Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

98 Pages « < 6 7 8 9 10 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Probleme ambreiaj Megane 2, Indiferent de motorizare

cata70
post 23 Jul 2007, 12:20
Post #211


Membru autentic


Group: Members
Posts: 537
Joined: 1 September 05




radu83,asadar problema era (si) din alta parte... smile.gif


--------------------
Toyota Avensis 2013
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
radu83
post 23 Jul 2007, 20:47
Post #212


Membru


Group: Members
Posts: 194
Joined: 22 March 07
From: Bucuresti




Revin cu vesti proaste, dupa un drum la mare, a revenit trepidatia. Sincer ma scoate din sarite, si in plus acum face un click enervant si pedala de ambreiaj. Saptamana asta ma duc la alt service. Feriti-va de Auto Meridian. Habarnisti si neseriosi!


--------------------
Renault Megane 2.2 / Passat B6 --- 1.6 16v / 1.4 TSI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cricu
post 25 Jul 2007, 10:28
Post #213


Membru incepator


Group: Members
Posts: 38
Joined: 15 October 06
From: Oradea




Nu stiu daca s-au mai pus intrebarile astea insa as vrea sa stiu:
- ce procent (estimativ) de ambreiaje pica pe dci-uri
- si ce procent din benzinarele 1.6 16V MII.2 au problema asta cu ambreiajul (comparative cu 1.6 16V MII.1); cu alte cuvinte exista diferente intre ambreiajul de pe dci, cel de pe 1.6 16V MII1. si 1.6 16V MII.2
Din ce observ eu pe acest forum lumea cu dci-uri tinde sa fie mai multumita decat cea cu 1.6 16V, si nu cred ca e numai din cauza defazorului...

<span class='edit'>25 Jul 2007, 14:20:</span>
acelasi topic pe un forum frantzuzesc...interesant zic eu!
http://megane2.superforum.fr/Megane-et-car...agequo-t338.htm

<span class='edit'>25 Jul 2007, 20:32:</span>
Cei care cititi topicul asta votati la
http://www.reno.ro/index.php?showtopic=817...iscuri+ambreiaj pentru a avea o idee mai buna cat de frecventa e problema cu ambreiajul si la care
variante se manifesta cu precadere.

@mefmef mersi pentru poll!

This post has been edited by cricu: 25 Jul 2007, 20:36


--------------------
Renault Megane II.1 Sedane 21000km 02/2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 30 Jul 2007, 07:36
Post #214


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




Sunt curios, dintre cei care au schimbat ambreiajul, cat de des stau in trafic din ala infernal de bara la bara...


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
catalin_tm81mis
post 30 Jul 2007, 08:35
Post #215


sofer de paie


Group: Members
Posts: 261
Joined: 16 January 07
From: Timisoara




JENANT!
dupa 2 zile am reusit sa recuperez masina din service
merge teribil
mult mai rau decat inainte
mi-au stricat si alarma, pedala de ambreiaj suiera cand o apas si cand vreau sa pleca masina trepideaza toata parca e diesel dar din ala vechi asemanator unui tractor si asta dupa numai 2 zile
maine ajung inapoi la ei sa fac o noua programare


--------------------
renault megane 2.2 2007 - confort expression
megane sedan confort expression 2007+clima automata+rouge du feu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cricu
post 30 Jul 2007, 09:55
Post #216


Membru incepator


Group: Members
Posts: 38
Joined: 15 October 06
From: Oradea




Pai suna-i, n-are sens sa te duci pana acolo doar pentru o programare: 0256 244478

30 Jul 2007, 10:08:
SSilviu, io nu-s curios, io-s doar curios cum poate sa cedeze atat de repede in conditii NORMALE de altfel! Megane nu e sigurul model Renault cu problema asta. Mai sunt si Daciile Logan-uri care manifesta aceleasi scuturaturi la pronirea de pe loc... whatever, materiale de KK...
Ambreiajul e o piesa esentiala la orice masina; daca nu-ti merge nu mergi! Poll-ul pus de mefmef poate iti da o idee despre procenul de defecte ambreiaj la Megane si kilometri la care s-a intamplat...

Apropo, cei ce n-ati votat inca va rog sa o faceti!

