Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages < 1 2 3 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Kangoo si Fluence Z.E, Renault porneste rezervarile ...

PaulT
post 29 Jul 2010, 13:02
Post #61


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.294
Joined: 23 June 06
From: Bucuresti




Se referea la faptul ca plateste 100EUR chirie acumulator + cost energie electrica.


--------------------
Dacia/Mitsubishi Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic 2006 Laureate/1973/2008 - B-00-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorin_f39
post 29 Jul 2010, 13:25
Post #62


Ferrari fan


Group: Members
Posts: 2.431
Joined: 22 August 05
From: Galați




Corect, dar de ce sa comparam un pret din Franta cu ceea ce probabil va fi in Romania peste 20 de ani. El compara pretul din Franta al bateriei cu pretul din Romania al benzinei.
Atat timp cat, spre exemplu, Laguna 1.6 16V Authentique este 22250 euro in Franta, iar Laguna 1.6 16V Expression este 14171 euro in Romania (exemplele pot continua), nu ma astept ca si in Romania pretul de inchiriere al unei baterii sa fie tot de 100 euro pe luna. De aceea spun ca este o comparatie fortata si fara sens.


--------------------
Renault Megane 2.2 Bicorp Dynamique 1.6 16V (2007) - GL
I'm the freedom man / That's how lucky I am.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b76bgaarh
post 29 Jul 2010, 13:40
Post #63


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.966
Joined: 5 October 06
From: Bucuresti




benzina e cam la fel in franta si romania...

iar ca poluare mai putina iar e folclor, energia aia electrica trebuie produsa.


--------------------
Renault Megane sedan 04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI
Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorin_f39
post 29 Jul 2010, 13:42
Post #64


Ferrari fan


Group: Members
Posts: 2.431
Joined: 22 August 05
From: Galați




Benzina da, dar nu si preturile celelalte --> nu inseamna ca si in Romania vom da tot 100 euro pe luna pe baterie.


--------------------
Renault Megane 2.2 Bicorp Dynamique 1.6 16V (2007) - GL
I'm the freedom man / That's how lucky I am.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Garett
post 29 Jul 2010, 14:38
Post #65


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.339
Joined: 4 June 05
From: Galati




Ar fi bine sa fie asa. Ramane totusi problema infrastructurii.

Chiar si raportat la Franta sa zicem nu stiu carui francez o sa-i convina sa plateasca mai mult decat pentru o masina pe benzina.
Apropo, cat ar costa incarcarea pana la urma, a gasit cineva vreun link ceva? Eu am cautat dar n-am gasit.

Si un drive-test cu Fluence:
http://www.carmagazine.co.uk/Drives/Search...ototype-review/

This post has been edited by Garett: 29 Jul 2010, 14:41


--------------------
No Reno Forever
"Tara asta a avut doua dezastre din '89 incoace: Iliescu si ProTV-ul!"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
balanel
post 2 Aug 2010, 14:33
Post #66


Transmisie automata - confort si siguranta.


Group: Members
Posts: 1.219
Joined: 29 September 06




Uite ce am gasit:

QUOTE(0-100.ro)
Viitorii posesori de masini electrice Renault vor putea folosi masina un numar nelimitat de kilometri lunar, contra unei taxe de 350 de euro. De fapt, utilizarea unei masini electrice Renault este mai simpla si mai ieftina decat pare la prima vedere, potrivit directorului general executiv al proiectului Better Place, Shai Agassi, citat de Reuters.

Simplu spus, Better Place este proiect care vizeaza popularizarea masinilor electrice, iar in acest sens creaza infrastructura de incarcare pentru ele, sisteme de reciclare a bateriilor electrice si absolut tot ce este nevoie pentru ca un vehicul propulsat electric sa poata deveni parte a vietii cotiene, la fel cum sunt masinile diesel sau pe benzina in zilele noastre.

Agassi crede ca masinile electrice Renault si Nissan vor fi mai ieftine chiar decat cele propulsate de motoare diesel sau pe benzina, atat ca pret de achizitie (datorita bonusurilor ecologice pe care le ofera diverse guverne), cat si ca exploatare (lipsa uleiului, a filtrelor de aer si carburant).

