Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

4 Pages < 1 2 3 4 > 
Reply to this topicStart new topic

Outline · [ Standard ] · Linear+

Grea asteptarea...

bogdan_dsn
post 8 Jul 2010, 13:42
Post #31


Membru autentic


Group: Members
Posts: 730
Joined: 14 September 07
From: Cluj-Napoca




Am 130.000 km cu masina. Revizia am facut-o la un service agreat de catre Skoda. Un fost mecanic de acolo si-a facut service si eu acolo imi fac reviziile si tot. Si la tsi-ul de pe fabia cutia e in 5 rapoarte, doar polo are cutie cu 6 trepte. Am facut test drive pe fabia 1.2 tsi, 105CP si cutia avea 5 trepte.

This post has been edited by bogdan_dsn: 8 Jul 2010, 13:43


--------------------
Kia Ceed SW 1.4 TGDI 2020
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b76bgaarh
post 8 Jul 2010, 14:14
Post #32


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.966
Joined: 5 October 06
From: Bucuresti




aham... deci servise de cartier... noi comparam preturi de reprezentanta... ce imi place mie folclroul romanesc....

l


--------------------
Renault Megane sedan 04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI
Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_dsn
post 8 Jul 2010, 14:16
Post #33


Membru autentic


Group: Members
Posts: 730
Joined: 14 September 07
From: Cluj-Napoca




Da, la revizia de anul trecut ce am facut-o la skoda am dat ~500 ron. Nu mi se pare exagerat.

This post has been edited by bogdan_dsn: 8 Jul 2010, 14:17


--------------------
Kia Ceed SW 1.4 TGDI 2020
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cepy
post 8 Jul 2010, 14:38
Post #34


Membru


Group: Members
Posts: 199
Joined: 13 November 08





am un prieten cu o skoda fabia 2, motor de 1,2 60 cp,si pot sa-ti spun ca si eu si el ne facem reviziile la reprezentanta,si el iese dublu ca pret fata de mine.asta ca vorbeai de preturile la piese la frantuzoaice.


--------------------
renault ;kia clio symbol1.4 16v 98 cp ;kia ce'ed 1,4 16v 110cp 2002;2007 - ph08ued
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b97zai
post 8 Jul 2010, 14:52
Post #35


Membru


Group: Members
Posts: 172
Joined: 16 June 09
From: Bucuresti




asta e ce o fi o fi


--------------------
Skoda Fabia II 2010 Trend - B 251 RZV
nimeni nu moare virgin, viata i-o trage fiecaruia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dsign
post 8 Jul 2010, 14:54
Post #36


Led Tuning Man


Group: Members
Posts: 3.498
Joined: 24 November 03
From: Bucuresti




ce-mi place mie cand se dau unii cunoscatori...

Lucrez de cativa ani ca receptioner de service si prin mainile mele trec toate operatiunile din service. Eu calculez factura, asa ca nu inghit bazaconii gen 200 lei o revizie. Da, costa 200 lei un schimb de ulei cu tot cu filtru si manopera, poate. Cu ulei cumparat de la magazin si mecanic pe shants...

Colac peste pupaza, mai si vand piese, si stiu foarte clar ca daca iti cumperi ulei si filtre de calitate, sari peste 350 lei la un benzinar VAG.
Si daca tot o dam in after-market, piesele de Logan sunt mai ieftine decat la orice masina nemteasca. Asta e un lucru pe care nu mi-l explic.


--------------------
D Logan 2004 Preference 1.6MPI Egee - B 48 CUP
http://youtu.be/OQ-ukXOBfI4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b97zai
post 8 Jul 2010, 15:01
Post #37


Membru


Group: Members
Posts: 172
Joined: 16 June 09
From: Bucuresti




wacko.gif


--------------------
Skoda Fabia II 2010 Trend - B 251 RZV
nimeni nu moare virgin, viata i-o trage fiecaruia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
S4b1n
post 8 Jul 2010, 16:14
Post #38


Membru Symbolist


Group: Members
Posts: 937
Joined: 27 February 10
From: Craiova/Bucuresti




Mda, vad intradevar la date tehnice pe site la Skoda ca au toate motoarele de Fabia in 5 viteze blink.gif . Nu stiu de ce am ramas cu impresia ca masina din reprezentanta avea 6.


