Imbunatatiri Renault Fluence, Cazuri concrete, proiecte....ce ati schimba voi ?
![]() ![]() ![]() |
Imbunatatiri Renault Fluence, Cazuri concrete, proiecte....ce ati schimba voi ?
mezym |
![]()
Post
#211
|
||
![]() Mandru proprietar de Fluence Privilege 1,6 16v 2010 Group: Members Posts: 430 Joined: 29 December 13 ![]() |
Attached File(s) ![]() |
||
--------------------
Megane II Sedan
Fluence
- -
1.6 16v Expression 2006/ 1.6 16v Privilege 2010
|
|||
ali3n_cop |
![]()
Post
#212
|
![]() 🎲🎲 Group: Members Posts: 1.265 Joined: 28 May 12 From: 🏡 ![]() |
Haha, cum sa o vand? Am zis ca va prinde rugina la mine in garaj si asa se va intampla. Sunt realist si nu pot sa ridic in slavi un cazan construit pe o platforma low cost, fara antifonare si doar un strat subtire de vopsea. Imi fac treaba cu ea cand sunt prin oras iar in rest, la depou.
|
--------------------
Mercedes
Sprinter "Sārak Edition"
1998 The truth is out there
|
|
Piper101 |
![]()
Post
#213
|
Membru autentic Group: Members Posts: 344 Joined: 30 March 14 ![]() |
Hehehe, eu cand eram tanar flacau cu solenta mea de 1.4 75cp/950 kg si depaseam golfuri in prostie nu ma credea lumea. In a4a nu aveam adversar.
Partea buna e ca putini au logan 1,6 16v si mai putini ii dau pedala. Cei cu loganu is cu ochii pe consum deci nu va faceti griji. Chiar sunt curios cum merge un fluence benzinar. Ca la "bestia" mea daca ii dau niste rompetrol efix s 55 mananca jar nu ma depaseste nimic pana in 140 cp. Chiar nu ma pot plange de demaraj la drum lung si cred ca cei 25 cp in plus care ii are 75AIM sunt o placere si mai mare. |
--------------------
Renault
Fluence
Privilege 1.5 dci 105cp
|
|
ali3n_cop |
![]()
Post
#214
|
![]() 🎲🎲 Group: Members Posts: 1.265 Joined: 28 May 12 From: 🏡 ![]() |
AIM e in alta liga.
Daca locuiesti in Bucuresti sau pe raza Bucuresti-Buzau, poti sa iei rasnita mea la o proba, ca sa-ti potolesti curiozitatea. Te asigur ca nu va fi nimic spectaculos. |
--------------------
Mercedes
Sprinter "Sārak Edition"
1998 The truth is out there
|
|
Piper101 |
![]()
Post
#215
|
Membru autentic Group: Members Posts: 344 Joined: 30 March 14 ![]() |
Eu vietuiesc mai mult prin nord si vestul tarii deci nicio sansa. Oricum mersi de invitatie. In alta ordine de idei, Skoda Octavia venea in oferta cu motorul de 1.4 80 sau 85cp. Sunt curios cum era viata cu asemenea agregat. Sa apreciem totusi ca renault nu pune chiar niste motoare lesinate. Iar un fluence 1.6 incepe de la 11.000 euro. Orice s-ar spune e competitiv si pretul si masina.
This post has been edited by Piper101: 11 May 2014, 22:26 |
--------------------
Renault
Fluence
Privilege 1.5 dci 105cp
|
|
andri1940 |
![]()
Post
#216
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.741 Joined: 23 March 08 From: Pitesti ![]() |
Exista pe Twingo RS motor K4M de 133 CP. Modificarile costisitoare, dupa mine, nu se merita, un motor benzina aspirat nu se va compara niciodata cu un turbodiesel (sau benzina turbo) la senzatia de accelerare. Aspiratul trebuie turat serios sa ajunga sa dea ce are mai bun. Si inca ceva- orice modificari ai face, pentru crestere de putere se incearca imbunatatirea raspunsului sus in ture si cresterea puteriii maxime- cifra, dupa mine, destul de irelevanta. Cati dintre noi mergem cu 5-6000 ture constant? Pentru un sofer obisnuit e important ca masina sa traga de jos din ture, sa aiba un cuplu bun, deci un motor elastic.
