Flanse amortizor
![]() ![]() ![]() |
Flanse amortizor
cmandrei |
![]()
Post
#31
|
||
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
|
||
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
- RO 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|||
mikex |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 64 Joined: 15 September 09 From: dambovita, bucuresti ![]() |
Astazi dupa ce m-am chinuit sa schimb un burduf la planetara am demontat si amortizorul ca tot la indemana , cand dau in gropi se aud troncaneli si pivotii si bucsile sunt ok. Am observat o distanta intre acea flansa cu piulita care se starange pe deasupra este o distanta deci amortizorul nu este fixat bine de caroserie si cred ca dea acolo vin zgomotele.
Orice as face si daca as schimba si fanse si rulment tot ramane acel spatiu din cauza unei bucsi care este acolo. O sa incerc sa fac niste bucsi din cauciuc sa bag intre flansa cu piulita si lonjeron Asa este si la celelalte clio? Attached thumbnail(s) Renault_Clio_1_2.jpg ( Size: 124.31k ) Number of downloads: 5413 |
--------------------
renault
clio bicorp
1999 1.4
|
|
Andrei LGN |
![]()
Post
#33
|
Membru autentic Group: Members Posts: 278 Joined: 12 September 06 From: Ploiesti ![]() |
Nu cred ca e de acolo. E normal sa fie un spatiu de 1-2 cm, de exemplu atunci cand parchezi cu roata corespunzatoare pe bordura- o sa se vada acel spatiu. Posibil sa fie ceva mai in jos adica sub suportul arcului/sub masina.
|
--------------------
Renault
Symbol Fidji
2006 1.4 MPi
|
|
aurelyan |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru cu familie Group: Members Posts: 1.280 Joined: 20 June 09 From: Iasi ![]() |
Zgomotele "nu vin de acolo". Distanta aceea este normala, atat la Clio, cat si la Logan, este acelasi sistem, nu te apuca sa pui nu stiu ce pe acolo, apare in timp, datorita "lasarii" flanselor.
Am si eu aceeasi problema cu troncaneala la gropi, schimbat flanse si rulmenti, toate celelalte elemente sunt in regula, deci... |
--------------------
Ford
Focus Mk3
2012 - 1.6 16v Ti-VCT Imbatranesc si tot invat - Eschil
|
|
mikex |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 64 Joined: 15 September 09 From: dambovita, bucuresti ![]() |
Am gasit surubul care prinde bara stabilizatoare de bascula foarte uzat , vine cu o bucsa pe el , l-am gasit la logan cu 17 ron identic cu cel de clio. L-am inlocuit si zgomotul a disparut, precizez ca si flansa si rulmentul merg de la logan numai flansa mica care indicam eu ca sta ridicata nu sunt identice , la clio e cu tot cu piulita iar la logan sunt separate
|
--------------------
renault
clio bicorp
1999 1.4
|
|
bata_razvan |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 845 Joined: 28 August 07 ![]() |
Am si eu o intrebare vreau sa schimb flansele si rulmrntii de amortizor la un renault clio bicorp din 2002 si vroiam sa stiu cum arata si daca sunt compatibili cu cei de logan sau de solenza sau de supernova pentru ca banuiesc ca sunt mult mai ieftini...
|
--------------------
Renault
clio II bicorp 1.2 16V 75HP
2002
|
|
Un_dus |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru Group: Members Posts: 149 Joined: 23 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Poate e si altora de folos, eu dupa 55.000 de km am schimbat flansa + rulment amortizor si bucse pt ca se auzeau destul de zgomotos la gropi.
