Tunetul Albastru, Dacia "SAC ca n-ai si tu"
![]() ![]() |
Tunetul Albastru, Dacia "SAC ca n-ai si tu"
Ov |
![]()
Post
#31
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.510 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
maryus_83 |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.067 Joined: 14 April 05 From: Brasov ![]() |
QUOTE(STORMTROOPER @ 8 Aug 2010, 16:48) Si problema ar fi care?? Eu la babuta din semnatura pun acum Castrol Magnatec 15W40 iar inainte de asta a vazut 2 schimburi Castrol Magnatec 10w40. Deci sa inteleg ca daca e Dacie trebuie sa vada doar ulei de floarea soarelui soia sau ce? Uite asa apar pe sosea cazanele ambulante de la rationamente de genul asta:Las-o ba ca merge si asa. M-ai inteles gresit. Argon exagereaza in stilu-i caracteristic explicandu-i cum e treaba cu uleiul lui brigada_diverse care a explicat ca e motorul praf si pune Pather. Cu 130 de lei bidonul de 4l abia iei ceva mediu? |
--------------------
Dacia/Reno
Logan Ambition 1.5 dci 70cp/ Kangoo 1.5dci
'08/'12 Don't forget kids... the more you post the bigger your penis is.
|
|
kog |
![]()
Post
#33
|
![]() epuri orijinali Group: Members Posts: 1.916 Joined: 27 November 08 From: Lipova - Arad ![]() |
iti dai seama ce preturi au uleiurile la Deva....
|
--------------------
Dacia
1310
1989 TLX
- AR-05-DGF Daa... prea rapid, daa... prea furios
Io merg cu Dacia, iar tu pa jos... "ti ciuda ca consum putin?" by argon |
|
argon |
![]()
Post
#34
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
QUOTE(Ov @ 9 Aug 2010, 09:41) enorm! la 1300 (careia i-am facut motorul pe la 160k km, dar nu dadea cu fum si nici nu halea ulei, avea in schimb bataie in cuzineti) schimbam uleiul (tot 20w40 romanesc cel mai ieftin) la maxim 2000 ce e enorm, daca a completat de atunci inca odata pe atat, nici nu mai trebuie facut schimbul vreodata, se improspateaza de la atatea completari. |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
om_bland |
![]()
Post
#35
|
Membru autentic Group: Members Posts: 671 Joined: 15 December 09 ![]() |
Domnule initiator al acestu topic, va dau un sfat prietenesc
![]() |
--------------------
dacia
Berlina
1984 dacia berlina RESPECTA DREPTUL la opinie indiferent daca esti de acord sau nu , cu parerea celui de langa tine!
|
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#36
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
multumesc pt sfat. oricum am grija la ulei inainte de un drum lung...verific nivelurile la lichide in motor si la dacie si la logan la fel...inainte sa plec la drum lung....
stiu cam cat consuma si completez...daca e nevoie oricum nu chiar la maxim tin uleiul ca fortez simeringurile....un pic peste mijloc...si pierde mai putin am mecanicul meu in care am f mare incredere...mi-a spus ca motorul pierde ulei, dar si consuma...ca s-a stricat mai mult ca a stat si a fost pornita turat la rece.... 10 Aug 2010, 09:36: o noutate neplacuta pt mine ieri seara am vazut ca un nenorocit de om mi-a rupt antena.... nu merita in tara asta sa ai o masina calumea..ca se trezeste cate un animal dinasta sa o strice This post has been edited by brigada_diverse: 10 Aug 2010, 09:36 |
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
vallyyy |
![]()
Post
#37
|
![]() Dacia Clubber Group: Members Posts: 2.385 Joined: 13 December 07 From: Pitesti ![]() |
Doua mici remarci am :
- unge bratele inferioare(basculele) cu ceva ,vaselina ,ulei ceva .......am avut una de a cedat din cauza ruginii ( mi s-a rupt cand am plecat din parcare) si vad si ca si la tine sunt puncte de rugina -Baga ulei panther si mai baga un aditiv de 10 lei , sa-i creasca vascozitatea ,se vede diferenta ( cel putin eu reteta asta am folosit-o un an jumate pana am renuntat la dacie : ulei romanesc + aditiv ,la mine nu era problema ca manca ci era problema poluarii masive , pe care am atenuat-o mult cu reteta de mai sus)....motorul si acum merge la tara pe reteta asta ![]() This post has been edited by vallyyy: 10 Aug 2010, 20:07 |
--------------------
Dacia
1300
Fost dacist
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#38
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Combinatiile astea gen ulei+aditiv le vad ceva gen rahat amestecat. Nu mai bine baga un ulei mai bun de suma celor 2 de mai sus?