Piper 101, am avut si eu Solenza si recunosc ca mergeam foarte tare uneori. Dar in depasiri nu ma sfiam sa-i dau a III-a sau chiar a II-a pana in 6000 ture. Deh, alte vremuri, n-as mai merge asa acum. |
--------------------
Renault
Laguna 2 1.8 16v
Dynamique 2002
|
|
mezym |
![]()
Post
#217
|
![]() Mandru proprietar de Fluence Privilege 1,6 16v 2010 Group: Members Posts: 430 Joined: 29 December 13 ![]() |
Piper, cand esti prin Tm da-mi un PM sa ne vedem.
Andri, unii preferam motoarele aspirate, fie ca vorbim de amarate de 1.6 fie de 3.0 sase cilindri in linie. Iar masina mea vede zilnic 6000 de turatii, asa ca o crestere de putere la pragul asta mie imi convine. Daca voiam raspuns jos atunci luam un motor turbo, indiferent ca ar fi fost diesel sau benzina. Daca as putea sa gasesc piesele performance pe care le-am enumerat in postarile anterioare, din punctul meu de vedere banii merita fiindca masina imi place mult si inca e noua. |
--------------------
Megane II Sedan
Fluence
- -
1.6 16v Expression 2006/ 1.6 16v Privilege 2010
|
|
andri1940 |
![]()
Post
#218
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.741 Joined: 23 March 08 From: Pitesti ![]() |
Mezym si mie imi plac aspiratele, sa nu se inteleaga gresit. Daca spui ca nu te sfiesti sa folosesti motorul in ture inalte, succes la modificari! Poti creste puterea pana la minim 133 CP, cum e pe Twingo RS. Daca motorul era Euro 3 raspunsul la acceleratie era foarte bun inca de la ture joase, dar asa vei simti imbunatatiri de la o turatie mai mare.
Uita-te pe graficele de jos si vei observa ca motorul de 133 cp are putere identica cu ce ai tu pe masina pana pe la 4000 ture. Apoi se observa diferentele: Attached thumbnail(s) diagrama_putere_K4M_VVT_110cp_Megane3.JPG ( Size: 40.94k ) Number of downloads: 602 diagrama_putere_K4M_RS_133CP.jpg ( Size: 42.67k ) Number of downloads: 614 |
--------------------
Renault
Laguna 2 1.8 16v
Dynamique 2002
|
|
75AIM |
![]()
Post
#219
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 691 Joined: 23 March 14 From: Constanta ![]() |
Stiti ce ma incantata pe mine la 1.6 dci? cuplul jos si consumul ca liniute nu fac si nici top speed nu-i dau apoi faptul ca pompa de joasa presiune este electrica in rezervor separata de pompa de inalta presiune deci adio probleme cu aerul pe instalatie sau desamorsarea peste noapte...si de ce sa nu spun si reprizele pe a IIa si a IIIa care sunt bestiale,cutia in schimb este lunga de la IIIa in sus chestie care la oras nu este prea confortabila.
