Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

7 Pages  1 2 3 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

turatie MARE relanti, motoras pas cu pas

agmoisa
post 5 Jun 2009, 23:14
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 27
Joined: 16 February 09
From: VASLUI




buna ziua
am un renault megane 1 1,6 16v 2002
i-am curatat clapeta de acceleratie
cand pornesc motorul sta turat cateva zeci de secunde la 1000 rotatii pe minut
dupa care urca progresiv la 2000 turatii pe minut si acolo ramane
am citit pe forum ca trebuie reinitializata clapeta de acceleratie
cum se face reinitializarea?
va multumesc!

<span class='edit'>6 Jun 2009, 08:31:</span>
buna ziua
dupa ce am curatat clapeta de acceleratie am mers vreo 10 km iar a doua zi nu a mai pornit massna deloc
ce oare mai are?!

<span class='edit'>6 Jun 2009, 11:12:</span>
am mai "surubarit"la ea si i-am reglat turatia din cablul de acceleratie
totusi nu pot sa o fac sa stea la relanti sub 1000rot/min

This post has been edited by cj98czh: 15 Nov 2010, 13:07


--------------------
renault megane1 break 2002 1,6 16v - VS 79 AGM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
19vik
post 6 Jun 2009, 11:16
Post #2


Membru


Group: Members
Posts: 2.948
Joined: 23 October 07
From: Bucuresti




Ce ai citit tu era pentru Megane 2. La tine, valva de relanti se reseteaza singura: pui contactul fara sa pornesti motorul, astepti 30 de sec, iei contactul si astepti alte 30 de sec. Daca nu ai reusit, nu ai curatat bine valva (e una din cele doua chestii de pe lateralul corpului clapetei in care intra cate o mufa), sau trage aer fals pe undeva.


--------------------
Renault Megane 2.1 Sedan 2005/1.6 16v Expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
agmoisa
post 6 Jun 2009, 16:21
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 27
Joined: 16 February 09
From: VASLUI




se auzea inainte cum tragea aer fals.
acum se aude la fel.
nu s-a schimbat nimic
am o singura mufa pe clapeta mea

This post has been edited by agmoisa: 6 Jun 2009, 16:24


--------------------
renault megane1 break 2002 1,6 16v - VS 79 AGM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
19vik
post 6 Jun 2009, 17:45
Post #4


Membru


Group: Members
Posts: 2.948
Joined: 23 October 07
From: Bucuresti




Asta e supapa de relanti pe care trebuie sa o cureti:
http://www.reno.ro/index.php?showtopic=138...dpost&p=1825678
Daca trage aer fals dupa corpul clapetei, n-ai sa stabilizezi relantiul.


--------------------
Renault Megane 2.1 Sedan 2005/1.6 16v Expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
agmoisa
post 6 Jun 2009, 19:58
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 27
Joined: 16 February 09
From: VASLUI




ok.fac si asta.poate am noroc
mai am o problema:cand dau la automat parca o ia dar se intrerpe brusc.acele de la bord tremura toate parca o iau razna.am verificat bateria sa vad daca incarca.incarca!e posibil sa fure curent electromotoru?

6 Jun 2009, 20:17:
am scos un fel de electromotoras si l-am curatat
trebuie sa mai fac si altceva?

This post has been edited by agmoisa: 6 Jun 2009, 20:17


--------------------
renault megane1 break 2002 1,6 16v - VS 79 AGM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Warky
post 13 Jun 2009, 02:06
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 16
Joined: 9 April 09




@ agmoisa unde vine clapeta de acceleratie ? :| O poza imi poti posta ? Te rog frumos !

