Trepidatii - cateva sfaturi pentru incepatori
![]() ![]() ![]() |
Trepidatii - cateva sfaturi pentru incepatori
danvespa |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 68 Joined: 26 January 10 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Twingo
1997, 1.2 8v
|
|||
alinescu |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 21 Joined: 16 January 10 ![]() |
draga danvespa pot s aspun ca si mie mi sa intampla la fel sa nu mi se dezabureasca colturile geamurilor din fata iar asta doar paan se incalzeste in masina!ce sa zic lasa butonul in pozitia dezaburire si inchide gurile de aerisire de pe mijloc si ai sa vezi ca se dezaburesc si colturile!iar in ce priveste intensitatea displeiului este si normal sa scada un pic la aprinderea farurilor dar totusi verifica cat iti incarca alternatorul!
|
--------------------
renault
twingo
1996
|
|
danvespa |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 68 Joined: 26 January 10 ![]() |
Tocmai am fost la Sturimex in Cluj si mi-au schimbat catalizatorul. Cel vechi era spart. A durat cam 40 de minute, au montat unul nou Borla. Masina nu mai vibreaza ca inainte. Acum vibreaza doar la relanti si usor la decelerare chiar inainte de a ajunge la turatia de relanti. Ma rog, toata treaba a costat 350 de lei. Mi se pare ok. Plus ca masina fumega parca mai putin. Poate doar mi se pare. Urmeaza sa mai schimb toba finala caci nu e tocmai grozava si cam suna si ea.
27 Jan 2010, 16:37: Sa vedeti surpriza, un prieten s-a uitat prin masina si i-a sarit in ochi pedala de acceleratie care statea cam lasata. M-a pus sa verific cablul daca e suficient tensionat dar nu am bagat in seama detaliul pe moment. Aseara am intins totusi cablul pt ca pedala sa stea sus. Surpriza, masina este mult mai sprintena, parca nu e ea. Se pare ca ce credeam eu a fi pedala la fund de fapt era pedala la jumate. Ma gandesc ca o fi fost pusa asa pt consum sau stiu eu. 28 Jan 2010, 13:30: Revin, trepidatiile se pare ca nu au disparut. Deci nu era de la catalizatorul spart. Acum am sa schimb tamponul dreapta fata sa vad daca dispare. Ar mai putea fi vreo varianta? Mentionez ca motorul toarce foarte frumos si are foarte multa viata in el. Nu ma deranjeaza decat acele vibratii puternice care fac sa tremure toata masina. Apar doar la decelerare, intre viteze si la relanti. This post has been edited by danvespa: 28 Jan 2010, 13:30 |
--------------------
Renault
Twingo
1997, 1.2 8v
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
O sa schimbi si tamponul, apoi cutia, apoi faci o recarosare, si o a constati ca nu a disparut acea vibratie. De ce nu consulti un mecanic BUN?
|
--------------------
Renault
Clio 3
2007
- -
|
|
gedan |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 296 Joined: 7 July 08 From: Dr. Taberei ![]() |
"e de la ei", "asa face toate", s.a.m.d.. cand o sa gaseasca cineva vaccinul pentru boala asta, dau si eu o bere.
parerea personala este ca tot de la toba vine, e prea rigid ansamblul. mai zic si ca relanti-ul e prea mic, dar nu se poate regla... |
--------------------
renault
twingo
1996
|
|
danvespa |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 68 Joined: 26 January 10 ![]() |
Nu exista mecanici buni pe care sa ii fi descoperit pana acum. E a treia frantuzoaica pe care o am. Esapamentul l-au verificat cei de la firma care se ocupa cu esapamente si au zis ca este ok prins. Motorul toarce rotund deci nu cred sa fie ceva cu el. Am sa aflu dupa ce schimb suportul. Esapamentul am vazut ca este prins doar in fata de tubul flexibil si in spate la toba, in rest sta liber.
