Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Nu porneste la rece!

edypopescu1
post 17 Dec 2010, 15:06
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 17 December 10




Buna ziua,


Am rugamintea,sa ma ajute cineva cu cateva sfaturi.
Am un Clio DCI 2004,are 181000km.masina a fost pe firma si am condus-o numai eu..Reviziile au fost facute la timp in reprezentanta Renault la ultima de 180000 am schimbat distributia,pompa de apa si filtrele inclusiv cel de motorina.De vreo 5 zile mi-a pornit tot mai greu dimineata si ieri dimineata nu a mai pornit deloc.M-am dus la reprezentanta Renaut iar la testare mi-au zis ca sunt duse injectoarele 1 si 3 iar presiunea in rampa este de 210/bar si din cauza aceasta nu mai porneste la rece.Mentionez ca daca reusesc sa o pornesc dimineata pana a doua zi nu mai am nici o problema.Am schimbat si bujiile asa ca inclin sa cred ca au dreptate..........si nu o sa am decat solutia sa rezolv si injectoarele......problema este ca la ei un injector este 1000 ron asa ca m-am gandit sa schimb doar dozele de retur(fiindca acolo este defectul),deci sa le reconditionez pe cele vechi.

-Imi poate spune cineva daca este ok sa reconditionez cele 2 injectoare sau este doar o solutie fara rezultat?
-Dupa reconditionarea injectoarelor si scriu din nou alte coduri sau nu mai este nevoie sa le scriu?


Multumesc mult pentru intelegere si ajutor!


--------------------
Renault Clio clio 1.5 dci 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ady24
post 17 Dec 2010, 15:45
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 906
Joined: 23 December 09




Indicat ar fi sa le reparati pe toate 4 odata deoarece riscati peste o saptamana sau depinde, sa va cada si celelalte doua. Astea de obicei se repara toate odata pentru a fi presiune constanta in rampa.Iar despre coduri raman aceleasi doar daca nu se modifica ordinea de montare a injectoarelor. Adica trebuiesc puse exact in locul din care le'ati scos.

This post has been edited by ady24: 17 Dec 2010, 15:46


--------------------
Logan Laureate 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 17 Dec 2010, 15:46
Post #3


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures






--------------------
ex. Renault Clio Symbol - RO 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
silviam
post 17 Dec 2010, 19:03
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 8 December 10




Buna ziua!

Citesc de multa vreme ceea ce apare pe forum insa abia acum m-am hotarat sa scriu pentru ca deja masina mea, de care eram foarte multumita, m-a adus la disperare. Sper sa aveti rabdare sa ii cititi toata povestea si, daca aveti vreo idee, v-as fi recunoscatoare.

august 2009 revizia la 60.000 km. Dupa cateva ore, am stationat si cand am vrut sa pornesc... nimic. "Necesita cheie pornire" a fost diagnosticul. Am facut vreo cateva sute de km, am adus cheia de rezerva, a pornit, insa se aprindea martorul bujii si tragea greu. Si-a mai revenit in alte cateva sute de km. De atunci insa nu va mai porni "la sfert", ci putin mai greu.

decembrie 2009 - minus 10 grade nu mai porneste deloc decat impinsa putin (am aflat mai tarziu ca nu-i face bine).In service Renault mi se spune ca trebuie schimbate injectoarele, curatata instalatia etc. total in jur de 50 milioane.
Am apelat la varianta repararii lor. "doar" 25 milioane.

Schimbat bujii, baterie. Cu toate acestea, de atunci, masina a pornit doar "la cald". (Aveam grija sa pornesc motorul din 3 in 3 ore sau din 5 in 5, in functie de cat de frig era) Daca se racea motorul... pornea din nou greu.

A venit primavara... masina pornea din nou usor. Spre sfarsitul verii, iar mici probleme asa ca am mers din nou in service. Pe testerul lor nu aparea nimic. Doar injectoarele 3 si 4 dadeau putin mai mult pe retur. Alt service: presiune hidraulica ridicata, spunea testerul. Am schimbat injectoarele 3 si 4, masina pornea la fel... mai greu cand se racorea.
Mi s-a spus ca e defect senzorul presiune rail... l-au schimbat si pe acela. A doua zi... minus 13 grade. Am descarcat trei baterii dand la cheie si tot nu a pornit. A plecat din prima dupa ce i-am bagat foenul in filtrul de aer. Acum e tot in service... Au cautat-o pe toate partile... nimic. Ultima varianta: problemele sunt de la computer. Cred ca o voi lua si voi proceda la fel ca iarna trecuta: pornire la fiecare 3-5 ore, asteptand zile mai calde.

