Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages  1 2 3 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

PORNESTE GREU

DINEL
post 28 Jan 2010, 08:10
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 28 January 10




AM UN RENAULT NEGANE CLASIC 1, 1,9 DCI FAB 2003 AM PROBLEME LA PORNIRE, PORNESTE FOARTE GREU. AM INCERCAT SA O PORNESC AFARA LA -14 GRADE SI SURPRIZA I-AM DAT 6 CHEI A CATE 5-6 SECUNDE APROXIMATIV FIECARE SI A MURIT BATERIA APOI AM LASAT-O CAM O ORA SI I-AM DAT DIN NOU SI A PORNIT LA PRIMA CHEIE DAR GREU . AM VERIFICAT BUJIILE SANT BUNE, MOTORINA VINE LA INTRARE IN FILTRU. DUPA CE PORNESTE MERGE PERFECT. AM FOST LA MECANIC SI MI-A SPUS CA ASA PORNESC ELE MAI GREU, MASINA O AM DE NOUA SI IL CONTRAZIC MASINA ARE 100800 DE KM REALI.
ATI MAI INTALNIT ASEMENEA CAZURI . VA MULTUMESC


--------------------
renault megane 1 megane 1 2003 - GR 09 DNL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionutt daniel
post 28 Jan 2010, 08:42
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.139
Joined: 22 August 06
From: Giurgiu




La diesel are acel vestit "senzor de turatie"? Daca da, merita sa-l desfaci si sa-l cureti. Mai ales ca zici ca ai verificat bujiile si dupa ce porneste merge normal.



This post has been edited by ionutt daniel: 28 Jan 2010, 08:44


--------------------
renault espace 2.2 - bulgariax4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DINEL
post 28 Jan 2010, 09:03
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 28 January 10




QUOTE(ionutt daniel @ 28 Jan 2010, 08:42)
La diesel are acel vestit "senzor de turatie"? Daca da, merita sa-l desfaci si sa-l cureti. Mai ales ca zici ca ai verificat bujiile si dupa ce porneste merge normal.
*


UNDE IL GASESC


28 Jan 2010, 09:25:
DA-MI NR TAU DE TEL NU POT SA TRIMET MESAJE PE PRIVAT CA NU AM MULTE DISCUTII PE FORUM

This post has been edited by DINEL: 28 Jan 2010, 09:25


--------------------
renault megane 1 megane 1 2003 - GR 09 DNL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
playeroooo2000
post 28 Jan 2010, 14:15
Post #4


de ce inca mai merge?


Group: Members
Posts: 330
Joined: 26 October 05




cauta cu "search". in josul paginii scrii: senzor volanta. http://www.reno.ro/index.php?showtopic=46012&hl=senzor turatie&st=0
sau ar mai fi un senzor captor de presiune(tu ai dci) care se afla la iesirea din pompa de inalta presiune, pe rampa comuna. este un user parca cj98czh sau cam asa ceva care a postat despre el foarte bine documentat.daca dai codul motorului, anul de fabricatie, seria la caroserie si email aici pe acest topic iti trimit din dialogis tot ce gasesc (a stau acasa 2 saptamani cu piciorul la atela).

This post has been edited by playeroooo2000: 28 Jan 2010, 14:16


--------------------
renault megane classic peste 500.000 km 2001 1,9 dti 59 kw/80 cp dynamique - Y944 GHC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
padre1704
post 28 Jan 2010, 21:12
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 46
Joined: 30 January 09
From: tg frumos, iasi




