Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Nu porneste la rece!

cmandrei
post 7 Jan 2011, 13:15
Post #31


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Ok ... bun sa zicem ca ingheata ceva condens pe evacuare ... dar de acolo si pana sa faca dop de asa natura incat sa nu se mai poata evacua gazele si deci sa nu porneasca un motor eu cred ca e ceva distanta smile.gif. Mai intreaba o data smile.gif


--------------------
ex. Renault Clio Symbol - RO 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
silviam
post 22 Jan 2011, 21:08
Post #32


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 8 December 10




Am incercat si eu si vad ca, deocamdata, la -4 grade, merge. (Pana acum, in noptile cu minus, porneam motorul la cateva ore ca sa nu se raceasca). Totusi... 5000 rpm nu este cam mult? Eu nu am avut curaj sa-i dau decat pana la 4500.


--------------------
Renault Symbol Fidji 1,5 dci 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
silviam
post 26 Jan 2011, 21:45
Post #33


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 8 December 10




sad.gif -14 grade si gata! Nu a mai pornit! Mecanicul meu a ramas la concluzia ca tot calculatorul e de vina. In rest, verificase tot si era ok. Asa ca, daca nu vreau sa schimb calculatorul... astept primavara cu zile mai calde! Sper din toata inima sa nu treaca nimeni prin ceea ce am trecut eu cu Renault-ul meu!


--------------------
Renault Symbol Fidji 1,5 dci 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marcolinho
post 26 Jan 2011, 23:17
Post #34


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 27 October 10
From: Bucuresti




salutare,
nu sunt convins ca experienta mea se incadreaza in acest topic, dar asta ramane de vazut...
de vreo 2 saptamani, nu mai porneste masina de dimineata la prima cheie..ce se intampla..cand pun contactul, porneste 1-2 secunde si apoi "moare"motorul, parca nu apuc sa apas acceleratia...
la a 2 cheie, merge, apuc sa apas acceleratia si porneste fara probleme, pina a 2-a zi va porni la prima cheie...
ca si element suplimentar, am observat ca mi se intampla treaba asta pe masura ce s-a acutizat un zgomot de sub capota, se aude din ce in ce mai tare "chitaitul" produs, cred, de cureaua de accesorii.
credeti ca intre cele 2 exista o legatura? daca schimb cureaua( sau sursa acelui zgomot) se rezolva si cu pornitul masinii de dimineata?
multumesc


--------------------
Renault Clio 2002, 1.4 benzina, 75 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ady24
post 26 Jan 2011, 23:55
Post #35


Membru autentic


Group: Members
Posts: 906
Joined: 23 December 09




Cu siguranta vre'un injector iti da mai multa motorina pe retur si evident de aici nu poti sa accelerezi pentru ca nu ai suficienta presiune in rampa. Ti'as recomanda sa mergi in primul rand sa verifici injectoarele plus o diagnoza.

26 Jan 2011, 23:56:
QUOTE(silviam @ 26 Jan 2011, 21:45)
sad.gif -14 grade si gata! Nu a mai pornit! Mecanicul meu a ramas la concluzia ca tot calculatorul e de vina. In rest, verificase tot si era ok. Asa ca, daca nu vreau sa schimb calculatorul... astept primavara cu zile mai calde! Sper din toata inima sa nu treaca nimeni prin ceea ce am trecut eu cu Renault-ul meu!
*



Poti sa imi spui ce anume a verificat ? Daca era din calculator atunci nu iti mai pornea deloc, chiar si la + grade.

This post has been edited by ady24: 26 Jan 2011, 23:56


--------------------
Logan Laureate 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
janos
post 27 Jan 2011, 09:12
Post #36


User


Group: Members
Posts: 614
Joined: 24 January 11
From: Tg Mures




Nici a mea nu vrea sa o ia din prima cheie... este 1.2 16 V cu 35.000 km la bord. Am scris mail (de 2 zile) la Reanult dar nimic (cu toate ca stiu sigur ca au deschis mail-ul), nici nu m-au contactat, de aici trag concluzia ca doar cand dam banii suntem buni in rest sa ne orientam catre alte marci.


--------------------
CMF-C/D Renault–Nissan–Mitsubishi Alliance - MS 2 cifre 3 litere 2015
Life is a bitch. Arguing with the mods is allowed, winning an argument against the mods will get you banned.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
silviam
post 27 Jan 2011, 10:26
Post #37


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 8 December 10




Mai intai am schimpat injectoarele 3 si 4... dadeau dublu pe retur, apoi senzorul de presiune rail (acela cu tot cu rampa, de fapt), dupa care... au fost verificate absolut toate supapele, firele etc. Dupa ce insa, au tinut calculatorul inauntru si masina afara, a doua zi dimineata a plecat la prima cheie. Ca urmare... probabil, in calculator ceva ce nu face contact cum trebuie cand e frig... vreun fir ce se contracta... habar nu am! M-am consolat...astept vremuri mai calde si nu mai am replica atunci cand mi se spune: "Deh, daca ti-ai luat Dacie!" Pacat de ea... atunci cand porneste, merge perfect!