- Stima


--------------------
Renault Megane 2003 - Negru pe Alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jarr
post 15 Jun 2009, 16:19
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 225
Joined: 5 November 08
From: Braila




Daca stie cineva si a desfacut vana{al ll-lea}clapet cel care urmeaza de la iac catre galeria de admisie si este prevazut cu 4 suruburi tip imbus mare


--------------------
renault laguna privilege 2002 - 2.0 16v 135 cp
Mai bine vultur un an decat soarece o viata
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jarr
post 25 Jun 2009, 20:28
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 225
Joined: 5 November 08
From: Braila




Am rezolvat problema am desfacut clapetul si l-am curatat acum merge perfect si nu a trebuit sa-i fac nici o reinitializare(mentionez ca nu am desfacut potentiometrul electric)


--------------------
renault laguna privilege 2002 - 2.0 16v 135 cp
Mai bine vultur un an decat soarece o viata
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionutt daniel
post 17 Aug 2009, 20:18
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.139
Joined: 22 August 06
From: Giurgiu




Clapeta se scoate destul de greu la 1.6 16 v. Se scoate filtrul, cutia de plastic dintre clapeta si masina(debitmetrul?), pentru care e necesar sa se desfaca suportul de motor din dreapta masinii, si se ridica motorul cu un cric pentru a putea fi tras in fata pentru a permite scoaterea/mutarea acestei cutii ce este prinsa in doua suruburi torx. Dupa aceasta operatiune aveti acces la cele doua suruburi de fixare a clapetei, ce se afla sub clapeta, pentru ele fiind necesara o cheie pentru hexagon de 10(pipa sau tubulara). Dupa desfacerea acestor suruburi clapeta NU IESE, deci, se demonteaza suruburile de fixare a galeriei de admisie(de plastic, cea ce vine peste motor), acestea avand cap Torx. Dupa demontare aveti acces la clapeta si galerie.
Atentie!!! Intre galerie si clapeta se face etansarea cu o garnitura(oring) ce devine casanta in timp si trage aer fals. Ea e responsabila de turatia ridicata la ralanti sau mers neregulat, putand ajunge sa faca masina sa nu mai mearga in parametri. Nu stiu daca se gaseste pentru inlocuit, dar eu am reusit sa o schimb cu una de filtru de ulei de Tico, care a etansat f. bine, dar a intrat f. greu.
Montarea se face in sens invers, cuplandu-se clapeta cu galeria, se pune pe pozitie, se fixeaza suruburile clapetei, fara a se strange, se monteaza galeria si se strang suruburile, apoi cele ale clapetei si celelalte. Despre curatarea clapetei gasiti detalii pe forum.

This post has been edited by ionutt daniel: 17 Aug 2009, 20:20


--------------------
renault espace 2.2 - bulgariax4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dodone
post 18 Aug 2009, 13:50
Post #10


membru invidios pe trade mark-ul lui semit (tanti moderatoreasa)


Group: Members
Posts: 2.134
Joined: 21 May 05
From: Timisoara




Acel o ring sunt de fapt 2. se vand la set. Cel mic e mai important. Recomand de la Renault, sunt max. 40 lei.
Eu am fost la mecanic si am demontat corpul clapeta, pentru curatire. Dupa remontare nu i-am facut niciun fel de initializare si a pornit din prima. La prima pornire la rece joaca un pic relantiul, intre 500-1.000 rot./min., dar isi revine repede, in cateva secunde si se stabilizeaza cam la 750 rot./min.
Demontarea si remontarea nu e f. grea, dar tebuie sa ai scule si sa lucrezi in orb , la un moment dat, cand scoti suruburile de fiaxare a corpului de pe chiuloasa .


--------------------
Renault Renault Laguna 1 GrandTour 1998/Concorde
Daca dragoste nu e, nimic nu e. M.Preda
Nu sunt de acord cu nici un cuvant din ceea ce spui dar mi-as da viata pentru dreptul tau de a vorbi Voltaire
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
skymax
post 18 Aug 2009, 20:13
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 45
Joined: 19 January 09




@dodone: Spui ca demontarea si montarea clapetei de acceleratie nu e f.grea dar dupa cum am citit in post-ul lui ionutt daniel (#9) in care spune ca a demontat un suport al motorului,l-a ridicat cu un cric si la tras in fata ,mie nu mi se pare un lucru usor.
Daca a mai demontat cineva aceasta clapeta si poate sa explice(enumere) etapele efectuate, poate se face un tutorial cu aceasta si pentru M1 1.6 16v cum este cel pentru clio.
Am sa pun si o foto cu corpul clapetei de acceleratie pentru a nu se face confuzie cu ''motorasul pas cu pas''.


