Megane III 1.6 16V 110cp - consum prea mare?, după resetare calculator de bord
![]() ![]() ![]() |
Megane III 1.6 16V 110cp - consum prea mare?, după resetare calculator de bord
ionutm82 |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 187 Joined: 19 February 06 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane 3 1.6 16V
Dynamique 2009
- B-yy-XXX
|
|||
Laurentziu83 |
![]()
Post
#32
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
QUOTE(malcioi @ 3 Feb 2011, 23:29) Mie mi-a scos 5.2 / 100 (si pe CB si la pompa) asta vara cand am mers in Grecia 2 persoane in masina + bagaje Si am avut drum mixt cu viteze de 60 km / h in localitati si 110 maxim in afara. Hai las-o ca mai minte omu', da' nici chiar asa. Consumuri de 5.x nu imi afiseaza CB-ul decat la viteze gen 80 la ora cu a 5-a sau a 6-a. Vara, cu cauciucurile aferente, la 100 la ora pe cruise, parca aveam intre 5.8 si 6.2, singur in masina, nu vad cum as putea obtine fizic 5.2. Cel mai putin am scos 6.3 in 2 ocazii, odata cand ma intorceam de la Brasov si a doua oara cand ma intorceam de la Iasi, maxim 2 persoane. Cred ca e evident ca si diferenta de altitudine si-a spus cuvantul aici, ca sa nu mai zic de un mers relativ batraneste, fara sa am nevoie de detector. Am mai scos 6.5% la un drum de Constanta, prin Dobrogea, mers 100% legal, dar si ceva dealuri, poate mai scadeam un 0.2-0.3% daca era drum drept. Oricum eu imi sustin parerea ca, orice ai face, sub 6% (si asta tras de par) nu ai cum sa scoti cu masina asta pe un drum drept, in ambele sensuri. Daca pe un sens scoti mai putin, incearca si din sens opus, e posibil sa ai o surpriza. Altfel oricine poate obtine consum minuscul de la Balea Lac, pe Transfagarasan, pana la Vidraru. Am facut tot felul de experiente, si cu cruise, si fara, etc, si mai putin nu se poate. Nu ca m-ar interesa foarte mult consumul, la cat costa benzina in ziua de azi oricum iti pregatesti un portofel dolofan la fiecare drum indiferent ca iti consuma cu un litru in plus sau un minus, dar ma mira acel 5.4% dat in specificatiile tehnice, in conditiile in care vechiul Symbol 1.4, cu vreo 200 de kg mai usor, 35 CP mai putin, si roti pe 14, avea consum de 5.9% in carte. Oricum, e motor 1.6 16V, consumul trebuie sa fie la fel sau asemanator cu cel al concurentei. Oricine a avut masina de clasa compacta cu motor 1.6 16V de 100-115 CP poate confirma un consum de 7% extraurban. De la 7 la 5 e o diferenta prea mare, mai ales ca vorbim de un motor relativ vechi, lansat acum 10-11 ani. |
--------------------
.
.
.
|
|
gabize |
![]()
Post
#33
|
![]() DECONECTAT Group: Members Posts: 6.020 Joined: 21 July 08 From: ©City of Mini Roundabouts ![]() |
Am avut megane 2 cu motor 1,6 16V trei ani si multi km. E adevarat ca megane 3 e alta masina, insa motoriarea si masa sunt oarecum asemanatoare. Cand scoteam consum extraurban de 6,7-6,9 era motiv de sarbatoare. Nu cred ca tehnologic vorbind, motorul de pe MIII a ajuns la consumuri asa mici.
|
--------------------
⚓ Am avut
cândva o... barcă...
acum doar un gândac H247 "Unde poți lega cu sârmă, e păcat să pui șurub!"
|
|
adytym |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.172 Joined: 6 May 09 From: TIMISOARA ![]() |
cu toate ca ar fi posibil la km pe care ia parcurs, tinind cont ca a fost pana in grecia, conteaza si distanta parcursa si pe unde circuli ( de exemplu autostrada) ca prin catunele noastre nici o sansa de asa consum, acuma eu nu stiu citi km sunt pina in grecia.
|
--------------------
Ex Megane 3;
Volvo XC60; Toyota Yaris
- TIMISOARA
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#35
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Consumuri de 5.x% pe CB vad doar cand rulez prin localitati cu 70-80 km/h in a 5-a, eventual pe cruise.
