Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages < 1 2 3 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Kangoo si Fluence Z.E, Renault porneste rezervarile ...

dizzy
post 1 Jun 2010, 18:04
Post #31


Work smart not hard!


Group: Members
Posts: 5.059
Joined: 11 February 04




Slider, e simplu te muti la casa pt punctele 1-3, alta rezolvare rezonabila nu vad, poate mutarea la etajul 1 sau parter si cu locul in fata apartamentului ca altfel nu merge. Pentru punctul 4 iti inchiriezi o masina pt concediu, sau o incarci pe tren pana la Cpnstanta; stiu e cam naspa si cam imposibil pe la noi. 5) Naiba stie, pentru confort poate? 6) Acceasi rezolvare ca pt 4.
Cred ca solutia pt tine e hibrida, electrica in oras benzinara afara!
Alta ar fi solutia cu 2 masini dar nu prea iesi bine la bani


--------------------
Whirpool ex Dacia Logan 2005 - B zzz SXX
Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C@talin
post 1 Jun 2010, 18:09
Post #32


Dealer autorizat droguri/Stil romantic: Sef.


Group: Members
Posts: 5.405
Joined: 5 December 05
From: cucu




io vreau o masina cu putere nucleara nu cred c e greu uitete la submarine :)mai pui alt plutoniu peste 20ani happy.gif

This post has been edited by C@talin: 1 Jun 2010, 18:10


--------------------
Range Rover V8 5.0 Vogue SE - B 666 IAD
Sold my soul to the devil for the Range.
Ladies if you wanna hang with me, you need a good rope .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorin_f39
post 1 Jun 2010, 18:14
Post #33


Ferrari fan


Group: Members
Posts: 2.431
Joined: 22 August 05
From: Galați




QUOTE(rtBK @ 1 Jun 2010, 17:48)
sorin, dar tu nu ai auzit ca boc vrea sa aloce fonduri pentru infrastructura?  laugh.gif
*


Ba da. Nu stiu daca sa rad sau sa plang (gandindu-ma cine ne conduce).

QUOTE(slider2 @ 1 Jun 2010, 18:02)
pai nu poti asta, cel putin nu inca... acolo scrie ca renault vrea sa faca un soi de benzinarii in care se pot schimba acumulatorii in 3 minute, desi trebuie sa intelegi ca acest lucru nu va fi gratis...
*


Eu inteleg ca, prin crearea infrastructurii (in tarile cu apa calda) despre care spuneam mai sus, va fi posibil si acel quick - drop in doar 3 minute.
http://www.renault-ze.com/fr/#/fr/fonction...e/recharge.html
Si cred ca este clar pentru toata lumea ca nu va fi gratis.


--------------------
Renault Megane 2.2 Bicorp Dynamique 1.6 16V (2007) - GL
I'm the freedom man / That's how lucky I am.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mikey_gtx
post 1 Jun 2010, 18:24
Post #34


Membru autentic


Group: Members
Posts: 411
Joined: 23 April 09




pai au pus motorul electric pe fluence si nu pe clio ca sa aiba romanu' unde pune un generator pe benzina.
pana nu apar niste modalitati de stocare mai eficienta a energiei sau o metoda curata de obtinere, tot benzina, motorina, GPL si etanolul vor fi baza.
nuclear-powered logan. suna bine. biggrin.gif


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
slider2
post 1 Jun 2010, 18:50
Post #35


doar membru si atat


Group: Members
Posts: 3.630
Joined: 15 April 08




QUOTE(dizzy @ 1 Jun 2010, 18:04)
Slider, e simplu te muti la casa pt punctele 1-3, alta rezolvare rezonabila nu vad, poate mutarea la etajul 1 sau parter si cu locul in fata apartamentului ca altfel nu merge. Pentru punctul 4 iti inchiriezi o masina pt concediu, sau o incarci pe tren pana la Cpnstanta; stiu e cam naspa si cam imposibil pe la noi. 5) Naiba stie, pentru confort poate? 6) Acceasi rezolvare ca pt 4.
Cred ca solutia pt tine e hibrida, electrica in oras benzinara afara!
Alta ar fi solutia cu 2 masini dar nu prea iesi bine la bani
*



