Renault Twingo sau Ford KA ?
![]() ![]() ![]() |
Renault Twingo sau Ford KA ?
Ryco1 |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 353 Joined: 20 September 07 From: Pitesti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Supernova Rapsodie
2002
|
|||
bubu782001 |
![]()
Post
#32
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
Nu ma supar (nici nu m-am suparat), insa parerea si sfatul meu este sa iti iei Ford KA. Ideea este de condus - acolo se poate observa ergonomia aranjamentului unui bord. Cand masina sta e usor de spus...ca te uiti pe geamuri..pasarile canta...
|
--------------------
Renault
Clio 3
- -
2007
|
|
twingooo |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru de partid din Republica Ceha Group: Members Posts: 747 Joined: 13 October 06 From: Ceska Republika, Praha 4 ![]() |
discutii interminabile si pline de subiectivism, fara niciun scop. nu e prima oara cand apare un topic de genul asta si de asemenea nici prima oara cand el dispare
![]() |
--------------------
Renault
Espace 2.0 dci
2007, Privilege mens sana in corpore barosano!
|
|
alexmitzu |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 215 Joined: 27 January 10 From: Popești-Leordeni ![]() |
Ryco1, tocmai am vazut un documentar pe discovery despre ursii bruni care circula prin Carpatii nostri, au pus un twingo si un KA langa apoi le-a dat cu miere si a venit ursul.
Ia ghici tu pe cine a ales? asta asa ca sa fim subiectivi pana la capat ![]() |
--------------------
Renault
Scenic 3 1.5 dci 110CP
2011
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#35
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
Deci hai sa dam cartile pe fata. ATAT TWINGO CAT SI FORD KAH (pardon) KA
![]() Frate Ryco1, baga-te la un Duster. Pe bune. Este MARE, este un SUV pana la urma, are 4x4 - deci EXCELENT pentru trasee montane, si este si destul de ieftina comparativ cu alte masini din aceasta clasa. Banuiesc de la inceput cred ca ai glumit cand te-ai apucat sa spui ca vrei Twingo pentru munte. Crede-ma Twingo este o masina de oras. Pentru oras este PERFECTA. Insa la munte...hmm. Asa poti spune ca mergi si cu bicicleta la munte (ecologic si ieftin). Insa si o bicicleta iti ofera EXACT acelasi nivel de "protectie" ca si Ford KA respectiv Twingo in cazul in care vorbim de ursi. This post has been edited by bubu782001: 13 Aug 2010, 15:29 |
--------------------
Renault
Clio 3
- -
2007
|
|
Ryco1 |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 353 Joined: 20 September 07 From: Pitesti ![]() |
QUOTE(bubu782001 @ 13 Aug 2010, 15:27) Deci hai sa dam cartile pe fata. ATAT TWINGO CAT SI FORD KAH (pardon) KA ![]() Frate Ryco1, baga-te la un Duster. Pe bune. Este MARE, este un SUV pana la urma, are 4x4 - deci EXCELENT pentru trasee montane, si este si destul de ieftina comparativ cu alte masini din aceasta clasa Pai daca m-ar da banii afara din casa nu m-as incurca cu ragaoci din astea,dar si eu ca si voi am un buget limitat. ![]() |
--------------------
Dacia
Supernova Rapsodie
2002
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#37
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
Noua nu ne plac SUV-urile
![]() Ai si tu dreptate pe partea ta. Ce sa zic acuma. |
--------------------
Renault
Clio 3
- -
2007
|
|
twingo_buc |
![]()
Post
#38
|
![]() fost twingar Group: Members Posts: 883 Joined: 4 January 09 ![]() |
twingo este net superior fata de Ka. Adusese cineva in discutie si Lupo, avantajul e doar daca il iei cu o motorizare 1.2 TDi ca in rest la interior mi se pare nereusit cat si la exterior (chiar daca am fost fan vw). Are un prieten de al meu un Ka si l-am condus destul de mult.....sa fim seriosi nu compari stabilitatea unui twingo cu un Ka. Plus ca domina plasticele pe la Ka. Singura chestie care imi place la Ka si ar fi mers si pe twingo - gemurile din spate care se deschid (daca se poate spune asa) ca in rest....
