Grea asteptarea...
![]() ![]() |
Grea asteptarea...
bogdan_dsn |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 730 Joined: 14 September 07 From: Cluj-Napoca ![]() |
|
||
--------------------
Kia
Ceed SW 1.4 TGDI
2020
|
|||
b76bgaarh |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
aham... deci servise de cartier... noi comparam preturi de reprezentanta... ce imi place mie folclroul romanesc....
l |
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
bogdan_dsn |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 730 Joined: 14 September 07 From: Cluj-Napoca ![]() |
Da, la revizia de anul trecut ce am facut-o la skoda am dat ~500 ron. Nu mi se pare exagerat.
This post has been edited by bogdan_dsn: 8 Jul 2010, 14:17 |
--------------------
Kia
Ceed SW 1.4 TGDI
2020
|
|
cepy |
![]()
Post
#34
|
Membru Group: Members Posts: 199 Joined: 13 November 08 ![]() |
am un prieten cu o skoda fabia 2, motor de 1,2 60 cp,si pot sa-ti spun ca si eu si el ne facem reviziile la reprezentanta,si el iese dublu ca pret fata de mine.asta ca vorbeai de preturile la piese la frantuzoaice. |
--------------------
renault ;kia
clio symbol1.4 16v 98 cp ;kia ce'ed 1,4 16v 110cp
2002;2007
- ph08ued
|
|
b97zai |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru Group: Members Posts: 172 Joined: 16 June 09 From: Bucuresti ![]() |
asta e ce o fi o fi
|
--------------------
Skoda
Fabia II
2010 Trend
- B 251 RZV nimeni nu moare virgin, viata i-o trage fiecaruia
|
|
Dsign |
![]()
Post
#36
|
![]() Led Tuning Man Group: Members Posts: 3.498 Joined: 24 November 03 From: Bucuresti ![]() |
ce-mi place mie cand se dau unii cunoscatori...
Lucrez de cativa ani ca receptioner de service si prin mainile mele trec toate operatiunile din service. Eu calculez factura, asa ca nu inghit bazaconii gen 200 lei o revizie. Da, costa 200 lei un schimb de ulei cu tot cu filtru si manopera, poate. Cu ulei cumparat de la magazin si mecanic pe shants... Colac peste pupaza, mai si vand piese, si stiu foarte clar ca daca iti cumperi ulei si filtre de calitate, sari peste 350 lei la un benzinar VAG. Si daca tot o dam in after-market, piesele de Logan sunt mai ieftine decat la orice masina nemteasca. Asta e un lucru pe care nu mi-l explic. |
--------------------
D
Logan
2004 Preference 1.6MPI Egee
- B 48 CUP http://youtu.be/OQ-ukXOBfI4
|
|
b97zai |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru Group: Members Posts: 172 Joined: 16 June 09 From: Bucuresti ![]() |
![]() |
--------------------
Skoda
Fabia II
2010 Trend
- B 251 RZV nimeni nu moare virgin, viata i-o trage fiecaruia
|
|
S4b1n |
![]()
Post
#38
|
![]() Membru Symbolist Group: Members Posts: 937 Joined: 27 February 10 From: Craiova/Bucuresti ![]() |
Mda, vad intradevar la date tehnice pe site la Skoda ca au toate motoarele de Fabia in 5 viteze
![]() |
--------------------
Renault Symbol
1.5 dCi 62 kW
2007
- ~ 155000 km
|
|
spy_oh_joy1389 |
![]()
Post
#39
|
![]() Megane zen și un mare plimbăreț Group: Members Posts: 3.879 Joined: 28 August 08 From: Sibiu ![]() |
Poate nu erai obisnuit cu pozitionarea marsarierului si sa iti fi sarit in ochi ca fiind 6 trepte
QUOTE(Dsign @ 8 Jul 2010, 14:54) ce-mi place mie cand se dau unii cunoscatori... Lucrez de cativa ani ca receptioner de service si prin mainile mele trec toate operatiunile din service. Eu calculez factura, asa ca nu inghit bazaconii gen 200 lei o revizie. Da, costa 200 lei un schimb de ulei cu tot cu filtru si manopera, poate. Cu ulei cumparat de la magazin si mecanic pe shants... Colac peste pupaza, mai si vand piese, si stiu foarte clar ca daca iti cumperi ulei si filtre de calitate, sari peste 350 lei la un benzinar VAG. Si daca tot o dam in after-market, piesele de Logan sunt mai ieftine decat la orice masina nemteasca. Asta e un lucru pe care nu mi-l explic. Multumim de lamuriri! ![]() |
--------------------
Renault
2 x Megane 4 GT&Zen
||2017||2016 Hanlon's razor: "Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity."