Daca totusi aveti vreo sugestie, va multumesc anticipat!


--------------------
Renault Symbol Fidji 1,5 dci 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Victor_Renault
post 18 Dec 2010, 17:01
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 342
Joined: 31 May 10
From: Bucuresti/Drumul Taberei




Problema ta chiar e dubioasa, aproape ai schimbat jumate din motor. Eu zilele tecute am patit ceva similar. A pornit la a 5-6 cheie, noroc ca am bateria buna si mare (77ah) ca altfel nu porneam. Am gasit bujiile incandescente arse, toate. Le-am schimbat dar nu stiu cum este acum ca sta in garaj la caldura. Vezi ca mai este o problema pe la bujii.

Pe langa bujii mai sunt 2 relee. Unul pe undeva pe caroserie care decide cat sa stea bujiile aprinse, cand sa porneasca etc care este aproape 300 lei si unul in panoul de sigurante la motor, care este putin mai evoluat decat un releu clasic si costa cam 120 lei. De regula (sunt pareri spuse de posesori Renault) cand pica bujiile pica si releul din panoul de sigurante. Eu am avut noroc ca este bun. Bujiile sunt legate in paralel intre ele. Scoti una, o legi la o masa undeva pe la motor, pui contactul si trebuie sa se incinga. Daca merge, merg toate.


--------------------
ex. Renault Clio Expression 1.5 dCi 65 Hp 2003;
ex. Mazda 6 2.0 MZR-CD 143 Hp 2007;
ex. Renault Megane Sedan Privilege 1.6 16V 112 Hp 2007;
Suzuki Swift Sport 1.6 16V 136 Hp 2013.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
edypopescu1
post 18 Dec 2010, 18:32
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 17 December 10




Domnule Ady,multumesc mult pentru indicatii,luni o sa imi comand kitul de reparatii........sa vad unde gasesc original Delphi......iar apoi o sa le schimb sper sa mearga iar in functie de rezultat o sa le schimb pe toate!

Multumesc mult pentru ajutor!

18 Dec 2010, 18:59:
http://www.daciaclub.ro/Cum-sa-repari-inje...CI-t158161.html

In acest topic nu se recomanda repararea injectoarelor..........pana la urma se rezolva problema cu daca schimb doza de retur.....sau nu? Sincer nu stiu ce sa mai cred!

This post has been edited by edypopescu1: 18 Dec 2010, 18:59


--------------------
Renault Clio clio 1.5 dci 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 18 Dec 2010, 19:59
Post #7


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Pentru cine are nevoie de injectoare Delphi:
Am 3 bucati scoase de pe un motor 1.5 dci Euro3.
Se inlocuiesc cu usurinta(trebuie scris cod-ul).
Detalii pe PM sau mail:espacern@gmail.com
Numai bine!


--------------------
. . - . .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ady24
post 18 Dec 2010, 21:45
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 906
Joined: 23 December 09




QUOTE(edypopescu1 @ 18 Dec 2010, 18:32)
Domnule Ady,multumesc mult pentru indicatii,luni o sa imi comand kitul de reparatii........sa vad unde gasesc original Delphi......iar apoi o sa le schimb sper sa mearga iar in functie de rezultat o sa le schimb pe toate!

Multumesc mult pentru ajutor!

<span class='edit'>18 Dec 2010, 18:59:</span>
http://www.daciaclub.ro/Cum-sa-repari-inje...CI-t158161.html

In  acest topic nu se recomanda repararea injectoarelor..........pana la urma se rezolva problema cu daca schimb doza de retur.....sau nu? Sincer nu stiu ce sa mai cred!
*




Se rezolva cu siguranta, e si normal ca acolo se recomanda inlocuirea lor cu unele noi,doar trebuie sa isi vanda marfa, no offense. Dar cu siguranta metoda cea mai buna si mai accesibila la bani e inlocuirea supapelor, si daca aveti probleme cu pilitura produsa de pompa de injectie este recomandata schimbarea ei, curatarea instalatiei de alimentare plus curatarea rezervorului, si intr'un final schimbarea filtrului de motorina.