--------------------
Renault Symbol Fidji 1,5 dci 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
janos
post 28 Jan 2011, 08:13
Post #38


User


Group: Members
Posts: 614
Joined: 24 January 11
From: Tg Mures




Dupa 3 zile s-au sinchisit sa-mi raspunda la mail:

Va rugam sa ne contactati telefonic la numarul de telefon : 0747773719 Receptie Service Renault pentru a stabili o programare la Service .Dorim sa rezolvam eventualele defectiuni aparute la autovehiculul d-voastra .
Asteptam sa ne contactati.


--------------------
CMF-C/D Renault–Nissan–Mitsubishi Alliance - MS 2 cifre 3 litere 2015
Life is a bitch. Arguing with the mods is allowed, winning an argument against the mods will get you banned.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marcolinho
post 29 Jan 2011, 23:50
Post #39


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 27 October 10
From: Bucuresti




QUOTE(marcolinho @ 26 Jan 2011, 23:17)
salutare,
nu sunt convins ca experienta mea se incadreaza in acest topic, dar asta ramane de vazut...
de vreo 2 saptamani, nu mai porneste masina de dimineata la prima cheie..ce se intampla..cand pun contactul, porneste 1-2 secunde si apoi "moare"motorul, parca nu apuc sa apas acceleratia...
la a 2 cheie, merge, apuc sa apas acceleratia si porneste fara probleme, pina a 2-a zi va porni la prima cheie...
ca si element suplimentar,  am observat ca mi se intampla treaba asta pe masura ce s-a acutizat un zgomot de sub capota, se aude din ce in ce mai tare "chitaitul" produs, cred, de cureaua de accesorii.
credeti ca intre cele 2 exista o legatura? daca schimb cureaua( sau sursa acelui zgomot) se rezolva si cu pornitul masinii de dimineata?
multumesc
*



am rezolvat problema..ce s-a intamplat...am facut un exercitiu de memorie, si mi-am dat seama ca problema relatata a inceput sa apara dupa ce am alimentat cu benzina...acum, ca am realimentat din alta parte, imi porneste masina la sfert de cheie....unde a fost benzina cu probleme? la Petromul de pe sos. Virtutii, mai sus de Mc Donalds..aveti grija! acum am alimentat de la Rompetrol si e ok.


--------------------
Renault Clio 2002, 1.4 benzina, 75 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
janos
post 31 Jan 2011, 09:52
Post #40


User


Group: Members
Posts: 614
Joined: 24 January 11
From: Tg Mures




Si eu am aceasta problema cu pornitul, astept ca maine sa fie diagnosticata masina... Legat de combustibil: alimentez atat de la Lukoil cat si petrom sau OMV; Nu am preferinte smile.gif si cred ca nici masina.


--------------------
CMF-C/D Renault–Nissan–Mitsubishi Alliance - MS 2 cifre 3 litere 2015
Life is a bitch. Arguing with the mods is allowed, winning an argument against the mods will get you banned.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
janos
post 2 Feb 2011, 12:23
Post #41


User


Group: Members
Posts: 614
Joined: 24 January 11
From: Tg Mures




Au trecut 2 zile de cand masina este in service, nici o rezolvare... se pare ca este o problema de soft. Rezolvarea? Nu se stie...poate daca fortam la vocea clientului mad.gif


--------------------
CMF-C/D Renault–Nissan–Mitsubishi Alliance - MS 2 cifre 3 litere 2015
Life is a bitch. Arguing with the mods is allowed, winning an argument against the mods will get you banned.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
janos
post 3 Feb 2011, 14:08
Post #42


User


Group: Members
Posts: 614
Joined: 24 January 11
From: Tg Mures




Intr-un final au reusit sa ma contacteze telefonic (poate sunt pe cartela...) informandu-ma ca nu pot sa-mi raspunda la scrisoare in scris (poate daca conducerea cade de acord blink.gif ) doar verbal:

Noul soft se asteapta de la Renault la sfarsitul lunii in curs.

unsure.gif


--------------------
CMF-C/D Renault–Nissan–Mitsubishi Alliance - MS 2 cifre 3 litere 2015
Life is a bitch. Arguing with the mods is allowed, winning an argument against the mods will get you banned.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 3 Feb 2011, 14:25
Post #43


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Este si"normal"ca nu te-au notificat in scris...
Stii vorba aia:Verba volant scripta manent=vorbele zboara scrisul ramane!
Si nu se vrea sa se stie ca Renault este un pic in urma cu anumite probleme.

Numai bine!


--------------------
. . - . .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 9th August 2025 - 00:48
Dacia