--------------------
Renault Symbol 1.5 dCi 62 kW 2007 - ~ 155000 km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
spy_oh_joy1389
post 8 Jul 2010, 18:11
Post #39


Megane zen și un mare plimbăreț


Group: Members
Posts: 3.879
Joined: 28 August 08
From: Sibiu




Poate nu erai obisnuit cu pozitionarea marsarierului si sa iti fi sarit in ochi ca fiind 6 trepte


QUOTE(Dsign @ 8 Jul 2010, 14:54)
ce-mi place mie cand se dau unii cunoscatori...

Lucrez de cativa ani ca receptioner de service si prin mainile mele trec toate operatiunile din service. Eu calculez factura, asa ca nu inghit bazaconii gen 200 lei o revizie. Da, costa 200 lei un schimb de ulei cu tot cu filtru si manopera, poate. Cu ulei cumparat de la magazin si mecanic pe shants...

Colac peste pupaza, mai si vand piese, si stiu foarte clar ca daca iti cumperi ulei si filtre de calitate, sari peste 350 lei la un benzinar VAG.
Si daca tot o dam in after-market, piesele de Logan sunt mai ieftine decat la orice masina nemteasca. Asta e un lucru pe care nu mi-l explic.
*



Multumim de lamuriri! tongue.gif


--------------------
Renault 2 x Megane 4 GT&Zen ||2017||2016
Hanlon's razor: "Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
slider2
post 8 Jul 2010, 21:20
Post #40


doar membru si atat


Group: Members
Posts: 3.630
Joined: 15 April 08




QUOTE(S4b1n @ 8 Jul 2010, 12:59)
Va cam grabiti sa ziceti ca motorul e o gluma. Are 6 viteze (ceea ce nu primesti la un 1,2 normal sau 1,4 si nici la diesel), ceea ce il face super economic. Iar turbo-ul cu atat mai mult nu e gluma. E vital pentru transmisia lunga pe care o are si pentru a avea cuplu suficient de jos pentru a putea merge cu a 6-a constant incepand cu 80 km/h lejer. Am mers cu unul de 105 cai si nu am putut sa-i reprosez nimic la motor, m-a uimit cat de bine putea sa traga. Presupun ca cel de 86 nu o sa fie chiar asa de sportiv, dar e un inlocuitor mai economic pentru 1,4 85 cai.
Sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea!
*



6 viteze la motoare mai putin potente sunt fix.... in general treapta a 6a e cam acelasi lucru cu a 5a. sau tu iti inchipui ca sunt aceleasi trepte ca si la cea in 5?? ai sa fii surprins dar nu e asa. sa zicem ca la o masina in 5 trepte schimbi la 3000rpm, la un benzinar asta ar insemna cam 110km/h in treapta a 5a la respectiva turatie. a avea 6 trepte nu inseamna ca la 110km/h sa cuplezi a 6a, ci vei avea in aceasta treapta la 3000rpm maxim 120km/h...

This post has been edited by slider2: 8 Jul 2010, 21:21


--------------------
symboala neagra 2008
mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Markos
post 8 Jul 2010, 21:23
Post #41


fost programator


Group: Members
Posts: 8.016
Joined: 27 October 05
From: Scursurești Vale




Culmea e ca pe Fabia 1.2 tsi 105CP se poate comanda cutie în 7 trepte icon_mrgreen.gif


--------------------
Reno Megan Privilej
"Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
slider2
post 8 Jul 2010, 21:35
Post #42


doar membru si atat


Group: Members
Posts: 3.630
Joined: 15 April 08




aia e dsg. macar aia schimba singura nu trebuie sa mesteci tu in ea, dar si acolo e un pic prea fortata nota. daca imi aduc aminte bine acum ceva timp a fost testata ibiza fr la fifth gear si chiar si in cazul motorului 1.4 tsi 160cp cele 7trepte sunt un pic cam multe...