Attached File(s)
Attached File  New_Microsoft_Word_Document.doc ( 50.15k ) Number of downloads: 1766


--------------------
renault megan clasic 2001 berlina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionutt daniel
post 18 Aug 2009, 22:26
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.139
Joined: 22 August 06
From: Giurgiu




Daca cine a mai demontat are aceasi modalitate de demontare a clapetei si poate adauga si anumite poze, poate adauga postul meu cu anumite completari de rigoare la tutoriale. Intr-adevar nu e nevoie de nicio resetare/initializare.

This post has been edited by ionutt daniel: 18 Aug 2009, 22:27


--------------------
renault espace 2.2 - bulgariax4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Madriann
post 18 Aug 2009, 22:33
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 967
Joined: 1 April 06
From: Tunisia




Nu stiu cum e la 1.6/16v, dar nu cred ca poate fi atat de complicat. Ce treaba are cu tamponul motor? Trebuie sa fie si o alta modalitate de a desface respectivele suruburi.


--------------------
Renault Megane RT 1,6e 8v 1996
Peugeot 407 SV Executive 2.2l/163CP - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dodone
post 18 Aug 2009, 23:52
Post #14


membru invidios pe trade mark-ul lui semit (tanti moderatoreasa)


Group: Members
Posts: 2.134
Joined: 21 May 05
From: Timisoara




Daca un mecanic de la Renault a facut asa la masina mea, inseamna ca asa se face.
Demontarea carcasei tamponului motor se face f. usor. e cel de pe aripa interioara, dreapta, in spatele farului dreapta, cam la acelasi nivel.
Se da jos scutul de plastic, se pune un un cric cu scandura de lemn sub baia de ulei, aprox. in stanga spate, daca te uiti din fata masinii. Se demonteaza tamponul de deasupra. Se ridica mai sus motorul, cu cricul ,pentru acces la suruburile lungi care sunt perpendiculare cu parbrizul.
Cand mai am timp fac un tutorial. Dupa ce vin din concediu.


--------------------
Renault Renault Laguna 1 GrandTour 1998/Concorde
Daca dragoste nu e, nimic nu e. M.Preda
Nu sunt de acord cu nici un cuvant din ceea ce spui dar mi-as da viata pentru dreptul tau de a vorbi Voltaire
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionutt daniel
post 19 Aug 2009, 13:45
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.139
Joined: 22 August 06
From: Giurgiu




Se poate si fara demontarea scutului de plastic. Se pune cricul pe gaura de golire a motorului. Am facut personal aceasta operatiune, nu este prea complicata, dar nici nu este penru cine nu are putin habar.


--------------------
renault espace 2.2 - bulgariax4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mojorisin
post 17 Jan 2010, 11:04
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 262
Joined: 24 July 07




Am re-citit vreo 20 de threaduri despre problema si tot simt nevoia sa cer niste lamuriri.

Am din nou probleme cu relantiul si se manifesta asa: Turatia oscileaza la relanti cam intre 600 si 700 de ture, iar cand o accelerez, ramane agatata pe la 2000 si nu revine la relanti decat daca reduc eu turatia motorului (ambreiaj+frana ph34r.gif ). Tin minte ca am mai avut probleme cu relantiul si aceste pot sa devina si mai grave (cresteri bruste de turatii,etc).

Din ce am vazut ca posibile probleme sunt:
-senzor de acceleratie (acel potentiometru de pe corpul de acceleratie. Pe acela l-am schimbat data trecuta de si-a revenit)
-senzorul acela de "mers in gol" D95166.JPG ( Size: 11.75k ) Number of downloads: 11010

-bobine
-bujii

Deci care nu poate fi si care este ?

