Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

4 Pages < 1 2 3 4 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Distributie pusa prost

rtBK
post 16 Dec 2010, 08:56
Post #31


Unique like everyone else


Group: Members
Posts: 3.955
Joined: 19 January 08
From: Bucuresti




ideea e ca afara e din ce in ce mai frig si din cate imi amintesc eu anul trecut si symbolul meu facea tot felul de zgomote care mai de care + lipsa ocazionala de putere ( pe de alta parte nici eu nu o calcam ca intr-o zi de vara )


--------------------
Renault Clio 4GT Line 2017

Trek Valencia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
UXE
post 16 Dec 2010, 09:25
Post #32


Modelator


Group: Members
Posts: 6.733
Joined: 21 June 06
From: Bucuresti




asta iarna


http://www.reno.ro/index.php?showtopic=170...dpost&p=2241180

eu tot tin sa cred ca ala "a deranjat" ceva la masina cand a facut distributia (revizia)

o sa masor tensiunea de pe baterie .. posibil, chiar daca invarte, sa nu aiba 12v

This post has been edited by UXE: 16 Dec 2010, 09:27


--------------------
Renault Symbol - UXE 2006 1.4 8v
Subaru Forester 2.5 XT - 230 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
theodor2004
post 16 Dec 2010, 09:46
Post #33


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.707
Joined: 8 February 10




masina mea are 7 ani si porneste in toate diminetile la prima cheie. Eu cred ca
nu e de la frig.
Cred ca totusi ti-a ,,deranjat'' ceva cand a schimbat distributia, din moment ce problema a aparut imediat dupa schimbarea ei.


--------------------
Renault Clio Symbol 1.4 litri 2003, 8 valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
UXE
post 16 Dec 2010, 10:33
Post #34


Modelator


Group: Members
Posts: 6.733
Joined: 21 June 06
From: Bucuresti




tin minte ca la 0 grade a pornit la prima cheie.. de la -1 grad incep problemele


--------------------
Renault Symbol - UXE 2006 1.4 8v
Subaru Forester 2.5 XT - 230 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
c0xty
post 16 Dec 2010, 10:33
Post #35


c0xty


Group: Members
Posts: 211
Joined: 23 June 10
From: In carciuma! DNFD!!!!




o problema cu pornirea am si eu de cand s-a racita afara, am facut test de compresie si injectie si totul a fost ok, ceea ce am gasit a fot la fitrul de motorina nu era etansat calume si mi se dezamorsa, dupa care dadeam la automat de era sa omor electromotorul, 5-6 chei pana mi se amorsa filtrul si imi trimitea motorina la injectoare..., insa nu a intrat in discuti lipsa de putere, cuplul a ramas acelasi


--------------------
renault clio - B 30 AEJ 2002
Renault Clio II,1,5 dci

**[B]Cu cat un om gandeste mai putin cu atat vorbeste mai mult[/B]!**
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
UXE
post 16 Dec 2010, 10:56
Post #36


Modelator


Group: Members
Posts: 6.733
Joined: 21 June 06
From: Bucuresti




tu ai motorina, deci e altceva biggrin.gif

posibil sa fie filtrul de benzina pus invers?


--------------------
Renault Symbol - UXE 2006 1.4 8v
Subaru Forester 2.5 XT - 230 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
c0xty
post 16 Dec 2010, 11:52
Post #37


c0xty


Group: Members
Posts: 211
Joined: 23 June 10
From: In carciuma! DNFD!!!!




nu, filtrul a fost pus ok, insa oarece condute de carburant au fost carpate ceea ce a dus odata cu racirea timpului la dezamorsarea filtrului.
asta intradevar la diesel.
La benzinda distributia e mult mai distractiva...daca gresesticu un dinte la oricare din role.....incepe distractia exact cum pateste in acest moment initiatorul acestui topic/thread.
insa nu ar fi exclus sa aibe si ceea ce am patit eu(dezamorsare instalati alimentare) si ar fi ok daca ar arunca un ochi si pe acolo.
stiu cum functioneaza mpi-ul dar...