Daca finisau mai bine antifonajul pe exterior si o vopsea ceva mai rezistenta iesea o masina excelenta,dar problemele astea se pot rezolva. |
--------------------
Renault
Fluence
- ex 99AIM
2013 Privilege,Clio 3 2007
|
|
ali3n_cop |
![]()
Post
#220
|
![]() 🎲🎲 Group: Members Posts: 1.265 Joined: 28 May 12 From: 🏡 ![]() |
75AIM, la tine, motorul acela..spala toate pacatele masinii
![]() 130 cp sunt mai mult decat suficienti pentru un Fluence, ai si cuplu.. |
--------------------
Mercedes
Sprinter "Sārak Edition"
1998 The truth is out there
|
|
cuki46 |
![]()
Post
#221
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 537 Joined: 3 February 13 ![]() |
imi plac discutiile astea...comparabil cu copii mici care cred ca machetutzele lor is masini de formula 1 si se intrec cu ele
![]() Fluence este o barca...foarte confortabila la viteze mici si pe drum drept. In curbe se rastoarna, iar directia...ii mai buna la jocurile cu masini. Franele nu is extraordinare iar stabilitatea cred ca depinde mult tare si de gume. Motoarele sunt pe masura...de aceea nu ai motor mai puternic de 140 cp, pentru ca sasiul si restul componentelor nu is facute sa duca putere mai mare. Eu personal nu recomand tuninig la un Fluence, mai ales la arhaicul 1.6 16V pentru ca diferenta majora intre 110CP si 140CP nu o sa se simta...la top speed nu cred ca va fi mare diferenta (daca nu modifici rapoartele din cutie)...iar daca totusi poti sa scoti mai mult de 140CP din motorul acela fara supraalimentare...atunci trebuie sa incepi sa umbli si la frane, stabilitate, suspensii etc. DAR daca esti fan si te tin buzunarele eu te incurajezi sa faci asta. Personal...daca m-as apuca din nou sa bat tara si strainatatiile in lung si in lat mi-as schimba masina asta in saptamana 2, cu un BMW 2l diesel si 180CP sau audi comparabil. Masina asta ii facuta mergi la lucru din punctu in A in punctul B si sa mergi de cateva ori pe an in concedii...altfel sa umbli prin romania ii nasol pentru ca te intinzi la viteza pentru depasiri si daca vezi o curba trebuie sa franezi cu franele slabe ca nu ajungi sa ai sentimentul ca te rastorni sau ca derapezi. Daca totusi ajungi sa mergi pe autostrazi...iara nu ii bine, pentru ca peste 130-140 nu mai ai confortul sonic iar masina peste 150 parca pierde jumate din kile si iti da impresia ca daca mai calci accelaratie mai pierde si cealalta jumatate. Sa nu vorbim de autostrada si vant...peste 120km/h ai impresia ca esti pe mare si tu incerci sa ti masina drept. Aer conditionat prost (bun in oras, prost daca stai mai mult de 1 h in masina), sistem audio ok pentru nivelul de zgomot din oras...la 150 tre sa-l dai tare si atunci se aude prost...scaune relativ ok, dar fara pic de sustinere laterala, dar macar ii bine ca inainte sa cazi pe scaunul pasagerului probabil ca masina va derapa sau se va rasturna. Eu iubesc masina asta pentru ca fac drumuri scurte si majoritate prin oras...dar de fiecare data cand plec in concediu si fac peste 200km incep toate cele de mai sus sa fie deranjante. In oras in schimb...masina este super, iar BMW-ul sau Audi-ul isi arata hibele. Mezyim...fa-i tuning, dar nu da mai mult de 1500-2000€ ca nu se merita. |
--------------------
2017 MB C220 /
2012 Fluence
2012
|
|
Piper101 |
![]()
Post
#222
|
Membru autentic Group: Members Posts: 344 Joined: 30 March 14 ![]() |
Foarte bine ca e "barca" si e inalta. Pe drumurile noastre e perfecta. Eu in extra urban circul cu 110 si deseori ajung la 130 pentru ca trebuie sa depasesc alti melci sa mentin 110. LA vitezele astea nu am emotii deloc. Evident, in curbele stranse si periculoase eu nu am vazut nici masini premium care sa nu puna frana pana la 80 ci sa continue cu 110. Ca sa poti lua curbele asa strans iti trebuie o masina sport, poate cu megane rs ar merge dar prefer sa merg confortabil decat sa-mi clantane dintii. Mai mergeti si cu alte masini setate pe confort si veti vedea ca dracul nu e asa de negru la fluence. Eu inainte sa iau masina am testat ford focus 1.6 tdci 110 cp varianta 2011. Sincer nu mi-a placut si nu cred ca este peste fluence. Poate modelul nou sa fie peste dar generatia anteriora sigur nu.