Nu stiu cat de "la subiect" voi fi, dar iti zic ce am patit eu cu un Megane, 1.9 Diesel, din 1999.
La inceputul iernii, cand a fost prima data - 4 grade masina nu a mai pornit. Bateria nici nu prea invartea asa ca am luat una noua. Acum, desi bateria invartea motorul nu vroia sa porneasca, scotea fum cand dadeam la automat, dar atat. Si am verificat bujiile, una era dusa, una avea un contact inperfect. Am remediat problemele, intre timp temperatura a ajuns la peste + 5 grade si masina a pornit.
A doua dimineata, -3 grade, masina nu a mai pornit. Am schimbat filtrul de motorina si cel de aer, reconditionat electromotor (la sugestia unui electrician, ca cica nu invartea suficient de repede) si a pornit.
A treia dimineata, -5 grade masina a pornit foarte greu.
Apoi problemele au cam incetat.... Zilele astea anuntandu-se temperaturi foarte scazute deja imi faceam planuri cu ce ma deplasez.
In seara in care au anuntat ger, am pus motorina Alpin de la OMV (sper ca nu e reclama) si masina a pornit (greu ce-i drept) si la - 30 grade cat au fost prin Iasi.
De aici tind sa cred ca problemele in cazul meu erau de la motorina (alimentam de la Petrom).
Un alt argument pe care l-as avea... Port in portbagaj o sticla de motorina de 2.5 L de la Petrom. Am scos-o si cand m-am uitat la ea, in partea de sus are culoare normala iar in partea de jos, cam 1-1.5L este de un "galben foarte dens", nu stiu cum sa explic ce e acolo.
In speranta ca am fost de ajutor cuiva....sper ca nu v-am plictisit prea tare.


--------------------
Renault Megane 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DINEL
post 29 Jan 2010, 19:57
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 28 January 10




nu gasesc senzorul de la volanta o sa-l mai caut maine


--------------------
renault megane 1 megane 1 2003 - GR 09 DNL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IonutGligan
post 29 Jan 2010, 22:53
Post #7


impatimit marca renault


Group: Members
Posts: 783
Joined: 7 June 09
From: Cluj Napoca




senzorul la motorizare 1.4 benzina ca al meu arata ca in pozele de mai jos, nu stiu daca la DCI e la fel iar poza unde e localizat senzorul cu o sageata e de pe forum luata nu e de la masina mea dar si la mine tot acolo e.

Attached thumbnail(s)
senzor_turatie1.jpg ( Size: 47.94k ) Number of downloads: 2324
senzorul_e_de_la_masina_mea_sharkness.JPG ( Size: 860.56k ) Number of downloads: 2444
senzorul_e_de_la_masina_mea_sharkness__2_.JPG ( Size: 875.52k ) Number of downloads: 2400
senzorul_e_de_la_masina_mea_sharkness__5_.JPG ( Size: 889.93k ) Number of downloads: 2352
senzorul_e_de_la_masina_mea_sharkness__4_.JPG ( Size: 822.21k ) Number of downloads: 2389
1.jpeg ( Size: 78.53k ) Number of downloads: 696


--------------------
Renault Megane 3 Estate SPORT TOURER dCi 1.9-130 ponei 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mitzunator
post 29 Jan 2010, 23:30
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 400
Joined: 25 December 07
From: Craiova




da zici ca nu iti porneste? asa zici tu ? ce problema ai mare kestie........eu ii dau foc la amea face l afel ca a ta pe caldura adica pe 3-4 grade vrea pe -5 nu mai vrea dau pana imi palpaie becu cu bateria din bord si moare se aprinde air bag abs incepe sa faca bordu ca bradu de craciun si incepe sa caraie toata masina ce dracu sa ii fac? ce sa verifc la ea? i dau foc i sgata.pornesc numai cu alata masina care sa imi dea curent.umblu cu cablurile la mine:( dry.gif


--------------------
Renault Megane 2 2008
[B][SIZE=7][COLOR=green]Megane 2 berlina 1,5 dci km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mining
post 30 Jan 2010, 08:08
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 404
Joined: 13 December 08




Daca porneste cu cabluri de la alta masina, cumpara alta baterie.


--------------------
Renault Fluence 1,5 dCi, 110 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionutt daniel
post 30 Jan 2010, 23:15
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.139
Joined: 22 August 06
From: Giurgiu




Astept sa spui daca a pornit bine dupa curatarea senzorului.


