Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages  1 2 3 > 
Reply to this topicStart new topic

Outline · [ Standard ] · Linear+

Tunetul Albastru, Dacia "SAC ca n-ai si tu"

brigada_diverse
post 8 Aug 2010, 12:41
Post #1


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.505
Joined: 12 July 07
From: Constanta




Am preluat masina tatalui meu in 2008, februarie cand am luat si permisul. Pe daciaclub sunt inscris dinainte, si am facut cate ceva la masina dinainte sa fie a mea..am pregatit-o treptat
desi anul trecut speram la un Logan..sau alta masina, a dat criza si schimbarea s-a amanat pentru 1 an....anul asta s-a mai amanat pentru 2 ani..deci am zis sa fac actualei un mic jurnal de bord. Asa ca , sa incepem:

este o Dacia 1310 TLX(pe ea, TX pe talon) cu motor de 1289cmc si cutie in 4 viteze
anul 1989
km la bord : actual 52150 km (da, in toata viata masinii)..30 000km avea in 2008 cand am luat-o
alimentare: benzina pana in 29.08.2009(40700km). de atunci are si instalatie de gaz, noua, marini, intretinuta corespunzator

piese schimbate: pana in 30 000km: placa de presiune, disc ambreiaj, rulment de presiune, planetare(rectificate), bara spate(din cauza unui accident), bara fata, la fel, rulmenti fata, rulmenti spate, placute frane, bieleta directie stanga, bucsi tiranti

dupa 30 000km(adica de cand o am eu): planetare cumparate de la bursa(de la "fara roti", noi foarte bune, sa i dea Dumnezeu sanatate),bielete antiruliu, bucsi tiranti, cuplu volan de 2 ori. placutele de frana sunt cele pe care le avea(adica al doilea set de cand e masina), cauciucuri la 33000km(marca america, 155/80 R13)

i-am schimbat si farurile, luate de la donatii de pe daciaclub, de la Manta B, caruia ii multumesc mult pentru ele.

adaugiri: aprindere gotronic at011 de la 32000km
alarma+ inchidere centralizata

reparatii: am lovit-o eu cu spatele mai demult(aprilie 2008) ..acolo am dat cu chit si spray de culoarea masinii, am facut acelasi lucru si cu gentile vara asta

anul trecut si acum doi ani a avut vreo 4-5 trasee Constanta-Craiova si retur
din octombrie pana in iulie o folosesc pt drumuri externe, Bucuresti Constanta (cam de 2 ori pe luna) , iar anul acesta am facut drumul Constanta-Craiova-Timisoara si retur.

ulei a inceput sa consume mai putin decat inainte, de cand i-am bagat aditiv cu teflon
de obicei ii puneam aditiv cu MoS sau cu ceramica sau cu teflon, ulei 15w40 Panther sau Lukoil. Iarna lui 2009-2010 mi-a inghetat motorul, deci pt iarna trebuie sa pun un 10w40....


uitati si cateva poze cu masina, cand erau facute jentile, schimbate farurile, poze la motor si la una din fuzete, cu roata data jos:


poza undeva dupa Defileul Jiului(pe traseul Timisoara -Deva-Petrosani-Filiasi Craiova)

S8003045.JPG ( Size: 251.02k ) Number of downloads: 1894

poza cu interiorul

S8002950.JPG ( Size: 179.23k ) Number of downloads: 2033



poza pe langa Timisoara, la Tomnatic

S8002939.JPG ( Size: 232.32k ) Number of downloads: 1945


poza cu motorul
S8002927.JPG ( Size: 198.66k ) Number of downloads: 1897


poze in curte
S8002864.JPG ( Size: 330.19k ) Number of downloads: 1860


S8002871.JPG ( Size: 263.22k ) Number of downloads: 528



poze cu roata data jos(pt vopsirea jantei)
S8002830.JPG ( Size: 187.33k ) Number of downloads: 611