|
--------------------
Renault
Twingo
1997, 1.2 8v
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
QUOTE Nu exista mecanici buni pe care sa ii fi descoperit pana acum. Inseamna ca nu te-ai obosit sa ii cauti. Ce naiba spui mai omule, ca doar locuiesti undeva in desert? ![]() Nu poti spune asa ceva "nu exista mecanici buni". Ei exista - garantez eu asta, si multi alti colegi. Faptul ca cer bani (probabil mai multi) este alta treaba. Insa macar iti rezolvi problema. Problema este ca e adevarat, sunt mai rari - adica nu ii gasesti in orice service. Dar ei exista. La fel ca si martienii. Faptul ca nu ii vedem asta nu inseamna ca ei nu exista ![]() Suportul se schimba doar daca e fisurat sau rupt. Nu are nici un sens sa il schimbi daca e bun. Risti sa iei unul prost si sa te trezesti cu motorul pe strada. Una este unul original, una este unul aftermarket. Nu mai punem ca mai toate elementele metal-cauciuc de pe masina, cele OEM sunt si cele mai bune. Stii cum face un suport fisurat? Deci: daca e de la motor, vibreaza puternic motorul, daca e de la cutie, vibreaza cand mergi toata caroseria, si schimbatorul tremura urat.... Daca vibratiile sunt in caroserie propagate, si citeai cu atentie forumul - sectiunea Twingo, gaseai si cauza acestor probleme. Tamponul de la cutie, trebuie echilibrat- adica se face un anumit reglaj la el, altfel ori nu-ti intra bine in viteza (caraie cand bagi - mai ales in marsalier) ori vibreaza si face ca naiba masina - de fapt caroseria. O vibratie in bord o sa o ai ORICUM. Asa e Twingo. Daca nu te poti impaca cu ideea asta, vinde-o si ia alta. |
--------------------
Renault
Clio 3
2007
- -
|
|
danvespa |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 68 Joined: 26 January 10 ![]() |
Cam rautacioase raspunsuri! Am avut si Peugeot si Citroen si am fost membru de forum la ambele, dar nu am avut parte de asa primire "calduroasa". Si in nici un caz nu mi s-a sugerat niciodata sa vand masina daca nu-mi convine. Bag de seama ca nu prea exista politete si intelegere pe aici, ar trebui sa mai aruncati un ochi pe site-uri straine sa intelegeti ce inseamna un forum si care este rolul sau.
|
--------------------
Renault
Twingo
1997, 1.2 8v
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
Mda, nu stiu ce ai inteles tu, dar in mod sigur ai inteles-o gresit. Chiar am spus in gluma prima parte. (unde vezi tu rautacios...nu stiu)
Ideea era urmatoarea: mecanici buni sunt, iar Twingo cam "tremura" el din fire. In fine, faptul ca ti-am spus cam care e treaba cu vibratiile. Ce intelegi prin politete si unde bate politetea aici? Ca doar nu ai fost injurat? Si nici jignit. Noi nu putem sa venim sa-ti reparam masina...(sau poate daca esti din zona, o diagnoza se mai poate rezolva - asta nu ar fi o problema) Ti-am spus cam ce stim. Asa e ea..vibreaza. Revin la sfat, cauta un mecanic bun si sigur o sa-ti descopere problema in caz de ea exista. Si scuza-ma la aproape 240 de mii km + 13 ani vechime...nu crezi ca nu mai poate sa mearga ca la 5 mii km? Mai se aude un scart...mai o vibratie, mai se chinuie un pic, saraca io fi ajuns si ei... This post has been edited by bubu782001: 28 Jan 2010, 17:49 |
--------------------
Renault
Clio 3
2007
- -
|
|
danvespa |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 68 Joined: 26 January 10 ![]() |
Imi cer scuze dar eram un pic suparat, nu prea pot sa ma obisnuiesc cu gandul ca nu e nimic de facut. Am tinut cont de sfat si am cautat un mecanic care se pricepe la Renault. Am fost azi la el, a urcat-o pe elevator s-a uitat si la suporti si la esapament si a concluzionat ca totul e ok din punctul lui de vedere. totusi este de acord ca trepideaza cand scade in ture si ca dispare trepidatia cand creste in ture. Astfel ca am ajuns de unde am plecat, asta e, boala incurabila. Pacat, caci imi place enorm masina. Sper ca totusi se va gasi o solutie. Nu cred ca asa face ea de cand e. Cat despre varsta ei, nu ma deranjeaza cu nimic ca are km asa multi atata timp cat este atat de sprintena si toarce atat de frumos, plus ca consuma putin. M-ar deranja oarecum faptul ca indicatorul de benzina o ia razna mereu....dar asta este alta poveste.