--------------------
renault clio - B 30 AEJ 2002
Renault Clio II,1,5 dci

**[B]Cu cat un om gandeste mai putin cu atat vorbeste mai mult[/B]!**
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
UXE
post 17 Dec 2010, 08:24
Post #38


Modelator


Group: Members
Posts: 6.733
Joined: 21 June 06
From: Bucuresti




am masurat bateria (la cald e adevarat).. si am 14.2V cu motorul pornit si cand dau drumul la un consumator.. si 13.2V cu motorul oprit..

mai ramane sa o masor si la rece...

revin cu detalii...

luni sunt prezent la serus din nou sad.gif


PS: azi mi-a pornit la a 2-a cheie ... dar daca nu o acceleram nu cred ca mai pornea nici atunci..

This post has been edited by UXE: 17 Dec 2010, 08:24


--------------------
Renault Symbol - UXE 2006 1.4 8v
Subaru Forester 2.5 XT - 230 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cepy
post 17 Dec 2010, 08:56
Post #39


Membru


Group: Members
Posts: 199
Joined: 13 November 08




si eu ma avut distributia pusa prost de destepti de la renault,am mai dat si 25 de milioane,a fost decalata cu un dinte.simptome:masina pornea greu,tragea mai greu,consuma mai mult.am fost in alt service s-o indrept si merge si azi f bine.insa la mine nu se auzea nici un alt zgomot.


--------------------
renault ;kia clio symbol1.4 16v 98 cp ;kia ce'ed 1,4 16v 110cp - ph08ued 2002;2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
UXE
post 17 Dec 2010, 09:14
Post #40


Modelator


Group: Members
Posts: 6.733
Joined: 21 June 06
From: Bucuresti




motorul suna altfel decat unul normal? (sunet neregulat, trepidatii?)



--------------------
Renault Symbol - UXE 2006 1.4 8v
Subaru Forester 2.5 XT - 230 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
c0xty
post 17 Dec 2010, 09:21
Post #41


c0xty


Group: Members
Posts: 211
Joined: 23 June 10
From: In carciuma! DNFD!!!!




daca nu o sincronizeaza corect, aqi toate sansele sa sune altfel(iti bat supapele)


--------------------
renault clio - B 30 AEJ 2002
Renault Clio II,1,5 dci

**[B]Cu cat un om gandeste mai putin cu atat vorbeste mai mult[/B]!**
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
UXE
post 17 Dec 2010, 09:45
Post #42


Modelator


Group: Members
Posts: 6.733
Joined: 21 June 06
From: Bucuresti




pai la mine se aude ok... si dupa cum am scris mai sus ..mi-a zis cineva care se pricepe ca distributia e pusa corect... deci tre sa sap prin alte parte sa vad ce are..



zgomotul acela cred ca era de la cureaua de accesorii.. de ex ieri scartaia la rece si disparea la cald... azi dimineata nu s-a mai auzit deloc ...

This post has been edited by UXE: 17 Dec 2010, 09:47


--------------------
Renault Symbol - UXE 2006 1.4 8v
Subaru Forester 2.5 XT - 230 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
UXE
post 20 Dec 2010, 12:41
Post #43


Modelator


Group: Members
Posts: 6.733
Joined: 21 June 06
From: Bucuresti




ok deci e posibil sa fie de la bobina de inductie ..

http://www.reno.ro/index.php?showtopic=136...dpost&p=1683111


--------------------
Renault Symbol - UXE 2006 1.4 8v
Subaru Forester 2.5 XT - 230 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hellcat
post 20 Dec 2010, 13:07
Post #44


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 5.628
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




Daca se confirma sa modifici si titlul topicului.


--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
M i h a i
post 20 Dec 2010, 13:15
Post #45


_______________________


Group: Members
Posts: 5.669
Joined: 12 September 06




corect...eu eram sigur ca este pusa ok distributia...la probleme de mecanica sunt ok serus...peste 4 luni o sa fac distributia...la ei..dar pe centura...am un mecanic meserias acolo.....ce tine de distributie fac numai la reprezentanta si cu piese de acolo...stiu...costa mult...dar chiar nu vreau sa am pic de probleme...mai ales ca eu nu merg batraneste cu masina....va anunt cum sta treaba dupa...garantat va fi ok.. smile.gif

This post has been edited by M i h a i: 20 Dec 2010, 13:15


--------------------
------ ------ ------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andr3i84
post 20 Dec 2010, 13:28
Post #46


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.086
Joined: 22 March 09
From: Bucuresti




