Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages < 1 2 3 > 
Reply to this topicStart new topic

Outline · [ Standard ] · Linear+

Tunetul Albastru, Dacia "SAC ca n-ai si tu"

Ov
post 9 Aug 2010, 09:41
Post #31


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.510
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




QUOTE(brigada_diverse @ 8 Aug 2010, 13:41)

urmeaza sa ii fac schimbul de ulei..are deja 5000km.
*



enorm!

la 1300 (careia i-am facut motorul pe la 160k km, dar nu dadea cu fum si nici nu halea ulei, avea in schimb bataie in cuzineti) schimbam uleiul (tot 20w40 romanesc cel mai ieftin) la maxim 2000


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maryus_83
post 9 Aug 2010, 10:53
Post #32


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.067
Joined: 14 April 05
From: Brasov




QUOTE(STORMTROOPER @ 8 Aug 2010, 16:48)
Si problema ar fi care??
Eu la babuta din semnatura pun acum Castrol Magnatec 15W40 iar inainte de asta a vazut 2 schimburi Castrol Magnatec 10w40.
Deci sa inteleg ca daca e Dacie trebuie sa vada doar ulei de floarea soarelui soia sau ce?
Uite asa apar pe sosea cazanele ambulante de la rationamente de genul asta:Las-o ba ca merge si asa.


M-ai inteles gresit. Argon exagereaza in stilu-i caracteristic explicandu-i cum e treaba cu uleiul lui brigada_diverse care a explicat ca e motorul praf si pune Pather. Cu 130 de lei bidonul de 4l abia iei ceva mediu?


--------------------
Dacia/Reno Logan Ambition 1.5 dci 70cp/ Kangoo 1.5dci '08/'12
Don't forget kids... the more you post the bigger your penis is.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kog
post 9 Aug 2010, 11:55
Post #33


epuri orijinali


Group: Members
Posts: 1.916
Joined: 27 November 08
From: Lipova - Arad




iti dai seama ce preturi au uleiurile la Deva....


--------------------
Dacia 1310 1989 TLX - AR-05-DGF
Daa... prea rapid, daa... prea furios
Io merg cu Dacia, iar tu pa jos...
"ti ciuda ca consum putin?" by argon
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 9 Aug 2010, 12:00
Post #34


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(Ov @ 9 Aug 2010, 09:41)
enorm!

la 1300 (careia i-am facut motorul pe la 160k km, dar nu dadea cu fum si nici nu halea ulei, avea in schimb bataie in cuzineti) schimbam uleiul (tot 20w40 romanesc cel mai ieftin) la maxim 2000
*



ce e enorm, daca a completat de atunci inca odata pe atat, nici nu mai trebuie facut schimbul vreodata, se improspateaza de la atatea completari.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
om_bland
post 9 Aug 2010, 13:59
Post #35


Membru autentic


Group: Members
Posts: 671
Joined: 15 December 09




Domnule initiator al acestu topic, va dau un sfat prietenesc smile.gif : La uzura si pierderile pe care le are motorul dvs, va sfatuiesc sa îi bagati ulei ieftin si sa aveti grija in permanenta sa verificati cat ulei aveti in motor. Ideal ar fi sa aveti in permanenta uleiul la maxim , pentru ca daca veti merge cateva sute de km , este posibil ca nivelul uleiului sa scada in mers chiar si la 1/2 din 3 L. Pana nu reparati motorul si pana nu rezolvati problema cu pierderile de ulei , nu are rost sa bagati ulei bun in motor. Dvs stiti cel mai bine cum merge motorul si cat pierde. Mai mult ca sigur , daca va veti duce la un mecanic , vă va spune ca motorul necesita sa i se faca Rk-ul ( reparatie capitala).


--------------------
dacia Berlina 1984 dacia berlina
RESPECTA DREPTUL la opinie indiferent daca esti de acord sau nu , cu parerea celui de langa tine!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brigada_diverse
post 9 Aug 2010, 17:15
Post #36


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.505
Joined: 12 July 07
From: Constanta




multumesc pt sfat. oricum am grija la ulei inainte de un drum lung...verific nivelurile la lichide in motor si la dacie si la logan la fel...inainte sa plec la drum lung....
stiu cam cat consuma si completez...daca e nevoie
oricum nu chiar la maxim tin uleiul ca fortez simeringurile....un pic peste mijloc...si pierde mai putin
am mecanicul meu in care am f mare incredere...mi-a spus ca motorul pierde ulei, dar si consuma...ca s-a stricat mai mult ca a stat si a fost pornita turat la rece....

