Laguna 1.9 dci vs Laguna 2.0 dci, Pareri!Sfaturi!Idei!
![]() ![]() ![]() |
Laguna 1.9 dci vs Laguna 2.0 dci, Pareri!Sfaturi!Idei!
audiofilu' |
![]()
Post
#61
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.886 Joined: 4 February 09 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Laguna 2.0T
2005
|
|||
gabize |
![]()
Post
#62
|
![]() DECONECTAT Group: Members Posts: 6.020 Joined: 21 July 08 From: ©City of Mini Roundabouts ![]() |
Subiectul discutiei este:
Laguna 1.9 dci vs Laguna 2.0 dci, Pareri!Sfaturi!Idei! Consumul, acum iarna, e undeva pe la 15%. Dar la mine e irelevant, ca fac drumuri foarte scurte, si in fiecare dimineata pornesc masina cu 15 min. inainte de a pleca, sa se incalzeasca. Dar in general am consum de 6,5% extraurban (trasee de concediu) si undeva intre 9-12% strict urban. |
--------------------
⚓ Am avut
cândva o... barcă...
acum doar un gândac H247 "Unde poți lega cu sârmă, e păcat să pui șurub!"
|
|
micleadragoscostin |
![]()
Post
#63
|
![]() KET Group: Members Posts: 875 Joined: 26 January 09 From: Plopeni Prahova ![]() |
crede-ti ce vreti... dar eu nu am nici o intentie sa mint... vb foarte serios... am luat 230km/h cu ea in Germania, era o panta foarte mica si drum drept... si masina mea destul de incarcata... si daca nu se baga unu cu un BMW in fata mea, pt ca era un tir pe dreapta, treceam de 230...
Am probat-o in gol, pe cric, si la 4500 rmp, in a 6-a am 255 km/h... la 230km/hh aveam in jut de 4000 rpm... Si faza cu consumu, v-o demonstrez in fiecare vara... dar am specificat, mers numai cu 60 la ora de la ploiesti la constanta... si noaptea, fara sa trebuiasca sa pun frana si alte chestii... Si faza cu nu am bani, dar merg la mare, asa am facut.... aveam f putini bani, am plecat la mare, am stat o noapte, si m-am intors... asa ca... SPUN adevaru! Si am zis si mai repet... asta doar a fost un test... masina consuma intre 5.8%-6.3% , depinde cat merg in oras, si cat de tare merg cu ea... iar acum, iarna, am consum pe computer de 8.6% ... dar am mers drumuri scurte cu ea.... As vrea sa o pun pe dyno.. dar nu stiu nici unde, si nici cat costa... sunt curios deoarece nu mai am FAP, si turbina se supratureaza... si trage f bine... Daca stiti unde si cam cat ar costa, astept sa imi spuneti... Ma intereseaza in Ploiesti sau Bucuresti.... nu in alte localitati... This post has been edited by micleadragoscostin: 11 Feb 2012, 21:06 |
--------------------
Renault
Megane 3 1.5DCI 110cp Energy
2012 BOSE Edition Miclea Dragos
|
|
audiofilu' |
![]()
Post
#64
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.886 Joined: 4 February 09 ![]() |
Tocmai ca nu crede-m (what???). Una e sa o pui pe cric si alta e sa intimpini si rezistenta aerului care la viteze mari este foarte mare. Incearca sa scoti mina la 100km/h pe geam si o sa vezi ca nu e tot aia cu viteza aerului cind stai.