Asta nu e viteza de drum lung, totusi, taica-miu cand avea Oltcit-ul in 4 trepte din 86 si benzina era la cota, tot mergea cu 80-90 km/h. Asadar, eu nu vad fizic cum ai putea obtine 5.x% (unde x tinde si catre zero) fara a nu incurca traficul ps sosele. @adytm: paradoxal, consumul creste pe autostrada, nu scade, la 120 la ora consumul e mai mare decat la 100 la ora. Nu mai zic de 140. Ori mergi lalolalta cu camioanele, ori pe un drum national sau european din Rusia sau Ucraina, acolo e plin de sosele limitate la 100 sau 110 care ocolesc localitatile si mergi sute de km fara sa vezi o asezare omeneasca. This post has been edited by Laurentziu83: 5 Feb 2011, 10:58 |
--------------------
.
.
.
|
|
alexbudan |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 245 Joined: 19 May 08 From: Pitesti ![]() |
eu zic ca la asa un consum de 5,2 sa anunti la renault sa schimbe cifrele oficiale in specificatiile motorului, acolo unde spune ca mixt este un 6,7 si extraurban un 5,4.... Si cum toata lumea stie ca specificatiile producatorului sunt un "bullshit" (mai ales in privinta consumului), tind sa cred ca ai vreun motor diesel si ai postat in topic gresit....
![]() |
--------------------
Renault
Megane Sport Tourer 1.2 TCE 130 EDC
2015
|
|
sorin_f39 |
![]()
Post
#37
|
![]() Ferrari fan Group: Members Posts: 2.431 Joined: 22 August 05 From: Galați ![]() |
http://www.reno.ro/CONSUM-1-6-16v-page-84-t39945-s2490.html
Se poate la M2 (post 2497) --> cu siguranta merge si la M3. This post has been edited by sorin_f39: 5 Feb 2011, 17:15 |
--------------------
Renault
Megane 2.2 Bicorp
Dynamique 1.6 16V (2007)
- GL I'm the freedom man / That's how lucky I am.
|
|
malcioi |
![]()
Post
#38
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 25 May 09 ![]() |
Nu vreau acum sa lansez discutii inutile sau sa laud Renault in legatura cu consumul trecut de ei in carte (care nu este adevarat), in schimb doar am scris o situatie fericita in cazul meu, situatie in care consumul trecut in carte de catre Renault s-a adeverit in cazul meu o singura data.
140 l benzina = 2.500 km (faceti voi calculul) In rest, ca si orice alt Megane, pot confirma ca, consuma in draci, mai ales in oras. |
--------------------
Renault
Megane Bicorp III
2009, Expression
|
|
alexbudan |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 245 Joined: 19 May 08 From: Pitesti ![]() |
Ca sa fiu sincer, si eu am avut astfel de consum, prin septembrie, insa cu totul alftel de conditii.... am si imortalizat toate datele CB-ului... problema este ca am avut consumul asta, pe distanta Pitesti-Campulung, adica ceva limitat. Dar am mers "la consum". Adica am mers special ca sa scot consum mic, mai mult din curiozitate. Nu am depasit mai mult de o caruta - doua, nu am dus-o in ture. Am mers ciudat din punctul meu de vedere, nefiind obisnuit sa conduc asa. Pe de alta parte, eram singur in masina, nu ma grabeam, masina aproape goala, drum drept.