10 Aug 2010, 09:36:
o noutate neplacuta pt mine
ieri seara am vazut ca un nenorocit de om mi-a rupt antena....
nu merita in tara asta sa ai o masina calumea..ca se trezeste cate un animal dinasta sa o strice

This post has been edited by brigada_diverse: 10 Aug 2010, 09:36


--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vallyyy
post 10 Aug 2010, 20:04
Post #37


Dacia Clubber


Group: Members
Posts: 2.385
Joined: 13 December 07
From: Pitesti




Doua mici remarci am :

- unge bratele inferioare(basculele) cu ceva ,vaselina ,ulei ceva .......am avut una de a cedat din cauza ruginii ( mi s-a rupt cand am plecat din parcare) si vad si ca si la tine sunt puncte de rugina

-Baga ulei panther si mai baga un aditiv de 10 lei , sa-i creasca vascozitatea ,se vede diferenta ( cel putin eu reteta asta am folosit-o un an jumate pana am renuntat la dacie : ulei romanesc + aditiv ,la mine nu era problema ca manca ci era problema poluarii masive , pe care am atenuat-o mult cu reteta de mai sus)....motorul si acum merge la tara pe reteta asta tongue.gif

This post has been edited by vallyyy: 10 Aug 2010, 20:07


--------------------
Dacia 1300 Fost dacist
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 11 Aug 2010, 20:20
Post #38


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




Combinatiile astea gen ulei+aditiv le vad ceva gen rahat amestecat. Nu mai bine baga un ulei mai bun de suma celor 2 de mai sus?
Nu de alta dar eu unul n-am incredere sa amestec in motor 2 produse de lubrifiere de la producatori diferiti, e ca si cum ai bea lapte, ai manca 2 mere si jumatate de kg de prune, eventual stingi cu o bere dup-aia. Oare ce iese, ca doar toate sunt benefice pentru organism, dar nu luate impreuna.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vallyyy
post 14 Aug 2010, 13:26
Post #39


Dacia Clubber


Group: Members
Posts: 2.385
Joined: 13 December 07
From: Pitesti




QUOTE(Laurentziu83 @ 11 Aug 2010, 20:20)
Combinatiile astea gen ulei+aditiv le vad ceva gen rahat amestecat. Nu mai bine baga un ulei mai bun de suma celor 2 de mai sus?

*



Ulei ieftin + aditiv =vreo 40 de lei - aditivul e 10 lei ,eu mi-l luam din carrefour si uleiul sa fie vreo 30 de lei

Deci nu ai ce ulei bun sa iei de banii astia .....si apoi ce mai poti strica cu aceasta combinatie ca oricum motorul trebuie facut daca papa ........e cea mai ieftina metoda de a intretine pana la RK un motor dus


--------------------
Dacia 1300 Fost dacist
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brigada_diverse
post 14 Aug 2010, 13:54
Post #40


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.505
Joined: 12 July 07
From: Constanta




de rk..cum va place sa il numini , nu va avea parte prea curand....


--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 14 Aug 2010, 18:35
Post #41


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




QUOTE(vallyyy @ 10 Aug 2010, 21:04)
Doua mici remarci am :

- unge bratele inferioare(basculele) cu ceva ,vaselina ,ulei ceva .......am avut una de a cedat din cauza ruginii ( mi s-a rupt cand am plecat din parcare) si vad si ca si la tine sunt puncte de rugina

-Baga ulei panther si mai baga un aditiv de 10 lei ,
*



la cat pierde ea de ce sa ii mai unga bratele ? si ruginite,alea,se rup greu...

baga-i panarama aia de ulei si mai pune-i si aditiv si la iarna ai sa-i rupi pompa de ulei la propriu....

This post has been edited by sobolan: 14 Aug 2010, 18:36


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brigada_diverse
post 14 Aug 2010, 19:39
Post #42


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.505
Joined: 12 July 07
From: Constanta




mai..aditiv iarna nu bag..sub nicio forma

am inspectat basculele...e rugina superficiala aia..am sters-o si am pus vaselina peste....

acum ma gandesc cum sa ii pun o antena care sa nu mai fie tentanta...ca aia pe care o aveam au furat-o(rupto-o ca nu se mai desfacea)....