--------------------
Logan Laureate 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
edypopescu1
post 19 Dec 2010, 08:28
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 17 December 10




Multumesc pentru sfaturi Domnule Ady,am verificat daca am pilitura la reprezentanta Renault(a pus motorina intr-un pahar de plastic,apoi a plimbat un magnet pe fundul lui si au zis ca nu am pilitura),sper sa aibe dreptate.Am gasit 3 injectoare folosite la espacern(vezi mai sus),maine o sa il sun sa mi le trimita(sper ca este un om de cuvant si nu imi iau vreo tzeapa biggrin.gif ) daca mi-o fur o sa apelez la solutia cu kitul de reparatie fiindca deja ma streseaza nevasta-mea(cu aceasta masina merge ea si nu intelege de nu poate fi reparata mai repede dry.gif ).
Apropo,de marca Renault ,acum conduc un Clio Estate iar de vreo 3 zile pe instalatia de climatizare imi baga miros de gaze......ieri cand am ridicat capota sa ma uit ce naiba poate sa fie am remarcat,ca pe chiuloasa la injectorul 4 este ud(motorina,ulei,nu imi dau seama,se arde, chiuloasa fiind calda si toate gazele acelea mi le baga in habitaclu).Masina are 15000 km,este in garantie maine o sa ma duc la reprezentanta(sunt norocos ca la asta am garantie icon_mrgreen.gif ).
O sa scriu maine ce defect are.........sunt tare curios!

O zi minunata Domnule Ady!

This post has been edited by edypopescu1: 19 Dec 2010, 08:33


--------------------
Renault Clio clio 1.5 dci 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nicuiuoras
post 19 Dec 2010, 12:02
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 4 January 08




sunt Nicu din Cluj.In toamna lui 2007 am cumparat de la firma la care lucrez un clio symbol 1.5dCi cu 130.000 km,cu toate reviziile la zi.Iarna intre sarbatori nu l-am mai putut porni si am chemat pe cineva cu laptopul dar nu a reiesit vreo eroare.Tipul avea o cunostinta la renault de pe Feleac si i-a explicat telefonic simtomele iar cel de la Renault i-a spus ca sunt defecte injectoarele.Dadeam la cheie,electromotorul se invartea dar nu pornea.A venit o cunostiinta si apornit masina cu spray(stiu ca e contraindicat).In fiecare iarna cand temperatura era sub -5 grade ma trezeam noaptea sa-i d-au o cheie.Cu cat statea mai multe ore nepornita,cu atat pornea mai greu.Am schimbat si bateria dar acelasi rezultat.In toamna acestui an am dus masina la un mic service a carui patron imi este o cunostiinta.Teste:bujii bune,releul de bujii e bun,test la injectoare e ok,test la compresie:20,15,15,18 adica nu avea compresia necesara.Scimbat set motor si distributie(a costat o caruta de bani)Rezultat:masina in aceasta iarna pornea si mai greu la rece si trezirea in fiecare noapte la ora 2.30 pentru pornirea motorului 10 minute(motorul porneste destul de greu si cand este supraincalzit dar nu am reusit sa fac un rodaj decat vreo 1500km).Cu vreo saptamana in urma am dus inapoi masina in service si schimbat 2 senzori de temperatura la motor.Rezultat:masina porneste la prima cheie chiar si azi dimineata la -13 grade fara sa o mai pornesc noaptea.Probleme cu pornirea la rece rezolvate.


--------------------
Renault Clio Symbol 2004 1.5 dci,65 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
edypopescu1
post 19 Dec 2010, 16:52
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 17 December 10




Salut,

Neavand ce sa fac azi,am verificat povestea cu pilitura..........