Asa si eu, in tr6 la 3000rpm am 130km/h, asta inseamna ca la turatia maxima am 260 sau peste? Nici nu ating turatia de 6000in tr6 deoarece nu are putere suficienta pentru asta. Prin analogie si la tine (sau la oricare alta masina) nu se va atinge turatia maxima in ultima treapta decit daca motorul are multi, multi cai sub capota. Posibil sa atingi undeva sub 4000rpm in ultima treapta in conditii normale. Iti vind un pont: masinile de puteri mari au vmax mai mare si pentru ca au suficienta putere sa invinga aceasta rezistenta a aerului. Aici nu se aplica regula de 3 simpla, daca o masina de 100cp atinde 200km/h inseamna ca una de 200cp atinge 400... Din acelasi motiv masinile cu motoare mari de genul 4-5 litri diesel sint date ca avind consumuri mici pentru ca de regula acestea se iau la viteze legale. Un Porsche va consuma la 90km/h poate tot 5% insa el este capabil sa atinga viteze mari pentru ca are putere mare. Consumurile s-au tot spus, aici e vorba de 1,9 vs 2,0 dar am simtit sa punctez asta ca sint unii care afirma tot felul de chestii si am spus ce se poate intimpla daca mai citesc si altii. De regula consumul e dat in litri pe ora ca nu e tot aia sa mergi noaptea pe Splai cu mersul la ora 16 pe Mosilor. |
--------------------
Renault
Laguna 2.0T
2005
|
|
micleadragoscostin |
![]()
Post
#65
|
![]() KET Group: Members Posts: 875 Joined: 26 January 09 From: Plopeni Prahova ![]() |
crede-ma ca stiu si eu de viteza vantului... dar atat am luat... si atat aveam... in jur de 4000 rmp si 230km/h....
eu la 2000rmp am 110km/h... Am spus faza cu cric-ul, deoarece eram curios eu cat are la 4500 rpm... si asa am aflat... ca normal ca nu poate sa ajunga la 4500rmp in a 6-a in mers... Ma crede-ti sau nu, e treaba voastra... dar cand tata a avut passat din 2002 cu 101 cp si a luat 210kmh, nici eu nu credeam ![]() ![]() |
--------------------
Renault
Megane 3 1.5DCI 110cp Energy
2012 BOSE Edition Miclea Dragos
|
|
audiofilu' |
![]()
Post
#66
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.886 Joined: 4 February 09 ![]() |
Pai... nu trebuia s-o pui pe cric sa afli viteza la o anumita turatie, in scoala am invatat regula de 3 simpla. Avind in vedere ca nu schimbi viteza e logic faptul ca la o turatie de 2 ori mai mare ai avea o viteza de 2 ori mai mare. Asta e valabil pentru oricare din treptele cutiei de viteza si pentru orice masina.
Tatal tau la 100cp a luat 210, tu la 130cp ai luat 230, ma sperii cit as putea lua eu. Sa incerc? Ma vei crede daca-ti spun ceva de ordinul 270? Stii, unii dintre noi sintem atit de trecuti prin viata incit nu mai credem multe... dar e dreptul tau sa afirmi asta. Am aflat si consumurile tale, subiectul este epuizat... Bafta in continuare! |
--------------------
Renault
Laguna 2.0T
2005
|
|
Catalinmodena |
![]()
Post
#67
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.547 Joined: 7 April 08 From: Aproape de Craiova ![]() |
Dar drum drept,Audi A4 1.9 Tdi,6 trepte si 131 sau 136 cai si viteza pe CEAS 230 km/h credeti?Daca nu eram in masina nici eu nu credeam.
Care era viteza reala nu am idee! |
--------------------
Renault
megane sedan
manager 1.4 16v 2007
|
|
audiofilu' |
![]()
Post
#68
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.886 Joined: 4 February 09 ![]() |
Pe tine te credem ca e Audi/VW si se stieee...... Ma gindeam ca asta e viteza pe care o atinge un GTI dar poate conteaza si soferul. Vad ca topicul devine unul de viteza maxima atinsa. Ce a fost de spus s-a spus.
