Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Problema Symbol II, Problema acceleratie

memo_bm
post 8 Oct 2010, 15:15
Post #31


Membru incepator


Group: Members
Posts: 17
Joined: 14 September 10




Acum imi porneste mai greu masina, asta inseamna ca sunt varza injectoarele ?


--------------------
Renault Symbol - B 75 GOB 2007/Berlina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BannedHost
post 8 Oct 2010, 20:37
Post #32


Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva


Group: Members
Posts: 2.702
Joined: 14 September 10
From: Cluj-Napoca




Nu neaparat... Sunt mai multi factori care influenteaza pornirea ..

Bujii.. (a venit frigul) fise.. Hai ca si uleiul daca e prea gros influenteaza putin.

Poti incerca o curatare cu ultrasunete pt. injectoare sa vezi daca de acolo e problema.


--------------------
Renault Laguna 2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
D-Ice
post 8 Oct 2010, 22:28
Post #33


Membru autentic


Group: Members
Posts: 826
Joined: 27 June 10




QUOTE(memo_bm @ 8 Oct 2010, 16:15)
Acum imi porneste mai greu masina, asta inseamna ca sunt varza injectoarele ?
*



Ce inseamna mai greu?
Se invarte mai mult electromotorul? Nu porneste la prima cheie? Electromotorul invarte greu motorul? Da detalii. Fiecare problema enumerata mai sus are o cauza distincta. Diesel sau benzina? Cati km ai cu ea?

This post has been edited by D-Ice: 8 Oct 2010, 22:30


--------------------
. . .
„Omul a ajuns un semizeu tehnic înainte ca, din punct de vedere moral, să fi coborât de tot din copac.” — Jean Rostand
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
memo_bm
post 9 Oct 2010, 15:44
Post #34


Membru incepator


Group: Members
Posts: 17
Joined: 14 September 10




Cand ii dau cheie parca tuseste, abia vrea sa porneasca, trebuie sa spritzez ca sa nu moara motorul, asta doar cand e motorul rece ...Azi, de exemplu, mi-a murit motorul in mers ...

E 1,5 dCi, 127000 km ... Cred ca cu 2L benzina si un chibrit as rezolva problema smile.gif)

This post has been edited by cmandrei: 11 Oct 2010, 12:22


--------------------
Renault Symbol - B 75 GOB 2007/Berlina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
D-Ice
post 9 Oct 2010, 20:58
Post #35


Membru autentic


Group: Members
Posts: 826
Joined: 27 June 10




Am vazut ca ai facut un test la service. Ti-au dat hartia de diagnoza de la tester? Ca ai platit diagnoza, trebuie sa-ti dea ceva la mana. Ce scrie pe ea?


--------------------
. . .
„Omul a ajuns un semizeu tehnic înainte ca, din punct de vedere moral, să fi coborât de tot din copac.” — Jean Rostand
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
memo_bm
post 10 Oct 2010, 19:48
Post #36


Membru incepator


Group: Members
Posts: 17
Joined: 14 September 10




Nu am primit nici o hartie in acest sens ... Pe tester aparea ceva legat de presiune, nu stiu ce si cum, ca nu ma prea pricep, dar i-am facut revizia, care m-a costat 1300 RON ...


--------------------
Renault Symbol - B 75 GOB 2007/Berlina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
D-Ice
post 10 Oct 2010, 23:13
Post #37


Membru autentic


Group: Members
Posts: 826
Joined: 27 June 10




Offfff. Trebuia sa o ceri. Ei sunt nesimtiti si o fac pe "vai, n-am stiut ca vreti si hartia", dar pe ce ti-au luat banii? Pe vorbe? Sunt o groaza de cauze pentru care un motor porneste greu, rezultatul testului ar fi ajutat foarte mult. Acum, daca zici ca era vorba de presiune insuficienta, poate fi pompa de injectie, desi ar fi cam devreme sa pice. Daca injectoarele ar fi varza, ar scoate fum la pornire ca locomotiva cu aburi. Se poate masura presiunea de injectie, dar trebuie sa cauti un service specializat pe Diesel. Asa din copac, toata lumea poate sa-ti spuna: Schimba tot sistemul de injectie si o sa mearga.


--------------------
. . .
„Omul a ajuns un semizeu tehnic înainte ca, din punct de vedere moral, să fi coborât de tot din copac.” — Jean Rostand
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
memo_bm
post 12 Oct 2010, 16:14
Post #38


Membru incepator


Group: Members
Posts: 17
Joined: 14 September 10




Sincer nici eu nu stiu pe ce am platit atatia bani ... Cert e ca, e ultima data cand duc masina la AutoBecoro Baia Mare, datorita incompetentei de care dau dovada, ei stiu doar sa schimbe cu piese noi, nu sa si repare ceva.

Am sa trec saptamana asta pe la un mecanic serios, sa-mi dea un verdict final, sa stiu la cat "cash" sa ma astept ...