Agregatul meu are xenon si in proiectoare (nu le-am montat eu). Avantaje: vezi carute biciclisti de la 1 km departare si orice pasarica din copaci, inclusiv tiristii din cabine ii vezi. Dezavantaje: sunt suparatoare pentru ceilalti din trafic desi se vede frumos impreuna cu xenonul original. Eu le aprind foarte rar,deci nu le recomand. |
--------------------
Renault
Fluence
Privilege 1.5 dci 105cp
|
|
ali3n_cop |
![]()
Post
#223
|
![]() 🎲🎲 Group: Members Posts: 1.265 Joined: 28 May 12 From: 🏡 ![]() |
Te mai si lauzi de faptul ca ne orbesti in trafic, nu?
![]() cuki, daca te apuci sa faci tara, mai bine te orientezi catre un Duster sau Sandero Stepway. La ce drumuri avem, nu stiu cat o sa te tina "bemveul" sau "audile" ![]() This post has been edited by ali3n_cop: 12 May 2014, 13:14 |
--------------------
Mercedes
Sprinter "Sārak Edition"
1998 The truth is out there
|
|
gotty |
![]()
Post
#224
|
![]() fagocer™ haituit Group: Members Posts: 4.627 Joined: 20 August 07 From: oriunde vreti voi.... ![]() |
QUOTE(Piper101 @ 11 May 2014, 21:59) Hehehe, eu cand eram tanar flacau cu solenta mea de 1.4 75cp/950 kg si depaseam golfuri in prostie nu ma credea lumea. In a4a nu aveam adversar. Partea buna e ca putini au logan 1,6 16v si mai putini ii dau pedala. Cei cu loganu is cu ochii pe consum deci nu va faceti griji. Chiar sunt curios cum merge un fluence benzinar. Ca la "bestia" mea daca ii dau niste rompetrol efix s 55 mananca jar nu ma depaseste nimic pana in 140 cp. Permite mi sa ![]() |
--------------------
Private
Spice
Member
|
|
Piper101 |
![]()
Post
#225
|
Membru autentic Group: Members Posts: 344 Joined: 30 March 14 ![]() |
@ali3n_cop: Nu ma laud tocmai am spus ca nu le folosesc si nu le recomand. Asa am luat masina. Si pt ca suntem pe subiectul "imbunatatiri fluence" am dat o recomandare. Citeste integral daca tot citesti.
@gotty: Era si niste ironie acolo deci e bine ca te-ai amuzat. |
--------------------
Renault
Fluence
Privilege 1.5 dci 105cp
|
|
cuki46 |
![]()
Post
#226
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 537 Joined: 3 February 13 ![]() |
QUOTE(ali3n_cop @ 12 May 2014, 13:14) cuki, daca te apuci sa faci tara, mai bine te orientezi catre un Duster sau Sandero Stepway. La ce drumuri avem, nu stiu cat o sa te tina "bemveul" sau "audile" ![]() dupa care is back to square one...motor zero, stabilitate praf, frane facute din branza, confort inexistent (comp cu anii 80) si pe langa asta, zero siguranta...sa ma rog 3 stele. Bemveul si Audiile nu este un "must" sunt doar o referinta...de ex. noua mazda 6 mi-ar face cu ochiul, passatul este ok...noul Superb este ok...in principiu masini pe care poti pune motoare de 2-2.5-3l diesel. Din pacate aici Renault nu mai investeste...ei isi scot banii din clio si megan acuma, restu is chestii pentru pietele de nisa...la motoare mici is foarte buni, motoare mari i-au lasat pe altii sa faca. |
--------------------
2017 MB C220 /
2012 Fluence
2012
|
|
Piper101 |
![]()
Post
#227
|
Membru autentic Group: Members Posts: 344 Joined: 30 March 14 ![]() |
Are si reno 3.0 v6 dci. Pe Latitude. Un fel de fluence de lux.