cam tot ceea ce ai spus tu presupune alti si alti bani cheltuiti?? pentru ce?? adica unde este rostul in a cumpara o masina electrica cu care sa circuli doar in oras, si pentru vacante, concedii, excursii sa inchiriezi una conventionala... gandeste-te daca ar face toata lumea asa...
apoi sa ma mut eu pentru a putea folosi o masina electrica?? de ce?? nu mai bine iau una conventionala si stau locului??
sa tin doua masini cand mai toata lumea abia isi permite una?? toate astea nu sunt solutii... in concluzie cel putin pe la noi, desi nici pe afara nu alearga cainii cu covrigi in coada, nu prea se pot folosi aceste masini...
cea mai buna solutie repet este varianta cu hidrogen. si infrastuctura ar fi simplu de construit. in fiecare benzinarie sa se instaleze un rezervor si sa se elibereze o pompa, care sa fie speciala pentru hidrogen. si gata.... nu trebuie sa umblu cu prelungitoarele dupa mine, nu trebuie sa-mi schimb domiciliul, nu trebuie sa inchiriez masini in concediu...


--------------------
symboala neagra 2008
mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PaulT
post 1 Jun 2010, 19:31
Post #36


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.294
Joined: 23 June 06
From: Bucuresti




In varianta cu hidrogen, care si mie mi se pare mult mai viabila decat solutia bazata exclusiv pe stocare(baterii) se poate chiar pastra structura actuala a automobilului. Ramane motorul clasic, cutie de viteze, etc. Pentru inceput asta ar fi foarte bine, pentru ca nu ar fi afectata industria producatoare de componente . In timp se poate trece la solutia cu pila pe hidrogen si motor electric, care este cea mai buna, dupa parerea mea.


--------------------
Dacia/Mitsubishi Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic 2006 Laureate/1973/2008 - B-00-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adimfx
post 1 Jun 2010, 19:59
Post #37


Membru autentic


Group: Members
Posts: 295
Joined: 7 February 08




Nu va mai chinuiti sa cautati raspunsuri cat mai departe de voi. Exista si sit in limba romana pentru Z.E.

http://www.renault-ze.com/ro/#/ro.html

Acuma ideal ar fi ca cei care-si pun intrebari mai intai sa citeasca tot si apoi sa reclame lipsa solutiilor.

Singurele probleme reale pentru noi ca romani si cumparatori de masini sunt:

1. Cat de repede se vor misca autoritatile locale & nationale pentru a dezvolta infrastructura

2. Cum vom reusi sa facem bani de masina electrica. Cine crede ca va fi 18.000 euro se inseala amarnic. Va costa peste 25.000 euro inclusiv TVA.


--------------------
MINI Cooper 2002
climatronic, 4 airbag, 30.000 km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorin_f39
post 1 Jun 2010, 20:36
Post #38


Ferrari fan


Group: Members
Posts: 2.431
Joined: 22 August 05
From: Galați




Nu spun ca solutia cu H nu ar fi mai buna. Dar ganditi-va la costurile de dezvoltare si la pretul final, cel pe care il va plati clientul. De aceea tind sa cred ca varianta eletrica este cel mai bun compromis la ora actuala.
Chiar si eletric, cum spunea adimfx, pretul va fi mare. Insa, in multe state, vor fi subventii de la bugetul de stat. Nu cred ca poti vinde o masina electrica la "pretul unui Diesel echivalent", fara sa ai parte de subventii. Masina va costa probabil, 15.000 euro, pret subventionat.


--------------------
Renault Megane 2.2 Bicorp Dynamique 1.6 16V (2007) - GL
I'm the freedom man / That's how lucky I am.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
balanel
post 1 Jun 2010, 22:21
Post #39


Transmisie automata - confort si siguranta.


Group: Members
Posts: 1.219
Joined: 29 September 06




Daca o sa coste cat una diesel,cum zice nenea in clip, sunt si eu pe lista. Stau deja la curte, si fac zilnic max 70 km, asa ca nu am probleme. In rest, pare super masina: motor electric, deci cuplu de la "relanti" - stiu ca e impropriu spus, fara zgomot, cutie automata... wub.gif

Pentru concedii voi folosi actualul Symbol, pe care probabil ca nu il voi mai vinde.