|
--------------------
mitsubishi
colt CZ3
- B8x8BBB
1.1 75CP 2008 MOTION fost twingar si fost TDI-st
|
|
Ryco1 |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 353 Joined: 20 September 07 From: Pitesti ![]() |
[quote=twingo_buc,14 Aug 2010, 13:26]
twingo este net superior fata de Ka. Adusese cineva in discutie si Lupo, avantajul e doar daca il iei cu o motorizare 1.2 TDi ca in rest la interior mi se pare nereusit cat si la exterior (chiar daca am fost fan vw). Are un prieten de al meu un Ka si l-am condus destul de mult.....sa fim seriosi nu compari stabilitatea unui twingo cu un Ka. Plus ca domina plasticele pe la Ka. Singura chestie care imi place la Ka si ar fi mers si pe twingo - gemurile din spate care se deschid (daca se poate spune asa) ca in rest.... [/quote Esti subiectiv ![]() ![]() |
--------------------
Dacia
Supernova Rapsodie
2002
|
|
twingo_buc |
![]()
Post
#40
|
![]() fost twingar Group: Members Posts: 883 Joined: 4 January 09 ![]() |
da? dc spui asta? lipsa torpedoului mascata de o gaura cat un suport de ochelari nu e spartana la Ka? modalitatea de a descuia si incuia usile din interior mi se pare absolut facuta in cea mai mare economie, faptul ca portbagajul se deschide numai cu ajutorul cheii neexistand un buton pt asa ceva iar mi se pare foarte ciudatel. sa mai intru si in alte detalii? enumara`mi tu alte masini din clasa mica cu bordul si volan alta culoare decat negru? nu zic "gata Ka e cea mai urata masina" da in comparatie cu twingo: ESTE. si mai sunt si alte detalii marunte care adunate ar ridica twingo peste Ka.
|
--------------------
mitsubishi
colt CZ3
- B8x8BBB
1.1 75CP 2008 MOTION fost twingar si fost TDI-st
|
|
azaghorth |
![]()
Post
#41
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 955 Joined: 15 November 07 From: Cluj-Napoca ![]() |
Ce balacareala a ajuns topicul asta...Se ajunge la discutii de copii mici:aia are 3 picatele in plus,deci e mai buna.
Cea mai buna masina e cea pe care o ai,prietenii stiu de ce... ![]() Ryco1:daca-ti place atata de Ford Ka,atunci ia-ti Ford Ka si gata,nu inteleg sensul topicului din moment ce tu esti fan Ka.Vrei sa denigrezi Twingo-ul? Sau fa altfel:ia-ti amandoua,da-te cu ele si care nu-ti place vinde-o ![]() This post has been edited by azaghorth: 15 Aug 2010, 10:35 |
--------------------
Renault
Megane III 1.9 dCi130
2009
|
|
adipad |
![]()
Post
#42
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 93 Joined: 20 April 08 ![]() |
sa lasam specialisti sa vorbeasca http://www.larevueautomobile.com/fiche-tec...o_1.2_1643_4124
|
--------------------
renault
twingo 1.2
- bv10ukv
2003
|
|
MIHAELY |
![]()
Post
#43
|
![]() membru asociatiarenault Group: Members Posts: 291 Joined: 26 January 09 From: BC. ![]() |
adipad...
Nu este concludenta prezentarea ...cel putin la Twingo au luat in calcul varianta low cost |
--------------------
renault
twingo/megane II
nov. 2001 initiale paris/2003dinamyque 2.0 16v
|
|
Ryco1 |
![]()
Post
#44
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 353 Joined: 20 September 07 From: Pitesti ![]() |
Se pare ca Twingo sta mai bine la capitolul tabla decat KA-ul.La majoritatea am vazut rugina in jurul orificiului de la rezervor si la praguri.