--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SorinCT
post 14 Aug 2010, 20:47
Post #43


Honor et Patria


Group: Members
Posts: 3.441
Joined: 22 July 07
From: Constanta




Vazut azi prin trafic un cazan alb tiunarit cu praguri, stickere, toba si alte nebunii care avea la numar CT - XX - TUN, sper ca nu esti tu biggrin.gif


--------------------
Renault Megane Sport Tourer 2012 Privilege 1.5 dCI - CT-XX-LEA
Citroen C4 1.6 HDi 2006
Clio III 1.5 dCi Expression 2007
EX: Megane Sedan II.1 1.5 dCi Expression 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
4x4
post 14 Aug 2010, 21:49
Post #44


Übermensch


Group: Members
Posts: 3.394
Joined: 24 March 07




QUOTE(C a t a l i n @ 8 Aug 2010, 12:46)
Tot cu ulei floriol si aditivi de rahat? Pacat... credeam ca te-ai convins... Macar urmatoarea masina sa fie tratata mai bine.
*



mereu se găsesc fraieri care cred ca au descoperit elixirul vieții eterne a motorului, traiască aditivii, fără ei ar dispărea multe slujbe!

QUOTE(brigada_diverse @ 8 Aug 2010, 18:35)
motorul a avut GMV... si a fost scos de acelasi mecanic care ne-a pus sa schimbam si rulmentii
*



schimba și tu mecanicul

Acum înțelege și tu ca nu am intenție de a te jigni, dar dacă vezi comentariul meu ca un afront, afla ca si mașina ta vede la fel economiile tale, mai tare o chinui.


--------------------
W S S
Attere Dominatum!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brigada_diverse
post 15 Aug 2010, 11:46
Post #45


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.505
Joined: 12 July 07
From: Constanta




QUOTE(SorinCT @ 14 Aug 2010, 20:47)
Vazut azi prin trafic un cazan alb tiunarit cu praguri, stickere, toba si alte nebunii care avea la numar CT - XX - TUN, sper ca nu esti tu biggrin.gif
*



masina e cea din poza...si nu are tampenii de tiuning pe ea....

stiu dacia de care spui, am mai vazut-o si eu prin trafic
QUOTE(4x4 @ 14 Aug 2010, 21:49)
mereu se găsesc fraieri care cred ca au descoperit elixirul vieții eterne a motorului, traiască aditivii, fără ei ar dispărea multe slujbe!
schimba și tu mecanicul

Acum înțelege și tu ca nu am intenție de a te jigni, dar dacă vezi comentariul meu ca un afront, afla ca si mașina ta vede la fel economiile tale, mai tare o chinui.
*



am incercat doar aditivi, si nu la sfatul mecanicului

despre mecanicul care a scos GMV-ul....e schimbat de muuult

nu ma ignesti, stai calm

am deschis acest topic pt a prezenta masina si pt a avea si parerea altora...chit ca sunt pareri rautacioase, prietenoase, utile, inutile, subiective, obiective, le accept , fara suparare, ca eram constient cand am deschis topicul, ca acestea vor aparea


cer si eu o idee...cum sa leg cablul de antena de la radio, (unde anume) ca sa nu mai am nevoie de antena exterioara...ca mi-au rupt antena(mie antena, altora oglinzile...) niste derbedei, si m-am saturat sa dau 15 lei de fiecare data pt alta antena....



This post has been edited by brigada_diverse: 15 Aug 2010, 11:50


--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 15 Aug 2010, 16:04
Post #46


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




QUOTE(4x4 @ 14 Aug 2010, 22:49)
mereu se găsesc fraieri care cred ca au descoperit elixirul vieții eterne a motorului, traiască aditivii, fără ei ar dispărea multe slujbe!