Oricum, iti multumesc, D-Ice !


--------------------
Renault Symbol - B 75 GOB 2007/Berlina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
theodor2004
post 12 Oct 2010, 16:27
Post #39


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.707
Joined: 8 February 10




asta e o meteahna la toate reprezentantele din tara, indiferent ca e vorba de Renault sau de alta firma sau de alt oras. Ei nu repara, ei schimba cu o piesa noua.
Vrei reparatii, nu te duci la reprezentanta.


--------------------
Renault Clio Symbol 1.4 litri 2003, 8 valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
catuta
post 18 Oct 2010, 22:05
Post #40


Membru care uraste "porumbeii"!!


Group: Members
Posts: 509
Joined: 27 May 09
From: Galati




O problema aproape asemanatoare am si eu cu al meu 1.4 , 8V care nu mai vrea nici in ruptul capului sa mai urce de 3000 rot/min si 95 max.100 km/h.
Ma gandesc ca in ultima luna am alimentat doar de la o statie lukoil unde benzina era mai ieftina si nu am facut drumuri lungi decat ieri si azi cand am observat mica mare problema...Catalizatorul nu cred sa fie pentru ca in gol se tureaza peste 3000 rot/min.


--------------------
Honda CB 1000 Big One - GL 53 ROC 16v 130CP
Avem o tara superba,pacat ca e locuita de..
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai leu
post 20 Oct 2010, 12:16
Post #41


Membru autentic


Group: Members
Posts: 526
Joined: 17 March 06




memo, vezi ca nu cumva sa ai bujjile alea incandescente arse complet sau le-ai schimbat recent?, de asemenea, poate ai injectoare cel putin 2 care dau motorina pe retur prea multa sau le-ai verificat? deja
si un sfat prietenesc VINDE-o daca mai continua asa si ia-ti alta eventual benzinar cu km mai putini
BAFTA


--------------------
Dacia 1999 1310 - B 19 EIF
mai este timp pana la fericire
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
memo_bm
post 8 Nov 2010, 18:26
Post #42


Membru incepator


Group: Members
Posts: 17
Joined: 14 September 10




Merci baieti pentru sfaturi !

Am pus masina pe un tester, care a indicat ca eroare senzorul de presiune si defectiunea unui injector + ca trebuie curatat rezervorul ...

E posibil ?


--------------------
Renault Symbol - B 75 GOB 2007/Berlina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BannedHost
post 8 Nov 2010, 19:43
Post #43


Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva


Group: Members
Posts: 2.702
Joined: 14 September 10
From: Cluj-Napoca




Bineinteles... Motorina e cum e si ea...


--------------------
Renault Laguna 2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
memo_bm
post 11 Nov 2010, 15:42
Post #44


Membru incepator


Group: Members
Posts: 17
Joined: 14 September 10




In orice caz nu mai bag motorina niciodata de la Lukoil, ca de acolo cred ca am "muscat-o" ... La fel si cu AutoBecoro Baia Mare, nu mai pun piciorul acolo .

Oricum, va multumesc pentru implicare si raspunsuri .

O zi buna tuturor !


--------------------
Renault Symbol - B 75 GOB 2007/Berlina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BannedHost
post 11 Nov 2010, 18:48
Post #45


Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva


Group: Members
Posts: 2.702
Joined: 14 September 10
From: Cluj-Napoca




Scuzati ca intervin ... Dar azi mi-am ridicat si eu masina si dupa nici un km , probleme :|

Dupa un sens giratoriu mi sa aprins martorul abs si martorul SERV.

Am oprit motoru l-am repornit .. Becurile raman aprinse.

Si inca ceva. Turomentru la ralanti oscileaza.. el sta chiar pe 500 rpm si se vede clar ca urca, scade.. Asta cu motorul rece.. Cand e cald oscileaza dar mai putin.

Am vb la reno si ma duc maine.. Ei au spus ca problema ar fi : o siguranta arsa..

Bine bine sa ars dar ceva tot a influentat arderea ei..

Ceva idei ?



l.e
Am rezolvat si masina biggrin.gif

Dupa ~ 3 ore de asteptare era gata. .Au trimis o scrisoare si catre Renault, problema era o mufa / cablu care din nustiu ce cauze sa topit. In masina dupa un timp sau la o rampa mai maire se simtea cum baga ventilatorul miros a plastic topic.. Asta cica e un defect de fabricatie si deaceea a trimis "alerta" sa nu mai scoata masini din fabrica fara sa remedieze chestia asta.
Pana la urma sa rezolvat si a spus ca nu ar trebui sa mai fie probleme..
Relantiul a spus ca oscileaza din cauza sondei lambda care citeste turatia si nu e problema..

This post has been edited by BannedHost: 12 Nov 2010, 17:24


--------------------
Renault Laguna 2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 13th August 2025 - 21:01
Dacia