![]() 1 Feb 2010, 19:04: uitasem sa spun ca am vazut intr-un post scris de "tunderbird" cum ca s-ar putea face un reglaj la un suport de sub far si ca s-ar reduce simtitor vibratiile. Nu sunt prieten cu franceza asa ca nu inteleg prea multe din pdf-ul atasat acolo insa daca e cineva care stie sa explice ce presupune operatia asta?! This post has been edited by danvespa: 1 Feb 2010, 19:04 |
--------------------
Renault
Twingo
1997, 1.2 8v
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
Este vorba de un reglaj al tamponului cutiei, insa nu cred ca are a face cu zgomotul (tamponul din stanga). Mai degraba are legatura cu precizia timoneriei de la schimbatorul de viteze. Uite ai 2 attachment-uri jos care arata ce si cum.
Nu stiu daca ai mai mers cu alte Twingo insa cam toate au vibratii. In mare parte sunt datorate proastei antifonari. Asta e masina. O masina de 1000 - 2000 euro nu o poti face sa mearga si sa se comporte ca una de 10 mii. serios. Iar ce a spun gedan are perfecta dreptate. Si parte vechimii ma bucura faptul ca nu te deranjaza insa poate sa aiba si aia un efect. Tampoane plastifiate (cauciucul lor) si sunt 3. Ce faci bagi bani in ele ca sa le schimbi? Nu merita. Pe partea supararii, scuza-ma ca-ti spun insa te aprinzi cam repede si fara motiv. Nu stiu cum o fi la Peugeot si Citroen insa si eu sunt destul de suparat. Lunea trecuta mi-a decedat masina - adica este zob, praf, dauna toatala - nu am Casco. Asta nu inseamna ca incep sa injur lumea de pe forum pe fondul supararii mele mari. Asta e, fier se face sau se arunca. Pana la urma tot conserve sunt. Mai ieftine sau mai scumpe. This post has been edited by bubu782001: 1 Feb 2010, 20:41 Attached thumbnail(s) 1.jpg ( Size: 1.32mb ) Number of downloads: 1197 2.jpg ( Size: 320.88k ) Number of downloads: 1183 |
--------------------
Renault
Clio 3
2007
- -
|
|
danvespa |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 68 Joined: 26 January 10 ![]() |
odata cu reparatia la baia de ulei, mecanicul a aruncat si un ochi la esapamentul meu caci a simtit el ca ceva vibreaza anormal de tare. Ca sa constate ca intre galeria de evacuare si catalizator lipseste o piesa pe care orice masina o are, anume tubul flexibil. Bun, am aflat cauza vibratiilor excesive, esapamentul prea rigid prins, insa intrebarea este de ce mareata firma de esapamente (nu mai dau nume), nu a constatat un lucru atat de simplu atunci cand am fost la ei, ci m-au pus sa schimb catalizatorul (nu ca ar fi asta un lucru rau). Vreau sa stiu daca voi aveti acel tub flexibl sau nu, ca sa stiu daca sa merg sa le fac scandal.
![]() |
--------------------
Renault
Twingo
1997, 1.2 8v
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#13
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
Pai cred cam toate il au. Atat pe motorizarile D7F cat si pe cele D7F este acel racord flexibil 100%. Totusi sunt modele (din fabrica) care nu au acel racord.
Daca mi-ai da numarul de fabricatie al vehicolului (deci nu VIN-ul) as putea sa-ti dau informatii. Cauta si tu pe forum ce si cum legate de acel numar - sau sa fie mai simplu scrie TOT ce este pe eticheata de pe staplul usii stanga (trimite-mi pe prv). Dupa asta am sa-ti dau schema evacuarii tale complete in configuratia originala. Deci incepe cu C06...etc etc.. This post has been edited by bubu782001: 15 Feb 2010, 01:21 |
--------------------
Renault
Clio 3
2007
- -
|
|
renotgo |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 959 Joined: 10 September 07 From: Onesti ![]() |
Exact ,nu toate au acel racord flexibil ,eu as crede ca doar cele cu 16 valve au .Nici a mea si nici masina unui amic de-al meu nu are acel racord .
|
--------------------
Laguna 3
Inițiale Paris 2.0 DCI
. 2008
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#15
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
rentgo au racord flexibil si cele 8v (D7F). Totul tine de solutia aleasa la momentul respectiv de catre Renault.
