Consum Fluence, Pareri : consum, carburanti benzina si diesel
![]() ![]() ![]() |
Consum Fluence, Pareri : consum, carburanti benzina si diesel
ssilviu |
![]()
Post
#91
|
||
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|||
cenzunet |
![]()
Post
#92
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 44 Joined: 8 March 06 ![]() |
QUOTE(onlyone @ 26 May 2011, 18:55) nu sunt primul si nici ultimul, mai vezi pe aici... ultimii 2100 km mixt, dar preponderent extraurban consum: 6,72 iar urban este foarte posibil sa faci un consum mai bun chiar si tu. trebuie doar sa iti modifici un pic stilul de condus. in sensul ca in trafic nu e nevoie sa ai acceleratia apasata permanent, masina merge si daca mai iei piciorul de pe ea cand altii din fata ta pun frana, trebuie doar sa folosesti frana de motor + putina distanta fata de cel din fata ta. nu are rost sa accelerezi spre un semafor rosu sau spre un grup de masini oprite in trafic in fata ta. etc. nu trebuie sa scoti masina din viteza crezand ca faci economie daca mergi pe liber, injectoarele se opresc doar cand masina e in viteza in frana de motor am condus si prin bucuresti destul, fara ambuteiaje majore si tot am scos vreo 8. Folosesc frana de motor destul de des, nu sunt genul de sofer care se grabeste sa ajunga la semafor sau sa plece in tromba cand se face verde, dar nici genul de sofer care merge incet si incurca circulatia cand restul masinilor circula mai repede. In bucuresti, pur si simplu nu ai cum sa scoti un consum de 8 circuland ziua. Pe langa faptul ca e un oras aglomerat, sunt si multe semafoare, iar opririle si pornirile dese de pe loc consuma cel mai mult. In bucuresti consumul mediu real este pe undeva la 10-11 daca nu mergi sportiv. Si ca sa iti mai dau un exemplu si tatal meu are un consum mediu in oras de 10.5-11% pe o octavia 2 cu motor 1.6fsi 115cp. Chiar sunt curios cum merge un sofer cu un motor de 1.6 benzina prin bucuresti si scoate sub consumul dat de producator. |
--------------------
Renault
Fluence
2010 Expression 1.6 16v E5
|
|
aldoblaga |
![]()
Post
#93
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 12 October 09 ![]() |
Salut. Ma declar si eu fericitul posesor de Renault Fluence 1.5 dci 110CP manuala cu 6 trepte. N-am decat 420 de km rulati de cand am luat-o (acu vreo 5 zile) din showroom - si intr-un test foarte simplu - rulat 100 de km (de la 317.5km cu 21 de litri motorina consumati pana la 417.5km) de la Cluj pana la Campia Turzii (pe autostrada A3) si inapoi - cu o medie de 110km/h (cruise) am scos 4.9 Litri/100km (aveam 417.5 cu 25.9Litri motorina consumati). Eu sunt foarte multumit. In oras (Cluj) imi ia in jur de 6.7-7.0% iar extraurban pana acum 4.9 a fost cel mai mic consum (la 110km/h constant). Sunt in rodaj si nu voi depasi 110 prea curand, totodata conduc foarte economicos din fire, anticipand orice manevra din timp. Recomand tuturor un stil economicos de condus, de altfel. Desigur, uneori trebuie sa-i mai dai talpa, altfel risti sa ti se infunde toate:)) mai ales in cazul diesel-urilor.
Drum liber sa aveti si, mai ales, fara gropi! Cu stima. |
--------------------
Renault
Fluence - 1.5 DCI 110cp
Dynamique/2011
|
|
EndlessOne |
![]()
Post
#94
|
Membru incepator Group: Members Posts: 77 Joined: 16 May 11 ![]() |
S-o stapanesti bucuros si la propiu si l-a figurat!