S8002862.JPG ( Size: 174.24k ) Number of downloads: 643


poza dupa vopsirea jantelor
S8002825.JPG ( Size: 878.47k ) Number of downloads: 601


S8002826.JPG ( Size: 866.79k ) Number of downloads: 483



poza cu farurile
S8002809.JPG ( Size: 859.32k ) Number of downloads: 550



sper ca v-a placut
astept pareri , sugestii, comentarii


urmeaza sa ii fac schimbul de ulei..are deja 5000km..dar am completat deja 2 litri....

am uitat: pana acum nu m-a lasat in drum din cauza ei

doar de la : baterie - am uitat lumini aprinse sau am dat mult la automat din cauza ca am innecat-o cu gaz(am tras socul prea mult)

carburator- cui pontou blocat cu mizerie..am batut cu surubenita in capac si nu am mai avut probleme

platina....nu am strans-o bine la schimbare....

curea accesorii rupta, dar era veche rau de tot si nu am vrut sa o schimb pana nu a crapat.... cam atat...

This post has been edited by brigada_diverse: 28 Aug 2011, 11:43


--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 8 Aug 2010, 12:46
Post #2


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Tot cu ulei floriol si aditivi de rahat? Pacat... credeam ca te-ai convins... Macar urmatoarea masina sa fie tratata mai bine.


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maryus_83
post 8 Aug 2010, 12:47
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.067
Joined: 14 April 05
From: Brasov




Ai schimbat planetarele la kilometrii astia? How come?


--------------------
Dacia/Reno Logan Ambition 1.5 dci 70cp/ Kangoo 1.5dci '08/'12
Don't forget kids... the more you post the bigger your penis is.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brigada_diverse
post 8 Aug 2010, 12:49
Post #4


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.505
Joined: 12 July 07
From: Constanta




ca tot veni vorba

am spus Panther...ca e mai ieftin....oricum pierde destul(o sa ii mai fac poze la cutie si la distributie in fata, sa vezi), si nu are rost sa bag bani in ulei...

lla porniri mai baga un fum albastru....

multumiri userului Ssilent care i-a dat numele masinii (Tunetul Albastru) smile.gif)..pe vremea aia crapase toba finala

asa..ca am uitat: schimbat dupa 33 000km...cam pe la 44 000km toba finala si teava dintre intermediara si finala

<span class='edit'>8 Aug 2010, 12:53:</span>
pana sa o iau eu, stiu ca am fost cu tata cand i-a shcimbat planetarele...(bateau in curba maxima)
eu de cand am luat-o...pana acu 2500-3000km.(.acum de curand...pe la 49000km am schimbat planetarele ) am mers cu planetarele masinii care bateau in cea mai usoara curba...si dupa ce am luat planetarele astea(spre constanta) am vazut ca deja cele de pe masina agata...adica simteam puternic bataile....

masina a fost de export...avea ceva la carburator(un traseu pt aer) pt pornit usor la rece...

cel putin pe benzina nu a fost nevoie sa dau a 2a cheie sa porneasca motorul la rece......pe gaz am dat ca o innecam...cu ocazia asta multumesc colegilor mei de facultate, de liceu , de daciaclub si prietenilor care m-au ajutat sa o pornesc asta iarna din lipsa de baterie....

a fost o zi cand impingeau cam 10 persoane la ea..dar era inghetat motorul...asa ca a asteptat caldura smile.gif)...dar in alte 2 cazuri a pornit(o data impinsa, o data cu curent de la un SUV Mitsubishi)


deci 49 000km schimbat planetarele...ca am uitat sa zic

This post has been edited by brigada_diverse: 8 Aug 2010, 12:54


--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 8 Aug 2010, 12:56
Post #5


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




De export, putini km si multa bataie de joc cu uleiul, d-aia a ajuns asa... Halal economie ai facut. smile.gif

Foarte inspirati cei ce fac economie la ulei de motor, dar dau banii pe alte zorzoane...