“(Partenerul nostru) Renault nu a fixat preturile inca, dar masina electrica va fi cu 3.000-5.000 de euro mai ieftina decat una pe benzina. (…) Daca un client va dori sa conduca cat vrea, va plati o taxa fixa de 340-350 euro. Incercati o asemenea afacere cu Shell (statie de carburanti – n.r.)”, a declarat Agassi.

Masinile electrice Renault sunt concepute pentru a putea fi incarcate in trei moduri:

- la orice priza, caz in care “un plin” dureaza 5-8 ore

- la statii de incarcare rapida, unde alimentarea dureaza circa 20 de minute

- la statii Quickdrop, unde bateria consumata a masinii este inlocuita cu una complet incarcata

Clientul care va dori sa cumpere o masina electrica se va duce in showroom, ca si pana acum, insa va plati doar masina, fara baterie.

Bateria si serviciile conexe (cum ar fi inlocuirea prin sistemul Quickdrop si reciclarea) vor fi asigurate de Renault si Better Place, in baza unei taxe lunare care va fi de circa 250 de euro pentru clientii care merg mai putin de 30.000 de kilometri pe an sau de 340-350 de euro pe luna pentru cei care vor sa parcurga un numar nelimitat de kilometri.

Desi mai sunt doi ani pana vom vedea primul Renault electric in Romania, exista deja un site creat pentru popularizarea celor patru masini electrice pe care constructorului francez le va lansa.


http://www.0-100.ro/2009/09/28/masinile-el...0-euro-pe-luna/

Ce nu inteleg eu la faza asta este: deci ei zic ca imi inchiriaza bateriile, in sistemul quick-drop, pentru 250 euro/ luna, indiferent cate schimburi fac, daca ma incadrez in 30000 km/ an.

Dar in Romania, probabil va exista o singura statie de acest fel, deci mai curand voi prefera sa imi incarc bateriile acasa.

Ma gandesc ca in acest caz, in care eu imi platesc si curentul consumat, ar trebui sa fie chiria mai mica la baterii.

Pentru ca, altfel nu imi voi permite masina: probabil ca leasingul plus casco va fi pe undeva la 200 euro/ luna, si in acest caz, nu cred ca imi voi permite sa dau mai mult de 50 euro/ luna pentru chirie baterii.


L.E. Ziceam mai inainte ca ar fi binevenit un sistem cu celule fotovoltaice pe plafonul masinii. Ei bine, are, pentru clima si muzica.

http://www.renault-ze.com/ro/#/ro/gama-veh...cu-fluence.html

http://www.renault-ze.com/ro/#/ro/gama-veh...cu-fluence.html



This post has been edited by balanel: 2 Aug 2010, 14:47


--------------------
chevrolet aveo sedan t300 LT+ a14xer - 1.4 benzina aspirat 100 CP/ 2013 (in curand alta masina, cu transmisie automata)
*********
Mwe Louis-Rene Panhard si Emile Levassor, inventatorii transmisiei manuale.
Fan Mircea Badea.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
balanel
post 4 Aug 2010, 16:29
Post #67


Transmisie automata - confort si siguranta.


Group: Members
Posts: 1.219
Joined: 29 September 06




Si tocmai m-am gandit la o solutie pentru cazul in care raman fara curent.

Un generator de curent, la 380 v, pe care il voi tine in portbagaj.

Cer ajutorul celor care se pricep, sa imi spuna si mie ce cpacitate ar trebui sa aiba generatorul, pentru a putea incarca bateria masinii, in functie de capacitatea acesteia (22kw/ k).

This post has been edited by balanel: 4 Aug 2010, 17:22


--------------------
chevrolet aveo sedan t300 LT+ a14xer - 1.4 benzina aspirat 100 CP/ 2013 (in curand alta masina, cu transmisie automata)
*********
Mwe Louis-Rene Panhard si Emile Levassor, inventatorii transmisiei manuale.
Fan Mircea Badea.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
slider2
post 4 Aug 2010, 21:24
Post #68


doar membru si atat


Group: Members
Posts: 3.630
Joined: 15 April 08




stai asa ca ceva nu se leaga...
ti-ai lua o masina electrica in detrimentul unuia cu combustibil clasic pentru a contribui la reducerea poluarii (sau pentru a fi trendy - frendy mai degraba), dar ai purta cu tine un generator consumator de combustibil daunator (cu un randament mai mic ca al unui motor de automobil) pentru a o reincarca (destul de des)... huh.gif


--------------------
symboala neagra 2008
mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
balanel
post 4 Aug 2010, 22:02
Post #69


Transmisie automata - confort si siguranta.


