Nu porneste la rece!
![]() ![]() ![]() |
Nu porneste la rece!
cmandrei |
![]()
Post
#31
|
||
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
|
||
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
- RO
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|||
silviam |
![]()
Post
#32
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 8 December 10 ![]() |
Am incercat si eu si vad ca, deocamdata, la -4 grade, merge. (Pana acum, in noptile cu minus, porneam motorul la cateva ore ca sa nu se raceasca). Totusi... 5000 rpm nu este cam mult? Eu nu am avut curaj sa-i dau decat pana la 4500.
|
--------------------
Renault
Symbol Fidji 1,5 dci
2006
|
|
silviam |
![]()
Post
#33
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 8 December 10 ![]() |
![]() |
--------------------
Renault
Symbol Fidji 1,5 dci
2006
|
|
marcolinho |
![]()
Post
#34
|
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 27 October 10 From: Bucuresti ![]() |
salutare,
nu sunt convins ca experienta mea se incadreaza in acest topic, dar asta ramane de vazut... de vreo 2 saptamani, nu mai porneste masina de dimineata la prima cheie..ce se intampla..cand pun contactul, porneste 1-2 secunde si apoi "moare"motorul, parca nu apuc sa apas acceleratia... la a 2 cheie, merge, apuc sa apas acceleratia si porneste fara probleme, pina a 2-a zi va porni la prima cheie... ca si element suplimentar, am observat ca mi se intampla treaba asta pe masura ce s-a acutizat un zgomot de sub capota, se aude din ce in ce mai tare "chitaitul" produs, cred, de cureaua de accesorii. credeti ca intre cele 2 exista o legatura? daca schimb cureaua( sau sursa acelui zgomot) se rezolva si cu pornitul masinii de dimineata? multumesc |
--------------------
Renault
Clio
2002, 1.4 benzina, 75 cp
|
|
ady24 |
![]()
Post
#35
|
Membru autentic Group: Members Posts: 906 Joined: 23 December 09 ![]() |
Cu siguranta vre'un injector iti da mai multa motorina pe retur si evident de aici nu poti sa accelerezi pentru ca nu ai suficienta presiune in rampa. Ti'as recomanda sa mergi in primul rand sa verifici injectoarele plus o diagnoza.
26 Jan 2011, 23:56: QUOTE(silviam @ 26 Jan 2011, 21:45) ![]() Poti sa imi spui ce anume a verificat ? Daca era din calculator atunci nu iti mai pornea deloc, chiar si la + grade. This post has been edited by ady24: 26 Jan 2011, 23:56 |
--------------------
Logan
Laureate
2005
|
|
janos |
![]()
Post
#36
|
![]() User Group: Members Posts: 614 Joined: 24 January 11 From: Tg Mures ![]() |
Nici a mea nu vrea sa o ia din prima cheie... este 1.2 16 V cu 35.000 km la bord. Am scris mail (de 2 zile) la Reanult dar nimic (cu toate ca stiu sigur ca au deschis mail-ul), nici nu m-au contactat, de aici trag concluzia ca doar cand dam banii suntem buni in rest sa ne orientam catre alte marci.
|
--------------------
CMF-C/D
Renault–Nissan–Mitsubishi Alliance
- MS 2 cifre 3 litere
2015 Life is a bitch. Arguing with the mods is allowed, winning an argument against the mods will get you banned.
|
|
silviam |
![]()
Post
#37
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 8 December 10 ![]() |
Mai intai am schimpat injectoarele 3 si 4... dadeau dublu pe retur, apoi senzorul de presiune rail (acela cu tot cu rampa, de fapt), dupa care... au fost verificate absolut toate supapele, firele etc. Dupa ce insa, au tinut calculatorul inauntru si masina afara, a doua zi dimineata a plecat la prima cheie. Ca urmare... probabil, in calculator ceva ce nu face contact cum trebuie cand e frig... vreun fir ce se contracta... habar nu am! M-am consolat...astept vremuri mai calde si nu mai am replica atunci cand mi se spune: "Deh, daca ti-ai luat Dacie!" Pacat de ea... atunci cand porneste, merge perfect!