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brigada_diverse
post 8 Aug 2010, 12:59
Post #6


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.505
Joined: 12 July 07
From: Constanta




tu ai ce ai cu uleiul meu...
s-a bagat ulei romanesc 20w40...eu de cand am luat-o am bagat panther....
nu ma dau banii afara din casa ca sa iau ulei de 90 lei 4 litri....cand eu dau 40 si am si filtru..ca oricum completez destul...

mai astept pareri(chiar si despre ulei, ca vad ca va place) smile.gif)


ca sa iti dau motiv
antigel am dinala de 5 lei....preparat...dar termostat am vernet de 89 de grade smile.gif)

This post has been edited by brigada_diverse: 8 Aug 2010, 12:59


--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maryus_83
post 8 Aug 2010, 13:08
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.067
Joined: 14 April 05
From: Brasov




Apropo de ulei, am luat in weekend pt o drujba ulei mineral 20w40(de dacie-popular) din magazin cu 6lei/l.

Ce naiba o fii in recipientele alea de ajunge la raft la 6 lei/l? Ulei ars?



This post has been edited by brigada_diverse: 8 Aug 2010, 13:12


--------------------
Dacia/Reno Logan Ambition 1.5 dci 70cp/ Kangoo 1.5dci '08/'12
Don't forget kids... the more you post the bigger your penis is.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brigada_diverse
post 8 Aug 2010, 13:12
Post #8


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.505
Joined: 12 July 07
From: Constanta




o porcarie oricum
daca panther imi ia cam 400ml al 1000km...cu ala imi ia 2 litri la 1000km..pe testate spun


--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kog
post 8 Aug 2010, 13:44
Post #9


epuri orijinali


Group: Members
Posts: 1.916
Joined: 27 November 08
From: Lipova - Arad




cam putini kilometri pentru asa consum de ulei. Il mananca sau il pierzi?


--------------------
Dacia 1310 1989 TLX - AR-05-DGF
Daa... prea rapid, daa... prea furios
Io merg cu Dacia, iar tu pa jos...
"ti ciuda ca consum putin?" by argon
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brigada_diverse
post 8 Aug 2010, 13:47
Post #10


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.505
Joined: 12 July 07
From: Constanta




pai...la pornire fum albastru..deci ghidurile pe al supape imi papa uleiu....
dar s pierde cu gramada....palier, distributie, garnitura chiulasa, pompa benzina, delco...

aporpo..putini km..dar porniri mai turate la rece...si de stat se strica.....

This post has been edited by brigada_diverse: 8 Aug 2010, 13:48


--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iulian'71
post 8 Aug 2010, 14:09
Post #11


membru uneori batut in cap


Group: Members
Posts: 895
Joined: 18 April 10




QUOTE(kog @ 8 Aug 2010, 13:44)
cam putini kilometri pentru asa consum de ulei. Il mananca sau il pierzi?
*


La ce materiale se puneau in segmenti, cuzineti si cilindri in vremurile alea ma mir ca a apucat 50k. La acestea se adauga si uleiul recuperat si suprareciclat din vremurile de demult.
Imi aduc aminte ca prin 84-85 a primit tata la magazia autobazei un palet de ulei PECO 20w40 care fusese refuzat la export fiindca avea cateva cutii indoite. Uleiul era imbuteliat in cutii de 3litri fara buson exact ca o cutie de conserve. Ei cand a pus ulei din ala in motor aceasta a mutit nu se mai auzeau nici macat culbutorii. Doar 4 cutii a reusit sa pastreze si el ptr. masina noastra ca restul a plecat pe la sefi si colegi. A mai pus prin 90-91 Castrol in motor care a zis el ca era ca acela, dar dupa aceea a ramas la uleiuri ieftine sau relativ ieftine.


--------------------
Renault Megane sedan/ Kadjar Expr. 1.5dci85cp.2009/Business 2018 1.5dci 110cp - GL-07-***
Mersul pe jos face piciorul...peste 45.
Grabeste-te incet.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RRedman
post 8 Aug 2010, 14:13
Post #12


Stalker


Group: Members
Posts: 84
Joined: 28 June 10
From: Bucuresti.