This post has been edited by mojorisin: 17 Jan 2010, 11:23


--------------------
Renault Megane 1.6 16v 107 cai alerti
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Shafu
post 17 Jan 2010, 20:07
Post #17


SHĂFU'


Group: Members
Posts: 777
Joined: 19 April 07
From: Iași




O resetare din calculator la reprezentanta s-ar putea sa fie binevenita cred. Eu i-am pus sa imi curete acea piesa si dupa remontare nu mai tinea relantiul deloc. S-a conectat calculatorul si au resetat pe acolo ceva ... si a devenit functional din nou!!!
...... si daca stau si ma gandesc 090.gif ..... cablul de acceleratie nu cumva s-a desfacut si agata pe undeva prin protectia de plastic?

This post has been edited by Shafu: 17 Jan 2010, 20:09


--------------------
Renault Megane Clasic 2001 1.6 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mojorisin
post 22 Jan 2010, 17:34
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 262
Joined: 24 July 07




Daca cineva doreste sa isi mai dea cu parerea? smile.gif


--------------------
Renault Megane 1.6 16v 107 cai alerti
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Andreiuu
post 23 Jan 2010, 01:15
Post #19


Membru incepator


Group: Members
Posts: 34
Joined: 2 August 07




QUOTE(mojorisin @ 22 Jan 2010, 17:34)
Daca cineva doreste sa isi mai dea cu parerea? smile.gif
*



DA! smile.gif I am pus metabond in motorina si nu mai am acea problema. 1.9 dci


--------------------
Renault Megane 1.9 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
betamax
post 23 Jan 2010, 08:41
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.343
Joined: 11 September 08
From: din lumea asta, prost făcută..




Andreiule, omu' are benzinar, e putin diferit fata de dci-ul tau.
Eu as merge pe ideea cablu agatat (Shafu) sau potentiometru (mojo), dar e doar o parere, a mea. Daca e din potentiometru, acesta se curata cu petrol sau benzina, NU cu spray contact. Stiu ce spun. Am vazut in alte subiecte ca toata lumea baga spray contact in orice. Nu dauneaza dar nici nu ajuta.

PS. Daca e cineva interesat, pot sa detaliez cum e cu spray-ul asta, ce poate face si ce nu.


--------------------
renault Scenic Rx4 2000, 1.998 l, 16 V, 102 kW
"... imi place sa lucrez cu intelectuali, astia pricepe repede."
"Ori traim cu totii, ori va ia dracu' !"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mojorisin
post 23 Jan 2010, 12:52
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 262
Joined: 24 July 07




As fi interesat mai degraba cum e procedura de curatat cu benzina potentiometrul !


--------------------
Renault Megane 1.6 16v 107 cai alerti
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
betamax
post 23 Jan 2010, 23:38
Post #22


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.343
Joined: 11 September 08
From: din lumea asta, prost făcută..




Trebuie sa fac o precizare, nu sunt electronist auto si nu stiu cum arata ala de acceleratie. Iti spun cum se curata potentiometrii in general, poate te ajuta cu ceva.
Daca ai acces la potcoava (pe care se deplaseaza cursorul), o cureti cu un betisor de lemn sau plastic care are la un capat vata infasurata pe el si inmuiata bine in benzina.
Daca potentiometrul este capsulat (cum probabil ca este cel de acceleratie), il imersezi in benzina si rotesti de cateva (8-10) ori cursorul cap-coada. Il scoti din benzina, il scuturi bine si astepti sa se usuce. Metoda asta o folosesc la potentiometrii de volum de la amplifuri (si nu numai) atunci cand incep sa caraie cand vrei sa maresti/micsorezi volumul.


--------------------
renault Scenic Rx4 2000, 1.998 l, 16 V, 102 kW
"... imi place sa lucrez cu intelectuali, astia pricepe repede."
"Ori traim cu totii, ori va ia dracu' !"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
horia1983
post 24 Jan 2010, 00:25
Post #23


Romb addict


Group: Members
Posts: 3.231
Joined: 4 January 07
From: Craiova




QUOTE(mojorisin @ 17 Jan 2010, 11:04)
Am re-citit vreo 20 de threaduri despre problema si tot simt nevoia sa cer niste lamuriri.