|
--------------------
Dacia
Supernova Rapsodie
2002
|
|
Muttley |
![]()
Post
#45
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
QUOTE(twingo_buc @ 14 Aug 2010, 14:26) ![]() Iar Twingo-i plin de carbon, aluminiu si lemn de stejar. Interesant de vazut in comparatia din linkul ala ca Twingo-i mai ingust decat Ka. La lungime-i clar ca e mai scurt. Foarte interesant de comparat dimensiunea portbagajului: o suta si ceva de litri la Ka, o MIE si ceva de litri la Twingo "cu 2 locuri". Siiiii mai interesant e ca Twingo ajunge mai repede la 100km/h. Ori din cauza masei mai reduse si a cutiei exagerat (parerea mea) de scurte, ori e gresita informatia. Daca ar fi fost motorul de 16V in comparatie, ar fi castigat ceva mai detasat ala micu'. Parerea mea: mergi cu cele 2 masini, doar asa iti dai seama care-ti place mai tare (s-ar putea sa-ti placa KA-ul, daca cumva nu da impresia ca se rupe la cea mai mica pietricica cum face Twingo (n-am condus niciodata)). This post has been edited by Muttley: 21 Aug 2010, 19:26 |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
Ryco1 |
![]()
Post
#46
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 353 Joined: 20 September 07 From: Pitesti ![]() |
Insonorizarea este mult mai buna la Ford KA.
|
--------------------
Dacia
Supernova Rapsodie
2002
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#47
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
Si KA-ul si Twingo sunt TOTAL neadecvate si nerecomandate pentru ceea ce vrei tu sa faci cu masina Ryco1.
Cam asta este smecheria. Pe de alta parte ambele masini sunt destul de PRAF la multe capitole si stralucesc pe alocuri la altele (fiecare aici cu partea lui). Twingo 16v ofera un + de putere,esentiala in multe cazuri (eu de exemplu am mers vara asta cu AC-ul pornit) chiar m-au ajutat calutii aia in plus. Nu vreau sa par carcotas insa un Twingo full (4 persoane) + AC-ul pornit cu 50 si ceva de cai cat are...lesina la prima curba. Asta este valabil si pentru KA. Si 2 persoane + bagajele aferente + un ac deja fac ca mtorasul sa se resimta. Eu motorul asta cu 16v pus pe Twingo il gasesc un MARE PLUS pe care nu il regasesti pe KA. Putere pe o caroserie micuta - ce-ti poti dori mai mult (si nu vorbesc aici dpdvd al vitezei). Directia asistata electrica de pe Twingo ajuta si ea destul de mult in comportamentul masinutei - in sesnul ca puterea consumata este mult mai mica decat daca ar fi fost directie hidraulica (cum cred ca are ford KA-ul). Avantajul acestei directii de pe Twingo este ca e adaptiva - asistata adica in functie de viteza de rulare aceasta se comporta altfel. Este ceva ce tot din punctul meu de vedere ridica foarte mult comportamentul masinutei la drum. Intradevar Twingo este cam saracacioasa in interior - insa daca te uiti dupa lux atat Twingo cat si KA-ul sunt dpdvd meu VARZA - vezi un A4 sau un C Klasse si acolo o sa gasesti LUX. Nu te bucura si nu saliva pentru o chestiune de imagine - sa zicem plasticul din care e facut bord-ul, sau fetele de usi - nu cred ca pe durata posesiei masinutei o sa gasesti atat de mult utilitatea in nimicuri din astea...care practic nu ajuta cu nimic si nu ridica nivelul de confort. INTREG acest topic este o PORCARIE si ar trebui STERS - spun asta ca este o pierdere de vreme in a comenta 2 masini care au destinatii similare si sunt din aceeasi clasa. Ele nu ofera decat strictul necesar unui condus cat de cat decent. Pentru eleganta, pentru confort crede-ma Ryco1 ai gresit topicul si sectiunea. QUOTE Insonorizarea este mult mai buna la Ford KA. aici eu unul bag mana in foc ca nu este mai nici o diferenta. Am mers si cu ford KA si cu Fiat Panda si cu Twingo (inca mai merg) si am mers si cu o Skoda Octavia 2. Vrei sa-ti spun ceva? Concluzia? TOATE mini-masinutele prezentate mai sus SUNT LA FEL fata de o masina cu pretentii care CHIAR are ce arata (cazul de mai sus Skoda). Si asta atat la isonorizare, comportament, viteza. Diferentele sunt asa de mici incat daca te obisnuiesti cu ceva din clasa superioara zici ca mergi cu sareta cand vine vorba de Ford, Renault and Fiat. Inca o data acest topic este pur si simplu o tampenie care merita sters... This post has been edited by bubu782001: 22 Aug 2010, 20:00 |
--------------------
Renault
Clio 3
- -
2007
|
|
hellcat |
![]()
Post
#48
|
![]() FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe ![]() |
Topicul nu e chiar o porcarie si nu se sterge. Cum la fel, userul ryco nu mi se pare fanul ka-ului, poate doar ca i se pare mai masina. Atat timp cat pe topic sunt interventii la subiect, nu vad unde e problema.