Salut,

Trebuie sa ai grija ce ulei bagi...iti recomand Castrol GTX 15 W 40, si eventual un tratament Duralube.Diferenta o sa fie clara.

Voiam insa sa te intreb cateva chestii despre aprinderea Gotronic cu senzor AT011, ce diferente ai observat la pornirea la rece si la comportamentul general al motorului(stabilitatea relantiului, "urcatul in ture" etc..) fata de aprinderea clasica cu platina.
Te intreb pentru ca vreau sa imi achizitionez si eu una si vreau sa ma conving ca merita sa dau banii pe ea.

Numai bine.

This post has been edited by RRedman: 8 Aug 2010, 14:15


--------------------
Dacia 1310 1995 - DJ 02 NUE
Cumpar motocicleta BMW R 27, model 1961.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iulian'71
post 8 Aug 2010, 14:26
Post #13


membru uneori batut in cap


Group: Members
Posts: 895
Joined: 18 April 10




Intai sa-si inlocuiasca semeringurile si apoi sa bage Castrol.


--------------------
Renault Megane sedan/ Kadjar Expr. 1.5dci85cp.2009/Business 2018 1.5dci 110cp - GL-07-***
Mersul pe jos face piciorul...peste 45.
Grabeste-te incet.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dsign
post 8 Aug 2010, 14:29
Post #14


Led Tuning Man


Group: Members
Posts: 3.498
Joined: 24 November 03
From: Bucuresti




Prea putini km si deja foarte multe probleme. Asta-i masina fantoma? Cand aparuse Logan, erau multe voci care spuneau ca n-ar da una de-asta nici pe 10 Logan-uri. Asa ca inainte sa bagi banii intr-o caruta, mai bine iti reconsideri optiunile. Sunt Logane taxi forjate extrem care depasesc 300 000km si n-au problemele pe care le inatampini tu. Loganul meu este marturie.


Succese nemasurabile.

This post has been edited by Dsign: 8 Aug 2010, 14:29


--------------------
D Logan 2004 Preference 1.6MPI Egee - B 48 CUP
http://youtu.be/OQ-ukXOBfI4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kog
post 8 Aug 2010, 14:37
Post #15


epuri orijinali


Group: Members
Posts: 1.916
Joined: 27 November 08
From: Lipova - Arad




QUOTE(iulian'71 @ 8 Aug 2010, 14:09)
La ce materiale se puneau in segmenti, cuzineti si cilindri in vremurile alea ma mir ca a apucat 50k. La acestea se adauga si uleiul recuperat si suprareciclat din vremurile de demult.
*



nu e adevarat. Rabla din dotare a fost fabricata in acelasi an si are undeva catre 130k km cu motorul nedesfacut care trage bine si daca conduci normal fara forja nu trebuie completat de la un schimb la altul. Cat despre uleiuri si prin a mea au trecut uleiuri proaste (a se vedea depunerile de pe chiuloasa in topicul masinii mele), dar tata fiind constient de calitatea uleiului nu il tinea mai mult de 2000 de km. Oricum masina fiind facuta in 89 nu a prea prins ulei comunist, au inceput sa apara uleiuri bune dupa revolutie, stiu ca a schimbat tata uleiul din cutie si a pul MOL care era destul de bun la vremea aia. Cel mai prost ulei l-a vazut masina acum cativa ani, d-ala romanesc in cutii gri cu eticheta trasa la xerox. Cred ca a tinut vreo 800-900 km pana a inceput sa se aprinda becul de la presiune.

edit: panther a papat si a mea putin, am si tinut cam mult uleiul in motor, dar e slabut, motorul era cam zgomotos cu el. Acum cu ELF semisintetic parca am alta masina wub.gif

This post has been edited by kog: 8 Aug 2010, 14:39


--------------------
Dacia 1310 1989 TLX - AR-05-DGF
Daa... prea rapid, daa... prea furios
Io merg cu Dacia, iar tu pa jos...
"ti ciuda ca consum putin?" by argon
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 8 Aug 2010, 14:43
Post #16


