 1721 cm3,54 kw, F3NL740, L53B, an 1991.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dj_bonssay
post 22 Dec 2010, 19:11
Post #60


Membru autentic


Group: Members
Posts: 399
Joined: 5 October 07




QUOTE(Horyca @ 22 Dec 2010, 11:01)
Am masurat Sonda de apa la aprox 28-35 de grade (pe motor) si imi arata valoare undeva la 2550. Am masurat sonda de aer tot asa si nu schita nimica... Verdict Sonda aer dusa!
Astept oferta tongue.gif
*




Ce oferte frate? Esti nebun? pentru 30-40 lei cat e o sonda noua tu pui SH?


--------------------
Renault 19 1993, Hatchback
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages < 1 2 3 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 14th August 2025 - 06:14
Dacia