P15_09_10_08.06_01__resize.JPG ( Size: 228.5k ) Number of downloads: 1140 P15_09_10_08.06_02__resize.JPG ( Size: 232.02k ) Number of downloads: 1185 P15_09_10_08.06_03__resize.JPG ( Size: 247.61k ) Number of downloads: 1190 P15_09_10_08.06_resize.JPG ( Size: 216.95k ) Number of downloads: 1175 P15_09_10_08.07_resize.JPG ( Size: 238.77k ) Number of downloads: 1167 Alt exemplu, drumul Pitesti Targu-Jiu. http://www.reno.ro/index.php?showtopic=190...dpost&p=2601980 Dar sunt consumuri controlate. In general am consumuri intre medii intre 7,2-7,7 vara. Acum pe iarna mai putin de 7,5 nu am scos si maxim am avut si 8,8, in conditii similare. Eu resetez CB-ul la fiecare alimentare, pentru ca de fiecare data fac plinul. Am fost si eu in Grecia cu masina, am avut un consum de 6,9, pe care nu o sa-l uit. Am fost 4 persoane si un copil, portbagajul full. Pe autostrada foloseam viteze de 130-140. Am facut in jur de 1200 de km de autostrada, din cei 3000 facuti in total.... |
--------------------
Renault
Megane Sport Tourer 1.2 TCE 130 EDC
2015
|
|
T.rac3Er |
![]()
Post
#40
|
![]() cr8or Group: Members Posts: 1.461 Joined: 25 July 04 ![]() |
se pot obtine consumuri de <5.5% daca se merge la consum, sau lejer pe un 1.6 16v benzina. si mai ales daca se folosesc autostrazi la drum lung.
pe a1 eu pot demonstra oricui ca se scoate 4.8-4.9% pe benzina |
--------------------
Citro-mobil
C4
2006 VTR+ Why waste energy on fighting the old when you can just use it to create something new. All life has the creation gift inside. Use it.
|
|
tatimeu |
![]()
Post
#41
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.710 Joined: 6 September 06 ![]() |
la ce viteza? 60-65km/h in treapta a VI-a?
|
--------------------
renault/audi
Megane III RS/Audi A4
2014/2019 benzinar/tractor 302/190 CP
|
|
adytym |
![]()
Post
#42
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.172 Joined: 6 May 09 From: TIMISOARA ![]() |
pai si specifica ca se merge la consum , iar viteza ii undeva pana in 90km/h, totul ii sa nu depasesti 3000 rot, cand treci de 3000 ture atunci incepe sa consume , de ce se spune ca abia de la 3000 de roatii intra calutii la treaba pentru ca pina atunci motorul ii c-am lesinat. dar cine are nervi sa faca asta plus de asta avem si indicatoarele de schimbare a vitezei, sa urmariti la cate ture cere schimbarea vitezei.
|
--------------------
Ex Megane 3;
Volvo XC60; Toyota Yaris
- TIMISOARA
|
|
tatimeu |
![]()
Post
#43
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.710 Joined: 6 September 06 ![]() |
schimbatul vitezelor in functie de ce iti arata acele indicatoare cel putin in zona mea e frectie la picior de lemn. Ce folos ca la un moment imi arata sa dau treapta a-VI-a la 50-55-60km/h daca dupa 200 de metri vine dealul, intru in catun si am puradei pe strada, carute si boi/vaci?, ce folos ca dupa 300 de metri dau de un tractor, TIR sau alt atelaj care se plimba /chinuie pe sosea. Oricum la ce infrastructura avem noi (nu neaparat ca e plina de gropi) masina asta cu mine la volan nu scoate un consum sub 6,5% nici daca o pic cu ceara.
Eu am facut un calcul asa simplu si la numarul de km parcursi pana acum fata de un dci am ars in jur de 80-90 lei in plus pe benzina/luna. In conditiile astea nici nu imi mai fac probleme cu consumul. |
--------------------
renault/audi
Megane III RS/Audi A4
2014/2019 benzinar/tractor 302/190 CP
|
|
bogdabogda |
![]()
Post
#44
|
Membru autentic Group: Members Posts: 282 Joined: 8 February 10 ![]() |
Hau,
Cu M2 1,6l, 115CP 3 concedii 4 peroane +bagaje 1. 2007 -Craiova -Vatra Dornei - CO 5 zile - retur fara a reseta CB - consum mediu 7,2 2. 2008- Craiova - Budapesta-2 zile CO- Viena - 2 zile CO -Praga 2 zileCO - retur fara a reseta CB - consum mediu 7,2 3. 2009 - Craiova - Baia Mare - 5 zile CO - retur fara a reseta CB - consum mediu 7,2 Cu M3 1,4 Tce 130 CP 1 concediu - 4 persoane+bagaje 4. 2010 - Craiova -Sighisoara - 5 zile CO - retur fara a reseta CB - consum mediu 7,6 Mentionez ca in toate zilele de CO nu am stat la Hotel (pensiune) ci plecam sa vizitez dimineata si veneam seara. |
--------------------
Renault
Megane
RS 2021 clio 2004-2006
megane2 2006-2010 megane3 2010-2016 megane GT 2016 -2021 |
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#45
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
QUOTE(T.rac3Er @ 7 Feb 2011, 00:46) se pot obtine consumuri de <5.5% daca se merge la consum, sau lejer pe un 1.6 16v benzina. si mai ales daca se folosesc autostrazi la drum lung. pe a1 eu pot demonstra oricui ca se scoate 4.8-4.9% pe benzina Daca mie CB-ul nu imi arata sub 5.2-5.3% consum instantaneu la mers constant pe cruise cu 60-70-80, cum as putea sa scot eu un astfel de consum mediu? Recunosc ca la 70 la ora merg cu a 5-a, nu are rost sa merg cu a 6-a, diferenta e de 0.2%, pentru atata lucru nu chinui motorul. |
--------------------
.