Nu de alta dar eu unul n-am incredere sa amestec in motor 2 produse de lubrifiere de la producatori diferiti, e ca si cum ai bea lapte, ai manca 2 mere si jumatate de kg de prune, eventual stingi cu o bere dup-aia. Oare ce iese, ca doar toate sunt benefice pentru organism, dar nu luate impreuna. |
--------------------
.
.
.
|
|
vallyyy |
![]()
Post
#39
|
![]() Dacia Clubber Group: Members Posts: 2.385 Joined: 13 December 07 From: Pitesti ![]() |
QUOTE(Laurentziu83 @ 11 Aug 2010, 20:20) Combinatiile astea gen ulei+aditiv le vad ceva gen rahat amestecat. Nu mai bine baga un ulei mai bun de suma celor 2 de mai sus? Ulei ieftin + aditiv =vreo 40 de lei - aditivul e 10 lei ,eu mi-l luam din carrefour si uleiul sa fie vreo 30 de lei Deci nu ai ce ulei bun sa iei de banii astia .....si apoi ce mai poti strica cu aceasta combinatie ca oricum motorul trebuie facut daca papa ........e cea mai ieftina metoda de a intretine pana la RK un motor dus |
--------------------
Dacia
1300
Fost dacist
|
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#40
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
de rk..cum va place sa il numini , nu va avea parte prea curand....
|
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
sobolan |
![]()
Post
#41
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
QUOTE(vallyyy @ 10 Aug 2010, 21:04) Doua mici remarci am : - unge bratele inferioare(basculele) cu ceva ,vaselina ,ulei ceva .......am avut una de a cedat din cauza ruginii ( mi s-a rupt cand am plecat din parcare) si vad si ca si la tine sunt puncte de rugina -Baga ulei panther si mai baga un aditiv de 10 lei , la cat pierde ea de ce sa ii mai unga bratele ? si ruginite,alea,se rup greu... baga-i panarama aia de ulei si mai pune-i si aditiv si la iarna ai sa-i rupi pompa de ulei la propriu.... This post has been edited by sobolan: 14 Aug 2010, 18:36 |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#42
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
mai..aditiv iarna nu bag..sub nicio forma
am inspectat basculele...e rugina superficiala aia..am sters-o si am pus vaselina peste.... acum ma gandesc cum sa ii pun o antena care sa nu mai fie tentanta...ca aia pe care o aveam au furat-o(rupto-o ca nu se mai desfacea).... |
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
SorinCT |
![]()
Post
#43
|
![]() Honor et Patria Group: Members Posts: 3.441 Joined: 22 July 07 From: Constanta ![]() |
Vazut azi prin trafic un cazan alb tiunarit cu praguri, stickere, toba si alte nebunii care avea la numar CT - XX - TUN, sper ca nu esti tu
![]() |
--------------------
Renault
Megane Sport Tourer
2012 Privilege 1.5 dCI
- CT-XX-LEA Citroen C4 1.6 HDi 2006
Clio III 1.5 dCi Expression 2007 EX: Megane Sedan II.1 1.5 dCi Expression 2005 |
|
4x4 |
![]()
Post
#44
|
![]() Übermensch Group: Members Posts: 3.394 Joined: 24 March 07 ![]() |
QUOTE(C a t a l i n @ 8 Aug 2010, 12:46) Tot cu ulei floriol si aditivi de rahat? Pacat... credeam ca te-ai convins... Macar urmatoarea masina sa fie tratata mai bine. mereu se găsesc fraieri care cred ca au descoperit elixirul vieții eterne a motorului, traiască aditivii, fără ei ar dispărea multe slujbe! QUOTE(brigada_diverse @ 8 Aug 2010, 18:35) schimba și tu mecanicul Acum înțelege și tu ca nu am intenție de a te jigni, dar dacă vezi comentariul meu ca un afront, afla ca si mașina ta vede la fel economiile tale, mai tare o chinui. |
--------------------
W
S
S Attere Dominatum!