--------------------
chevrolet aveo sedan t300 LT+ a14xer - 1.4 benzina aspirat 100 CP/ 2013 (in curand alta masina, cu transmisie automata)
*********
Mwe Louis-Rene Panhard si Emile Levassor, inventatorii transmisiei manuale.
Fan Mircea Badea.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
al3x3
post 1 Jun 2010, 23:13
Post #40


Membru


Group: Members
Posts: 180
Joined: 4 June 08




QUOTE(Bulldog @ 1 Jun 2010, 16:52)
Pai tocmai in astfel de conditii se individualizeaza motorul electric. Este eliminat mersul la relanti.
*



da, nu consuma cand sta, dar consuma la pornirile de pe loc (legile fizicii nu se modifica), e drept ca o parte din energie se poate recupera la franare, dar tot nu cred ca se poate recupera 100% din diferenta de consum dintre pornirea de pe loc si mersul la viteza constanta


--------------------
Ford Focus Mk 2.5 (2008)
----
Ex Renault 19 1.8 RT (1993)

.. .- -- - .... . ... - .. --.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C@talin
post 1 Jun 2010, 23:53
Post #41


Dealer autorizat droguri/Stil romantic: Sef.


Group: Members
Posts: 5.405
Joined: 5 December 05
From: cucu




iaute ce a implementat Landrover ptr Freelander.Si sa nu se inceapa cu dalea ca se uzeaza nustu ce si creste consumu de fapt,ca nu mai puneau sistemu asta.


Noul sistem inteligent Land Rover Stop/Start este conceput sa imbunatateasca semnificativ consumul de combustibil in conditii de trafic aglomerat. Freelander 2 este primul vehicul 4x4 care dispune de aceasta tehnologie si este disponibila ca optiune pentru toate modelele cu motor Diesel si cutie manuala. Pentru ca motorul este oprit automat atunci cand vehiculul stationeaza, sistemul Stop/Start economiseste combustibilul consumat, rezultand in emisii zero.
Sistemul Land Rover este inovator pentru ca:

* Este activat automat de fiecare data cand vehiculul este pornit
* Nu afecteaza operarea sistemului de iluminat si a sistemului de entertainment atunci cand este activat
* Verifica inteligent daca alte sisteme ale vehiculului sunt necesare inainte de a opri motorul
* Nu va opri motorul daca este necesara mentinerea unui nivel de confort, cum ar fi sistemul de climatizare
* Va reporni automat motorul daca este necesar, cand gradul de incarcare al bateriei este scazut
* Este oprit automat daca sistemul de asistenta la coborarea pantelor (HDC) sau unul din modurile sistemul Terrain Response este selectat
* Poate fi dezactivat oricand prin singura apasare a unui buton

Suplimentar, pentru a optimiza consumul de combustibil tot timpul, o notificare ingenioasa a fost pozitionata pe schimbatorul de viteze, care sugereaza selectarea unei trepte superioare pentru a imbunatati consumul.
All New Freelander 2

Consumul de combustibil
Comparativ cu modelul anterior, consumul de combustibil este acum mai eficient cu 12%, ajungand la 6,7litri/100km si facand din modelul TD4_e acompaniat de cutia de viteze manuala cel mai eficient Land Rover produs pana acum. Testele au demonstrat de altfel ca economia inregistrata in conditii grele de trafic se apropie de 20%. Emisiile de dioxid de carbon pentru Freelander 2 TD4_e echipat cu cutie manuala au fost reduse cu 7,7% (de la 194g/km la 179g/km) comparativ cu predecesorul.


--------------------
Range Rover V8 5.0 Vogue SE - B 666 IAD
Sold my soul to the devil for the Range.
Ladies if you wanna hang with me, you need a good rope .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
balanel
post 2 Jun 2010, 11:31
Post #42


Transmisie automata - confort si siguranta.


Group: Members
Posts: 1.219
Joined: 29 September 06




Toate sistemele start-stop sunt dezastru pentru fiabilitatea motoarelor:
- orice mecanic iti va spune ca cel mai mult un motor se uzeaza la pornire (motor + majoritatea accesoriilor, curele, alternator, distributie, etc.);
- daca motorul e turbo, oprirea motorului fara a lasa turbina sa se raceasca, respectiv a ajunge la turatia ei de relanti, inseamna uzura foarte mare;
- daca motorul nu s-a incalzit complet, sau pur si simplu e frig afara, astfel ca se poate raci destul de mult, in perioada cat e oprit, inseamna ca motorul va functiona o mare parte din timp fara a fi la temperatura optima de functionare (asta inseamna inclusiv ca va polua mai mult);
- daca cumulam toate astea, putem ajunge, intr-adevar la concluzia ca motorul poate consuma mai mult, cu acest sistem, in anumite conditii.