|
|
slider2 |
![]()
Post
#40
|
![]() doar membru si atat Group: Members Posts: 3.630 Joined: 15 April 08 ![]() |
QUOTE(S4b1n @ 8 Jul 2010, 12:59) Va cam grabiti sa ziceti ca motorul e o gluma. Are 6 viteze (ceea ce nu primesti la un 1,2 normal sau 1,4 si nici la diesel), ceea ce il face super economic. Iar turbo-ul cu atat mai mult nu e gluma. E vital pentru transmisia lunga pe care o are si pentru a avea cuplu suficient de jos pentru a putea merge cu a 6-a constant incepand cu 80 km/h lejer. Am mers cu unul de 105 cai si nu am putut sa-i reprosez nimic la motor, m-a uimit cat de bine putea sa traga. Presupun ca cel de 86 nu o sa fie chiar asa de sportiv, dar e un inlocuitor mai economic pentru 1,4 85 cai. Sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea! 6 viteze la motoare mai putin potente sunt fix.... in general treapta a 6a e cam acelasi lucru cu a 5a. sau tu iti inchipui ca sunt aceleasi trepte ca si la cea in 5?? ai sa fii surprins dar nu e asa. sa zicem ca la o masina in 5 trepte schimbi la 3000rpm, la un benzinar asta ar insemna cam 110km/h in treapta a 5a la respectiva turatie. a avea 6 trepte nu inseamna ca la 110km/h sa cuplezi a 6a, ci vei avea in aceasta treapta la 3000rpm maxim 120km/h... This post has been edited by slider2: 8 Jul 2010, 21:21 |
--------------------
symboala
neagra
2008 mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
|
|
Markos |
![]()
Post
#41
|
![]() fost programator Group: Members Posts: 8.016 Joined: 27 October 05 From: Scursurești Vale ![]() |
Culmea e ca pe Fabia 1.2 tsi 105CP se poate comanda cutie în 7 trepte
![]() |
--------------------
Reno
Megan
Privilej "Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
|
|
slider2 |
![]()
Post
#42
|
![]() doar membru si atat Group: Members Posts: 3.630 Joined: 15 April 08 ![]() |
aia e dsg. macar aia schimba singura nu trebuie sa mesteci tu in ea, dar si acolo e un pic prea fortata nota. daca imi aduc aminte bine acum ceva timp a fost testata ibiza fr la fifth gear si chiar si in cazul motorului 1.4 tsi 160cp cele 7trepte sunt un pic cam multe...
|
--------------------
symboala
neagra
2008 mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
|
|
bogdan_dsn |
![]()
Post
#43
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 730 Joined: 14 September 07 From: Cluj-Napoca ![]() |
@Dsign: Am pus ulei Mobil 5w40(asta respecta norma vw502.00), filtru de ulei si aer Ufi si de polen Mahle si m-a costat 295 lei. Probabil ca daca aveam nevoie de mai mult de 3 litri de ulei ma costa mai mult si am avut si reducere ca imi e prieten foarte bun mecanicul.