Am din nou probleme cu relantiul si se manifesta asa: Turatia oscileaza la relanti cam intre 600 si 700 de ture, iar cand o accelerez, ramane agatata pe la 2000 si nu revine la relanti decat daca reduc eu turatia motorului (ambreiaj+frana ph34r.gif ). Tin minte ca am mai avut probleme cu relantiul si aceste pot sa devina si mai grave (cresteri bruste de turatii,etc).

Din ce am vazut ca posibile probleme sunt:
-senzor de acceleratie (acel potentiometru de pe corpul de acceleratie. Pe acela l-am schimbat data trecuta de si-a revenit)
-senzorul acela de "mers in gol" D95166.JPG ( Size: 11.75k ) Number of downloads: 11010

-bobine
-bujii

Deci care nu poate fi si care este ?
*


Pot sa fie garniturile de la corpclapeta, sau motorasul pas cu pas.
Ca sa fii sigur, atunci cand se tureaza in 2000 ture, scoti furtunul de la motoras, si il obturezi.
Daca motorul se opreste , motorasul nu mai functioneaza cum trebuie, daca nu se opreste atunci ai fie garnitura dintre corp clapeta si colectorul de admisie de plastic dusa, fie dintre colectorul de plastic si cel de aluminiu dusa...

This post has been edited by horia1983: 24 Jan 2010, 00:26


--------------------
Renault Safrane V6 biturbo Hartge/Irmisher visele umede s-au implinit - BH 0286 BM
R19 Chamade prima dragoste, Safrane iubirea implinita, Yamaha R1 nirvana
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
seby99
post 26 Jan 2010, 22:39
Post #24


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 26 January 10




QUOTE(mojorisin @ 17 Jan 2010, 11:04)
Am re-citit vreo 20 de threaduri despre problema si tot simt nevoia sa cer niste lamuriri.

Am din nou probleme cu relantiul si se manifesta asa: Turatia oscileaza la relanti cam intre 600 si 700 de ture, iar cand o accelerez, ramane agatata pe la 2000 si nu revine la relanti decat daca reduc eu turatia motorului (ambreiaj+frana ph34r.gif ). Tin minte ca am mai avut probleme cu relantiul si aceste pot sa devina si mai grave (cresteri bruste de turatii,etc).

Din ce am vazut ca posibile probleme sunt:
-senzor de acceleratie (acel potentiometru de pe corpul de acceleratie. Pe acela l-am schimbat data trecuta de si-a revenit)
-senzorul acela de "mers in gol" D95166.JPG ( Size: 11.75k ) Number of downloads: 11010

-bobine
-bujii

Deci care nu poate fi si care este ?
*



Salut , de curand m-am pricopsit cu un Megane I 1.9DCI 102 CP din 2002 ce are exact aceleasi simptome |: nu sta la relanti , are usoare fluctuatii care se simt si la motor , in rest merge destul de binesi la consum nu sta rau deloc . Am fost la un service ( nu Renault ) unde stiu pe cineva si a testat-o . Iata ce mi-a scris pe o foaie ca ar avea ( trebuie inteles baiatul ca era pe " gratis " si el e tinichigiu ) :

Diagnostic aparate de comanda RENAULT Diesel EDC 15C3 Memorie de eror:
1826 Releu incandescenta
1886 Tensiune injector cilindru 1 si 4
1808 Sincronizare arbor cu came la KW
1815 Transformator presiune reglare presiune de supraalimentare
1806 Ap. masurare masa aer
1801 Senzor temperatura agent de racire
Nr. erori 6

Masina are 81945 km reali , a fost la o firma ( condusa de o cucoana ) , service la reprezentanta . Pe cartea de service o singura remarca - la urmatoarea revizie sa se verifice debitmetrul de aer

Ma poate lamuri si pe mine cineva ce inseamna ce a diagnosticat aparatul si ce masuri sa iau .
Merci in avans


--------------------
renault megane 1 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CristiMun
post 29 Jan 2010, 02:03
Post #25


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 29 January 10




Am urmatoarea problema la motor si anume ca nu are o turatie constanta la relantiu, oscileaza intre 600 si 700 de ture, apoi se tureaza pana in 2000 de ture in mers, dupa cum ii vine motorului. Nu stiu care ar fi problema si ce piesa trebuie sa schimb ca sa mearga din nou normal.
Mai demult, acum un an, manifesta tot astfel de oscilatii la relantiu, dar in acelasi timp nici nu mai pornea decat la a 3-4a cheie. Am fost in service si mi-au demontat senzorul de pe fulie, senzor magnetic, si l-au curatat de pilitura de fier ce se adunase pe capul de citire. Apoi nu au mai fost probleme pana acum. As vrea sa schimb acest senzor cu unul nou, poate asta este problema.
Are cineva alta solutie la problema asta, cu care vad ca s-au intalnit si alti membrii ai forumului?