.
.
|
|
mihai leu |
![]()
Post
#46
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 526 Joined: 17 March 06 ![]() |
Consum real extern sub 6.4, cam greu cel mai mic consum scos de mine singur in masina Bucuresti piatra Neamt si retur acum 2 ani vara aer 50% mers pentru consum nedepasind viteza legala incluzand si intrarile si iesirile din Bucuresti 6,4
Dar Real mediu extern mixt adica predomina externul dar si mici plimbari duminica in Bucuresti 7.2 Mentionez ca nu dorm la volan si consumurile au fost realizate cu un motor de 1.4 16 v pe symbol Daca vreti consumuri de diessel luati Sh un Tico in mintile lui, reglat, si veti obtine fix 4.5 cu mers maxim 100la ora 2 pers in masina+ aer 50% |
--------------------
Dacia 1999
1310
- B 19 EIF mai este timp pana la fericire
|
|
T.rac3Er |
![]()
Post
#47
|
![]() cr8or Group: Members Posts: 1.461 Joined: 25 July 04 ![]() |
sau montezi instalatie GPL
![]() |
--------------------
Citro-mobil
C4
2006 VTR+ Why waste energy on fighting the old when you can just use it to create something new. All life has the creation gift inside. Use it.
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#48
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Decat sa montez GPL mai bine iau Tico.
![]() |
--------------------
.
.
.
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#49
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Ieri am facut un filmulet cu consumul instantaneu la viteza stabilizata de 100 km/h, singur in masina, cu anvelopele de iarna montate pe ea, dar chiar si cu cele de vara, la viteza asta, nu-i nici o diferenta, diferenta apare la viteze mai mari.
Se vede drumul ca e drept, fara diferente de nivel, si de ce am dubii eu referitor la un consum de 5.X% cu masina incarcata si AC pornit. Ca si uzura am aproape 19000 de km. This post has been edited by Laurentziu83: 13 Feb 2011, 17:27 |
--------------------
.
.
.
|
|
mircea_aq |
![]()
Post
#50
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.169 Joined: 13 October 06 ![]() |
daca scoti cruise control-ul vei avea o surpriza placuta de vreo -0.2-0.5l
In jur de 5.5% imi ia si mie la 1.4T, nu cred ca e o diferenta semnificativa de consum intre cele 2 motoare. |
--------------------
xxxxxxxx
xxxxxxxx
xxxxxxxx
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#51
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Daca scot cruise-ul si mentin aceeasi viteza constanta pe bord, consumul e identic, nu are cum sa fie altfel. Daca merg 100 de km cu cruise-ul, da, consumul va fi putin mai mare, asta deoarece calculatorul de injectie va mari debitul de benzina spre injectoare, in timp ce eu ca sofer mai reduc viteza cu cativa km la dealuri. Daca as simula cruise-ul din acceleratie (calcand-o sau eliberand-o) as obtine acelasi consum.