This post has been edited by Piper101: 12 May 2014, 15:09 |
--------------------
Renault
Fluence
Privilege 1.5 dci 105cp
|
|
mezym |
![]()
Post
#228
|
![]() Mandru proprietar de Fluence Privilege 1,6 16v 2010 Group: Members Posts: 430 Joined: 29 December 13 ![]() |
http://imprensa.renault.com.br/page/fichas/ficha-fluence
![]() Cuki, de la 1.5 95 de cai zici ca sari direct la 535d? ![]() Imi cer scuze, da daca esti asa orientat spre well-being si ai un venit in crestere de la cei 900 de euro net lunari actuali, cum de nu ai cumparat macar un Dinamique si-ai preferat amaratul ala de Expression? Read it and weep! Ps: din cauza astora ca tine de divinizeaza masina germana inca ma uit spre Lagune GT, Megane Estate GT, RS-uri in cinci usi. This post has been edited by mezym: 12 May 2014, 16:15 |
--------------------
Megane II Sedan
Fluence
- -
1.6 16v Expression 2006/ 1.6 16v Privilege 2010
|
|
ali3n_cop |
![]()
Post
#229
|
![]() 🎲🎲 Group: Members Posts: 1.265 Joined: 28 May 12 From: 🏡 ![]() |
QUOTE(Piper101 @ 12 May 2014, 15:30) @ali3n_cop: Nu ma laud tocmai am spus ca nu le folosesc si nu le recomand. Asa am luat masina. Si pt ca suntem pe subiectul "imbunatatiri fluence" am dat o recomandare. Citeste integral daca tot citesti. . Deci, le recomanzi sau nu?...ca eu nu am inteles nimic din ce ai scris aici ![]() Ps: eu am citit corect, tu ai scris integral? ![]() This post has been edited by ali3n_cop: 12 May 2014, 17:07 |
--------------------
Mercedes
Sprinter "Sārak Edition"
1998 The truth is out there
|
|
cuki46 |
![]()
Post
#230
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 537 Joined: 3 February 13 ![]() |
QUOTE(mezym @ 12 May 2014, 16:07) http://imprensa.renault.com.br/page/fichas/ficha-fluence ![]() Cuki, de la 1.5 95 de cai zici ca sari direct la 535d? ![]() Imi cer scuze, da daca esti asa orientat spre well-being si ai un venit in crestere de la cei 900 de euro net lunari actuali, cum de nu ai cumparat macar un Dinamique si-ai preferat amaratul ala de Expression? Read it and weep! Ps: din cauza astora ca tine de divinizeaza masina germana inca ma uit spre Lagune GT, Megane Estate GT, RS-uri in cinci usi. Unde dai si unde crapa ![]() Din cauza mea tu acuma incerci sa-ti tunezi masina ca nu ai ajuns sau nu ai vrut o germana si hopa constati ca 110cp nu iti ajung. Uite ca nici mie acuma cativa ani nu imi ajungeau astia 90cp care ii am acuma (atata aveam pe motocicleta), dar s-au schimbat anumite chestii iar acuma ma duc 10km pana la servici si inapoi zilnic. Daca am delegatii, le am in afara si acolo zbor urmand sa inchiriez masina. Dar daca maine trebuie din nou sa ma apuc sa umblu cu masina zeci de mii de km anual, stai chill ca nu as face-o in Fluence. Parerea mea ii ca masina asta este buna, dar este limitata. Daca vrei masina de fuga, ai incurcat borcanele rau de tot...si decat sa stai si sa faci tuning sau alte dracovenii mai bine te scapi de ea si iti cumperi ceva ce macar o suspensie independeta pe spate iti ofera. Chestia cu motoarele mari se refera doar la simplu fapt ca anumiti producatori de masini/motoare din aia scot cascavalu asa ca daca maine mi-i se scoala sa imi cumpar un 3.0 V6 (in cluj ii numai vreo 2000 impozitu) nu ma duc la Renault sau la Citroen...ci ma duc la Mercedes, Audi, BMW, Jaguar etc. P.S. Expresion pentru ca Dinamiqua imi oferea doar un tempomat pentru 2000€ mai mult...iar mai mult de astia 14.500€ cat a fost cotetzu meu, eu nu as fi dat veci pururi pe un Fluence This post has been edited by cuki46: 12 May 2014, 16:50 |
--------------------
2017 MB C220 /
2012 Fluence
2012
|
|
mezym |
![]()
Post
#231
|
![]() Mandru proprietar de Fluence Privilege 1,6 16v 2010 Group: Members Posts: 430 Joined: 29 December 13 ![]() |
Tempomat, jante aliaj, tapiterie mixta cu piele, alte antifonari, cartela, mizilicuri d-astea.