--------------------
symboala neagra 2008
mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_dsn
post 8 Jul 2010, 22:13
Post #43


Membru autentic


Group: Members
Posts: 730
Joined: 14 September 07
From: Cluj-Napoca




@Dsign: Am pus ulei Mobil 5w40(asta respecta norma vw502.00), filtru de ulei si aer Ufi si de polen Mahle si m-a costat 295 lei. Probabil ca daca aveam nevoie de mai mult de 3 litri de ulei ma costa mai mult si am avut si reducere ca imi e prieten foarte bun mecanicul.

This post has been edited by bogdan_dsn: 8 Jul 2010, 22:16


--------------------
Kia Ceed SW 1.4 TGDI 2020
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cdadan
post 9 Jul 2010, 20:28
Post #44


fara turbo viata e pustiu


Group: Members
Posts: 5.202
Joined: 9 October 09
From: Cluj Napoca




QUOTE(Dsign @ 8 Jul 2010, 15:54)
nu inghit bazaconii gen 200 lei o revizie. Da, costa 200 lei un schimb de ulei cu tot cu filtru si manopera, poate. Cu ulei cumparat de la magazin si mecanic pe shants...
*


Corect, schimbul de ulei nu este acelasi lucru cu revizia. La revizie se face de fapt schimbul de ulei si eventual filtre, plus in reluare cateva verificari penibile, in urma carora se descopera doar uzuri mari la articulatii. Se lucreaza cu incetinitorul max. o ora si se factureaza 4 ore si jumatate, ca asa e in normativ ...
Apropo, uleiul se schimba altfel in reprezentanta decat pe sant? Eu am mers pentru revizie (adica schimb de ulei) in reprezentanta pentru ca am vrut stampila in carte, altfel operatiunea se executa gratuit (manopera inclusa la ulei si filtru, la magazinul de unde le-am achizitionat).

ontopic: b97zai nu-ti fa griji, ai facut o alegere foarte buna. Fabia II e cotata foarte bine in testele comparative. Nu exceleaza la vre-un capitol, dar puncteaza bine pe toata linia. E o masina foarte echilibrata in clasa ei. Cireasa de pe tort e motorasul, am vazut ce poate varianta de 105 cai pe Golf. La turatii domestice (pana in 3000) va presta mai bine decat un 1.6 aspirat. TSI-urile astea mici de la VAG sunt geniale, dupa parerea mea.
E suficient sa urmaresti fisa tehnica (acceleratie, viteza maxima) si o sa-ti dai seama ca fuge bine de tot. Iar la consum, ma risc sa dau un pronostic: foarte apropiat de valorile unui diesel. wink.gif Una peste alta o sa te convingi, e cu multe clase peste Solenza, sa nu mai zic de Matiz. Asteptare usoara!


--------------------
pegas de dame 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Markos
post 9 Jul 2010, 21:38
Post #45


fost programator


Group: Members
Posts: 8.016
Joined: 27 October 05
From: Scursurești Vale




E chiar si peste Espero, ai ales bine.


--------------------
Reno Megan Privilej
"Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dsign
post 10 Jul 2010, 01:38
Post #46


Led Tuning Man


Group: Members
Posts: 3.498
Joined: 24 November 03
From: Bucuresti




@cdadan, tocmai aia e, ca pentru o operatioune de 2 lei trebuie sa mergi la service autorizat si sa platesti 1.9h revizia simpla (schimb de ulei si filtre si verificari), asta pentru a-ti pastra garantia. In astfel de conditii, platesti o multime de bani pe manopera. Deci intretinere scumpa. Sa nu mai zic ca unii te cam obliga sa cumperi piesele de la ei.
In plus fata de shants, ti se mai pune un amarat de tester pe masina, in cazul de fata VAGCOM au toti mecanicii mai rasariti, fie ei de shants sau de autorizat...