Daca as avea masina cu start-stop, l-as dezactiva imediat.

In plus, incalzirea globala cu toate efectele ei negative nu se datoreaza industrializarii si poluarii auto: s-a demonstrat stiintific ca au fost perioade in istoria Terrei, cand nivelul de CO2 era mult mai mare, fara a exista in acea perioada poluatorii de azi.


--------------------
chevrolet aveo sedan t300 LT+ a14xer - 1.4 benzina aspirat 100 CP/ 2013 (in curand alta masina, cu transmisie automata)
*********
Mwe Louis-Rene Panhard si Emile Levassor, inventatorii transmisiei manuale.
Fan Mircea Badea.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
slider2
post 2 Jun 2010, 11:46
Post #43


doar membru si atat


Group: Members
Posts: 3.630
Joined: 15 April 08




sisteme tip start stop exista de ceva vreme, sunt multi producatori care le-au implementat, insa sunt de acord cu balanel, uzura motorului este mai mare. daca ai de gand sa tii masina doar 2 ani poti sa-l folosesti, dar daca te gandesti la mai mult nu prea as recomanda folosirea lui...

unele chestii pe care producatorii le implementeaza pe masinile lor sunt doar gaselnite de marketing. multi constructori isi echipeaza masinile cu indicatoare pentru schimbarea treptei de viteza in vederea realizarii unei economii de carburant. mai tot timpul acest indicator incurajeaza mersul subturat. pe termen scurt clientul este multumit ca masina consuma mai putin, dar pe termen mediu si lung motorul si catalizatorul sunt afectate. acelasi lucru se intampla si pe la multe cutii automate, care in modul confort sau normal tin motorul la turatii foarte mici pentru economie de carburant, dar din nou il subtureaza...
asa si cu sistemul start stop... este promovat ca un sistem ce reduce consumul de carburant, dar nu se spune ca pe termen lung toata acea economie facuta se va duce pe apa sambetei datorita uzurii motorului...
plus ca in unele cazuri nu functioneaza chiar perfect. facuse johnny smith la fifth gear un test cu mini clubman dotat cu un asemenea sistem, si cam dadea rateuri...


--------------------
symboala neagra 2008
mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C@talin
post 2 Jun 2010, 12:01
Post #44


Dealer autorizat droguri/Stil romantic: Sef.


Group: Members
Posts: 5.405
Joined: 5 December 05
From: cucu






mazda.


--------------------
Range Rover V8 5.0 Vogue SE - B 666 IAD
Sold my soul to the devil for the Range.
Ladies if you wanna hang with me, you need a good rope .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dizzy
post 2 Jun 2010, 12:16
Post #45


Work smart not hard!


Group: Members
Posts: 5.059
Joined: 11 February 04




QUOTE(slider2 @ 1 Jun 2010, 18:50)
cam tot ceea ce ai spus tu presupune alti si alti bani cheltuiti?? pentru ce?? adica unde este rostul in a cumpara o masina electrica cu care sa circuli doar in oras, si pentru vacante, concedii, excursii sa inchiriezi una conventionala... gandeste-te daca ar face toata lumea asa...
apoi sa ma mut eu pentru a putea folosi o masina electrica?? de ce?? nu mai bine iau una conventionala si stau locului??
sa tin doua masini cand mai toata lumea abia isi permite una?? toate astea nu sunt solutii... in concluzie cel putin pe la noi, desi nici pe afara nu alearga cainii cu covrigi in coada, nu prea se pot folosi aceste masini...
cea mai buna solutie repet este varianta cu hidrogen. si infrastuctura ar fi simplu de construit. in fiecare benzinarie sa se instaleze un rezervor si sa se elibereze o pompa, care sa fie speciala pentru hidrogen. si gata.... nu trebuie sa umblu cu prelungitoarele dupa mine, nu trebuie sa-mi schimb domiciliul, nu trebuie sa inchiriez masini in concediu...
*