This post has been edited by bogdan_dsn: 8 Jul 2010, 22:16 |
--------------------
Kia
Ceed SW 1.4 TGDI
2020
|
|
cdadan |
![]()
Post
#44
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
QUOTE(Dsign @ 8 Jul 2010, 15:54) nu inghit bazaconii gen 200 lei o revizie. Da, costa 200 lei un schimb de ulei cu tot cu filtru si manopera, poate. Cu ulei cumparat de la magazin si mecanic pe shants... Corect, schimbul de ulei nu este acelasi lucru cu revizia. La revizie se face de fapt schimbul de ulei si eventual filtre, plus in reluare cateva verificari penibile, in urma carora se descopera doar uzuri mari la articulatii. Se lucreaza cu incetinitorul max. o ora si se factureaza 4 ore si jumatate, ca asa e in normativ ... Apropo, uleiul se schimba altfel in reprezentanta decat pe sant? Eu am mers pentru revizie (adica schimb de ulei) in reprezentanta pentru ca am vrut stampila in carte, altfel operatiunea se executa gratuit (manopera inclusa la ulei si filtru, la magazinul de unde le-am achizitionat). ontopic: b97zai nu-ti fa griji, ai facut o alegere foarte buna. Fabia II e cotata foarte bine in testele comparative. Nu exceleaza la vre-un capitol, dar puncteaza bine pe toata linia. E o masina foarte echilibrata in clasa ei. Cireasa de pe tort e motorasul, am vazut ce poate varianta de 105 cai pe Golf. La turatii domestice (pana in 3000) va presta mai bine decat un 1.6 aspirat. TSI-urile astea mici de la VAG sunt geniale, dupa parerea mea. E suficient sa urmaresti fisa tehnica (acceleratie, viteza maxima) si o sa-ti dai seama ca fuge bine de tot. Iar la consum, ma risc sa dau un pronostic: foarte apropiat de valorile unui diesel. ![]() |
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
Markos |
![]()
Post
#45
|
![]() fost programator Group: Members Posts: 8.016 Joined: 27 October 05 From: Scursurești Vale ![]() |
E chiar si peste Espero, ai ales bine.
|
--------------------
Reno
Megan
Privilej "Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
|
|
Dsign |
![]()
Post
#46
|
![]() Led Tuning Man Group: Members Posts: 3.498 Joined: 24 November 03 From: Bucuresti ![]() |
@cdadan, tocmai aia e, ca pentru o operatioune de 2 lei trebuie sa mergi la service autorizat si sa platesti 1.9h revizia simpla (schimb de ulei si filtre si verificari), asta pentru a-ti pastra garantia. In astfel de conditii, platesti o multime de bani pe manopera. Deci intretinere scumpa. Sa nu mai zic ca unii te cam obliga sa cumperi piesele de la ei.
In plus fata de shants, ti se mai pune un amarat de tester pe masina, in cazul de fata VAGCOM au toti mecanicii mai rasariti, fie ei de shants sau de autorizat... Au fost cazuri in care s-au descioperit lucruri nasoale la revizie, care mai departe ar fi pus viata omului in pericol, dar aici cazurile sunt rare. Service-urile Dacia sunt un fel de shants, in care daca esti putin atent unde trebuie, cheltuiesti foarte putini bani pe manopera. Nu trebuie sa uitam ca sunt unele persoane care chiar nu se pricep la mecanica si pentru care verificarea nivelului uleiului de motor reprezinta ceea ce reprezinta pentru mine operatia pe cord deschis ![]() Oricum ati dori sa o luati, momentan romaneasca noastra bate cam tot ce se poate in materie de preturi. Cand vine nene masina aia? sa ne-o arati si noua Apropo de motor, pe vremea cand lucram la Renault, isi luau oamenii Clio 3 1.2 16v, crezand ca au dat lovitura cu consumul. Cel putin asa scria pe hartie. Realitatea le dovedea insa altceva, motorul era mult prea gurmand... Lucrul asta era amplificat si de situatia motorului nerodat dar si de stilul "smuls" de condus al unora. In cazul motorelor de VW sper sa fie o cu totul alta poveste, vad ca fac treaba buna cu noile lor motoare de capacitati mici. |
--------------------
D
Logan
2004 Preference 1.6MPI Egee
- B 48 CUP http://youtu.be/OQ-ukXOBfI4
|
|
b97zai |
![]()
Post
#47
|
![]() Membru Group: Members Posts: 172 Joined: 16 June 09 From: Bucuresti ![]() |
Ms mult de tot pt urari, masina ar trebui sa vina undeva la sf lunii augustsi cu siguranta ii voi face un jurnal si niste poze.Nu imi pare rau nici o secunda de alegerea facuta.