--------------------
renault espace 2.2 - bulgariax4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dbx
post 31 Jan 2010, 00:23
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 99
Joined: 2 June 08
From: Bucuresti




Aceiasi problema si eu (adica a "murit" bateria), problema e ca la 1,9 DCi spatiul pentru baterie (tava) este nepermis de mica (240 mm), bateriile cu aceasta dimensiune fiind cu valori de curent, mai ales curentul de pornire, mai mici decat necesarul unui diesel de 1,9. Daca aveti solutii ...
Si daca stie cineva ce baterie originala are acest model.


--------------------
Renault Megane I 2003 - B-60
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mitzunator
post 31 Jan 2010, 00:28
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 400
Joined: 25 December 07
From: Craiova




totusi as prefera o poza cu senzoru ala de volanta la 1,9 dti multumesc!


--------------------
Renault Megane 2 2008
[B][SIZE=7][COLOR=green]Megane 2 berlina 1,5 dci km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b06fcn
post 31 Jan 2010, 09:57
Post #13


DOCTOR


Group: Members
Posts: 5.855
Joined: 27 February 05
From: Bucuresti/Galati




@dbx ; ai dreptate cu spatiul pentru baterie la dci, solutia pe care am adoptat-o eu e simpla, schimb bateria odata la trei ani, de regula in a treia iarna incepe sa dea semne de oboseala, pana cand nu mai vrea sa porneasca, sunt la a doua baterie Caranda, luata in februarie 2009, pe care o luasem in ianuarie 2006 in locul bateriei originale cu care a venit masina. Ca idee, bateria originala avea 55 sau 60 Ah, Caranda are 65 Ah. Eventual incearca cu baterii pt taxiuri, care sunt mai heavy-duty, pe 21 am pus marca Zap.


--------------------
Renault 21 1.9dT, 1989 - B 06 FCN
MB C 220d 4MATIC
MB GLA 200
Renault 21 Turbo
Renault Megane 1.9 dCi
Opel Corsa 1.3 CDTI
Toyota Avensis 2.0 D4D
Lada 1200
Aro 10.4 4x4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Georginho
post 31 Jan 2010, 11:50
Post #14


Inventiv


Group: Members
Posts: 1.002
Joined: 6 July 07




Referitor la baterie: tot 1.9 dCi am si am cumparat Bosch de 72 Ah in toamna anului 2007. Iarna asta la gerurile care au fost am pornit-o cu cabluri. Sper sa ma duca iarna asta (am incarcat-o la redresor).
Pt iarna viitoare ma gandesc la o Varta, probabil amperaj mai mare, speciala pt Diesel, dar sa se incadreze in limitele dimensiunilor disponibile pt masina asta.
Cat despre bateriile romanesti... am tot auzit discutii ca daca nu pornesti diesel-ul zilnic iarna, nu o mai pornesti... si nu vad vreun motiv pt care sa cumpar un asemenea acumulator. NO OFFENCE!


--------------------
*** *** ***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dbx
post 31 Jan 2010, 13:34
Post #15


Membru incepator


Group: Members
Posts: 99
Joined: 2 June 08
From: Bucuresti




b06fcn - o data la trei ani este cam putin pentru o baterie
Georginho - nu se ofenseaza nimeni dar http://www.rombat.ro/index.php/ro/bateriil.../root/565110064 este singura solutie pe care am gasit-o cu un curent mai mare de pornire, adica 640A, la dimensiunea necesara, precizez ca am luat masina echipata cu o caranda maxima care am inteles ca ar fi cam la a 2-a iarna(max 3).


--------------------
Renault Megane I 2003 - B-60
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DINEL
post 31 Jan 2010, 14:04
Post #16


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 28 January 10




am ponit de dimineata erau -7grade si a pornit bine, iar mai tarziu adica pe la 11 cand erau 0 grade am pornit din nou ca sa plec cu ea si surpriza a invartit mai mult a luato mai greu


--------------------
renault megane 1 megane 1 2003 - GR 09 DNL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Georginho
post 31 Jan 2010, 14:30
Post #17


Inventiv


Group: Members
Posts: 1.002
Joined: 6 July 07




Motoarele diesel consuma foarte mult curent la pornire, deci decat sa o pornesti pt 2-3 minute, mai bine nu o mai pornesti pt ca mai mult se descarca bateria decat sa o incarce alternatorul...