Rulmentul zdraganea zdravan, iar de la bieleta aveam un mic joc, asta pt ca am facut din pacate multe drumuri toamna trecuta pe un camp (nu mai mult de 1 km dus-intors, dar facut saptamanal, chiar si f precaut tot...) Piesele de Logan se potrivesc de minune si pe mine m-au costat 200 de lei cu totul dintre care (dc nu ma inseala memoria): - 70 de lei rulmentii (facuti in franta) - 30 de lei cauciucurile - 30 de lei bucse Manopera mi-am facut-o la un service de curte, si a durat vreo 3 ore cu totul, omul avand niste scule mai rudimentare dar f meticulos. Urmeaza si geometria sa o fac, dar astept salariu si inca sunt in cautarea unui pret decent pt operatiunea asta. |
--------------------
Renault
Symbol
2008, 1.5 DcI, Fidji
- B xx xxx 10 km - 28.07.2008
10.000 km - 16.01.2009 15.000 km - 05.05.2009 30.000 km - 16.01.2010 |
|
ignatius |
![]()
Post
#38
|
Membru incepator Group: Members Posts: 71 Joined: 25 December 02 From: focsani ![]() |
Va salut
Eu sunt cam disperat cu flansele. Anul trecut in septembrie am schimbat flansele si rulmentii, dar dupa 1 luna iar a inceput zgomotul, mai tare decat ce avusesem inainte, m-am dus la mecanic, el tot o dadea de gard ca nu e de la flanse, vrajeala, pana la urma s-a convins ca e de la flanse. Apoi in decembrie sau ianurie, am schimbat din nou flansele de cauciuc la alt mecanic , rulmentii nu i-am mai schimbat, si am observat ca flansele vechi devenisera mult mai subtiri, capatasera astfel un joc si de aici banuiesc ca aparea zgomotul de trancaneala pe fata care se auzea si la drum drept. Dupa 2 luni mai tarziu, adica prin martie 2011 iarasi a aparut acelasi zgomot, trancaneala. Ce dracu sa mai fac, ce sa fie? de ce se strica mereu flansele? sa fie cauciucul de proasta calitate? sa fie si din telescoape? Ce efect are asupra tinutei de drum flansele uzate? ( pe langa zgomotul deranjant) Ce sa mai verific? ( nu am alte defecta la bucsaraie, s-a uitat mecanicul la inceput de aprilie si mi-a zis ca e ok pe fata) Sa fac un test de amortizoare? Cu stima Ignatius din Focsani |
-------------------- totusi: dsn sau un cielo? sanu uitam ca cielo e mai scump cu 3000 euro. in concluzie ce se merita?
|
|
Andrei LGN |
![]()
Post
#39
|
Membru autentic Group: Members Posts: 278 Joined: 12 September 06 From: Ploiesti ![]() |
Flansele au fost montate corect? Nu de alta dar am mai auzit cazuri de montaj invers al flanselor (intoarse la 180 grade) si dupa doua saptamani faceau zgomot
![]() |
--------------------
Renault
Symbol Fidji
2006 1.4 MPi
|
|
Spanky |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 98 Joined: 16 November 10 ![]() |
Aceeasi problema o am si eu,am schimbat flansele si dupa o luna iar au inceput sa troncane la gropi.Problema e ca se pot verifica numai prin demontare,iar daca n-ai presa de arcuri trebuie sa te duci in service si e ceva de munca.Poti incerca si un test de amortizoare,posibil sa nu mai absoarba socurile bine si de aici stresul mai mare pe flanse.
|
--------------------
Renault
Clio
2001/Hatchback If I had no sense of humor, I would long ago have committed suicide. ~Mahatma Gandhi
|
|
cmandrei |
![]()
Post
#41
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
Recomand utilizarea de flanse / bucatile de cauciuc originale renault ca nu costa deloc mult si tin mult mai bine ca altele. Flansele se pot verifica, cu masina pe loc drept si rotile nebracatate se verifica distanta dintre "oala" telescopului si partea superioara a flanselor (sub capot practic) - distanta mare => uzura ... in acelasi timp se poate prea puternic cu mana, daca se simte cel mai mic joc => uzura.
In ultimul timp am simtit si eu o bataie "ciudata" ... am crezut ca sunt flansele dar a fost pivotul ![]() |
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
- RO 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
Bormy |
![]() ![]()
Post
#42
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 44 Joined: 26 September 10 ![]() |
Am schimbat anult trecut in noiembrie flansele parca 150 fara manopera si parca era alta masina dupa ce am plecat acolo. Mi-a facut treaba buna mecanicul si mi-a data un sfat inainte de operatie: am facut un test la amortizoare. Dc ele nu sunt bune si schimbi flansele, exista riscul sa o faci degeaba. Bafta!
![]() |
--------------------
Renault
Megane IV
2019-1.5 dCi intense [B][I][FONT=Arial] Festina lente![COLOR=blue]
|
|
verde |
![]()
Post
#43
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.131 Joined: 5 September 06 From: Pitesti ![]() |
Corect. Amortizarea e realizata de intreg lantul de elemente; bucse brate, amortizoare , flanse, bielete antiruliu si ceo mai fi pacolo. Mai bine strangem putin din buci si schimbam totu odata. Se pot cumpara in timp ca sa nu fie efortu financiar mare dintr-o data si se schimba toate. Un singur element nou intre celelalte uzate e risipa de bani , timp si nervi. Si CALITATEA componentelor de cauciuc cred ca e importanta. Cand masina e noua rezista toate cam 60-70 mii km. Oare de ce ?
