Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

M-a lasat bateria

MMihai
post 19 Dec 2004, 20:38
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 772
Joined: 5 June 03
From: PITESTI




astazi in jurul orelor 13 am avut neplacerea sa constat ca masina nu mai porneste. ajunsesem la metro in parcare si cand sa plec, pleaca daca ai cu ce. se auzea un scurt si anemic sunet apoi nimic... mi-am dat sema imediat ca e de vina bateria. m-am intors in magazin sa cumpar baterie noua si am gasit ceva care zice ca e si de ren clio cu 55amperi, fata de 40 cat are asta de la renault. tin sa precizez ca am masina din NOIEMBRIE 2000.. asa ca iarna asta o sa pice catea baterii de clio sigur din seria 2000. In fine, ma asteptam eu sa cada. dar faza e ca se da relativ greu jos bateria de acolo si a trebuit sa cumpar si un patent mai mic ca sa am cum sa desfac la borna cu -. nu stiam daca e vreo ordine in care se scot bornele pt a nu afecta calculatorul si am scos intai + apoi - si le-am montat pe cea noua tot asa + si - .. masina a pornit la sfert de cheie si gata, dar din cauza ca locul in care trebuie sa umblii ca sa scoti/pui bateria e limitat m-am zgariat pe maini ca naiba. asta e acuma dar va recomand sa aveti grija iarna asta.. nu-mi inchipuiam sa se umble asa de greu la baterie.. uff bine ca a trecut si asta tongue.gif


--------------------
Renault Megane III 1.6 16V 110cp Noir Nacre
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
electriczbif
post 19 Dec 2004, 21:02
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 255
Joined: 23 May 04
From: Cluj




Calculatorul n-are nimic dar puteai ramane fara cleste deoarece te trezeai cu el sudat de caroserie wink.gif. Ordinea de deconectare este - + iar cea de conectare este + - dintr-in motiv f. simplu: atunci cand slabesti borna plus, scula folosita poate atinge elemente metalice ale caroseriei, etc, iar daca acestea sunt inca legate legate la minus rezulta o flama de toata frumusetea, scule topite, etc. Ma rog, la mas. moderne sunt mult mai putine elemente metalice in jurul bateriei decat la oldies, asa ca riscul e mai mic iar motivele pt. ordinea de conectare/deconectare s-au pierdut in "negura vremilor"...


--------------------
Renault Megane II Sedan 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MMihai
post 19 Dec 2004, 21:31
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 772
Joined: 5 June 03
From: PITESTI




stiam eu ca este o ordine.. :oops: in fine nu-mi mai ardea mie de nimic ca mai si ploua tongue.gif . A mai patit cineva cu clio asa ceva sau sunt primul caruia ii pica bateria? ca daca e asa va anunt si cand imi cade toba finala ca deja e exfoliata la exterior tongue.gif


--------------------
Renault Megane III 1.6 16V 110cp Noir Nacre
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ess1902
post 19 Dec 2004, 23:14
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 249
Joined: 6 September 04
From: Iasi




bine ca ai pe benzina....presupun ca puteai s'o iei la impins....am vazut anul trecut unul ..curios tot la metro biggrin.gif ....dar n-a pornit decit trasa....la diesel e mai naspa.....
stie cineva, daca pornesti pe cineva /de la cineva ...cu lagaturi directe la baterie (cabluri cu cleste..nu stiu cum se cheama)....exista vreo posibilitate sa-ti preajesti calculatoarele?


--------------------
clio symbol dci 1.5 ,65 cp ,expression, 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
octavianf
post 19 Dec 2004, 23:40
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 278
Joined: 15 June 04
From: Bucuresti




Eu stiam ca pot aparea probleme daca pornesti masina impinsa si daca bateria e fff descarcata deoarece se poate transforma in consumator.
Oricum asa ama patit cu un Espero la care a trebuit sa schimb puntea de diode din cauza asta.


--------------------
Clio Symbol 1.4 16V 2002 Dynamique
Culoare: Rosu
Optionale: ABS + Airbag pasager
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costi
post 20 Dec 2004, 09:38
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.230
Joined: 15 October 03
From: Bucuresti




nu mai incercati sa le porniti impinse
chiar si al SN si Solenza scrie in manual
poate sari de punct data fiind distributia pe curea


--------------------
DSN/SLZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
David
post 20 Dec 2004, 09:46
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 370
Joined: 27 November 03
From: Cluj




QUOTE
... ren clio cu 55amperi, fata de 40 cat are asta de la renault.  ...