|
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#45
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
QUOTE(SorinCT @ 14 Aug 2010, 20:47) Vazut azi prin trafic un cazan alb tiunarit cu praguri, stickere, toba si alte nebunii care avea la numar CT - XX - TUN, sper ca nu esti tu ![]() masina e cea din poza...si nu are tampenii de tiuning pe ea.... stiu dacia de care spui, am mai vazut-o si eu prin trafic QUOTE(4x4 @ 14 Aug 2010, 21:49) mereu se găsesc fraieri care cred ca au descoperit elixirul vieții eterne a motorului, traiască aditivii, fără ei ar dispărea multe slujbe! schimba și tu mecanicul Acum înțelege și tu ca nu am intenție de a te jigni, dar dacă vezi comentariul meu ca un afront, afla ca si mașina ta vede la fel economiile tale, mai tare o chinui. am incercat doar aditivi, si nu la sfatul mecanicului despre mecanicul care a scos GMV-ul....e schimbat de muuult nu ma ignesti, stai calm am deschis acest topic pt a prezenta masina si pt a avea si parerea altora...chit ca sunt pareri rautacioase, prietenoase, utile, inutile, subiective, obiective, le accept , fara suparare, ca eram constient cand am deschis topicul, ca acestea vor aparea cer si eu o idee...cum sa leg cablul de antena de la radio, (unde anume) ca sa nu mai am nevoie de antena exterioara...ca mi-au rupt antena(mie antena, altora oglinzile...) niste derbedei, si m-am saturat sa dau 15 lei de fiecare data pt alta antena.... This post has been edited by brigada_diverse: 15 Aug 2010, 11:50 |
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
sobolan |
![]()
Post
#46
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
|
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
vallyyy |
![]()
Post
#47
|
![]() Dacia Clubber Group: Members Posts: 2.385 Joined: 13 December 07 From: Pitesti ![]() |
QUOTE(sobolan @ 14 Aug 2010, 18:35) la cat pierde ea de ce sa ii mai unga bratele ? si ruginite,alea,se rup greu... baga-i panarama aia de ulei si mai pune-i si aditiv si la iarna ai sa-i rupi pompa de ulei la propriu.... In ceea ce priveste bratul eu sunt patit , mie urechea mi s-a rupt de la rugina si nu cred ca s-a rupt greu........cat despre aditiv eu sunt pentru el ,in cazul motoarelor duse si vorbesc din experienta , am pus si iarna si motorul merge si acum , nu ai ce pierde daca pui aditiv in ulei cand ai motorul dus (practic tot va trebuii cand ii faci RK sa schimbi majoritatea pieselor de prin el ) ......daciile au mers in anii lor de glorie pe cele mai jegoase uleiuri posibile si nu au avut nici pe dracu si au acum cand le pun aditivi . sa fim realisti , eu zic sa experimentezi intr-o iarna ulei romanesc de 5 lei litru + aditiv la 10 lei ( din ala ca mierea) daca ti se duce pompa iti dau eu alt motor 15 Aug 2010, 17:16: QUOTE(4x4 @ 14 Aug 2010, 21:49) mereu se găsesc fraieri care cred ca au descoperit elixirul vieții eterne a motorului, traiască aditivii, fără ei ar dispărea multe slujbe! schimba și tu mecanicul eu am gasit solutia in aditivi pentru a scapa de poluare ( lasam norul de fum in spate) da-mi tu o solutie ieftina ca sunt student si n-am bani ,pentru a scapa de poluare si a mai merge cel putin cateva luni cu masina ? iti doresc sa ti se intample sa lasi norul de fum sa pierzi ulei si sa si manance si sa nu ai nici bani sa faci motorul sa vedem daca te urci in autobuz vreo 2-3 luni This post has been edited by vallyyy: 15 Aug 2010, 17:16 |
--------------------
Dacia
1300
Fost dacist
|
|
sobolan |
![]()
Post
#48
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
QUOTE(vallyyy @ 15 Aug 2010, 17:48) ..., eu zic sa experimentezi intr-o iarna ulei romanesc de 5 lei litru + aditiv la 10 lei ( din ala ca mierea) daca ti se duce pompa iti dau eu alt motor fara suparare,cu motorul dus(160 000km) puneam valvoline 20w50 si nu mai chitaia nimic in el....un ulei bun nu necesita nici un fel de aditivi pe care deja ii are in el(poate).... eu zic sa iti tii parerea personala pentru tine...daca ai motorul dus il faci !!! This post has been edited by sobolan: 15 Aug 2010, 17:27 |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
