Transport auto bici, cel mai reusit ...pina acum
![]() ![]() ![]() |
Transport auto bici, cel mai reusit ...pina acum
halalaie_ovari_norbert |
![]()
Post
#151
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 5 January 10 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Clio II
2005
- AB 05 RCL
|
|||
SwatKat |
![]()
Post
#152
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.087 Joined: 22 June 04 From: eterna si fascinanta RO ![]() |
Mi-am luat un Thule freeride 532, ca ies cu bicla pe masina doar de cateva ori pe an si la banii pe care i-am dat (era la oferta de BF) a meritat.
Acum, pentru bare, am intrebat la repr. si un set de bare de origine e cam 500 lei, ceea ce mi se pare mai bine decat setul de la Thule din Al. Nu stiu insa daca freeride e compatibil ca sistem de prindere pe barele de origine. Voi ce ati recomanda? As fi dorit ceva de Al/aerodinamic ca as sta cu ele mereu pe masina si decat un set ieftin care sa rugineasca... Multam |
--------------------
Skoda
O3 FL 1.4TSI DSG
2017 Ex -M2.2, 1.5/100
|
|
Diac |
![]()
Post
#153
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.023 Joined: 18 April 05 From: Bucuresti. ![]() |
http://olx.ro/oferta/suport-biciclete-pent...to-ID2mc3R.html
Sa-l iau sau nu? Am vorbit cu omu' si cica suportul e import China. 200RON. Ar mai fi Green Valley cica Made in France la 310 RON. http://www.calucuroti.ro/suport-bicicleta-...model&order=ASC si unul italienesc Peruzzo la 370. Si Norauto la 400. Imi trebuie pentru 3 biciclete. |
--------------------
Renault
Megane sedane/Nissan X-trail
2005/2017 Influence/Tekna
- HAN/AIZ/DIA Alexandru.
|
|
SwatKat |
![]()
Post
#154
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.087 Joined: 22 June 04 From: eterna si fascinanta RO ![]() |
Barele transversale Reno de origine - cele de otel, negre (nu stiu insa daca brida de la Thule freeride le cuprinde, din cauza profilului) sunt 490 lei. Cele de Al sunt 570 lei (din care daca mai scad cei 5% discount de MyRenault ajung pe la 540).
Gasesc in alta parte niste bare nu profil patrat (ma gandesc ca astea de la Reno, chisr cele de otel au un profil mai aerodinamic si conteaza la zgomot) si la pret asemanator cu oferta Reno? Ca un set de bare de otel profil patrat de la Cruz este in jur de 420 lei, deci nu e o diferenta mare.. |
--------------------
Skoda
O3 FL 1.4TSI DSG
2017 Ex -M2.2, 1.5/100
|
|
Diac |
![]()
Post
#155
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.023 Joined: 18 April 05 From: Bucuresti. ![]() |
bare otel profil patrat sunt 180 Ron la Norauto si sunt chiar foarte bune.
|
--------------------
Renault
Megane sedane/Nissan X-trail
2005/2017 Influence/Tekna
- HAN/AIZ/DIA Alexandru.
|
|
sorinache11 |
![]()
Post
#156
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 363 Joined: 25 August 12 From: Constanta ![]() |
Salut,
Ma interesează un suport biciclete de hayon, dar vreau sa stiu daca, in timp, afectează (deregleaza) balamalele hayonului. Am un scenic 2. O impresie, ceva de la utilizatorii de astfel de suport, dar nu numai? Multumesc |
--------------------
RENAULT
SCENIC 2; 1.5 dCi; 101 CP
2004
|
|
solidconvert |
![]()
Post
#157
|
![]() Donator Group: Members Posts: 3.247 Joined: 3 May 06 From: Bucuresti ![]() |
Am mai carat eu ocazional cu genul asta de suport (pentru haion) si n a patit nimic haionul... chiar si trei biciclete...
![]() |
--------------------
.
.
. Audi A4 B9 S-tronic TFSI...