*



corect...treaba e ca nu cei care "descopera" sunt fraierii... wink.gif


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vallyyy
post 15 Aug 2010, 16:48
Post #47


Dacia Clubber


Group: Members
Posts: 2.385
Joined: 13 December 07
From: Pitesti




QUOTE(sobolan @ 14 Aug 2010, 18:35)
la cat pierde ea de ce sa ii mai unga bratele ? si ruginite,alea,se rup greu...

baga-i panarama aia de ulei si mai pune-i si aditiv si la iarna ai sa-i rupi pompa de ulei la propriu....
*




In ceea ce priveste bratul eu sunt patit , mie urechea mi s-a rupt de la rugina si nu cred ca s-a rupt greu........cat despre aditiv eu sunt pentru el ,in cazul motoarelor duse si vorbesc din experienta , am pus si iarna si motorul merge si acum , nu ai ce pierde daca pui aditiv in ulei cand ai motorul dus (practic tot va trebuii cand ii faci RK sa schimbi majoritatea pieselor de prin el ) ......daciile au mers in anii lor de glorie pe cele mai jegoase uleiuri posibile si nu au avut nici pe dracu si au acum cand le pun aditivi . sa fim realisti , eu zic sa experimentezi intr-o iarna ulei romanesc de 5 lei litru + aditiv la 10 lei ( din ala ca mierea) daca ti se duce pompa iti dau eu alt motor

15 Aug 2010, 17:16:
QUOTE(4x4 @ 14 Aug 2010, 21:49)
mereu se găsesc fraieri care cred ca au descoperit elixirul vieții eterne a motorului, traiască aditivii, fără ei ar dispărea multe slujbe!
schimba și tu mecanicul

*




eu am gasit solutia in aditivi pentru a scapa de poluare ( lasam norul de fum in spate) da-mi tu o solutie ieftina ca sunt student si n-am bani ,pentru a scapa de poluare si a mai merge cel putin cateva luni cu masina ? iti doresc sa ti se intample sa lasi norul de fum sa pierzi ulei si sa si manance si sa nu ai nici bani sa faci motorul sa vedem daca te urci in autobuz vreo 2-3 luni

This post has been edited by vallyyy: 15 Aug 2010, 17:16


--------------------
Dacia 1300 Fost dacist
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 15 Aug 2010, 17:25
Post #48


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




QUOTE(vallyyy @ 15 Aug 2010, 17:48)
..., eu zic sa experimentezi intr-o iarna ulei romanesc de 5 lei litru + aditiv la 10 lei ( din ala ca mierea) daca ti se duce pompa iti dau eu alt motor

*



fara suparare,cu motorul dus(160 000km) puneam valvoline 20w50 si nu mai chitaia nimic in el....un ulei bun nu necesita nici un fel de aditivi pe care deja ii are in el(poate)....
eu zic sa iti tii parerea personala pentru tine...daca ai motorul dus il faci !!!

This post has been edited by sobolan: 15 Aug 2010, 17:27


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vallyyy
post 15 Aug 2010, 17:48
Post #49


Dacia Clubber


Group: Members
Posts: 2.385
Joined: 13 December 07
From: Pitesti




Tu ai citit ca el il pierde ? Eu sunt de acord pe de-o parte cu ce zici tu , insa pentru el nu renteaza sa bage ulei scump din moment ce-l si pierde si chiar si asa nu ar iesii mai bine la bani daca ar baga un ulei scump ,decat daca ar baga ulei ieftin+ aditiv

This post has been edited by vallyyy: 15 Aug 2010, 17:49


--------------------
Dacia 1300 Fost dacist
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 15 Aug 2010, 18:09
Post #50


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




simeringurile is si mai ieftine tongue.gif


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 15 Aug 2010, 18:25
Post #51


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




QUOTE(vallyyy @ 15 Aug 2010, 17:48)
iti doresc sa ti se intample sa lasi norul de fum sa pierzi ulei si sa si manance si sa nu ai nici bani sa faci motorul sa vedem daca te urci in autobuz vreo 2-3 luni
*


Uite ca eu merg bine-mersi cu autobuzul vreo 2-3 luni, fara ca masina mea sa fi patit ceva. Si eu am fost student si cand n-aveam bani de benzina mergeam cu autobuzul, nu mergeam pana la ultima picatura din rezervor. Si statea masina in parcare de duminica pana vineri in mod curent.