Am vazut racord flexibil pe un Twingo din 98. Individul a vrut sa comande si sa puna unul la fel in locul celui actual de pe masina mea. Odata era ca nu se potrivea ![]() ![]() |
--------------------
Renault
Clio 3
2007
- -
|
|
MSn |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic de elita Group: Members Posts: 177 Joined: 3 October 08 From: Timisoara ![]() |
A mea are
![]() |
--------------------
Renault
Twingo
1999 8v D7F 700
- TM-72-MSN
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#17
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
Exact asta vroiam sa spun. De aceea i-am cerul dl. danvespa acele date, deoarece la D7F exista cazuri cand este acel racord flexibil si exista cazuri cand nu este acel racord flexibil - ambele fiind solutii de fabrica.
Asteptam detalii pentru solutionarea problemei. Motorizarea asta D7F este destul de ciudata ca pe ea se afla cam 3 tipuri de calculatoare de injectie (implicit scheme diferite) si alte cateva dipuri de procedee de montaj alese de Renault - ma oftica firma asta ca schimba la cativa ani toate alea alea - de seamna insa nu se mai potriveste nimic pe masina de pe cea precedenta. Asa-zisele face lift-uri. Bine ca si D4F are vreo 3 computere diferite. Hmm.. This post has been edited by bubu782001: 15 Feb 2010, 14:45 |
--------------------
Renault
Clio 3
2007
- -
|
|
danvespa |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 68 Joined: 26 January 10 ![]() |
imi cer scuze de intarziere, am gasit acele date:
C067 F045408 E2 BAL SAN513 NV432 DRAP01 LAVAND 10Y ACFK MRTV Asta imi cereai nu? Oricum, am fost azi iar la cei cu esapamentele si au zis ca nu este de la esapament, ca e de la carcasa filtrului de aer. Am prins si aceea carcasa si tot degeaba. S-a urcat patronu' in masina si a constatat ca intradevar vibreaza anormal, dupa care a inceput sa invinuiasca tot alte si alte piese, iar apoi s-a facut nevazut. Inca sunt putin suparat ca a trebuit sa schimb catalizatorul desi nu era urgent si musai. Aseara a venit o tipa pe la mine cu un Twingo cumparat recent tot din anul '96-'97 ca si al meu si m-am suit in el sa vad daca vibreaza si nici urma de vreo vibratie. De aceea insist sa gasesc cauza fiindca se pare ca totusi 'nu face asa la toate'. 17 Feb 2010, 17:00: daca cumva afli mai multe despre masina din aceste coduri, atunci m-as bucura sa aflu si eu. This post has been edited by danvespa: 17 Feb 2010, 17:00 |
--------------------
Renault
Twingo
1997, 1.2 8v
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#19
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
Ti-am cerut sa-mi scrii totul, deoarece nu eram sigur ca o sa nimeresti pe cel corect.
In orice caz, este cel mai bine ca ai facut asta, deoarece masina are cam 3 tipuri posibile de catalizatoare - de unde si foarte multe diferente (fara informatiile astea nu aflam nimic). Pe langa asta, softul a intrebat tipul cutiei (am presupus ca este manuala - daca e automata sa-mi spui ca difera codurile). Buun. Acuma softul a recunoscut aceste repere conform datelor tale (te uiti si la cifrele din poza) 1. - catalizator - 7700412841 2. - garnitura etansare - 7700840468 3. - prezon - 8200070652 4. - piulita - 7703033107 11. colier D=40mm - 8200157360 (nu se vede cifra din cauza reclamei Renault Forum) Deci din cate se pare, al tau AVEA racord flexibil (sau cel putin cand a iesit pe poarta fabricii avea). Se poate ca intre timp cineva sa ii fi facut o modificare si sa ii fi schimbat tipul de catalizator - mai precis a pus pe ea reperul cu nr 6 din schema (ala e un tip e catalizator fara racord flexibil), impreuna cu sistemul de prindere aferent. Daca observi, dupa catalizator incolo sunt cam la fel. PS cu ocazia asta ai si codurile pieselor, deci poti sa cauti linistit echivalente. O sa-ti dau si informatii despre masina. Deci Renault