Am scos motorina intr-un pahar de plastic pe la filtrul de motorina,si am plimbat un magnet pe fundul lui.....nimic.....am pus paharul intr-o lumina puternica tot nimic....apoi am scos motorina pe la un furtunas de la injector fiindca am observat ca pompa de inalta este dupa filtru.....tot nimic.
In final am desfacut(l-am taiat fiindca este capsulat sau lipit) filtul de motorina pe care l-am schimbat la ultima revizie(noroc ca nu il aruncasem,il pastram ca model sa stiu ce comand pentru urmatoarea verificare)filtrul este super curat am ramas chiar uimit......motorina nu bag decat de la OMV.

Intrebarea mea este........am procedat corect la testul cu pilitura sau tot mai exista pericolul sa aibe pilitura si ce test trebuie facut sa fiu 100%sigur ca dupa schimbarea celor doua injectoare nu o sa am aceleasi probleme.Azi dimineata a pornit si masina(au fost +4 grade norocul neveste-mi).

Multumesc mult si astept un raspuns sa stiu de ce ma apuc maine!

This post has been edited by edypopescu1: 19 Dec 2010, 16:53


--------------------
Renault Clio clio 1.5 dci 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ovidiu_adrian79
post 20 Dec 2010, 09:35
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 57
Joined: 16 August 08
From: Vaslui




Am patit-o si eu cu clio-ul meu. E din 2005, are aprox 80.000 km in bord, bateria originala. Ce s-a intamplat? Duminica dimineata a pornit la a doua cheie, scotand un fum negru si gros. Fara probleme dupa aia, cand seara pe la 6 iar am pornit-o am lasat-o asa vreo 5 minute. Dupa vreo jumatate de ora, incercand iar sa o pornesc, nu mai avea pic de curent in ea. Ce-ar putea fi, ca banuiesc ca bateria oricat de slaba ar fi, nu avea voie sa se descarce singura, cu motorul oprit in max jumatate de ora?


--------------------
Renault Megane 1.3 Tce 116 CP 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Victor_Renault
post 20 Dec 2010, 13:51
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 342
Joined: 31 May 10
From: Bucuresti/Drumul Taberei




Ghinionul la baterie este ca te poate lasa oricand cum ai patit si tu.


--------------------
ex. Renault Clio Expression 1.5 dCi 65 Hp 2003;
ex. Mazda 6 2.0 MZR-CD 143 Hp 2007;
ex. Renault Megane Sedan Privilege 1.6 16V 112 Hp 2007;
Suzuki Swift Sport 1.6 16V 136 Hp 2013.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
c0xty
post 20 Dec 2010, 14:43
Post #14


c0xty


Group: Members
Posts: 211
Joined: 23 June 10
From: In carciuma! DNFD!!!!




Deci, cam aceeasi problema o am si eu......, numai ca am reperat problema..... mi se dezamorseaza pompa de motorina..... toata problema este de la 2 o-ring-uri de la conducta care pleaca din filtru de motorina la pompa.
Problema ar fi ca nu am de unde sa iau(nu se gaseasc). Mufe sau conducta completa deasemeni nu o gasesc, asa ca stau cumintel pana la vara cand se va remedia de la sine problema sau am sa imi conectez conducta pe direct cu coliere de filtru si de pompa injectie.
In acest moment, imi porneste cam la a4 a5a cheie......


--------------------
renault clio - B 30 AEJ 2002
Renault Clio II,1,5 dci

**[B]Cu cat un om gandeste mai putin cu atat vorbeste mai mult[/B]!**
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
silviam
post 20 Dec 2010, 20:51
Post #15


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 8 December 10




@ nicuiuoras "Cu vreo saptamana in urma am dus inapoi masina in service si schimbat 2 senzori de temperatura la motor.Rezultat:masina porneste la prima cheie chiar si azi dimineata la -13 grade fara sa o mai pornesc noaptea.Probleme cu pornirea la rece rezolvate. "

Despre ce senzori este vorba? Pentru ca, in cazul masinii mele, ultima solutie ramasese calculatorul. Dupa ce a fost tinut noaptea la caldura, in timp ce masina ramasese afara in frig, dimineata a pornit la prima cheie. Asa ca, deocamdata, am ramas la pornirea in timpul noptii... deloc comoda, e adevarat, dar nu atat de costisitoare.


--------------------
Renault Symbol Fidji 1,5 dci 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nicuiuoras
post 21 Dec 2010, 08:12
Post #16


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 4 January 08




Stiu doar ca e vorba de 2 senzori de temperatura(unul e de la lichidul de racire).