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(brigada_diverse @ 8 Aug 2010, 12:59)
nu ma dau banii afara din casa ca sa iau ulei de 90 lei 4 litri....cand eu dau 40 si am si filtru..ca oricum completez destul...
*


cu 90 ron 4 litri nu iei nici un ulei bun, de la 130 ron in sus poate gasesti ceva mediu. Dar la 10 ron litrul ce sa zic...te-ai gandit ca d'aia il consuma ca e prost!? macar schimba-i titlu din tunetul albastru in norul albastru sleep.gif


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BOGHDAN_GNP
post 8 Aug 2010, 15:30
Post #17


Membru incepator


Group: Members
Posts: 89
Joined: 4 August 09




Sa o stapanesti sanatos, masina arata bine la exterior si cat mai multi km fara probleme!


--------------------
DACIA SUPER NOVA 2002 - TL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iulian'71
post 8 Aug 2010, 15:39
Post #18


membru uneori batut in cap


Group: Members
Posts: 895
Joined: 18 April 10




Cel mai prost ulei de import era MOL CARRIER care facea spume in capacul culbutorilorsi infunda degazorul si jiglorul din el. Cunostinta ta cu 130k facuti de atunci din '89 pana acum a mers cu masina in fiecare zi si nu a tinut-o pentru concedii sau drumuri la tara ptr. ca nu imi explic altfel cum de in 19 ani o masina nu a facut decat 30k. O fosta prietena de-a mea a cumparat o astfel de masina in '93 cu 39k fiind a unor batrani care se duceau vara la Techirghiol si Olanesti si nu o scote-au niciodata pe ploaie sau iarna, dacia 1300 cu exterior de 1310 fiind din lotul ptr. Algeria din anul 1982 si motorul i l-am segmentat la 87k. Scuza-ma daca cumva te-am jignit.
Da uleiul la bidon gri era de kko si il putea-i doar pentru rodaj 500-1000km.
Te inteleg si iti doresc sa ai grija de masina in continuare fiinca arata bine la exterior.

This post has been edited by iulian'71: 8 Aug 2010, 15:39


--------------------
Renault Megane sedan/ Kadjar Expr. 1.5dci85cp.2009/Business 2018 1.5dci 110cp - GL-07-***
Mersul pe jos face piciorul...peste 45.
Grabeste-te incet.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maryus_83
post 8 Aug 2010, 15:39
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.067
Joined: 14 April 05
From: Brasov




QUOTE(argon @ 8 Aug 2010, 15:43)
cu 90 ron 4 litri nu iei nici un ulei bun, de la 130 ron in sus poate gasesti ceva mediu. 



Nous aberons, vous aberez. E totusi Dacia 1310.


--------------------
Dacia/Reno Logan Ambition 1.5 dci 70cp/ Kangoo 1.5dci '08/'12
Don't forget kids... the more you post the bigger your penis is.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
STORMTROOPER
post 8 Aug 2010, 15:48
Post #20


Dacia berlina proud owner


Group: Members
Posts: 2.486
Joined: 3 July 06
From: Bucuresti




Si problema ar fi care??
Eu la babuta din semnatura pun acum Castrol Magnatec 15W40 iar inainte de asta a vazut 2 schimburi Castrol Magnatec 10w40.
Deci sa inteleg ca daca e Dacie trebuie sa vada doar ulei de floarea soarelui soia sau ce?
Uite asa apar pe sosea cazanele ambulante de la rationamente de genul asta:Las-o ba ca merge si asa.

@brigada_diverse - sa o stapinesti sanatos si cit mai multi kilometri fara probleme.Nu te zgirci la consumabile ca o sa-ti para rau mai tirziu. Din ce vad eu in poze ai interior de TLX, si la fel si exteriorul. Nu vad din poze motorul, dar am vazut ca nu ai GMV aka electroventilator.