Vorbesti prea mult de saving money si asta se bate cap in cap cu visul tau de-a fi posesor de masina din clasa limuzina. Eu am spus pentru ce vreau mai multa putere si in ce conditii, racing-ul si alte smecherii le poti face doar cu un Renault Sport. Iar sa fii umilit de un Renault Sport suna foarte bine fiindca sunteti prea multi cu prea multe filme-n cap de Larry Flint. Deci, da, prefer oricand un Renault Sport in detrimentul oricarui audi. Problema e marca asta se vinde foarte prost si-atunci cand e vorba sa o mariti la randul tau observi ca faci mai mult un act de caritate decat o vanzare. |
--------------------
Megane II Sedan
Fluence
- -
1.6 16v Expression 2006/ 1.6 16v Privilege 2010
|
|
cuki46 |
![]()
Post
#232
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 537 Joined: 3 February 13 ![]() |
QUOTE(mezym @ 12 May 2014, 17:14) Tempomat, jante aliaj, tapiterie mixta cu piele, alte antifonari, cartela, mizilicuri d-astea. Vorbesti prea mult de saving money si asta se bate cap in cap cu visul tau de-a fi posesor de masina din clasa limuzina. Eu am spus pentru ce vreau mai multa putere si in ce conditii, racing-ul si alte smecherii le poti face doar cu un Renault Sport. Iar sa fii umilit de un Renault Sport suna foarte bine fiindca sunteti prea multi cu prea multe filme-n cap de Larry Flint. Deci, da, prefer oricand un Renault Sport in detrimentul oricarui audi. Problema e marca asta se vinde foarte prost si-atunci cand e vorba sa o mariti la randul tau observi ca faci mai mult un act de caritate decat o vanzare. Dupa cum spuneam...tempomat, jante am, piele nu ma intereseaza, de antifonari nu am auzit pana azi ca ar fi diferente, iar cartela...daca imi spui un avantaj fata de cheia tip briceag...dar acel avantaj impreuna cu tempomatul nu merita 2000€ (la vremea si momentul respectiv) Oricum tu le ai pe ale tale si nu vreau sa iti scot filmele din cap, dar nu poti compara un renault sport cu oricare audi...sau bmw. iar cat despre umilinta... Intai trebuie sa te simit umilit, eu sincer nu ma simt umilit pe drum de nimeni. Doi. Nu prea sunt Renault Sport pe drumuri, nici aici, nici in vest. Aici nu se vinde din cauza ca toti gandim ca Larry Flint, iar in vest se vand destule...dar alea majoritatea stau pe circuite si rar vezi un renault sport ca un all day car...pe cand un M sau un RS...mai se intalneste. Si uite asta conteaza pentru producator, ca pe el il interseaza sa vanda...nu ce parere are lumea despre clientii lor. |
--------------------
2017 MB C220 /
2012 Fluence
2012
|
|
mezym |
![]()
Post
#233
|
![]() Mandru proprietar de Fluence Privilege 1,6 16v 2010 Group: Members Posts: 430 Joined: 29 December 13 ![]() |
Iti mai lipseste si esp-ul, manerele usilor interioare (tu inchizi usa dintr-o scobitura), ornamente cromate proiectoare, portbagaj.