La dacia lui taica-mio, acum vreo 3 ani cand am luat-o eu o perioada pe mana, consuma ulei, ca orice dacie, bine, nu era ea chiar terminata la motor, avea doar 70 de mii de km facuti in 10 ani, chinuita cu porniri la rece si mers cate 2-3 km, dar ii completam cu ulei 5 litri la 34 de lei si nu se mai intampla nimica, ba inca o si forjam la 110-120 de o luau dracii (peste 120 nu trecea nici pe benzina, nici pe gaz, nici in a 4-a, nici in a 5-a, dracu' s-o ia) si nu mai pateam nimica, nici nu stiam ce-i ala aditiv, stiu ca il vedeam in spermarket alaturi de haripioarele de rechin, emblemele cu tuning, supersport, ornamentele cromate, husele de volan imitatie piele ce imitau lemnul, covorasele imitatie aluminiu, asa ca am realizat ca aditivul ala e la fel de util pentru masina la fel ca toate kitsch-urile enumerate mai sus. Daca masina mea merge bine fara el, pentru ce sa-i pun?

Si pana la urma, da-o in spanac, cat costa un segmentat la dacie, mai mult de 2 plinuri de benzina? Altii le segmentau in parcare, totusi.
Eu decat sa am o cotigaie care sa lase fum in urma si sa vin negru pe maini de la schimbat platini-desfundat carburator-schimbat rulmenti spate si alte ragalii de la orice drum mai lung, mai degraba o dau dracu pe un cupon si am terminat balciul, merg cu taxiul, autobuz, maxi-taxi si aia e.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vallyyy
post 15 Aug 2010, 18:43
Post #52


Dacia Clubber


Group: Members
Posts: 2.385
Joined: 13 December 07
From: Pitesti




Acum vreo 2-3 ani te costa toata treaba cu segmentat vreo 2 -3 milioane si apoi nu ai de unde sa stii sigur ca e capabil setul sa mai suporte segmentare si apoi .....ce zici tu ca aditivii sunt un fel de kitch ,o-r fi dar pentru mine la problema POLUARE au fost solutia ,poate ca ar fi fost si un ulei bun ,dar nu mi s-a parut rentabil financiar ....fiecare se descurca cum poate pana reuseste sa faca RK la motor

This post has been edited by vallyyy: 15 Aug 2010, 18:45


--------------------
Dacia 1300 Fost dacist
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Filip
post 15 Aug 2010, 19:57
Post #53


Forumist


Group: Members
Posts: 3.010
Joined: 23 July 09




Eu daca am mers cu 140 km/h in continuu pe o distanta de 60-70 km (cu mici intreruperi in care reduceam viteza, apoi acceleratie la planseu), e normal sa am un consum de cca. 300 ml de ulei? Stiu sigur ca era la maxim cand am plecat, apoi cand am ajuns si am reverificat (dupa ce am lasat motorul o zi) a trebuit sa completez 300 ml ca sa aduc la cota nivelul de ulei.
Si mie imi scoate fum la pornire probabil am aceeasi problema la simeringuri supape, insa nu am probleme cu pierderi la garnituri sau mai stiu eu ce. Sub masina si in compartimentul motor n-am pete de ulei.

Intreb: e normal sa consume 300 gr. ulei pe o perioada asa scurta? Mai mult de 30 de minute n-a functionat motorul in regimul asta. Oricum enorm de mult pt. un motor de 17 ani si o inconstienta crasa din partea mea, asta recunosc.

This post has been edited by Filip: 15 Aug 2010, 19:59


--------------------
Renault Laguna 1 1.6 16v, Nubira 1.6 16v, Astra G 1.4 16v 1998 ,1999, 2006
Fara Dacie viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 15 Aug 2010, 20:01
Post #54


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




pe la simmeringu de distributie iti curge,ai uitat?
si 20w50 se face foarte fluid la blana.
baga 10w60 si apoi sa vezi.
dar cel mai bine reparare integrala a motorului.


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Filip
post 15 Aug 2010, 20:09
Post #55


Forumist


Group: Members
Posts: 3.010
Joined: 23 July 09




Stiu daniel si asta am sa-i si fac. Ai dreptate si acolo e problema de vazut dar nu (CURGE), cum am problema aia la colierul de la termocupla. Oricum masina o sa o fac, indiferent de sacrificii, stai linistit, si la tine o fac. Iar de forjat nici nu se mai pune problema, aia a fost doar o data.