Modul tau "economicos" nu prea merge la turbina, care nu economiseste daca nu-i turat motorul, prin simplu fapt ca nu-si face functia cum trebuie. Cu masinile turbo (fie benzina, sau motorina) maniera de conducere se schimba cu totul fata de ceea ce esti invatat pe motoarele normale. Ia zi-mi, ai apucat sa-i dai pe-a sasea? Cum se comporta motorul? |
--------------------
Renault
Fluence
2011
|
|
aldoblaga |
![]()
Post
#95
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 12 October 09 ![]() |
EndLessOne - Desigur ca in treapta a6a eram la 110km/h constant
![]() stima |
--------------------
Renault
Fluence - 1.5 DCI 110cp
Dynamique/2011
|
|
CristianFlorea |
![]()
Post
#96
|
Membru autentic Group: Members Posts: 298 Joined: 15 December 09 ![]() |
Sa o stapanesti sanatos. Pe langa masina din semnatura mai am un Sporttourer cu acelasi motor ca al tau 1.5 dci 110CP care are un consum mixt de 5,5 l/100 km. oras - 50%
Daca te dai la ea peste 130 - 140 km/h motorul devine gurmand. This post has been edited by CristianFlorea: 27 May 2011, 10:26 |
--------------------
Renault
Laguna GT line 2.0 dci
dec 2009 Ex: Megane III Sporttourer 1,5 dci 105CP
Actual: Renault Laguna 3 - 2.0 dci Actual: Skoda Octavia 3 - 2.0 tdi 150 CP mai 2014 |
|
aldoblaga |
![]()
Post
#97
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 12 October 09 ![]() |
Cristian - orice masina turata peste "kilometrii-economiei" (pana in 120-130 la unele modele) devine gurmanda, indiferent de motor. Sunt perfect constient. Eu nu prea merg la viteze dinastea, decat in depasiri, deci no problem la capit. asta. Stiu din experienta mea cu Renault Megane 2 hatch din 2005 ce tocmai l-am vandut ca si aia devenea gurmanda (ajungea undeva pe la 8L/100km daca treceai de 130 km/h. As vrea sa aflu mai multe pareri despre consumuri, sa speram ca se mai aboneaza posesori de fluence.
Toate cele bune. |
--------------------
Renault
Fluence - 1.5 DCI 110cp
Dynamique/2011
|
|
snake_adi |
![]()
Post
#98
|
Membru Group: Members Posts: 134 Joined: 27 September 10 From: Pitesti ![]() |
[quote=onlyone,26 May 2011, 18:55]
nu sunt primul si nici ultimul, mai vezi pe aici... ultimii 2100 km mixt, dar preponderent extraurban consum: 6,72 iar urban este foarte posibil sa faci un consum mai bun chiar si tu. trebuie doar sa iti modifici un pic stilul de condus. iti dau dreptate. cand merg cu masina si nu este foarte aglomerat, imi place sa anticipez urmatoarea miscare si sa las masina sa "curga", incercand in general o utilizare minima a pedalei de frana (care papa energia castigata la acceleratie). te ajuta f mult cu consumul. |
--------------------
>
Focus2008/Fluence 1.6 16v 110cp -
2010
- AG 001
|
|
aldoblaga |
![]()
Post
#99
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 12 October 09 ![]() |
Ok...sper sa fiu in topic - ieri mi-am facut un plin, inainte de care am pus o cutie intreaga de Diesel Kleen+Cetane Boost (si mai are ceva SlickDiesel - cica menit sa unga mai bine componentele interne). Astept sa vad daca imi scade consumu/se reduc zgomotele motorului. Are cineva ceva experienta in sensul asta ? cu Renault in general...nu ma refer neaparat la Fluence acum (fiind model prea nou/motor nou..din cate stiu). Am observat ca CB-ul raporteaza cam aiurea si uneori diferente foarte mari (la mers constant/turatii constante) la consumul curent...si nu inteleg de ce. Deasemenea, cand las la relanti motorul, dar masina e in miscare, pana ajunge sub 30km/h Consumul Curent mai raporteaza consum variabil de la 3.5 la 6litri/100 km
![]() ![]() Mersi, stima! |