This post has been edited by audiofilu': 11 Feb 2012, 23:32 |
--------------------
Renault
Laguna 2.0T
2005
|
|
gilutzu |
![]()
Post
#69
|
Membru incepator Group: Members Posts: 44 Joined: 7 August 11 ![]() |
[quote=micleadragoscostin,11 Feb 2012, 22:02]
crede-ma ca stiu si eu de viteza vantului... dar atat am luat... si atat aveam... in jur de 4000 rmp si 230km/h.... Nu te crede nimeni. nu ai cum sa prinzi 230 cu 1.9,cand la 2.0 dci e scris in cartea ei 215 km/h viteza maxima;cam cu 210 am mers si eu. Ce zici tu sunt simple povesti : "eram in germania si daca nu er tir treceam de 230 " uita-te bine la motor poate ai un V6 benzinar sau un 2.0T , orice e posibil. Si apropo de faza cu cricul la 255km/h; pozitioneaza-te intr-o usoara panta,urca masina pe cric si incearca sa-ti depasesti propriul record;eu zic ca ai sanse sa ajungi la viteza unui M3 daca iti bate si vantul din spate sa te impinga. |
--------------------
Renault
Laguna
2007 Initiale Paris
|
|
micleadragoscostin |
![]()
Post
#70
|
![]() KET Group: Members Posts: 875 Joined: 26 January 09 From: Plopeni Prahova ![]() |
viteza maxima constructiva in cartea masinii este de 204 km/h ... Am luat si acum cateva saptamani 215 cu ea si mai crestea...
Am specificat ca am luat 230 cu ea intr-o panta usoara pe autostrada germania si masina era foarte incarcata... deci era normal sa mearga destul de tare, si de aceea sunt sigur ca trecea de 230... Daca ma crede-ti bine, daca nu, asta e... Daca zici ca cu 2.0DCI ai luat doar 210... inseamna ca ar trebui sa o verifici, sa nu aiba ceva masina... Sau poate are rapoartele mai scurte ca a mea... dupa cum am spus, in a 6-a la 2000rpm am 110km/h... Subiectul este inchis acum.... cine ma crede, ma crede, cine nu, ii demonstrez cand vrea! Specific ca vitezele spuse sunt dupa kilometrajul masinii, deci stiu ca nu sunt reale... ca sunt facute sa arate mai mult din fabrica!!! Si chiar as vrea sa o pun pe dyno, daca imi spune-ti si mie unde as putea sa o pun si cat ar costa.... pentru ca, cum am spus mai sus, masina are FAP-ul scos si EGR-ul anulat... si merge mult mai bine fara astea 2... Astept raspunsuri, daca stiti unde pot sa o pun pe dyno... Multumesc! 13 Feb 2012, 00:06: Asta e linku cu un filmulet facut de mine acum vreo 30 min... http://www.fileshare.ro/45897652455.4 Nu stiu cum sa il atasez, de aceea l-am pus acolo! Am venit din Plopeni, la Bucuresti... la -9 grade... mers normal... am mers si cu 100km/h pe DN1... Consumul pana sa intru in Bucuresti era de 4.2 % , iar cand am ajuns la destinatie (in regie), a ajuns consumu la 4,4% cum vedeti in filmulet! Asa ca nu mai ma contrazice-ti cu consumul de 3,2 % VARA cu viteza de DOAR 60 km/h constant, noaptea!!! NU MINT CU NIMIC!!! This post has been edited by micleadragoscostin: 12 Feb 2012, 23:06 |
--------------------
Renault
Megane 3 1.5DCI 110cp Energy
2012 BOSE Edition Miclea Dragos
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#71
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.318 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Eu te cred ... ca doar si marmota invesleste ciocolata ...