QUOTE(UXE @ 17 Dec 2010, 09:45)
pai la mine se aude ok...  si dupa cum am scris mai sus ..mi-a zis cineva  care se pricepe ca distributia e pusa corect...  deci tre sa sap prin alte parte  sa vad ce are..
zgomotul acela cred ca era de la cureaua de accesorii..      de ex ieri scartaia la rece  si disparea la cald...  azi dimineata nu s-a mai auzit deloc ...
*




Salutare,

Si eu am acelasi zgomot la cureaua de accesorii la rece: 1-2 minute pana se incalzeste, asta se intampla doar cand este foarte frig. Kit-urile de distributie si accesorii le-am chimbat acum 3 saptamani.
Sa fie cureaua de accesorii mai intinsa fiind intinzatorul nou ?


--------------------
Renault Clio Symbol 2003 1.4 16V expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MATEA BOGDAN
post 20 Dec 2010, 13:31
Post #47


Membru incepator


Group: Members
Posts: 47
Joined: 13 December 07
From: PLOIESTI




si de la bobina d inductie facea asa?


--------------------
RENAULT MEGANE II - ph 09 wpu 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hellcat
post 20 Dec 2010, 14:55
Post #48


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 5.628
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




Cred ca bobina nu e busita de tot, de aici si lipsa vreunei avertizari in bord.

@andrei84: scartaitul curelei de accesorii se produce in urma patinarii acesteia pe role. Principalul vinovat e frigul, la ce temperaturi sunt dimineata cauciucul curelei nu prea mai e cauciuc, se intareste si mai aluneca. Aici apar diferentele intre curele si producatorii lor.


--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
UXE
post 20 Dec 2010, 15:13
Post #49


Modelator


Group: Members
Posts: 6.733
Joined: 21 June 06
From: Bucuresti




ce vrei sa spui?

eu am kit original si tot scartaie


--------------------
Renault Symbol - UXE 2006 1.4 8v
Subaru Forester 2.5 XT - 230 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hellcat
post 20 Dec 2010, 15:49
Post #50


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 5.628
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




Sunt vreo 4 motive pentru care o curea de accesorii scartaie. Materialul curelei (poate sa difere in functie de producator), uzura, temperatura de lucru si cat de intinsa e pe role.
Daca intinzatorul e relativ nou, intinderea e buna. La fel si uzura se poate elimina usor, pentru ca stii ce curea ai, ori e noua ori e uzata.


--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andr3i84
post 20 Dec 2010, 16:30
Post #51


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.086
Joined: 22 March 09
From: Bucuresti




@hellcat,

Ai dreptate in privinta frigului. Si eu m-am gandit la asta si este destul de plauzibil. Cureaua este Contitech, adica nici cea mai buna dar nici cea mai proasta biggrin.gif. De fapt kit-urile de distributie si accesorii sunt din piese: Contitech + Ina.


--------------------
Renault Clio Symbol 2003 1.4 16V expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ygi_17
post 20 Dec 2010, 21:06
Post #52


Membru autentic


Group: Members
Posts: 328
Joined: 2 February 09




am cumparat si schimbat 3 curele de accesorii pt ca scartiau. toate cumparate de la Renault, in interval de circa 2 ani. tocmai a treia a mers super,celelalte doua scartiiau de noi. la prima vedere nu pareau diferite dar ultima era ceva mai moale ( cauciucul era mai nou sau mai de calitate)

deci si reprezentantele Renault se aprovizioneaza de unde pot sau cand pot, cand se termina stocul.


--------------------
Renault Clio II - Symbol 2003 / 8V 75 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
UXE
post 21 Dec 2010, 12:22
Post #53


Modelator


Group: Members
Posts: 6.733
Joined: 21 June 06
From: Bucuresti




Am lasat ieri seara masina la serus , iar dimineata am mers cu seful de echipa sa facem pornirea la rece. Normal ca a facut figuri, dupa care a ajuns pe stand la electrica unde s-a facut un test CLIP. Mecanicul de acolo mi-a aratat ca motorasul de la relanti (pas cu pas) face un zgomot cam tare si a zis ca o sa il scoata sa il curete.. zis si facut. dupa operatiune am observat ca acul de la turometru revine liniar , nu ca inainte cu o mica oscilatie.. ramane de vazut maine dimineata cum se va comporta din nou.