Gîndirea corectă vine din experiență. Experiența, la rîndul ei, provine din gîndirea greșită. |
|
Diac |
![]()
Post
#158
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.023 Joined: 18 April 05 From: Bucuresti. ![]() |
Atentie la prinderea de sus daca aveti eleron de plastic. Decathlon/Norauto au avut ceva procese pe tema asta.(Biciclete cazute cu tot cu suport dupa ce masina trecut in viteza peste speed bump-uri) Vazusem pe unambalaj la un moment dat ca nu sunt potrivite pentru masinile cu eleron de plastic. Merg doar daca haionul este dintr-o bucata.
|
--------------------
Renault
Megane sedane/Nissan X-trail
2005/2017 Influence/Tekna
- HAN/AIZ/DIA Alexandru.
|
|
_escu |
![]()
Post
#159
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 7 April 15 ![]() |
Eu folosesc de 2 ani asa ceva pe Matiz:
http://www.thule.com/en/hu/products/carrie...n-9103-_-910301 Transport 3 biciclete odata. 2 de trekking cu roti de 28 si una cu roti de 20, in total peste 45 kg si cel mai lung drum facut in conditiile astea a fost Buc. - Brezoi peste Dealul negru. Special pentru dumurile lungi mi-am cumparat 2 chingi de 3 m (ieftine, din Lidl) pentru a asigura suportul + bicicletele. Nu cred ca era necesar, dar ma simt eu mai bine stiind ca nimic nu poate zbura de acolo. Prin oras n-am nicio treaba cu speed-bump-urile. N-am probleme nici cu balamalele sau cu eleronul, iar aerodinamica si dinamica masinii se schimba mult mai putin decat in cazul transportarii bicicletelor pe plafon. Problema apare cand ai nevoie sa umbli la portbagaj, pentru ca trebuie date bicicletele jos. In plus trebuie facute ceva manevre pana se gaseste modalitatea cea mai buna de prindere a fiecarei biciclete astfel incat pedalele/ghidoanele/cadrele sa nu se atinga intre ele. Odata invatata prinderea optima, nu dureaza mai mult de 5 minute montarea/demontarea bicicletelor si a suportului. Eu uit de fiecare data cum se pun si pierd minim 15 min. la montare. A, mai e si problema zgarierii hayonului in caz de neatentie la montarea/demontarea suportului. Oricum, picioarele suportului sunt acoperite cu un material moale si eventualele zgarieturi sunt minore si ies fara probleme la polish. |
--------------------
Daewoo
Matiz
2004
|
|
gibonu |
![]()
Post
#160
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.180 Joined: 29 May 06 ![]() |
@_escu
Cele 3 biciclete nu iti obtureaza stopurile / semnalizarea? Cand ploua, nu se depune pe biciclete tot noroiul / mazga pe care o arunca rotile? Ca sugestie, pentru a pune bicicletele mai usor, poate te ajuta daca slabesti putin suruburile de la pipa, astfel incat sa alinizei ghidonul paralel cu cadrul. Este doar o sugestie, n-am folosit niciodata un suport ca al tau. |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
Inform 1.5
- B 00 XXX BMW F 800 GS
Trek 4300 I am a rebel and freedom is my cause. - Yasser Arafat Four wheels move the body. Two wheels move the soul. |
|
_escu |
![]()
Post
#161
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 7 April 15 ![]() |
Pana acum nu m-a prins ploaia cu ele, dar sunt sigur ca ar fi mai rau decat daca le-as cara pe plafon.