Au fost cazuri in care s-au descioperit lucruri nasoale la revizie, care mai departe ar fi pus viata omului in pericol, dar aici cazurile sunt rare.

Service-urile Dacia sunt un fel de shants, in care daca esti putin atent unde trebuie, cheltuiesti foarte putini bani pe manopera.


Nu trebuie sa uitam ca sunt unele persoane care chiar nu se pricep la mecanica si pentru care verificarea nivelului uleiului de motor reprezinta ceea ce reprezinta pentru mine operatia pe cord deschis smile.gif - adica o enigma totala. Ei nu stiu la cine sa mearga, nu stiu ce trebuie sa faca, ei merg doar la service autorizat, care = intretinere scumpa.


Oricum ati dori sa o luati, momentan romaneasca noastra bate cam tot ce se poate in materie de preturi.


Cand vine nene masina aia? sa ne-o arati si noua

Apropo de motor, pe vremea cand lucram la Renault, isi luau oamenii Clio 3 1.2 16v, crezand ca au dat lovitura cu consumul. Cel putin asa scria pe hartie. Realitatea le dovedea insa altceva, motorul era mult prea gurmand... Lucrul asta era amplificat si de situatia motorului nerodat dar si de stilul "smuls" de condus al unora.

In cazul motorelor de VW sper sa fie o cu totul alta poveste, vad ca fac treaba buna cu noile lor motoare de capacitati mici.


--------------------
D Logan 2004 Preference 1.6MPI Egee - B 48 CUP
http://youtu.be/OQ-ukXOBfI4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b97zai
post 10 Jul 2010, 10:58
Post #47


Membru


Group: Members
Posts: 172
Joined: 16 June 09
From: Bucuresti




Ms mult de tot pt urari, masina ar trebui sa vina undeva la sf lunii augustsi cu siguranta ii voi face un jurnal si niste poze.Nu imi pare rau nici o secunda de alegerea facuta. biggrin.gif Bafta


--------------------
Skoda Fabia II 2010 Trend - B 251 RZV
nimeni nu moare virgin, viata i-o trage fiecaruia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aLecsunder
post 10 Jul 2010, 16:33
Post #48


Membru...


Group: Members
Posts: 616
Joined: 27 October 09




Markos, in configuratia asta am condus un Polo. Motorul e surprinzator de placut iar cutia DSG2 e una dintre cele mai bune de pe piata.


--------------------
Ford Mondeo 2019 ST-Line
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
geomvp2nite
post 11 Jul 2010, 00:50
Post #49


.


Group: Members
Posts: 497
Joined: 6 September 09
From: Bucuresti




Felicitari in primul rand pentru masina! mi se pare o alegere buna, desi eu in banii aia nu ma gandeam la masina noua...dar eu nu sunt tu(sau ceva de genu' radmasa.gif )

Sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea!


PS: nicio masina nu e urata, trebuie doar putin TLC!!!

2009_skoda_fabia_super_2000_1_588x441.jpg ( Size: 59.5k ) Number of downloads: 798
skoda_fabia_s2000.jpg ( Size: 79.62k ) Number of downloads: 802
2418928277_6b65d8fc3c.jpg ( Size: 89.2k ) Number of downloads: 778
skoda_fabia_virtual_tuning_merluzo_text_1.jpg ( Size: 121.57k ) Number of downloads: 769



Jante si suspensie sport la primu' salariu, nu tongue.gif ?