This post has been edited by STORMTROOPER: 8 Aug 2010, 16:03


--------------------
DACIA 1310 TX 1987 - 7-B-2414
blogul meu: http://blog-deroman.blogspot.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CriSTI68
post 8 Aug 2010, 16:22
Post #21


Membru Valvos


Group: Members
Posts: 5.001
Joined: 8 January 07
From: Bucuresti




Mobile 1 Super M sau Elf Competition ST foloseam la babuta


--------------------
Dacia Logan 2008 Prestige 1.6 16V 105 Ponei Putere - EDH
Renault Clio 3 - 2008 1.5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brigada_diverse
post 8 Aug 2010, 18:35
Post #22


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.505
Joined: 12 July 07
From: Constanta




asa
care zicea de 130k....masina a fost in familie, e de o varsta cu mine...cu 2 ani mai mare...am carnetul in care trecea schimburile de ulei....si stiu cat a stat si cat s-a mers cu ea. are 30k...nu 130k..masina a stat mult si bine in fata blocului..a fost luata ocazional(o data pe saptamana in cel mai bun caz) la un drum de 6-7km.....de 2 ori pana la craiova si cam atat(pana sa o iau eu)....nu s-a mers mult.

am stat tot timpul cand ducea masina la vreun service..deci stiu cam tot ce a patit
initial rulmentii au fost schimbati ca asa ne-a sfatuit mecanicul.......(undeva prin 97-98...mi-am facut eu un carucior cu ei)

planetarele nu pricep ce au avut, bucsile de batranete.....


motorul a avut GMV..sau cum ii ziceti voi, eu ii spun electroventilator, mai are instalatia electrica completa(termocupla pe radiator, releul de pornire, mufele de conectare ale elv) si a fost scos de acelasi mecanic care ne-a pus sa schimbam si rulmentii

placa de presiune se sparsese...nu mai intra in viteze
in 2004 masina avea 28k km....


referitor la ulei....
n-are simeringuri la supape....
de batranete(cel putin asa mi-au zis toti) au cedat simeringul de la palier, garniturile de la baie, aia de chiulasa.
corpul inferior al pompei de benzina are o crapatura si curge si pe acolo ulei
are si motorul niste km...si a stat mai mult..si iarna cand era pornit..era pornit la 2000 rpm si dupa 1 min la 2500rpm(am invatat sa il pornesc cand eram destul de mic)....

pareri: repara scurgerile de ulei
sau "daca pui deastea noi, o sa crape ca sunt fabricate in doru leli....mai bne completezi cu ulei proaspat"....

cam asta am primit pana acum.

eu circul cam 10 k - 12 k pe an...depinde cum vor evolua preturile....


inafara de planetare si bucsile imbatranite nu am bagat bani....
adica cauciucuri e nevoie...farurile au fost gratis...un stop de la bygy cu 20 lei(pot sa il consider gratis ca am gasit pe jos 50 lei)...eu chiar nu am avut probleme cu ea, si nu mi-a fost frica sa merg pana la timisoara sau sa ies pe drumuri lungi sau in oras cu ea....

mici belele din cauza mea nu trebuie sa invinovateasca masina

am uitat sa mentionez
revopsita in 2000 prin constanta la auto kamsas

daca as gasi timp si loc(ca imi iau amenda) as da cutia jos sa ii schimb garniturile..dar nu prea am....

uleiul il schimb mai la 4500-5000 ca completam destul de mult....cam 3 litri....adica cam cat un schimb(desi nu este echivalent dpdv calitativ)

This post has been edited by brigada_diverse: 8 Aug 2010, 18:38


--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai leu
post 8 Aug 2010, 18:37
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 526
Joined: 17 March 06




felicitari pentru masina! arata incredibil de bine si de originala, in familie am avut si eu una crem asemanatoare din 88, imi este dor de o astfel de masina


--------------------
Dacia 1999 1310 - B 19 EIF
mai este timp pana la fericire
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 8 Aug 2010, 18:38
Post #24


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(brigada_diverse @ 8 Aug 2010, 18:35)
are si motorul niste km...
*



pai hotaraste-te..