This post has been edited by verde: 19 May 2011, 07:18 |
--------------------
megane 3 /clio 4
....dci 110 /1,2aspirat
....2015 /2017
|
|
PhilipMorris |
![]()
Post
#44
|
![]() dependent de internet banking Group: Members Posts: 708 Joined: 14 November 07 From: Where the streets have no name ![]() |
Din proprie experienta iti spun ca daca te lasa ceva constant inseamna ca alta este cauza, nu calitatea piesei in sine. Posibil sa ai un amortizor care la sfarsit de cursa se comporta brutal sau vreo bucsa stricata rau care nu mai preia socuri pe care ar trebui sa le preia in mod normal.
Apropos, tre sa ma duc sa schimb si eu bucsele si flansele amortizorului in ambele parti. 165000 km si sunt la prima schimbare, deci hai ca se poate:) Din cate vad se potrivesc cele de logan, deci am de unde alege. |
--------------------
MK2
Black panther, sexiest hatchback ever
TiVCT Dacă vrei să iti arati superioritatea și ți-e rușine ca nu intelegi cuvintele potrivite, posteaza un link.
|
|
ignatius |
![]()
Post
#45
|
Membru incepator Group: Members Posts: 71 Joined: 25 December 02 From: focsani ![]() |
va salut
Revin: -am schimbat bucsile antiruliu; - am facut test de amortizoare si acestea sunt ok, in parametri; - mecanicul a tras de roti si nu a constatat nimic; Intrebari: -se potrivesc flanse de Logan la un simbol disel 1.5 dci? - este posibil ca defectiunea flanselor ( in 4 luni , 2 seturi de flanse schimbate si la 1 luna dupa fiecare schimbare apareau zgomote specifice foarte puternice) sa fie din cauza tijei telescopului? cum se poate verifica asta? chiar un mecanic nu vede chestia asta? - sa fie de vina si cauciucul prost din care sunt facute flansele? sa pun " de origine" ? si daca apare din nou defectul? E cel mai naspa si mai eneravnt zgomoto de la flanse, ai impresia ca se dezmembreaza masina. Cu stima |
-------------------- totusi: dsn sau un cielo? sanu uitam ca cielo e mai scump cu 3000 euro. in concluzie ce se merita?
|
|
PhilipMorris |
![]()
Post
#46
|
![]() dependent de internet banking Group: Members Posts: 708 Joined: 14 November 07 From: Where the streets have no name ![]() |
Depinde de mecanic daca isi da seama sau nu. Raman la ideea ca nu se poate sa fie uzate atat de repede decat daca este o uzura in alta parte sau este facuta o greseala la montare (o strangere prea puternica sau prea slaba, nu cred sa aiba limitator de cursa acolo.). Acuma tu ai schimbat numai bucsele sau cu tot cu rulmenti? Daca sunt rulmentii uzati de acolo vine zgomotul.
Vis a vis de intrebarea original vs aftermarket, nu mai stii care este care. Placutele mele de frana originale mi-au distrus discurile in 40k km iar bieletele antiruliu originale m-au tinut 1 luna. Deci concluziile le tragi singurel. ![]() |
--------------------
MK2
Black panther, sexiest hatchback ever
TiVCT Dacă vrei să iti arati superioritatea și ți-e rușine ca nu intelegi cuvintele potrivite, posteaza un link.
|
|
theodor2004 |
![]()
Post
#47
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.707 Joined: 8 February 10 ![]() |
Ignatius, daca flansele fac zgomot, treaba e groasa pt ca asta inseamna ca sunt duse rau de tot. O pereche de flanse uzate de cele mai multe ori nu face zgomot, si iti dai seama ca trebuie schimbate cand verifici masina pe elevator, si tragi se roti. Deci ale tale, daca fac si zgomot, sunt praf de praf..