Insa mergand cu cruise-ul obtin o medie orara mai mare, mai ales daca e drumul liber. In plus, mai folosesc cruise-ul in localitatile lungi, unde trebuie sa o mentin la 60 km/h (eu il tin la 64, luand in calcul abaterea de 4-5 km/h a vitezometrului) si nu ma mai enervez pentru ca trebuie sa merg incet. Decuplez cruise-ul cand ma apropii de localitati, o las sa curga, cand ma apropii retrogradez a 5-a si la 64 km/h il repornesc. Cand ies din localitate, accelerez, se face bordul rosu, pe la 100 si ceva il reactivez ca sa pic iar la 100 sau 110, dupa preferinte. Bine, daca e drumul aglomerat (mai putin probabil de cand e 5 lei benzina), nu mai folosesc cruise-ul. This post has been edited by Laurentziu83: 13 Feb 2011, 20:01 |
--------------------
.
.
.
|
|
marius_1st |
![]()
Post
#52
|
Membru Group: Members Posts: 195 Joined: 28 May 10 From: Galati ![]() |
QUOTE(Laurentziu83 @ 13 Feb 2011, 19:56) Daca scot cruise-ul si mentin aceeasi viteza constanta pe bord, consumul e identic, nu are cum sa fie altfel. Daca merg 100 de km cu cruise-ul, da, consumul va fi putin mai mare, asta deoarece calculatorul de injectie va mari debitul de benzina spre injectoare, in timp ce eu ca sofer mai reduc viteza cu cativa km la dealuri. Daca as simula cruise-ul din acceleratie (calcand-o sau eliberand-o) as obtine acelasi consum. Insa mergand cu cruise-ul obtin o medie orara mai mare, mai ales daca e drumul liber. In plus, mai folosesc cruise-ul in localitatile lungi, unde trebuie sa o mentin la 60 km/h (eu il tin la 64, luand in calcul abaterea de 4-5 km/h a vitezometrului) si nu ma mai enervez pentru ca trebuie sa merg incet. Decuplez cruise-ul cand ma apropii de localitati, o las sa curga, cand ma apropii retrogradez a 5-a si la 64 km/h il repornesc. Cand ies din localitate, accelerez, se face bordul rosu, pe la 100 si ceva il reactivez ca sa pic iar la 100 sau 110, dupa preferinte. Bine, daca e drumul aglomerat (mai putin probabil de cand e 5 lei benzina), nu mai folosesc cruise-ul. In legatura cu abaterea afisarii vitezei. In Galati, pe Str. Brailei, au montat doua panouri care indica viteza cu care circuli. Este exact viteza pe care o vad si eu in bord. E posibil sa nu fie reglate/calibrate afisajele de pe panou? |
--------------------
renault
Talisman break
1,6 tce, 200 CP, initiale paris
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#53
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Panourile alea sunt calibrate pentru eroarea de 4-5 km, exact ca cea din bord. Pentru viteza reala incearca cu un GPS si mentine viteza constanta.
Sau, mergi pe cruise cu 100 la ora, reseteaza cb-ul, si uita-te la el dupa cateva sute de metri. Viteza din bord e intentionat mai mica fata de cea reala, pentru a nu lua amenda pentru 1-2 km in plus. Masina stie in orice moment viteza reala, avand senzori de viteza la fiecare roata, mai ales la cele de pe spate, unde e exclusa patinarea. |
--------------------
.
.
.
|
|
SakaD |
![]()
Post
#54
|
![]() sKd Group: Members Posts: 40 Joined: 5 June 10 ![]() |
Sal lume.
O mica curiozitate am ,cati km poti sa faci mai exact in momentul in care ajungi pe rezerva (o linie) ? 50 km ?... Ma seaca faza ca atunci cand raman cu o linie CB-ul nu imi mai arata cati km pot sa mai parcurg. |
--------------------
Renault
Megane III
2009 / Expression / 1.6 16V
- B-23-SKD "Am sangerat dar am tacut/Mi-au dat venin sa beau, si l-am baut"(A.Macedonski)
"As long as people can change,the world can change!" |
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#55
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
In manual scrie ca rezervorul are 59 de litri. Cel mai mult am bagat 56 de litri cand am cumparat-o. Becul mi se aprinde dupa ce am consumat 49-50 de litri. Cum nu stiu exact cat e capacitatea reala a rezervorului si nevrand sa raman in pana prostului, consider ca 56 de litri e capacitatea lui. Asadar fac diferenta si rezulta ca, din momentul in care se aprinde becul, mai am minim 5 litri in rezervor. Cati km faci cu 5 litri? Paii, depinde de consum, poti face si 30 de km, poti face si 70-80.