La twingo mie imi place solutia adoptata pentru bancheta spate, pe sina, lucru ce iti mareste considerabil portbagajul. Si spatiul util la interior care e peste media clasei. Bordul e ciudat, oricum asa s-a si vrut...si e o chestie de ori iti place ori nu. Dupa o anumita varsta si rulaj se observa o incidenta majora in cazul twingo-ului a problemelor de natura electrica, care de multe ori pot fi costisitoare. La dotari similare si in stare buna de functionare (nu cazane cum de altfel incep sa se gaseasca din ce in ce mai mult) ka-ul are pret mai bun. Sunt si exceptii evident, deci nu are rost sa pornim o polemica. |
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|
Ryco1 |
![]()
Post
#49
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 353 Joined: 20 September 07 From: Pitesti ![]() |
|
--------------------
Dacia
Supernova Rapsodie
2002
|
|
Ryco1 |
![]()
Post
#50
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 353 Joined: 20 September 07 From: Pitesti ![]() |
Am avut ocazia sa conduc Twingo si in afara de senzatia ciudata pe care o ai nevazand botul masinii si a afisajului electronic care nu se vede bine cand bate soarele in el,masina este OK.
In concluzie o masina buna de oras cu un bord execrabil. ![]() |
--------------------
Dacia
Supernova Rapsodie
2002
|
|
Cipav |
![]()
Post
#51
|
![]() fan twingo Group: Members Posts: 103 Joined: 15 March 08 From: Avrig, Sibiu ![]() |
Sunt curios...din ce an era acel twingo cu bordul execrabil?
|
--------------------
Renault
Twingo
- SB 88 CYP
Authentique 2001 8V
|
|
alexmitzu |
![]()
Post
#52
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 215 Joined: 27 January 10 From: Popești-Leordeni ![]() |
afisajul electronic este la fel la toate twingo 1 (adica din '95 sau cand a inceput producerea de twingo pana in '07 cand s-a trecut la twingo 2). pana in '98 masina avea bordul negru si cam gol, adica ''urat'' cum l-au numit unii apoi din '98 a inceput producerea lui twingo cu gordul gri, mai ochios asa (un prieten are C3 si cand a urcat in twingo i-a cazut fata, ii placea la nebunie).
oricum parerile raman impartite si multe sunt subiectie. Ryco, cand te hotarasti vino la o intalnire sa facem diferente si asemanari indiferent ce decizie iei. |
--------------------
Renault
Scenic 3 1.5 dci 110CP
2011
|
|
Cipav |
![]()
Post
#53
|
![]() fan twingo Group: Members Posts: 103 Joined: 15 March 08 From: Avrig, Sibiu ![]() |
Asta eram curios sa aflu, deja bordul din phase 2 nu stiu ce critici ar mai putea atrage.
|
--------------------
Renault
Twingo
- SB 88 CYP
Authentique 2001 8V
|
|
Ryco1 |
![]()
Post
#54
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 353 Joined: 20 September 07 From: Pitesti ![]() |
Eu am condus numaio masini care-mi ofereau vizibilitate la ,,botul'' masinii !Cu Twingo aceasta lipsea si aveam o srnzatie neplacuta !
|
--------------------
Dacia
Supernova Rapsodie
2002
|
|
rama |
![]()
Post
#55
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 84 Joined: 22 August 08 From: Bucuresti ![]() |
Acum dupa ce am citit postul nu pot sa remarc un lucru simplu.