Singurul motiv pentru care nu se recomanda instalarea unei baterii mai mari decat cel prescris este faptul ca este posibil ca incarcarea sa fie reglat la dimensiunea bateriei originale, astfel una mai mare nu se va incarca de tot niciodata si din cauza asta poate moare mai repede.

Vezi, ca la unele baterii acordarea garantiei este conditionata de o verificare al incarcarii de catre ei.


--------------------
Opel Zafira 2003
Opel Zafira 2.0 DTI - 03/2003
BMW F650 - 08/1995
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
VladSoare
post 20 Dec 2004, 09:58
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.716
Joined: 12 May 04
From: Voluntari, pe stînga




Poti sa pui orice baterie, ca se incarca la fel de bine. Alternatorul n-are habar de cit de mare e bateria, el doar pompeaza 14 volti in ea, atita tot.

Cel mai bine este sa pui cea mai mare baterie care incape in locul respectiv.


--------------------
Mondeo 2.0H 2016 / Kuga 1.5 2016
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MMihai
post 20 Dec 2004, 11:28
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 772
Joined: 5 June 03
From: PITESTI




pai ca sa imi dea garantia am fost sa-mi verifice instalatia electrica, sa vada daca incarca... nu m-a costat nimic asta. garantia e de 24luni. oricum bateria am luat-o pe graba e marca FULLMAN parca sau ceva de genul asta. nu stiu cat de bua o fi, numai de asta aveau ca sa se potriveasca


--------------------
Renault Megane III 1.6 16V 110cp Noir Nacre
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adyt
post 14 Mar 2005, 16:36
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 215
Joined: 29 April 04
From: Bucuresti




Hai ca mi s-a intamplat si mie...Tot Fulmen...Dupa vreo 2 luni in care a zacut masina m-am gandit sa ma dau si eu cu ea...Da' ce credeti ca mai pornea...Dupa orga de lumini de pe bord si dupa tentativa de pornire am gandit ca e bateria...In cele din urma mi-am luat baterie noua, dar nu fara peripetii. Aguma, intrebari:

1) Cum se intretine o baterie???...Sa nu ziceti sa o dau jos, ca pana o dai jos si o montezi, mai bine pui una noua. Oamenii mi-au zis 2 ani garantie, (la Augsburg, foarte draguti, au si montat-o pt 50000)

2) Am avut una de 47Ah (?!) ...in inghesuiala de la mine din motor (zici ce e V6), n-am putut sa bag decat una de 45 (Varta)...O fi indeajuns?

3) Alternatoru' incarca 14.3 la relanti fara consumatori si 14.08 cu faza lunga, aeroterma si dezaburire. Nu e cam mult??? Eu stiam ca trebuie cam 13.8 la relanti. Omul a zis ca e bine.

4) Dar NU in ultimul rand. POTI SA PORNESTI O MASINA MODERNA CU CABLURI, DE LA ALTA MASINA, FARA SA PRAJESTI CEVA???
Prima intentie a fost sa pornesc cu cablluri. Mi-am luat de la o benzinarie si am vrut sa o pornesc de la un prieten care are un 1.9 dci. Nici n-am apucat sa le montez ca s-au TOPIT!!!...Nu pare sa fi suferit nici o masina nimic, au trecut 3 zile si merg amandoua...Dar m-am cam kk pe mine cand am vazut ca iese fum...


--------------------
Clio II, 1.2 16V 2002, Expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
VladSoare
post 14 Mar 2005, 16:44
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.716
Joined: 12 May 04
From: Voluntari, pe stînga




O sa mearga bine si cu 45 Ah, desi ideal ar fi fost ceva mai mare. Dar daca nu e loc, asta e.

Incarcarea e OK.

Pornitul cu cabluri nu strica nimic, pentru ca electronica nu stie ca acel curent vine de la alternatorul altuia si nu de la al tau. Acuma bine, daca masina cealalta are releul defect si baga 16 volti in loc de 14 (de exemplu), atunci intr-adevar nu e bine. smile.gif Dar nu vorbim de cazuri din astea.