--------------------
Renault
Fluence - 1.5 DCI 110cp
Dynamique/2011
|
|
snake_adi |
![]()
Post
#100
|
Membru Group: Members Posts: 134 Joined: 27 September 10 From: Pitesti ![]() |
QUOTE(aldoblaga @ 31 May 2011, 11:09) Deasemenea, cand las la relanti motorul, dar masina e in miscare, pana ajunge sub 30km/h Consumul Curent mai raporteaza consum variabil de la 3.5 la 6litri/100 km ![]() ![]() Mersi, stima! pentru ca ai consumul corelat cu viteza de deplasare, forta dezvoltata de motor si consumul instantaneu. valorile pe care le vezi tu sunt integrate. cand mergi pe liber, ai un consum la relanti care raportat la viteza de deplasare si cu cateva constante de corectie iti rezulta ce vezi. Cand esti in frana de motor, motorul se alimenteaza cu un minim de benzina, pentru al tine in functiune. forta cu care rotile trag de motor obliga injectorul sa injecteze foarte putina benzina, si atunci putinul corelat cu viteza, cu forta dezvoltata de motor, cu consumul iti da aproape 0,xx. xx sub o anunmita valoare nu mai este important pentru noi si este neglijat. pt CB, orice rezultat este adunat, mediat etc...si in general contorizat. este o intreaga teorie la CB. Am citit cateva posturi unde se specifica clar ca in frana de motor, nu consuma deloc. imposibil asa ceva!!! This post has been edited by snake_adi: 31 May 2011, 11:19 |
--------------------
>
Focus2008/Fluence 1.6 16v 110cp -
2010
- AG 001
|
|
DFA |
![]()
Post
#101
|
![]() moderator://DC/Logan Group: Moderatori Posts: 3.556 Joined: 30 September 05 From: Buzău, RO ![]() |
De ce să fie imposibil consum 0 în frână de motor?
Când ECU sesizează o sarcină negativă (frână de motor) închide injectoarele, deci combustibilul nu mai este injectat în cilindru, deci consum zero. Dacă sarcina nu este negativă atunci injectoarele se deschid, în mod normal, motorul consumă, atât cât are nevoie. Poți să detaliezi de ce ECU ar avea nevoie să mai injecteze combustibil în cilindru când nu este nevoie? Cu sarcină negativă ECU începe să re-deschidă injectoarele abia când motorul atinge turația de ralanti, pentru a preveni oprirea motorului. |
--------------------
Logan III Comfort
ECO-G 100cp
2021 sedan
- 27 Iul 2021 Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5 |
|
ssilviu |
![]()
Post
#102
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
De fapt începe să redeschidă injectoarele undeva pe la 1200 rpm, nu chiar ralanti, pentru a evita oprirea motorului (sau bâlbâirea lui) dacă în momentul ăla brusc apeși pe ambreiaj.
This post has been edited by ssilviu: 31 May 2011, 17:11 |
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
aldoblaga |
![]()
Post
#103
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 12 October 09 ![]() |
Si....atunci, daca ECU (ar trebui sa..) isi face(faca) treaba, de ce imi indica mie, pana ajunge sub 1200 turatii/min, cum ca ar consuma intre 3.5 si 6 litri% ? Ciudat...oricum, masina e in rodaj. Abia ce-am depasit 800 de km cu ea, intr-o sapt (de circulat preponderent in Cluj - doar un drum de Oradea am facut, dus intors, si o mica promenada pe A3). Astept sa vad ce "surprize" vis-a-vis de consum voi mai pati, dupa inca vreo 800 de km, cel putin. Ma gandesc sa o menajez la maxim cu turatiile si vitezele, doar pana in 1500 de km, pe urma sa incep s-o mai deschid. Ce-mi recomandati ?
Stima. |
--------------------
Renault
Fluence - 1.5 DCI 110cp
Dynamique/2011
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#104
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
Din cauza unor persoane ca tine au scos consumul instant de pe Logan.