Hai mey slider, nu-mi cere sa gandesc ca am terminat tichetele de pe saptamana asta... tongue.gif
E clar pt mine ca ecologia asta dusa la extrem e o treaba pentru unii cu bani gen Mihaela Radulescu.
Pe de alta parte e mai misto sa stai la casa, trebuie sa recunosti. Mai iti cresti o rosie, un castravete, un ardei, o priza la masina, etc.
Sa stii ca nici hidrogenul nu e un panaceu, are si el probelmele lui: foarte volatil, foarte greu de pastrat in rezervor, face poc repede si urat, hidrogeneaza uleiul, etc.
Pana la urma poti sa faci masina si pe lemne, carbuni, carpe imbibate, etc.
Daca nu faci mai mult de 20 000 km pe an, poti sa-ti iei cam ce masina vrei, ca tot cam aia e.
Mai bine faci ecologie activa: sadesti niste copaci in curtea ta, o mana de iarba (o mai si fumezi), mergi si cu autobuzul, pe jos sau cu bicicleta.


--------------------
Whirpool ex Dacia Logan 2005 - B zzz SXX
Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tribunul
post 2 Jun 2010, 12:25
Post #46


Sunt inofensiv, dar gandul meu e criminal


Group: Members
Posts: 3.024
Joined: 19 July 05
From: Micul Paris




QUOTE(naighba @ 1 Jun 2010, 11:31)
tehnologia "Quick Drop" este exact ce spui tu . Renault isi imagineaza ceva aseamanator unei spalatorii automate numai ca in loc de spalat sa existe o masina care sa inlocuiasca bateria masinii cu una incarcata in 3 minute ... Nu m-as mira ca in 2011 sa existe asa ceva in Paris.
*



Eu m-am luptat cu niste acumulatori de aia care se folosesc la panourile solare, cred ca sunt cu gel, sau cam asa ceva.
Daca sunt la fel de grei, atunci o sa fie nevoie de o "masina" ca sa-i schimbi. Sunt foarte grei, mai grei ca cei auto.

This post has been edited by tribunul: 2 Jun 2010, 12:25


--------------------
Renault "Megane" Scenic 2 2007
"Copiii sunt mainile cu care ne prindem de rai."
"Consumul exagerat de mitocanie si neam prost dauneaza grav sanatatii ..."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
slider2
post 2 Jun 2010, 12:32
Post #47


doar membru si atat


Group: Members
Posts: 3.630
Joined: 15 April 08




QUOTE(dizzy @ 2 Jun 2010, 12:16)
Hai mey slider, nu-mi cere sa gandesc ca am terminat tichetele de pe saptamana asta... tongue.gif
E clar pt mine ca ecologia asta dusa la extrem e o treaba pentru unii cu bani gen Mihaela Radulescu.
Pe de alta parte e mai misto sa stai la casa, trebuie sa recunosti. Mai iti cresti o rosie, un castravete, un ardei, o priza la masina, etc.
Sa stii ca nici hidrogenul nu e un panaceu, are si el probelmele lui: foarte volatil, foarte greu de pastrat in rezervor, face poc repede si urat, hidrogeneaza uleiul, etc.
Pana la urma poti sa faci masina si pe lemne, carbuni, carpe imbibate, etc.
Daca nu faci mai mult de 20 000 km pe an, poti sa-ti  iei cam ce masina vrei, ca tot cam aia e.
Mai bine faci ecologie activa: sadesti niste copaci in curtea ta, o mana de iarba (o mai si fumezi), mergi si cu autobuzul, pe jos sau cu bicicleta.
*



corect, si prius a prins mai mult pe la vedete. iar legat de stat la casa sunt total de acord, dar daca nu iti permiti sa te muti, ca totusi trebuie sa ai undeva unde sa stai pana termini casa...


--------------------
symboala neagra 2008
mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
yoncv
post 4 Jun 2010, 09:50
Post #48


Membru ochelarist


Group: Members
Posts: 439
Joined: 28 September 06
From: Craiova




Daca stirea asta e adevarata, ar putea fi solutia pentru autonomia masinilor electrice:

http://www.ziare.com/magazin/stiinta-tehni...ste-aer-1019693

Cica are o capacitate de 10 ori mai mare ca a bateriilor traditionale!