vallyyy |
![]()
Post
#49
|
![]() Dacia Clubber Group: Members Posts: 2.385 Joined: 13 December 07 From: Pitesti ![]() |
Tu ai citit ca el il pierde ? Eu sunt de acord pe de-o parte cu ce zici tu , insa pentru el nu renteaza sa bage ulei scump din moment ce-l si pierde si chiar si asa nu ar iesii mai bine la bani daca ar baga un ulei scump ,decat daca ar baga ulei ieftin+ aditiv
This post has been edited by vallyyy: 15 Aug 2010, 17:49 |
--------------------
Dacia
1300
Fost dacist
|
|
sobolan |
![]()
Post
#50
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
simeringurile is si mai ieftine
![]() |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#51
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
QUOTE(vallyyy @ 15 Aug 2010, 17:48) iti doresc sa ti se intample sa lasi norul de fum sa pierzi ulei si sa si manance si sa nu ai nici bani sa faci motorul sa vedem daca te urci in autobuz vreo 2-3 luni Uite ca eu merg bine-mersi cu autobuzul vreo 2-3 luni, fara ca masina mea sa fi patit ceva. Si eu am fost student si cand n-aveam bani de benzina mergeam cu autobuzul, nu mergeam pana la ultima picatura din rezervor. Si statea masina in parcare de duminica pana vineri in mod curent. La dacia lui taica-mio, acum vreo 3 ani cand am luat-o eu o perioada pe mana, consuma ulei, ca orice dacie, bine, nu era ea chiar terminata la motor, avea doar 70 de mii de km facuti in 10 ani, chinuita cu porniri la rece si mers cate 2-3 km, dar ii completam cu ulei 5 litri la 34 de lei si nu se mai intampla nimica, ba inca o si forjam la 110-120 de o luau dracii (peste 120 nu trecea nici pe benzina, nici pe gaz, nici in a 4-a, nici in a 5-a, dracu' s-o ia) si nu mai pateam nimica, nici nu stiam ce-i ala aditiv, stiu ca il vedeam in spermarket alaturi de haripioarele de rechin, emblemele cu tuning, supersport, ornamentele cromate, husele de volan imitatie piele ce imitau lemnul, covorasele imitatie aluminiu, asa ca am realizat ca aditivul ala e la fel de util pentru masina la fel ca toate kitsch-urile enumerate mai sus. Daca masina mea merge bine fara el, pentru ce sa-i pun? Si pana la urma, da-o in spanac, cat costa un segmentat la dacie, mai mult de 2 plinuri de benzina? Altii le segmentau in parcare, totusi. Eu decat sa am o cotigaie care sa lase fum in urma si sa vin negru pe maini de la schimbat platini-desfundat carburator-schimbat rulmenti spate si alte ragalii de la orice drum mai lung, mai degraba o dau dracu pe un cupon si am terminat balciul, merg cu taxiul, autobuz, maxi-taxi si aia e. |
--------------------
.
.
.
|
|
vallyyy |
![]()
Post
#52
|
![]() Dacia Clubber Group: Members Posts: 2.385 Joined: 13 December 07 From: Pitesti ![]() |
Acum vreo 2-3 ani te costa toata treaba cu segmentat vreo 2 -3 milioane si apoi nu ai de unde sa stii sigur ca e capabil setul sa mai suporte segmentare si apoi .....ce zici tu ca aditivii sunt un fel de kitch ,o-r fi dar pentru mine la problema POLUARE au fost solutia ,poate ca ar fi fost si un ulei bun ,dar nu mi s-a parut rentabil financiar ....fiecare se descurca cum poate pana reuseste sa faca RK la motor
This post has been edited by vallyyy: 15 Aug 2010, 18:45 |
--------------------
Dacia
1300
Fost dacist
|
|
Filip |
![]()
Post
#53
|
![]() Forumist Group: Members Posts: 3.010 Joined: 23 July 09 ![]() |
Eu daca am mers cu 140 km/h in continuu pe o distanta de 60-70 km (cu mici intreruperi in care reduceam viteza, apoi acceleratie la planseu), e normal sa am un consum de cca. 300 ml de ulei? Stiu sigur ca era la maxim cand am plecat, apoi cand am ajuns si am reverificat (dupa ce am lasat motorul o zi) a trebuit sa completez 300 ml ca sa aduc la cota nivelul de ulei.