Eu mi-am pornit o data broscutza cu cabluri. N-a patit nimic. Bine, ca pina la urma tot n-am scapat de luat bateria in casa si pus pe redresor, asta e partea a doua. smile.gif


--------------------
Mondeo 2.0H 2016 / Kuga 1.5 2016
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dorin
post 14 Mar 2005, 18:21
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 201
Joined: 11 September 03
From: Bucuresti




topitul are o singura explicatie (daca nu ai pus cumva cablurile invers ..ceea ce nu prea cred), cablurile erau subtiri.
Sfatul meu este, atunci cand cumparati cabluri pentru curent, sa verificati grosimea. Aproape toate cablurile pe care le-am vazut eu in comert sunt groase doar din cauza izolatiei. Cuprul din interior este foarte subtire. Niste tepe aproape toate cablurile din comert. Eu am cumparat un astfel de cablu si nu am putut sa pornesc nici o masina cu el. Am folosit doar clestii iar cablurile le-am inlocuit eu cu altele groase. Porneste orice masina la prima cheie smile.gif


--------------------
Renault Laguna III 2.0 DCI 150cp Dynamique ++ - B-97-XCO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adyt
post 15 Mar 2005, 09:30
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 215
Joined: 29 April 04
From: Bucuresti




Nu le-am pus invers...Poate doar daca eram orb le puneam invers...Dar ai dreptate...Aveau 3 firicele inauntru...Pe el scria ca rezista la 300Ah...Dar...


--------------------
Clio II, 1.2 16V 2002, Expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Johnny Bravo
post 15 Mar 2005, 10:36
Post #14


Membru incepator


Group: Members
Posts: 70
Joined: 18 January 05
From: Bucuresti




Am si eu o nelamurire, la diesel sunt alt fel de baterii decat la benzinare? Ca am un prieten cu un Clio diesel care a stat mai mult timp nefolosit si s-a dus bateria. A luat-o in casa si a pus-o la redresor dar nu s-a incarcat deloc si a trebuit sa cumpere alta.


--------------------
Audi A3 8p 2.0 TDI DSG
Opel Astra H 1.6 Twinport
Opel Astra Classic 2 1.7 CDTI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 15 Mar 2005, 10:43
Post #15


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Nu sunt altfel bateriile la diesel ... acumulatori auto: cu lichid si posibilitate de adaugare, cu lichid capsulate, fara lichid ... calciu. Dupa asta incepe mAh (miliamperiora) si apoi putere la pornire ... asta e in sute de mAh. La benzine de obicei, in functie si de capacitatea motorului, iei acumulatori intre 35mAh si 65mAh, iar la diesel de la 65mAh in sus ... cam asa stiu eu ca e normal. De ce mai mult la diesel ... tre' sa incinga pana la incandescenta bujiile la pornire ... Eu asa stiu ca stau treburile. Aaa si exista unele dieselu-ri mai vechi a caror alternator incarca mai mult decat la benzina ... acum am inteles ca toate sunt la aceelasi nivel 14.6V parca, undeva pe aici.


--------------------
ex. Renault Clio Symbol 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) - RO
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
strumfuadi
post 15 Mar 2005, 10:52
Post #16


Former Laguna user.


Group: Members
Posts: 2.331
Joined: 25 February 04
From: B u c u r e s t i




voltajul e acelashi la toate alternatoarele - 14.4V..
puterea (A) difera insa in functzie de catzi consumatori are mashina, daca e diesel au ba..
shi da, bacteria la diesel trebuie sa incinga bujiile cu incandescentza insa cel mai mare efort este de a roti motorul shi de a invinge compresia acestuia care la diesel e de circa 18-19:1 comparativ cu benzina unde compresia e pe la 9-10:1.. deci trebuie un electromotor cam de doo ori mai fortzos :arrow: consum de doo ori mai mare (bine, la mashinile mai noi exista electromotoare cu reductoare, tocmai ptr a michora curentul supt de acestea la pornire).. :wink:


--------------------
Honda Civic FN2 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aqua
post 26 Nov 2007, 20:27
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.250
Joined: 24 February 05
From: Bucuresti




am o intrebare
am avut masina in service..la dab....a iesit superb, vb serios
doar ca pe drum inapoi mi s-a aprins martorlul de la baterie plus stop si mesaj low batery
am oprit masina
am pornit si disparuse mesajul
ok, o iau din loc, merg vreo 10 15 min, deodata iar beep si mesajele, trag pe dreapta, nu opresc motorul , sun la service
baietii zic sa ma intorc sa masoare la altenator
ma intorc, bineinteles pe drum dispare mesajul
ajung la service, masoara si iese 13, 7 constant, cu consumatori
zice baiatul ca e ok, ca ar trebui 14 sa fie, dar merge
ma urc iar in masina plec, in 10 min iar nebunie cu mesajele,da am mers spre casa
bateria din cate am vazut nu mai are ochiul verde, cum il avea cand am lsat-o acum o saptamana, deci e cam descarcata zic eu
voi ce ziceti...sa-i mai dau timp la baterie? sau clar e de la alternator? sau ma duc si iau baterie noua?
se intampla ceva daca merg asa cu mesajul?
trecand peste asta, un 10 plus pt dab, cel putin la vopsitorie,montaj si grija la masina, super multumit de dab
scuze, mesajul era pt topic de megane

This post has been edited by aqua: 26 Nov 2007, 20:27


--------------------
ex. megane dci, ex. Sportage GDI 2017
Sportage 2020 AWD T-GDI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 27 Nov 2007, 08:59
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




NU, dute inapoi la service sa-ti verifice sistemul electric si daca nu cumva au lasat vreun fir neprins.
Indiferent daca tie iti mai arata eroare in bord sau nu, eroarea ta a ramas stocata in ECM si va fi vazuta cand vor cupla CLIP-ul la ea.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SorinV
post 27 Nov 2007, 09:59
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.321
Joined: 28 January 04
From: a




nu te panica. mergi cu masina mai mult ca sa se reincarce acumulatorul complet si o sa iti dispara eroarea.


--------------------
a a a
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aqua
post 27 Nov 2007, 10:12
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.250
Joined: 24 February 05
From: Bucuresti




merci, am masurat iar de dim cu altcineva si se pare ca alternatorul isi face treaba, doar ca bateria e slaba si nu tine curent, o sa incerc in weekend (daca nu cumpar una noua pana atunci) sa o scot la drum lung


--------------------
ex. megane dci, ex. Sportage GDI 2017
Sportage 2020 AWD T-GDI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 27 Nov 2007, 11:23
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




Bateria e din 2007, ca si masina, teoretic ai garantie la ea.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dungatu
post 29 Nov 2007, 09:10
Post #22


Membru


Group: Members
Posts: 194
Joined: 29 July 05




Salut,
Am si eu cateva mici probleme sper,
Acum cateva zile s-au aprins aproape toti martorii din bord si a murit motorul, am zis ca e bateria de vina ca deh ii ajung 5 ani de hamaleala.
Am luat curent de la cineva am ajuns cu greu acasa, etc...dar chiar asa sa moara dintr-o data?
Am luat alta baterie noua bosch silver. In doua zile la un drum scurt aceeasi treaba. Am mers la medic cu ea si a zis ca ar fi diodele de incarcare....Voi ce credeti? S-a mai intamplat la cineva?
Multumesc!


--------------------
renault clio symbol expresion 1.4 8V dec 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
verde
post 29 Nov 2007, 09:35
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.131
Joined: 5 September 06
From: Pitesti




E posibil, dar pana nu-ti spun trei medici acelasi diagnostic!!!!!.....O baterie slaba forteaza permanent alternatorul sa debiteze curent mare de incarcare deci implicit si diodele.Poate fi de asemenea defect releul de incarcare(mult mai probabil decat diodele) ,acesta fiind de obicei plasat tot pe alternator.Vezi ca sunt magazine de piese care au si service propriu unde manopera e de obicei zero.


--------------------
megane 3 /clio 4 ....dci 110 /1,2aspirat ....2015 /2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 29 Nov 2007, 10:17
Post #24


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




@dungatu ... unde ai montat noua baterie ? ai facut "testele" bateriei la montaj; curent fara a fi conectata, incarcare relanti, incarcare turata, incarcare cu consumatori ... etc. ?


--------------------
ex. Renault Clio Symbol 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) - RO
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kr3atorU
post 29 Nov 2007, 10:31
Post #25


Membru autentic


Group: Members
Posts: 306
Joined: 10 May 07
From: Alba Iulia, via Alexandria




Eu am mers cu dacia de la Alexandria la Bucuresti si retur numai pe baterie, cand s-a prajit releul, si a necesitat o resuscitare bateria de 24ore pe redresor cu completare de apa. Asta ca o paralela.
Si eu zic sa mai mergi si la alt "medic", sa o pui pe un tester, nu la coltul blocului.