E exclus ca o pereche de flanse sa se faca praf in o luna, asa ca eu cred ca tu ai si alte probleme pe acolo (parerea mea), iar consecinta a fost distrugerea flanselor. Tija telescopului se verifica ochiometric, din cate stiu eu, asa ca ar fi trebuit ca mecanicul sa vada daca era stramba. |
--------------------
Renault
Clio Symbol 1.4 litri
2003, 8 valve
|
|
Un_dus |
![]()
Post
#48
|
![]() Membru Group: Members Posts: 149 Joined: 23 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Revin si cu o problema:
Am schimbat flansele si rulmenti acum vreo 6 luni iar astazi la revizie mecanicu mi-a zis ca e un mic joc (cand a ridicat-o pe elevator si a miscat sus-jos de roata). Masina a cam stat perioada asta in fata blocului, dar nu inteleg cum de asa repede sa se duca... A verificat restul, inclusiv amortizoare, dar pareau ok. Pretul pe care mi l-au zis a fost uimitor: set complet flansa - 170 de lei x 2 roti... + manopera ![]() |
--------------------
Renault
Symbol
2008, 1.5 DcI, Fidji
- B xx xxx 10 km - 28.07.2008
10.000 km - 16.01.2009 15.000 km - 05.05.2009 30.000 km - 16.01.2010 |
|
Un_dus |
![]()
Post
#49
|
![]() Membru Group: Members Posts: 149 Joined: 23 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Nicio parere? Incerc sa inteleg dc chiar exista o prob sau era doar asa la "hai ca a scapat prea ieftin asta"
|
--------------------
Renault
Symbol
2008, 1.5 DcI, Fidji
- B xx xxx 10 km - 28.07.2008
10.000 km - 16.01.2009 15.000 km - 05.05.2009 30.000 km - 16.01.2010 |
|
PhilipMorris |
![]()
Post
#50
|
![]() dependent de internet banking Group: Members Posts: 708 Joined: 14 November 07 From: Where the streets have no name ![]() |
Eu pe rulmentii de la flansa, ca atat am schimbat, am dat undeva la 50 ron. Si le-am schimbat undeva in fata blocului. Nu e mare scofala. pretul spus de tine este cam mare. Intr-adevar, eu am pus de logan, nu de renault.
|
--------------------
MK2
Black panther, sexiest hatchback ever
TiVCT Dacă vrei să iti arati superioritatea și ți-e rușine ca nu intelegi cuvintele potrivite, posteaza un link.
|
|
werty24 |
![]()
Post
#51
|
Membru incepator Group: Members Posts: 26 Joined: 10 October 08 ![]() |
salut
si eu am aceiasi problema si nu stiu de unde apare asa de repede zgomotul si jocul in flanse ,dar nu merg cele de logan,eu am cumparat de la dezmembrari o flansa de logan si am vazut diferenta ,la cele de logan au o buza de cauciuc mai mare si la clio nu este asa mare ,se vede si pe poza prima este de clio a doua de logan,amortizoarele sunt ok totul este in regula dar tot se aud zgomote din flanse in cel mult 15000 km flansa-amortizor-fata-renault-clio.jpg Flansa-amortizor-fata-Dacia-Logan_4832191_1301738048.jpg |
--------------------
renault
clio II
2002 bicorp
- br 14 kmy
|
|
vion |
![]()
Post
#52
|
Membru autentic Group: Members Posts: 851 Joined: 20 May 10 From: Bucuresti ![]() |
salut , in cazul in care la bracaj st-dr pe loc trosneste ceva e posibil sa fie de la acest ansamblu -rulment flanse si ce o mai fi p-acolo?
|
--------------------
dacia
sandero stepway
2015
|
|
vion |
![]()
Post
#53
|
Membru autentic Group: Members Posts: 851 Joined: 20 May 10 From: Bucuresti ![]() |
nci o idee?
|
--------------------
dacia
sandero stepway
2015
|
|
S4b1n |
![]()
Post
#54
|
![]() Membru Symbolist Group: Members Posts: 937 Joined: 27 February 10 From: Craiova/Bucuresti ![]() |
Mai degraba suna a ceva din caseta. Flansele troncane pe la gropi din ce am citit pe aici. Volanul mai agata uneori? Daca da, intereseaza-te de reconditionare casete.
|
--------------------
Renault Symbol
1.5 dCi 62 kW
2007
- ~ 155000 km
|
|
zambiee99 |
![]()
Post
#55
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 269 Joined: 1 August 06 ![]() |
la mine cu si cu caseta noua se stricau mereu bucsele de la amortizor (am schimbat 4-5 seturi, de la mai ieftin pana la scump) pana ce nu mi-am pus originale pe care le am si acuma. Nu stiu ce se intampla dar nici o bucsa aftermarket nu este asa de bun ca si unu original, iar pretul este "doar" de 1.5 ori mai mare decat unu mai mediu...