Nu ai bratele portbagajului imbracate in plastice, nici plastice pe pasajele rotilor. Pornire la buton nu ai, nici follow me home. Pe langa faptul ca e keyless cartela si o tii doar in buzunar,,din aia briceag nu poti sa aprinzi/stingi luminile. Nu ai nici oglinzi rabatabile electric, bandouri usi vopsite in culoarea caroseriei si nici manere cromate. Una peste alta meritau aia 2000 de euro. Dar, las-o balta si ia-ti Bmw-u. This post has been edited by mezym: 12 May 2014, 17:59 |
--------------------
Megane II Sedan
Fluence
- -
1.6 16v Expression 2006/ 1.6 16v Privilege 2010
|
|
ali3n_cop |
![]()
Post
#234
|
![]() 🎲🎲 Group: Members Posts: 1.265 Joined: 28 May 12 From: 🏡 ![]() |
Lasa-ma sa inchei eu acest review spectaculos despre Fluence..si sa-l cataloghez in cuvintele unui amic englez: a shity car
![]() |
--------------------
Mercedes
Sprinter "Sārak Edition"
1998 The truth is out there
|
|
Piper101 |
![]()
Post
#235
|
Membru autentic Group: Members Posts: 344 Joined: 30 March 14 ![]() |
QUOTE(ali3n_cop @ 12 May 2014, 17:34) Deci, le recomanzi sau nu?...ca eu nu am inteles nimic din ce ai scris aici ![]() Ps: eu am citit corect, tu ai scris integral? ![]() Acum, nu pot sa te invat sensul cuvintelor si punerea in context. Asta trebuia sa inveti la scoala, daca ai chiulit nu e vina mea. Vrei sa facem analiza pe text? Am recomandat sa nu se foloseasca xenon in proiectoare. Asta se numeste o recomandare. Daca omul vrea o marire de putere foarte bine. Masinile se modifica si se tuneaza de zeci de ani, indiferent de model. Nu inteleg de unde atata gica contra impotriva fluence. Masina este foarte ok pt ce ofera si cat costa. Si repet, costa 11.000 de euro in varianta de baza, daca mai adaugi tichet o scoti si mai bine. Aratati-mi voi la concurenta ce sedan poti lua in banii astia. Nimic. Doar masini mici. Daca unii din voi ati platit o suma mult mai mare si va simtit tepuiti nu e vina masinii. E pe undeva vina voastra. Se tot fac referiri la masinile premium. Eu cred ca voi nu stiti ce inseamna masina premium la intretinere. Sa vedeti distractie cand un set de cauciucuri e 3500 de lei, o revizie (doar filtre si ulei) 1000-1500 lei. La audi cutia aia automata mult dorita are prostu obicei ca nu e fiabila. Costa vreo 2000 euro doar. Si multe altele. Eu astept sa vad cum intetineti voi masinile astea cu veniturile de acum. Ca presupun ca nu aveti venituri de 2-3000 euro ca nu ati scrie pe aici ![]() Si lasa-ma sa te contrazic cu vorba englezului pentru ca este un review irlandez despre fluence iar cuvintele sunt de lauda. |
--------------------
Renault
Fluence
Privilege 1.5 dci 105cp
|
|
ali3n_cop |
![]()
Post
#236
|
![]() 🎲🎲 Group: Members Posts: 1.265 Joined: 28 May 12 From: 🏡 ![]() |
Deci, tre sa expun tot garaju' la profil ca sa iti arat ca am habar despre ceea ce scriu?