NU AU PUS DE IDIOTI acel racord fexibil. Tocmai din motivul ca linia de evacuare sa vibreze libera - fara a induce acele vibratii si in caroserie. Cine a facut acea modificare a facut-o PROST - deci tu AVEAI catalizatorul cu racord flexibil. Eu v-am mai spus. Fratilor, NU VA MA REPARATI MASINA IN SERVICE. Sunt niste idioti. Marea majoritate. Asta e viata, cu ei traim. Am un amic bun cu o masina cu niste probleme (un turture de gheata a facut poc pe plafonul lui) - o face pe CASCO, si da spaga la greu la mecanici ca sa o faca aia ca lumea. Ce mai poti sa mai zici? Haideti sa incercam sa facem macar un topic, cu cele mai bune / serioase service-uri la care putem apela. Mie mi-au sudat teava de esapament (tot acolo - ma rog la colierul ala) cu autogenul - va inchipuiti ca teava aia este terminata. Va cadea in maxim 1 an. Este decalita. Esapamentul NUMAI in argon se face. Altfel din cauza temperaturilor mari de acolo tabla se va arde si va rugini. This post has been edited by bubu782001: 18 Feb 2010, 00:01 Attached thumbnail(s) big.jpg ( Size: 85.17k ) Number of downloads: 1045 |
--------------------
Renault
Clio 3
2007
- -
|
|
danvespa |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 68 Joined: 26 January 10 ![]() |
mersi bubu, al meu este identic cu cel din partea de sus a schemei, deci se pare ca am tub flexibil...pai atunci de ce mama ma-...... mi-a zis ca nu am? Poate si tampoanele motor sunt la fel de bune ca si lipsa tubului.
|
--------------------
Renault
Twingo
1997, 1.2 8v
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#21
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
Cu placere. Imi pare rau pentru tine insa situatia este impartita aici.
Ori catalizatorul original, cu racord flexibil, a fost schimbat inainte (de catre alt proprietar al masinii) si a optat pentru unul fara racord flexibil (sau mecanicii respectivi au optat asa), ulterior si mecanicii la care ai dus-o au pus unul la fel - fara racord flexibil. Ori mecanicii aia la care ai dus-o au scos catalizatorul original cu racord flexibil si au pus unul fara racord flexibil Mai ai vechiul catalizator cu racord flexibil? Ca daca da poti verifica vizual. Daca nu, nu ai cum sa le demonstrezi lor ca aveai asa ceva. Se poate face totusi, adica se cumpara un racord flexibil, se taie o portiune din cel fara racord si se sudeaza racordul. Ideal ar fi sa poti face o poza la cineva care are asa-ceva, sa ai macar niste repere vizuale. Conteaza, zic eu, si pozitia la acel racord. Deci as vrea intelegi urmatorul aspect. Din cauza faptului ca modelul tau de motor transmite vibratiile astea pe linia de evacuare, Renault a recurs la solutia cu racord flexibil. Renault din cate vezi in documentatie, are si solutii fara acel racord, motivul fiind existenta unor versiuni la aceasta motorizare - D7F, care nu au aceste vibratii. Insa daca la versiunile ce sunt dotate cu racord flexibil nu se pune acel racord, atunci linia de evacuare devine rigida, si transmite vibratiile in caroserie. Diferentierile sunt in codul motorului - D7F 700, 701, 702...etc si in codul de fabricatie al masinii (ala cu F...) Practic ele sunt TOATE D7F-uri - diferentele sunt la chestii de genul asta, evacuare, tipul de alternator, accesorii, cu AC sau fara AC...etc. Te-ai prins? This post has been edited by bubu782001: 18 Feb 2010, 12:32 |
--------------------
Renault
Clio 3
2007
- -
|
|
hellcat |
![]()
Post
#22
|
![]() FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe ![]() |
danvespa, fa un test: pe loc accelereaza usor, usor si cat mai constant de la relanti pana dupa 2.500 -2.800 rpm. Si observa daca pe o anumita plaja de turatie masina intra in vibratie.
Revin-o cu rezultatul. |
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#23
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
Salutare hellcat.