This post has been edited by geomvp2nite: 11 Jul 2010, 00:52


--------------------
renault megane hb 1.6 16v 2004 sport dinamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andreiutzu
post 11 Jul 2010, 01:15
Post #50


Membru autentic


Group: Members
Posts: 530
Joined: 23 March 07




@Dsign la prima revizie la golanu din semnatura cu 16 volti revizia m-a dus la 253 de lei!
@b97zai sa o stapanesti sanatos fara evenimente si muuulti kilometrii fara proble!

This post has been edited by andreiutzu: 11 Jul 2010, 01:16


--------------------
Dacia Logan Laureate 2009 - DJ-04-ANN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cdadan
post 11 Jul 2010, 10:41
Post #51


fara turbo viata e pustiu


Group: Members
Posts: 5.202
Joined: 9 October 09
From: Cluj Napoca




Costul reviziilor nu e o sperietoare. Un pret bun ar fi vre-o 400 lei, iar scump ar fi probabil 700. Daca omul poate sa dea peste 10 mii de euro pe masina, nu va da faliment pentru 60-70 euro in plus, o data sau de doua ori pe an. Asta in cazul in care reviziile sunt scumpe.
Daca punem in balanta avantajele motorului mic (consum, taxe, impozite si rca mici,) eu estimez costuri in exploatare mai mult decat rezonabile. Plus taxa de prima inmatriculare zero, plus ca la VAG interventiile obligatorii la 15 mii sunt schimburi de ulei iar revizii cele la 30 mii.


--------------------
pegas de dame 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b97zai
post 12 Jul 2010, 07:06
Post #52


Membru


Group: Members
Posts: 172
Joined: 16 June 09
From: Bucuresti




Ms pt urari. Inainte de a ma hotari in a lua masina sau nu, m-am gandit la absolut toate costurile si am ajuns la concluzia ca o pot lua si intretine.


--------------------
Skoda Fabia II 2010 Trend - B 251 RZV
nimeni nu moare virgin, viata i-o trage fiecaruia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b97zai
post 5 Oct 2010, 09:35
Post #53


Membru


Group: Members
Posts: 172
Joined: 16 June 09
From: Bucuresti




Asteptarea a luat sfarsit acum vreo 3 sapt, insa nu am avut timp sa fac un jurnal. Ca impresii dupa prima 1000 km, ce pot sa zic ca sunt fff multumit de masina, cum trage, confort, fiabilitate, e cam tot ce mi-am dorit de la o masina.Motorul de 1.2 TSI este minunat, chiar isi merita banii. Pana acum am apucat sa ii pun folie omologata, xenon si pozitii pe leduri. Luna asta sau cealalta cel tarziu sper sa apuc sa ii fac plafonul negru. Astept parerile voastre bune/rele. Bafta si cat mai multi km.

Attached thumbnail(s)
Imag002.jpg ( Size: 281.49k ) Number of downloads: 394
Imag017.jpg ( Size: 244.9k ) Number of downloads: 713
Imag011.jpg ( Size: 273.42k ) Number of downloads: 392
Imag016.jpg ( Size: 435.48k ) Number of downloads: 409
Imag007.jpg ( Size: 250.22k ) Number of downloads: 283
Imag009.jpg ( Size: 272.53k ) Number of downloads: 266
Imag020.jpg ( Size: 274.39k ) Number of downloads: 254
Imag004.jpg ( Size: 264.67k ) Number of downloads: 188
Imag005.jpg ( Size: 263.59k ) Number of downloads: 172
Imag006.jpg ( Size: 255.24k ) Number of downloads: 176
Imag008.jpg ( Size: 248.01k ) Number of downloads: 176
Imag019.jpg ( Size: 222.18k ) Number of downloads: 207


--------------------
Skoda Fabia II 2010 Trend - B 251 RZV
nimeni nu moare virgin, viata i-o trage fiecaruia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
A l e x
post 5 Oct 2010, 09:51
Post #54


Showing the fangs of rage


Group: Moderatori
Posts: 5.413
Joined: 28 May 06




S-o stapanesti sanatos si fara evenimente.