Legat de ulei, iarasi ai dreptate, pana nu s-a incalzit bine (combinat cu temp. apei care ajunsese sub ultima liniuta de sus de sub rosu) n-am putut sa trec de 4000 rpm in treapta 5. Tin minte ca am accelerat o data tare (bine motorul era deja incalzit, ca pana sa ajung pe autostrada deja facusem 30 km de drumuri comunale/judetene etc.), dar odata ajuns pe autostrada am accelerat odata tare (temperatura apei era sub penultima liniuta de sus), si n-a vrut sa treaca de 4000 rpm. Pe urma am lasat-o mai moale, pe la 3700-3800 rpm (nu mai aveam acceleratia la planseu), asta cativa kilometri, timp in care temperatura apei a urcat, elv a pornit, si mergea incontinuu biggrin.gif indicatorul tepm. apa a urcat pana intre cele 2 liniute albe de sus, asta ca dupa cateva minute sa observ si eu si sa mai fac o incercare, iar: acceleratie la planseu, de data asta a urcat pana la 4300 rpm in treapta 5, si am tinut-o asa pana in bucuresti (cu mici exceptii in care reduceam pt. ca se bagau in depasire masini care nu estimau ca vin asa de repede pe banda 2, si tin minte foarte bine ca si reprizele s-au ameliorat o data cu uleiul si apa incalzite optim, reduceam de exemplu de la 4300 la... 3500, uneori chiar 3000, apoi iar planseu... si ajungea la 4300 mai repede decat la a 2-a incercare. Parca s-ar fi invatat cu regimul de mers. Oricum e o prostie sa faci asa ceva cu o masina ca a mea... laugh.gif

Ca sa nu mai zic, ca in Bucuresti, odata ajuns, cand am oprit la primul semafor, se vedea ca uleiul se subtiase, indicatorul de presiune ulei nu mai juca intre liniuta 3 si 4 cum face normal la mine la relanti, statea constant la liniuta 3, urmand ca abia atunci cand treceam de 1500 rpm sa urce la liniuta 4. De asemenea relantiul urcase la 1200 rpm, un mers rotund, insa turat. Dupa ce am avansat in oras, temperatura apei a scazut iar sub penultima liniuta de sus, ajutat de elv, care s-a mai oprit si el dupa... 30 min. laugh.gif , iar relantiul a scazut la 900 cum e normal, iar indicatorul presiune ulei a inceput sa joace din nou intre 3 si 4 la relantiu. smile.gif Cred ca n-a fost el fortat de multi ani asa ca in ziua aia. smile.gif

Mie mi-a fost frica sa nu ajunga ind. temp. apa pe rosu, ajunsese chiar sub rosu la 2 mm sub rosu, dar acolo a inghetat, chiar cu acceleratia la planseu 30 de minute. Mare noroc am avut... blush.gif

This post has been edited by Filip: 15 Aug 2010, 20:16


--------------------
Renault Laguna 1 1.6 16v, Nubira 1.6 16v, Astra G 1.4 16v 1998 ,1999, 2006
Fara Dacie viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 15 Aug 2010, 20:31
Post #56


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




daca ai fi avut antigel era si mai bine.
oricum nu e pb,poti sa o mai alergi.


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brigada_diverse
post 15 Aug 2010, 22:24
Post #57


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.505
Joined: 12 July 07
From: Constanta




gata deja cu uleiul..ca mai e un topic de 200 de pagini in care fiecare iisi da cu parerea despre uleiul si la sfarsit....confuzia e clara....

am dat doare datele tehnice de consum de ulei, multumesc pt sfaturi.

ii bag aditiv de ulei doar vara...ca iarna am patit-o sa nu se mai miste motorul de gros ce era uleiul....

masina nu va primi reconditionare(probabil(cine stie in ce circumstante) deloc in viata ei).......de simeringuri o sa ma ocup cand o sa am timp

apropo de mersul cu autobuzul.....

masina o folosesc 90% pt drumuri externe

in oras iau masina pe trasee cunoscute(in bucuresti ma refer)..si daca chiar am nevoie
(de obicei pe un traseu de 5km)

de cele mai multe ori merg pe jos pe acel traseu...sau ma mai chinuiesc cu metroul(de la petrache poenarul merg la eroilor, schimb la eroilor si ajung la lujerului)...deci nu m-ar deranja sa merg pe jos....nu sunt persoana care sa mearga cu masina(mai ales in bucuresti unde e nenorocire traficul...e mai rau ca in jungla)....vreau sa imi pastrez neuronii si nu sa ii distrug in traficul vai de mama lui din Bucuresti(cica capitala europeana, vezi doamne)

eu tin masina in stare de functionare(sa nu reprezinte pericol pt participantii la trafic sau pt mine...sa nu ai probleme la frane, directie , sau rugina), o ingrijesc cum pot, dar nu bag bani aiurea in ea avand in vedere calitatea pieselor(si mai ales a seturilor motor care le cumperi dea stricate)....