Nimeni dar absolut NIMENI nu apreciaza TEHNIC masinile. Adica : - Ford KA are aceeasi platforma ca si Ford fiesta din vremea lui evident nu ultimul model. Asta inseamna ca desi masina este ca o buburuza din pucnt de vedere tehnic ( ca si tinuta de drum) este net superioara . In rest motor , etc da si la KA exista la modele mai noi un motor mai civilizat si da primul motor a fost o eroare, dar s-a corectat la motorul de 1,3 - Desi am Renault ( vezi semnatura) recunosc cu mana pe inima ca Ford este un BMW comparativ cu orice Renault vreti voi. Asa ca dupa parerea mea : - Ford KA > Twingo - Ford Mondeo > Laguna ( care apropos nici acum in ceasul al 13 nu are suspensie independenta desi cred ca la concurenta se gaseste de 10 ani) -Ford Focus > Megane/Golf/Orice la calasa lui. Mentionez ca am detinut / condus toate masinile de mai sus, iar ca tinuta de drum strict ca tinuta de drum Ford este mult peste. Si ca sa intelegeti de ce ( toate Volvo sunt de fapt acceasi platforma cu Ford ) . Cine nu crede sa mearga la dealer sa conduca si pe urma mai vedem. La design insa este alta poveste , renault are materiale/ pret optionale / design , muuuuullllt peste Ford. Asta nici nu se discuta. Si ca sa ies din capcana Ford , trebuie sa comparam masini din aceeasi gama de pret si evident clasa. Pt ca altfel este ca si cum ai compara Mini Cooper S Works cu Renault Clio Sport ceea ce este gresit ( cu vo'10,000 EUR) si cu citeva brate de suspensie imprumutate de la BMW. Dar repet si Renault este super ok la orice numai la tinuta de drum nu. Pt ca altfel probabil ca nu costa atit si nici nu se vindea la fel d ebine :-) |
--------------------
Megane 2.1
Coupe Cabriolet
2004 / 2.0 16V 136 CP
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#56
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
Putem sa o luam pe partea tehnica daca vrei, si Twingo este facuta pe platforma de Kangoo - asta daca nu stiai - si anume Kangoo-ul ala mic care este o UTILITARA deci facuta pentru transport, o masina bazata pe o platforma heavy duty.
Pe de alta parte platforma nu te gandi ca au luat sasiul de la Fiesta si l-au pus la KA, nici nu au sasiu masinile astea - sunt caroserii autoportante - cu lonjeroane (cam tipic pentru ORICE masina europeana - Adica VARZA). Ca sunt elemente comune in constructia lor este partea a 2-a. Insa nu uita ca si Twingo are elemente comune cu Clio 2 si cu Kangoo-ul, masini mai mari si din alta clasa. Practic tot ce inseamna directie = Clio iar suspensie = Kangoo. Motorizarile provin tot de la cele 2 modele mai sus amintite asa ca nu vad unde este asta problema. Daca e sa o luam cu platformele, Mercedes a folosit platforma de la Twingo, pentru Smart (ForFour) - deci eu zic ca Twingo sta mai sus la capitolul asta. Iar daca si aia de la Mercedes nu stiu sa aleaga... Ford KA (modele de dupa 2000) au 3 stele la testele EuroEncap iar Twingo TOT 3 stele. Asa ca nu vad mare diferenta pe partea asta. Insa la motorizari Twingo ii da CLASA lui ford KA. Iar tablaria la Twingo in general este mult peste cea de la KA. Vezi pe forumul de la Ford cum se plang de ruginica... Nu prea o sa vezi la Twingo faze din astea. Partea cu Volvo si Ford - este cam din anii 2000 (1999 mai precis) si sa nu ma intelegi gresit insa masinile Volvo NU MAI SUNT DEMULT ce erau candva (asta poate chiar din cauza la Ford) - chestia cu siguranta la Volvo a ramas un MIT si atata. Nu spun nimica negativ de Ford - este o marca BUNA, foarte buna chiar cu un potential enorm insa ford KA este o prostie de masina - parerea mea. Nici Twingo nu e foarte departe de acest fapt. Insa in cazul unuei comparatii Twingo este peste KA la multe capitole. Eu de exemplu nu sunt incalzit atat de tare de ideea imaginii (cum este chestia cu interiorul si bordul) cat de cea a motorizarii si a dotarilor ca doar un sofer sta in masina nu se uita la ea. Ai uitat sa specifici faptul ca motorizarea aia "corectata" de 1300 care se foloseste pe Ford KA si anume motorul Endura-E, are designul unui motor din 1960 (motorul Kent), si care