![]() |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
espacern |
![]()
Post
#72
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
QUOTE(micleadragoscostin @ 12 Feb 2012, 13:22) NU MINT CU NIMIC!!! Tu nu minti--dar indicatoarele dupa care te uiti cu siguranta nu spun adevarul. Vezi cazul prezentat la TV in care o femeie a dat in judecata producatorul auto care anunta anumite date si care nu corespund cu cele reale. A castigat procesul si 7000$. Asa ca nu increde prea mult in indicatiile care le citesti pe bord. Pentru controlul vitezei un GPS este cel mai fiabil. @+ |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
micleadragoscostin |
![]()
Post
#73
|
![]() KET Group: Members Posts: 875 Joined: 26 January 09 From: Plopeni Prahova ![]() |
cu viteza stiu ca nu e reala... de aceea am si specificat, pe bord!!!
Dar consumul l-am verificat... adica am umplut rezervorul...am resetat computerul, apoi dupa ce am mers vreo 3-400km am vazut cat a zis el ca am consumat si am umplut rezervorul... am facut asta de 2 ori.. si a fost o eroare de 2-3 sute de grame... la vreo 25-30l... nu mi se pare mult deloc.... Acum mai depinde si de cat de incarcata era masina, de pozitie s.a.... |
--------------------
Renault
Megane 3 1.5DCI 110cp Energy
2012 BOSE Edition Miclea Dragos
|
|
bogdan.stavar |
![]()
Post
#74
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.226 Joined: 24 April 10 From: Braila ![]() |
de ce va tot mirati atat ca a mers cu 230 cu 1,9 dci intr-o panta?! Se poate ...mai ales daca a zis ca a mers prin Germania unde poate a prins autostrada fara limita de viteza. Si a specificat :atat aratau ceasurile de bord. E foarte posibil sa nu fie asa in realitate. Toate masinile isi depasesc viteza data de producator in carte pentru ca acea viteza din carte nu e viteza maxima a autovehicolului. Viteza maxima constructiva este viteza minima garantata de producator ca o poti atinge in cele mai defavorabile situatii: masina cu reglajele la limita inferioara, functionand cu cea mai slaba benzina/motorina permisa de constructor
|
--------------------
Renault
Laguna II
2005 / Initiale Paris / 2.2 DCI Cutie Automata
|
|
audiofilu' |
![]()
Post
#75
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.886 Joined: 4 February 09 ![]() |
Eu am mai spus-o... ce legatura are titlul topicului cu vmax? Poate ar fi bine sa se stearga toate posturile offtopic.
|
--------------------
Renault
Laguna 2.0T
2005
|
|
bogdan.stavar |
![]()
Post
#76
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.226 Joined: 24 April 10 From: Braila ![]() |
pana la urma cat consuma un 2.0 dci?! Ca din tot ce am citit pe aici ma cam "sperie" consumul. Am mai vazut pe cineva din Cluj care si-a vandut masina 2.0 dci full era superba dar consuma mult. Eu personal cred ca e ideal acest motor (mai ales ca l-au folosit si pe laguna 3) dar consumul mi se pare mare....oras 10 -12% si afara 5-6%?!