--------------------
Renault Clio Symbol 2004 1.5 dci,65 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Addyd
post 22 Dec 2010, 11:32
Post #17


Membru incepator


Group: Members
Posts: 77
Joined: 1 November 10




si pe mine m-ar interesa sa verifica senzorii aceia de temperatura, pentru ca problema asta o am si eu, dimineata nu vrea sa porneasca decat cu spray!


--------------------
Renault Clio - db06aaa 2004 1.5dci
...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
theodor2004
post 22 Dec 2010, 14:33
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.707
Joined: 8 February 10




verificarea se face cu testul clip, la orice reprezentanta Renault.


--------------------
Renault Clio Symbol 1.4 litri 2003, 8 valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Addyd
post 22 Dec 2010, 15:27
Post #19


Membru incepator


Group: Members
Posts: 77
Joined: 1 November 10




Verificare am facut dar cu ddt si nu gaseste decat senzorul de presiune de la aerul conditionat defect. Am schimbat toate bujiile si tot nu porneste dimineata, in rest in timpul zilei porneste fara probleme, masina trege merge fara probleme. Dimineata daca e frig nu o ia decat cu spray.


--------------------
Renault Clio - db06aaa 2004 1.5dci
...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bastus
post 22 Dec 2010, 19:46
Post #20


Membru incepator


Group: Members
Posts: 47
Joined: 6 June 08
From: Pitesti




Cu ddt eu m-as uita in Renault Diagnosis Frame 1 la:
"EOT_Oil_temperature(°C)","Coolant_temperature_linearised(°C)","Fuel_temperature(°C)","Air_temperature(°C)"
In mod logic inainte de pornire astia toti ar trebui sa fie egali ca valoare cu temp. de afara.


--------------------
Renault Symbol - AG88JYL 2008/fidji/1,5dci/85cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Addyd
post 22 Dec 2010, 22:26
Post #21


Membru incepator


Group: Members
Posts: 77
Joined: 1 November 10




Da dar asta ar trebui sa o fac dimineata cu motorul rece cand dau la cheie su nu o ia. Azi si ieri a fost putin mai cald in bord arata 6 grade a luat-o din prima.


--------------------
Renault Clio - db06aaa 2004 1.5dci
...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Andrei LGN
post 23 Dec 2010, 10:19
Post #22


Membru autentic


Group: Members
Posts: 278
Joined: 12 September 06
From: Ploiesti




Ce interfata folositi pentru ddt2000? Un elm 327 pe USB este compatibil cu programul?


--------------------
Renault Symbol Fidji 2006 1.4 MPi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
theodor2004
post 23 Dec 2010, 12:40
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.707
Joined: 8 February 10




QUOTE(nicuiuoras @ 21 Dec 2010, 08:12)
Stiu doar ca e vorba de 2 senzori de temperatura(unul e de la lichidul de racire).
*



cred ca celalalt e senzorul de temperatura a apei de la motor.


--------------------
Renault Clio Symbol 1.4 litri 2003, 8 valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bastus
post 24 Dec 2010, 12:26
Post #24


Membru incepator


Group: Members
Posts: 47
Joined: 6 June 08
From: Pitesti




pai nu e tot aia? e as zice ca e vorba de cel de temperatura lichidului de racire si cel de temperatura uleiului.
offtopic eu folosesc o interfata pt vag; am si elm 327 dar nu merge.


--------------------
Renault Symbol - AG88JYL 2008/fidji/1,5dci/85cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
trl
post 27 Dec 2010, 08:26
Post #25


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 1 December 09




QUOTE(edypopescu1 @ 19 Dec 2010, 08:28)
[...]
Apropo,de marca Renault ,acum conduc un  Clio Estate iar de vreo 3 zile pe instalatia de climatizare imi baga miros de gaze......ieri cand am ridicat capota sa ma uit ce naiba poate sa fie am remarcat,ca pe chiuloasa la injectorul 4 este ud(motorina,ulei,nu imi dau seama,se arde, chiuloasa fiind calda si toate gazele acelea mi le baga in habitaclu).Masina are 15000 km,este in garantie maine o sa ma duc la reprezentanta(sunt norocos ca la asta am garantie icon_mrgreen.gif ).
O sa scriu maine ce defect are.........sunt tare curios!
[...]