are o singura "calitate" - CONSUMA mult ![]() Sa fim seriosi... din tot ce am prezentat, ce avantaje vezi tu aici ? Ultimul aspect ramane PRETUL de intretinere. Nu spun ca Renault nu este scump... insa Ford este FOARTE scump in comparatie cu Renault. Am uitat sa specific ca Twingo mai sunt si cutiile automate iar urmatoarea mea masina va fi 100% cu o cutie automata - stiu, stiu..nu sunt bune se strica...asa spun toti Romanii, nu este chiar asa si cutia Quickshift 5 este foarte fiabila. Ori pentru o masina de oras, cutia automata este PARFUM. Sincer mi sa acrit sa "mestec in fasole" cu schimbatorul, sa-mi intepeneasca piciorul pe pedala de ambreiaj. La noi nu mai este DEMULT placerea de a conduce - pentru ca pur si simplu IN ORAS mai ales, nu este nici o placere sa conduci. Iar directia asistata impreuna cu cutia automata chiar aduce un MARE PLUS unui sofer care chiar vrea sa nu ajunga deja obosit la destinatie...cel putin la condusul in oras... Si pentru Ryco1. Atat la Twingo cat si la KA, NU vezi botul masinii - si nici la multe alte masini din clasa asta (Matiz, C1/Aygo/107 etc). Pentru o masina care este neobisnuita ca principii si design (fata de multe altele) eu zic ca sta desptul de bine. Faptul ca userii acestei sectiuni au cumparat aceasta jucarie, este pe de o partea ca au acceptat conceptul lui Twingo iar pe cealalta parte ca au vazut in acest concept ceva diferit, deosebit fata de restul lumii. Ca intre timp au mai aparut masini cu sisteme similare (vezi bordul de la Citroen sau Renault Espace, etc...) respectiv forma destul de aerodinamica (care la data producerii era o ciudatenie - idee ramasa putin si in zilele noastre) asta nu o fac o masina proasta - din contra ci una diferita de cotidian - "de restul lumii" dupa cum am mai spus. This post has been edited by bubu782001: 31 Aug 2010, 14:18 |
--------------------
Renault
Clio 3
- -
2007
|
|
rama |
![]()
Post
#57
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 84 Joined: 22 August 08 From: Bucuresti ![]() |
fara a lansa o polemica,
Daca motorul de la twingo cu injectie monopunct e ok ma rog ( care este un motor de dacie tot din 1960). Il am eu pe Aro Spartana si e foarte tare :-) Revenind eu gasesc ford Ka mai ok ca tinuta de drum, in ceea ce priveste interiorul subiectiv vorbind la modelele facelift sunt mai ok, dar repet este subiectiv. la motoare insa Renault sta mai bine la cele mai recente pt ca da sunt mai "actuale" ford nu stiu d ece s-a caposit cu vechiturile alea. Ca la Focus 1.6- desi motorul e ok asa cum e la renault are vvt standard la ford numai optional de ce au facut economie la un pinion nu am inteles niciodata. In rest referitor la cutia automata. DA LUATI cine poate la o masina mica face o mare TIMPENIE sa nu ia cutie automata. Pe de alta parte am condus doar 3 masini automate in viata mea. Mercedes , jos palaria , masina lu' nevasta-mea Mini ( este mortala cutia in 6 trepte cu padele automata) si un Megane defirma . Ei bine cutia in 4 trepte de la Renault este cea mai mare timpenie cu care am mers vreodata. Am inteles ca acum au cu 5 trepte si mai "destepte" pt ca aia in 4 nu stiu detalii dar nici daca ma platesc ei nu as cumpara asa ceva. Si am mai vazut ( nu am condus personal ci din dreapta ) DSG in 6 si 7 trepte care este o alta poveste . Din cite stiu Renault are pe tzeava asa ceva sper sa le vedem in curind pt ca da Renaul are cred cele mai bune motoare de la categoria ieftineala insa la categoria directie , suspensie , cutie din pacate sunt praf. Eu personal as prefera un Megane cu suspensia de la Ford. Cit despre Volvo , ginidti-va ca masinile Volvo aveau puteri de 200 CP pe fata pe sasiuri ( caroserii autoportante ma rog) care la Ford mergeau cu 100-150 Cp EVIDENT ca mergeau bine . Si inca o data multi NU AU CONDUS altceva decit masina proprie si au impresia ca e cea mai buna. dar asta nu inseamna ca nu pot sa am megane si sa imi dau seama ca erau altele mai bune. Dar o masina se cumpara pe multe considerente ( intretinere, design, spatiu, optionale, culoare) si cind o cumperi second iei ce gasesti. |