Mi se pare foarte curios si as vrea sa spune cineva care are acest motor consumul real aratat pe calculatorul de bord macar si spun curios, pentru ca eu am un motor de 2,2 si am un consum afara de 6-7% si in oras de 10-11% si pe deasupra mai am si cutie automata. De exemplu weekendu asta am fost plecat la Vatra Dornei (Braila - Vatra Dornei) drum de iarna, -23 grade, mai mult extraurban doar putin prin orase consum mixt 8% la 850 km, nici macar un plin. Mie greu sa cred ca motorul de 2.0 consuma mai mult decat 2.2 si repet am si cutie automata pe acest 2.2 This post has been edited by bogdan.stavar: 13 Feb 2012, 12:20 |
--------------------
Renault
Laguna II
2005 / Initiale Paris / 2.2 DCI Cutie Automata
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#77
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.318 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
QUOTE(bogdan.stavar @ 13 Feb 2012, 12:19) Mi se pare foarte curios si as vrea sa spune cineva care are acest motor consumul real aratat pe calculatorul de bord Trebuia doar sa citesti mai sus putin ... QUOTE(gabizegrean @ 11 Feb 2012, 18:25) Consumul, acum iarna, e undeva pe la 15%. Dar la mine e irelevant, ca fac drumuri foarte scurte, si in fiecare dimineata pornesc masina cu 15 min. inainte de a pleca, sa se incalzeasca. Dar in general am consum de 6,5% extraurban (trasee de concediu) si undeva intre 9-12% strict urban. |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
pishky |
![]()
Post
#78
|
![]() rca Naspa Group: Members Posts: 3.521 Joined: 26 January 11 From: Constanta ![]() |
QUOTE(bogdan.stavar @ 13 Feb 2012, 12:19) pana la urma cat consuma un 2.0 dci?! Ca din tot ce am citit pe aici ma cam "sperie" consumul. Am mai vazut pe cineva din Cluj care si-a vandut masina 2.0 dci full era superba dar consuma mult. Eu personal cred ca e ideal acest motor (mai ales ca l-au folosit si pe laguna 3) dar consumul mi se pare mare....oras 10 -12% si afara 5-6%?! 1. http://www.reno.ro/index.php?showtopic=206...dpost&p=3229206 2. http://www.reno.ro/index.php?showtopic=206...dpost&p=3284266 |
--------------------
Reno,
dizel,
ca nu-mi permit o benzina
|
|
bogdan.stavar |
![]()
Post
#79
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.226 Joined: 24 April 10 From: Braila ![]() |
daca erai atent cifrele alea le-am dat si eu ca de asta am citit tot topicul asta mi se pare foarte mare consumul si mai ales ca motorul 2.2 e o tehnologie mai noua si mai buna cred eu decat 2.2
13 Feb 2012, 13:56: ![]() ![]() pai si ce va plangeti la consum?! ![]() pishky ai facut media vreodata pe oras dupa mai multe sute de km? This post has been edited by bogdan.stavar: 13 Feb 2012, 12:56 |
--------------------
Renault
Laguna II
2005 / Initiale Paris / 2.2 DCI Cutie Automata
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#80
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.318 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
pishky |
![]() ![]()
Post
#81
|
![]() rca Naspa Group: Members Posts: 3.521 Joined: 26 January 11 From: Constanta ![]() |
ce vezi tu acolo pe ~ 360 L - este mixt
dar: 1. - constanta este la campie - deci oarecum plat - nu se comapara cu ce zice gabizerghean - e posibil (si foarte probabil sa fie si cum zice el) 2. la drumuri scurte - mai ales iarna - o las in uzina masii si plec pe jos / cu autobuzu - decat sa stau sa dezghet 10 - 15 minute si sa merg 2 km. 3. - in oras intr-adevar pe la 8% asa incepe sa se uite la mine, mai jos nu 4. acum iarna s-a dus spre 9 si la mine. (ieri aveam 8,8 - 8,7 ceva de genu), drumurile scurte (prietena are 4 - 5 Km pana la munca, din care 2 in interiorul uzinei si are limitare la 30 acolo, limitare care cu ajutorul multor camere de supraveghere se respecta). eu sunt ultra multumit de consum - cand nu imi convine consumu o las acasa. deja am incetat sa circul "normal", circul mai rar, (nu mai fac naveta cu ea 50 - 60 km dus si alti 50 - 60 intors), dar si cand circul dupa ce se incalzeste motorul nu prea stau sa miros fumul altora. deja m-ar tenta un 2.0 