--------------------
VW Jetta 2017 - dj-17-???
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Squirrel
post 4 Jun 2010, 10:09
Post #49


Captain of Black Pearl™…


Group: Members
Posts: 4.466
Joined: 13 March 08
From: partea mea: Drum bun!




Așa scotea și FED-ul bani din aer…dar nu prea aveau valoare, creșteau doar inflația…
Oricum, carbonul ăla poros trebuie la rândul lui schimbat la un interval de timp…că doar nu au descoperit perpetuum mobile…

This post has been edited by Squirrel: 4 Jun 2010, 10:10


--------------------
Dacia Duster 2010 1,6 16v 4Ś4 Laureaté Noir Nacré - RO 44 AWD
Fire, walk with me...in 4 strokes, water cooled.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
yoncv
post 4 Jun 2010, 10:36
Post #50


Membru ochelarist


Group: Members
Posts: 439
Joined: 28 September 06
From: Craiova




Probabil, dar daca pretul e rezonabil, greutatea mica si autonomia mare pot face diferenta. Daca schimb bateria odata la 2-3 ani nu m-ar deranja, la un pret bun. De asemenea, daca autonomia ajunge la 1600 km (10 x 160 km, cit are Fluence ZE ), nu ma deranjeaza daca se incarca in 8-10 ore.


--------------------
VW Jetta 2017 - dj-17-???
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Squirrel
post 4 Jun 2010, 12:41
Post #51


Captain of Black Pearl™…


Group: Members
Posts: 4.466
Joined: 13 March 08
From: partea mea: Drum bun!




Eu unul am sincere îndoieli asupra măririi autonomiei de 10Ś. Poate carbonul poros are o regenerare, dar nu cred că este atât de puternică încât să susțină deplasarea unui autovehicul. Părerea mea! Hâc!


--------------------
Dacia Duster 2010 1,6 16v 4Ś4 Laureaté Noir Nacré - RO 44 AWD
Fire, walk with me...in 4 strokes, water cooled.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aphophis
post 29 Jul 2010, 00:49
Post #52


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.491
Joined: 14 January 06




Prețul lui Renault Zoe ar putea porni de la aproximativ 15.000 de euro


682097l-290x0-w-7322a414.jpg

QUOTE
Prețul de pornire pentru Renault Zoe s-ar putea situa undeva sub suma de 15.000 de euro.

Constructorul francez Renault va fixa prețul viitorului model electric de oraș Zoe la mai puțin de 15.000 de euro în Franța, însă bateriile se vor vinde separat. La cei 15.000 de euro, se vor adăuga încă 5.000 de euro prima acordată de statul francez. "Prețul lui Renault Zoe va porni de la mai puțin de 15.000 de euro", a declarat o sursă din interiorul companiei pentru publicația franceză Le Figaro.

Oficialii constructorului francez nu au vrut să comenteze aceste zvonuri și au declarat că prețul lui Renault Zoe va fi apropiat de cel al modelelor care fac parte din aceeași clasă. Automobilul electric al francezilor este conceput pe platforma lui Clio.

Închirierea bateriilor pentru acest model va costa lunar aproximativ 100 de euro. Un "plin" al bateriilor litiu-ion este suficient pentru a parcurge 100 de kilometri. Modelul francezilor este așteptat să își facă debutul la jumătatea anului 2012.


sursa: http://www.automarket.ro/stiri/pretul-lui-...euro-32098.html


--------------------
Kia Rio 2021 - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
balanel
post 29 Jul 2010, 10:53
Post #53


Transmisie automata - confort si siguranta.


Group: Members
Posts: 1.219
Joined: 29 September 06




Super ideea cu inchirierea bateriilor!


--------------------
chevrolet aveo sedan t300 LT+ a14xer - 1.4 benzina aspirat 100 CP/ 2013 (in curand alta masina, cu transmisie automata)
*********
Mwe Louis-Rene Panhard si Emile Levassor, inventatorii transmisiei manuale.
Fan Mircea Badea.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorin_f39
post 29 Jul 2010, 11:12
Post #54


Ferrari fan


Group: Members
Posts: 2.431
Joined: 22 August 05
From: Galați




http://www.promotor.ro/noutati-auto-auto-d...lectric-6743282

Interesanta pentru Romania partea cu Rombat si fabrica Michelin.