--------------------
Megane 2.1
Coupe Cabriolet
2004 / 2.0 16V 136 CP
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#58
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
Fara nici o polemica, motorul C3G monopunct a fost pus pe Twingo pana in 1996 - de atunci pana in 2000 (si in prezent pe Twingo 2) a fost motorul D7F - injectie multipunct 60cp. Din 2000 pana in zilele noastre (in prezent pe Twingo 2) a fost introdus motorul D4F injectie multipunct - 1.2 16v 75 cp - deci motor facut in 2000 - tehnologie moderna si mai avansata fata de ce ofera Ford.
Pe partea cu cutia automata este total gresit ceea ce crezi. La Twingo cutia automata este in 5 trepte. Informeaza-te cu privire la cutia Quickshift 5. In legatura cu masina second, cel mai indicat ar fi sa sfatuiesti userii sa-si ia o masina relativ IEFTIN de intretinut - pentru ca la una SH sansele sa pice ceva sunt mai mari decat la una NOUA - unde mai beneficiezi si de o garantie. Iar daca la cea SH a picat ceva si costa cat ai dat pe masina...sa terminat. Referitor la suspensia masinii, depinde mult si ce suspensie ai pe ea. Eu pe Twingo am suspensie sport (din fabricatie) iar masina sta foarte bine pe sosea. Sunt multi useri care au acest tip de suspensie si pot sa-ti confirme. Sunt si Twingo care au suspensie normala care sunt ca "barca pe valuri". Lucru perfect valabil si pentru Megane. Subiectul cu Volvo este cam aiurea aici pentru ca 100% nu are nici cea mai mica legatura cu Ford Ka sau cu Twingo. Asa putem sa vorbim de BMW pisicuta sau ursulet - ce treaba are asta cu Twingo - Ka ? QUOTE ...si cind o cumperi second iei ce gasesti. Cand am luat masina - SH, am STIUT EXACT ce anume vreau sa-mi iau. Pot spune ca am vazut vreo 7 - 8 pana cand am gasit-o pe asta. Adica, dorintele mele erau: Airbaguri-le, trapa, AC-ul si motorizarea - astea fiind criteriile minime pentru a putea discuta. Si vreau sa zic ca SINGURUL lucru luat intradevar arbitrar, la ironia sortii, a fost...culoarea. Nu cred ca sunt foarte multe persoane (mai ales in romania) care-si iau masina - "de care o fi...". Cand dai un ban dai pe ce-ti place. Daca iei masina de ocazie ca arde focul si ai nevoie de alergat cu ea, crede-ma nici marca nu mai implica o problema. Deci pe scurt ideea este ca sa iei masina BUNA trebuie sa STII ce vrei sa-ti iei si...vb lui jupan' Trahanache: "...ai putintica rabdare". Astfel poti cumpara un Twingo cu o motorizare foarte BUNA, cutia automata, dotari bunicele, suspensii sport si multe alte chestii. This post has been edited by bubu782001: 2 Sep 2010, 14:22 |
--------------------
Renault
Clio 3
- -
2007
|
|
segcm |
![]()
Post
#59
|
![]() ... Entertainer Group: Members Posts: 642 Joined: 7 December 04 From: UE ![]() |
La fosta firma au fost niste Ka-uri fab 2003. Cum un bun prieten si coleg avea pe mana una din ele (avea cam 30000km - versiune de echipare medie), am mers de cateva ori cu ea si pot adauga cateva completari: Interior oarecum spartan, materiale ieftine si solutii tehnice chiar sub Logan. Lucrand in sectorul auto, chiar am studiat bine plasticele, interiorul, dinamica, comportamentul... Din cate stiu a fost o singura motorizare de 1,3 total neinspirat aleasa. Motorul pare total fara vlaga, consum foarte mare (pot spune incredibil de mare comparand cilindreea si gabaritul masinii) atat in oras cat si afara. Daca mai punem si AC-ul in ecuatie... e chiar lenesa rau, i se taie toata puterea. Despre comportament - raza de bracaj parea mai mare decat la fostul Megane, iar comportamentul in situatii critice lasa total de dorit. La manevrele bruste de evitare (chiar si cele mai usoare) spatele pleaca f usor, are o tendinta pronuntata de a se roti deoarece e f scurta. In fata pentru a sta ok cat de cat tb dat scaunul aproape de maxim in spate ( eu am 1,90m). In spate locurile sunt destul de ...mediocre ca sa zic asa. Portbagajul mic si cu un acces greoi si ingust (datorita designului). Parerea mea personala este ca la aceeasi bani poti lua altceva mult mai ok.