Si ca idee, este o opera de arta pe langa porcaria de Fabia I, dar gusturile nu se discuta (ma refer la colegii care te-au tot atacat pe prima pagina)


--------------------
. . .
No remorse, no repent.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b97zai
post 5 Oct 2010, 09:55
Post #55


Membru


Group: Members
Posts: 172
Joined: 16 June 09
From: Bucuresti




Mersi mult, referitor la "atacurile" colegilor, fiecare cu gusturile si cu parerile lui, eu sunt multumit de alegerea pe care am facut-o. Bafta


--------------------
Skoda Fabia II 2010 Trend - B 251 RZV
nimeni nu moare virgin, viata i-o trage fiecaruia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aLecsunder
post 5 Oct 2010, 10:19
Post #56


Membru...


Group: Members
Posts: 616
Joined: 27 October 09




Pune-i jante pe 16" - 17" si renunta la ideea plafonului negru.


--------------------
Ford Mondeo 2019 ST-Line
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b97zai
post 5 Oct 2010, 10:23
Post #57


Membru


Group: Members
Posts: 172
Joined: 16 June 09
From: Bucuresti




Jante o sa-i pun dar deocamdata nu mai am "timp" biggrin.gif . La plafon nu stiu ma tot gandesc ce sa-i fac.


--------------------
Skoda Fabia II 2010 Trend - B 251 RZV
nimeni nu moare virgin, viata i-o trage fiecaruia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Maskatu
post 5 Oct 2010, 10:26
Post #58


Logan 0.9 TCE


Group: Moderatori DaciaClub
Posts: 13.974
Joined: 2 July 08
From: zuzu




QUOTE(aLecsunder @ 5 Oct 2010, 11:19)
Pune-i jante pe 16" - 17" si renunta la ideea plafonului negru.
*

+1


--------------------
Dacia Logan 0.9 TCE - 2019 - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b97zai
post 5 Oct 2010, 10:28
Post #59


Membru


Group: Members
Posts: 172
Joined: 16 June 09
From: Bucuresti




Hmmmm ma cam puneti pe ganduri biggrin.gif . Ati putea sa-mi dati si cateva argumente/motive?


--------------------
Skoda Fabia II 2010 Trend - B 251 RZV
nimeni nu moare virgin, viata i-o trage fiecaruia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Maskatu
post 5 Oct 2010, 10:34
Post #60


Logan 0.9 TCE


Group: Moderatori DaciaClub
Posts: 13.974
Joined: 2 July 08
From: zuzu




Deja consider moda asta a colatului plafonului/capotei/hayonului, ca fiind "fumata". Nu zic ca poate nu ar arata bine cu folia, dar in 1-2 ani folia o sa se faca varza de zgarieturi, si de dat jos nu se da chiar atat de usor. Va ramane lipiciul uscat, dar asta nu ar fi o problema mare, pentru ca exista un spray special care se aplica pe urmele de lipici, si il transforma intr-un fel de "mucoasa".

Pe langa asta in 1-2 ani o sa inceapa sa se traga, si se vor vedea marginile cum se strang, iar daca iti pica o pietricica sau o crenguta mai mare pe ea si o fisureaza 2-3 mm, de acolo in cateva luni se rupe direct si ramai cu o mare linie/gaura prin care vei vedea plafonul alb.

Si ar fi pacat la cat de frumos arata in momentul de fata masinuta, sa o strici cu folia pe plafon. Este suficienta folia geamurilor, ii da un aer mai "agresiv", si poate pe viitor, un upgrade al jante.

This post has been edited by Maskatu: 5 Oct 2010, 10:34


--------------------
Dacia Logan 0.9 TCE - 2019 - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
4 Pages < 1 2 3 4 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 26th April 2025 - 18:34
Dacia