--------------------
Renault Megane 2.2 Bicorp Dynamique 1.6 16V (2007) - GL
I'm the freedom man / That's how lucky I am.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Garett
post 29 Jul 2010, 11:18
Post #55


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.339
Joined: 4 June 05
From: Galati




QUOTE(balanel @ 29 Jul 2010, 10:53)
Super ideea cu inchirierea bateriilor!
*


De ce?
Practic nu faci decat sa le platesti in rate cu diferenta ca de fapt nu sunt ale tale. Daca iti cumperi un batery pack cu 3000 euro si-l schimbi dupa 3 ani sau daca platesti chirie 100e/3 ani nu e acelasi lucru?

This post has been edited by Garett: 29 Jul 2010, 11:20


--------------------
No Reno Forever
"Tara asta a avut doua dezastre din '89 incoace: Iliescu si ProTV-ul!"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 29 Jul 2010, 11:26
Post #56


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




Poate pentru că poți să-l schimbi în 3 minute? cât durează o alimentare normală la o mașină normală? Poate pentru că nu mai trebuie să duci grija întreținerii ei? Poate pentru că un efort financiar pe 3 ani este unul mai ușor decât cel dintr-o dată?


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Garett
post 29 Jul 2010, 11:43
Post #57


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.339
Joined: 4 June 05
From: Galati




Cu varianta "drop-off" sunt de acord, dar de ce as da 100e/luna, in plus fata de costul efectiv al energiei inmagazinate in baterie?
Adica de ex sa zicem ca faci 4 schimburi pe luna, 640 km pe luna pentru un oras de marimea Bucurestiului. Groso modo sa zicem ca as consuma 10l/suta. Ok, la un pret de ~ 1.2e/l m-ar ajunge ~77e/luna benzina.
De ce as da 100e + costul energiei? Care e argumentul care sa ma faca sa dau de 1.5 - 2 ori mai mult?


--------------------
No Reno Forever
"Tara asta a avut doua dezastre din '89 incoace: Iliescu si ProTV-ul!"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
minny
post 29 Jul 2010, 12:00
Post #58


Membru porcos


Group: Members
Posts: 1.217
Joined: 18 April 06




Salvezi planeta smile.gif


--------------------
------ ------ ------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Garett
post 29 Jul 2010, 12:18
Post #59


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.339
Joined: 4 June 05
From: Galati




Prefer sa-mi salvez portofelul! tongue.gif
M-ar tenta o masina electrica pentru senzatia de a merge silentios si cuplul instant dar cu conditia sa aiba costuri de "operare" rezonabile, apropiate de o masina "normala"


--------------------
No Reno Forever
"Tara asta a avut doua dezastre din '89 incoace: Iliescu si ProTV-ul!"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorin_f39
post 29 Jul 2010, 12:46
Post #60


Ferrari fan


Group: Members
Posts: 2.431
Joined: 22 August 05
From: Galați




QUOTE(Garett @ 29 Jul 2010, 11:43)
De ce as da 100e + costul energiei? Care e argumentul care sa ma faca sa dau de 1.5 - 2 ori mai mult?
*


Parca ti-a iesit 77 euro / luna la benzina si vorbim de aproximativ 100 eur / luna la electric. De unde si pana unde 1.5 - 2 ori mai mult??????

Daca ar fi in realitate asa (adica sa platesti 100 euro / luna pentru baterie si 77 euro / luna la benzina), argumentele ar fi ca :
- nepoluand, nu vei plati taxe mediu sau cum se mai numesc ele.
- revizia masinii + intretinerea ei ar trebui sa coste mult mai putin; exceptand partea "mecanica" ( gen bucse si alte chestii de genul), nu vad la ce ai putea sa faci revizia dpdv al motorului.
- vei respira un aer mai curat in oras (dar asta dupa mai multi ani, timp in care se vor inmulti masinile electrice).

Alte argumente, nu imi vin acum in cap.


--------------------
Renault Megane 2.2 Bicorp Dynamique 1.6 16V (2007) - GL
I'm the freedom man / That's how lucky I am.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages < 1 2 3 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 27th April 2025 - 06:10
Dacia