![]() |
--------------------
Skoda
Fabia II
2010 Trend
- B 251 RZV nimeni nu moare virgin, viata i-o trage fiecaruia
|
|
aLecsunder |
![]()
Post
#48
|
![]() Membru... Group: Members Posts: 616 Joined: 27 October 09 ![]() |
Markos, in configuratia asta am condus un Polo. Motorul e surprinzator de placut iar cutia DSG2 e una dintre cele mai bune de pe piata.
|
--------------------
Ford
Mondeo
2019 ST-Line
|
|
geomvp2nite |
![]()
Post
#49
|
![]() . Group: Members Posts: 497 Joined: 6 September 09 From: Bucuresti ![]() |
Felicitari in primul rand pentru masina! mi se pare o alegere buna, desi eu in banii aia nu ma gandeam la masina noua...dar eu nu sunt tu(sau ceva de genu'
![]() Sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea! PS: nicio masina nu e urata, trebuie doar putin TLC!!! 2009_skoda_fabia_super_2000_1_588x441.jpg ( Size: 59.5k ) Number of downloads: 798 skoda_fabia_s2000.jpg ( Size: 79.62k ) Number of downloads: 802 2418928277_6b65d8fc3c.jpg ( Size: 89.2k ) Number of downloads: 778 skoda_fabia_virtual_tuning_merluzo_text_1.jpg ( Size: 121.57k ) Number of downloads: 769 Jante si suspensie sport la primu' salariu, nu ![]() This post has been edited by geomvp2nite: 11 Jul 2010, 00:52 |
--------------------
renault
megane hb
1.6 16v 2004 sport dinamique
|
|
andreiutzu |
![]()
Post
#50
|
Membru autentic Group: Members Posts: 530 Joined: 23 March 07 ![]() |
@Dsign la prima revizie la golanu din semnatura cu 16 volti revizia m-a dus la 253 de lei!
@b97zai sa o stapanesti sanatos fara evenimente si muuulti kilometrii fara proble! This post has been edited by andreiutzu: 11 Jul 2010, 01:16 |
--------------------
Dacia Logan
Laureate
2009
- DJ-04-ANN
|
|
cdadan |
![]()
Post
#51
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
Costul reviziilor nu e o sperietoare. Un pret bun ar fi vre-o 400 lei, iar scump ar fi probabil 700. Daca omul poate sa dea peste 10 mii de euro pe masina, nu va da faliment pentru 60-70 euro in plus, o data sau de doua ori pe an. Asta in cazul in care reviziile sunt scumpe.
Daca punem in balanta avantajele motorului mic (consum, taxe, impozite si rca mici,) eu estimez costuri in exploatare mai mult decat rezonabile. Plus taxa de prima inmatriculare zero, plus ca la VAG interventiile obligatorii la 15 mii sunt schimburi de ulei iar revizii cele la 30 mii. |
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
b97zai |
![]()
Post
#52
|
![]() Membru Group: Members Posts: 172 Joined: 16 June 09 From: Bucuresti ![]() |
Ms pt urari. Inainte de a ma hotari in a lua masina sau nu, m-am gandit la absolut toate costurile si am ajuns la concluzia ca o pot lua si intretine.
|
--------------------
Skoda
Fabia II
2010 Trend
- B 251 RZV nimeni nu moare virgin, viata i-o trage fiecaruia
|
|
b97zai |
![]()
Post
#53
|
![]() Membru Group: Members Posts: 172 Joined: 16 June 09 From: Bucuresti ![]() |
Asteptarea a luat sfarsit acum vreo 3 sapt, insa nu am avut timp sa fac un jurnal. Ca impresii dupa prima 1000 km, ce pot sa zic ca sunt fff multumit de masina, cum trage, confort, fiabilitate, e cam tot ce mi-am dorit de la o masina.Motorul de 1.2 TSI este minunat, chiar isi merita banii. Pana acum am apucat sa ii pun folie omologata, xenon si pozitii pe leduri. Luna asta sau cealalta cel tarziu sper sa apuc sa ii fac plafonul negru. Astept parerile voastre bune/rele. Bafta si cat mai multi km.