This post has been edited by brigada_diverse: 15 Aug 2010, 22:32


--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 15 Aug 2010, 22:29
Post #58


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




QUOTE(vallyyy @ 15 Aug 2010, 19:43)
Acum vreo 2-3 ani te costa toata treaba cu segmentat vreo 2 -3 milioane  si apoi nu ai de unde sa stii sigur ca e capabil setul sa mai suporte segmentare si apoi .....
*



a naibii treaba...pai la banii astia ma fac mecanic si eu si castig mai bine dacat un amarat de inginer cu salar de kko...


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brigada_diverse
post 15 Aug 2010, 22:39
Post #59


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.505
Joined: 12 July 07
From: Constanta




apropo de segmentare...
segmenti 80 lei(daca permite segmentare)
garnitura chiulasa 10 lei
semicuzineti, eventual rectificat arbore..cat or mai fi si aia...
ajutor cu scule..cat o fi si ala(hai gratis)

daca nu merge segmentat...380 lei setul....nu e chiar usor sa bagi bani in benzina


si aia cu castrol...pai spunem ca il schimb la 10 000km...in 10 000km bag cam ...hai 5l de ulei...(aia inseamna cam 150 lei? sau mai mult + schimbul si el de 170 lei cu filtru cu tot)

deci in 10 000km dau cam 320 lei...cand as fi dat....100 de lei...hai 120..deci 2 mil economisite...

iar in 30 000km as scoate bani din segmentare doar din economia de ulei....

pt un motor care pierde destul, sa bag ulei scump ca sa ii prelungesc viata(el merge bine, nu scoate fum albastru decat la pornire)...nu ii vad rostul....cand as economisi in 50 000km cam 10 mil, adica cat costa schimbarea setului cu tot ce e nevoie, incluzand o manopera de 300 de lei cu rectificarea scaunelor la chiulasa cu tot.

renteaza uleiul scump? acum serios...avand in vedere ca in 2 ani vreau sa o schimb, si 30 000km duce motorul fara nicio problema....si la 80 000km tot nu o sa manance ulei cat sa scoata fum albastru in mers si sa puta dupa ea a hoit....

deci...merita uleiul scump? ...confuzia e clara

p.s. daca ii repar scurgerile de ulei, de abia atunci as puutea sa ii fac un consum corect de ulei....

.

This post has been edited by brigada_diverse: 15 Aug 2010, 22:46


--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vallyyy
post 15 Aug 2010, 22:50
Post #60


Dacia Clubber


Group: Members
Posts: 2.385
Joined: 13 December 07
From: Pitesti




strict parerea mea si mi-o sustin din nou NU RENTEAZA ! ....eu te inteleg in special ca vrei sa renunti la ea si ca nu vrei sa bagi bani in ea ....asa am facut si eu am tras de ea pana am renuntat la ea si nici acum nu e segmentata , isi duce somnul de veci in garaj la tara

15 Aug 2010, 22:53:
QUOTE(sobolan @ 15 Aug 2010, 22:29)
a naibii treaba...pai la banii astia ma fac mecanic si eu si castig mai bine dacat un amarat de inginer cu salar de kko...
*




cum zice colegul :
- segmentii
-garnitura de chiulasa
-ulei
-antigel
-manopera

si astea doar asa ...cine stie ce mai gasesti in el , acum 2-3 ani asa era costa in jur de 2-3 mil o segmentare ,cereau ei in service 150 de lei pentru un ambreiaj



This post has been edited by vallyyy: 15 Aug 2010, 22:53


--------------------
Dacia 1300 Fost dacist
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages < 1 2 3 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 3rd May 2025 - 10:29
Dacia