|
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
DFA |
![]()
Post
#105
|
![]() moderator://DC/Logan Group: Moderatori Posts: 3.556 Joined: 30 September 05 From: Buzău, RO ![]() |
Din relatarea ta de mai sus eu înțeleg că :
1. Ești în mișcare, peste 30Km/h. 2. Nu mai apeși pe accelerație. 3. Aduci cutia de viteze la punctul mort (deci roțile nu mai sunt conectate la motor) 4. CB-ul îți spune că consumi X litri/100Km. E absolut normal să-ți arate acele valori, pentru că tu nu ești în frână de motor. Frâna de motor se face cu roțile conectate la motor, cu o treaptă de viteză selectată (nu pe liber), abia atunci CB-ul ți-ar afișa consum zero. |
--------------------
Logan III Comfort
ECO-G 100cp
2021 sedan
- 27 Iul 2021 Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5 |
|
EndlessOne |
![]()
Post
#106
|
Membru incepator Group: Members Posts: 77 Joined: 16 May 11 ![]() |
QUOTE(DFA @ 31 May 2011, 17:00) De ce să fie imposibil consum 0 în frână de motor? Din cauza ca nu-si mai are rost principiul de functionare al motoarelor cu scanteie. S-a vorbit peste tot de faza asta cu consum 0, care defapt e 0 si ceva si de aici confuzia ca-i absent. Daca ar fi absent, cum s-ar produce explozia care tine motorul in viata, cine mai misca pistoanele la motoarele pe benzina? QUOTE(ssilviu @ 1 Jun 2011, 08:27) E adevarat, dar omul nu stie, cum nu stie nici sa zica "multumesc" celor care-i ureaza sa stapaneasca masina bucuros, deci trebuie inteles ca atare. Confunda ralantiul cu frana de motor. Acum vreo 5 ani unii raportau consumuri (care erau instanturi) intre 15 si 25% ...in panta. De acolo s-a format ideea ca Logan consuma de rupe. Oricum DFA isi face exemplar treaba de moderator si i-a raspuns: QUOTE(DFA @ 1 Jun 2011, 08:28) Frâna de motor se face cu roțile conectate la motor, cu o treaptă de viteză selectată (nu pe liber), abia atunci CB-ul ți-ar afișa consum zero. Sau mai simplu, ramai in viteza si iei piciorul de pe acceleratie. |
--------------------
Renault
Fluence
2011
|
|
DFA |
![]()
Post
#107
|
![]() moderator://DC/Logan Group: Moderatori Posts: 3.556 Joined: 30 September 05 From: Buzău, RO ![]() |
QUOTE(EndlessOne @ 1 Jun 2011, 09:16) Din cauza ca nu-si mai are rost principiul de functionare al motoarelor cu scanteie. S-a vorbit peste tot de faza asta cu consum 0, care defapt e 0 si ceva si de aici confuzia ca-i absent. Daca ar fi absent, cum s-ar produce explozia care tine motorul in viata, cine mai misca pistoanele la motoarele pe benzina? În frână de motor pe el nu mai este nevoie să-l mai "țină în viață" nimeni, el este antrenat de roți, ungerea cu ulei se face, răcirea cu apă se face, pistoanele urcă și coboară în cilindru, supapele se închid și se deschid, dar injectoarele sunt închise atâta timp cât ECU vede sarcina negativă iar turația nu se apropie de cea de ralanti. |
--------------------
Logan III Comfort
ECO-G 100cp
2021 sedan
- 27 Iul 2021 Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5 |
|
EndlessOne |
![]()
Post
#108
|
Membru incepator Group: Members Posts: 77 Joined: 16 May 11 ![]() |
Pai e logic, toate cele enumerate de tine merg pt ca le antreneaza pistonul-vilbrochenul. Esti diesel, esti prin compresie, dar si compresia aia e data de motorina, ca altfel ce s-ar compresa.
E adevarat ca se merge la turatii mult mai joase, dar tot nu se poate vorbi de consum 0. Repet, e 0 virgula ceva. Fara ce-i dupa virgula se opresc toate ca nu mai au alimentare, pur si simplu le lipseste un element din ansamblul pentru functionare si ala-i cel vital. Faptul ca totusi inaintezi se numeste inertie, dupa care consumul tau 0 iti va opri motorul clar..tocmai ca-i lipseste combustibilul. Se spune impropriu "consum 0",normal ar fi "aproape 0", caci nu vorbim de perpetuum mobile aici. ![]() Am citit documentatii de toate felurile si certuri pe forumuri; nu s-a ajuns la un consens si mereu au fost doua tabere. Mecanic, deci tehnic nu exista consum 0, dar pt un CB e simplu sa-ti reduca tot la aproape zero si sa-ti afiseze 0 absolut. |
--------------------
Renault
Fluence
2011
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#109
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
Există domle consum 0. Evident că există. Mașina mai merge strict din enerție. Din momentul cinetic acumulat. Și pe măsură ce-l consumă scade din viteză.