Luminile spate au fost cea mai mare ingrijorare inca de cand am cumparat sistemul asta de transport, mai ales ca vazusem imagini pe net cu biciclete montate aiurea. Ideea e ca bicicletele sa nu fie montate paralel cu solul, ci cat mai in diagonala a.i. luminile spate sa fie obturate doar de spitele unei singure roti. Eu am noroc, pentru ca rotile fata au quick release si le demontez inainte de agatarea pe suport. In felul asta se reduce greutatea, bicicletele ies in afara lateralului masinii doar cativa cm (mult mai putin decat retrovizoarele) si ghidoanele se pot roti si lega unul de celalalt fara sa fie nevoie sa umblu la suruburile pipei. Bicicleta lui fi-miu e mai mica, este montata ultima si cel mai sus, rotile ei sunt deasupra luminilor spate. Daca ar fi fost o bicicleta de 26 sau de 28, cred ca ar fi fost nasol. Grav e ca se obtureaza complet al 3-lea stop de frana, care la Matiz este in partea de jos a hayonului. Asta, combinat cu sistemul tembel frana/pozitie pe aceeasi lampa ar fi putut deveni periculos, pentru ca de ex. in soare puternic e greu de apreciat aprinderea luminilor de frana peste cele de pozitie daca nu exista ca reper stopul suplimentar. Am rezolvat problema prin montarea unor drl-uri, care imi permit sa circul cu pozitiile stinse, aprinderea luminilor de frana fiind evidenta. Ideea e ca nu balamalele, vopseaua, eleronul sau hayonul sunt problema. Matiz are cea mai subtire tabla si cele mai de rahat balamale, iar eleronul e atasat cu banda dublu adeziva... Astea n-au nicio treaba, rezista fara probleme. Sunt insa dezavantajele discutate anterior, majoritatea rezolvabile prin precautiuni in exploatare (exceptia e ploaia, care provoaca "pagube" mai mari decat in cazul montarii pe plafon), insa si avantaje. Un avantaj pe care am uitat sa-l mentionez este ca un suport Thule pentru 3 biciclete montate pe hayon este mai ieftin decat cele mai ieftine 3 suporturi de plafon, fara sa luam in considerare si costul barelor transversale. Alt dezavantaj de care am uitat este ca bicicletele nu sunt asigurate cu cheie la montarea pe hayon, deci nu se pot lasa nesupravegheate. Daca cineva doreste sa vada cum arata un Matiz cu 3 biciclete pe hayon, pot sa pun si poze. |
--------------------
Daewoo
Matiz
2004
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#162
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Cum sa transporti 2-3 biciclete in habitaclul unui hatchback compact (Renault Megane, Fiat Bravo, etc) si sa mai primesti si 3 persoane inauntru.
Important este sa ai bancheta fractionabila, sa folosesti 1-2 paturi (ca sa nu se zgarie intre ele), sa demontezi roata fata, seaua cu tot cu tija si, cu o cheie de 15, SA DEMONTEZI PEDALELE la toate bicicletele. Demontarea pedalelor dureaza putin (1 minut de fiecare), dar usureaza enorm asezarea bicicletelor in habitaclu. Bagajele pt fi puse ulterior pe langa sau peste biciclete. La noi au fost doar 2 biciclete, dar incapea lejer si a treia peste primele. Ca bagaje am avut doar cate un rucsac de fiecare, dar mai era loc de eventuale lucruri suplimentare. In poze sunt toate bagajele. 20150601_105837.jpg ( Size: 690.48k ) Number of downloads: 362 20150601_105853.jpg ( Size: 490.26k ) Number of downloads: 367 This post has been edited by Laurentziu83: 1 Jun 2015, 15:57 |
--------------------
.
.
.
|
|
Diac |
![]()
Post
#163
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.023 Joined: 18 April 05 From: Bucuresti. ![]() |
Asa nu-mi place sa am balamucul asta in masina... Rabateaza banchete, trage scaune mai in fata, condu cu genunchii la piept, mai bine ma lipsesc.
|
--------------------
Renault
Megane sedane/Nissan X-trail
2005/2017 Influence/Tekna
- HAN/AIZ/DIA Alexandru.
|
|
rue |
![]()
Post
#164
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.706 Joined: 18 September 05 From: Internet ![]() |
tico din ciclul "incape orice ar fi"!
apoi alea 3 pliabile si una mini au intrat in portbagaj... pana in Italia. Bagajul a fost la picioarel copilului ce sta in scaunel Attached thumbnail(s) 1014730_590432344320674_945863041_o.jpg ( Size: 223.41k ) Number of downloads: 330 biciclete.jpg ( Size: 95.06k ) Number of downloads: 331 |
--------------------
Dacia
Logan
2021, 1.0 TCE eco-G, Comfort
- RUE
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#165
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
@Diac: recunosc ca nici mie nu-mi place, insa parca nu-mi vine sa dau 1000 de lei pe tot echipamentul sa car o singura bicicleta si sa il folosesc doar odata sau de 2 ori pe an. Daca vreau sa car mai multe bicle, trebuie sa iau suporti suplimentari, care costa si ei. Iar la suporti nu as lua decat Thule, din motive de siguranta. Costa mai mult, dar nu merg cu frica.