Si inca o chestie, schimbarea kit-ului de ambreiaj la Megane e o chestie comuna in service-urile Renault. Mecanicul care a schimbat ambreiajul pe masina mea mi-a spus (si nu vad de ce ar fi mintit) ca nici el nu mai stie cate a schimbat, chiar mi-a spus de o saptamana in care a schimbat 4 bucati... is subiectiv, recunosc, insa cand imi scutura iara la al doilea ambreiaj la 20kkm, cred ca atata pot sa imi permit, sa fiu subiectiv.

This post has been edited by cricu: 30 Jul 2007, 10:08


--------------------
Renault Megane II.1 Sedane 21000km 02/2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CrisN
post 30 Jul 2007, 23:39
Post #217


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 24 April 06




Am citit cu ff mare interes acest topic.
Am aceiasi problema; din noiembrie 2005 de cand am luat sedanul 1,6 16V (benzina) nu am fost multumit de felul in care functioneaza ambreiajul: tine ff sus, cupleaza dur si scurt, da in nas la pornire normala, agata la schimbarea tuturor vitezelor, de f. multe ori nu intra in marsarier si in final se termina prin trepidatii la pornire in viteza I, mai ales daca este cald (incins) si in masina 5 persoane (in sarcina).
Intr-un cuvant KK.
Am schimbat Kit-ul ambreiaj la 17.000 km (Meridian Vest) in garantie, din cei 17.000 au fost facuti 6.000 km pe sosele din vest (in CO).
Pe la 26.000 km a inceput sa faca din nou (sa trepideze); acum am 30.000 km (inca 7.000 pe sosele din vest) si ma duc miercuri la revizie; o sa le spun si de ambreiaj si sper sa-l schimbe, tot in garantie.
Problema este ca in noiembrie 2007 se fac 2 ani si va iesi din garantie.

ESTE INADMISIBIL ca un ambreiaj sa tina numai cca. 15.000 km!

Tin covrigu' in mana de 30 ani si stau numai cu fundu' in masina...
Despre utilizare necorespunzatoare nu poate fi vorba, pur si simplu este un angrenaj prost (proiectat sau realizat sau montat sau ....); oricum nu este vina soferului!

In concluzie facand aluzie la reclama Renault care promova sedanul prin 2005, ceva de genul "placerea de a conduce" (patronul il dadea jos pe sofer si conducea el singur sedanul) experienta mea este exact contrara: LA FIECARE PLECARE DIN LOC SI SCHIMBARE DE VITEZA ESTI TOTAL NESATISFACUT...
cum zicea cineva pe post in nici un caz nu este user friendly.

Recunosc ca alte probleme deosebite nu am avut cu sedanul.

O sa va tin la curent cu revizia de miercuri.

PS: scuze ca am lungit-o asa mult dar am si eu un of! sad.gif


--------------------
renault megane sedan 2005 1,6 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mefmef
post 31 Jul 2007, 20:29
Post #218


Membru autentic


Group: Members
Posts: 275
Joined: 17 October 06




Mda, cam sensibil ambreiaju asta la Megane.
Este pacat ca au asemena probleme cu piese care nici macar nu sunt fabricate de Renault. Fulia este produsa de Delphi. Ambreiajul parca de Valeo.

Ar putea si ei sa fie mai severi la controlul pieselor pe care le preiau de la altii.
Nota proasta pt. asta.

Pacat de design si de celelate calitati ale masinii.


--------------------
Renault Megane Sedan 2006 1.6 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 31 Jul 2007, 20:45
Post #219


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




Sincer sa fiu si pentru mine e o mare enigma ca Renault nu efectueaza modificari la aceste probleme, gen ambreiaj/flanse/fulie/bobine, pentru ca nu ar interveni costuri extraoridinare in plus, iar beneficiul la capitolul faima a fiabilitatii ar fi enorm. Pentru ca practic 90% din problemele pe care le au Meganurile se regasesc in categoriile astea deja stiute. Sau poate doar romanii vad asemenea probleme, cu dedicatie speciala de la francezi?

Tin minte ca am vazut in editia romaneasca a lui 4 roti acum un an doi un raport de fiabilitate cu privire la Megane. Ei bine, acolo aceste probleme des intalnite la noi, nu se regaseau mai deloc. Asadar sa trimita francezii intentionat modelele cu probleme la noi in tara? Eu unul ma cam indoiesc de asta. Atunci ce explicatie sa fie?