Toate masinile cam intra in vibratii intr-o anumita plaja de turati din cate stiu. Sau vrei sa te asiguri daca vibratia respectiva este din doar evacuare si nu din altceva ? Aaa PS - Twingo nu are turometru, e cam aiurea de estimat - de exemplu eu niciodata nu am stiut cate turatii am (nici macar aproximativ - nu le am asta e...), exceptand la relanti unde stiu ca are in jur de 750 rpm (asta din manual, ca real...) ![]() Apropo si eu am o vibratie uratica, in deccelerare (mai ales daca dau drumul brusc la pedala). Am observat asta cand masina sta pe loc. Este normal? This post has been edited by bubu782001: 18 Feb 2010, 12:44 |
--------------------
Renault
Clio 3
2007
- -
|
|
danvespa |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 68 Joined: 26 January 10 ![]() |
Evident ca nu am turometru dar imi pot da seama aproximativ de turatiile unui motor, am avut un peugeot fara turometru si i-am montat eu unul de oltcit in loc de ceas si asa am invatat cu timpul turatiile dupa ureche si controlandu-ma cu turometrul. Masina intra in vibratie intre 1200 si 1500 de ture. Prin vibratie vreau sa spun ca tremura efectiv totul, nu pot sa tin nimic in portiera sau torpedou ca zdrangane de numa'. Ea tremura de fapt tot timpul dar mai ales intre aceste valori si mai putin cand este in sarcina pe la 2500-3000 de ture. Bubu eu spuneam ca am acel racord flexibil, l-am vazut ieri, este identic cu cel din schita ta, insa nu intelegeam de ce mecanicul mi-a zis ca nu exista.
|
--------------------
Renault
Twingo
1997, 1.2 8v
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#25
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
Aaa scuze. Hmm. Ma cam depaseste problema. Trebuie dusa si ascultata de un mecanic care se pricepe.
|
--------------------
Renault
Clio 3
2007
- -
|
|
danvespa |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 68 Joined: 26 January 10 ![]() |
Ma bate gandul sa renunt la ea, chiar daca imi place foarte mult, dar deja prea multi bani se duc pe ea. Nu imi place gandul ca o sa trebuiasca sa suport vibratiile astea sau sa tot bag bani in ea pana aflu cauza. Plus ca azi am primit bomba conform careia ma costa in jur de 1050 de lei doar R.A.R.-ul + cererea de depreciere
![]() |
--------------------
Renault
Twingo
1997, 1.2 8v
|
|
hellcat |
![]()
Post
#27
|
![]() FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe ![]() |
Daca intra intr-o vibratie pe o plaja de turatie dupa care vibratia dispare, poate fi de la echilibrarea dinamica a arborelui cotit sau vilbrochen.
Nu intelege ca si la tine asta e cauza, insa poate fi si aceasta...asa, stand de vorba pe forum. Eu am avut o problema de genul asta la o masina. QUOTE(bubu782001 @ 18 Feb 2010, 13:40) Ei...clio-ul meu nu intra in nicio trepidatie...o fi defect ![]() Cred ca vorbim de trepidatii/vibratii anormale si destul de puternice, nu de vibratiile produse in mod normal de un motor pornit. |
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#28
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
E foarte tare asta cu "defect"
![]() Eu iti recomand sa suni la Vocea Clientului si sa reclami - domle imi merge prea bine masina ![]() ![]() |
--------------------
Renault
Clio 3
2007
- -
|
|
renotgo |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 959 Joined: 10 September 07 From: Onesti ![]() |
QUOTE(danvespa @ 18 Feb 2010, 18:51) Ma bate gandul sa renunt la ea, chiar daca imi place foarte mult, dar deja prea multi bani se duc pe ea. Nu imi place gandul ca o sa trebuiasca sa suport vibratiile astea sau sa tot bag bani in ea pana aflu cauza. Plus ca azi am primit bomba conform careia ma costa in jur de 1050 de lei doar R.A.R.-ul + cererea de depreciere ![]() Deci ,trebuia sa-ti cumperi o masina mai noua si mai bine intretinuta ! Este greseala ta ,pentru ca n-ai luat asta in considerare atunci cand ai cumparat-o ...nu masina-i de vina ! |
--------------------
Laguna 3
Inițiale Paris 2.0 DCI
. 2008
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#30
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
Cam are dreptate rentgo la acest aspect. Eu pana sa-mi iau Twingo, am "testst" vreo 6. La una nu-mi placea aia, alta zbarnaia ca naiba, alta era prea zgomotoasa, alta avea chit vreo 70 kg pe ea, era una avea cam 12 ani...
Cand iti iei o masina te uiti si la aspectele de genul asta. Daca o iei noua din magazin - nu se pune asa problema dar un SH (fie el si Twingo) poti avea surprize daca nu te uiti atent inainte. |
--------------------
Renault
Clio 3
2007
- -
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd May 2025 - 07:51 |