Ba viteza poate să și crească, fără să se consume pic de combustibil, dacă ai componentă y a gravitației cu rol de tracțiune suficient de mare. Totul se rezumă la o simplă reprezentare a forțelor. Naiba, fizică de liceu maximum. This post has been edited by ssilviu: 1 Jun 2011, 16:43 |
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
EndlessOne |
![]()
Post
#110
|
Membru incepator Group: Members Posts: 77 Joined: 16 May 11 ![]() |
Atunci vrei sa spui consum 0 pe o perioada data( scurta) si asa mai vii de-acasa, dar aici se dicuta de mersul normal pe zeci de metri sa nu zic sute cu consum 0, gen mergem pe anticipatie si luam piciorul de pe acceleratie si hop, avem 0 pana la moarte.
Exact ce va ziceam, e de mult asta cu 0, pe mine m-a obosit si pe alt forum, so rest in peace! This post has been edited by EndlessOne: 1 Jun 2011, 17:00 |
--------------------
Renault
Fluence
2011
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#111
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
Depinde ce viteză ai, ce pantă, cât de lungă e, ce cx are mașina ta, ce presiune ai in pneuri. Poți merge cu consum 0 de la 0 m la infinit.
Eu cred că cel mai mult am mers vreun km. This post has been edited by ssilviu: 1 Jun 2011, 17:13 |
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
spy_oh_joy1389 |
![]()
Post
#112
|
![]() Megane zen și un mare plimbăreț Group: Members Posts: 3.879 Joined: 28 August 08 From: Sibiu ![]() |
QUOTE(EndlessOne @ 1 Jun 2011, 16:37) Pai e logic, toate cele enumerate de tine merg pt ca le antreneaza pistonul-vilbrochenul. Esti diesel, esti prin compresie, dar si compresia aia e data de motorina, ca altfel ce s-ar compresa. E adevarat ca se merge la turatii mult mai joase, dar tot nu se poate vorbi de consum 0. Repet, e 0 virgula ceva. Fara ce-i dupa virgula se opresc toate ca nu mai au alimentare, pur si simplu le lipseste un element din ansamblul pentru functionare si ala-i cel vital. Faptul ca totusi inaintezi se numeste inertie, dupa care consumul tau 0 iti va opri motorul clar..tocmai ca-i lipseste combustibilul. Se spune impropriu "consum 0",normal ar fi "aproape 0", caci nu vorbim de perpetuum mobile aici. ![]() Am citit documentatii de toate felurile si certuri pe forumuri; nu s-a ajuns la un consens si mereu au fost doua tabere. Mecanic, deci tehnic nu exista consum 0, dar pt un CB e simplu sa-ti reduca tot la aproape zero si sa-ti afiseze 0 absolut. Daca mergi de exemplu intr-a 4-a cu o inclinatie destul de mare ca motorul sa nu incetineasca masina o sa ai consum 0. Atat la benzina cat si la motorina nu mai injecteaza combustibil si atat! nu are niciun motiv sa se opreasca motorul pentru ca nu se inchid supapele(oricum le-ar distruge). Iti trage aer, ti-l comprima, ti-l incalzeste(mai tare la diesel), si ti-l scoate pe teava de esapament. Ce naiba, la cati oameni destepti lucreaza la proiectarea unui motor si a electronicii lui, crezi ca nu se puteau gandi ca nu-i nevoie la vale sa consumi combustibil? Perpetuum mobile nu e, pentru ca orice vale se termina si ca sa urci un deal consumi energie. |
--------------------
Renault
2 x Megane 4 GT&Zen
||2017||2016 Hanlon's razor: "Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity."
|
|
EndlessOne |
![]()
Post
#113
|
Membru incepator Group: Members Posts: 77 Joined: 16 May 11 ![]() |
Doar ca vad ca mai sunt pasionati... pana la urma imi spuneti ca rotile si cutia imping motorul sa functioneze? Ba mai mult pe compresie , ca la Diesel.
This post has been edited by EndlessOne: 1 Jun 2011, 19:11 |
--------------------
Renault
Fluence
2011
|
|
spy_oh_joy1389 |
![]()
Post
#114
|
![]() Megane zen și un mare plimbăreț Group: Members Posts: 3.879 Joined: 28 August 08 From: Sibiu ![]() |
Exact, imping pistoanele, doar ca nu exista explozie pentru ca nu ai combustibil. Compresie exista si la motoarele pe benzina numai ca se foloseste scanteia sa aprinzi benzina pentru ca nu se autoaprinde oricat ai comprima-o. Daca inclinatia e mai mica, motorul incepe sa incetineasca din cauza compresiei, daca e destul de mare, gravitatia e mai puternica decat forta necesara compresiei si accelerezi sau merge constant.