This post has been edited by ssilviu: 31 Jul 2007, 21:26


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cricu
post 1 Aug 2007, 12:52
Post #220


Membru incepator


Group: Members
Posts: 38
Joined: 15 October 06
From: Oradea




Ssilviu, cred ca te hazardezi cand spui ca nu ar interveni costuri suplimentare, nu ai de unde sa stii... Cat despre faptul ca nu se face nimic, iar n-ai de unde sa stii; probabil se face, insa pentru modelul urmator ce va fi lansat in 2009 din cate stiu eu. Problema e ca nu stii daca ambreiajul e de vina intr-adevar (singur vinovat sa zic asa), sau e un cumul de factori. Poate problema e mai adanca si implica un redesign la piese la care tu nici nu te-ai putea gandi ca au legatura cu acest defect. Eu is destul de sigur ca ambreiajul pus pe dci-uri e acelasi ca cel pus pe 1.6 16V (sau cel putin similar si produs de aceeasi firma) si totusi defectul se intalneste foarte rar la dci-uri, deci sursa problemei (acel root cause) poate sa fie altceva sau o combitantie de factori (lucruri care in mod normal trebuie depistate prin testare riguroasa - asta cere timp si bani mai ales dupa terminarea ciclului de dezvoltare e destul de scump cred)
Singurul lucru cert e dezamagirea a 25% din utilizatori (conform sondajului de pana acum) si hotararea acestora mai mult sau mai putin nuantata de a vinde masina si de a nu mai lua niciodata in calcul varianta cumpararii unui Renault. Asta e riscul pe care Renault, dupa parea mea, e dispus sa si-l asume considerand volumul de masini pe care il vinde...

Apropo de teoria conspiratiei, daca te uiti un pic mai sus la un post tot de al meu vei vedea un link catre un formul frantzuzesc care prezinta aceesi problema de care vorbim noi aici. Era si o concluzie acolo data de doua service-uri vizitate de povestitorul in cauza, si anume o deformare (un defect, o slabiciune) cum vrei tu sa ii spui a volantei, deci s-ar putea foarte bine ca defectul de ambreiaj sa fie provocat si nu constructiv sa zic asa... concluzia ramane

This post has been edited by cricu: 1 Aug 2007, 12:58


--------------------
Renault Megane II.1 Sedane 21000km 02/2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
catalin_tm81mis
post 1 Aug 2007, 14:32
Post #221


sofer de paie


Group: Members
Posts: 261
Joined: 16 January 07
From: Timisoara




dezamagire utilizatorilor e evidenta
eu am cumparat in februarie masina. pana in aprilie si-a mai luat un coleg de birou un megane lux privilege si verisoara mea un clio 3 amandoi incantati de cum arata si de laudele care le aduceam eu marcii renault.
in iunie am avut 15200 de euro pregatiti pentru un lux privilege albastru (+ 1500 inmatricularea casco presuri ce nu se dau cadou in timisoara biggrin.gif ).
a venit luna iulie mi s-a stricat ambreiajul, a fost reparat execrabil, a avut deja 3 vizite in service ptr diferite motive si reglaje, am platit 570 de lei revizie de 15000 km si un bec ars la ei in service dar facturat tot mie.
peste toate astea mi-am luat banii si am cumparat vinerea trecuta audi din semnatura
nu au murit ei ca nu mi-am luat eu al doilea megane dar totusi daca ma multumeau vindeau unu in plus


--------------------
renault megane 2.2 2007 - confort expression
megane sedan confort expression 2007+clima automata+rouge du feu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
radu83
post 3 Aug 2007, 13:37
Post #222


Membru


Group: Members
Posts: 194
Joined: 22 March 07
From: Bucuresti




Salut,

Dupa cum v-am zis, am schimbat service-ul, am fost la Mach1 Autoservice ... si acolo ... stupoare ... mi-a zis ca asa fac toate, ca asta e problema cu ambreiajul hidraulic, ca daca era pe fir nu ar fi facut ...Eram sa explodez de nervi ... pai cum ma nene ambreiaju hidraulic e mai prost decat ala pe fir??? atunci de ce dracu l-au mai montat???
Sincer, o iau razna, Megane e o masina buna de facut poze cu ea si atat. O sa o vand cat pot de repede, pentru ca daca mai merg in alt service si-mi pun aceeasi placa ma lasa nervii si ii iau la pumni.