T ![]() "motorul 2.2 e o tehnologie mai noua si mai buna cred eu decat 2.2" asta n-am inteles-o. initial si eu ma uitam tot dupa 2,2, nici nu stiam ca reno are 2.0, dar s-a nimerit bine. din ce stiu 2.0 este practic succesorul (ca urmare a downsizing-ului) lui 2,2. si 2.0 dci este din ce am vazut in diverse arome - (cred ca si 110 cp) 130, 150, 173, 175, 180 cp diferenta intre 150 si ~ 175 (180 tot aia), este la turbo si cel de 175 are "engine balancing" in plus. acum mi-e greu sa cred ca cel de 150 are doo pietre de moara la cilindrul 2 si 4 si s pene de pinguin la cilindrul 1 si 3. turbina din ce am vazut pe net este ~ 400 - 500 eu la 150 cp, si ~ 1200 - 1400 Eu la 175 (hmmmm ![]() |
--------------------
Reno,
dizel,
ca nu-mi permit o benzina
|
|
renodood |
![]()
Post
#82
|
![]() Sofer dement Group: Members Posts: 1.988 Joined: 23 November 08 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(gabizegrean @ 11 Feb 2012, 14:26) Extras din cartea de identitate a masinii mele (motor 2.0dCi, 150 CP): [attachmentid=1627786167] deci viteza maxima constructiva 215 Km/h O fi mai mare la 1,9dCi ?????????? Nu e mai mare, dar desi are constructiv atata (a mea are 195 si totusi am dus-o la 215, ce-i drept, in coborare ![]() QUOTE(gabizegrean @ 11 Feb 2012, 18:25) Subiectul discutiei este: Laguna 1.9 dci vs Laguna 2.0 dci, Pareri!Sfaturi!Idei! Consumul, acum iarna, e undeva pe la 15%. Dar la mine e irelevant, ca fac drumuri foarte scurte, si in fiecare dimineata pornesc masina cu 15 min. inainte de a pleca, sa se incalzeasca. Dar in general am consum de 6,5% extraurban (trasee de concediu) si undeva intre 9-12% strict urban. Pai, daca pornesti masina ptr 15 min inainte si faci distante scurte, e normal sa pape mult (in alea 15 min ce crezi ca face? ![]() Iarna am intre 8 si 9l/100, cu 5 min incalzire. |
--------------------
Renault
Laguna 2 Grandtour
2002 1.9 DCi 107Cp Autentique
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#83
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.318 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
bogdan.stavar |
![]()
Post
#84
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.226 Joined: 24 April 10 From: Braila ![]() |
vroiam sa compar cele 2 motoare de 2.2 si 2.0 dupa cate vad pe aici consumurile sunt la fel cu toate ca tehnologia motorului 2.0 e mult mai buna fata de cea 2.2
|
--------------------
Renault
Laguna II
2005 / Initiale Paris / 2.2 DCI Cutie Automata
|
|
micleadragoscostin |
![]()
Post
#85
|
![]() KET Group: Members Posts: 875 Joined: 26 January 09 From: Plopeni Prahova ![]() |
QUOTE(renodood @ 13 Feb 2012, 14:18) Nu e mai mare, dar desi are constructiv atata (a mea are 195 si totusi am dus-o la 215, ce-i drept, in coborare ![]() Pai, daca pornesti masina ptr 15 min inainte si faci distante scurte, e normal sa pape mult (in alea 15 min ce crezi ca face? ![]() Iarna am intre 8 si 9l/100, cu 5 min incalzire. pe site-ul la promotor dadea niste sfaturi... si unu din ele era ca sa nu lasi masina sa se incalzeasca, sa pleci cu ea imediat, pentru ca asa ajunge la temperatura optima mai repede si reduce frecarile... Este adevarat? ca si eu stiam ca trebuie sa o lasi sa se incalzeasca... eu o las cateva minute de obicei... daca nu ma grabesc... de obicei pana o dezapezesc ![]() |
--------------------
Renault
Megane 3 1.5DCI 110cp Energy
2012 BOSE Edition Miclea Dragos
|
|
bogdan.stavar |
![]()
Post
#86
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.226 Joined: 24 April 10 From: Braila ![]() |
o lasi maxim 30 de secunde cat sa se ridice uleiul in motor apoi ...degeaba o lasi ca nu se incalzeste....trebuie sa mergi cu ea sa se incalzeasca motorul......
|
--------------------
Renault
Laguna II
2005 / Initiale Paris / 2.2 DCI Cutie Automata
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#87
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.318 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Poate la tine si atunci este o problema ... la mine dupa 10 min. de mers este la prima linie linie antigelul ...