Si Clarkson spunea dar nu inteleg de ce ca o masina moderna nu foloseste niciun strop de combustibil intr-o curba. Probabil se referea la cazul in care folosesti frana de motor. |
--------------------
Renault
2 x Megane 4 GT&Zen
||2017||2016 Hanlon's razor: "Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity."
|
|
DFA |
![]()
Post
#115
|
![]() moderator://DC/Logan Group: Moderatori Posts: 3.556 Joined: 30 September 05 From: Buzău, RO ![]() |
EndlessOne, odată ce motorul nu mai primește combustibil (nu contează că e Otto sau Diesel) el rămâne conectat prin ambreiaj și cutie de viteze la roți, iar motorul, antrenat de roți consumă din inerția mașinii, astfel că din generator de energie devine consumator și se comportă ca o frână - de asta îi zice "frână de motor"...
E chiar așa greu de înțeles? Motorul va acționa ca o frână până la consumarea întregii inerții a mașinii, dar ECU, pentru a preveni oprirea motorului re-pornește injectarea de combustibil când turația motorului se apropie de cea de ralanti. Funcție de treapta în care ești în acel moment motorul va începe să intre într-un regim de funcționare instabil (tremuratul specific) - dacă treapta e prea mare - și este posibil chiar să se oprească de tot dacă nu retrogradezi într-o treaptă adaptată cu viteza curentă a mașinii. În frână de motor el se comportă ca o pompă, care trage și împinge aerul din el, consumând astfel din energia inerțială a mașinii. |
--------------------
Logan III Comfort
ECO-G 100cp
2021 sedan
- 27 Iul 2021 Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5 |
|
EndlessOne |
![]()
Post
#116
|
Membru incepator Group: Members Posts: 77 Joined: 16 May 11 ![]() |
DFA, oricum stiam, numai ca am dubii fiindca n-am licenta in mecanica motoarelor.
E bine totusi ca va preocupa userii. ![]() |
--------------------
Renault
Fluence
2011
|
|
DFA |
![]()
Post
#117
|
![]() moderator://DC/Logan Group: Moderatori Posts: 3.556 Joined: 30 September 05 From: Buzău, RO ![]() |
Nu trebuie să ai licență și nici măcar facultate de mecanică ca să înțelegi niște principii generale de mecanică și fizică care se învață prin liceu, dacă mai țin eu bine minte.
|
--------------------
Logan III Comfort
ECO-G 100cp
2021 sedan
- 27 Iul 2021 Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5 |
|
R19/16v |
![]()
Post
#118
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
QUOTE(Manual) The injection time is constantly calculated and may be zero, in the event of cut-off during deceleration or overspeed for example |
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
EndlessOne |
![]()
Post
#119
|
Membru incepator Group: Members Posts: 77 Joined: 16 May 11 ![]() |
QUOTE(DFA @ 2 Jun 2011, 10:36) Cand am facut eu generala nu se vorbea de punctul zero la motoarele cu combustie interna si erau 3-4 masini pe strada mea. Dar stiu cert ca se vorbea in draci de punctul G pe care nu-l gaseau multi dintre pustii care se uitau pe sub fustele pustoaicelor cand furam cirese si bine-nteles le lasam sa urce primele in pom. ![]() Despre liceu...ce-i ala? QUOTE(R19/16v @ 2 Jun 2011, 10:48) Adevarat, sec si la obiect ca de obicei...moderatorul! Incepe sa-mi placa echipa, desi ma gandeam ca n-apuc sa stau pana-mi vine masina. |
--------------------
Renault
Fluence
2011
|
|
snake_adi |
![]()
Post
#120
|
Membru Group: Members Posts: 134 Joined: 27 September 10 From: Pitesti ![]() |
...
This post has been edited by snake_adi: 3 Jun 2011, 08:28 |
--------------------
>
Focus2008/Fluence 1.6 16v 110cp -
2010
- AG 001
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 28th April 2025 - 06:42 |