--------------------
Renault Megane 2.2 / Passat B6 --- 1.6 16v / 1.4 TSI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
caktuss
post 3 Aug 2007, 21:44
Post #223


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.433
Joined: 7 May 05
From: Iasi




daca-s boi aia din service, asta nu e vina masinii...
cine a fost asa de cretin sa spuna ca ambreiaju` pe cablu e mai bun decat ala hidraulic radmasa.gif


--------------------
Renault Megane Sedan II - numar cu gaura 1.6 16v 05-2005
m2 sedan expression 1.6 16v 06/2005
20 000 km (1/09/2006)
33 600 km (26/09/2007)
45 000 km (o3/01/2009)
50 000 km (03/06/2009)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ticatara
post 4 Aug 2007, 10:28
Post #224


Membru incepator


Group: Members
Posts: 70
Joined: 17 November 05




Si eu am schimbat Service-ul.
Am fost la Serus, s-a constatat ca trepideaza si m-a programat pentru schimbarea (din nou) a kitului ambreiaj (mi-au bagat si placa ca daca e albastru nu intra pe garantie).
Nu le-am spus ca am fost si la Autocobalcescu unde mi l-au mai schimbat o data (asta din ce au spus ei, nu sunt foarte sigur). Daca afla bine, daca nu iarasi bine.


--------------------
Megane II Sedan 1.6 Privilege, gri metalizat, noiembrie 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CrisN
post 4 Aug 2007, 20:07
Post #225


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 24 April 06




Asa cum am promis luni (30 iul) revin cu noutati din service (Meridian Vest).
Am facut revizia la 30.000 si cu ocazia asata le-am spus de trepidatiile ambreiajului. Au constatat si ei ca trepideaza si, in final, dupa ceva parlamentari cu "guru" (omu' de la reno), a zis ca face alerta la renault dar ca, avand in vedere ca a mai fost schimbat in garantie, el nu crede ca vor fi de acord sa-l mai schimbe pe garantie desi a recunoscut ca stie ca sunt probleme la cutiile de 1,6 16V.

Apropo, mecanicul mi-a zis ca 1,6 16 V (pe benzina) au alta cutie decat cele pe motorina la care nu sunt probleme deosebite.

I-am spus ca nu cred ca e normal ca un ambreiaj sa se uzeze dupa cca. 8.000 Km dupa ce a fost schimbat tot la ei in service si ca daca nu-l vor schimba in garantie ma voi adresa OPC-ului. gun3.gif
A spus ca nu depinde de el si ca va face alerta la reno.

Accentuez faptul ca dupa numai o tura cu masina prin curtea serviceului si fara sa desfaca ambreiajul au fost de acord sa treaca in foaia de reparatii la URGENT: schimbat KIT ambreiaj.

Acum astept sa ma sune de la service si sa-mi transmita raspunsul reno.
Schimbat Kit ambreiaj + manopera mi-au spus ca e cca. 16 milioane!

Daca voi fi nevoit sa-l schimb pe banii mei vreau sa va intreb daca stiti un producator de Kit ambreiaj mai bun, mai fiabil decat cel pe care ni-l pun in garantie.

De exemplu Madriann posta in data de 26 apr 2007 urmatoarele:

"Pentru ca tot pregatisem 10 - 15 milioane pentru operatia asta, eu mi l-am luat pe asta.
La fel ca in poza, avea acelasi stick cu K-TEC Racing, dar si pe placa de presiune, si pe ambreiaj scria Valeo. Singura diferenta pe care am vazut-o la demontare a fost culoarea, asta nou era mai inchis....am presupus ca sunt alte materiale, poate ceva mai rezistente, nu stiu. De mers...merge perfect" ................ "Nu stiu daca ambreiajul de la Megane I se potriveste la Megane II"

Va multumesc anticipat pentru informatii si voi reveni cu noutati din service.


--------------------
renault megane sedan 2005 1,6 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adymateo
post 5 Aug 2007, 04:39
Post #226


Membru


Group: Members
Posts: 130
Joined: 27 July 06
From: Homeland Security




masina din semnatura, 7000 de km!luni s-a pus diagnostic:disc ambreiaj casat!luni 6 august sunt chemat in service pentru a face interventia!problema este insa ca incepand de azi masina da in nas si cand e rece motoru si cand este cald, schimbi treptele si parca simti cum te loveste, iei picioru de pe accelaratie si scade mai rapid in decelerare spre relanti, plus la plecarea de pe loc parca nu mai are putere de loc!
intrebarea este:asta are legatura cu ambreiajul, adica faptul ca da in nas?sau vine de la altceva?ca sa stiu despre ce fac scandal cand o duc in service!
off topic:am masina de un an si un pic si deja sunt satul, si de cat de varza e construita si de oamenii din service, daca nu ar fi atat de dragalasa as ura-o groaznic!!
pls help me guys