Group: Members
Posts: 1.219
Joined: 29 September 06




Este vorba doar pentru a-l folosi in cazuri de urgenta, si aici ma refer doar camd merg pe distante lungi.

Traseul meu zilnic e de 70 km, si cat de aglomerat ar fi, cred ca imi ajunge bateria.

Masina o voi incarca 99% din cazuri acasa (stau la curte), unde imi voi monta o linie de alimentare separata de cea actuala, cu contoar separat, si care va fi trifazica, la 380 v. Sau, daca voi constata ca e mai avantajos, tot la 220, dar cu abonament de acela pentru noapte si week-end. Ca doar oricum masina va sta toata noaptea, asa ca nu trebuie neaparat sa ma grabesc.

Montand contoar separat, voi avea un control foarte bun al costurilor.

Ei zic ca statiile de incarcare rapida vor fi de 400 v, 32 a, si incarca in jumatate de ora. La 380, va fi ceva pe aproape, poate o ora maxim.


--------------------
chevrolet aveo sedan t300 LT+ a14xer - 1.4 benzina aspirat 100 CP/ 2013 (in curand alta masina, cu transmisie automata)
*********
Mwe Louis-Rene Panhard si Emile Levassor, inventatorii transmisiei manuale.
Fan Mircea Badea.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Garett
post 5 Aug 2010, 06:13
Post #70


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.339
Joined: 4 June 05
From: Galati




O mica problema: un generator e destul de marisor, deci atunci cand pleci la drum lung vei avea portbagajul ocupat cu generatorul, asta presupunand ca incape.


--------------------
No Reno Forever
"Tara asta a avut doua dezastre din '89 incoace: Iliescu si ProTV-ul!"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
balanel
post 5 Aug 2010, 11:37
Post #71


Transmisie automata - confort si siguranta.


Group: Members
Posts: 1.219
Joined: 29 September 06




De asta am si intrebat daca poate cineva sa calculeze ce capacitate trebuie sa aiba generatorul, ca sa imi dau seama cat de mare va fi fizic, si daca este o solutie viabila.


--------------------
chevrolet aveo sedan t300 LT+ a14xer - 1.4 benzina aspirat 100 CP/ 2013 (in curand alta masina, cu transmisie automata)
*********
Mwe Louis-Rene Panhard si Emile Levassor, inventatorii transmisiei manuale.
Fan Mircea Badea.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Micutzu_BH
post 20 Mar 2011, 11:51
Post #72


Driving around


Group: Members
Posts: 283
Joined: 11 September 06
From: D'aci ia




Un alt mod de promovare a autovehiculelor electrice din gama Renault.


--------------------
Dacia Logan Ambition - 2005
Este mai bine sa dezbati o intrebare fara sa o rezolvi, decat sa o rezolvi fara a o dezbate!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aphophis
post 20 Mar 2011, 12:55
Post #73


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.491
Joined: 14 January 06




cam propagandistic insa frumos realizat tongue.gif


--------------------
Kia Rio 2021 - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
yoncv
post 28 Apr 2011, 22:44
Post #74