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brigada_diverse
post 8 Aug 2010, 18:39
Post #25


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.505
Joined: 12 July 07
From: Constanta




are 50 000km...am spus deja
NU 150 000km....sa nu intelegeti gresit

am uitat sa mentionez
a avut (si are) alternator de 50A

am uitat ...m-a intrebat cineva de gotronic at011

sa mentionez: am montat at011 de abia cand mergea f bine pe clasic, reglata corect si sa nu am nicio problema
nu am mers mult pe clasic(maxim 300km)....cum am luat-o...am reglat-o, am pus aprindere electronica(am mers si cu aia cam 300km)..apoi at011...

inainte de a monta at011 am facut eu o aprindere electronica, tot cu tranzistoare(e pe net schema) si a mers frumos si cu aia

deci, dupa cum spuneam, am pus at011 cand masina mergea oricum bine...
ce se vede util : porneste un pic mai usor la rece(oricum nu aveam probleme cu pornirile la rece)...de urcat in ture mare lucru nu pot sa iti spun ca nu ma infig in ea....

pe benzina am scos consum de 6.5 cel mai mic(de la plin la plin cu mers de 80 la ora pe un drum mai mullt in panta)...asa pe A2 imi scotea 7(pe gaz la 90km/h), iar pe gaz 8-9(merg cu 110)

in depasiri nu mi-e jena sa ii dau..o turez pana la 4000...daca e nevoie....

iarna a pornit direct pe gaz si la -10, chiar -14 grade celsius(am un termometru in masina..nu e mare branza nici el)...in schimbde 2 ori pe la -20 - -23 de grade pe benzina(a 2-a oara era inghetat motorul deci nu a mai pornit deloc)....dar a pornit usor.....

nu regret deloc ca am luat at011....de 1 an jumate tot vreau sa ma uit la delco sa vad la cat am reglat-o..dar nu am mai deschis

am mers cu apacul de delco fara carbune si arc cam 3000km...si nu am avut nicio problema...am descoperit intamplator ca nu mai existau....

sfatul meu: regleaz-o pe clasic sa iti mearga bine, dupaia pune at011....nu face prostia sa pui at011 desi nu merge bine...

This post has been edited by brigada_diverse: 8 Aug 2010, 19:05


--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iulian'71
post 8 Aug 2010, 22:03
Post #26


membru uneori batut in cap


Group: Members
Posts: 895
Joined: 18 April 10




uleiul il schimb mai la 4500-5000 ca completam destul de mult....cam 3 litri....adica cam cat un schimb(desi nu este echivalent dpdv calitativ)

Atunci nu schimba decat filtrul de ulei coolspeak.gif

Ce sa-ti fac ai intrat ca Daniel in groapa cu lei si trebuie sa rezisti intr-un fel ca sa nu fii mancat. Eu te cred si te inteleg din toate punctele de vedere.

This post has been edited by iulian'71: 8 Aug 2010, 22:04


--------------------
Renault Megane sedan/ Kadjar Expr. 1.5dci85cp.2009/Business 2018 1.5dci 110cp - GL-07-***
Mersul pe jos face piciorul...peste 45.
Grabeste-te incet.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RRedman
post 8 Aug 2010, 22:33
Post #27


Stalker


Group: Members
Posts: 84
Joined: 28 June 10
From: Bucuresti.




Merci pentru informatii.
Momentan pot sa ma plang de aprinderea clasica, doar la pornirea la rece.Dar am descoperit ce trebuie sa fac pentru a porni mai usor....vreo 3-4 sprituri inainte.Chestia e ca pana acum pornea si fara spirturi, pornea usor din prima, fara acceleratie.
Probabil este si din cauza avansului care mai trebuie gadilat putin.In rest am relanti fix de 850 de rpm si cand trebuie sa solicit motorul, in depasiri, pe autostrada etc...nu ma dezamageste....uneori observ ca e mai agila decat multe sh-uri de pe sosea, spre dezamagirea lor.
Merci inca o data si bafta cu masina.