Da, cand sari din Logan, Peugeot 206 sau Citroen C3..intr-un Fluence, probabil ca simti o oarecare evolutie. Daca te urci in Fluence..dintr-o clasa premium, ramai deprimat total. E bucuria aia falsa pentru ca ai reusit sa-ti iei o masina noua la bani putini...dar pretul acela mic se va reflecta pe viitor in calitatea produsului achizitionat si devalorizarea rapida a acestuia. Nu vinde nimeni AUR la pret de ARGINT ![]() This post has been edited by ali3n_cop: 12 May 2014, 21:51 |
--------------------
Mercedes
Sprinter "Sārak Edition"
1998 The truth is out there
|
|
Piper101 |
![]()
Post
#237
|
Membru autentic Group: Members Posts: 344 Joined: 30 March 14 ![]() |
Pai te minti singur. Scrie pe undeva in brosura fluence ca ar vrea sa fie masina premium? Apropo, vezi ca VW Passat, Ford Mondeo astea nu sunt premium. Premium inseamna BMW Audi Mercedes in Europa. Cea mai ieftina masina premium e 30.000 euro, Un A4 chel cu 120 cp. Vezi vreo diferenta? Nu stiu cum se prezinta masina ta, dar a mea dupa 4 ani nu are greieri si e ingrijita. Am plimbat si proprietari de masini de 50k+ euro si nu mi-a zis nimeni ca am un cazan, dimpotriva le-a placut. Problema e la masina ta, si in general la cei ce au un fluence chel si au avut pretentii prea mari.
|
--------------------
Renault
Fluence
Privilege 1.5 dci 105cp
|
|
ali3n_cop |
![]()
Post
#238
|
![]() 🎲🎲 Group: Members Posts: 1.265 Joined: 28 May 12 From: 🏡 ![]() |
Unde am scris ca, Fluence este marca premium? Incep sa cred ca nu ai ce face si aberezi pe aici, pe bune. Tu citesti ce postezi sau ceea ce scriu altii, inainte sa dai dume?
|
--------------------
Mercedes
Sprinter "Sārak Edition"
1998 The truth is out there
|
|
Piper101 |
![]()
Post
#239
|
Membru autentic Group: Members Posts: 344 Joined: 30 March 14 ![]() |
QUOTE(ali3n_cop @ 12 May 2014, 22:50) Ce ai scris aici? De ce ai face o asemenea comparatie daca nu cumva in mintea ta e ideea ca fluence vrea sa para premium. Eu incercam sa port o discutie civilizata. Eu cred ca tu vorbesti pentru ca nu ai ce face. Eu am venit cu date si exemple concrete. Daca esti atat de dezamagit, eu zic sa migrezi pe forumul BMW si sa postezi acolo despre masina ta de vis. Si cu asta inchei discutia. This post has been edited by Piper101: 12 May 2014, 22:38 |
--------------------
Renault
Fluence
Privilege 1.5 dci 105cp
|
|
cuki46 |
![]()
Post
#240
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 537 Joined: 3 February 13 ![]() |
QUOTE(mezym @ 12 May 2014, 17:46) Iti mai lipseste si esp-ul, manerele usilor interioare (tu inchizi usa dintr-o scobitura), ornamente cromate proiectoare, portbagaj. Nu ai bratele portbagajului imbracate in plastice, nici plastice pe pasajele rotilor. Pornire la buton nu ai, nici follow me home. Pe langa faptul ca e keyless cartela si o tii doar in buzunar,,din aia briceag nu poti sa aprinzi/stingi luminile. Nu ai nici oglinzi rabatabile electric, bandouri usi vopsite in culoarea caroseriei si nici manere cromate. Una peste alta meritau aia 2000 de euro. Dar, las-o balta si ia-ti Bmw-u. Am si esp...si climatronic si mai multe cenzuraturi useless gen senzor lumina si ploaie, bluetooth etc. Etc. Cele enumerate de tine tot nu merita 2000€. Dupa cum spuneam...am tot ce ii important pentru mine...usa pot sa o inchid din scobitura...acasa am loc de parcare si la.servici la fel asa ca follow me.home numai ar consuma bateria...iar chestia cu oglinziile este buna...dar la Renault nu prea am incredere ca va functiona prea mult. Eu te sfatuiesc sa iti scoti capu peste dacii si renault si sa accepti ca alte masini is net superioare, pacat de unii ce le conduc, dar stai chill ca tragetul celor de la bmw sau audi nu este romania... |
--------------------
2017 MB C220 /
2012 Fluence
2012
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 1st August 2025 - 21:02 |