|
--------------------
Dacia, Renault
SuperNova, Clio
2001, 2004
- MM 04 EOR, MM 90 DNS Dacia SuperNova 2001 Confort MM 04 EOR, Renault Clio 2 bicorp 2004 MM 90 DNS
|
|
alexme24 |
![]()
Post
#56
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 780 Joined: 23 September 09 ![]() |
Am si eu o intrebare: am schimbat saptamana aceasta cam tot ce se poate pe la aritculatii. Mai am bucsile de pe partea dreapta de la brat, si pivotii, dar mi s-a zis ca sunt in regula. Totusi cand dau in denivelari, oricat de usor, se aude ceva ca si cum s-ar rupe masina in doua. Poate sa fie din flasnele astea? ca nu prea as vrea sa le schimb degeaba. Alta chestiune: daca stau pe loc si misc repede stanga dreapta de volan, aud fix acelasi zgomot; nu cred ca e de la caseta pentru ca in rest nu agata nu nimic, volanul revine singur, merge totul impecabil.
Mai e ceva in ansamblul asta de articulatii care sa provoace zgomotele? |
--------------------
Renault/Honda
Clio 2/ Accord
2004/2008 Clio 2/Accord/Civic , 2004/2008/2008 1.5 dci / 2.4 VTEC / 1.8 VTEC
|
|
wolfin |
![]()
Post
#57
|
![]() Haha Group: Members Posts: 8.788 Joined: 2 December 05 From: Bucuresti ![]() |
cand tragi de volan stanga/dreapta pe loc si se aude un zgomot.....bielete de directie cu joc fie in caseta fie in cap de bara (teoretic
![]() http://www.reno.ro/Uzura-bielete-directie-...ara-t58530.html si eu trebuie sa schim flansele, dar pana nu fac un test mai astept -sper saptamana viitoare. toncanitul se aude cand trec peste denivelari, in nici un caz in volan. This post has been edited by wolfin: 5 Feb 2013, 17:03 |
--------------------
pegas
3120
... din 1980 si ceva. Urmeaza si 2020
- Curand de provincie Scuze Mucix, am gasit altul"În fata unei boli esti precaut sau prost", o stai ..Bici zice ca o gasit a buna...mis un cane rau dar cu suflet mare
|
|
ccoto |
![]()
Post
#58
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 331 Joined: 22 April 09 From: Navodari ![]() |
La miscarea volanului stanga-dreapta pe loc, in cel mai fericit caz poti sa constati dupa pacanituri uzura rulmentilor nu si a tampoanelor de cauciuc.
Uzura flanselor (a tampoanelor de cauciuc) se sesizeaza cel mai bine la curbele unde drumul are ceva denivelari si unde ansamblul arc-amortizor lucreaza sus-jos. Atunci cand roata tinde sa coboare, arcul se decomprima iar flansa amortizor tinde sa coboare si ea, atat cat permite contraflansa. Daca tamponul de cauciuc s-a uzat, apare efectul jocului care exista prin uzura si care se manifesta prin instabilitatea in viraj. Cauza este faptul ca roata incepe sa joace in plan vertical pentru ca flansa amortizor nu mai sta fixa. Uzura este vizibila si la contraflansa care se infileteaza pe capatul amortizorului si care treptat se departeaza de caroserie. A se vedea marcat cu sageata rosie in imaginea de la postarea #32. Un spatiu de peste 4-5 mm inseamna ca deja s-a format joc prin uzura/imbatranire cauciuc. |
--------------------
Renault
Kangoo
1.9D 2003, 1.5 dCI 2006
- CT07KZM
|
|
Ygi_17 |
![]()
Post
#59
|
Membru autentic Group: Members Posts: 328 Joined: 2 February 09 ![]() |
daca cineva este amabil:
cand trec peste denivelari iar masina se balanseaza stanga dreapta ( gen cale ferata dar trecuta in diagonala) se aude troncaneala, metalica. bieletele antiruluii sunt schimbate, deci e altceva. dar ce ? Mersi. |
--------------------
Renault
Clio II - Symbol
2003 / 8V 75 CP
|
|
ccoto |
![]()
Post
#60
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 331 Joined: 22 April 09 From: Navodari ![]() |
Troncaneala poate sa vina de la joc in directie, pot fi bieletele. Roata tinde sa urmeze denivelarea in limita jocului pe care il are directia. Asta produce bataia. Cauze insa pot fi multiple si fiecare poate fi verificata de un mecanic, suspendand fata.
Alte cauze pot fi: -capete de bara (daca sunt foarte uzate) -bucse bascula -flanse amortizor -amortizoare ineficiente |
--------------------
Renault
Kangoo
1.9D 2003, 1.5 dCI 2006
- CT07KZM
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 29th April 2025 - 18:21 |