--------------------
Renault Symbol - UXE 2006 1.4 8v
Subaru Forester 2.5 XT - 230 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ygi_17
post 21 Dec 2010, 15:45
Post #54


Membru autentic


Group: Members
Posts: 328
Joined: 2 February 09




@ UXE pornirea grea, la a cincea cheie poate sa fie si de la motorasul pas cu pas dar si de la captatorul de turatie (murdar). de la distributie nu cred ca are legatura distributia cu pornirea.
Motorasul chiar daca il curata acum sa stii ca problema va revenii si pana la urma se opreste masina in drum, reporneste iar se opreste.
cauta pe sita si gasesti multe despre acest motoras pas cu pas.
eu am patit-o cu el. primele semne de rateuri am avut la 75000 km si la 105000 km se oprea masina in mers, atunci l-am schimbat ( 50 lei fabricatie Ungaria !!!! adica China probabil)
faptul ca trage mai greu lipsa de putere e si de la clapeta de acceleratie de pe corpul clapeta, care se murdareste si opune rezistenta, de unde senzatia ca masina trage greu.

la Renault am intrebat si vinde motorasul pas cu pas montat pe corpul clapeta la suma de 890 lei, un chilipir, nu!


--------------------
Renault Clio II - Symbol 2003 / 8V 75 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
UXE
post 22 Dec 2010, 08:48
Post #55


Modelator


Group: Members
Posts: 6.733
Joined: 21 June 06
From: Bucuresti




am fost din nou la serus sa repornesc masina la rece.. am dat cheie imediat dupa ce s-au stins martorii si a inceput sa tremure un pic dupa care turatia s-a ridicat la 1100 ... afara erau cam -2 grade.. mecanicul a zis ca e posibil sa fie de la injectoare , sa scape benzina pe timpul noptii ..

o sa vad cum se va comporta si zilele urmatoare..


--------------------
Renault Symbol - UXE 2006 1.4 8v
Subaru Forester 2.5 XT - 230 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
theodor2004
post 22 Dec 2010, 09:54
Post #56


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.707
Joined: 8 February 10




mda, daca tremura e f posibil sa fie de la injectoare. Asa cum am scris si mai sus, mie la revizia de 4 ani cineva mi-a scos mufa de la un injector, si masina functiona numai in 3 injectoare. Facea exact cum ai spus tu: pornea greu, tremura, putere mai mica. Dar la mine s-a rezolvat simplu, prin reintroducerea corecta in mufa.


--------------------
Renault Clio Symbol 1.4 litri 2003, 8 valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
UXE
post 22 Dec 2010, 12:27
Post #57


Modelator


Group: Members
Posts: 6.733
Joined: 21 June 06
From: Bucuresti




o sa verific...


sau poate sa fie de la senzorul de temperatura? sau sonda lambda?


--------------------
Renault Symbol - UXE 2006 1.4 8v
Subaru Forester 2.5 XT - 230 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
theodor2004
post 22 Dec 2010, 14:29
Post #58


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.707
Joined: 8 February 10




de la senzorul de temperatura nu e sigur. Acela da alt tip de probleme: daca senzorul de temperatura functioneaza defectuos, da semnale eronate catre computerul de bord, si acesta pur si simplu taie alimentarea cu combustibil, practic ramanand cu masina pe drum. Apoi stai vreo 30 min sa se raceasca motorul, masina pleaca din nou, iar se incalzeste si se opreste, s.a.m.d. Prolema se rezolva prin schimbarea senzorului respectiv.
La tine sigur nu e de aici.


--------------------
Renault Clio Symbol 1.4 litri 2003, 8 valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
UXE
post 23 Dec 2010, 11:27
Post #59


Modelator


Group: Members
Posts: 6.733
Joined: 21 June 06
From: Bucuresti




astazi la -1 grad a pornit fara probleme.. asteptam gerul rolleyes.gif


--------------------
Renault Symbol - UXE 2006 1.4 8v
Subaru Forester 2.5 XT - 230 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
theodor2004
post 23 Dec 2010, 16:59
Post #60


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.707
Joined: 8 February 10




si dupa pornire cum functioneaza?? Tot prost, sau normal?


--------------------
Renault Clio Symbol 1.4 litri 2003, 8 valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
4 Pages < 1 2 3 4 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 29th July 2025 - 06:28
Dacia