--------------------
*** *** ***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b06fcn
post 31 Jan 2010, 18:01
Post #18


DOCTOR


Group: Members
Posts: 5.855
Joined: 27 February 05
From: Bucuresti/Galati




@ dbx - si eu zic ca e putin, probabil ca tras de ea ar tine mai mult, de regula eu prefer sa o schimb imediat cand incepe sa dea semne de oboseala, dar avand in vedere cauzele pentru care durata de viata este asa mica si faptul ca o asemenea baterie costa undeva la maxim 250 RON, schimbarea odata la 3 ani duce la un cost lunar de 7 RON, adica nici macar doi litri de motorina...Pe site la Caranda scrie ca durata de viata a unei baterii este de 4-5 ani, deci trei ani si ceva in conditiile in care bateria este mai mica decat ce trebuie, mi se pare o durata de viata corecta...
@ georginho - iarna asta, in ultimele doua saptamani, de cand cu frigurile, nu am scos Megane-ul ca am tot avut de mers cu Kia. Pot spune ca acum doua zile, desi era sub un morman de zapada, Megane-ul a pornit la prima cheie (i-am pus contactul de doua ori ca sa se incalzeasca bine bujiile), desi erau vreo -15 grade. In acelasi timp, Skoda sotiei, la care am pus baterie sanatoasa, de firma, abia a pornit la a patra cheie, desi masina mersese si cu o seara inainte - exemplu confirmat si de tine in cele spuse mai sus...Si solutia Caranda am gasit-o dupa ce am tot cautat ceva cu amperaj mai mare, la pret bun si cu dimensiunile limitate de locas...Asa ca, nu se ofeseaza nimeni, dar tot asa, da-mi voie sa spun no offence dar nu vad nici eu motiv sa iau baterie de firma, care in a doua iarna sa porneasca cu cabluri si sa trebuiasca bagata la redresor...de curiozitate, cat ai dat pe bateria in cauza?


--------------------
Renault 21 1.9dT, 1989 - B 06 FCN
MB C 220d 4MATIC
MB GLA 200
Renault 21 Turbo
Renault Megane 1.9 dCi
Opel Corsa 1.3 CDTI
Toyota Avensis 2.0 D4D
Lada 1200
Aro 10.4 4x4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Georginho
post 31 Jan 2010, 18:49
Post #19


Inventiv


Group: Members
Posts: 1.002
Joined: 6 July 07




258 ron in toamna 2007... un pret detul de mare, dar daca o scot din iarna asta si ma tine pana la toamna consider ca a meritat banii.
Am zis "no effence" pt ca nu prea auzisem cuvinte de lauda pt bateriile romanesti pe diesel, dar daca "zici" ca o Caranda este garantata 4-5 ani... parca as incerca si eu...


--------------------
*** *** ***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b06fcn
post 31 Jan 2010, 19:48
Post #20


DOCTOR


Group: Members
Posts: 5.855
Joined: 27 February 05
From: Bucuresti/Galati




"zice" site-ul lor, garantia legala este insa de 2 ani...ca idee, pe R 21 am avut tot baterie Caranda de 66 Ah, luata in februarie 2005, pe care am schimbat-o in ianuarie 2009 cand a inceput sa dea semne de oboseala...


--------------------
Renault 21 1.9dT, 1989 - B 06 FCN
MB C 220d 4MATIC
MB GLA 200
Renault 21 Turbo
Renault Megane 1.9 dCi
Opel Corsa 1.3 CDTI
Toyota Avensis 2.0 D4D
Lada 1200
Aro 10.4 4x4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Georginho
post 31 Jan 2010, 22:06
Post #21


Inventiv


Group: Members
Posts: 1.002
Joined: 6 July 07




4 ani pe diesel cred ca e f bine... A meritat...
Am vazut ca si cei de la Rombat au un model Pilot care e facut special pt diesel. Cred ca pana la urma anul viitor voi incerca o baterie romaneasca pt a putea vorbi din propria experienta, nu doar din ce am auzit despre ele.