--------------------
Renault Talisman 2016 TCE 200 Intens, 4Control, BOSE
2016 TCe 200 Intens, 4Control, BOSE, Pack asist, Pack securitate, Pack Easy Parking
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CrisN
post 5 Aug 2007, 21:49
Post #227


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 24 April 06




@adymateo: eu cred ca datul in nas este din ambreiaj.

Eu am avut aceiasi problema masina fiind noua; am fost la service la revizia de 15000 si dupa ce au tot frecat-o specialistul scolit la reno a zis ca este din ambreiaj;
la 17000 mi-au schimbat ambreiajul ca incepuse sa trepideze la porire (vizibil mai ales in sarcina 4-5 pers. si incins (frecat peste 30 min. prin Bucuresti); dupa ce l-au schimbat tot a dat in nas si, la fel, nu schimbai vitezele fin, uniform, user friendly; pe la 25000 a inceput din nou sa trepideze la pornire si acum astept rezultatul "alertei" catre reno (vezi postul meu anterior).


--------------------
renault megane sedan 2005 1,6 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cricu
post 6 Aug 2007, 08:24
Post #228


Membru incepator


Group: Members
Posts: 38
Joined: 15 October 06
From: Oradea




adymateo, voteaza si tu aici...
la momentul de fata 22% din cei care au votat au avut probleme cu ambreiajul.

e bine sa voteze cat mai multi pentru a avea o precizie cat mai buna, si pentru asta e bine ca topicul sa ramana actual...
http://www.reno.ro/index.php?showtopic=81729&hl=procentaj


--------------------
Renault Megane II.1 Sedane 21000km 02/2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adymateo
post 6 Aug 2007, 12:25
Post #229


Membru


Group: Members
Posts: 130
Joined: 27 July 06
From: Homeland Security




de tot rahatu!ma duc in service dimineata la 8, ma intreaba bou ala de acolo:ia zii domne, cum se mai prezinta masina?poi uite da in nas, alea alea i-am explicat eu tot!aaa, poi nu e domne de la ambreiaj, inseamna ca este alta defectiune!haide sa mergem cu ea in proba!in proba, ciuciu, nu a facut mai nimica, nu am mai circulat cu masina de doua zile, i-am explicat ca domne uite tre sa mergi cu ea ceva timp prin trafic sa o soliciti si apoi incepe sa trepideze mai ales!
intr-un final au bagat-o pe stand, au tras pe acolo de ce au tras, au verificat tampoane motor, au pus tester-ul pe ea, pana la urma au dat jos filtrul de benzina!aici surpriza, apa fara numar si gunoaie!l-au desfundat pe ala, gata domne asta fu problema!e de la benzina domne(omv 100 folosesc eu)!zic, poi cum domne, trepidatiile alea urate, saptamana trecuta nu ai zis ca e discu?acuma e din benzina?poi da domne ca intra apa in injectoare si nu alimenteaza...povesti!
in concluzie, am luat-o in gura dinou de la reno!nu mi-au schimbat nici un disc de ambreiaj, am mers si in test cu ei si le-am spus ca tot mi se pare ca patineaza, nici vorba, nu am avut cu cine sa ma inteleg!"nu vezi domne ca masina merge ca un vis?daca nu mai trepideaza urat ca atunci inseamna ca e de la benzina domne!ce vii aici la noi cu apa in benzina si vrei sa schimbam discul de ambreiaj?"!profesionisti!acum m-au pus sa termin benzina care o mai am si cica sa bag de la luckoil si apoi sa imi schimbe filtrul de benzina ca de la ala facea naspa ashea!!!
rahatu asta de masina nici nu face a drac ashea de tare prin severin pe aici, traficul e destul de liber, si nici nu ai pe unde sa o soliciti cine stie ce!!!
oricum, inca o data raman bulversat de mecanicii reno!au mers si cu testeru pus pe ea, uite domne ce viteza indica pe bord asta arata si in calculator, merge domne, nu e nimica la injectie!
si atunci, ma intreb, cum de trepida in halul ala daca pe calculator la injectie nu afiseaza nici o eroare?enigma totala pentru mine...si sincer nici ca ma mai ocup de masina asta!ii schimb benzina si apoi si filtru ala si gata, m-am saturat de ea!ca sa nu mai zic, ca dupa ce am plecat din service, volanul imi statea inclinat spre stanga,m-am intors la mecanicu ala, ba nepoate, trasasi cu ranga de bielete ce ii facusi?ca uite sta volanu spre stanga, unde iti bagasi nasu?nu domne, nu i-am facut noi nimica, n-are legatura motoru unde umblaram noi cu directia!
mama ei de tara in care traim...