Cu Twingo I nu am mers deloc. Am condus twingo II (drive test de 2h cu un prieten) si este peste Ka cu f multe. Am condus varianta de 1.2 Turbo 102CP full - Pentru dimensiunea masinii spatiul interior este modulat excelent. Motorul nu-l comentez - o raritate cred. Cutia de viteza usor imprecisa si agata frecvent. Plasticele de interior peste Logan. Fiind echipare superioara erau scaune de "piele", insa confortul in fata era oarecum gen Logan. In spate scaunele erau culisabile si am stat ok fara sa ma simt inghesuit (bineinteles cu scaunele impinse spre portbagaj). Desi pare inalta e destul de stabila. Am luat cateva sensuri giratorii micute mai in forta si nu mi-a lasat aceeasi impresie ca si Ka-ul ca ii fuge repede spatele. Impresia generala a fost de ... o jucarie delicata, impresie de fragilitate. I-am dat forja de forja si mirosea a ars rau de tot in compartimentul motor ( la Ka oricat s-a dat colegul la ea nu am auzit de asa ceva). Daca ar fi sa alegi o masina SH mica si practica recomand una ceva mai maricica gen: VW Polo Corsa, Clio, Fiat Punto (are tata si la acea dimensiune sunt uimit cat spatiu interior au reusit sa faca - are si portbagaj f decent si eu stau f bine atat in fata cat si in spate), etc. Diferentele de gabarit nu sunt cu f mult mai mari, as putea zice insesizabile, consumul undeva in aceeasi zona, pret de achizitie mai mare dar insesizabil, comportament dinamic superior si latura practica este muuult peste - poti merge atat in oras cat si afara, concedii, autostrada etc Acum gandeste-te f bine si alege tu pe ce dai banii. PS - alege doar motor cu 16v!!! Bafta! This post has been edited by segcm: 6 Sep 2010, 07:11 |
--------------------
Renault
Grand ESPACE - 2.0 dci Automat
- ** *1 ***
2012 Initiale Paris Fara semnatura
|
|
RadNoise |
![]()
Post
#60
|
Membru autentic Group: Members Posts: 215 Joined: 22 November 08 From: Iasi ![]() |
QUOTE(bubu782001 @ 9 Aug 2010, 14:15) Offtopic RadNoise, eu am cam de 8 luni scaune incalzite pe Twingo (si inca sistemul original de la Renault + butoanele de comanda Renault). desi e offtopic, abia am ajuns in tara, odata cu frigul si as vrea sa imi montez si eu incalzirea in scaune. Husele de pe scaune sunt lipite de buretele respectiv? daca da, cum se dau jos si mai ales cum se pun inapoi? |
--------------------
Renault
Twingo
- IS - 07 - CZE
1999 Diagnoza Vw, Audi, Skoda, Seat, Opel, Fiat, Ford - incepand cu 25 lei
http://diagnoza.pinzaru.ro 0745362498 - Radu |
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 11th August 2025 - 15:31 |