M-a lasat bateria
![]() ![]() ![]() |
M-a lasat bateria
Robert_Pestrea |
![]()
Post
#31
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 30 November 07 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Clio Symbol
2004/1,5 dCi
- BZ 29 PEC
|
|||
dungatu |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru Group: Members Posts: 194 Joined: 29 July 05 ![]() |
ptr. laurentiu:
bun, si daca el s-a aprins si inainte pe vechea baterie? cu cea noua cum a pornit daca, sa zicem, ca s-a ars atunci? mersi! This post has been edited by dungatu: 30 Nov 2007, 12:51 |
--------------------
renault
clio symbol expresion
1.4 8V dec 2002
|
|
SorinV |
![]()
Post
#33
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.321 Joined: 28 January 04 From: a ![]() |
@Robert_Pestrea
1. Curentul ala de 36 de amperi de la alternator este curentul la turatia maxima si cu tensiunea de excitatie maxima. 2. completarea cu acid sulfuric inseamna explozie instantanee. NU SE PUNE ACID IN APA CI INVERS. se completeaza doar cu apa si atat. chiar si solutie de acid sulfuric sa fie si tot se duce acumulatorul prin faptul ca nu vei putea stabili atat de precis concentratia cu cea din baterie si se poate ca reactia exoterma ce va urma sa distruga placile. 3.densitatea nu iti da informatii despre capacitatea unui acumulator. ea indica numai starea de incarcare. exemplu: doua baterii una de 500 de AH si una de 1000 pot avea aceeasi densitata a electrolitului. capacitatea este legata doar de factori constrictivi ai acumulatorului si scade cu cresterea rezistentei interne a bateriei prin sulfatarea nereversibila. |
--------------------
a
a
a
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#34
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
De aia 36 Ah nu sunt sigur, dar daca a mancat kkt producatorul, il mananc si eu mai departe.
Pe de alta parte, 3.6 Ah sunt extrem de putini pentru o masina, doar ventilatorul de climatizare papa 2 Ah, bobina de inductie papa si ea cativa amperi, apoi becurile de la faruri papa destul, mai ai dezaburirea lunetei, pornesti un radio (asta papa putin), stergatoare, etc. 3.6Ah probabil aveai la relanti, desi e putin si asa, daca pornesti toti consumatorii de mai sus cam iese cu minus bilantul energetic. De asta fabricantii au dotat masinile cu alternatoare din ce in ce mai mari, pentru a face fata consumului suplimentar de pe masinile actuale. Nu mai pun aici in calcul cat consuma demarorul, prin faptul ca are firele de alimentare groase aproape cat bornele bateriei am spus totul. Acum masinile pe injectie pornesc usor, la cele pe carburator de multe ori aveai nevoie sa le dai destule chei, ceea ce rezulta ca erau destul de descarcate dupa o pornire si trebuiau incarcate. La un regim urban, caracterizat de turatii mici ale motorului (si implicit ale alernatorului), alternatorul trebuie sa genereze totusi suficient curent ca sa reincarce bateria, altfel, un distribuitor cu vreun Matiz dupa 10 cicluri de pornit-oprit prin oras la a 11-a pornire ar trebui sa o impinga. QUOTE(dungatu @ 30 Nov 2007, 12:46) ptr. laurentiu: bun, si daca el s-a aprins si inainte pe vechea baterie? cu cea noua cum a pornit daca, sa zicem, ca s-a ars atunci? mersi! Motorul porneste indiferent daca functioneaza sistemul de incarcare sau nu. This post has been edited by Laurentziu83: 30 Nov 2007, 16:38 |
--------------------
.
.
.
|
|
Ryk |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.563 Joined: 14 February 08 From: Bucuresti / Ploiesti ![]() |
Am o nelamurire, am ramas fara baterie, am chemat un taxi cu cabluri am pus cablurile, am lasat putin taxi pornit cu cablurile legate, am incercat sa o pornesc o data, nu a putut sa plece, am mai lasat-o putin si in timp ce accelera taximetristul am dat si eu sa pornesc. a pornit fara probleme, dar imediat dupa ce a pornit, a iesit putin fum/abur din fata, chiar din lacasul dintre baterie si trager. In noaptea aia nu m-am mai uitat ca vroiam sa ajung acasa, dar m-am uitat a doua zi si am vazut ca firul rosu care vine la baterie (plusul din cate stiu eu) este putin topit, mai exact primul strat de invelis. Sa am de ce sa ma ingrijorez? Masina acum merge, a mers dupa ce am luat curent si n-a dat niciun semn ca ar avea vreo problema electrica, toate pe ea mergand ca si inainte.
|
--------------------
Renault
Megane III
2014 hatchback / 1.5 dCI 110CP EDC
- N-am...
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 30th April 2025 - 03:21 |