--------------------
Renault Talisman 2016 TCE 200 Intens, 4Control, BOSE
2016 TCe 200 Intens, 4Control, BOSE, Pack asist, Pack securitate, Pack Easy Parking
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
radu83
post 6 Aug 2007, 13:49
Post #230


Membru


Group: Members
Posts: 194
Joined: 22 March 07
From: Bucuresti




Salut,

Vad ca sunt extrem de multi posesori de Megane cu aceasta problema. Am nevoie de un sfat: daca eu ma apuc sa sun la Vocea Clientului si le spun .... fratilor nu ma intereseaza ... vorbiti cu service-urile voastre, si vreau sa fiu chemat pentru schimbare ambreiaj, de fapt pentru remedierea trepidatiilor, nu ma intereseaza prin ce metoda. Nu mi se pare deloc normal sa consum benzina/nervi/timp pentru un defect care a fost clar gasit in ambele service-uri in care am fost dar nici unul nu a fost in stare sa-l remedieze....

As avea sanse de reusita?


--------------------
Renault Megane 2.2 / Passat B6 --- 1.6 16v / 1.4 TSI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
radari
post 6 Aug 2007, 15:41
Post #231


Membru autentic


Group: Members
Posts: 217
Joined: 30 September 05
From: Bucuresti




si la mine aceeasi problema. chestia interesanta e ca a disparut. acum o testez de vreo mie de km incoace si am senzatia ca trepideaza doar la plecarea de pe loc, in situatia in care o bruschez un pic. am vreo 13k km. in mers a aparut acum 1k km la iesirea dupa A1, unde trasesem de ea cu 130-140km/h. mai astept, nu vreau sa pierd vremea prin service, inca.


--------------------
Renault Megane Sedan 2.2 2006 1.6-16V
Daewoo Nubira II - 2002,1.6-105hp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cxdani
post 6 Aug 2007, 17:39
Post #232


Membru


Group: Members
Posts: 112
Joined: 21 March 07




Domnilor, putem spune ca am luat o mare teapa de la reno.

Si eu am probleme cu ambreiajul. Problema s-a manifesta mai demult, pina in 10000 km. Dar nu mereu, doar prin Bucuresti, in aglomeratie. Cind ies din oras e ok, normal.
Acum am fost la revizia de 15000 si printre altele le-am spus ca nu imi place cum suna motorul. Chestia e ca atunci cind ii dau sprituri se aude un sunet ca si cum aspira aer, si abia dupa vreo secunda se ambaleaza si ea. Uneori cind o turez mai tare da si unele mici rateuri. In service, specialistul lui peste a zis ca totul e ok. Alt trepadus pe acolo a auzit cum sugea aer, dar a zis ca e normal ca ii dau in bot cind ii dau sprituri. Si ca el n-a mai vazut chestia asta.
Am plecat de la service ca oricum venisem doar pentru revizie.
A doua zi se apuca ambreiajul sa faca probleme. Vibra ca nebunul la plecare de pe loc incit uneori imi venea sa trag pe dreapta si s-o las sa-si traga un pic sufletul.
M-a exasperat masina asta. Imi vine sa ma duc sa-i dau foc in fata la dealer.
Masina nu are nici un an si deja are prea multe probleme. Am avut o japoneza inainte la care nu am schimbat nici frine nici ambreiaj si nici altceva in 80000 km.
Reno e un rahat. Regret enorm ca am luat-o.
Un vecin tot cu sedan mi-a zis ca lui i-au schimbat jumatate de motor in doi ani. Era catranit rau de tot.
Daca nu era in garantie o reparam eu la cineva meserias. Dar asa sint legat de "meseriasii" de la reno.
Ce porcarie de masina e asta sa-i pice ambreiajul la 10-15 mii km?