--------------------
*** *** ***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IonutGligan
post 31 Jan 2010, 23:28
Post #22


impatimit marca renault


Group: Members
Posts: 783
Joined: 7 June 09
From: Cluj Napoca




ca sa recuperezi curentul de ignition la fiecare pornire trebuie sa parcurgi minim 9 km spun specialistii. Eu pana la serviciu de acasa nu fac mai mult de 4.5 km pe care i-as putea face si pe jos dar e un drum anevoios mai la marginea orasului si de aceea iarna asta m-a obligat sa o pun pe redresor si dupa 16h mi-a aratat Full charging. Pe anu alta noua numai nu stiu de care cred totusi ca cele fara intretinere sunt mai bune.


--------------------
Renault Megane 3 Estate SPORT TOURER dCi 1.9-130 ponei 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
teal_c
post 1 Feb 2010, 07:13
Post #23


Ceva ani vechime in ale sofatului.


Group: Members
Posts: 252
Joined: 18 August 06
From: Bucuresti




Salutare tuturor, probleme cu bateria le-am avut si eu dar fac o mica smecherie. Pun contactul de 3 ori, adica.... contact pana se sting toate ,,jucariile'' stop si imediat contact. Consider ca bujiile se incalzesc ceva mai mult, pompa de motorina aduce motorina fara probleme si mi-a repede la temperaturi foarte scazute. Nu e o ....cine stie ce gaselnita dar nu mai omor bateria la pornire. Cand dadeam o singura cheie zapaceam bateria la pornire.....


--------------------
NISSAN QASHQAI 1.3L HP M/T 2WD PACK N-CONNECTA 2019 - B-Nr-XXX
Daca muncesti ca sa traiesti de ce te mai omori muncind?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
seba_tm
post 1 Feb 2010, 11:38
Post #24


Membru incepator


Group: Members
Posts: 28
Joined: 20 June 08
From: Timisoara




Am avut si eu probleme saptamana trecuta cu pornirea in sensul ca invartea electromotorul mai mult pana sa porneasca. Intr-o dimineata la -9 grade (nu foarte frig) a luat-o doar din a 3 cheie ceea ce nu am mai patit niciodata asa ca am dus masina la service unde mi-a verificat bujiile incandescente(era simtom clar). Surpriza a fost ca erau ok si mi-a zis sa mai stau 2-3 secunde dupa ce se stinge becul de la bujii inainte de a porni. De atunci sunt cateva zile si porneste la sfert de cheie. Nu stiu cum s-a reparat de la sine dar cu atat mai bine ca nu m-a costat nimic! biggrin.gif Intrebarea este daca problema e smecheria cu 2-3 secunde sau era vreun contact imperfect la fisele bujiilor?


--------------------
Renault Megane 2001 1.9 dTi 72 KW Classic Expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Hawk84
post 1 Feb 2010, 21:35
Post #25


Membru


Group: Members
Posts: 106
Joined: 18 June 08
From: Bucuresti




QUOTE(mitzunator @ 31 Jan 2010, 01:28)
totusi as prefera o poza cu senzoru ala de volanta la 1,9 dti multumesc!
*




Salut,
Senzorul de volamta la noi are aceasi amplasare ca si in pozele prezentate mai sus de IonutGligan

This post has been edited by Hawk84: 1 Feb 2010, 21:36


--------------------
Renault Megane 1 classic 1.9 dTi 2000 - CT-87-GCA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionutt daniel
post 1 Feb 2010, 21:41
Post #26


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.139
Joined: 22 August 06
From: Giurgiu




Mai fa inca o curatare la senzor, ca la ce a avut pe el sigur s-a pus iar pilitura, mai ales ca ai cam omorat electromotorul in ultima vreme.