--------------------
Renault Megane 1 Coupe 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
betamax
post 29 Jan 2010, 03:11
Post #26


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.343
Joined: 11 September 08
From: din lumea asta, prost făcută..




Seby, nici tu nu ai observat ca aici e vorba despre motoare BENZINARE ?? Daca se baga toti cu diverse alte probleme, nu se mai intelege nimic. Si mie mi-a pierdut soacra-mea cheia de 14-17 de la bicicleta, dar nu fac un caz din asta, gasesc eu pe la vreo Alimentara.

CristiMun, daca din ce ai citit pana aici nu te-ai lamurit, meri la reprezentanta si bag-o la computer. Desi e cam scump (80 RON numa' diagnosticarea), aia iti vor spune exact care e buba. Eu am fost si la alti meseriasi dar in final tot la reprezentanta am ajuns.


--------------------
renault Scenic Rx4 2000, 1.998 l, 16 V, 102 kW
"... imi place sa lucrez cu intelectuali, astia pricepe repede."
"Ori traim cu totii, ori va ia dracu' !"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aquabluedod
post 29 Jan 2010, 07:45
Post #27


Membru autentic


Group: Members
Posts: 208
Joined: 15 April 08
From: Bucuresti




Va salut,am avut aceeasi problema cu relantiul si am schimbat urm:bobina,fise,bujii,senzor presiune,curatat senzor volanta...... si a facut la fel........La ultima vizita la service un baiat inteligent a curatat mufa de la calculator (avea cativa pini oxidati) de atunci nu am mai avut nici o problema....


--------------------
Renault Talisman 2017 1.6 dCi 130 HP Intens - B 918 NDD
Renault Megane III 1.9 dCi 130HP Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
st3fun
post 30 Jan 2010, 09:52
Post #28


Membru incepator


Group: Members
Posts: 79
Joined: 3 January 07
From: Constanta




pe partea opusa acestui motoras, tot in zona aceea, o sa vezi un surubel, si daca este sa umblii la el, cu motorul pornit, o sa vezi ca, daca il strangi , motorul moare, si daca il deschizi, motorul se tureaza. Incearca sa mai insurubezi acel surub. La mine a mers.
Sau, verifica sa nu ai vreun furtun rupt, tot acolo in zona ai un furtun de vid, verifica si furtunele de vapori de ulei, si de vapori de benzina, tot sa nu fie vreunul crapat.


--------------------
Renault Megane 1.6 eRT 1998 - versiunea 1996 - motor K7M-A-702 66kw - CT-27-SSD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mojorisin
post 4 Feb 2010, 11:59
Post #29


Membru autentic


Group: Members
Posts: 262
Joined: 24 July 07




Se poate ca problema sa fi aparut din cauza proastei incarcari a bateriei. Am redresat-o si totul e ok acum.


--------------------
Renault Megane 1.6 16v 107 cai alerti
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
betamax
post 4 Feb 2010, 16:36
Post #30


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.343
Joined: 11 September 08
From: din lumea asta, prost făcută..




Nu cred ca e din cauza bateriei slabe, ar fi aparut si alte erori (in primul rand, ti-ar fi aratat asta indicatorul din bord). Mai degraba vreun contact imperfect, cum zicea si aqua...


--------------------
renault Scenic Rx4 2000, 1.998 l, 16 V, 102 kW
"... imi place sa lucrez cu intelectuali, astia pricepe repede."
"Ori traim cu totii, ori va ia dracu' !"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
7 Pages  1 2 3 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 30th April 2025 - 09:20
Dacia