In majoritatea cazurilor, punctul de plecare pe un traseu nu prea coincide cu punctul de sosire (am avut trasee incepute in gara Pitesti si terminate in gara Brasov, sau incepute la Predeal si terminate la Ploiesti via Cheia, sau incepute la Bucuresti cu destinatia Mangalia, etc), prin urmare nu prea folosesc masina la turele cu bicicleta, ci mai degraba trenul. |
--------------------
.
.
.
|
|
b76bgaarh |
![]()
Post
#166
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
Diac |
![]()
Post
#167
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.023 Joined: 18 April 05 From: Bucuresti. ![]() |
suport_bici.jpg ( Size: 838.46k )
Number of downloads: 324
Dupa parerea mea cel mai practic mi se pare cel de pus pe cui de remorca. Se instaleaza in doua minute. Face si Thule, iar cele OEM sunt tot Thule. Dar am vazut si Peruzzo Arezzo destul de ok. Asta al meu e cam mic, dar merge. This post has been edited by Diac: 4 Jun 2015, 11:50 |
--------------------
Renault
Megane sedane/Nissan X-trail
2005/2017 Influence/Tekna
- HAN/AIZ/DIA Alexandru.
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#168
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Vineri seara cand am plecat la Constanta, am vazut pe o masina sedan sistemul de prindere din poza. Sincer cam falfaiau la 120-140 la ora bicicletele acolo si am preferat sa ma indepartez de el...
@b76bgaarh: suportii OEM am impresia ca sunt mai scumpi decat cei Thule, basca Thule iti poate vinde aceeasi yala pentru toti suportii si barele de pavilion, ca sa poti folosi o singura cheie, nu 5. This post has been edited by Laurentziu83: 4 Jun 2015, 11:55 |
--------------------
.
.
.
|
|
Diac |
![]()
Post
#169
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.023 Joined: 18 April 05 From: Bucuresti. ![]() |
Suportii OEM sunt identici cu cei Thule, inclusiv la pret. Aste cel putin in reteaua Dacia/Renault. Stiu asta de pe vremea când cautam suport pe cui de remorca. Un suport de 2 biciclete Thule e cam 250 RON ceea ce e chiar bine. Eu aveam nevoie de suport pt 3 biciclete asa ca am luat Green Valley. In legatura cu siguranta lor, as zice ca sunt "beton". Doar in cazul in care se rupe teava din care sunt facuti poti pierde bicicletele. Practic greutatea bicicletelor face ca suportul sa prinda si mai bine pe cui. Plus ca au si chingi care se prind de lateralele haionului. Apoi si bicicletele se leaga unele de altele cu o alta chinga.
This post has been edited by Diac: 4 Jun 2015, 12:21 |
--------------------
Renault
Megane sedane/Nissan X-trail
2005/2017 Influence/Tekna
- HAN/AIZ/DIA Alexandru.
|
|
tribunul |
![]()
Post
#170
|
![]() Sunt inofensiv, dar gandul meu e criminal Group: Members Posts: 3.024 Joined: 19 July 05 From: Micul Paris ![]() |
In urma spalarii la spalatorie, barele s-au patat/albit, cred ca din cauza solutiei, a fost prea puternica, barele sunt din aluminiu, thule, aveti idee cum le pot aduce la culoarea initiala?
|
--------------------
Renault
"Megane" Scenic 2
2007 "Copiii sunt mainile cu care ne prindem de rai."
"Consumul exagerat de mitocanie si neam prost dauneaza grav sanatatii ..." |
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#171
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
In tura.
![]() [attachmentid=1628011052] |
--------------------
.
.
.
|
|
tkx |
![]()
Post
#172
|
![]() Armwrestler Group: Members Posts: 932 Joined: 20 April 07 From: Pitesti ![]() |
Ce parere aveti de suportul cu prindere de pedala?