--------------------
Renault Symbol phase 4 2007 Expression 1.4 8V | GPL
►Prietenii adevărați sunt ca stelele; nu-i vezi mereu, dar știi că mereu iți sunt alături.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dungatu
post 29 Nov 2007, 10:35
Post #26


Membru


Group: Members
Posts: 194
Joined: 29 July 05




QUOTE(cmandrei @ 29 Nov 2007, 18:17)
@dungatu ... unde ai montat noua baterie ? ai facut "testele" bateriei la montaj; curent fara a fi conectata, incarcare relanti, incarcare turata, incarcare cu consumatori ... etc. ?
*



A pus cel de la magazinul de piese un dispozitiv cu care s-a conectat la calc. masinii , pe borna din spatele scrumierei si a zis ca e totul ok...Asa stiam si eu ca trebuie testata si fara consumatori si cu ei porniti si turata. Ce ma sfatuiesti in cazul asta?
Oricum a fost dat vedictul, releul de incarcare deoarece nu am montat bine borna de la baterie si aceasta s-a miscat si l-a ars pe nenorocitul de releu. Paguba 1.5 mil plus manopera...sper sa nu ma lucreze baietii.


--------------------
renault clio symbol expresion 1.4 8V dec 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 29 Nov 2007, 12:08
Post #27


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




Bateria actioneaza ca un buffer pentru instalatia electrica, preluand excesul de curent produs de alternator (in general bilantul electric este pozitiv, pentru a incarca acumulatorul solicitat la pornire si pentru a suporta multitudinea de consumatori de pe masinile de acum).
Daca bornele bateriei nu au fost corect stranse, au rezultat momente in care bateria era decuplata din sistem, rezultand o cantitate mare de curent ce nu avea unde sa se consume, asa ca a prajit releul de incarcare.
De aceea nu se recomanda scoaterea bornelor bateriei cu motorul in functiune.
La dacie mai merge smecheria asta, datorita alternatorului mai slab (de 36 de amperi, comparativ cu 90 sau cat are Clio) si a unui releu de conceptie mai veche, si mai rudimentar.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 29 Nov 2007, 12:34
Post #28


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Daca a fost montata de cei de la care ai cumparat bateria ... ai si garantie pe montaj si piesa ... => ei sunt de vina ca nu au montat bateria bine => ei sa repare ce au stricat.


--------------------
ex. Renault Clio Symbol 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) - RO
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dungatu
post 30 Nov 2007, 09:43
Post #29


Membru


Group: Members
Posts: 194
Joined: 29 July 05




Am dat 3 mil si am luat-o ... 1.5 mil releul si manopera ttot atat, cum vi se pare....asta la care merg mai intai intreaba cat a fost piesa dupa care stabileste pretul manoperei. E ok? Sa-l schimb pe nenea mecanicul? Din pacate bateria am montat-o eu si nu am ce sa le reprosez celor de la magazin. Dar alta intrebare: e posibil sa fi fost dus releul de la inceput adica de cand am luat noua baterie si sa fi mers doar pe baterie pana a cedat?


--------------------
renault clio symbol expresion 1.4 8V dec 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 30 Nov 2007, 09:56
Post #30


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




Eventualele probleme din instalatia electrica sunt semnalizate de becul din bord. Cat timp e stins, inseamna ca alternatorul isi face treaba.
Becul din bord are anumite praguri in care sta aprins, si anume, pana la 12.8 volti sta aprins, (curentul din instalatie este prea putin pentru a incarca bateria, si bateria se consuma), apoi dupa 12.8 pana la 15 volti sta stins, dupa care se aprinde iar, intrucat semnalizeaza curent prea puternic, ce poate distruge atat becurile (la 15 volti se cam injumatateste durata de viata a becurilor, de exemplu) cat si alte componente electronice de pe masina ce merg "overclockate".
Daca tie in bord iti functioneaza becul, inseamna ca circuitul de avarie functioneaza corect. Daca in timpul mersului nu ai avut becul aprins, inseamna ca instalatia a functionat corect. Daca ti s-a aprins becul in mers dupa ce ai montat noua baterie, acela a fost momentul in care ti s-a prajit releul, nu mai devreme.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 29th April 2025 - 21:43
Dacia