Attached thumbnail(s) Imag002.jpg ( Size: 281.49k ) Number of downloads: 394 Imag017.jpg ( Size: 244.9k ) Number of downloads: 713 Imag011.jpg ( Size: 273.42k ) Number of downloads: 392 Imag016.jpg ( Size: 435.48k ) Number of downloads: 409 Imag007.jpg ( Size: 250.22k ) Number of downloads: 283 Imag009.jpg ( Size: 272.53k ) Number of downloads: 266 Imag020.jpg ( Size: 274.39k ) Number of downloads: 254 Imag004.jpg ( Size: 264.67k ) Number of downloads: 188 Imag005.jpg ( Size: 263.59k ) Number of downloads: 172 Imag006.jpg ( Size: 255.24k ) Number of downloads: 176 Imag008.jpg ( Size: 248.01k ) Number of downloads: 176 Imag019.jpg ( Size: 222.18k ) Number of downloads: 207 |
--------------------
Skoda
Fabia II
2010 Trend
- B 251 RZV nimeni nu moare virgin, viata i-o trage fiecaruia
|
|
A l e x |
![]()
Post
#54
|
![]() Showing the fangs of rage Group: Moderatori Posts: 5.413 Joined: 28 May 06 ![]() |
S-o stapanesti sanatos si fara evenimente.
Si ca idee, este o opera de arta pe langa porcaria de Fabia I, dar gusturile nu se discuta (ma refer la colegii care te-au tot atacat pe prima pagina) |
--------------------
.
.
. No remorse, no repent.
|
|
b97zai |
![]()
Post
#55
|
![]() Membru Group: Members Posts: 172 Joined: 16 June 09 From: Bucuresti ![]() |
Mersi mult, referitor la "atacurile" colegilor, fiecare cu gusturile si cu parerile lui, eu sunt multumit de alegerea pe care am facut-o. Bafta
|
--------------------
Skoda
Fabia II
2010 Trend
- B 251 RZV nimeni nu moare virgin, viata i-o trage fiecaruia
|
|
aLecsunder |
![]()
Post
#56
|
![]() Membru... Group: Members Posts: 616 Joined: 27 October 09 ![]() |
Pune-i jante pe 16" - 17" si renunta la ideea plafonului negru.
|
--------------------
Ford
Mondeo
2019 ST-Line
|
|
b97zai |
![]()
Post
#57
|
![]() Membru Group: Members Posts: 172 Joined: 16 June 09 From: Bucuresti ![]() |
Jante o sa-i pun dar deocamdata nu mai am "timp"
![]() |
--------------------
Skoda
Fabia II
2010 Trend
- B 251 RZV nimeni nu moare virgin, viata i-o trage fiecaruia
|
|
Maskatu |
![]()
Post
#58
|
![]() Logan 0.9 TCE Group: Moderatori DaciaClub Posts: 13.974 Joined: 2 July 08 From: zuzu ![]() |
|
--------------------
Dacia
Logan
0.9 TCE - 2019
- ---
|
|
b97zai |
![]()
Post
#59
|
![]() Membru Group: Members Posts: 172 Joined: 16 June 09 From: Bucuresti ![]() |
Hmmmm ma cam puneti pe ganduri
![]() |
--------------------
Skoda
Fabia II
2010 Trend
- B 251 RZV nimeni nu moare virgin, viata i-o trage fiecaruia
|
|
Maskatu |
![]()
Post
#60
|
![]() Logan 0.9 TCE Group: Moderatori DaciaClub Posts: 13.974 Joined: 2 July 08 From: zuzu ![]() |
Deja consider moda asta a colatului plafonului/capotei/hayonului, ca fiind "fumata". Nu zic ca poate nu ar arata bine cu folia, dar in 1-2 ani folia o sa se faca varza de zgarieturi, si de dat jos nu se da chiar atat de usor. Va ramane lipiciul uscat, dar asta nu ar fi o problema mare, pentru ca exista un spray special care se aplica pe urmele de lipici, si il transforma intr-un fel de "mucoasa".
Pe langa asta in 1-2 ani o sa inceapa sa se traga, si se vor vedea marginile cum se strang, iar daca iti pica o pietricica sau o crenguta mai mare pe ea si o fisureaza 2-3 mm, de acolo in cateva luni se rupe direct si ramai cu o mare linie/gaura prin care vei vedea plafonul alb. Si ar fi pacat la cat de frumos arata in momentul de fata masinuta, sa o strici cu folia pe plafon. Este suficienta folia geamurilor, ii da un aer mai "agresiv", si poate pe viitor, un upgrade al jante. This post has been edited by Maskatu: 5 Oct 2010, 10:34 |
--------------------
Dacia
Logan
0.9 TCE - 2019
- ---
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 26th April 2025 - 18:34 |