Eu am o regula: in extraurban, pun benzina cand am consumat trei sferturi de rezervor, in urban pun cand se aprinde becul rosu, dat fiind apropierea de statiile de alimentare. |
--------------------
.
.
.
|
|
T.rac3Er |
![]()
Post
#56
|
![]() cr8or Group: Members Posts: 1.461 Joined: 25 July 04 ![]() |
de bagat benzina poti sa bagi mai mult decat are rezervorul net indicat.
1. depasesti limita 2. daca abaterea e prea mare (cu 5l sau mai mult peste valoare neta, ceva suspicios) e din furt de la pompa. si nu prea ai cum sa verifici niciodata daca te fura pompa caci ar trebui sa ai rezervorul gol de tot ca sa vezi acei litrii din fisa tehnica. referitor la GPL. ![]() ignorance is bliss, they say. dar pt cazul de fata se potriveste ce a zis shakespeare: There is no darkness but ignorance. pilotul automat tine viteza constanta mult mai bine decat omul. pe drum drept obtii cele mai multe avantaje din folosirea pilotului automat: - consum eficientizat - confort crescut prin eliminarea unui stres suplimentar fizic pe piciorul drept, si unul psihic pt mentinerea unei viteze anumite. romania este o tara bananiera si autostrazile sunt limitate. dar in vest cand parcurgi distante de sute de km pe pilot se simte diferenta. faptul ca poti sa mai imbunatatesti consumul prin controlarea manuala a acceleratiei pe drumuri non-drepte e normal. noi, soferii avem ochii si judecata, si putem aprecia ce cale trebuie sa luam intr-o situatie data. e logic ca nu vei merge constant intr-o curba, sau in rampa/panta. |
--------------------
Citro-mobil
C4
2006 VTR+ Why waste energy on fighting the old when you can just use it to create something new. All life has the creation gift inside. Use it.
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#57
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Poti sa bagi mai multa benzina in rezervor, cu riscul ca surplusul sa iti ajunga in canistra de carbon de la motor, si atunci vezi surprize cu porniri greoaie ale motorului. Mai mult de 1-2 tzac-uri nu se recomanda sa indesi benzina in rezervor, oricum benzinarii sunt pe toate drumurile.
Crede-ma ca am avut GPL pe masina anterioara, nu-mi mai trebuie asa ceva. Cat consuma atata e. This post has been edited by Laurentziu83: 15 Feb 2011, 16:31 |
--------------------
.
.
.
|
|
tuning_auto_accesorii |
![]()
Post
#58
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 11 February 11 ![]() |
Ce nu ti-a placut la gpl ,ca eu pe vremurile asta ma gandesc la gpl.
|
--------------------
reno
meganne 2008
2008
- b 32 err Peste 5.000 Accesorii Auto de la www.TuningAutoAccesorii.ro
|
|
malcioi |
![]()
Post
#59
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 25 May 09 ![]() |
prietene, am avut 2 ani de zile un Cielo cu GPL - mana cereasca
![]() poate ai avut tu ghinon cu al tau dar la mine, in afara de revizile regulate facute la Radacini nu am avut deloc probleme cu el in afara portbagajului (aveam butelie de 60 litri parca - foarte mare) oricum pe nici o masina nu as mai pune GPL, chiar daca ies mai ieftin, din cauza faptului ca am aflat de la multi mecanici ca cica ar distruge in timp nu stiu ce garnituri de pe la motor ... ![]() oricum, la masina asta nu se merita, parerea mea, sa se puna GPL |
--------------------
Renault
Megane Bicorp III
2009, Expression
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#60
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Imi mergea destul de prost pe GPL (nu se impaca ECU masinii cu gazul), periodic trebuia sa-i refac setarile, mi s-au strans supapele de la gaz.
Oricum, mi se pare aberant acum sa mergi maxim 15-20 de mii de km anual, sa ti se para scumpa benzina, si sa investesti 2500 ron ca sa mergi mai ieftin, mai ales ca nici gazul ala nu e asa ieftin. Daca mai ramananea pretul la gaz 1.5-2 ron, poate merita, dar asa... |
--------------------
.
.
.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 29th April 2025 - 10:25 |