Membru ochelarist


Group: Members
Posts: 439
Joined: 28 September 06
From: Craiova




Energie ieftina, dintr-o frunza artificiala

QUOTE
Este vorba de o celula solara, de dimensiunea unei carti de joc, care reproduce procesul de fotosinteza clorofiliana a plantelor, trasformand lumina soarelui in energie utila, cu o capacitate de zece ori mai mare decat cea rezultata prin fotosinteza frunzelor naturale, spun oamenii de stiinta de la MIT, condusi de profesorul Daniel Nocera, scrie Daily Mail.
Cercetatorii sustin ca o baterie de asemenea frunze ar fi capabila sa asigure iluminatul sau incalzitul unei locuinte, functionand independent de retelele exterioare si putand fi oricand suplimentata cu alte elemente, in cazul cand sursa existenta n-ar mai fi suficienta.
Ideea in sine n-ar fi noua, dar este pentru prima data cand se ofera solutii la preturi acceptabile. (...)
Noua celula, inventata in cadrul MIT foloseste catalizatori din nichel si cobalt, in cantitati mici, deci ieftini, pe baza carora se obtine accelerarea pronuntata a reactiilor chimice si descompunerea apei in oxigen si hidrogen.
Dupa separare, cele doua elemente sunt introduse intr-o camera de combustie, pentru a ajunge, in final, la producerea curentului electric.
Calculele au aratat ca, pentru a asigura necesarul de energie intr-o locuinta, este suficienta o cantitate de 4 litri apa.


Poate asta va fi sursa de energie a automobilelor electrice ale viitorului, oferindu-le autonomie practic nelimitata (in timpul zilei, evident) unsure.gif


--------------------
VW Jetta 2017 - dj-17-???
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexgabriel26
post 5 May 2011, 18:40
Post #75


Membru


Group: Members
Posts: 133
Joined: 14 April 11




Baieti ia priviti aici ... il contactam pe nenea sa ne faca si noua :

minutul 1:24 este senzational
&feature=related


--------------------
Renault Kangoo 2008 Expression - B-02-MLL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
P-A-C-O
post 5 Jul 2011, 13:07
Post #76


What you see is what you get!


Group: Members
Posts: 2.350
Joined: 3 October 10






un reportaj destul de interesant smile.gif

This post has been edited by Logan_Stepway: 5 Jul 2011, 13:07


--------------------
- - -
Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adimfx
post 5 Jul 2011, 13:19
Post #77


Membru autentic


Group: Members
Posts: 295
Joined: 7 February 08




QUOTE(alexgabriel26 @ 5 May 2011, 18:40)
Baieti ia priviti aici ... il contactam pe nenea sa ne faca si noua  :

minutul 1:24 este senzational
&feature=related
*



E din 2009 clipul si daca ar fi sa o ascultam ce spune Antena 1 inventia ar fi trebuit sa fie recunoscuta la Graz inca de anul trecut. Cum n-a mai existat tam tam pe tema asta, probabil ca s-a ales prafu....


--------------------
MINI Cooper 2002
climatronic, 4 airbag, 30.000 km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 5 Jul 2011, 13:24
Post #78


-


Group: Members
Posts: 22.542
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(Logan_Stepway @ 5 Jul 2011, 14:07)
un reportaj destul de interesant  smile.gif
*
nedumerire.gif


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
T.rac3Er
post 5 Jul 2011, 16:05
Post #79


cr8or


Group: Members
Posts: 1.461
Joined: 25 July 04




probabil ca NU s-a ales praful ci a fost imediat suprimata.
de obicei stirile care dezvaluiesc acele lucruri utile maselor si iau din mana oligopolului sursa necesara, sunt o singura date difuzate, si cenzurate pe loc.
inventatorul ori a fost amenintat sa-si tina pliscul in caz ca acea tehnologie este stiuta si folosita in cercuri superioare, ori daca este avangardistica ideea este cumva racolat (daca are si relatiile necesare sa se integreze in cercuri speciale)


--------------------
Citro-mobil C4 2006 VTR+
Why waste energy on fighting the old when you can just use it to create something new. All life has the creation gift inside. Use it.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
asgard1955
post 5 Jul 2011, 16:15
Post #80


membru


Group: Members
Posts: 1.665
Joined: 8 July 09
From: BH




Corect, asa merge lumea asta, noi suntem slavii tinuti sub control.


--------------------
Dacia Duster Laureate 1.6 16V 4x4 Noir Nacre 2011
"Uite, copilul meu, exista doua puteri in lume: Dumnezeu si Diavolul. Depinde cu cine se inrudeste cineva. Eu sunt cu Dumnezeu, cu Hristos."Pr. Paisie
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages < 1 2 3
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 27th April 2025 - 06:25
Dacia