Nu ai mai scris ce defect i-au gasit la reprezentanta! Vreun furtunas de la returul injectoarelor putin crapat cumva si curgea motorina de pe retur direct pe chiulasa, de unde si mirosul/fumul acela de motorina arsa?


--------------------
RENAULT Clio 2 - IS-03-FAN 2004, 1.5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
c0xty
post 4 Jan 2011, 08:40
Post #26


c0xty


Group: Members
Posts: 211
Joined: 23 June 10
From: In carciuma! DNFD!!!!




Mi-am facut tester acasa singurel cu 4 sticlute gradate, legate cu furtunase pe care le racordez la returul de pe injectoare.
injectorul 2 face retur totul...... curge din el extraordinar de mult.....
Asa ca am sa merg pe undeva prin sinaia sa mi le curat si tarez pe toate 4 injectoarele, bujiile sunt noi, mai ramane sa vad pe unde ia aer in instalatia de motorina...
Mai am un golf 5 din 2005 cu aproape 150k km care porneste la sfert chir si in cea mai geroasa zi cu toate ca am un injector defect si la ala......
Concluzie: Inginerii de la Renault au comiso din nou!
Pentru omu' cu senzorii..... spune-mi exact ce senzori ai schimbat sa imi iau si eu.
Am inteles ca unul e de la antiger, iar al II lea ar fi de la ulei?


--------------------
renault clio - B 30 AEJ 2002
Renault Clio II,1,5 dci

**[B]Cu cat un om gandeste mai putin cu atat vorbeste mai mult[/B]!**
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
trl
post 4 Jan 2011, 21:28
Post #27


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 1 December 09




Nu prea ai ce sa cureti la ele, ca oricum vine presiune de peste 1.300 bari in ele si se cam curata singure de la presiunea asta.

Mai degraba ia si schimba sau repara injectorul 2 ca de la ala e buba mai mult ca sigur; oricum, la cate topicuri despre cum se repara un injector sunt aici pe forum...

Bafta!

This post has been edited by trl: 4 Jan 2011, 21:30


--------------------
RENAULT Clio 2 - IS-03-FAN 2004, 1.5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ifandrei
post 7 Jan 2011, 12:35
Post #28


Membru incepator


Group: Members
Posts: 14
Joined: 27 May 10
From: Timisoara




legat de topicul...nu porneste la rece...hmm am si eu o problema la masina mea. o pornesc dimineata o las sa se incalzeasca merg cu ea 3-4 km usor...schimbat pe la 3000 rpm... opresc...a doua zi..afara fiind -10 grade...incerc sa o pornesc...porneste..la a 10-a cheie.. de ce? pur si simplu ca asta e o buba la renault..se creeaza acel condens si ingheata pe evacuare .. mai ales la motoare mai mari cum e al meu... eee...mi-a spus un prieten sa incerc sa o conduc sportiv 1-2 km inainte de a opri...asta am facut schimbat la 5000 rpm... oprit...urmatoarea zi pornit din nou cam la aceeasi temperatura si... voila,...porneste din prima...stiu ca multi dintre voi nu conduc deloc sportiv, adica nu trece turometru mai mult de 3500 dar daca intampinati o asemenea problema incercati sa faceti ca mine si vedeti daca e adevarat.


--------------------
Renault Clio 2 1.6 16v Sport - TM-66-DEI 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 7 Jan 2011, 12:58
Post #29


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Ce anume ingheata pe evacuare si unde anume ?


--------------------
ex. Renault Clio Symbol - RO 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ifandrei
post 7 Jan 2011, 13:09
Post #30


Membru incepator


Group: Members
Posts: 14
Joined: 27 May 10
From: Timisoara




din cate am inteles acel condens ingheata in catalizator sau pe undeva..trebuie sa mai intreb o data ca sa nu zic prostii... dar la mine a functionat chestia cu turatia. daca o turezi atunci arunca afara toti vaporii si nu mai are ce sa inghete.


--------------------
Renault Clio 2 1.6 16v Sport - TM-66-DEI 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 9th August 2025 - 09:47
Dacia