--------------------
Dacia 1310 1995 - DJ 02 NUE
Cumpar motocicleta BMW R 27, model 1961.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
para06
post 8 Aug 2010, 22:47
Post #28


Membru autentic


Group: Members
Posts: 898
Joined: 14 March 10
From: CONSTANTA




Am auzit de furia albastra , neagra , alba biggrin.gif

Da tunetu albastru suna cel mai bine:D


Fai o segmentare sa nu mai manance ulei


--------------------
DACIA SOLENZA 2003 - CT92PAR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marksman
post 9 Aug 2010, 09:01
Post #29


Post mortem nihil est


Group: Members
Posts: 7.679
Joined: 1 November 04
From: sat




QUOTE(brigada_diverse @ 8 Aug 2010, 18:35)
[...]
motorul a avut GMV..sau cum ii ziceti voi, eu ii spun electroventilator, mai are instalatia electrica completa(termocupla pe radiator, releul de pornire, mufele de conectare ale elv) si a fost scos de acelasi mecanic care ne-a pus sa schimbam si rulmentii


"lasa dom'le, ca stiu eu mai bine, merge si fara ala, ce ma-nveti tu pe mine?!"

Carpaci...

QUOTE(brigada_diverse @ 8 Aug 2010, 18:35)


in 2004 masina avea 28k km....


Extrem de putin. Cu 1300-le am facut ceva mai mult decat kilometrii astia in doar 6 ani, cat mi-a fost la indemana.

QUOTE(brigada_diverse @ 8 Aug 2010, 18:35)
[...]

eu circul cam 10 k - 12 k  pe an...depinde cum vor evolua preturile....
inafara de planetare si bucsile imbatranite nu am bagat bani....
adica cauciucuri e nevoie...farurile au fost gratis...un stop de la bygy cu 20 lei(pot sa il consider gratis ca am gasit pe jos 50 lei)...eu chiar nu am avut probleme cu ea, si nu mi-a fost frica sa merg pana la timisoara sau sa ies pe drumuri lungi sau in oras cu ea....


Baga piese si consumabile bune in ea, ca e pacat sa crape la kilometrii aia pe care zici ca-i are.


QUOTE(brigada_diverse @ 8 Aug 2010, 18:35)
[...]
daca as gasi timp si loc(ca imi iau amenda) as da cutia jos sa ii schimb garniturile..dar nu prea am....

Daca vrei, poti.

QUOTE(brigada_diverse @ 8 Aug 2010, 18:35)
uleiul il schimb mai la 4500-5000 ca completam destul de mult....cam 3 litri....adica cam cat un schimb(desi nu este echivalent dpdv calitativ)
*



Din ceea ce zici, mananca ulei. Fum albastru scoate?


--------------------
Opel / Mazda Crossland X / CX-30 2019 / 2020
Charlie Foxtrot: Massively vote Charlie Golf for President!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brigada_diverse
post 9 Aug 2010, 09:18
Post #30


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.505
Joined: 12 July 07
From: Constanta




]"lasa dom'le, ca stiu eu mai bine, merge si fara ala, ce ma-nveti tu pe mine?!"

Carpaci...

cam asa ceva a fost...ca am fost cu taicamiu cu masina cand eram mic....

Extrem de putin. Cu 1300-le am facut ceva mai mult decat kilometrii astia in doar 6 ani, cat mi-a fost la indemana.

asta este....macar am primit-o buna

Baga piese si consumabile bune in ea, ca e pacat sa crape la kilometrii aia pe care zici ca-i are.
Daca vrei, poti.
Din ceea ce zici, mananca ulei. Fum albastru scoate?

ful albastru la pornire...si pierde ulei...


This post has been edited by brigada_diverse: 9 Aug 2010, 09:18


--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages  1 2 3 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 2nd May 2025 - 07:32
Dacia