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
renodood |
![]()
Post
#88
|
![]() Sofer dement Group: Members Posts: 1.988 Joined: 23 November 08 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(micleadragoscostin @ 13 Feb 2012, 14:28) pe site-ul la promotor dadea niste sfaturi... si unu din ele era ca sa nu lasi masina sa se incalzeasca, sa pleci cu ea imediat, pentru ca asa ajunge la temperatura optima mai repede si reduce frecarile... Este adevarat? ca si eu stiam ca trebuie sa o lasi sa se incalzeasca... eu o las cateva minute de obicei... daca nu ma grabesc... de obicei pana o dezapezesc ![]() Nu stiu ce sa zic, cert e ca daca nu las masina putin sa mearga la liber, nici nu am caldura in interior si face mai urat motorul. Dupa vreo 5 min am si caldura, am terminat si de dat zapada/gheata, si nici nu am consumuri SF. Asa am facut cu toate masinile pe care le-am condus, si n-am patit nimic. E drept ca mai repede se incalzeste in miscare, dar cand faci drumuri scurte, nu cred ca face bine sa mergi des cu motorul rece, de aia e bine sa lasi sa se incalzeasca putin, sa compenseze. |
--------------------
Renault
Laguna 2 Grandtour
2002 1.9 DCi 107Cp Autentique
|
|
bogdan.stavar |
![]()
Post
#89
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.226 Joined: 24 April 10 From: Braila ![]() |
sa ii faca bine...hmmm....din contra as spune... "procedeu de tinere la relanti afecteaza in sensul rau motorul masinii, deoarece il obliga sa functioneze intr-un mod latent, pe cand el are nevoie de combustie. In timp, in motor se acumuleaza reziduuri de carbon ce iti pot afecta grav autoturismul. "...
........ |
--------------------
Renault
Laguna II
2005 / Initiale Paris / 2.2 DCI Cutie Automata
|
|
pishky |
![]()
Post
#90
|
![]() rca Naspa Group: Members Posts: 3.521 Joined: 26 January 11 From: Constanta ![]() |
1. consumul este in maaare parte direct proportionala cu greutatea sosonului soferului si numarul de ciorapi pe care ii are in acel moment.
2. este iarasi influentat binisor de benzina / diesel 3. de starea de sanatate a masinii 4. de teren (deal / vale), 5. cauciucuri, mase, aerodinamica - (astea sa zicem ca sunt constante - deh aceeasi laguna 2) 6. de mers urban, extraurban, stat ani de zile la semafor (deh, turistii), pornit mers 2 metri oprit, etc etc. 7. cilindree 8. putere 9. etajarea cutiei de viteze 10. mers constant la o anume viteza, sau accelerari decelerari aiurea. probabil multi alti factori. 2,2 - 150 cp comparat cu 2.0 - 150 cp => o putere per litru mai mare la cel din urma. (eu vad lucru asta ca pe evolutie) la 2.0 este pragul de taxe si impozite, ce e peste 2000 e nesimtit taxat si impozitat. banuiesc ca 2,2 e mai putin pretentios la motorina (comparativ cu 2.0 dci), nici cel de 2.0 nu e comparat cu 1,5 (megan) pana la urma daca as fi luat masina de noua, pe langa rata (mare) nu s-ar fi simtit 1- 2 plinuri de carburant, si probabil nu ar mai conta atunci consumul de carburant. => benzinar turbo ![]() |
--------------------
Reno,
dizel,
ca nu-mi permit o benzina
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 28th April 2025 - 10:42 |