Cineva mai sus zicea ca avea apa si murdarie in filtrul de benzina. Mie mi-au schimbat pompa de benzina pe garantie ca era defecta de cind am luat-o. Si atunci am aflat ca filtrul e incorporat in pompa. Si mi-au zis ca nu pot schimba filtrul decit cu tot cu pompa. Frumos, nu?
Hai bafta si va mai zic ce mai rezolv.


--------------------
Renault Megane Sedan 2.2 1.6 16V Expression Octombrie 2006, clima
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mutzunache
post 6 Aug 2007, 19:57
Post #233


Milk my sheep, bitch!


Group: Members
Posts: 1.571
Joined: 22 May 06
From: Bucuresti




Sa vedeti cate ambreiaje se schimba la Hyundai, saptamana trecuta in service-ul din Bucuresti 5 Hyundai Tucson, 3 Santa Fe si un Getz, asa ca nu va mai plangeti, masini noi, cu mai putin de 10.000 de km la bord.

This post has been edited by Mutzunache: 6 Aug 2007, 19:57


--------------------
M. Outlander 2019 Honda Civic 2021 Cadillac Eldorado 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FireChief
post 6 Aug 2007, 20:20
Post #234


Ut ameris, amabilis esto * Fii amabil si o sa fii iubit


Group: Members
Posts: 683
Joined: 3 September 06
From: Bucuresti




22 de mii...fara probleme,ambreiaj impecabil,desi e omorit zilnic prin bucuresti smile.gif


--------------------
Renault Megane Sedan 1.5 dci, 100 cp , Luxe Privilege ,Beige Poivre
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
caktuss
post 6 Aug 2007, 21:21
Post #235


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.433
Joined: 7 May 05
From: Iasi




filtrul de benzina e separat de pompa de injectie...
am 35 de mii , masina a vazut si talpa, si mers in aglomeratie ,am bagat si greutate pe ea (numai o data) si ambreiajul n-are nici pe dracu...


--------------------
Renault Megane Sedan II - numar cu gaura 1.6 16v 05-2005
m2 sedan expression 1.6 16v 06/2005
20 000 km (1/09/2006)
33 600 km (26/09/2007)
45 000 km (o3/01/2009)
50 000 km (03/06/2009)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adip
post 6 Aug 2007, 21:29
Post #236


Banned


Group: Members
Posts: 2.177
Joined: 12 July 06
From: Melbourne, Victoria




Domnilor, puteti fara grija sa postati problemele voastre cu reno pe mai multe forumuri, alegand cuvintele / frazele in asa fel incat google, la o cautare dupa, sa zicem, "renault costuri intretinere" sa intoarca printre primele rezultatele voastre smile.gif
@Mutzunache: ar fi interesant de aflat daca si cei cu hyundai au fost plimbati de la ana la caiafa dupa binecunoscutul tipic shmenaro-nesimtito-mioritic.


--------------------
* * *
What you live with you learn.
What you learn you practice.
What you practice you become.
What you become has consequences .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
radu83
post 6 Aug 2007, 21:32
Post #237


Membru


Group: Members
Posts: 194
Joined: 22 March 07
From: Bucuresti




ce as putea sa zic decat: norocosilor ...


--------------------
Renault Megane 2.2 / Passat B6 --- 1.6 16v / 1.4 TSI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adymateo
post 6 Aug 2007, 21:43
Post #238


Membru


Group: Members
Posts: 130
Joined: 27 July 06
From: Homeland Security




QUOTE(Mutzunache @ 6 Aug 2007, 20:57)
Sa vedeti cate ambreiaje se schimba la Hyundai, saptamana trecuta in service-ul din Bucuresti 5 Hyundai Tucson, 3 Santa Fe si un Getz, asa ca nu va mai plangeti, masini noi, cu mai putin de 10.000 de km la bord.
*




si asta ar trebui sa ma incalzeasca cu ceva?ar trebui sa ma relaxeze?macar alora cel putin le schimba piesele, nu fac gesturi la garantie cum se intampla la reno!de fapt, marea mea frustrare este faptul ca oamenii sunt depasiti de situatie si habar n-au sa repare masina, asa ca o ia pe nimerite, ba aia ba aia!apa din benzina am vazut-o cu ochii mei cand mi-au aratat filtrul si ce au scos, dar la fel de sigur sunt ca trepidatiile alea penibile la o masina de 7000 de km nu erau date de apa din benzina!nu-i nimica, eu mi-am bagat picioru' in ea si ma prezint de acum inainte in service numai cand o sa pice, eventual cand o sa ma ia din drum cu traileru, si sa vezi atunci scandal!
oricum, m-am hotarat, in cateva luni de zile o vand si gata, ce atata stres cu a rableta si mai ales, cu mecanicii aia........idioti!!
yo am luat masina noua doar de teama de a nu umbla numa prin service daca as fi optat pentru una second, dar iata ca meganul reuseste sa depaseasca toate asteptarile!