E destul de rigida prinderea? Exista oare riscul sa forteze suruburile pedalierului? Ma intereseaza pt o bicla cu cadru de carbon. Avantajul acestui suport e ca nu se mai demonteaza roata fata. Attached thumbnail(s) AVR807.jpg ( Size: 48.54k ) Number of downloads: 60 |
--------------------
Dacia
Logan
2007 1.4MPI Laureate Orice lucru provizoriu ramane definitiv.
|
|
b76bgaarh |
![]()
Post
#173
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
ce faci cu transmiterea de socuri in pedale?
|
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
Muttley |
![]()
Post
#174
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Se transmit toate socurile (si nu-s multe) in rulmentii pedalier si posibil in mecanismul unisens al rotii spate.
Nu stiu cat ajuta, dar eu prind carbonul fara rezerve in 591, ca doar nu strang pana iese zeama. |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
tkx |
![]()
Post
#175
|
![]() Armwrestler Group: Members Posts: 932 Joined: 20 April 07 From: Pitesti ![]() |
Mda, atunci o merg pe cel cu prindere pe furca.
|
--------------------
Dacia
Logan
2007 1.4MPI Laureate Orice lucru provizoriu ramane definitiv.
|
|
Muttley |
![]()
Post
#176
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Daca ai loc in portbagaj si chef sa tot scoti si montezi roata, aia-i cea mai buna solutie.
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
tkx |
![]()
Post
#177
|
![]() Armwrestler Group: Members Posts: 932 Joined: 20 April 07 From: Pitesti ![]() |
Loc am, e mai nasol dupa turele foarte noroioase. Trebuie sa port o folie in care sa impachetez roata.
|
--------------------
Dacia
Logan
2007 1.4MPI Laureate Orice lucru provizoriu ramane definitiv.
|
|
dizzy |
![]()
Post
#178
|
![]() Work smart not hard! Group: Members Posts: 5.059 Joined: 11 February 04 ![]() |
QUOTE(Laurentziu83 @ 1 Jun 2015, 16:54) Cum sa transporti 2-3 biciclete in habitaclul unui hatchback compact (Renault Megane, Fiat Bravo, etc) si sa mai primesti si 3 persoane inauntru. Important este sa ai bancheta fractionabila, sa folosesti 1-2 paturi (ca sa nu se zgarie intre ele), sa demontezi roata fata, seaua cu tot cu tija si, cu o cheie de 15, SA DEMONTEZI PEDALELE la toate bicicletele. Demontarea pedalelor dureaza putin (1 minut de fiecare), dar usureaza enorm asezarea bicicletelor in habitaclu. Bagajele pt fi puse ulterior pe langa sau peste biciclete. La noi au fost doar 2 biciclete, dar incapea lejer si a treia peste primele. Ca bagaje am avut doar cate un rucsac de fiecare, dar mai era loc de eventuale lucruri suplimentare. In poze sunt toate bagajele. 20150601_105837.jpg ( Size: 690.48k ) Number of downloads: 362 20150601_105853.jpg ( Size: 490.26k ) Number of downloads: 367 As zice ca asta e cea mai buna metoda si cea mai ieftina. |
--------------------
Whirpool
ex Dacia Logan
2005
- B zzz SXX Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds. |
|
b76bgaarh |
![]()
Post
#179
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
colegu are logan, nu fiat.
|
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
VladG |
![]()
Post
#180
|
![]() Membru preistoric Group: Members Posts: 2.397 Joined: 23 January 03 From: Bucuresti ![]() |
http://www.idnesauto.ro/articol-nou/328/th...utride_561.html
Asta il am in plan. Cadrul pe care-l am acum e prea gros ca sa mai intre in vechiul 591..., pe care l-am baut, hac! Roata nu-i musai de depozitat in portbagaj. Exista si un accesoriu, care se monteaza tot pe bara de plafon si in care poti prinde roata. Are insa un dezavantaj, nu are antifurt, deci tebuie sa stai cu ochii pe el. Eu o sa-mi iau o husa din aia rotunda, pentru roata fata. This post has been edited by VladG: 23 Mar 2016, 16:37 |
--------------------
Ex Dacia
SuperNova
--
- --
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 26th April 2025 - 01:35 |