Si mie imi scoate fum la pornire probabil am aceeasi problema la simeringuri supape, insa nu am probleme cu pierderi la garnituri sau mai stiu eu ce. Sub masina si in compartimentul motor n-am pete de ulei. Intreb: e normal sa consume 300 gr. ulei pe o perioada asa scurta? Mai mult de 30 de minute n-a functionat motorul in regimul asta. Oricum enorm de mult pt. un motor de 17 ani si o inconstienta crasa din partea mea, asta recunosc. This post has been edited by Filip: 15 Aug 2010, 19:59 |
--------------------
Renault
Laguna 1 1.6 16v, Nubira 1.6 16v, Astra G 1.4 16v
1998 ,1999, 2006 Fara Dacie viata e pustiu.
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#54
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
pe la simmeringu de distributie iti curge,ai uitat?
si 20w50 se face foarte fluid la blana. baga 10w60 si apoi sa vezi. dar cel mai bine reparare integrala a motorului. |
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
Filip |
![]()
Post
#55
|
![]() Forumist Group: Members Posts: 3.010 Joined: 23 July 09 ![]() |
Stiu daniel si asta am sa-i si fac. Ai dreptate si acolo e problema de vazut dar nu (CURGE), cum am problema aia la colierul de la termocupla. Oricum masina o sa o fac, indiferent de sacrificii, stai linistit, si la tine o fac. Iar de forjat nici nu se mai pune problema, aia a fost doar o data.
Legat de ulei, iarasi ai dreptate, pana nu s-a incalzit bine (combinat cu temp. apei care ajunsese sub ultima liniuta de sus de sub rosu) n-am putut sa trec de 4000 rpm in treapta 5. Tin minte ca am accelerat o data tare (bine motorul era deja incalzit, ca pana sa ajung pe autostrada deja facusem 30 km de drumuri comunale/judetene etc.), dar odata ajuns pe autostrada am accelerat odata tare (temperatura apei era sub penultima liniuta de sus), si n-a vrut sa treaca de 4000 rpm. Pe urma am lasat-o mai moale, pe la 3700-3800 rpm (nu mai aveam acceleratia la planseu), asta cativa kilometri, timp in care temperatura apei a urcat, elv a pornit, si mergea incontinuu ![]() ![]() Ca sa nu mai zic, ca in Bucuresti, odata ajuns, cand am oprit la primul semafor, se vedea ca uleiul se subtiase, indicatorul de presiune ulei nu mai juca intre liniuta 3 si 4 cum face normal la mine la relanti, statea constant la liniuta 3, urmand ca abia atunci cand treceam de 1500 rpm sa urce la liniuta 4. De asemenea relantiul urcase la 1200 rpm, un mers rotund, insa turat. Dupa ce am avansat in oras, temperatura apei a scazut iar sub penultima liniuta de sus, ajutat de elv, care s-a mai oprit si el dupa... 30 min. ![]() ![]() ![]() Mie mi-a fost frica sa nu ajunga ind. temp. apa pe rosu, ajunsese chiar sub rosu la 2 mm sub rosu, dar acolo a inghetat, chiar cu acceleratia la planseu 30 de minute. Mare noroc am avut... ![]() This post has been edited by Filip: 15 Aug 2010, 20:16 |
--------------------
Renault
Laguna 1 1.6 16v, Nubira 1.6 16v, Astra G 1.4 16v
1998 ,1999, 2006 Fara Dacie viata e pustiu.
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#56
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
daca ai fi avut antigel era si mai bine.
oricum nu e pb,poti sa o mai alergi. |
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#57
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
gata deja cu uleiul..ca mai e un topic de 200 de pagini in care fiecare iisi da cu parerea despre uleiul si la sfarsit....confuzia e clara....