--------------------
renault espace 2.2 - bulgariax4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DINEL
post 5 Feb 2010, 08:21
Post #27


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 28 January 10




am curatat din nou senzorul a seara si de dimineata erau -14 grade a pornit la prima cheie dar a invartit mai mult

5 Feb 2010, 08:27:
si ieri de dimineata am pornit in garaj la -sau+2 grade nu mai stiu si a pornit la a doua cheie.I-am dat o data a dat sa o ia cand am luat mana de pe cheie sa oprit si i-am mai dat o data si a luat-o

This post has been edited by DINEL: 5 Feb 2010, 08:27


--------------------
renault megane 1 megane 1 2003 - GR 09 DNL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
radunre
post 5 Feb 2010, 10:01
Post #28


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.573
Joined: 1 October 07
From: Tg Mures




Din experienta proprie, supra-incalzirea fortata (punerea contactului repetat) a bujiilor incandescente nu are decat neajunsuri, unul din ele fiind consumul nejustificat de curent care altfel ar ajuta electromotorul. La dCi, cred ca si dTi, releul de bujii este comandat in functie de temperatura exterioara (nu are legatura cu senzorul de la oglinda smile.gif ), poate ati observat ca la -20 grade, martorul galben sta mai mult aprins decat la 0 grade. Daca, de curiozitate, conectati o bujie incandescenta la baterie, ea se inroseste foarte repede dupa care se stabilizeaza. Repetarea contactului nu face decat consum suplimentar si uzura prematura a bujiilor, ele neincalzind suplimentar locul, chiulasa, cilindrul. Ideea e ca in momentul demararii, motorina pulverizata sa atinga suprafata incinsa a bujiei si comprimata fiind de piston sa explodeze. Inca un aspect al releului de preincalzire, el comanda bujiile incandescente chiar si dupa ce motorul a pornit astfel ajutand la normalizarea relantiului si o ardere perfecta cu motorul rece.
Daca un diesel "modern" nu porneste in 3-5-7 rotiri ale electromotorului e posibil sa aiba probleme la alimentare, amorsare (aer pe conductele de motorina), pompa de inalta presiune, senzori, injectoare, compresie etc.
Iarna asta au fost si prin Mures temperaturi de -24, motorul masinii din semnatura a pornit mai greoi (~4-5 ture) dar la prima cheie, mai greoi fiindca desi bateria are ~1 an (Bosch silver 72A), fac multe drumuri scurte prin oras, asta neajutand prea mult la incarcarea/mentenanta ei.

Folosesc exclusiv motorina OMV Sprint diesel in orice anotimp (niciodata aditivi) si ulei Elf Excellium 5W40. Filtrul de motorina a fost schimbat cu ~40.000km in urma (odata cu distributia) si nu am de gand sa-l schimb decat la urmatoarea revizie a distributiei. Am sa postez imagini cu el demontat la vremea respectiva wink.gif . Motorul "trage" excelent, nu are fum in coada (testat ITP cu 3 luni in urma), nu consuma suplimentar (ulei/motorina) si are 183.000km (nu stiu cat de reali smile.gif ). Cele din acest paragraf le-am scris pt. a elimina eventualele discutii/contre pt. conditiile de utilizare/mediu etc.

This post has been edited by radunre: 5 Feb 2010, 10:06


--------------------
Clio III K9K772 / Clio III K9K772 2009 - MS
Daca muncesti ca sa traiesti, de ce te omori muncind ?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mitzunator
post 27 Feb 2010, 15:48
Post #29


Membru autentic


Group: Members
Posts: 400
Joined: 25 December 07
From: Craiova




si cum se scoate senzorul ala la 1,9 dti ca am incercat si cand sa bag tubulara surpriza avea un cablu mare si gros in fata celor 2 suruburi si nu am putut sa ajung in nici un fel la ele,mai ales ca tubul acela nu se misca era cam fix


--------------------
Renault Megane 2 2008
[B][SIZE=7][COLOR=green]Megane 2 berlina 1,5 dci km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
buyaka32
post 28 Feb 2010, 21:21
Post #30


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 29 November 09




I-ai facut schimbul de ulei? pentru ca si eu am avut aceeasi problema...imi pornea greu...dar dupa ce i-am facut schimbul,pornea imediat. Acum nu stiu sigur care este problema la tine...megane-ul meu e pe benzina. Sper ca ti-am fost de folos


--------------------
renault megane 2003 , 1.6.16V - CT 08 GIP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages  1 2 3 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 29th April 2025 - 16:29
Dacia