|
--------------------
Renault
Symbol Fidji 1,5 dci
2006
|
|
janos |
![]()
Post
#38
|
![]() User Group: Members Posts: 614 Joined: 24 January 11 From: Tg Mures ![]() |
Dupa 3 zile s-au sinchisit sa-mi raspunda la mail:
Va rugam sa ne contactati telefonic la numarul de telefon : 0747773719 Receptie Service Renault pentru a stabili o programare la Service .Dorim sa rezolvam eventualele defectiuni aparute la autovehiculul d-voastra . Asteptam sa ne contactati. |
--------------------
CMF-C/D
Renault–Nissan–Mitsubishi Alliance
- MS 2 cifre 3 litere
2015 Life is a bitch. Arguing with the mods is allowed, winning an argument against the mods will get you banned.
|
|
marcolinho |
![]()
Post
#39
|
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 27 October 10 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(marcolinho @ 26 Jan 2011, 23:17) salutare, nu sunt convins ca experienta mea se incadreaza in acest topic, dar asta ramane de vazut... de vreo 2 saptamani, nu mai porneste masina de dimineata la prima cheie..ce se intampla..cand pun contactul, porneste 1-2 secunde si apoi "moare"motorul, parca nu apuc sa apas acceleratia... la a 2 cheie, merge, apuc sa apas acceleratia si porneste fara probleme, pina a 2-a zi va porni la prima cheie... ca si element suplimentar, am observat ca mi se intampla treaba asta pe masura ce s-a acutizat un zgomot de sub capota, se aude din ce in ce mai tare "chitaitul" produs, cred, de cureaua de accesorii. credeti ca intre cele 2 exista o legatura? daca schimb cureaua( sau sursa acelui zgomot) se rezolva si cu pornitul masinii de dimineata? multumesc am rezolvat problema..ce s-a intamplat...am facut un exercitiu de memorie, si mi-am dat seama ca problema relatata a inceput sa apara dupa ce am alimentat cu benzina...acum, ca am realimentat din alta parte, imi porneste masina la sfert de cheie....unde a fost benzina cu probleme? la Petromul de pe sos. Virtutii, mai sus de Mc Donalds..aveti grija! acum am alimentat de la Rompetrol si e ok. |
--------------------
Renault
Clio
2002, 1.4 benzina, 75 cp
|
|
janos |
![]()
Post
#40
|
![]() User Group: Members Posts: 614 Joined: 24 January 11 From: Tg Mures ![]() |
Si eu am aceasta problema cu pornitul, astept ca maine sa fie diagnosticata masina... Legat de combustibil: alimentez atat de la Lukoil cat si petrom sau OMV; Nu am preferinte
![]() |
--------------------
CMF-C/D
Renault–Nissan–Mitsubishi Alliance
- MS 2 cifre 3 litere
2015 Life is a bitch. Arguing with the mods is allowed, winning an argument against the mods will get you banned.
|
|
janos |
![]()
Post
#41
|
![]() User Group: Members Posts: 614 Joined: 24 January 11 From: Tg Mures ![]() |
Au trecut 2 zile de cand masina este in service, nici o rezolvare... se pare ca este o problema de soft. Rezolvarea? Nu se stie...poate daca fortam la vocea clientului
![]() |
--------------------
CMF-C/D
Renault–Nissan–Mitsubishi Alliance
- MS 2 cifre 3 litere
2015 Life is a bitch. Arguing with the mods is allowed, winning an argument against the mods will get you banned.
|
|
janos |
![]()
Post
#42
|
![]() User Group: Members Posts: 614 Joined: 24 January 11 From: Tg Mures ![]() |
Intr-un final au reusit sa ma contacteze telefonic (poate sunt pe cartela...) informandu-ma ca nu pot sa-mi raspunda la scrisoare in scris (poate daca conducerea cade de acord
![]() Noul soft se asteapta de la Renault la sfarsitul lunii in curs. ![]() |
--------------------
CMF-C/D
Renault–Nissan–Mitsubishi Alliance
- MS 2 cifre 3 litere
2015 Life is a bitch. Arguing with the mods is allowed, winning an argument against the mods will get you banned.
|
|
espacern |
![]()
Post
#43
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Este si"normal"ca nu te-au notificat in scris...
Stii vorba aia:Verba volant scripta manent=vorbele zboara scrisul ramane! Si nu se vrea sa se stie ca Renault este un pic in urma cu anumite probleme. Numai bine! |
--------------------
.
.
- .
. RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th August 2025 - 00:48 |