am dat doare datele tehnice de consum de ulei, multumesc pt sfaturi. ii bag aditiv de ulei doar vara...ca iarna am patit-o sa nu se mai miste motorul de gros ce era uleiul.... masina nu va primi reconditionare(probabil(cine stie in ce circumstante) deloc in viata ei).......de simeringuri o sa ma ocup cand o sa am timp apropo de mersul cu autobuzul..... masina o folosesc 90% pt drumuri externe in oras iau masina pe trasee cunoscute(in bucuresti ma refer)..si daca chiar am nevoie (de obicei pe un traseu de 5km) de cele mai multe ori merg pe jos pe acel traseu...sau ma mai chinuiesc cu metroul(de la petrache poenarul merg la eroilor, schimb la eroilor si ajung la lujerului)...deci nu m-ar deranja sa merg pe jos....nu sunt persoana care sa mearga cu masina(mai ales in bucuresti unde e nenorocire traficul...e mai rau ca in jungla)....vreau sa imi pastrez neuronii si nu sa ii distrug in traficul vai de mama lui din Bucuresti(cica capitala europeana, vezi doamne) eu tin masina in stare de functionare(sa nu reprezinte pericol pt participantii la trafic sau pt mine...sa nu ai probleme la frane, directie , sau rugina), o ingrijesc cum pot, dar nu bag bani aiurea in ea avand in vedere calitatea pieselor(si mai ales a seturilor motor care le cumperi dea stricate).... This post has been edited by brigada_diverse: 15 Aug 2010, 22:32 |
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
sobolan |
![]()
Post
#58
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
QUOTE(vallyyy @ 15 Aug 2010, 19:43) Acum vreo 2-3 ani te costa toata treaba cu segmentat vreo 2 -3 milioane si apoi nu ai de unde sa stii sigur ca e capabil setul sa mai suporte segmentare si apoi ..... a naibii treaba...pai la banii astia ma fac mecanic si eu si castig mai bine dacat un amarat de inginer cu salar de kko... |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#59
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
apropo de segmentare...
segmenti 80 lei(daca permite segmentare) garnitura chiulasa 10 lei semicuzineti, eventual rectificat arbore..cat or mai fi si aia... ajutor cu scule..cat o fi si ala(hai gratis) daca nu merge segmentat...380 lei setul....nu e chiar usor sa bagi bani in benzina si aia cu castrol...pai spunem ca il schimb la 10 000km...in 10 000km bag cam ...hai 5l de ulei...(aia inseamna cam 150 lei? sau mai mult + schimbul si el de 170 lei cu filtru cu tot) deci in 10 000km dau cam 320 lei...cand as fi dat....100 de lei...hai 120..deci 2 mil economisite... iar in 30 000km as scoate bani din segmentare doar din economia de ulei.... pt un motor care pierde destul, sa bag ulei scump ca sa ii prelungesc viata(el merge bine, nu scoate fum albastru decat la pornire)...nu ii vad rostul....cand as economisi in 50 000km cam 10 mil, adica cat costa schimbarea setului cu tot ce e nevoie, incluzand o manopera de 300 de lei cu rectificarea scaunelor la chiulasa cu tot. renteaza uleiul scump? acum serios...avand in vedere ca in 2 ani vreau sa o schimb, si 30 000km duce motorul fara nicio problema....si la 80 000km tot nu o sa manance ulei cat sa scoata fum albastru in mers si sa puta dupa ea a hoit.... deci...merita uleiul scump? ...confuzia e clara p.s. daca ii repar scurgerile de ulei, de abia atunci as puutea sa ii fac un consum corect de ulei.... . This post has been edited by brigada_diverse: 15 Aug 2010, 22:46 |
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
vallyyy |
![]()
Post
#60
|
![]() Dacia Clubber Group: Members Posts: 2.385 Joined: 13 December 07 From: Pitesti ![]() |
strict parerea mea si mi-o sustin din nou NU RENTEAZA ! ....eu te inteleg in special ca vrei sa renunti la ea si ca nu vrei sa bagi bani in ea ....asa am facut si eu am tras de ea pana am renuntat la ea si nici acum nu e segmentata , isi duce somnul de veci in garaj la tara
15 Aug 2010, 22:53: QUOTE(sobolan @ 15 Aug 2010, 22:29) a naibii treaba...pai la banii astia ma fac mecanic si eu si castig mai bine dacat un amarat de inginer cu salar de kko... cum zice colegul : - segmentii -garnitura de chiulasa -ulei -antigel -manopera si astea doar asa ...cine stie ce mai gasesti in el , acum 2-3 ani asa era costa in jur de 2-3 mil o segmentare ,cereau ei in service 150 de lei pentru un ambreiaj This post has been edited by vallyyy: 15 Aug 2010, 22:53 |
--------------------
Dacia
1300
Fost dacist
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 3rd May 2025 - 10:29 |