This post has been edited by adymateo: 6 Aug 2007, 21:45


--------------------
Renault Talisman 2016 TCE 200 Intens, 4Control, BOSE
2016 TCe 200 Intens, 4Control, BOSE, Pack asist, Pack securitate, Pack Easy Parking
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cricu
post 7 Aug 2007, 08:17
Post #239


Membru incepator


Group: Members
Posts: 38
Joined: 15 October 06
From: Oradea




trebuie sa insist un pic..., insa cei care n-ati votat, fie ca ati avut probleme, fie ca nu, va rog sa o faceti...
http://www.reno.ro/Procentaj-schimbare-ambreiaj-t81729.html
Mersi

<span class='edit'>7 Aug 2007, 08:27:</span>
@adymateo:
cea mai buna solutie la defectele astea care nu se manifesta intotdeauna e sa astepti momentul cand sesizezi defectul si atunci fuga la service. Il iei pe seful de service de urechi, il urci in masina si ii arati. Aceeasi problema am avut si eu la constatarea defectului, adica la ei mergea bine, insa am inteles ca se manifesta in anumite conditii (mie mi se intampla atunci doar dimineata pe motor rece) si atunci am lasat masina in parcarea service-ului, am venit a doua zi, am urcat vreo trei mecaici in masina si i-am dat drumul... s-a constatat cu dare din cap din partea tuturor si gata!

Ca observatie: polemicile pe tema "e proasta masina - nu e proasta masina" is inutile. Fiecare are experienta sa si masina sa, cei ce nu au avut probleme majore n-au cum sa se declare nemultumiti (ar fi stupid), iar cei care au avut se intreaba cum e posibil asa ceva la o masina noua? - intrebare perfect justificata dealtfel.
Exemplul cu alte masini e irelevant. Ambreiajuri se schimba tot timpul la toate masinile din varii motive, defect e fabricatie sau material, defect de utilizare etc. Deci e irelevant ca la Hyundai sau schimbat nu stiu cate ambreiajuri intr-o saptamana, noi vorbim aici despre Megane.

@FireChief:
defectul e mai rar intalnit la dci-uri!

This post has been edited by cricu: 7 Aug 2007, 08:30


--------------------
Renault Megane II.1 Sedane 21000km 02/2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cxdani
post 7 Aug 2007, 12:33
Post #240


Membru


Group: Members
Posts: 112
Joined: 21 March 07




QUOTE(caktuss @ 6 Aug 2007, 23:21)
filtrul de benzina e separat de pompa de injectie...
*



Megane-ul meu e luat in oct 2006. Cind am schimbat pompa de benzina a trebuit sa merg de doua ori la ei. Prima data pentru ca baietii destepti de la reno au trimis piesa din baza de date dar care nu se potrivea la masina mea. A trebuit sa se faca rectificarea in baza de date, apoi au trimis piesa corespunzatoare.
Cel care mi-a inlocuit-o e un sef pe acolo si am vazut ca se cam pricepe. Tot respectul pentru dinsul.
Si intradevar filtrul de benzina e chiar in pompa de benzina (cea scufundata in rezervor) si nu se pot schimba decit impreuna. La alte megane-uri filtrul e separat, undeva pe teava. La mine, si probabil la multi altii, nu.

Zilele astea nu am mai avut probleme cu ambreiajul. E cu toane.

Si ce daca si la alte marci se schimba ambreiaje. Daca sint proaste sa se schimbe.
La japoneza dinainte am forjat odata ambreiajul de mirosea ingrozitor. Am tinut-o din ambreiaj intr-o panta. N-a avut nici pe naiba.

This post has been edited by cxdani: 7 Aug 2007, 12:40


--------------------
Renault Megane Sedan 2.2 1.6 16V Expression Octombrie 2006, clima
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
98 Pages « < 6 7 8 9 10 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 30th July 2025 - 05:26
Dacia